Irwin: nuorimmat sänkyyn haluavat ovat 11-vuotiait

julkkivie

36

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihavihatipunen

Onks nuo niitä 2000-luvun naisia?

• 876

Ne on niitä 50-luvun siveitä naisia.

• nainen.ei.kehittynyt

Samoja naisia, 80% naisista saa geeninsä välitettyä seuraavalle sukupolvelle.

• jokukulkumies
        nainen.ei.kehittynyt kirjoitti:

Samoja naisia, 80% naisista saa geeninsä välitettyä seuraavalle sukupolvelle.

Millainenhan sinunkin isä on ollut.

• vaisänkyynhaluajat

-70 luvulla 11-vuotiaat leikki vielä nukeilla. Moni tyttö leikkii nykyäänkin.
      Mitä tahansahan saa sanoa.. Pikkutytöillä voi olla "kaukorakkauksia" julkkiksista mutta siihen ei liity mitään seksismiä. Aikuinen mies ei sellaista tajua.

• Buhahaha

11-vuotiaita ollaan 5. luokalla. Kun minä olin viidennellä, niin kyllä meidän luokan tytöistä about kaikki olivat jo melkoisia pimuja joita kiinnosti enemmän leikkiä poikien tunteilla kuin nukeilla. Tuossa iässä ensimmäisillä tytöillähän alkaa jo murrosikä. Nukeilla tuskin leikki enää kukaan.

• pikkutytötsaaliina

Sellaisia pedofiilejä miehet on.

• Herää kysymys, haluaako se 11-vuotias, ehkäpä projisointia kummiskin.

• Buhahaha

Haluaako aina aikuisetkaan, kuinka usein heilläkin kyse on jostain projisoinnista?

• Buhahaha kirjoitti:

Haluaako aina aikuisetkaan, kuinka usein heilläkin kyse on jostain projisoinnista?

Monestihan pedofiili on pedofiilin uhri itsekin ja projisointi on tosiaan mahdollista. Monisyinen juttu.

• Buhahaha
        muhkee_muhku kirjoitti:

Monestihan pedofiili on pedofiilin uhri itsekin ja projisointi on tosiaan mahdollista. Monisyinen juttu.

En nyt tarkoittanut projisointia edes mitenkään pedofiliaan sidottuna, vaan ihan täysi-ikäisten väliseen perusseksiinkin. Vai onko tuiki tuntematon ajatus, että joku nainen olisi suostunut seksiin vain saadakseen hellyyttä?

• Buhahaha kirjoitti:

En nyt tarkoittanut projisointia edes mitenkään pedofiliaan sidottuna, vaan ihan täysi-ikäisten väliseen perusseksiinkin. Vai onko tuiki tuntematon ajatus, että joku nainen olisi suostunut seksiin vain saadakseen hellyyttä?

Aa, okei nyt tajusin, että tajusin väärin. Luin hätäisesti. Ajattelin sen oman vastaukseni kautta, sori. Ei oo tuiki tuntematonta, ei valitettavasti ole juu. :)

Hellyyttähän sitä moni nimenomaa kaipaa...

• 70-vs-10-luku

Jos kukaan nykyinen muusikko sanoisi moista olisi armoton ajojahti ja uran loppu tiedossa, niin ne ajat muuttuu.

• Maailmamuuttuu

Näin on, huvittaa kuinka 70-luvulla tuo juttu tuskin on herättänyt muuta kuin pieniä hymyjä, nyt asiaa puitaisiin kauhuissaan TVn ajankohtaisohjelmia myöten ja muusikko lynkattaisiin.

• nykymaailma
        Maailmamuuttuu kirjoitti:

Näin on, huvittaa kuinka 70-luvulla tuo juttu tuskin on herättänyt muuta kuin pieniä hymyjä, nyt asiaa puitaisiin kauhuissaan TVn ajankohtaisohjelmia myöten ja muusikko lynkattaisiin.

Onneksi jossain asioissa parempaan suuntaan.

• Buhahaha
        nykymaailma kirjoitti:

Onneksi jossain asioissa parempaan suuntaan.

En usko että asiassa on mikään muuttunut, paitsi nyt muusikot ymmärtävät olla aiheesta hipi hiljaa.

• Jobca

Pedofiilien juttuja.
      Karmeinta on että tällaiset äijät näkevät asian hauskana.

• Niimpä, muistan kun pikkulikkana eräs perheen tuttava mies tai naapurihan se oli. Hän puhui kahvipöydässä humalassa, että kyllä se jo 12-vuotiaan persus kestää panna..tajusin mistä puhui, vaikka itse olin juuri tuon 11-vanha.

Mä pelkäsin sitä miestä sen jälkeen aina, kun näin missä vaan. Mun äiti myös käski varomaan, etten yksin päädy ko. ukon seuraan. Se oli kipeää puhetta ja kyllä se varpailleen sai aikas monen.

• lihavihatipunen
        muhkee_muhku kirjoitti:

Niimpä, muistan kun pikkulikkana eräs perheen tuttava mies tai naapurihan se oli. Hän puhui kahvipöydässä humalassa, että kyllä se jo 12-vuotiaan persus kestää panna..tajusin mistä puhui, vaikka itse olin juuri tuon 11-vanha.

Mä pelkäsin sitä miestä sen jälkeen aina, kun näin missä vaan. Mun äiti myös käski varomaan, etten yksin päädy ko. ukon seuraan. Se oli kipeää puhetta ja kyllä se varpailleen sai aikas monen.

Hyi hitto :-(

• lihavihatipunen kirjoitti:

Hyi hitto :-(

Älä muuta virko, näistä ikämiehistä ikävästi on kokemusta, jotka laukoo tuollasia suustaan. Eräs taksikuski koulukyytinä toiminut yrittäjä oli myös samaa kastia. Hän paitsi puhui mitä sattui myös kähmi niin tyttöjä kun poikiakin.

Oho, muka vahinko ja virnuilua silmäniskuin perään.

Ja kylillä näitä tyyppejä putkahteli esiin yhtenään, joille orastava rinnankasvu on merkki seksikkäästä typykästä. Kuvottavaa todella. 😠

• Nytsaakatua
        muhkee_muhku kirjoitti:

Niimpä, muistan kun pikkulikkana eräs perheen tuttava mies tai naapurihan se oli. Hän puhui kahvipöydässä humalassa, että kyllä se jo 12-vuotiaan persus kestää panna..tajusin mistä puhui, vaikka itse olin juuri tuon 11-vanha.

Kaunis tarina. Kyllä sun olisi ilman muuta pitänyt antaa hänelle pillua tuolloin. Eipähän nyt vanhempana sitten tarvisi olla katkera kun jäi hyvä aikuisen miehen tarjoama yhdyntä saamatta.

• fiksu.naapuri
        muhkee_muhku kirjoitti:

En pidä tuota erikoisena asiana. Kyllä se perse kestää. Nuorethan jaksavatkin paremmin.

• Nytsaakatua kirjoitti:

Kaunis tarina. Kyllä sun olisi ilman muuta pitänyt antaa hänelle pillua tuolloin. Eipähän nyt vanhempana sitten tarvisi olla katkera kun jäi hyvä aikuisen miehen tarjoama yhdyntä saamatta.

Kaunis? Oliskin vaan tarinaa, mutta kun ei ole. Ällötävä ukko. Aattelikohan se tyttärensäkin kohdalla samoin, varmaan. Mä olen aikuista miestä saanut ihan tarpeeksi, aikuisena. Ei oo katkeruutta eikä puutetta.

Lapset kuitenkin kuuluu jättää rauhaan ja antaa niille turvallinen lapsuus, ilman aikuisten kusipäisiä haluja .

• fiksu.naapuri kirjoitti:

En pidä tuota erikoisena asiana. Kyllä se perse kestää. Nuorethan jaksavatkin paremmin.

Pöh, on toikin katsontakanta...

• muhkee_muhku kirjoitti:

Älä muuta virko, näistä ikämiehistä ikävästi on kokemusta, jotka laukoo tuollasia suustaan. Eräs taksikuski koulukyytinä toiminut yrittäjä oli myös samaa kastia. Hän paitsi puhui mitä sattui myös kähmi niin tyttöjä kun poikiakin.

Oho, muka vahinko ja virnuilua silmäniskuin perään.

Ja kylillä näitä tyyppejä putkahteli esiin yhtenään, joille orastava rinnankasvu on merkki seksikkäästä typykästä. Kuvottavaa todella. 😠

Noissa naapurien sedissä, taksikuskeissa ja vastaavissa on vielä sekin puoli, että niillä jutuilla ja "vahinko"kopeloinnilla saa pahimmillaan vuosien pelot, inhotukset ja epäluottamuksen istutettua lapseen. Mulla on vastaavia kokemuksia, juuri siitä 11-vuotiaasta alkaen. Mikä prkl se on kun lapsia pitää alkaa kiusaamaan, kun seksi ja seksuaalisuus on aikuisille tarkoitettu?

• elisakettu kirjoitti:

Noissa naapurien sedissä, taksikuskeissa ja vastaavissa on vielä sekin puoli, että niillä jutuilla ja "vahinko"kopeloinnilla saa pahimmillaan vuosien pelot, inhotukset ja epäluottamuksen istutettua lapseen. Mulla on vastaavia kokemuksia, juuri siitä 11-vuotiaasta alkaen. Mikä prkl se on kun lapsia pitää alkaa kiusaamaan, kun seksi ja seksuaalisuus on aikuisille tarkoitettu?

Plääh. Näistä kirjoituksista tuli mieleen, miten yksi aikuinen äijä ajelutti teinityttöjä kaupungilla. Tytöistä oli varmaan kiva päästä auton kyytiin, mutta väkisin miettii mitä äijä mietti tytöistä...

Nykyään varmaan loppus tuollainen alta aikayksikön...

Mutta nää ajatukset täällä sivuilla nuorista naisista alkaa kuvottamaan vielä enemmän...

• elisakettu kirjoitti:

Plääh. Näistä kirjoituksista tuli mieleen, miten yksi aikuinen äijä ajelutti teinityttöjä kaupungilla. Tytöistä oli varmaan kiva päästä auton kyytiin, mutta väkisin miettii mitä äijä mietti tytöistä...

Nykyään varmaan loppus tuollainen alta aikayksikön...

Mutta nää ajatukset täällä sivuilla nuorista naisista alkaa kuvottamaan vielä enemmän...

• elisakettu kirjoitti:

En tiedä niin, joku ammatillinen ja luottamuksellinen asema vielä missä pitäis herättää luottamusta ja sitten se tärvellään semmosella sikailulla.

Kyllä ne kyseiset tyypit on jääneet mieleen hyvin vastenmielisinä.

• Hyvä esimerkki vanhojen aikojen kehittymättömästä moraalista.

• Toisin kuin sinun nykyaikainen työmoraalisi.

• 720
        super-atm kirjoitti:

Toisin kuin sinun nykyaikainen työmoraalisi.

Oliko tuo kommenttisi tarkoitettu puolustelemaan niitä pedosetiä?

• 720 kirjoitti:

Oliko tuo kommenttisi tarkoitettu puolustelemaan niitä pedosetiä?

Ei ollut, vaan tarkoitettu kritisoimaan sossupummi outsider1:n laiskottelua.

Oliko kommenttisi järkevintä mitä pystyt tyhmillä aivoillasi tuottamaan?

• Tuon aikakauden Hymy-lehdet vastaa kai jotain tämän aikakauden Seiska-tuotantoa. Jutut olivat sangen väritettyjä ja toimittajat kirjoittivat mitä vain myyvän jutun aikaan saadakseen.

70-luvulla ei 11-vuotiaat sankoin joukoin ole kiipeilleet kenenkään sänkyihin, vanhempiensa halattavaksi kylläkin. Mutta sitä enemmän pedofiliaa oli 70-luvulla. Osa kiinnijäänneiden mielestä lapset suorastaan pakotti koskemaan itseensä. Että jos jotain reaalia historiasta haluatte myös tietää.

Eikä suinkaan Irwin ollut mikään 11-vuotiaiden päiväuni.

• 1714

Totta.
        Tuohan on pedofiilien yleisin puolustelu, että lapsi itse halusi sitä ja vietteli hänet.

• Buhahaha

70-luvulla Irwin oli kova juttu, erittäin rock. Irwin Goodmanin ja Rauli Badding Somerjokihan olivat kutakuinkin samaa luokkaa, toinen otti nimensä toisen käänteisversioksi (en muista kumpi).

Eikä Irwinkään väittänyt että juuri niitä 11-vuotiaita olisi sankoin joukoin, vaan että joku siitä sankasta joukosta oli 11-vuotias.

• Nainen39vee

Vähän nyt medialukutaitoa kehiin. Vaikka kuinka haluaisi todistella, että "julkkikset saa jopa 11-vuotiaita", niin eihän tuossa käynyt se mitenkään ilmi. Kävi ilmi vain se, että joku rock-imagoaan rakentava kukkoilija halusi laukoa provokatiivisen kommentin - joka näköjään toimii vielä 40 vuoden kuluttuakin.

Jos Irwin olisi sanonut, että hänen kanssaan sänkyyn haluavat jopa naapuriplaneetan asukkaat, niin olisitteko uskoneet? Miksi uskotte tämän ilman mitään kritiikkiä? Ainahan rokkarit ja monet muutkin voivat lehdissä sanoa "mitä vaan", mikä sattuu sopimaan omaan julkkisimagoon, tai vaihtoehtoisesti mikä herättää sopivasti pahennusta ja saa aikaan kohua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      202
      6973
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4622
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      36
      4191
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      71
      3229
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1945
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1686
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1670
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1573
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1439
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1227
    Aihe