Tykkäättekö vanukkaista?

Ostin tänään suklaa ja vaniljavanukkaat kermavaahdolla. Vanilja ainakin oli pirun hyvää

75

1151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aitoriitta

Joo. Meillä on aina lauantaisin vanukkaat. Minä tykkään jacky-kinuskista, tytär mintusta ja mies niistä kaikista. Välillä on muitakin vanukkaita.

• Nää oli Ehrmannin, 190 g purkeissa

• Lapset tykkäs kun niin vähän syöty, sanoivat niitä viileiksi.

• Viilitkin on hyviä, jos niissä on hilloa

• pujotteIija kirjoitti:

Viilitkin on hyviä, jos niissä on hilloa

Noh makuviilejä noi lapset syönyt

• valtakunta kirjoitti:

Noh makuviilejä noi lapset syönyt

Lapsetkin tietävät ettei perusviili ole mitään

• viilistelijä
        pujotteIija kirjoitti:

Perusviilit on parraita.

• pujotteIija kirjoitti:

Oon ihan väsy. Koko päivä pihalla ja kun ei ollut vauvamasua, tällä kertaa oli kantoliinassa vauva. Ei siis yhtään viihdyvaunuissa.😵

• viilistelijä kirjoitti:

Perusviilit on parraita.

Niin varmaan monen mielestä on

• viilistelijä
        pujotteIija kirjoitti:

Niin varmaan monen mielestä on

Hienoa sokeria pintaan jos haluaa makeutta.

• viilistelijä kirjoitti:

Hienoa sokeria pintaan jos haluaa makeutta.

Mukavampi kuopaista hilloa pohjalta

• valtakunta kirjoitti:

Oon ihan väsy. Koko päivä pihalla ja kun ei ollut vauvamasua, tällä kertaa oli kantoliinassa vauva. Ei siis yhtään viihdyvaunuissa.😵

Kylhän täs vähä väsyttää

• pujotteIija kirjoitti:

Kylhän täs vähä väsyttää

Lypsätä kuitenkin pitää. Mite sulla muuten mennyt?

• valtakunta kirjoitti:

Lypsätä kuitenkin pitää. Mite sulla muuten mennyt?

Ihan vaan tasaisen tavallisesti

• viilistelen
        viilistelijä kirjoitti:

Perusviilit on parraita.

varsinkin punainen

• viiliä.viiliä
        viilistelen kirjoitti:

varsinkin punainen

Punainen on niin parasta.

• viiliä.viiliä kirjoitti:

Punainen on niin parasta.

Kai se sitten on punaista maistettava

• mees.äkkiä.kauppaan
        pujotteIija kirjoitti:

Kai se sitten on punaista maistettava

Mitäh....etkö oo jo maistannu? Tuossa iässä...

Sama kuin väittäisi ettet ou naista nähnynnä.

• ensyöusein

Ostan aika harvoin niitä, mutta jos ostan niin yleensä soijavanukkaita.

• Kuulostaa terveellisemmältä vaihtoehdolta

• Kaisanoasaa

Ostan suklaatuutteja mielummin.

• Kyllähän se vanukaskin sokerinhimossa menee...ne vaahtopäälliset on parhaat.

• Voita lemmenloma, kerää 3 koodia ja osallistu, lukee vanukaspurkissa. Mullahan ois jo 2 koodia, täytyykin selvittää kenen kanssa lomalle pääsis

• pujotteIija kirjoitti:

Voita lemmenloma, kerää 3 koodia ja osallistu, lukee vanukaspurkissa. Mullahan ois jo 2 koodia, täytyykin selvittää kenen kanssa lomalle pääsis

Öö, ne varmaan arpoo ne ensin, siellä jossain. Kato voitatko ja ilmoita palstalla voitosta ja minne, eiköhän tulijoitakin löydy. ☺️

• Nicitönnä kirjoitti:

Öö, ne varmaan arpoo ne ensin, siellä jossain. Kato voitatko ja ilmoita palstalla voitosta ja minne, eiköhän tulijoitakin löydy. ☺️

Olikin törkeää huijausta, kilpailu oli päättynyt jo 1.4, ja silti mainostettiin eilen ostetuissa purkeissa. Haastan Ehrmannin oikeuteen, jos en pääse lemmenlomalle

• pujotteIija kirjoitti:

Olikin törkeää huijausta, kilpailu oli päättynyt jo 1.4, ja silti mainostettiin eilen ostetuissa purkeissa. Haastan Ehrmannin oikeuteen, jos en pääse lemmenlomalle

Haha, meet konttorille ja heittäydyt lattialle itkupotkuraivarein, sooon perrrrkele saatava se lemmenloma tai jään tähän maskotiksi ikihyviksi!!!😭😡

Boikotin paikka, jos lomaa ei tuolla irtoo?

• Nicitönnä kirjoitti:

Haha, meet konttorille ja heittäydyt lattialle itkupotkuraivarein, sooon perrrrkele saatava se lemmenloma tai jään tähän maskotiksi ikihyviksi!!!😭😡

Boikotin paikka, jos lomaa ei tuolla irtoo?

Juuri noin, tai jotain vastaavaa. Nyt täytyy pyöräillä kaupoille, Ehrmannia en ainakaan osta

• pujotteIija kirjoitti:

Osta jotain hyvää ja sitten herautat vedet kielelle meillä täällä. 🤤

• Nicitönnä kirjoitti:

Osta jotain hyvää ja sitten herautat vedet kielelle meillä täällä. 🤤

Mireille maitosuklaakeksejä, ja sitten vastapainoksi pirkka suolakeksejä, kun en pelkästään makeita halunnut ostaa

• hajosivat
        pujotteIija kirjoitti:

Mireille maitosuklaakeksejä, ja sitten vastapainoksi pirkka suolakeksejä, kun en pelkästään makeita halunnut ostaa

Onko herkästi hajoavia Pirkka keksejä?

• hajosivat kirjoitti:

Onko herkästi hajoavia Pirkka keksejä?

No on todellakin, vähän kun hiplasi, niin heti hajosivat

• Joskus mieli tekee syödä vanukasta. Jotkut on sellaista velliä, että ne on minusta vaan kastiketta. Joskus tosin Jacky-merkillä oli hyvä yhdistelmä. Tais olla alla suklaakastiketta ja päällä vaniljan tai banaaninmakuista vanukasta. Se oli hyvä....

• Intissä oli usein vanukasta jälkkäriksi, joskus mettäkeikalla piti syödä sormineen, kun ei ollut lusikkaa mukana

• pujotteIija kirjoitti:

Intissä oli usein vanukasta jälkkäriksi, joskus mettäkeikalla piti syödä sormineen, kun ei ollut lusikkaa mukana

No mä söin sissieväitä...niissä ei ollut vanukkaita. Mutta kun laitto aamuks kaneli-omena kaurapuuron ja mehukeiton yhtäaikaa trangiaan, sai "metsurin turman". Se näytti kun ois verta sahanpurussa...nopee oli tehä ja sillä jaksoi pitkään. Heh..

• EdesUnissa
        pujotteIija kirjoitti:

Intissä oli usein vanukasta jälkkäriksi, joskus mettäkeikalla piti syödä sormineen, kun ei ollut lusikkaa mukana

No ei kai tuo ongelma pelkästään vanukasta koskenut jos ei sinulla ollut lusikka-haarukkaasi mukana. Söit sormin kaiken ruokasi tai keksit tuon päästäsi.

• EdesUnissa kirjoitti:

No ei kai tuo ongelma pelkästään vanukasta koskenut jos ei sinulla ollut lusikka-haarukkaasi mukana. Söit sormin kaiken ruokasi tai keksit tuon päästäsi.

Pelkästään vanukasta koski. Tuossa tilanteessa olin kai jättänyt lusikan traktoriin, kun olin traktorikuski, enkä viitsinyt lähteä sitä hakemaan

• EdesUnissa
        pujotteIija kirjoitti:

Pelkästään vanukasta koski. Tuossa tilanteessa olin kai jättänyt lusikan traktoriin, kun olin traktorikuski, enkä viitsinyt lähteä sitä hakemaan

Olet ilmeisen luonnonläheinen tyyppi. Vaikka ei kai tuossa pitäisi puoleltani olla mitään ihmeteltävää. Sadat miljoonat ihmiset syövät päivittäin ruokansa sormin ja voivat hyvin.

(Tosin jos olisit ollut ryhmässäni, niin en olisi antanut sinun ruokailla käsin.)

• 5penniä
        EdesUnissa kirjoitti:

Olet ilmeisen luonnonläheinen tyyppi. Vaikka ei kai tuossa pitäisi puoleltani olla mitään ihmeteltävää. Sadat miljoonat ihmiset syövät päivittäin ruokansa sormin ja voivat hyvin.

(Tosin jos olisit ollut ryhmässäni, niin en olisi antanut sinun ruokailla käsin.)

Raktorikuskeja ei käskytetä. Että tiedä sä se!

• EdesUnissa kirjoitti:

Älä kiusaa pujottelijaa.

• Tykkään. Mutta enpä ole vuosiin ostanut, kun pidän monesta muustakin herkusta. En millään jaksa syödä ihan kaikkea sitä mikä maistuu hyvältä...

• Kaikkee kannattaa joskus maistella.

On siellä vaan lämmin ilma, ihan liikaa oli vaatetta kun kävin lenkillä

• peräkontti

Lapsille ostan joskus jälkiruoaksi vanukasta.

• hepokatti

Vanukkaat ovat yksi lisä sarjaan makeat välipalat/jälkiruoat. Kaikki nuo lusikoitavat herkut maistuvat makealle, ja ovat sinäänsä kait hyviä.

Terveysaspekti lieneekin sitten kyseenalainen, noissa makeutetuissa herkuissa kun on runsaasti kaloreita. Makeanhimoon kuitenkin hyviä.

Minä käytän joskus proteiinirahkoja, Skyr on suosikki. Maku on ok, ja tulee samalla lusikoitua proteiineja naamariin. Kerta pari viikkoon on mulle riittävä määrä.

• En minäkään useasti ostele, ehkä kerran kuukaudessa

• lihavihatipunen

En, tykkään hanukkaista.

Ei vaan, Ehrmannin "Cafe Au Lait" -vanukkaaseen mulla oli yhteen aikaan himo ja tuli jokunen syötyä. Sitä ennen himosin vaniljaa.

• ElStondoDelMondo

Vaniljakermajäätelöön saa kyllä hyvin laitettua sekaan vaikka suklaisia hasselpähkinöitä muruina tai muutakin... oikein lämpimässä auringonpaisteessa, joku jätskikioskin, mehujäätyyppinen kuten spirello on virkistävää myös.

• ElStondoDelMondo kirjoitti:

Vaniljakermajäätelöön saa kyllä hyvin laitettua sekaan vaikka suklaisia hasselpähkinöitä muruina tai muutakin... oikein lämpimässä auringonpaisteessa, joku jätskikioskin, mehujäätyyppinen kuten spirello on virkistävää myös.

Vaniljajäätelöön voi myös ripotella mustapippuria, jännä makuyhdistelmä.

• Näyttäishän tuossakin sokeria olevan, eli kelpais varmaan mullekin

• Wwuwuw kirjoitti:

Kelpais varmaan myös niille sokelimulkuillekin...

Lasius niger..
        http://hyonteismaailma.fi/hyonteiset/sisahyonteiset/keittiotuholaiset/sokerimuurahainen.html

Mä en nyt saa mielestäni sitä että sä mätkit rottiä muussiks lätkämailalla... Jotenkin vaan niin vitun yök..
        http://www.kesyrottayhdistys.fi

Oisit voinu jättää kertomatta..

Heh, en nyt muussiksi niitä lätkinyt. Olivat korkealaitaisessa peräkärryssä, mistä eivät päässeet pois. Pari kertaa lätkin päin laitoja, niin siihen kuolivat

• pujotteIija kirjoitti:

Heh, en nyt muussiksi niitä lätkinyt. Olivat korkealaitaisessa peräkärryssä, mistä eivät päässeet pois. Pari kertaa lätkin päin laitoja, niin siihen kuolivat

Vai niin.

No mulla on ollut niitä lemmikkeinä, kuten tuosta linkistä saatoit päätellä. Ne on ihan helvetin fiksuja olentoja verrattuna esim marsuihin..ja tulevat sormien alle kun haluavat rapsutusta..

Joten mun korviin toi sun juttus kuulostaa samalta kuin oisit mätkinyt kissanpentuja lätkämailalla

Ja nyt mä yhdistän ton jutun sun nimimerkkiis..
        Ihan samoin kun sen, että mulla on yks 3-4 vuotta vanhempi serkku, joka lapsena maalla kerto nyppivänsä kärpäsiltä siivet ja jalat, ja sen mielestä oli hassua kattoa kun ne mustat mötikät pörisivät ja pyörivät avuttomina jossain ikkunalaudalla.. Meinaan että mä muistan aina sen serkun siitä jutusta..

En mä kyllä tajua mitä Pönttiskään kauhistelee, kun kerran harrastaa metsästystä..

Ehkä mä oon vaan niin fucking naiivi..

What evööö..

• Wwuwuw kirjoitti:

Vai niin.

No mulla on ollut niitä lemmikkeinä, kuten tuosta linkistä saatoit päätellä. Ne on ihan helvetin fiksuja olentoja verrattuna esim marsuihin..ja tulevat sormien alle kun haluavat rapsutusta..

Joten mun korviin toi sun juttus kuulostaa samalta kuin oisit mätkinyt kissanpentuja lätkämailalla

Ja nyt mä yhdistän ton jutun sun nimimerkkiis..
        Ihan samoin kun sen, että mulla on yks 3-4 vuotta vanhempi serkku, joka lapsena maalla kerto nyppivänsä kärpäsiltä siivet ja jalat, ja sen mielestä oli hassua kattoa kun ne mustat mötikät pörisivät ja pyörivät avuttomina jossain ikkunalaudalla.. Meinaan että mä muistan aina sen serkun siitä jutusta..

En mä kyllä tajua mitä Pönttiskään kauhistelee, kun kerran harrastaa metsästystä..

Ehkä mä oon vaan niin fucking naiivi..

What evööö..

No onneks ei olla naimisiin menossa, sehän tyssäisi tuohon rottienlistimishommaan

• pujotteIija kirjoitti:

No onneks ei olla naimisiin menossa, sehän tyssäisi tuohon rottienlistimishommaan

No näin nyt tässä kävi.

Muutoin ei voi tietää mitä ois tapahtunu..

• EdesUnissa
        Wwuwuw kirjoitti:

No näin nyt tässä kävi.

"En mä kyllä tajua mitä Pönttiskään kauhistelee, kun kerran harrastaa metsästystä.."

Olen hiukan skeptinen tuon Pönttiksen roolin aitouden suhteen, enkä oikeastaan ota tosissasi mitään mitä nimimerkki kirjoittaa. Ainoastaan sen verran siitä voisi aavistaa että takana on noin 4-kymppinen nainen.
        Mutta lapseton, 40v sinkku nainen asuu yksin metsässä talossaan ja metsästää, mutta pelkää hämiksiä. Näkee huuhkajia pääsiäisenä , treffailee nettituttavuuksia tuloksetta mutta flirttailee avoimesti ja pyrkii luomaan itsestään pirteää naiskuvaa ? Kieli vaihtuu jatkuvasti karjalan, savon ja kirjakielen välillä ?
        En ole nähnyt Pönttiksen ikinä sanoneen mitään järkevää saati edustavan yhtään mitään kantaa. Se on epätäydellinen roolinikki, ja siksi tuo metsästys taitaa vain sopia Pönttiksen kuviteltuun maailmaan kuten moottorisahat.
        Jos tällainen ihminen olisi olemassa, niin kyse olisi todellisesta ätmi-kuningattaresta.

• Wwuwuw kirjoitti:

No näin nyt tässä kävi.

Näillä mennään, katellaan sitten mitä jatkossa tapahtuu

• EdesUnissa kirjoitti:

"En mä kyllä tajua mitä Pönttiskään kauhistelee, kun kerran harrastaa metsästystä.."

Olen hiukan skeptinen tuon Pönttiksen roolin aitouden suhteen, enkä oikeastaan ota tosissasi mitään mitä nimimerkki kirjoittaa. Ainoastaan sen verran siitä voisi aavistaa että takana on noin 4-kymppinen nainen.
        Mutta lapseton, 40v sinkku nainen asuu yksin metsässä talossaan ja metsästää, mutta pelkää hämiksiä. Näkee huuhkajia pääsiäisenä , treffailee nettituttavuuksia tuloksetta mutta flirttailee avoimesti ja pyrkii luomaan itsestään pirteää naiskuvaa ? Kieli vaihtuu jatkuvasti karjalan, savon ja kirjakielen välillä ?
        En ole nähnyt Pönttiksen ikinä sanoneen mitään järkevää saati edustavan yhtään mitään kantaa. Se on epätäydellinen roolinikki, ja siksi tuo metsästys taitaa vain sopia Pönttiksen kuviteltuun maailmaan kuten moottorisahat.
        Jos tällainen ihminen olisi olemassa, niin kyse olisi todellisesta ätmi-kuningattaresta.

Pönttis on ihana maalaistyttö

• EdesUnissa kirjoitti:

Miksi sinä olet ilkeä minulle?

• pujotteIija kirjoitti:

Pönttis on ihana maalaistyttö

Sinä olet aina herrasmies,
        mitä ei sitten taas voi tuosta EdesUnissasta sanoa..

EdesUnissa, huomaan maaseutuvastaisuutta? Sitäkö se on?

• EdesUnissa kirjoitti:

Saitko sinä helluntaiheila-pakit?

• Wwuwuw kirjoitti:

Kelpais varmaan myös niille sokelimulkuillekin...

Lasius niger..
        http://hyonteismaailma.fi/hyonteiset/sisahyonteiset/keittiotuholaiset/sokerimuurahainen.html

Mä en nyt saa mielestäni sitä että sä mätkit rottiä muussiks lätkämailalla... Jotenkin vaan niin vitun yök..
        http://www.kesyrottayhdistys.fi

Oisit voinu jättää kertomatta..

No sen takia minäkin pörhistelin ja pyristelin kun siinähän nimittäin rotta kerkiää ulista ja vinkua. Hirven kun lasauttaa, niin se on kerta laaki. Tai ylipäätään koko metsästys. Se on tarkkaa puuhaa.

Mutta että mailalla, jospa Pujis kokeili vain naisen sietokykyä pikku lausahduksellaan :)

Ja minä kyllä hämähäkkejä pelkään. Luonto kuuluu ulos ei minun olkkarin matoille. Huom. Persialaisille matoille.

• flowersreally
        misspönttöuuni kirjoitti:

No sen takia minäkin pörhistelin ja pyristelin kun siinähän nimittäin rotta kerkiää ulista ja vinkua. Hirven kun lasauttaa, niin se on kerta laaki. Tai ylipäätään koko metsästys. Se on tarkkaa puuhaa.

Mutta että mailalla, jospa Pujis kokeili vain naisen sietokykyä pikku lausahduksellaan :)

Ja minä kyllä hämähäkkejä pelkään. Luonto kuuluu ulos ei minun olkkarin matoille. Huom. Persialaisille matoille.

Hämähäkithän tuovat taloon hyvää onnea.

• misspönttöuuni kirjoitti:

No niinpä.

Mulla on selvästi ennakkoluuloja metsästäjiä kohtaan: olen vain olettanut etteivät he koe empatiaa eläimiä kohtaan, mutta sähän säälit murkkujakin simalasissa..

Mullakin oli ennen paha hämisfobia, mutta oon saanut sen psyykattua aika hyvin pois. Semmosen saa esim kun lapsi luonnostaan uteliaana leikkii hämähäkin kanssa, ja on työntämässä sitä vaikka suuhunsa ja joku aikuinen tulee siihen sitten kiljumaan niin kovaa, että laps säikähtää loppuiäkseen..

• Kyllä..

Suklaa-vanilja vanukas kermavaahdolla.

Mansikanmakuinen rahkaki on herkullista.

• Sattumaa

Tykkään. Äsken mässytin/hotkin minttusuklaavanukkaan. Yleensä noin viidessä sekunnissa. On niin hyvää.

• epäusko

Usein syön suklaavanukkaita.

• Suklaa taitaa olla suosituin

• En tykkää vanukkaista mitenkään erityisesti. Mielummin makeanhimoon ostan karkkipussin ja/ tai jäden. En edes muista, milloin viimeksi ostin vanukkaita.

• Minä ostan mieluiten nuo kaikki

• pujotteIija kirjoitti:

Minä ostan mieluiten nuo kaikki

Minä yritän pitää tilanteen hallinnassa, en anna kovin usein makeanhimolle periksi. Mitä siitäkin seuraisi, jos me kaikki heittäytyisimme houkutusten valtaan ja antaisimme periksi mieliteoillemme? Kaaosta ja sekasortoa. :)

Hui!

• tosi..typy kirjoitti:

Minä yritän pitää tilanteen hallinnassa, en anna kovin usein makeanhimolle periksi. Mitä siitäkin seuraisi, jos me kaikki heittäytyisimme houkutusten valtaan ja antaisimme periksi mieliteoillemme? Kaaosta ja sekasortoa. :)

Hui!

Meinaan lähteä kohta jotain herkkuja ostamaan, mutta ei hätää, menen polkupyörällä, eli myös kulutan kaloreita

• pujotteIija kirjoitti:

Meinaan lähteä kohta jotain herkkuja ostamaan, mutta ei hätää, menen polkupyörällä, eli myös kulutan kaloreita

Hauska herkutteluiltaa.

• tosi..typy kirjoitti:

Hauska herkutteluiltaa.

Kiitos kiitos, täytyy herkutella samalla kun katsoo suomen peliä

• Kun ei tule uni, hän raportoi: Lakritsikermavaahtovanukas.
      Se nuokkuu tuossa hyllyllä.

Ui..ulkoilma teki yönälän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      90
      4039
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      26
      2228
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2100
    4. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      99
      1840
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      386
      1671
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      137
      1266
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      97
      1227
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      32
      1025
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      956
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      78
      805
    Aihe