Eli siis oon 11 v tyttö ja etin poikaystävää. Ite asun Nokialla nii ois kiva jos poikaystäväkin asuis sit nokial mut voi asuu myös Tampereella tai muualla:) Poikaystävällä pitäis olla ainakin wappi, ig, ja snäppi ja olis hyvä jos ois 11-12 v. Mun snäppi on sandraheyy nii tulkaa laittaan jtn nii voidaan sit tutustuu❤️
Etin poikaystävää
3
851
Vastaukset
Hei Sandra
Selvyyden vuoksi. Olen sinua vanhempi. Siis ihmisenä kuin vastakohtasi.
Haluaisin kuitenkin kirjoitella sinulla. Vastaat jos tahdot. Pieniä tarinoita arjesta ja juhlasta. Tai kuvia omasta maailmasta.
En ehdota tapaamista enkä halua kuvia sinusta. Voit kysyä minulta mitä haluat ja vastaan kyllä. Itse huomioin ikäsi niin jutuissa kuin kysymyksissä.Miten kävi, löysitkö?
jessus joku 11v pirpana poikkiksen kaipuussa :D sillon ku itte olin 11v ni ei rakkaus kiinnostanu hevon vittuakaa :D pelaus oli se juttu (on edelleenki, mut khyl se oma muijjaki on jees) mut niinkö sinuna en laittas tänne mittää tämmöstä "poikaystävä haku" kosk et voi tietää yhtää minkälaisii tyyppei sulle pistää tänne kommenttii, eihä tää munkaa kommentti ehkä maailman asiallisin oo mut maailma ei oo semmonen jossa kaikki on ihania toisilleen ja kaikki on kilttejä jokaiselle, ei... maailma on just toisinpäin, tai no ei iha :D mut tajusit varmaa:D eli en ehk noin nuorena tänne tämmöstä keskusteluu alottais kosk et tiiä vaik minkälaisii pedofiilei/lapsiin sekaantujia tulee sulle snäppäilee, pahimmassa tapauksessa joku hullu voi tulla snäppää sulle jotein mitä ton ikäsen ei pitäs nähä... et nyt lähet vittuu täältä suomi 24 palstalta ja meet niide frendies kaa leikkii niil barbeil :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371984
- 49836
- 85834
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7701Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 62527
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78447