Masentaa elämä

Incel

Koska olen ruma. Rumille ei ole osaa tässä maailmassa. Ruma joutuu yksin selvitä kaikesta. Rumalla ei ole ketään jonka kanssa iloita eli onko edes aihetta iloita kun on näkymätön.

19

332

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaisanoasaa

      Totta. Rumat ei saa edes naisia ja rumat naisetkin vihaa rumia miehiä. Ruman miehen ei kannata edes töihin mennä koska ei saa naisia kuitenkaan.

      • Rumahcätmi

        Minua naiset on haukkunut ihan kasvotusten, vaikka en ees ole katsonut ees sinneppäinkään.


    • Tykkään

      Ihanaa piristystä kauniin naisen aamuun.

      • Naisasialooser11

        Sinä et ole kaunis vaan todennäköisesti rumempi kuin mitä aloittaja ja ruma mies voi halutessaan lopettaa aamusi.


      • Tykkään
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Sinä et ole kaunis vaan todennäköisesti rumempi kuin mitä aloittaja ja ruma mies voi halutessaan lopettaa aamusi.

        Mistäs ruma mies minut löytää? Tämän kauniin naisen.


    • Isopääapina

      Älä nyt, et sä niin ruma oo kun mä. Mua haukuttii koulussa isopääks ja maikka nauro muiden mukana. Mä loukkaannuin siintä ja lähdin itkien kotiin. Äiti kysy kotona. Mikä itkettää? Minä vastasin, et ne haukku mua koulussa isopääks. Äiti lohdutti ja sanoi, ei sinulla isoa päätä ole. Sitten hän käski minun hakea kaupasta 5 kiloa perunoita. Pyysin kassia lähtiessäni kauppaan. Äiti sanoi. Ai niin se meni rikki, mutta voithan laittaa ne lakkiisi.
      Kerran seurustellessani erään tytön kanssa olimme kävelyllä käsi kädessä kun meitä vastaan tuli joku tyttöystäväni tuttu ja sanoi. Moi mitä kuuluu, lähde kahville ja juttelemaan tuohon baariin. Voin tarjota sinulle kahvit pullan kanssa ja tolle apinalle banaanin.
      Koita vaa kaivaa niitä hyviä puolia itsestäsi, niin kyllä se elämä siintä helpottaa.

      • hienoahienoa

        Sinä olet sentään seurustellut, joten turha valittaa.


    • tätäköhaluat

      Ei haittaa jos on hieman ruma, kunhan on tarpeeksi jännittävä. naiset haluavat mysteerimieheltä mysteerielämyksiä. Tuttu ja turvallinen ei ole seksikästä. Hyvännäköinenkin voi jäädä arvoasteikossa jännän statusmiehen taakse.

    • halooherääjo

      Koita löytää oma elämä ja omat mielenkiinnon kohteet, eihän kukaan elä toisen huomiosta, korkeintaan joku julkkis vain pinnalla pysyäkseen.

      • Incel

        Tämän sanoja ei tiedä mistä puhuu. Minulle on sanottu aivan päinvastaisia ohjeita jopa naiset. Että mene vaaan muitten nuorien seuraan baareihin festareille jne etsimään kavereita. No entäs jos on pelkkää ilmaa vaikka tekee aloitteita naisille ja ihan kaveri mielessä koittaa saada sitä ”huomiota” . Eikö se ole sitten normaalia että parikymppinen mies tarvitsee kavereita? Että pitäisi vaan suosiolla yksin elellä ilman toisten huomiota. En Mä mikään julkkis tahdo olla vaan normaali nuori mies jonka edes se 1 nainen näkee. Etten ole näkymätön.


      • Rakkausonihanaa
        Incel kirjoitti:

        Tämän sanoja ei tiedä mistä puhuu. Minulle on sanottu aivan päinvastaisia ohjeita jopa naiset. Että mene vaaan muitten nuorien seuraan baareihin festareille jne etsimään kavereita. No entäs jos on pelkkää ilmaa vaikka tekee aloitteita naisille ja ihan kaveri mielessä koittaa saada sitä ”huomiota” . Eikö se ole sitten normaalia että parikymppinen mies tarvitsee kavereita? Että pitäisi vaan suosiolla yksin elellä ilman toisten huomiota. En Mä mikään julkkis tahdo olla vaan normaali nuori mies jonka edes se 1 nainen näkee. Etten ole näkymätön.

        No ei ne naiset teitä ainakaan näe jos tänne vaan hautaudutte rypeemään näissä itsesäälirypäelmissä.
        Ja ätmeille tiedoksi, että koska itse päätätte ne muut naiset eli ne ei neitseelliset ja yli 24 vuotiaat jättää listoiltanne pois, niin naisten osuus vähenee huomattavasti ja silloin myös voi käydä niin, että elämänne nainen voi jäädä myös teiltä tapaamatta. Te ette päätä milloin nainen menettää neitsyytensä ja jos hän sen on jo menettänyt, niin se ei hänestä huonompaa ihmistä tee. Yhä edelleenki kurppa on lintulaji eikä nainen. Arvostakaamme toinen toisiamme sellaisenaan kuin ollaan ja kohdellaan myös niin kuin toivoisimme itseämme kohdeltavan.


    • äläjääjumiin

      Seksikään lopulta ole niin ihmeellinen asia ja parisuhteeseen asettuminen tuo monia muita rajoitteita elämään, ei kannata jättää elämää elämättä muutaman minuutin ähellyksen tähden. Monet elää parisuhteessa joka on helvettiä, vaikka seksi toimisikin. Loputonta huomiosta kilpailemista ja sitä kuka on oikeassa. Sitten hypätään vieraan kelkkaan kun kuvitellaan että se on se joku toinen joka tekee sinut onnelliseksi.

      • Sillo ku se toimii tai sitä edes on, niin sen ihmeellisyysaste on 10%. Sillo ku ei, ni 90%.


    • rumahcätmi

      Sama homma. Mä oon niin ruma, etten siedä itseäni ollenkaan. Suorastaan vihaan naamatauluani ja kaikkea mitä mussa on. Sen takia haluan tappaa itteni pois täältä, kun en voi elää itteni kanssa.

    • naine-55

      Kuules ruma mies, et ehkä ole tiedostanut tätä, mut tuot paljon kauneutta ympärillesi. Sua katsotaan ja sanotaan hei olen ainakin kauniimpi kuin tuo. Ihmisten itsetunto kohoaa ja he voivat aina vaan paremmin. Sitten kun näillä sinun elämäsi ohikulkijoilla alkaa olla oma rumuus jo vaihtunut kauneudeksi, he sanovat jo sut nähdessään, tuossapa kivan näköinen mies ja ehkä vähän kiinnostustakin alkaa olla. Kauneus on mieliala, itsetunto, makuasia. Tiedätkö sen ruma mies.

    • hienoahienoa

      Muista, että kaikki huonot kokemuksesi ovat komeiden ja kauniiden Chadien ja Stacyjen syytä. He ansaitsevat vihasi.

    • MasentunutMies

      Muakin masentaa kun olen kaikenlisäksi onnistunut jotenkin vielä vammauttamaan polveni ja joudun mahdollisesti leikkaukseen. Koko kesä pilalla kun ei pääse edes rannalle tai terasseille.

      Masentaa myös kun naisen kosketuksen ja seksin tarve on aivan älyttömän kova eikä siihen mikään runkkaaminen auta vaan päinvastoin lisää panetusta.

    • MasentunutMies

      Tekisi mieli kysyä että olisko kellään myydä ysimillistä että saan lopettaa surkean elämäni kun en kuitenkaan saa koskaan seksiä.

    • Pillujen--asiantuntija

      Sellaista se on ruman elämä. Tottakai yksinäisyys masentaa ja se ettei koskaan kelpaa naisille. Se on vaan kestettävä tai sitten hypättävä sillalta alas. Siinä ruman miehen vaihtoehdot elämässä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      83
      3489
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      89
      2948
    3. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      55
      2426
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      42
      2338
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      88
      2162
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1757
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1726
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      25
      1697
    9. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      284
      1628
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1509
    Aihe