Mämmiä maisteltu

Yhtä hyvää oli kuin aina ennenkin

79

806

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotenkin arvasin aloituksen otsikosta, että kukas maistelija se on ollut asialla.

Mä en diggaa mämmistä, enkä ole erityisempi pääsiäisfani muutenkaan.. ärsyttävää loikoilua vapailla pitäis pitää. Kun vois duunailla vaikka mitä. Heti on joku paheksumassa, että Jessen harminhetkillä puusavottaa väsää...

• Perinteinen mämmialoitukseni, jo useamman pääsiäisen ajan

• Palstan pääsiäisperinteitä, hyvä niitäkin on olla.

• A.Palstamäki kirjoitti:

Palstan pääsiäisperinteitä, hyvä niitäkin on olla.

Vappuna sitten jotain simasta

• pujotteIija kirjoitti:

Vappuna sitten jotain simasta

Ehkä joulunakin joku juhlaan sopiva avaus?

Ehkä joulunakin joku juhlaan sopiva avaus?

Juhannuksena ainakin olen perinteisesti linkittänyt Dingon juhannustanssit biisin

• A.Palstamäki
        pujotteIija kirjoitti:

Juhannuksena ainakin olen perinteisesti linkittänyt Dingon juhannustanssit biisin

Täytyypä olla juhannuksena palstalla,tuo juhannustanssit-biisi on ihan outo mulle.

Et ole ajatellut laittaa simareseptiä palstalle ja muistutuksen että pitäisi laittaa juoma käymään.

Itselle käy aina niin, että tilanne on jo päällä kun havahdun vappuun ja kaupan simoihin en sotkeennu. Viimeksi olen juonut simaa joskus 10 vuotta sitten.

• Tavallinen-tapaus

Mämmiä en syö. Sen sijaan savustin lohen ja söin siitä puolet muusin kanssa. Ostin sellaisen savustunpöntön ja kävin savustaas takapihalla.

• Oishan siinä mämmi mennyt jälkiruokana

• .. Miksi syödä Mämmiä, kun voi syörä Suklaatia.. ;D

• Suklaa ei maistu mämmille.

• Ensin mämmiä, ja sitten suklaalla häivytetään mämmin maku suusta

Suklaa ei maistu mämmille.

.. Eikä Mämmi Suklaalle.. ;D

• pujotteIija kirjoitti:

Ensin mämmiä, ja sitten suklaalla häivytetään mämmin maku suusta

.. NoPoint.. Parempi syörä siis vain Suklaatia.. ;D

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Eikä Mämmi Suklaalle.. ;D

Noita ei voi korvata toisillaan. Miksi siis syödä suklaatia jos haluaa mämmiä?

Noita ei voi korvata toisillaan. Miksi siis syödä suklaatia jos haluaa mämmiä?

.. No ei voikaan.. Eli MämmiVeikot syökööt Mämmiä.. Ja SuklaaVeikot Suklaatia.. Ja Syöpöt syökööt molempia.. ;P

.. Tyhmää Järmätä vain Järmäämisen vuoksi.. Ainakin Mun Miälest.. ;D

.. No ei voikaan.. Eli MämmiVeikot syökööt Mämmiä.. Ja SuklaaVeikot Suklaatia.. Ja Syöpöt syökööt molempia.. ;P

.. Tyhmää Järmätä vain Järmäämisen vuoksi.. Ainakin Mun Miälest.. ;D

En sanoisi turhaksi. Ensin annoit ymmärtää että pitäisi syödä suklaatia, mutta nyt myönnät että kyllä mämmiäkin voi syödä.

Oletko ehkä suklaateollisuuden lobbareita?

En sanoisi turhaksi. Ensin annoit ymmärtää että pitäisi syödä suklaatia, mutta nyt myönnät että kyllä mämmiäkin voi syödä.

Oletko ehkä suklaateollisuuden lobbareita?

.. Onkohan Pertillä Taas Tylsää.. Vai onkohan mun lahkeseen tarttunut Suklaatia.. Hmmm.. ;D

.. Onkohan Pertillä Taas Tylsää.. Vai onkohan mun lahkeseen tarttunut Suklaatia.. Hmmm.. ;D

Palsta on tällä hetkellä tylsä, ja muistin että sinä olet jo muutaman viikon viskellyt ketjuihini mulle tarkoitettuja täkyjä.

Palsta on tällä hetkellä tylsä, ja muistin että sinä olet jo muutaman viikon viskellyt ketjuihini mulle tarkoitettuja täkyjä.

.. Äläs nyt ala Projisoimaan taas omia touhujas.. ;P

.. Minä mitään Täkyile.. Älä näe Olemattomia siellä missä niitä ei ole.. Edes Olemattoman vertaa.. ;D

.. Ja ei palsta ole Tylsä.. Tylsyys on Vain sun Mielessäs.. Että Tierä Sä Se.. ;D

.. Äläs nyt ala Projisoimaan taas omia touhujas.. ;P

.. Minä mitään Täkyile.. Älä näe Olemattomia siellä missä niitä ei ole.. Edes Olemattoman vertaa.. ;D

.. Ja ei palsta ole Tylsä.. Tylsyys on Vain sun Mielessäs.. Että Tierä Sä Se.. ;D

Mulla on tarkka näkö, huomaan asioita. Huomaan senkin että palsta on tylsä eikä kunnon keskusteluita synny.

Muutama ätmi yrittää parhaan kykynsä mukaan saada jotain provoketjuja käyntiin, mutta nehän ei luonnollisestikaan tyydytä vaativaa kuluttajaa.

Mulla on tarkka näkö, huomaan asioita. Huomaan senkin että palsta on tylsä eikä kunnon keskusteluita synny.

Muutama ätmi yrittää parhaan kykynsä mukaan saada jotain provoketjuja käyntiin, mutta nehän ei luonnollisestikaan tyydytä vaativaa kuluttajaa.

.. PalstaPsykoosia sulla on.. ;D.. Mä olen tuonut esille vain omia näkökantoja/mielipiteitä asioihin ja sä PalstaPsykoosissasi yhdistät ne "Täkyiksi" sulle, jos/kun ne eivät ole sellaisia, kuin sä "haluaisit" jne.. Tästä nyt tässä jutussa on kyse.. Hokaat (ehkä) sen itsekin, kun hetken aikaa mietit.. Ja jos sä harrastat jotain "täkyilyä", niin älä oleta kaikista muista samaa ja Projisoi omia juttujas muihin.. CapicHe?.. ;P

.. Ja edelleen "Tylsyys" on MielenTila.. Eli se on Sinussa.. Ei Palstassa.. ;D

No ei täällä nyt kyllä ole mitään järellistä keskustelua mistään..

Noita viina, pillu, runkku-juttuja vaan. Ei kyllä innosta tarinoimaan...ja pää tuuttaa tyhjyyttä keksiä itse mitään...

Toisaalta joku kiihkeä seksikeskustelu tälleen kevään korvalla vois virittääkin sorinat käyntiin....

• Dissident kirjoitti:

No ei täällä nyt kyllä ole mitään järellistä keskustelua mistään..

Noita viina, pillu, runkku-juttuja vaan. Ei kyllä innosta tarinoimaan...ja pää tuuttaa tyhjyyttä keksiä itse mitään...

Toisaalta joku kiihkeä seksikeskustelu tälleen kevään korvalla vois virittääkin sorinat käyntiin....

Palstalle voisi vaatia jonkun tasokokeen ennenkuin pääsee kirjoittamaan. Ilman tutkintoa ei saisi edes peukuttaa...

Palstailu vaatii kyllä aktiivisempaa otetta leveällä rintamalla niiltäkin jotka kaipaavat tasokkaampaa keskustelua, ei muutama kirjoittaja voi olla koko ajan vetovastuussa.

Palstalle voisi vaatia jonkun tasokokeen ennenkuin pääsee kirjoittamaan. Ilman tutkintoa ei saisi edes peukuttaa...

Palstailu vaatii kyllä aktiivisempaa otetta leveällä rintamalla niiltäkin jotka kaipaavat tasokkaampaa keskustelua, ei muutama kirjoittaja voi olla koko ajan vetovastuussa.

No joku rekkautumispakko pitäis olla. Tänne pääsee kuka vaan ja ilman mitään vastuuta sanomisistaan rustaamaan.

Voi olla, että kiinnostus vaan häviää, kun jutut on tuota yllämainittua tasoa. Ennemmin touhuilee muuta, vaikka nenenkaivuuta, kun miettii aloitusta tai muuta. Siitä pikkukakkosen naisidea-aloituksesta vois onkia jonkun aloituksen.....josko sellainen virittäisi keskustelua? Ja jopa kaivais naiskirjoittajiakin esiin mämminlapioinnista...

• Dissident kirjoitti:

No joku rekkautumispakko pitäis olla. Tänne pääsee kuka vaan ja ilman mitään vastuuta sanomisistaan rustaamaan.

Voi olla, että kiinnostus vaan häviää, kun jutut on tuota yllämainittua tasoa. Ennemmin touhuilee muuta, vaikka nenenkaivuuta, kun miettii aloitusta tai muuta. Siitä pikkukakkosen naisidea-aloituksesta vois onkia jonkun aloituksen.....josko sellainen virittäisi keskustelua? Ja jopa kaivais naiskirjoittajiakin esiin mämminlapioinnista...

Täällä on aika paljon aktiivisia palstan seuraajia jotka eivät pidä hirveästi itsestään ääntä, eli kiinnostusta on palstailuun.

Noiden pitää itse aktivoitua, ei kukaan voi heidän puolestaan kirjoitella. Me voimme vain tukea heidän aktivoitumistaan osallistumalla ketjuihin joita fiksumpi väki tekee.

Tasokkaampaa??

Olen vieläkin vihainen sinulle.

Eilinen oli rimanalitus.

Korjaa tasoasi.

Ennen kuin seuraavan kerran uskallat lähestyä tonttiani.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Tasokkaampaa??

Eilinen oli rimanalitus.

Korjaa tasoasi.

Ei tehdä tästä henkilökohtaista.

Mennään eteenpäin, yhdessä tai erikseen.

Ei tehdä tästä henkilökohtaista.

Mennään eteenpäin, yhdessä tai erikseen.

Myöhäistä.

Olet sotkenut itsesi mämmiin.

Oikein ruskeaan sellaiseen.

Myöhäistä.

Olet sotkenut itsesi mämmiin.

Oikein ruskeaan sellaiseen.

Olkoon sitten niin.

Täytyy muistaa kokeilla sitä mämmiä vaniljakastikkeen kera.

Tasokkaampaa??

Eilinen oli rimanalitus.

Korjaa tasoasi.

Mikäs nyt? Erimielisyyksiä?

• Prkl.. Senkin LörppäSuiset Floodaajat.. ;(.. Noh, Menkööt, kunhan ei tule tavaksi.. ;P

• mansikkakakkua
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

Riita poikki ja voita väliin! Muistakaa kollit ett olette vieraina pujottelijan ketjussa, ja Pääsiäisenä!

Siinä teille resepti... sisältää kumpaakin: mämmiä sekä suklaata.
        SUKLAISET MÄMMIMUFFINSSIT
        150 g mämmiä
        50 g tummaa suklaata
        2 munaa
        50 g voita
        1,5 dl vehnäjauhoja
        ½ tl leivinjauhetta
        50 g sokeria

Sulata voi ja suklaa vaikka yhdessä vesihauteessa tai mikrossa.
        Vatkaa munat ja sokeri vaahdoksi.
        Lisää mämmi, sekä sulatettu voi ja suklaa.
        Sekoita vehnäjauhot ja leivinjauhe yhteen ja lisää edelliseen.
        Laita muffinssit vuokiin.
        Paista uunissa 15 minuuttia 200 asteessa.

Voitte vielä koristella sulatetulla suklaalla ja pienillä karkkisilla pääsiäismunilla!
        Tai pikeerillä (sokerikuorrute) ja sen päälle pienet suklaamunat! Sööttejä ja nopeita tehdä.

Tasokkaampaa??

Eilinen oli rimanalitus.

Korjaa tasoasi.

Mitäs se Pertti on taas mennyt alittelemaan?

• Harmaaritari kirjoitti:

Riman...

Sinä ja Dis,

tulin eilen reippaana palstalle ja yllättäen herra P. halusi tapella pääsiäisen alla ja kutsui minua tavanomaiseksi huor...nartuksi! Muutenkin kaamean päivän päätteeksi.

Ja minä kun olen pitänyt häntä koko ajan herrasmiehenä..
        Se siitä.

Pyh...kääntää loukkaantuneena selkänsä..

Pidän oman mämmikipponi enkä tarjoa siitä muille, sniif...

• Dissident kirjoitti:

Limboo!!!

https://youtu.be/J-LtA2GYPdw

Nuinnikkää!

Älä nyt naurata kun olen olevinaan vihainen.

Olen tässä suuttumustilassa jo melkein loppusuoralla, koska muistan vain eilisestä, että herra P:lle piti olla vihainen, mutta aiheen olen kohta unohtanut, että mistä...

Hyvä, että kertasin sen tuossa edellä.

Sinä ja Dis,

tulin eilen reippaana palstalle ja yllättäen herra P. halusi tapella pääsiäisen alla ja kutsui minua tavanomaiseksi huor...nartuksi! Muutenkin kaamean päivän päätteeksi.

Se siitä.

Pertti sitä onkin semmoinen komeljantteri että osaa kyllä varmaan naisseurassa pelehtiä mutta jossain vaiheessan saattaa sitten se kylmäkiskoinenkin kommentti lipsahtaa näennäisestä naisempaattisuudesta huolimatta. Me tasisen nuivasti naisiin suhtautuvat miehet ollaan mielestäni siinäkin mielessä luotettavampia ettei meidän kanssa tarvitse pettyä odotuksissaan :D Nooo, eiköhän toi ohi mee ajan kaa ja tuut sitten taas Pertsan kaa toimeen kun vähän oot jäähtyny.

Sinä ja Dis,

Se siitä.

Jahas, nyt ollaan siirrytty jo totuuden muunteluun.

Sanoin "tavan palstanarttu".

Jos se on synonyymi huor....nartulle, niin siinä tapauksessa ymmärrän että suutuit. Vika ei ole kuitenkaan minussa, taaskaan.

• MMMämmi

En minäkään kahta jaa. Toinen on mämmiloota, ja toinen on....

Jos se on synonyymi huor....nartulle, niin siinä tapauksessa ymmärrän että suutuit. Vika ei ole kuitenkaan minussa, taaskaan.

Jos noin niin kuin yleisesti olisit lutkitellut naisia vähän enemmän tuo käyttämäsi ilmaisu ei olisi tullut yllätyksenä, siihen olisi ollut helpompi suhtautua eikä sitä olisi tarvinnut ottaa henkilökohtaisesti. Niinhän se menee naisten suhteissakin että jo alusta asti väkivaltainen mies saa tehdä melkeinpä mitä tykkää kun taas "kiltiksi" proofiloituneelta mieheltä yksikin poikittainen sana on liikaa.

Jos noin niin kuin yleisesti olisit lutkitellut naisia vähän enemmän tuo käyttämäsi ilmaisu ei olisi tullut yllätyksenä, siihen olisi ollut helpompi suhtautua eikä sitä olisi tarvinnut ottaa henkilökohtaisesti. Niinhän se menee naisten suhteissakin että jo alusta asti väkivaltainen mies saa tehdä melkeinpä mitä tykkää kun taas "kiltiksi" proofiloituneelta mieheltä yksikin poikittainen sana on liikaa.

Täytyypä muistaa antaa palstadaameille siedätyshoitoa ettei tavanomaiset tervehdykset kaada mämmikippoa nurin.

• mansikkakakkua kirjoitti:

Riita poikki ja voita väliin! Muistakaa kollit ett olette vieraina pujottelijan ketjussa, ja Pääsiäisenä!

Siinä teille resepti... sisältää kumpaakin: mämmiä sekä suklaata.
        SUKLAISET MÄMMIMUFFINSSIT
        150 g mämmiä
        50 g tummaa suklaata
        2 munaa
        50 g voita
        1,5 dl vehnäjauhoja
        ½ tl leivinjauhetta
        50 g sokeria

Sulata voi ja suklaa vaikka yhdessä vesihauteessa tai mikrossa.
        Vatkaa munat ja sokeri vaahdoksi.
        Lisää mämmi, sekä sulatettu voi ja suklaa.
        Sekoita vehnäjauhot ja leivinjauhe yhteen ja lisää edelliseen.
        Laita muffinssit vuokiin.
        Paista uunissa 15 minuuttia 200 asteessa.

Voitte vielä koristella sulatetulla suklaalla ja pienillä karkkisilla pääsiäismunilla!
        Tai pikeerillä (sokerikuorrute) ja sen päälle pienet suklaamunat! Sööttejä ja nopeita tehdä.

.. Ai mulle oli tullut laatikkoon ihan Mun Omaa Postia, eikä Jonkun Muun.. ;P

.. Noh, Minkäs Mä Sille voin, jos/kun Haisuli käy nilkkaan kiinni.. Ja vieläpä ihan Tarpeettomasti.. ;D

Siellä taitaa olla noitakin tarjolla MämmiLeipien lisäksi.. Varmaan hyviä nuokin.. =)

• MMMämmi kirjoitti:

En minäkään kahta jaa. Toinen on mämmiloota, ja toinen on....

.. Höh.. Sulla loppus viesti kesken.. Taisit sammahtaa.. Sellasta se liika Sahti sit teettää.. ;D

Olen tässä suuttumustilassa jo melkein loppusuoralla, koska muistan vain eilisestä, että herra P:lle piti olla vihainen, mutta aiheen olen kohta unohtanut, että mistä...

Vaikea sanoa mistä on kyse, kun en ole nähnyt itse kyseistä kirjoittelua.

Useimmiten täällä palstalla loukkaukset sattuu molemminpuolisesta väärinkäsityksestä.

Kaikki esimerkiksi ei ymmärrä leikinlaskua samallatavalla. Ja tuo kollega Palstamäki ei ole ihan sellainen höpöjuttupelleilijä kun vaikka sinä tai minä. Jotenkin mä veikkaan, että tää liittyis sellaiseen.

• mansikkakakuukua
        Harmaaritari kirjoitti:

Jaa ha, joku/jotkut "kiltit" on ottaneet neuvoa antavaa jo siinä määrin paljon ett alkaa jutut jotenkin mennä sekaisin kuin vellit ja puurot!
        Muistanko mä väärin... kuka se taas puhuikaan niistä vee kantotelineistä ja... antaa olla!
        Ja kauheesti anteeeeksi taas tämä MeToo... !
        Hauskaa illanjatkoa kaikille... minä häivyn kylille, nyt.

Pertti sitä onkin semmoinen komeljantteri että osaa kyllä varmaan naisseurassa pelehtiä mutta jossain vaiheessan saattaa sitten se kylmäkiskoinenkin kommentti lipsahtaa näennäisestä naisempaattisuudesta huolimatta. Me tasisen nuivasti naisiin suhtautuvat miehet ollaan mielestäni siinäkin mielessä luotettavampia ettei meidän kanssa tarvitse pettyä odotuksissaan :D Nooo, eiköhän toi ohi mee ajan kaa ja tuut sitten taas Pertsan kaa toimeen kun vähän oot jäähtyny.

.. Haisu.. Siis Pertsa taisi kokeilla ns. KepilläJäätä.. PleijeriMeininkii.. ;D

.. Juuri Tuollaisia Haisulit aina On.. ;D

• Dissident kirjoitti:

Vaikea sanoa mistä on kyse, kun en ole nähnyt itse kyseistä kirjoittelua.

Useimmiten täällä palstalla loukkaukset sattuu molemminpuolisesta väärinkäsityksestä.

Kaikki esimerkiksi ei ymmärrä leikinlaskua samallatavalla. Ja tuo kollega Palstamäki ei ole ihan sellainen höpöjuttupelleilijä kun vaikka sinä tai minä. Jotenkin mä veikkaan, että tää liittyis sellaiseen.

Ketjussa daamit nimesivät mielestään komeita miehiä, ja myös Pönttis heitti omia nimiään ketjuun.

Totesin huumorilla että Pönttis taitaakin olla ihan tavan palstanarttu kun pitää vain statusäijistä (julkimoista). Siitä tämä riita repesi.

• mansikkakakuukua kirjoitti:

Jaa ha, joku/jotkut "kiltit" on ottaneet neuvoa antavaa jo siinä määrin paljon ett alkaa jutut jotenkin mennä sekaisin kuin vellit ja puurot!
        Muistanko mä väärin... kuka se taas puhuikaan niistä vee kantotelineistä ja... antaa olla!

.. Hyviä IllanJatkoja.. =)

.. Ja muista Varoa Haisuleita.. ;P

• mansikkakakuukua kirjoitti:

Viittasin siinä pertin viimeaikaiseen agendaan naisten oikeuksien puolustajana ja sinnikkäänä naisvihapuheen kitkijänä palstalta.

Ketjussa daamit nimesivät mielestään komeita miehiä, ja myös Pönttis heitti omia nimiään ketjuun.

Totesin huumorilla että Pönttis taitaakin olla ihan tavan palstanarttu kun pitää vain statusäijistä (julkimoista). Siitä tämä riita repesi.

No nytten löysin ottelun....

Sarkasmi sattui vikasaumaan....

Pönttis on ollut aika vähänaikaa palstalla ja ei ole välttämättä seurannut kokonaiskuvaa täällä Ma-teorioista... se meni siksi vääräänhenkeen...

No jospa se tästä...

Katsoin ketjun missä kähäkkä alkoi...

Palstamäki heitti siinä sinulle sarkasmia. Että olisit markkina-arvoteoreetikkojen mukaan "palstanarttu" kun valikoit kuuluisia miehiä valikoimiisi.

Vähän sama, kun mua sanottas vaikka "pelimieheksi" kun olen ollut naisten kanssa tekemisissä... täällä vaan nimetään naisille termit: narttu, kurppa, horo...eli kivaa sanontaa naisista juuri ei ole...mitä nyt Harmis puhuu kiltisti 2000-luvun naisista...

Selvittikö?

• Dissident kirjoitti:

No nytten löysin ottelun....

Sarkasmi sattui vikasaumaan....

Pönttis on ollut aika vähänaikaa palstalla ja ei ole välttämättä seurannut kokonaiskuvaa täällä Ma-teorioista... se meni siksi vääräänhenkeen...

No jospa se tästä...

Ei mulla ole käsitystä siitä mitä hän tietää MA-teorioista, olinhan itsekin ehkä puolisen vuotta palstalta ja hän oli kyllä jonkun tason vakkareita kun ryhdyin taas palstailemaan.

Ymmärrän sen että puheen tulee olla toisia kunnioittavaa, mutta mielestäni huumoria pitää myös olla. Palstateoriat ovat jo itsessään puhdasta huumoria kun niitä laukoo ihminen joka ei suhtaudu niihin totuutena.

Ei mulla ole käsitystä siitä mitä hän tietää MA-teorioista, olinhan itsekin ehkä puolisen vuotta palstalta ja hän oli kyllä jonkun tason vakkareita kun ryhdyin taas palstailemaan.

Ymmärrän sen että puheen tulee olla toisia kunnioittavaa, mutta mielestäni huumoria pitää myös olla. Palstateoriat ovat jo itsessään puhdasta huumoria kun niitä laukoo ihminen joka ei suhtaudu niihin totuutena.

Pönttis tuli aikalailla vakkariks kun sä tulit takas.. ja ei ole sisäistänyt näitä palstajuttuja vielä. Taitaa käydäkin harvakseltaan ja iloittelee ajankulukseen täällä.

Mutta eiköhän tälläisetkin selviä ja saadaan Pönttiskin lepyteltyä lurittelemaan taas mukavia.

Pönttis osaa kirjoitella muutens yhtä sävykkäitä kuvauksellisia juttuja kuin Teknis..sitäkin pitäis yhyttää tekemään enempi. Niitä on kiva lukea.

• Dissident kirjoitti:

Pönttis tuli aikalailla vakkariks kun sä tulit takas.. ja ei ole sisäistänyt näitä palstajuttuja vielä. Taitaa käydäkin harvakseltaan ja iloittelee ajankulukseen täällä.

Mutta eiköhän tälläisetkin selviä ja saadaan Pönttiskin lepyteltyä lurittelemaan taas mukavia.

Pönttis osaa kirjoitella muutens yhtä sävykkäitä kuvauksellisia juttuja kuin Teknis..sitäkin pitäis yhyttää tekemään enempi. Niitä on kiva lukea.

Ihan piristävä tapaushan tuo Pönttis on, toivottavasti pystyy kasaamaan itsensä ja voidaan kirjoitella samoihin ketjuihin. Jos ei voida kirjoitella samaan ketjuun, niin ei se ole palstalta pois.

Nyt muistankin nähneeni Pönttiksen avauksen "Xerxesin paluu(?), ja outsider teki siitä samaan ketjuun paikallisen version "Pertin paluu".

Ihan piristävä tapaushan tuo Pönttis on, toivottavasti pystyy kasaamaan itsensä ja voidaan kirjoitella samoihin ketjuihin. Jos ei voida kirjoitella samaan ketjuun, niin ei se ole palstalta pois.

Nyt muistankin nähneeni Pönttiksen avauksen "Xerxesin paluu(?), ja outsider teki siitä samaan ketjuun paikallisen version "Pertin paluu".

Ai? Se on jäänyt multa näkemättä. Multa kyllä jä palstalta aika paljonkin näkemättä, kun tää mobiiilisurffaus on mitä on...mutta tietokonetta en kotia hommaa.... en tiedä sitten, että voisko jollain tapleetilla katella paremmin tietokoneversiota? Wuppishan tabuloi...pitäis kysyy...

Kyllä se Pönttis vielä sieltä kasaa itsensä. Alkuun palstailu menee ihon alle ja tapahtuuhan sitä kokeneimmellekin. Nicitön ja gnukkikin ottivat joskus kovasti yhteen..mutta kylläpä nuo vaan täällä kirjailee...

Montako miestä tarvitaan jäähdyttämään Pönttöuuni?

(naurua)

En minä ole enää vihainen...Kovin vihainen. Ehkä ihan tämän (näyttää sormilla, peukalolla ja etusormella) pikkuriikkisen millin verran.

No ei. Mulla oli eilen huono päivä. Huono huono stressaantunut päivä, ja sitten...
        Sattumien summa.

Äkkiä liekit on laipiossa.

No se on sama kuin h**ra.

Sitä paitsi mulle tulee nartustakin mieleen ajokoira, jolla on juoksut.

Tai tässä tapauksessa...

https://www.youtube.com/watch?v=Nujth_21AXA

Dalmatialainen?

.. Haisu.. Siis Pertsa taisi kokeilla ns. KepilläJäätä.. PleijeriMeininkii.. ;D

.. Juuri Tuollaisia Haisulit aina On.. ;D

Minua -eikä- muita naisia kepillä tökitä.

Millään kepillä.

Ai nyt se oli huumoria...

Noh, menneet on menneitä.

Elämä on liian lyhyt mököttämiseen, ärripurri-kohtauksesta täytyy selvitä alle vuorokaudessa. Onnistuu, koska unohdan jo kahden tunnin kuluttua riidan aiheen. Muistan, että ehkä pitäis olla vihainen, mutta että mistä helve*stä.

Mutta toistamiseen älä kokeile. En ole testikani. Jouduin vaihtamaan Omroniin patterit.

• Dissident kirjoitti:

Katsoin ketjun missä kähäkkä alkoi...

Palstamäki heitti siinä sinulle sarkasmia. Että olisit markkina-arvoteoreetikkojen mukaan "palstanarttu" kun valikoit kuuluisia miehiä valikoimiisi.

Vähän sama, kun mua sanottas vaikka "pelimieheksi" kun olen ollut naisten kanssa tekemisissä... täällä vaan nimetään naisille termit: narttu, kurppa, horo...eli kivaa sanontaa naisista juuri ei ole...mitä nyt Harmis puhuu kiltisti 2000-luvun naisista...

Selvittikö?

Tarjosi poikittaista mailaa.

Ja jouduttiin molemmat jäähylle.

Eilen oli vähän sellainen "Nyt meni hermot, ja sen kyllä huomaa, ei mikään nosta tätä tunnelmaa"-tyyppinen iltahetki. Minulla.

Mä oon jo Over it.

Minua -eikä- muita naisia kepillä tökitä.

Millään kepillä.

.. SanonPahan vuan, että kyllä Pertsa varmasti niksit tietää, jos/kun hänen juttunsa pitää edes osittain paikkansa.. Ja vaikka ei pitäiskään, niin onhan näitä juttuja nähty.. ;P

.. Otan kommenttisi huomioon.. Mutta laitan sen "EpäilyttävienKertomustenKansioon".. ;D

Noh, Joo.. On teitä naisia(kin) erillaisia, mutta tuollaisenaan tuo kommenttisi ei nyt mene läpi, vaikka kuinka polkisit TasaJalkaa.. ;D

.. SanonPahan vuan, että kyllä Pertsa varmasti niksit tietää, jos/kun hänen juttunsa pitää edes osittain paikkansa.. Ja vaikka ei pitäiskään, niin onhan näitä juttuja nähty.. ;P

.. Otan kommenttisi huomioon.. Mutta laitan sen "EpäilyttävienKertomustenKansioon".. ;D

Noh, Joo.. On teitä naisia(kin) erillaisia, mutta tuollaisenaan tuo kommenttisi ei nyt mene läpi, vaikka kuinka polkisit TasaJalkaa.. ;D

Ei kannata vikuroida mulle vastaan.

Sinunkaan.

Sytyn helposti.
        Sitä paitsi, naisten kanssa kannattaa tarkkailla taivaalle, miltä kuu näyttää.
        Ja miettiä aika hemmetin tarkkaan sanomisiaan ettei tule märkää luuttua.

Kyllä me samaan ketjuun mahdutaan...

Minä vain köpöttelen ovista ensin ja sitten tulet sinä.

(naurua)

Lepo vaan.

Ai nyt se oli huumoria...

Elämä on liian lyhyt mököttämiseen, ärripurri-kohtauksesta täytyy selvitä alle vuorokaudessa. Onnistuu, koska unohdan jo kahden tunnin kuluttua riidan aiheen. Muistan, että ehkä pitäis olla vihainen, mutta että mistä helve*stä.

Mutta toistamiseen älä kokeile. En ole testikani. Jouduin vaihtamaan Omroniin patterit.

"Ai nyt se oli huumoria...

Mutta toistamiseen älä kokeile. En ole testikani. Jouduin vaihtamaan Omroniin patterit."

______________________________________________________________________________________

Voihan vi..u!!!

Huomaan että olet hivenen irrallaan todellisuudesta...olet nyt mukamas suurta sydäntä osoittaen ilmoittanut että voit unohtaa huumoriksi tarkoittamani kommentin ja annat mulle vain varoituksen mikäli lupaan etten toista temppuaani. Ehkäpä en toistakaan!!!!

Huvittavaa että tällaisella trollipalstalla ryhdyt rähisemään nimenomaan minun kanssani.....ihan kuin minä olisin palstan tarkkailuluokkalainen.

Kyllä me samaan ketjuun mahdutaan...

(naurua)

Lepo vaan.

"Kyllä me samaan ketjuun mahdutaan...

(naurua)

Lepo vaan."

___________________________________________________________________________________

Mistä ammennat ylimielisyytesi???!!!!

Minä kirjoittelen tai olen kirjoittelematta tasan niihin ketjuihin mihin haluan kirjoitella tai olla kirjoittelematta.

Soisin sulta hivenen diplomatiaa ja suhteellisuudentajua peliin.

"Ai nyt se oli huumoria...

Mutta toistamiseen älä kokeile. En ole testikani. Jouduin vaihtamaan Omroniin patterit."

______________________________________________________________________________________

Voihan vi..u!!!

Huomaan että olet hivenen irrallaan todellisuudesta...olet nyt mukamas suurta sydäntä osoittaen ilmoittanut että voit unohtaa huumoriksi tarkoittamani kommentin ja annat mulle vain varoituksen mikäli lupaan etten toista temppuaani. Ehkäpä en toistakaan!!!!

Huvittavaa että tällaisella trollipalstalla ryhdyt rähisemään nimenomaan minun kanssani.....ihan kuin minä olisin palstan tarkkailuluokkalainen.

Heh, pitäishän sun pertti entisenä avio- ja ikuisena pelimehenä tietää millaisia ne naiset on :D Tuo ehkä sulle vähän uutta että kun olet nyt palstalla valkoritaroinut niin tavallaan vaistomaisesti varmaan odotat että naiset olisivat suopeampia sinua kohtaan , olen kiva isinulle ole sinä kiva minulle periaatteella? No ei ihan niin mene kun mitä kivemmaksi itse menet samalla myös nostat kynnystä omien tekojesi arvosta niin että vähänkin poikkipuoliseen/väärinymmärrettävään kasvaa potenssi koko ajan ja sinun tulee aina vaan entistä enemmän kyetä hyvittämään tekojasi, todellisia tai luuloteltuja. naisiin ei vastaavaa voi soveltaa koska heille väärinymmärrykset ovat sallittuja tyyliin Scarlett O’Hara. Tasoteorioillahan nämä asiat voisi selittää hyvinkin, ykskakkonen osaisi sen varmaan parhaiten.

Jos kuvittelit että "tasa-arvo" niin boah, kyllä joissain asioissa perinteet vielä jyllää. Anteeksipyyntöä sun on turha odottaa ja saat olla tyytyväinen kun sulta ei sitä vaadita, misspönttis tuossa sulle tarjosi jo sovintoa, kannattaa ottaa vastaan :)

Montako miestä tarvitaan jäähdyttämään Pönttöuuni?

(naurua)

En minä ole enää vihainen...Kovin vihainen. Ehkä ihan tämän (näyttää sormilla, peukalolla ja etusormella) pikkuriikkisen millin verran.

No ei. Mulla oli eilen huono päivä. Huono huono stressaantunut päivä, ja sitten...
        Sattumien summa.

Äkkiä liekit on laipiossa.

"Äkkiä liekit on laipiossa."

Näköjään :D Sen verran pitää kuitenkin Pertsaa puolustaa tässä asiassa että oikeasti ei ollut varmaankaan pahantahtoiseksi ajateltu kommentti mistä kilahdit vaan ihan semmoista huumoria jota ei naiset ymmärrä ihan yhtä kevyesti kuin miehet niin tavallaan ymmärrän kyllä jos pertti tuntee että vähän väärin perustein syytettyjen penkille joutuneensa. Mulle on joskus käynyt ihan vastaavaa että oletettu asioita ja kilahdettu minusta väärin perustein minua kohtaan, hankala sitten oikaista niitä vääriä käsityksiä jälkikäteen kun kanta on jo valittu.

Ei kannata vikuroida mulle vastaan.

Sinunkaan.

Sytyn helposti.
        Sitä paitsi, naisten kanssa kannattaa tarkkailla taivaalle, miltä kuu näyttää.
        Ja miettiä aika hemmetin tarkkaan sanomisiaan ettei tule märkää luuttua.

.. Sellasta ne Känkkikset (voi) teettää.. ;P

.. En viitsi Kiusia sua nyt enempiä, kun sulla taitaa olla nyt kaikkee ylimääräistä(kin) stressin yms. aiheuttajaa ihan tarpeeks.. ;P

.. Tuohon KuuJuttuun en ota nyt sen enempää kantaa, kun TutkimusTulokset on hyvin ristitiriitaisia siitä, että mistä johtuu mikäkin ja miksi.. ;P

Hyvää PäivänJatkoa.. =)

• syönytmontannosta

Se on hyvää vaniljakastikkeen kera.

• Täytyypä joskus testata

• mansikkakakkua

• mämmimousseeta

Tuota on pakko tehdä, vaikuttaa niin makoisalta.

• Mämmiä en syö..

Ja jouluna en syö porkkana tai lanttulaatikkoa... Enkä lipeäkalaa.

• Sama homma....joulusyömisissä

• ..ja anteeksi Pujottelijalle, olen riehunut ja mellastanut sinun perinteisessä Mämmi-ketjussasi ja vieläpä pyhäpäivinä, ja aihe on mennyt sotkuun.

Mämmiin voi maidon tai kerman sijasta lurauttaa kermalikööriä päälle. Oletteko kokeilleet. Eikä sen mämmin tarvitse siinä "uida" vaan silleen ihan vähän:)

• Eipä haittaa, mielellään täällä näkisi enemmänkin riehuvia naisia

• kaikysyäsaa

Oletko Juha Mieto?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4418
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3261
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2544
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      54
      2526
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      110
      2245
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1893
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1662
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1626
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      169
      1530
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1265
    Aihe