Miten (HC)ATM voi vähentää elämänsä kärsimystä?

Masa29v

Näitä vastaavanlaisia keskustelujahan on ollut täällä vaikka kuinka paljon, mutta puhun nyt tarkemmin siitä ajanjaksosta joka alkaa siitä kun ruma (hc)ätmi sisäistää tosiasiallisesti ja lopullisesti sen, että joutuu elämään koko elämänsä yksin ilman tyttöystävää, vaimoa tai perhettä ja päättyy kun hcätmi tekee itsemurhan.

Miten elää tämä ajanjakso niin, että kärsii mahdollisimman vähän ennen kuin päättää elämänsä? Täällä on jo mainittu MGTOW-elämäntapa, mutta olisiko muita vihjeitä? Seksin- ja yleisemmin naisenkaipuu tulee ainakin minulle lähes päivittäin halusin sitä tai ja tämä tunnetila ei ole tukahdettavissa, siitä seuraa yhä etenevässä määrin merkittävää psyykkistä ja fyysistä oireilua.

Olen 29v ja tiettyjen perusasioiden poisjäänti on täysin selvää minulle, en kuitenkaan pysty "painamaan liipasinta" ihan vielä tällä hetkellä, todennäköisesti kuitenkin muutaman vuoden sisällä.

Toivoisin siis neuvoja vain tämän muutaman vuoden elämiseen, en mitään "mene psykiatrille tai tee niin ja näin niin saat kyllä vielä naisystävän"...sitä olen kuullut koko ikäni, en saa ulkomuotoni ja muiden fyysisten rajoitteiden takia naisystävää ja nyt on vain kyse siitä miten pystyn kuluttamaan aikani mahdollisimman vähäisellä kärsimyksellä kunnes saan suunniteltua ja tehtyä itsemurhan.

40

976

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisasialooser11

Onnitteluni, että olet päätynyt itsemurhaan, se on ihailtava ja kunniakas tapa päättää kärsimyksensä. Väliajalle ennen itsemurhaa en osaa muuta tuskanlievitystä suositella kuin maksullisia naisia, ne auttavat hetkellisesti fyysiseen seksin tarpeeseen, mutta naisen kaipuuta ja yksinäisyyttä ne eivät toki poista.

Olet fiksu mies koska olet ymmärtänyt täysin tilanteesi eli sen, että et tule koskaan naista ja perhettä saamaan. Moni kaltaisesi älykäs mies on suorittanut itsemurhan koska älykäs mies tajuaa milloin peli on pelattu eikä mahdollisuuksia enää ole.

Olen sinulle henkisenä tukena kyllä kun päätät tuon kunniakkaan ratkaisun suorittaa. Itsemurha ei ole pelkurin ratkaisu vaan rohkean miehen ratkaisu koska kuoleman edessä pelkää jokainen mies enemmän kuin minkään muun edessä.

• Masa29v

Kiitos tuestasi, sinulla on poikkeuksellisen ymmärtäväinen asenne, yleensä minulle sataa vain kuraa niskaan. En enää vain näe mitään järkeä jatkaa elämää kärsien hamaan tulevaisuuteen, mutta ongelma on itse elämän päättäminen.

Olen jo pari kertaa ollut juna-asemalla miettimässä miten sen tekisin ja tullut siihen tulokseen, että en juuri nyt pysty sitä 'viimeistä' kynnystä ylittämään, ehkä siksi että siihen liittyy epävarmuutta tai muuta epämääräistä pelkoa..se ei olekaan niin yksinkertaista ja helppoa kuin luulin, siksi olen päätynyt siihen, että suunnittelen itsemurhan perusteellisesti, mielellään tekisin sen kevät- tai kesäaikaan,

• kultainen.temppeli

Olen miettinyt, että kirjailija Yukio Mishima olisi varmaankin hieno esikuva MGTOW-ätmeille?

• Unelmamies35

Läheisyyttä voi saada maksulliselta naiselta. Onko se niin paha asia että maksaisit siitä että saisit seksiä. Se voisi tehdä sinusta jopa rohkeamman ja uskaltaisit lähestyä naisia baarissa tai vaikka töissä. Tosiasia on että olet liian ujo ettet ole sitä tyttöystävää saanut sen takia ja maksulliselle meneminen voisi olla ratkaisu että susta tulisi luontevampi naisten seurassa. Minäkin olen maksanut seksistä, ekan kerran se oli outoa mutta sitten normaalia.

• Masa29v

Tuo on ihan hyvä ehdotus, olen aikaisemminkin miettinyt maksulliselle menoa, mutta ongelma on ollut se, että asun pienellä paikkakunnalla, täällä ei sellaisia naisia oikein ole, aion kyllä matkustaa pk-seudulle lähiaikoina ja voisin samalla selvittää mistä saa maksullista naisseuraa.

• Unelmamies35

Neitistä löytää maksullisia ja pk seudulta löytyy kyllä helposti maksullista naista. Minäkin tapasin pari viikkoa sitten 19 v maksullisen naisen ja maksoi 190 euroa. Tuollaisen 190 euroa menee baari illassa helposti jos lähtee baariin etkä naista silti saa.

• haaveile.autoista

Sitä kannattaa kysyä perikseltä ja darkfearilta. He ovat myös hc-ätmiläisiä mutta eivät kuitenkaan juuri valita naisenpuutettaan. Minä luulisin että mielikuvitusmaailma ja satuilu auttaa ja positiivinen ajattelu että parhaat nuoruusvuodet ovat edessäpäin ja että joskus saavat naisen. Eihän se niin tietänkään ole, peris ja darkkis menevät poikuus tallella hautaan, mutta kovasti tuntuvat uskovan omiin höpötyksiinsä. Lisäksi periksellä on vahva lääkitys, joka helpottaa tämän runkkarin elämää.

• Masa29v

Auto minulla on, se on vähän pakollinen täällä maaseudulla, se on vanha romu eikä auto muutenkaan tuo iloa, se on enemmänkin välttämättömyys täällä.

• Mä ja Peris kun ei todellakaan olla kumpikaan mitään hc-ätmejä, eikä meistä kumpikaan myöskään elä missään mielikuvitusmaailmassa, että ihan vaan tiedoksi sulle tämä.

Mutta onhan palstalaisista myös vaikka Liljanlaakson Timppakin sen naisen itselleen löytänyt, vaikka hänellä ei nuorena ollut vielä ketään naisia. Timppa kun onkin tunnettu siitä, että hän ei suinkaan ole "lastensa" OIKEA isä, vaan ihan pelkkä aisuri-isä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Timpan "pojan" oikea isä kun onkin eräs belgialainen moottoripyöräjengiläinen, joka onkin tunnettu Tatuoitukaluinen Penetraattori:))))))))))))))))))))))))))))))))))

Mutta sen haluaisin silti aloittajalle sanoa, että ei kannattaisi missään nimessä mitään itsemurhaa turhan takia tehdä, kun oot vielä nuori mies ja ainahan se elämä voi paremmaksi muuttua, vaikka se ei tällä hetkellä siltä tuntuisikaan.

• Buhahaha

Taas naisasialooseri keskustelee itsensä kanssa. Eikö ideat uppoakaan toivotulla tavalla ätmikantaan kun pitää turvautua feikkialoituksiin?

• Naisasialooser11

Ei keskustele ja sekös sinua vituttaa. Minä tule johdattamaan monta HC-AT-miestä manan majoille, etkä sinä mahda sille mitään

• Buhahaha
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Ei keskustele ja sekös sinua vituttaa. Minä tule johdattamaan monta HC-AT-miestä manan majoille, etkä sinä mahda sille mitään

Valehtelet, mutta olet niin jumalattoman ylimielinen, ettet edes ymmärrä ettei tökerö kusetuksesi mene kenellekään läpi. Ja sekös sinua vituttaa.

Pitäisikö muka uskoa ihan sattumana että sinua ei päiväkausiin palstalla näy, ja sitten 7 minuuttia sinulle rakkaan kirjoituksen jälkeen sinä kommentoit. Kenen kuvittelet uskovan tökeröitä manipulointiyrityksiäsi?

Olet pelkkä vitsi koko mies.

• Naisasialooser11

Usko mitä haluat, minä tiedän kuitenkin että en täällä itseni kanssa keskustele. Ihmettelen vain että mikä sinut saa kuvittelemaan, etteivätkö HC-AT-miehet olisi itsekin itsemurhan kannalla ihan yhtä paljon kuin minäkin kun aina tulet hädissäsi änkyttämään, s-s-se k-k-k keskustelee vain i-i-itsensä kanssa, tuskan hiki otsallasi tuota itsellesi uskottelet.

Kumpi sinua vituttaa enemmän, se että HC-AT-miehet ovat itsemurhan kannalla vai se, että työni heidän eteensä tuottaa tulosta ja että nimenomaan minun työni?

Ja minua ei näkynyt päiväkausiin koska palsta temppuili tai sitten ylläpito oli yrittänyt bannata minut.

• hyvä.huomio
        Buhahaha kirjoitti:

Valehtelet, mutta olet niin jumalattoman ylimielinen, ettet edes ymmärrä ettei tökerö kusetuksesi mene kenellekään läpi. Ja sekös sinua vituttaa.

Pitäisikö muka uskoa ihan sattumana että sinua ei päiväkausiin palstalla näy, ja sitten 7 minuuttia sinulle rakkaan kirjoituksen jälkeen sinä kommentoit. Kenen kuvittelet uskovan tökeröitä manipulointiyrityksiäsi?

Olet pelkkä vitsi koko mies.

Jos aloitus olisi jonkun muun kuin Naisasialooserin omasta kynästä, hän ei todellakaan samassa keskusteluketjussa sekä kannustaisi aloittajaa itsemurhaan että paljastaisi ainoaa motiiviaan kannustukselleen eli sitä, että hän saa muiden itsemurhista mielihyvää. Eihän mestarillinen manipuloija ja itsediagnosoitu psykopaatti nyt noin alkeellista virhettä tekisi! Sen sijaan 12-vuotiaan edgyn pikkupojan tasolle jämähtänyt huono trolli voisi niin tehdäkin...

• jhgggjgjhg

Paitsi et mä TAPAN sut, jos saan henkilöllisyytes Rautjärvellä selville.

Metsästysonnettomuuksia usein..

• Naisasialooser11

En asu Rautjärvellä, mutta minua naurattaa suuresti että olen saanut sinut noin raivon valtaan.

• 54545454

Usko mitä haluat, minä tiedän kuitenkin että en täällä itseni kanssa keskustele. Ihmettelen vain että mikä sinut saa kuvittelemaan, etteivätkö HC-AT-miehet olisi itsekin itsemurhan kannalla ihan yhtä paljon kuin minäkin kun aina tulet hädissäsi änkyttämään, s-s-se k-k-k keskustelee vain i-i-itsensä kanssa, tuskan hiki otsallasi tuota itsellesi uskottelet.

Kumpi sinua vituttaa enemmän, se että HC-AT-miehet ovat itsemurhan kannalla vai se, että työni heidän eteensä tuottaa tulosta ja että nimenomaan minun työni?

Ja minua ei näkynyt päiväkausiin koska palsta temppuili tai sitten ylläpito oli yrittänyt bannata minut.

"Kumpi sinua vituttaa enemmän, se että HC-AT-miehet ovat itsemurhan kannalla vai se, että työni heidän eteensä tuottaa tulosta ja että nimenomaan minun työni?"

Miksi nämä asiat vituttaisivat yhtään ketään? Ketä oikeasti kiinnostaa HC-AT-miesten elämä edes siinä määrin, että heidän itsemurha-aikeet aiheuttaisivat vitutusta? Eivätköhän he ole pelkkää ilmaa sekä naisille että miehille.

• Masa29v

Miksi joku luulisi että olen joku toinen? Jos joku olisi täällä solvannut minua itsemurha-ajatusteni vuoksi niin sitä olisi ilmeisesti pidetty ihan 'normaalina' mutta kun joku suhtautuu ymmärtäväisesti niin sitten on pakko olla sama henkilö joku puhuu itsekseen, näinkö?

Tässäkin nähdään minkälaisessa sairaassa yhteiskunnassa me elämme, hardcore ätmien pitää elää vaikka sitten kärsien koko ikänsä, tappaa ei saa itseään, ei vaikka kituisi aivan helv koko ikänsä. Ahdistaako kärsivän ihmisen tekemä itsemurha liikaa muiden täydellistä(?) elämää vai mistä tuossa oikein on kyse, en ymmärrä.

• nhgtsdfg

Tämä limbo on ikävä olotila, kun ei rohkeus vielä riitä siihen, minkä sydämessään tietää oikeaksi. Erilaiset päihteet ja viihde vievät mielenkiintoa ehkä hetkeksi muualle, tosin ei välttämättä. Maksullinen seksi on kanssa vähän kaksipiippuinen juttu, se kun ei varsinaisesti henkistä oloa ainakaan paranna. Mutta toisaalta näin käytettynä saattaa edistää lopullista ratkaisua.

Kaikenlaisista oikeuksista pidetään meteliä, mutta tällaiselle surkimukselle ei haluta sallia edes oikeutta hyvään kuolemaan. Se on todellakin sairasta ja kertoo noiden ihmisten arvomaailmasta hyvin. Ihmettelen esimerkiksi tätä piispojen vetoomusta eutanasiaa vastaan. Eiköhän ihminen ihan itse saa määrittää oman elämänsä arvon tai arvottomuuden. Eihän tässä ole kyse siitä, että sitä kukaan ulkopuolelta määrittelisi vaan nimenomaan yksilön omasta oikeudesta näin tehdä.

• syysmasistako

syksyllä tuntuu suisaidi ajatukset kasvavan, mullakin kaveripiirissä useita hautoo itsaria ja kaikki on samantyyppisiä yksinäisiä rumia miehiä niinku minäkin. Enemmä mua ahistaa kesä kun kattelee vähäpukeisii naisii ja tajuu ettei pääse niiden suloista osalliseksi (jos näin voi sanoa)

• Djikstra

Robottinaiset tekee vahvasti tuloa, katteles aloittaja hiukkasen aikaa viel jos niistä olisi lohtua jonkin aikaa

• Näinteillä

On se mukava mies tuo NAL kun tukee ja kannustaa toista tekemään itsemurhan.

• Naisasialooser11

Olen ihmisenä ihmistä varten tarjoamassa tukea kärsimysten lopettamiseen, mikä sen inhimillisempää voisi olla.

• suisaideri

objektiivisesti katsoen olet oikeassa, autat ihmisiä, yleensä haardis ätmejä ymmärtämään että ei tarvitse syyllistää huonosta elämästä itseään kun on jaettu huonot pelikortit ja että itsemurha on moraalinen oikeus, vaikka joku toinen väittäisikin muuta

mutta muut ihmiset eivät halua kuulla tätä vaikka se olisikin tosiasia, koska jonkun pohtiessa itsemurhaa niin heidänkin elämänsä näyttää saavan jonkinlaisen kolauksen tai kokevan inflaation kun he joutuvat miettimään oman elämänsä mielekkyyttä, tästä johtuen he syyllistävät itsemurhaa hautovia ja etenkin siihen kannustavia

• Hoitelene

Tapa tai vammauta ytm, niin itsetuntosi nousee kohisten ja naiset tykkäävät rikollisista.

• Ensinnäkin "en saa ulkomuotoni ja muiden fyysisten rajoitteiden takia naisystävää " on turhaa ennustamista. Et voi oikeasti tietää sitä.

Toiseksi ilman naisystääväkin voi elää ihan mukavaa elämää, kuten lukemattomat miehet ovat tehneet, tekevät ja tulevat tekemään.

• jnkvgejnrg

Kaikki vaan eivät halua elää "ihan mukavaa elämää". Huomaat fiksuna kaverina varmaan itsekin, että ensimmäisen ja toisen kappaleesi välillä on melko räikeä ristiriita.

• Ennen kuin runkkaamisesta tehtiin länsimaisen ihmisen elämäntapa, puhuttiin seksuaalivietin ylevöittämisestä. Tällä tarkoitettiin kaiken seksuaalisiin fantasioihin, turhautumisiin ja toivottomuuteen menevän energian suuntaamista johonkin jalompaan tarkoitukseen. Taikka ylipäätään johonkin muuhun tekemiseen kuin masturboimiseen.

Ihmisellä on huomattavan suuri tarve läheisyyteen, lisääntymiseen ja seksuaalisen tyydytyksen saamiseen. Tarve voitaisiin ilmoittaa energiamääränä, mikä sen tyydyttämiseen menee. Jos tarvetta ei saa tyydytetyksi, muuttuu energia turhautumiseksi ja toivottomuudeksi, mikä ilmenee masennuksena ja näköalattomuutena.

Itsetyydytyksellä voi korvata lisääntymisen tuoman seksuaalisen tyydytyksen, mutta sillä ei voi korvata läheisyyden tarvetta, eikä sillä keinolla pysty lisääntymään.

Vietin ylevöittämisen tapauksessa kaikki seksuaalinen energia ohjataan johonkin muuhun kuin seksuaaliseen ajatteluun ja toimintaan. Näin kaikki nämä voimavarat ovat käytettävissä vaikkapa luovaan taikka fyysiseen työhön.

Ensiaskeleita vietin ylevöittämiseksi lienee, että sulkee mielestään kaikki seksuaalifantasiat ja lopettaa masturboinnin. Miehellä saattaa varsinkin nuoremmalla iällä tapahtua unissaan siemensyöksyjä, mutta voinee niitä tapahtua myöhemminkin jos fyysinen tarve on unen aikana tarpeeksi kova.

Vietin ylevöittämisen ikävä puoli on, että lopettaessaan masturboinnin pitkäksi aikaa, saattaa menettää kykynsä kunnollisen erektion saamiseen yhdynnässä.

Jos kuitenkin kyseessä on yksilö, jolla ei omasta mielestään ole mitään toiveita yhteisestä seksielämästä taikka edes mahdollisuutta saada naista vapaaehtoisesti suostumaan yhdyntään, ei hän menettäne mitään, mikäli seksuaaliviettinsä ylevöittää muihin kuin seksuaalisiin toimintoihin.

Toisin sanottuna turhasta seksitarpeesta luopuminen tuo huomattavan määrän ylimääräistä tarmoa, jonka kukin voi suunnata haluamallaan tavalla.

• uehbveokm

Tämä nyt ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Ei pitänyt siloin eikä pidä nyt. Tavoitteena on ollut ainoastaan sitoa yksilö yhteiskunnan palvelukseen. Jokainen vähänkään ajatustoimintaan kykenevä yksilö tajuaa, kuinka mieletön tuo kuvio on. Ajattelepa nyt itsekin: "kun luovun jostain mitä HALUAN, niin voin suunnata energiani siihen mitä HALUAN".

• Tarkoitus on luopua jostain turhaan haluamastaan, siis jostain mitä ei kuitenkaan voi saavuttaa, ja sen jälkeen suunnata tarmonsa johonkin muuhun. Tämä muu toiminta voi aluksi olla toissijaista siihen turhaan toivottuun toimintaan, mutta se muuttuu elämän intohimoksi piakkoin.

• ibjlkn
        rytmimunat kirjoitti:

Tarkoitus on luopua jostain turhaan haluamastaan, siis jostain mitä ei kuitenkaan voi saavuttaa, ja sen jälkeen suunnata tarmonsa johonkin muuhun. Tämä muu toiminta voi aluksi olla toissijaista siihen turhaan toivottuun toimintaan, mutta se muuttuu elämän intohimoksi piakkoin.

Arvostan terävää huumorintajuasi.

• pop9870

Tänäänkin suomeen virtasi satoja ulkomaalaisia miehiä taistelemaan vähäisestä määrästä naisia.

On kuitenkin FAKTA että Suomessa KAIKISSA alle 55vuotiaissa ikäluokissa on vähemmän naisia kuin miehiä. Ja nuorissa ikäluokissa suuremmasta poikien syntyvyydestä ja maahanmuutosta johtuen on noin 20% enemmän miehiä/poikia kuin naisia/tyttöjä.
      Tämä on johtanut puhtaana matematiikkana siihen että vähintään 20% prosentille miehistä ei naista ole olemassakaan .
      Puhdasta absoluuttista fakta matematiikkaa.

Eli vähintään 20% miehistä on täydellisen tarpeettomia suomessa yhtään millään perusteella ja itsemurha on ainut oikea ja järkevä teko ongelman ratkaisemiseksi. Muita vaihtoehtoja ei yksinkertaisesti ole olemassa, naisia ei vaan riitä läheskään kaikille miehille.

Se heikoin ATM miesaines jää pysyvästi ilman koko elämänsä ajaksi synkkään katkeraan yksinäisyyteen ilman pienintäkään ilon pilkahdusta mitä ihana voi rakkaus antaa.

• "mitä ihana voi rakkaus antaa."

.. Turha olla huolissaan ja/tai kateellinen.. Vain Harva Saa ja Vain Harva Osaa Rakastaa.. Isolla R:llä.. Rihkamaa on vain PääSääntöisesti tarjolla.. Joten NoHätiäMitiä.. ;D

• sisältöäel

On se joidenkin miesten elämä surullista kun nainen on ainoa elämänsisältö...

• jkngle
        sisältöäel kirjoitti:

On se joidenkin miesten elämä surullista kun nainen on ainoa elämänsisältö...

Aivan samaan tapaan kuin monien naisten elämänsisältö on työ, sali, lapset, lemmikit tai harrastukset.

• eisamaei
        jkngle kirjoitti:

Aivan samaan tapaan kuin monien naisten elämänsisältö on työ, sali, lapset, lemmikit tai harrastukset.

Eihän se nyt mitenkään ole sama asia... ei ole kovin kannattavaa jos oma elämä riippuu toisesta ihmisestä. Voit kyllä järkeillä miksi.

• brgrtg
        eisamaei kirjoitti:

Eihän se nyt mitenkään ole sama asia... ei ole kovin kannattavaa jos oma elämä riippuu toisesta ihmisestä. Voit kyllä järkeillä miksi.

Aivan yhtä kannattavaa kuin se, että elämä riippuu harrastuksesta, työpaikasta jne.

• Buhahaha
        eisamaei kirjoitti:

Pärjäisitkö siis itse ilman ensimmäistäkään ystävää?

• yksinäinennn
        Buhahaha kirjoitti:

Pärjäisitkö siis itse ilman ensimmäistäkään ystävää?

Pärjään ja olen pärjännyt vuoskymmeniä.

• Buhahaha
        yksinäinennn kirjoitti:

Pärjään ja olen pärjännyt vuoskymmeniä.

Moni ei kuitenkaan siihen pysty. Ihminen on sosiaalinen eläin.

https://yle.fi/uutiset/3-7848041

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      202
      6973
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4622
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      36
      4191
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      71
      3229
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1945
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1686
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1670
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1573
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1439
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1227
    Aihe