Ihminen ei saa siirrelle maailmankaikkeuden aikaa, Jälleen siirrymme talviaikaan - järjetöntä - moraalitonta!!!
Vain Jumala saa muuttaa aikaa, ei ihminen. Aika ei ole ihmisen keksintö.
Ajan siirtely on moraalitonta!
6
72
Vastaukset
Ja ensi viikonloppuna siirrymme taas törkeästi ajassa tunnin taaksepäin.
- VainYksiAika
Viimeaikoina on herätty siihen, miksi maapallolla pitää olla niin monta aika vyöhykettä, kun yksi riittää ja se yksi olisi eduksi taloudelle että ihmisille- mutta vain jos siis kaikki eläisivät samassa tahdissa samaa kellonaikaa ympäri maailmaa. Kun aikavyöhykkeet poistuisivat käytöstä kokonaan, ei kenenkään tarvitsisi kääntää kelloa enään koskaan.
- MuitaKÖHhyviäIdeoita
Just just!?
Ja lähes puolella maapallosta olis sit YÖ kun muualla on kello kakstoista! :)
Ja ne joutus sit samoin tekemään koko loppuelämänsä sit yötöitäkin, jos jokasessa tollasessa maassa ei työaikalainsäädäntöä muutettais.
- joopajoohei
Ihminen voi vain mittailla aikaa ja määritellä miten sen tekee. Siirtelyyn vaaditaan jo isommat lihakset.
- visanääsäs
Ei vaan keväällä siirrytään normaaliajasta kesäaikaan ja syksyllä kesäajasta normaaliaikaan.
- AinaVäsy
Kellojen siirtelystä voi tulla karmivat seuraukset. Aamun kelit voivat olla vaaralliset näin alkutalvesta ja myös keväisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986938- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939