Naisten houkutteleminen

Pitäisikö meidän miesten houkutella lällyillä naisia sinkut palstalle?

51

1049

Äänestä

Vastaukset 51

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gnuk

Mä yritin vähän viritellä keskustelua, et olisiko joku palstalaisista käynyt eilen jaffalla? Ei tainnut olla tarpeeksi lällyjä ne pari linkkiä tai sit ei kukaan vaan käynyt. Mut tais olla loppuunmyyty kuitenkin...

Tässä Maestro itse äänessä...

https://youtu.be/qvPjjGU-j2E

• Gnuk

Mä jotenkin tykkään tästä spotifyn tekoälystä. Aika hyvin pistää tulemaan valintojeni jälkeen hyvää samankaltaista matskua... :)

Mut aiheesta lällyihin. En ole ikinä ollut pahempi Duranin diggari, mutta on heilläkin ollut joskus hetkensä. Toivottavasti riittävän lälly. En tosin tiedä juin huokotteleva se sitten on...

https://youtu.be/dDLiVwpv89s

• Gnuk kirjoitti:

Mä jotenkin tykkään tästä spotifyn tekoälystä. Aika hyvin pistää tulemaan valintojeni jälkeen hyvää samankaltaista matskua... :)

Mut aiheesta lällyihin. En ole ikinä ollut pahempi Duranin diggari, mutta on heilläkin ollut joskus hetkensä. Toivottavasti riittävän lälly. En tosin tiedä juin huokotteleva se sitten on...

https://youtu.be/dDLiVwpv89s

Veljeni kävi kattomassa ja kuuntelemassa Duraneita Barcelonassa, oisko siitä joku pari kolme vuotta

• Gnuk
        pujotteIija kirjoitti:

Veljeni kävi kattomassa ja kuuntelemassa Duraneita Barcelonassa, oisko siitä joku pari kolme vuotta

Mä oon tykännyt ja kiinnostaisi esimerkiksi Echo & the Bunnymen paaaaljon enemmän kuin Duran Duran. Toisaalta jos joku tarjoisi Duranin keikkaliput, en kieltäytyisi. Mut Echosta taas maksaisin.

• 53434

Entiset on nykyisiä ei täältä kukaan ole poistunut

• Kiitos, kuulin saksofonin tärinän...

Se on mulle sama ku vellikello ennen muinoin heinämiehille...

• misspönttöuuni kirjoitti:

Kiitos, kuulin saksofonin tärinän...

Se on mulle sama ku vellikello ennen muinoin heinämiehille...

Laitanpa vähän

https://www.youtube.com/watch?v=99j0zLuNhi8

mahtipontista ja koskettavaa,

on siinä vähän raspiakin tai vähintään kähinää

Illan pakollinen

https://www.youtube.com/watch?v=BQPj4_YNKCg

Totta kai Jimmy on tungettava sekaan. Nauttikaa niin, että korvat väräjää.

Pus...

Ja niinhän se on, että

https://www.youtube.com/watch?v=r920QgrvfQU

jos naiset täältä häviää, niin ei ole auringonpaistetta enää.

Hö, miestenhän on pakko todeta se.

Kyllä.

Selvää pässinlihaa (oh, olipa...noh, outo sanonta tähän kohtaan, mutta menkööt)

• pujotteIija kirjoitti:

Lälly misspönttöuunille https://www.youtube.com/watch?v=Y6q79_0_bcw
        Perunanviljelytaitosi saa minut aivan kuumaksi

Ohhoh kappas kappas (hymyä)

Olenko nyt sitten supersiiklipotatogirl hih? Ja sinä kaiketi noilla meriiteillä itse the hot potato?

Ei sulla ois kevääksi heittää vinkkiä hyvistä uusista, kestävistä, napakoista perunalajikkeista, ja pitäishän ne siemenperunatkin hakea, ja.. ja... ja (naurua) ja mistähän kaukaa asti ne sitten pitäisi hakeakaan? Se ei ole itä, se voi olla etelä, länsi, pohjoinen?

Hih.

No huh.

Missä on kuumemittari.

Peruna taisi olla jo ylikuuma.

Mä laulan ite! Siinä. Iltatuutilullaalaulu tasapuolisesti (kuvitelkaa sulosointuinen ääni sen te osaatte):

"Peruna on pyöreä. Peruna on soikea, peruna on ruoka ihan oikea. Perunan kun suuhun vie. Siitä alkaa pitkä tie, vatsassa sen paras paikka eikös lie. Hei, hei, peruna."

Ohhoh kappas kappas (hymyä)

Olenko nyt sitten supersiiklipotatogirl hih? Ja sinä kaiketi noilla meriiteillä itse the hot potato?

Ei sulla ois kevääksi heittää vinkkiä hyvistä uusista, kestävistä, napakoista perunalajikkeista, ja pitäishän ne siemenperunatkin hakea, ja.. ja... ja (naurua) ja mistähän kaukaa asti ne sitten pitäisi hakeakaan? Se ei ole itä, se voi olla etelä, länsi, pohjoinen?

Hih.

No huh.

Missä on kuumemittari.

Peruna taisi olla jo ylikuuma.

Mä laulan ite! Siinä. Iltatuutilullaalaulu tasapuolisesti (kuvitelkaa sulosointuinen ääni sen te osaatte):

"Peruna on pyöreä. Peruna on soikea, peruna on ruoka ihan oikea. Perunan kun suuhun vie. Siitä alkaa pitkä tie, vatsassa sen paras paikka eikös lie. Hei, hei, peruna."

Unohdin lisätä, että Peruna-laululla houkutellaan mies kuin mies paikalle. :D

• Houkuttele sinä niin me sitten kolkataan ne takaapäin.

• Mulla on ainakin selässäkin silmät. :)

• Righteous brothers

https://youtu.be/qiiyq2xrSI0

Unchained Melody

:-)

• Täällähän on naiset joutuneet miesten hommiin

• pujotteIija kirjoitti:

Täällähän on naiset joutuneet miesten hommiin

Ehkä ymmärsivät tehtävänannon väärin ja yrittävät lällyillä houkutella miehiä vaikkei ole edes karkauspäivä.

• Harmaaritari kirjoitti:

Ehkä ymmärsivät tehtävänannon väärin ja yrittävät lällyillä houkutella miehiä vaikkei ole edes karkauspäivä.

Ties mitä karvakorvia tänne kohta ilmestyy

• lihavihatipunen
    • Tässä vielä lälly Linerin houkuttelemiseksi
      https://www.youtube.com/watch?v=WgL6X2OyKA8

• Lineri pitää "v.ttuilla" palstalle.. Lällyistä vaan huitaisee kättään....

https://youtu.be/KofosWccOBg

Eiköhän tuo ärsytä tuumimaan jotain, jos silmäilee palstaa. Hehe...

• Dissident kirjoitti:

Lineri pitää "v.ttuilla" palstalle.. Lällyistä vaan huitaisee kättään....

https://youtu.be/KofosWccOBg

Eiköhän tuo ärsytä tuumimaan jotain, jos silmäilee palstaa. Hehe...

Linerin uskomattoman kauniit silmät saavat taivaan tähdetkin himmenemään

• pujotteIija kirjoitti:

Jaa... Mä en olekaan niitä nähnyt.

• pujotteIija kirjoitti:

Oletkos varma että lineri lähetti sulle aidon kuvan? On se niin kiero että kuitenkin jostain "lainannut" jonkun mallimisukan poseerauksen.

• Kaikki ihania ja kauniita...:')

Niin tähän hetkeen käypiä.

Mun on viime päivinä pitänyt toivoa hartaasti
        "Oothan tässä vielä huomenna", "Sun Särkyä Anna Mä En"

Se ei aina ole itsestäänselvyys. Joskus ihminen kasataan pienistä paloista uudelleen kokoon, ja voi toivoa vain parasta.

Kaikki ihania ja kauniita...:')

Niin tähän hetkeen käypiä.

Mun on viime päivinä pitänyt toivoa hartaasti
        "Oothan tässä vielä huomenna", "Sun Särkyä Anna Mä En"

Se ei aina ole itsestäänselvyys. Joskus ihminen kasataan pienistä paloista uudelleen kokoon, ja voi toivoa vain parasta.

.. Taas ne Vei MunVeisut.. ;(

.. Sulla taitaa olla huolien ja surujen aikaa.. Kuhan muistat, että Suru lähtee Vain Suremalla.. Sen Sä Tiesit, mutta se voi olla Välillä vaikea muistaa ja/tai pitää mielessä.. Kuin myös antaa itselle "luvan" ja aikaa Surra.. ;P

.. Jeps.. Mulla on itselläkin PienistäPaloista kokemusta.. ;D.. Opettavaista, vaikka ei TodMukavaa ja Helppoa hommaa.. Olla PieninäPalasina.. Saati sitten saada Kasattua Palaset.. Ja vielä selvittyäkin siitä.. ;D.. Ainakin Jotenkin.. Mut joo.. Kuhan on Ite tyytyväinen, niin se riittää.. =)

.. "Jos se ei tapa, niin se Toudellakin (voi.. ;D) Hajottaa".. ;P

Voimia&Tsemiä Sulle.. Ja ÖitäMöitä..Mä nappaan vielä jotain pientä YöPalaa ja sitten Lähren Telmimään Maille.. Unten.. =)

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Taas ne Vei MunVeisut.. ;(

.. Sulla taitaa olla huolien ja surujen aikaa.. Kuhan muistat, että Suru lähtee Vain Suremalla.. Sen Sä Tiesit, mutta se voi olla Välillä vaikea muistaa ja/tai pitää mielessä.. Kuin myös antaa itselle "luvan" ja aikaa Surra.. ;P

.. Jeps.. Mulla on itselläkin PienistäPaloista kokemusta.. ;D.. Opettavaista, vaikka ei TodMukavaa ja Helppoa hommaa.. Olla PieninäPalasina.. Saati sitten saada Kasattua Palaset.. Ja vielä selvittyäkin siitä.. ;D.. Ainakin Jotenkin.. Mut joo.. Kuhan on Ite tyytyväinen, niin se riittää.. =)

.. "Jos se ei tapa, niin se Toudellakin (voi.. ;D) Hajottaa".. ;P

Voimia&Tsemiä Sulle.. Ja ÖitäMöitä..Mä nappaan vielä jotain pientä YöPalaa ja sitten Lähren Telmimään Maille.. Unten.. =)

Joo. Viimesin viikko on ollut pysäyttävä, varsinkin kun olen yleensä tällainen haamu hullu huoleton. Hymistelen ja menen vaan kepein askelin enkä yleensä tajua paljon surra tai pelätä (kiitos karjalaisten sukujuurien).

Nyt on ollut huolta, hätää, surua ja täysshokkia. Viime päivät olen roikkunut teho-osaston ovenkahvassa ku hukkuva oljenkorressa, vahtinut ovella ja nukkunut toinen silmä varuilta avoinna. Välillä on ollut iloa ja yhtäkkiä taas pelkoa.

Mutta! (maailman levein hymy) Tänään olen saanut jutella ensimmäisen kerran rakkaan ihmisen kanssa itse. Hän on hereillä ja ääni kuuluu! Olen tästäkin jo onnesta soikeana ja vesissä silmin. Hänet on todellakin kasattu uudelleen. Lääkärit ovat selvästikin taivaasta se seuraava porras. Miten joku voi osata tehdä tuollaisia ihmeitä.

Kiitos sinulle kannustusviestistä, ne on kaikki niin tärkeitä ja ilahduttaa.
        Ja sinulla itselläsikin on jotain vastaavaa kokemusta? Onneksi olet ehjä nyt ja selvinnyt siitä, mitä ikinä olikaan. Joskus ihminen "herätetään" jotakin varten ja me saadaan toinen mahdollisuus. Yritetään elää sen arvoisesti ja viisaasti. Nämä kaikki annetut päivät.

Ystävähali sinulle...

Kaunista pakkaspäivää

Joo. Viimesin viikko on ollut pysäyttävä, varsinkin kun olen yleensä tällainen haamu hullu huoleton. Hymistelen ja menen vaan kepein askelin enkä yleensä tajua paljon surra tai pelätä (kiitos karjalaisten sukujuurien).

Nyt on ollut huolta, hätää, surua ja täysshokkia. Viime päivät olen roikkunut teho-osaston ovenkahvassa ku hukkuva oljenkorressa, vahtinut ovella ja nukkunut toinen silmä varuilta avoinna. Välillä on ollut iloa ja yhtäkkiä taas pelkoa.

Mutta! (maailman levein hymy) Tänään olen saanut jutella ensimmäisen kerran rakkaan ihmisen kanssa itse. Hän on hereillä ja ääni kuuluu! Olen tästäkin jo onnesta soikeana ja vesissä silmin. Hänet on todellakin kasattu uudelleen. Lääkärit ovat selvästikin taivaasta se seuraava porras. Miten joku voi osata tehdä tuollaisia ihmeitä.

Ja sinulla itselläsikin on jotain vastaavaa kokemusta? Onneksi olet ehjä nyt ja selvinnyt siitä, mitä ikinä olikaan. Joskus ihminen "herätetään" jotakin varten ja me saadaan toinen mahdollisuus. Yritetään elää sen arvoisesti ja viisaasti. Nämä kaikki annetut päivät.

Ystävähali sinulle...

Kaunista pakkaspäivää

Ja musiikkia :)

https://www.youtube.com/watch?v=sgRb_lfIZ6A

Toinenkin

https://www.youtube.com/watch?v=Nbxbjek7SAU

Ystävähali sinulle...

Kaunista pakkaspäivää

.. Ei mulle ole sattunut Pahemmin mitään Pahoja Fyysiä Ruhjoutumisia.. Läheltä Piti Tilanteita kyllä ja Luiden Murtumisia jne. lähinnä vain.. ;D

.. Toivottavasti siellä menee kaikki mahdollisimman hyvin.. Niin Sulla, kuin myös Potilaalla.. ;P

Hyvää IllanJatkoa Sinne.. Ja Voimia Teille kaikille.. =)

• mutalällyä
      • flowersreally

Juuri tuolla tavalla kaikki miesten ja naisten väliset keskustelut tällä palstalla aina sujuvat.

• Tuota vois koittaa, tähän keskusteluun vastannaiden palstanaisten kanssa. Todennäköisesti antaisin palstanaisten voittaa

• Kelpaa toki. Naisen huulet oli ainakin hyvin punattu

• Nicitönnä kirjoitti:

Mainiota. :D

Sitten varmaan tääkin käypi? Zella Day...

https://www.youtube.com/watch?v=pySSdwwx204

Hypnotic...

Nainen kun nousi hevosen selkään, niin tuli mieleen et minäkin haluaisin harrastaa ratsastusta kanssaan, vai meniskö jo me too kamaksi?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      88
      1313
    2. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      38
      868
    3. Liikenneonnettumuus

Linkkari ja ruotsibiili törmäsivät linkku oli redun opetusajossa
      Ylitornio
      13
      807
    4. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      40
      798
    5. Pahin tapa satuttaa toista

On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.
      Ikävä
      80
      706
    6. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
      Ikävä
      90
      705
    7. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      46
      698
    8. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
      Savonlinna
      17
      697
    9. Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen

Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj
      Ikävä
      27
      647
    10. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      58
      638
    11. 65
      610
    12. Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä

Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan
      Ikävä
      90
      609
    13. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      43
      591
    14. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      56
      575
    15. Jos kaivattusi on

Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?
      Ikävä
      47
      566
    16. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      43
      544
    17. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      129
      537
    18. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      9
      525
    19. Kylän tielle remonttia?

Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?
      Hyrynsalmi
      13
      512
    20. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      505
    Aihe