järkyttävää luettavaa aloitus muusi ja nakkikastike eli miehet ja naiset sanoi että peruna ja nakit on pahoja ei maistu ja perinteiset suomalaiset arki ruuat on syömäkelvottomia ja kuulemma pitäisi lailla kieltää mutta arabialainen ruoka on hyvää ja kuulemma sitä on syöty suomessa aina ja arabialaiset ruuat on kuulemma aitoa suomalaista ruokaa naisista ja miehistä arabimiehet on komeita ja miehet samaistuvat heihin ja naiset ovat onnellisia heidän kanssaan mutta niin kauan kuin elän olen suomalaisen arki ruuan ystävä ja syön nakkikastiketta ja nakkeja ja perunaa niin kivaa olla viimeinen sukupuuton partaalla oleva aito suomalainen wanhan ajan mies ps ei ole enään montaa wanhan ajan suomalaista miestä enään jäljellä
naiset osaatteko tehdä aitoa arabialaisruokaa
13
176
Vastaukset
Tinder unohti mainita välistä hei....
- lihavihatipunen
Eiku välimerkittömällä on tällä hetkellä pakkomielle arabeista. Tinder ja korkeakoulutetut naiset on unohtuneet.
lihavihatipunen kirjoitti:
Eiku välimerkittömällä on tällä hetkellä pakkomielle arabeista. Tinder ja korkeakoulutetut naiset on unohtuneet.
Okkei.. kyllä tää maailma niin muuttuu... etenemistä hei tuokin...en tiedä sit suuntaa...
Mitäs tipunen? Joko oot kesäheilan unohtanut?
- pilkut.ja.pisteet
Onko tämä joku äidinkielen tehtävä palstalaisille?
- WeWuzArabz
Näin se on. We Wuz Arabz.
- kulttuurinsalähettiläät
Joutuvatkohan poloiset hakemaan juuri sen takia vaimon sieltä mistä ovat "turvapaikkaa" lähteneet hakemaan, kun Suomalaiset jalkavaimot eivät osaa tehdä poloisille kunnon ruokaa? Poloiset eivät integroidu uuteen kulttuuriin vaan pitävät omat paremmat tapansa. Ei edes ne jotka ovat tänne syntyneet ja kymmeniä vuosia oleskelleet täällä huonommassa kulttuurissa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005403648.html Nakit ja muusi...
Sillä mie oon 199senttiseksi ja 150kiloseksi kasvanu.No kyllä se suominaisten mielestä ainakin pikkuisen parempaa on se arabialainen ruoka ihan niin kuin kaikki muukin:
https://pt-media.org/2017/11/01/vestola-irakilaiset-ovat-pikkuisen-parempia-kuin-suomalaiset/
Nakit ja muusi ei tajoa haastetta suominaiselle, siksipä sitä voi kieltäytyä tekemästä mutta kun idän kikkarapää vaatii halal-lihaa makoisine lisukkeineen taipuu suomilrtto jos jonkinlaisiin taidonnäytteisiin keittiössään.
On ietysti toisaalta hyvä asia että suomilortto opettelee arabialaisen ruokakulttuurin ihmeet, ennenpitkäähän se on edessä kuitenkin:
https://tekniikanmaailma.fi/tiede/matemaattinen-simulaatio-kertoo-neandertalinihmisen-kuoleminen-sukupuuttoon-oli-vaistamatonta/?shared=800683-8cbfce0d-500
Ehkäpä joistakin suomilortoista kehittyy niin taitavia arabiruokakokkeja että ne pääsee jatkamaan sukua ja vaikka pohjoismaalainen ihminen väistämättä kuolee sukupuuttoon hitunen noiden lorttojen kautta voi siirtyä tulevaisuuteen.On tullu huomattua että nuo monikulttuuriset ripuliruuat ei ole kovin proteiinipitoisia..
Jää nälkä ruokailun jälkeen.
Ei ihmekkään kun ne rikastajat on niin kitukasvusia..
Jäätävän kokoset nokat mutta pienet päät... Vähän niinkuin Ben Zyskowitz..- örkki.olet
Ole hiljaa örkki.
- Wwu
Falafellejä on tullut joskus väkerrettyä.
- misspönttöuuni
Mikä ihmeen kokki pitäs joka paikassa olla! Mulle äippä sano jo aikannaan, että sulla nuo evväät on pöyvässä ku savottamiehillä (eli ei vissiin häävisti ollu aseteltu :D) Njaa, samaa linjaa olen pyrkinyt noudattamaan. Mitäpä hyvää tyyliä korjailemmaan. Vai vielä arabiaa... Voin mie saunan kiukhaalle lenkin foliossa heittää...Kyllä rupee mitään essu päällä heilumaan. Naurettavaa. So gone viiskytluku!
Kahvi on peräisin Arabiasta, ja sitähän juodaan Suomessa enemmän kuin missään muualla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2047023
- 594642
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384298- 733262
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237