Pahoittelen aikaisempaa ketjuani ROTista

LapsilleParasOpetus

ROTista ja pyydän syvästi anteeksi. En olisi saanut kirjoittaa sinusta niin, oman pahan mieleni takia. Olet varmasti hyvä opettaja ja ihminen. Minulla on ollut viime aikoina vaikeaa henkisesti ja purin pahaa oloani täällä väärällä tavalla.
Jos kuitenkin olet aidosti kristitty ja uskot raamatun sanaan, annat anteeksi ja käännät toisen posken.
Pyydän tätä sinulta, sillä jos saisin minkäänlaisen tuomion, todennäköisesti menettäisin työni, jonka sain tapeltuani vuosia masennusta ja muita ongelmia vastaan.
Pyydän sinulta hyvyyttä ja ymmärrystä nyt, toivon että voisit tajuta ja olla parempi ihminen kuin minä.

13

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anteeksipyyntö hyväksytty ja annan anteeksi. Yrittäkäämme kaikki keskustella asiallisesti tällä palstalla eriävistä näkemyksistämme huolimatta. Hyvää viikonloppua ja hauskaa vappua!

      • LapsilleParasOpetus

        Kiitos sinulle ja olet oikeasti parempi ihminen kuin minä. Tehdään niin, tosin mie en tänne uskalla enää tulla:D.
        Mutta arvostan sinua nyt enemmän kuin koskaan ja tiedän että teet omasta mielestäsi aina hyvää.
        Hyvää jatkoa kaikille tänne palstoille:D


      • LapsilleParasOpetus kirjoitti:

        Kiitos sinulle ja olet oikeasti parempi ihminen kuin minä. Tehdään niin, tosin mie en tänne uskalla enää tulla:D.
        Mutta arvostan sinua nyt enemmän kuin koskaan ja tiedän että teet omasta mielestäsi aina hyvää.
        Hyvää jatkoa kaikille tänne palstoille:D

        Mennään kahville joskus. Minä tarjoan.


      • RaamattuOnValhe
        RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        Mennään kahville joskus. Minä tarjoan.

        Onko sinusta kivaa keskustella itsesi kanssa?


      • LapsilleParasOpetus
        RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        Mennään kahville joskus. Minä tarjoan.

        Mielelläni ja kiitos siulle.


      • Tampereelladokataantaas
        LapsilleParasOpetus kirjoitti:

        Kiitos sinulle ja olet oikeasti parempi ihminen kuin minä. Tehdään niin, tosin mie en tänne uskalla enää tulla:D.
        Mutta arvostan sinua nyt enemmän kuin koskaan ja tiedän että teet omasta mielestäsi aina hyvää.
        Hyvää jatkoa kaikille tänne palstoille:D

        Kiva että joku evokki myöntää typeryyttensä. Siitä se eheytys alkaa.

        Niinhän se Paavalikin sanoi joillekin uskonveljilleen että sellaisia te ennen olitte, vaan ette pätevän hyvin onnistuneen yheytyksen jälkeen.

        Vähän ihmettelen sitä että kun kerran on tiedossa homojen itsemurhaitseinho-alttius niin yhteiskunta ei tee yhtää mitään noiden eheyttämisen hyväksi. Seta on todellisuudessa homojen syöpä. Siis mihin ihmisoikeuspykälään vetoamalla Seta vastustaa eheytyshaluisten homojen oikeutta valita tiensä kun se kampanjoi eheytyshoitoja vastaan?????


        Seta ei ole mikään oikea "Seta" vaan umpihomojen yksisilmäinen järjestö jolle on ihan väärin jakaa mitään valtion apurahoja.


      • päivystävä.ilkimys
        Tampereelladokataantaas kirjoitti:

        Kiva että joku evokki myöntää typeryyttensä. Siitä se eheytys alkaa.

        Niinhän se Paavalikin sanoi joillekin uskonveljilleen että sellaisia te ennen olitte, vaan ette pätevän hyvin onnistuneen yheytyksen jälkeen.

        Vähän ihmettelen sitä että kun kerran on tiedossa homojen itsemurhaitseinho-alttius niin yhteiskunta ei tee yhtää mitään noiden eheyttämisen hyväksi. Seta on todellisuudessa homojen syöpä. Siis mihin ihmisoikeuspykälään vetoamalla Seta vastustaa eheytyshaluisten homojen oikeutta valita tiensä kun se kampanjoi eheytyshoitoja vastaan?????


        Seta ei ole mikään oikea "Seta" vaan umpihomojen yksisilmäinen järjestö jolle on ihan väärin jakaa mitään valtion apurahoja.

        Sinä olet elävä esimerkki siitä ettei eheytys toimi.


    • Ei jumankauta tätä myötähäpeän määrää ROT...

      *facepalm*

    • Uskomatonta

      Aattelin, että kyseessä on satiiri. Taisi sitten olla ROT:n oma paikkailuyrityksiä. Jos niin on, niin todella noloa.

    • Otaomajärkikäyttöön

      Tässä oli ihan asiaakin. Nyt evot näkevät että myöskin omalle ajattelulle on pikkuisen tilaa jos he vain uskaltavat vähän raottaa älynsä mahdollisuksien ovea. Ei ole pakko olla täysin umpiaivopesty evokki jonka on pakottauduttava pitämään homoutta luonnollisena kun se kerran ei oikeasti sitä ole minkään valtakkunnan tiedeoppikirjojen vaan ainoastaan setalaispropagandan mukaan.

      • Jyri.tykkää.molosta

        Hehe. Kaappihomo Jehovan todistajamme Jyri on taas purkanut viinapäissään aamuyöstä turhautumiaan siitä ettei saa läskinä ja impotenttina tampiona miestä itselleen. Hehe. On se vitsin luuseri homo.


      • Kaappihomo jyrbä taas vauhdissa...


    • DDDDDD

      Oikein uskottavaa, Tomi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      230
      1925
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1188
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      998
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      984
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      763
    8. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      92
      709
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      121
      681
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      22
      657
    Aihe