Ajan siirtely on moraalitonta!

korkeampaamoraalia

Ihminen ei saa siirrelle maailmankaikkeuden aikaa, Jälleen siirrymme talviaikaan - järjetöntä - moraalitonta!!!

Vain Jumala saa muuttaa aikaa, ei ihminen. Aika ei ole ihmisen keksintö.

6

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja ensi viikonloppuna siirrymme taas törkeästi ajassa tunnin taaksepäin.

• VainYksiAika

Viimeaikoina on herätty siihen, miksi maapallolla pitää olla niin monta aika vyöhykettä, kun yksi riittää ja se yksi olisi eduksi taloudelle että ihmisille- mutta vain jos siis kaikki eläisivät samassa tahdissa samaa kellonaikaa ympäri maailmaa. Kun aikavyöhykkeet poistuisivat käytöstä kokonaan, ei kenenkään tarvitsisi kääntää kelloa enään koskaan.

• MuitaKÖHhyviäIdeoita

Just just!?
        Ja lähes puolella maapallosta olis sit YÖ kun muualla on kello kakstoista! :)
        Ja ne joutus sit samoin tekemään koko loppuelämänsä sit yötöitäkin, jos jokasessa tollasessa maassa ei työaikalainsäädäntöä muutettais.

• joopajoohei

Ihminen voi vain mittailla aikaa ja määritellä miten sen tekee. Siirtelyyn vaaditaan jo isommat lihakset.

• visanääsäs

Ei vaan keväällä siirrytään normaaliajasta kesäaikaan ja syksyllä kesäajasta normaaliaikaan.

• AinaVäsy

Kellojen siirtelystä voi tulla karmivat seuraukset. Aamun kelit voivat olla vaaralliset näin alkutalvesta ja myös keväisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6938
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2046
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1248
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1108
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1074
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1006
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      253
      961
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      939
    Aihe