Sossurahoilla ostettu. Vaikka onkin tiukkaa niin tämä kirja oli pakko saada. Ensivaikutelma kirjasta on positiivinen. Ossin kieli on yksinkertaista ja hauskaa. Ossi saattaa olla ATM koska jo ensimmäisillä sivuilla hän pohtii myyjättären isojen tissien vaikutusta menekkiin ja aprikoi erään pariskunnan miehen ja naisen tasoja. Kirjoitan arvostelun kun olen lukenut kirjan kokonaan, tämä oli vain tällainen preview.
Ossin kirja kolahti postiluukusta
16
198
Vastaukset
- mene.nukkumaan
Älä Ossi viitsi mainostaa omia juttujasi.
- kldfjklf
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Jeps.. Menee jo "hippasen" YliNoloks tää touhu.. ;D
Menee jo vähän noloksi tämä vainoharhaisten touhu. Kas kun aloittaja ei ole Teemu tai peris.
kldfjklf kirjoitti:
Menee jo vähän noloksi tämä vainoharhaisten touhu. Kas kun aloittaja ei ole Teemu tai peris.
.. Kuhan Kiusin.. Mut silti.. Meneehän se.. Harrastaa sitä Ossi itse ja/tai joku Muu (Muka.. ;D).. Mut se on vain MunMieliPidee.. ;P
.. ÖitäMöitä ja.. Näe sit vaikka OssistaUnia.. =)
- jos.myönnät.olevasi.ossi
Tai perun puheeni. Saat mainostaa.
- myös_sossupummille
Kaikista kirjastosta saa lainata tai tilata luettavaksi ihan ilmaiseksi!
Ei tarvitse ostaa itselleen huonosti kirjoitettua, mutta erittäin hyvin ilmaista mainosta saanutta kirjaa.- KirjallisuusKriitikko
Mutta sitten et tue Nymanin kirjailijan uraa ja palkitse häntä työttömyydestä niin kuin haluan tehdä. Toisaalta onhan se kirjastokin kirjasta maksanut....
Kirjasta sen verran että semisti autistisen kuvan saa kirjoittajasta. Melkein kuin DarkFearin juttuja lukisi vaikka ei Ossi nyt ihan niin urpo ole. Kyllä tätä silti voi palstalaisille suositella. KirjallisuusKriitikko kirjoitti:
Mutta sitten et tue Nymanin kirjailijan uraa ja palkitse häntä työttömyydestä niin kuin haluan tehdä. Toisaalta onhan se kirjastokin kirjasta maksanut....
Kirjasta sen verran että semisti autistisen kuvan saa kirjoittajasta. Melkein kuin DarkFearin juttuja lukisi vaikka ei Ossi nyt ihan niin urpo ole. Kyllä tätä silti voi palstalaisille suositella.Kyllähän tekijä saa jotain kirjastolainoistakin. Pk-seudun kirjastoista Röyhkeydellä näyttää olevan lähes 500 varausta ja kirjoja on 19 kappaletta, joten vähän aikaa kestää ennen kuin saa kirjastosta.
- mikä.röyhkeys
Ossi on valinnut kirjalleen iskevän, peruskäsitteenomaisen nimen. Se on viisas valinta. Teoksella onkin näin mahdollisuus nousta samaan luokkaan kuin esimerkiksi Sartren Inho.
- enmaksamitäään
Ossin kirjat voi lukea nopeasti eli selaten myös kirjakaupassa, jos ei halua tuhlata siihen rahaa eikä odotella koska kirjastossa vapautuu kirja jos vapautuu. Ps. kannattaa valita syrjäisempi kirjakaupan hylly jossa myyjät ei tule kyttäämään/tyrkyttämään tai voit vaikka huijata etsiväsi kirjalahjaa todella valikoivalle tutullesi koko päivän ajan! eikös moni lue päivän lehdetkin tuolla tavoin kaupassa. Luulen että nuo kirjat tullaan alentamaan muutaman vuoden päästä, kun nykyään ei kannata ostaa mitään uutena kun kaikki alennetaan myöhemmin
- enjaksaenmaksa
kirjakaupasta voi myös ostaa ja palauttaa/vaihtaa kirjan joten kaikki onnistuu kunhan säästät kuitin etkä lue kirjaa samalla kun syöt/juot ettei sotkeennu
- Tautileviää
Ideologia on kuin Talvlvaarassa. Vesikauhu onkin vesikarhu, ja ei lakkaa riehumasta kun lopettamalla.
- Totuus-
Ossi on kunnollinen mies joka ei suostu yhteiskunnan pompoteltavaksi. Jos menisi töihin niin joku jännämiehen nussima nais pomo yrittäisi kiusata ossia siellä työpaikalla ja ossi joutuis työpaikkakiusaamisen uhriksi. Kannattaa siis vaan kirjoitella kirjoja ja tehdä omia juttuja koska siten pärjää elämässä muutenkin paremmin, niin minäkin teen.
- lkdfjlkfj
Kyllä sitä nyt jotakuta ahdistaa Ossin elämä. Sinulla on varmaan hyväpalkkainen työ, lähtisitkö itse tekemään kuormittavaa työtä max 2000 euron kuukausiliksalla?
- Totuus-
Paljonko vetoa että ossilla on kohta tyttöystävä. On saanut paljon julkisuutta joten status noussut huimasti ja naiset varmana kiinnostuu vaikka mies ei töihin menisikään.
- mesenaatitkunniaan
Eiköhän sillä ole kokoajan ollut naisystävä, joka on tukenut rahallisesti kirjailijaa. Kuten vanhemmatkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026973
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s364191- 713229
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341439
- 1431227