Linda lähtee sarjasta

IsäAaroVaalanne

"kun joutuu siirtymään toisiin hommiin, silleen hoidettu Lindan lähteminen sarjasta ainakin toistaiseksi"

39

1933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äi.ti

      Aivan. Äitiyslomalle taitaa jäädä.

    • KariTaalasmaa_

      Mutta kuka ilmiantoi Lindan ?,en ainakaan minä

      • Sehä katteli Karin ovee sillee kaihoisasti, ei epäilevästi ollenkaa.


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Sehä katteli Karin ovee sillee kaihoisasti, ei epäilevästi ollenkaa.

        Tämä o ny mitätöity. Perkelee ämmä räyhäs ku mikäkii vittu! Kari onneks lähti vaa farkkuperse mukavasti temmeltäen etiä päe...


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Tämä o ny mitätöity. Perkelee ämmä räyhäs ku mikäkii vittu! Kari onneks lähti vaa farkkuperse mukavasti temmeltäen etiä päe...

        Tai tiiä mitä millonkii päässää liikkuu. Lie viime jakosossa vielä odotellu ees lähtöpanoja Karin kaa. Vankilassa pitkä kuiva kausi tiedossa mitä ny lepakot kaivelee vittua lusikalla.


      • LepakotKuseeSunUuniin
        minkkilaukku kirjoitti:

        Tai tiiä mitä millonkii päässää liikkuu. Lie viime jakosossa vielä odotellu ees lähtöpanoja Karin kaa. Vankilassa pitkä kuiva kausi tiedossa mitä ny lepakot kaivelee vittua lusikalla.

        ...mitä ny lepakot kaivelee vittua lusikalla...
        Häh? Voisiko joku selittää??


      • LepakotKuseeSunUuniin kirjoitti:

        ...mitä ny lepakot kaivelee vittua lusikalla...
        Häh? Voisiko joku selittää??

        Lesbot/akat vankilassa vähä hommailee...


      • PärSeReikä
        minkkilaukku kirjoitti:

        Tämä o ny mitätöity. Perkelee ämmä räyhäs ku mikäkii vittu! Kari onneks lähti vaa farkkuperse mukavasti temmeltäen etiä päe...

        Karin perse alko kiinnostaa?



      • fiktitfaktatsekasin

        Mutta kuka on Lindan lapsen isä? Kari?


    • 1___

      Istuu vankilassa muutaman kuukauden ja palaa sarjaan?

    • Utelias12345

      Siis mitä oletettavasti Lindalle tapahtuu tuleeko jossain vaiheessa takaisin koska Viola?

    • Ddfgsdf

      Miksi Jiri saapu viilistelemään Alissan kaa? Ovatko Jiri ja Alissa sittenkin samalla puolella ja esittikö Jiri vaa Serverille ja Lollolle että sitä fakittaa?

      • Musta vähä tuntuu, että se oli pikemminki vaa Lolan ja Alissan testi Jirille, et onko se tosissaa Lolan kanssa vai vaa Herukkaa haluaa.


      • Ja mites tää muute ny liitty tähä ketjuu?


      • Präätpräät
        minkkilaukku kirjoitti:

        Ja mites tää muute ny liitty tähä ketjuu?

        No hyvä kun ei menty hämärien aasinsiltojen kautta Ullan suolen toimintaan.


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Musta vähä tuntuu, että se oli pikemminki vaa Lolan ja Alissan testi Jirille, et onko se tosissaa Lolan kanssa vai vaa Herukkaa haluaa.

        Taitanee ollakkii joku Alissan iha oma juoni. Meinaaks se huijata Jiriltä Moosenkii? Onko taas "nimi väärään paperiin"-tyyppine ratkasu vai millä konstilla vedätetään?


    • kori_taalasmaa

      onneksi saatanan paska lehmä lähti oli ärsyttävä huora

    • kummajuttuniin

      Aika omituista, että saman poliisilaitoksen päällikkö tutkii alaisensa rikoksia, sillä elävässä elämässä tutkija olisi toisesta poliisilaitoksesta tai keskusrikospoliisista.

      • Aarnio

        Omituista on myös se, että Kari on edelleen vapaalla jalalla, vaikka syyllistyi autovarkauksiin.


      • todisteetpoltettu
        Aarnio kirjoitti:

        Omituista on myös se, että Kari on edelleen vapaalla jalalla, vaikka syyllistyi autovarkauksiin.

        No kun Lindan lahjustenotot olisivat paljastuneet samalla, niin ei Karin osuutta tongittu enempää. Se oli suu kiinni tai lahjustenotot tulevat ilmi. Niinhän se Sergeikin sai mennä.


    • AaroOnPahanPappi

      Aaro hoiteli Lindan pois kuvioista, että pääsee tekee Violalle samat temput, mitkä teki Lindalle aikoinaan. Heti hyökkäs asumaan saman katon alle tyttären tyttären kanssa.
      Ja siellä vankilassa muut vangit varastavat Lindalta korun, jonka sai tyttäreltään.

      • Aaron tytärhä se Violakii o. Sen koru joku työntää vittuusa.


    • äfbiiai

      Linda lähti supon koulutukseen, maailma on muuttunut......

      • Peppi (geisha-)Kuula lähki peräsupon laittamiskoulutukseen Pietarille!


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Peppi (geisha-)Kuula lähki peräsupon laittamiskoulutukseen Pietarille!

        Varmasti veti Pietaria pakaroista kiihkeään tahtiin ja vähä ronkki reikääkii hotellihuoneessa.


    • Linta.karkaa

      Linda on polliisi, sillä on vankikopin avaimet, niin ei se kauaa pysy kiven sisässä.

      • Idiootti

        Oletko ihan idiootti ?! Ei poliiseilla ole avaimia vankilaan ja toiseksi ei sinne edes pystyisi viemään mitään...


      • kälyääpiö
        Idiootti kirjoitti:

        Oletko ihan idiootti ?! Ei poliiseilla ole avaimia vankilaan ja toiseksi ei sinne edes pystyisi viemään mitään...

        No Salkkareiden maailmassa poliiseilla on avaimet vankilaan ja kyllä vankilaan pystyy viemään. Eikä olisi mitenkään pois suljettua, että yhtäkkiä Aaro tulee vapauttamaan Lindan vankilasta. Niin ihmeellisesti livisti sieltä kyttäautostakin, vaikka oli oikein käsirautoihin laitettu. Kunhan nyt Viola ensin joutuu sinne ulkomaille, pois Pihlajakadulta, niin Aarolle on ihan okei, että Linda vapautuu vankilasta. Joka tapauksessa, niin ei se Linda siellä vankilassa kauaa ole. Se päästetään pian pois hyvän käytöksen vuoksi, ja sitten hän jatkaa poliisina niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Näin Salkkareiden maailmassa.


      • Näin_se_on

        Eihän Lindaa voi vähään aikaan Salkkareihin päästää. Lindalla on vällykäärmeen puremasta pulla uunissa.


    • mätäpoliisi

      Paska hahmo ja syytti "Karia" turhaan, ihan perus ämmä :DDDD On kaiken lisäksi mätäpoliisi, auttoi turhaan jo aikuista veljeään. Antonin kuolema oli oikein ja lisäksi sen omasyy.

      • KylläJoutiKuolemaan

        Kaikkien huumehönnien kuolema on oikein ja omaa syytä.


    • pilkitkilluun

      Kävin tänään pilkillä ja sain mukavat ahvenet. Ns. "pannukarkeeta"

    • mmhytertyub

      Äitiyslomallehan se oikeassa elämässä lähti. En oikein pitänyt tämän Lindan roolista.

    • sarix

      Äippälomalle joo. Toivottavasti tulee järkevämpänä takaisin. Ärsytti kun uskoi mieluummin että sekopää isä olisi muuttunut kuin Karin juttuja. Huono poliisi siinä suhteessa..

    • Nopeaatoimintaa

      Suoraan vankilaan ilman oikeudenkäyntiä ja tarkempaa selvittelyä.

      • laitapuolenkulkija_

        Tätäkö on suomen oikeuslaitoksen toiminta :) ei muuta kuin heti tiilenpäitä lukee.


      • mätäkyttä

        Vitun vajakit, se oli selvä syyllinen ja oikeudenkäynti oli mutta ei näytetty sarjassa. Tulis sota ja tappais tollaset mädät kytät!!


    • Syvä_huokaus

      Linta saa vankilassa pimpulaa muilta naisilta. Kääntyy vielä lespox.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe