Jos minulta kysytään, entä teiltä.
puskutraktorilla kirkot nurin
38
321
Vastaukset
- Eituonelanportikaanvoita
Mutta kun sinulta ei kysytä ja sittenkään ei voi tuhota Jumalan seurakuntaa. Yleensä vaino saa vain aikaan herätystä ja seurakunnan kasvua.
- Eituonelanportikaanvoita
Minun vaimo saa aikaan päänsärkyä, tosin.
- uskonyleväkauneus
Onhan kirkko tosiaan jyrätty puskutraktorilla nurin ja kyseinen kirkko oli vieläpä täynnä ihmisiä. Tämä tapahtui Ruandassa, tuossa koko Afrikan kaikkein kristityimmässä valtiossa, jonka asukkaista 95% on kristittyjä. Kirkko jyrättiin nurin papin vaatimuksesta, jotta kaikki sieltä turhaan suojaa etsineet epätoivoiset pakolaiset saatiin varmasti surmattua, kuten sitten saatiinkin.
Näin toimii siis kristitty pappi - käskee puskutraktoreiden jyrätä kirkkonsa maan tasalle, jotta mahdollisimman paljon ihmisiä saataisiin joukkomurhattua. Miten ylevää ja kaunista se onkaan tuo kristinusko ja sen tarjoama maailman paras moraali.
https://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/pappi-tuomittiin-ruandan-kansanmurhasta/2211702#gs.1Q_njOo
- muttahyvinlopussakäy
Just tuollaiset vannojat syövät sanansa. Todistavat olleensa pesunkestäviä ateisteja, mutta ,,,
- muttahyvinlopussakäy
kirkko kaattuu sittenkin.. Jumalan tahto, puskuraktorikin kahto
- hiihaahuuhaa
No ei nyt tietenkään. Monet kirkot ovat rakennuksina kauniita ja kulttuurihistoriallisesti merkittäviä, siitäkin huolimatta että niihin kokoontuu tyhjäpäitä palvomaan tyhjää. Mutta suotakoon tämä niille säälittäville jälkeenjääneille ressukoille, jotka eivät ole kasvaneet aikuisiksi ja uskovat lapsellisiin satuihin ja näkymättömiin mielikuvitusolentoihin.
- minuavoiohjailla
OK perun mielipiteen.
- hiihaahuuhaa
Kristityt kyllä sinänsä ansaitsivat tuon että heidän kirkkonsa jyrättäisiin, koska eiväthän ketkään ole koskaan koko maailmassa tuhonneet niin paljon muiden uskontojen pyhäkköjä, temppeleitä, patsaita, maalauksia, kirjoituksia ja kaikkia mahdollisia kulttuurihistoriallisesti merkittäviä aarteita. Mistä erittäin ikävästä seikasta kristityt tietenkin aina vaikenevat tiukasti.
http://www.badnewsaboutchristianity.com/gi0_vandalism.htm
Maailmalla on kauhisteltu sitä kun Isis räjäytteli joitain muinaismuistoja, vaikka kristityt ovat tehneet aivan sitä samaa, vain miljoona kertaa enemmän ja kaikkialla maailmassa. Enkä ole koskaan elämäni aikana kuullut yhdenkään kristityn pahoitelleen noita tekoja.
Siltikään en kannata sitä että meidän tulisi käyttäytyä yhtä barbaarisesti ja epäinhimillisesti kuin kristityt ovat käyttäytyneet kaikkialla maailmassa.
- architectuura
No ei, on kauniita kirkkojakin. Esim.Vaasan ort.kirkko.
- eikaikkiamiellytä
Kauneus on katsojan päässä.
- näin.se.homma.etenee
Tee kansalaisaloite. Tarvitset siihen 50000 nimeä ja sitten homma etenee eduskunnan käsittelyyn.
- talkootöinä
Eduskunta ei osaa muuta, kun verottaa.
- näin.se.homma.etenee
talkootöinä kirjoitti:
Eduskunta ei osaa muuta, kun verottaa.
Siispä peritään puskutraktorien käyttökustannukset kirkollisveroina.
- PrecambrianBunnyRabbit
Ei nyt sentään. Vanhat kirkot on arkkitehtonisesti ja historiallisesti arvokkaita. Eihän mayojen pyramidejakaan kolata matalaksi, vaikka ovat myöskin alunperin rakennettu kuolemankultin tarpeisiin. ISIShän tuolla räjäytteli korvaamattomia muinaismuistoja minkä ihmisten tappamiselta kerkesi, ei ole millään muodoin sivistynyttä touhua.
Toki on semmoisiakin piruntorjuntabunkkereita jotka voisi pienellä vaivalla muuntaa parkki- tai teollisuushalliksi, eikä kukaan huomaisi ulospäin mitään. (Ping: Järvenpää, Kouvola)- hyihittomitätönöjä
Keravan ja Klaukkalan piruntorjuntabunkkereille on kyllä vaikea keksiä uusiokäyttöä muuna kuin kierrätysmateriaalina.
- apuakunnille
Kirkollisveroina kerättyjä varantoja voidaan pitää valtiolle kuuluvana.
Muutetaan kuntien vuokrataloiksi. - PossuaHuuleen
Jollakin satanistilla taas kirkkoviha päällä? Äo muslimin tasoa?
Tuletekovälineitten myynti pitäisi saada kortille.- hihula
Kirkonvastaisuutta löytyy kyllä uskovaistenkin joukosta.
- wind-
Kristuksen kirkkoja 37 miljoonaa ja Darwin istuu mietteliäänä portailla käteensä nojaten, mistä löytyisi niin iso traktori.
- windhund
Darwin loi traktorin, traktorit kaipaa kovasti metallia, sitä löytyy kirkonkelloista.
puskutraktorilla kirkot nurin
tosiateisti
4.1.2018 17:05
Jos minulta kysytään, entä teiltä.
/////////////////////////////////////////////////
No kun kerran minultakin kysytään, niin vastaan:
Eikö enää kirkossakaan voi olla rauhassa kun ateisti aivoittelee kirkon tuhoamista puskutraktorilla jyräämällä.
Ateisti ei usko Jumalaan, koska ei ole Jumalaa nähnyt - ja voi olla ettei koskaan tule näkemäänkään (ellei tee parannusta) sillä tavoin, että näkisi kirkkaudessaan Jumalan Pojan, Herran Jeesuksen Kristuksen, joka on taivaassa.
Ateistin pimentynyt järki ei taida oikein oivaltaa, että Jumala ei asu käsin tehdyissä temppeleissä:
Raamattuun on kirjoitettu:
"Jumala, joka on tehnyt maailman ja kaikki, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu käsillä tehdyissä temppeleissä," (Apostolien teot: 17:24)
Ateistin pimentynyt järki ei käsitä, että Kristus on niissä, jotka kuuluvat hänelle , (seurakunnassa):
Raamattuun on kirjoitettu:
".....Jumala tahtoi tehdä tiettäväksi, kuinka suuri pakanain keskuudessa on tämän salaisuuden kirkkaus: Kristus teissä, kirkkauden toivo...." (Kolossalaiskirje 1:27)
-------------
Jos ateisti nämä käsittäisi, ei hänelle tulisi mieleenkään puskutraktorilla kirkkojen kaataminen. Mutta kun ei.
Ateisti jyräämässä kirkkoa nurin puskutraktorilla. Aivan toivoton näky.
Ateistit ovat maailman onnettomimpia ihmisiä.Nämä "ateistit" jutuissani ovat Luterilaisia. Maallistuneita pelkureita, jotka tulevat piereksimään kirkkoon.
Tosin, me uskovaiset ajamme rekalla ja olemme muutekin päättömiä, etekin toisiin jumaliin uskovien kesken. Sitävastoin Luterilainen TULEE Mieleen monta kertaa. Imuri-parka.” Eikö enää kirkossakaan voi olla rauhassa kun ateisti aivoittelee kirkon tuhoamista puskutraktorilla jyräämällä.”
Järkyttävää. Siis joku ateisti on tullut kirkkoon häiritsemään purkamisvaatimuksilla siellä olevia? Ehdottoman tuomittavaa. Vai tarkoitatko, että koska täällä Suomi24:n ateismi palstalla joku anonyymi nettikeskustelija (mahdollisesti asiattomien uskovaisten tekemien törkyaloitusten provosoimana) tekee aloituksen, jossa esittää vaatimuksen kirkkojen purkamisesta perustelematta sen kummemmin, niin väität, ettei muka kirkossa saa tämän takia rauhassa? Tuollaiset voi minun mielestäni jättää omaan arvoonsa. Mutta on se helppoa nykyajan kristitylle saada marttyyrinkruunu jo ihan vain trollien aloituksia lukemalla.
” Ateisti ei usko Jumalaan, koska ei ole Jumalaa nähnyt”
Minä en usko Jumalaan, koska hänestä ei ole mitään objektiivisia todisteita. Minun ei tarvitse nähdä Häntä uskoakseni Hänen olemassaoloonsa, kyllä minulle tosiaan riittävät objektiiviset todisteet.
” Ateistin pimentynyt järki ei taida oikein oivaltaa, että Jumala ei asu käsin tehdyissä temppeleissä:”
Voihan nyt sentään, et ilmeisesti edes tiedä mitä ateismi tarkoittaa. Jos ”ateisti” uskoisi jonkin jumaluuden asuvan jossain rakennelmassa, hän ei olisi ateisti, koska uskoisi tämän jumaluuden olemassaoloon. Kannattaa ensin selvittää peruskäsitteet, ennen kuin menee nolaamaan itsensä ja edustamansa uskon.
” Ateistin pimentynyt järki ei käsitä, että Kristus on niissä, jotka kuuluvat hänelle , (seurakunnassa):”
Edelleen sama juttu kuin edellisen siteerauksen kohdalla: ihminen, joka uskoo Kristuksen asuva hänen omissaan, ei voi olla ateisti, koska uskoo Kristukseen. Minä en usko Kristuksen asuvan niissä, jotka kuuluvat hänelle, koska siitä, että Jeesus Nasaretilainen olisi Kristus, ei ole objektiivisia todisteita. Jos Sinulla on antaa objektiiviset todisteet, muutan toki kantaani. Raamattu ei ole todiste, vaan väite. Ja Raamatun olen lukenut moneen kertaan, Uuden Testamentin monin osin alkukielelläkin.
” Jos ateisti nämä käsittäisi, ei hänelle tulisi mieleenkään puskutraktorilla kirkkojen kaataminen. Mutta kun ei.”
Minulle ei tule mielenkään vaatia kirkkojen puskutraktorilla kaatamista ilman hyvin perusteltuja ei-aatteellisia syitä. Esim. korjauskelvottoman, rakennustaiteelliselta arvoltaan vähäisen ja romahtamisvaarassa olevan kirkon jyräämisen hyväksyisin.
”Ateistit ovat maailman onnettomimpia ihmisiä.”
Ja koska uskovaisena et varmastikaan antaisi väärää todistusta toisista, voinet antaa todisteet väitteellesi? Minä en ainakaan ole onnettomampi nyt ateistina kuin mitä olin uskovaisena, mutta sehän on tietenkin vain minun kokemukseni, saattaahan olla, että Sinulle on antaa tilasto, joka osoittaa ateistien olevan keskimäärin onnettomampia.
Miksi niitä kirkkorakennuksia pitäisi tai kannattaisi poistaa?
- muuteneikannata
Ne kuuluu jyrätä, kun ne ovat täynnä väkeä.
muuteneikannata kirjoitti:
Ne kuuluu jyrätä, kun ne ovat täynnä väkeä.
"Ne kuuluu jyrätä, kun ne ovat täynnä väkeä."
-------------------
Sinun pitäisi asua Pohjois-Koreassa, niin voisit jyrätä ihan sydämesi kyyllyydestä.
Kommunismin ytimessä on ateismi. Neuvostoliiton kommunistit jyräsivät - yllättävän kauan, 70 v. - kunnes ateistinen kommunisti tuli tiensä päähän ja Neuvostoliitto romahti. Ateismi jyräsi sen alleen." kommunisti tuli tiensä päähän ja Neuvostoliitto romahti. "
-------------------
Koko aatteen ydin on kumminkin punainen kuin viini. Eli kirkko ja Jeesus. Venäjä on vahvasti Jumalaan uskova, joten uskovaisuus voitti sittenkin. Täsmennän aiempaani ettei minua ymmärrettäisi väärin..
On tosi, että moni kristitty on Pirun asialla kun puhuvat siitä enemmän kuin Jeesuksesta..- xswzaq1
No kun tissuttelee liikaa kaikenlaista viiniä ja juo hapanleipää jumalansa takia alkaa hapokkaat ajatukset.. Ei siinä edes aivastaa uskalla kun on ns. herran hätä mielessä
- Puskatraktoriateistit
Huomaa miten tökeröllä tavalla jumalattomat yrittävät jäljitellä ja eräällä tavalla kopioida tässäkin keskustelussa uskovaisten kirjoituksia. Johtuu varmaan kateudesta. Mutta eihän jumalattomilla olekkaan oikeasti mitään sanottavaa jumalattomuudestaan kun jumalattomilla ei ole jumalaa.
- muuteneikannata
en ehtinyt tänään vastamaan koska oli Oulu-palstalla luettelin nimiä luterialaisena lestadiolaisena helluntaina kirjoitan aina muulloinkin kuin kello 18:35 en kuitenkaan joka päivä enää jaksa kun pitää kuunnella yleä mikä toimittaja on poimittava kun maanjäristystä odottelen eli Junes Lokkaa jota blokkaan pois oulu-palstalta en siedä oikeasti hauskoja koska kirjoitan vain maksusta se kaikki tulee suoLesta paksusta olen niin luova ja lahjaKas kuin tosi moniulotteinen vaikka en pärjää ellen saa etua maksuuni
- muuteneikannata
Hei nimim. toria-teisti.
Miksi pidät uskovaisia kateellisena? Ymmärrän mielenyhtymäsi eri uskontojen välisiin sotiin ja kahakoihin mutta ÄLÄ yleistä.
- Ateistien_riemuvoitto
Vai että meinaa ateistit pistää puskutraktorilla kirkot nurin. Kyllä siinä polttoainetta kuluu ja saattaa joku öljyletkukin poksahtaa ennenkuin ateistilauma on puskenut vaikkapa Turun tuomiokirkon maan tasalle.
Kyllä on niin tunkkaisia nämä ateistien jutut tällä ateistipalstalla että on viisainta hylätä ateistit tänne omalle ateistipalstalleen kehittymään omassa alkuateistiräjähdysliemessään - jospa heistä joskus evoluutioituisi vaikkapa satojen miljardien valovuosien päähän kulkeutuvia, hyvinkin älykkäitä avaruusolioita.- kiitosjeesuskivistä
Ateismi valaisee sinunkin tietäsi, me ateistit puramme tuomiokirkon alta aikayksikön.
- kiitosjeesuskivistä
kiitosjeesuskivistä kirjoitti:
Ateismi valaisee sinunkin tietäsi, me ateistit puramme tuomiokirkon alta aikayksikön.
Mitäs pidätte? Tänään ehdin taas kirjoittaa tänne, koska Junes Lokka ei enää häiritse ajatuksiani vaan ehdin olla ateisti.
- xswzaq1
Kaikenlaista, antaapa olla tälläisten ajatusten.
- xswzaq1
Ei saa siis poistaa.
- Valintasi
Kuljet oman tiesi ja kärsit tiesi seuraukset. Eräs sairaanhoitaja sanoi että jokaisesta tulee uskova kuoleman tullessa. Tukalaksi käy oltavat jos valittaa vielä iankaikkisuuden porteillakin.
Eräät ne herää vasta viimeisenä kekäleenä.- minäolentotuus
Minä kuljen totuuden tietä, minua ei mielikuvitus jumalat kiduta.
Minun sairaanhoitajat hoitaa terveitä, uskovaisten telomia ihmisiä.
Uskovainen on välillisesti vastuussa kaikesta pahasta mikä maailmaan mahtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247