Ateistit ottaa itseensä pedon merkin "6662, miksi?

AteistienLopunTie

Muutoin ateistit ei voi ostaa eikä myydä.

Uskovat eivät tietenkään ota sitä merkkiä, mutta Jumala pitää heistä huolen tehden suuria ruokaihmeitä.

38

668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AteistienLopunTie

Piti kirjoittaa: 666

• AteistienLopunTie

Ei vaan 6666, Kerralin Hellari nimimerrki.

• 666.666.666

Minä teen sen ihan piruuttani, että hihhulin on kamala olla :D

• hyi.sentään

Noin ilkeäksi ihminen tulee kun ei kuuntele Jumalaa ja omaksu Jumalan rakkautta elämäänsä.

• 666.666.666
        hyi.sentään kirjoitti:

Noin ilkeäksi ihminen tulee kun ei kuuntele Jumalaa ja omaksu Jumalan rakkautta elämäänsä.

No, eipä tuota rakkautta näytä ainakaan sinusta löytyvän :D

• AteistienLopunTie

Soiva meroski-siitin soikoon, miksi vastauksiani omaan avakseeni poistetaan?????

• Kylllä minä ainakin pystyn ostamaan ja myymään ilman mitään merkkejä.

Aika ulalla on nyt aloittaja...

• Minun on pitänyt piirtää allekirjoitus pariinkin paperiin, että pystyn ostamaan ja myymään. Vaikeaa olisi, jos ei olisi pankkitiliä, työpaikkaa, jne.

Uskovainen ei varmaan allekirjoita.

• TheRat kirjoitti:

Minun on pitänyt piirtää allekirjoitus pariinkin paperiin, että pystyn ostamaan ja myymään. Vaikeaa olisi, jos ei olisi pankkitiliä, työpaikkaa, jne.

Uskovainen ei varmaan allekirjoita.

Allekirjoitus on aika kaukana pedon merkistä....

• Sikamaster kirjoitti:

Allekirjoitus on aika kaukana pedon merkistä....

Ei oikeastaan. Nämä hörhöthän pelkäävät lähinnä digitaalista allekirjoitusta pedon merkkinä... :)

• KeijoParviainen

"Ateistit ottaa itseensä pedon merkin "6662, miksi?"
      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
      Mutta eihän näitä pedon merkkejä olla vielä nyt jakamassa. Ateisti voi tulla uskoon Jeesukseen Kristukseen, ja silloin hän on Kristuksessa voittaja, eikä ota merkkiä 666.

Ja uskovaiset ovat ulkoistaneet tämän pedon merkin ja miettivät että mikähän se mahtaa oikein olla. Suosituin ehdotus lienee mikrosiru. Voi ollakin, mutta kristityn on valvottava omaa hengellistä tilaansa Jumalan edessä. Vrt. Jeesuksen kuvaus viisaista ja tyhmistä neitsyistä, Matt.25.

• 1234567---

Pedonmerkki on sunnuntai. Pedon muuttama lepopäivä on ollut pedonmerkkinä siitä alkaen kuin se on ollut katolisen vallan tunnusmerkki, eli alusta asti. Tuomioiden julistaminen on eri asia, kuin merkin aikaansaaminen keskiajoista lähtien, mutta merkki pysyy muuttumattomana ajan loppuun saakka.

v.364 jKr. katolisessa Laodikean konsiilissa Paavi Liperiuksen johdolla kehoitettiin kirkon jäseniä sapatin sijasta kunnioittaa sunnuntaita.

Myöskin nykyinen Paavi. Kotimaa24 3.8.2014 Paavin kymmenen ohjetta onneen 5:des ohje: Pyhitä lepopäivä sunnuntai on perheen aikaa.

• Jos 0.666 on Milli-pedon luku, niin eikös 66.6 ole desipedon luku - jota ei pidä sekoittaa vesipetoon.

• Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:

Jos 0.666 on Milli-pedon luku, niin eikös 66.6 ole desipedon luku - jota ei pidä sekoittaa vesipetoon.

Ja 665.99996973 on Intelin ensimmäisten Pentiumien laskema arvo pedon luvulle ja 660 on pedon likiarvo.

• otanheti

Jos vielä sais tietää, että mistä ja miten sen merkin vois hankkia?
      Kun ei ole kukaan minulle mitään sellaista koskaan tyrkyttänyt.

• Uskonpohjatontyhmyys

Ei sellaista merkkiä voi mistään hankkia. Kyse on taas uskovien idioottien typeristä kuvitelmista, joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Kuten aina.

Eli kuten aina, niin todistetuksi tuli vain minun nimimerkkini.

• uskomaton--

Ettekö te uskovaiset voi uskoa siihen, että ateistit eivät usko mihinkään yliluonnolliseen, ei myöskään piruihin, joita väitätte olevan.

• AteistienLopunTie

En minä ole se.kolmipiste.juoppouskisnikki joka sekosi ja poistui
        iäksi täältä kun hänen KiKuaan oli loukattu forumeilla. Hän on homo
        eikä tunne Jumalaa, kuten pitäisi sunkin tuntee!

Mitä sä opettaisit tyhmälle.piste.uskovaisnimimerkille? Juomatapoja?

• laskelmat.uusiksi
      • Ark888

3,14666 on piiedon merkki.

• AteistienLopunTie

Viini on pitojen merkki. Kun vetää pullon tulee Jeesus ja valomerkki. Ei sitten kestä erkkikään

• Pedon merkkiä on näköjään päivitetty.

• Otan 666 tatuoinnin käsivarteeni ihan vaikka uskovaisten kiusaksi! :D

• kaisemievaaole

Eikai sitä muuta voi odottaakaan tommoselt 35v.ateistilt,joka on sitä erittäin tyhmää ikäluokkaa!

• uskovaiset tässä on aina tyhmiä ikäluokasta riippumatta

• AteistienLopunTie

Kakkahätä Kaisme se vaan solisee kuin kusi lahkeeseen. Perustelutaitoja ei ole
        Pitikö kirjoittaa vai poistettanko juttusi?? Kuttu!

• Oletko käynyt verikokeessa vuoden 2004 jälkeen, aloittaja? Minäpä paljastan sinulle salaisuuden. Jokaisen verikokeen yhteydessä on vuodesta 2004 alkaen salavihkaa sujautettu suoneen CIA:n, FBI:n, KGB:n, Illuminatin ja reptiliaanien yhdessä kehittämä tarkkailumikrosiru. Sinunkin tekemisesi ja menemisesi ovat kirjoissa ja kansissa ja niitä tullaan käyttämään sinua vastaan toisaalla ja toiste.

Itse olen tällaiselle immuuni, koska olen koira.

• toisaallatoiste

Ne illuminaatit kehittelivät myös salaista aivosädettä, joka muuttaisi ihmisen homoksi ja ateistiksi ja evokiksi. Mutta hihhulihörhöttäjien kohdalla säde ei toiminut, koska se tepsii vain sellaisiin joilla on aivot.

• Lihapullapilvet

Kiinostaa nämä niin sanotut ruokaihmeet, kerro toki niistä lisää.

• ihmettäkerrakseen

Hihhulit, nuo oman elämänsä luuserit, luulevat ruokaihmeeksi sitä kun heille jaetaan ruokajonossaan leipää.

• AteistienLopunTie

Piti sanoa Etten ole enää kiinnostunut avauksestani. Hien imppaaja Luterilaiselle "kiitos" tästäki.

• näinjapiste
        ihmettäkerrakseen kirjoitti:

Hihhulit, nuo oman elämänsä luuserit, luulevat ruokaihmeeksi sitä kun heille jaetaan ruokajonossaan leipää.

Ei kun HE jakavat sitä ruokaa teillekkin poloisille joilla henki haisee aina lähes vanhalle kaljalle ja muutenkin on tukka sekasin aamusta iltaan.

En tiedä ainuttakaan hihhulia joka olisi ruokajonossa, kyllä heillä yleensä on ain ajääkaapit täynnä muutaman ateistinkin varalle.

• todellisuuttakerrakseen

HIhhulit luulevat että kaikki alkoholin suurkuluttajat olisivat ateisteja. Toki hihhulit luulevat niin kovin paljon kaikkea muutakin sellaista millä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa, joten miksipä eivät luulisi sitäkin.

Suoritin kerran lähibaarissa vaivihkaa kyselyn, viikonloppuna jolloin siellä oli noin 30 ihmistä ja useimmat aika reippaassa humalassa. Kyselin kuinka moni siellä on ateisti, tai kuinka moni uskoo jumalaan. Löysin koko baarista itseni lisäksi yhden toisen ateistin. Kaikki muut sanoivat uskovansa jumalaan. Olen aika varma, että jos sama kysely tehtäisiin ruokajonossa, niin tulos olisi kutakuinkin samaa prosenttiluokkaa.

Tunnen kyllä paljon ateisteja, mutta en tunne yhtään joka olisi koskaan käynyt ruokajonossa tai olisi alkoholin suurkuluttaja. Normaaleja, perheellisiä, työssä käyviä ja asiansa tunnollisesti hoitavia ihmisiä, jotka viettävät täysin normaalia elämää. Samaa ei voi sanoa niistä hihhuleista, jotka olen valitettavasti sukulaisuussuhteiden vuoksi joutunut tuntemaan. Eivät todellakaan ole normaaleja, eivätkä vietä normaalia elämää, eivätkä ole missään palkkatöissä.

Ja kuka nyt palkkaisi mihinkään työhön harhaisen hörhön ja kouluja käymättömän sivistymättömän tollon, joka vain suu vaahdossa suoltaa vammaisia aivopierujaan Lopun Ajoista ja Pedon merkistä ja Ylöstempauksesta ja Antikristuksesta ja kiroaa tiedettä ja homoja ja tasa-arvoa. Yksikään tälle palstalle kirjoittavista säälittävistä hihhuli-idiooteista ei tasan ole koskaan ollut päivääkään missään oikeissa töissä, kun taas esim. minä olen ollut samassa, erittäin arvostetussa työpaikassani jo yli 30 vuotta yhtäjaksoisesti.

• Onko se merkki eräänlainen bonus/plussapistekortti?
      Käykö pedonmerkki kaikissa maailmanajumaluus myyntipisteissä vai onko se jonkun pienen piirin käytössä oleva , kuten kerroit ruokamerkki - lienee se on myös portti luomutuotteille.

• Dont-Take-It

epikuros:
        "Onko se merkki eräänlainen bonus/plussapistekortti?"

Ilmeisesti tämä pedon merkki tulee olemaan erittäin suosittu asia, koska on kysymys niinkin tärkeistä asioista kuin ostaminen ja myyminen.

Sielunvihollinen matkii omalla tavallaan Jumalaa. Kun uskovissa on Pyhän Hengen sinetti(*, niin jumalattomiin lyödään lopun aikana pedon merkki.

*) "Älkääkä saattako murheelliseksi Jumalan Pyhää Henkeä, joka on teille annettu sinetiksi lunastuksen päivään saakka " (Efesolaiskirjre. 4:30)

Danielin kirja kertoo kuinka lopun aikana tapahtuvista asioista ymmärrys lisääntyy:

"Mutta sinä, Daniel, lukitse nämä sanat ja sinetöi tämä kirja lopun aikaan asti. Monet sitä tutkivat, ja ymmärrys lisääntyy." (Dan. 12;4)

• AteistienLopunTie

Paimentolaismiehen keksimä mielikuvitusjumala oli ensimmäisiä olentoja, jolla oli sairaalloinen kiinnostus palleihin (pallifetissi).

• uskonpasko

Ja sitten ne vielä väittää, ettei usko muka ole mitään mielisairautta...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      36
      2889
    2. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      3
      1661
    3. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      120
      1550
    4. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      274
      1318
    5. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      62
      1104
    6. Kun satutin sinua

Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk
      Ikävä
      34
      1073
    7. Ulkoilureitin Pitämä-Lomakylä talvikunnossapidon lopetus

Millaisia tunteita herättää?
      Suomussalmi
      69
      1027
    8. "Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi

älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis
      Maailman menoa
      126
      985
    9. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      63
      932
    10. Koetko koskaan kohdanneesi

oikean ihmisen väärään aikaan tai väärässä paikassa?
      Ikävä
      41
      877
    Aihe