ROTista ja pyydän syvästi anteeksi. En olisi saanut kirjoittaa sinusta niin, oman pahan mieleni takia. Olet varmasti hyvä opettaja ja ihminen. Minulla on ollut viime aikoina vaikeaa henkisesti ja purin pahaa oloani täällä väärällä tavalla.
Jos kuitenkin olet aidosti kristitty ja uskot raamatun sanaan, annat anteeksi ja käännät toisen posken.
Pyydän tätä sinulta, sillä jos saisin minkäänlaisen tuomion, todennäköisesti menettäisin työni, jonka sain tapeltuani vuosia masennusta ja muita ongelmia vastaan.
Pyydän sinulta hyvyyttä ja ymmärrystä nyt, toivon että voisit tajuta ja olla parempi ihminen kuin minä.
Pahoittelen aikaisempaa ketjuani ROTista
13
307
Vastaukset
Anteeksipyyntö hyväksytty ja annan anteeksi. Yrittäkäämme kaikki keskustella asiallisesti tällä palstalla eriävistä näkemyksistämme huolimatta. Hyvää viikonloppua ja hauskaa vappua!
- LapsilleParasOpetus
Kiitos sinulle ja olet oikeasti parempi ihminen kuin minä. Tehdään niin, tosin mie en tänne uskalla enää tulla:D.
Mutta arvostan sinua nyt enemmän kuin koskaan ja tiedän että teet omasta mielestäsi aina hyvää.
Hyvää jatkoa kaikille tänne palstoille:D LapsilleParasOpetus kirjoitti:
Kiitos sinulle ja olet oikeasti parempi ihminen kuin minä. Tehdään niin, tosin mie en tänne uskalla enää tulla:D.
Mutta arvostan sinua nyt enemmän kuin koskaan ja tiedän että teet omasta mielestäsi aina hyvää.
Hyvää jatkoa kaikille tänne palstoille:DMennään kahville joskus. Minä tarjoan.
- RaamattuOnValhe
RaamattuOnTotuus kirjoitti:
Mennään kahville joskus. Minä tarjoan.
Onko sinusta kivaa keskustella itsesi kanssa?
- LapsilleParasOpetus
RaamattuOnTotuus kirjoitti:
Mennään kahville joskus. Minä tarjoan.
Mielelläni ja kiitos siulle.
- Tampereelladokataantaas
LapsilleParasOpetus kirjoitti:
Kiitos sinulle ja olet oikeasti parempi ihminen kuin minä. Tehdään niin, tosin mie en tänne uskalla enää tulla:D.
Mutta arvostan sinua nyt enemmän kuin koskaan ja tiedän että teet omasta mielestäsi aina hyvää.
Hyvää jatkoa kaikille tänne palstoille:DKiva että joku evokki myöntää typeryyttensä. Siitä se eheytys alkaa.
Niinhän se Paavalikin sanoi joillekin uskonveljilleen että sellaisia te ennen olitte, vaan ette pätevän hyvin onnistuneen yheytyksen jälkeen.
Vähän ihmettelen sitä että kun kerran on tiedossa homojen itsemurhaitseinho-alttius niin yhteiskunta ei tee yhtää mitään noiden eheyttämisen hyväksi. Seta on todellisuudessa homojen syöpä. Siis mihin ihmisoikeuspykälään vetoamalla Seta vastustaa eheytyshaluisten homojen oikeutta valita tiensä kun se kampanjoi eheytyshoitoja vastaan?????
Seta ei ole mikään oikea "Seta" vaan umpihomojen yksisilmäinen järjestö jolle on ihan väärin jakaa mitään valtion apurahoja. - päivystävä.ilkimys
Tampereelladokataantaas kirjoitti:
Kiva että joku evokki myöntää typeryyttensä. Siitä se eheytys alkaa.
Niinhän se Paavalikin sanoi joillekin uskonveljilleen että sellaisia te ennen olitte, vaan ette pätevän hyvin onnistuneen yheytyksen jälkeen.
Vähän ihmettelen sitä että kun kerran on tiedossa homojen itsemurhaitseinho-alttius niin yhteiskunta ei tee yhtää mitään noiden eheyttämisen hyväksi. Seta on todellisuudessa homojen syöpä. Siis mihin ihmisoikeuspykälään vetoamalla Seta vastustaa eheytyshaluisten homojen oikeutta valita tiensä kun se kampanjoi eheytyshoitoja vastaan?????
Seta ei ole mikään oikea "Seta" vaan umpihomojen yksisilmäinen järjestö jolle on ihan väärin jakaa mitään valtion apurahoja.Sinä olet elävä esimerkki siitä ettei eheytys toimi.
Ei jumankauta tätä myötähäpeän määrää ROT...
*facepalm*- Uskomatonta
Aattelin, että kyseessä on satiiri. Taisi sitten olla ROT:n oma paikkailuyrityksiä. Jos niin on, niin todella noloa.
- Otaomajärkikäyttöön
Tässä oli ihan asiaakin. Nyt evot näkevät että myöskin omalle ajattelulle on pikkuisen tilaa jos he vain uskaltavat vähän raottaa älynsä mahdollisuksien ovea. Ei ole pakko olla täysin umpiaivopesty evokki jonka on pakottauduttava pitämään homoutta luonnollisena kun se kerran ei oikeasti sitä ole minkään valtakkunnan tiedeoppikirjojen vaan ainoastaan setalaispropagandan mukaan.
- Jyri.tykkää.molosta
Hehe. Kaappihomo Jehovan todistajamme Jyri on taas purkanut viinapäissään aamuyöstä turhautumiaan siitä ettei saa läskinä ja impotenttina tampiona miestä itselleen. Hehe. On se vitsin luuseri homo.
- DDDDDD
Oikein uskottavaa, Tomi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2301925- 841188
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112998- 83984
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111763
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92709Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante121681- 22657