Tuleeko nallista tällänen???...

päässäviiraa

27

626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ätmit syyniin.

      "hän oli ujonlainen kaveri, josta omituisuus kuitenkin paistoi läpi."

    • Totuus-

      Ätmit on aina kunnollisia eivätkä tee mitään tuollaista. Naiset oikein hakeutuu tuollaisten jännämiesten luokse koska naisen alapään tutka näyttää suunnan.

      • vähänvoisikäyttääaivoja

        No entäpäs jos olet vaikka siivoaja? Etkö mene asiakkaan luokse, jos hän näyttää omituiselle...
        Jos sinäkin näytät omituiselle, niin kukaan ei tule lähellekkään sinua siksi...

        Mietippä ihan mitä oikein selität siinä. Joskus on pakkokin lähestyä tuollaista hiipparia...


      • vähänvoisikäyttääaivoja

        "Sama rutiini toistui vielä kahdesti: Penttilä tilasi kotiinsa siivoojan 1. syyskuuta 2009 ja seuraavan vajaat kolme viikkoa myöhemmin. Ensimmäinen siivoojista pakeni Penttilän hyökättyä, toista Penttilä ehti kuristaa rajummin.

        – Minulla oli läheisyyden kaipuu, perusteli Penttilä poliisille myöhemmin."


      • palstaalukenut

        Tämän palstan juttujen perusteella ätmit ovat juuri tuollaisia.
        Suurimmalla osalla teistä palstapojista on naisiin kohdistuvia väkivaltafantasioita (omien kirjoitustenne perusteella). On siis vain ajan kysymys, koska nuo fantasiat muuttuvat teoiksi.


      • Pillujen--asiantuntija
        palstaalukenut kirjoitti:

        Tämän palstan juttujen perusteella ätmit ovat juuri tuollaisia.
        Suurimmalla osalla teistä palstapojista on naisiin kohdistuvia väkivaltafantasioita (omien kirjoitustenne perusteella). On siis vain ajan kysymys, koska nuo fantasiat muuttuvat teoiksi.

        Ainoastaan naisasialuuseri on sanonut jotain naisiin kohdistuvia hyökkäyksiä. Miksi sinun pitää kaikkia ätmejä syyttää murhaajaksi.


      • heihalooooo
        Pillujen--asiantuntija kirjoitti:

        Ainoastaan naisasialuuseri on sanonut jotain naisiin kohdistuvia hyökkäyksiä. Miksi sinun pitää kaikkia ätmejä syyttää murhaajaksi.

        Te kirjoitatte, että miksi naiset tuollasiin jännämiehiin sotkeutuu ja sitten toisaalta pitäis hyväksyä samanoloinen ätmi itselleen, niin eikö se jotenkin ole ristiriitaista?
        Mistä kummasta sen tietää, onko kiltti ätmi vai kaheli? Kumpikin kärsii mielenterveysongelmasta... Kumpikin haluaa " hellyyttä"....ja mitä se lieneekään kenellekin...tuolle kusipäälle se on toisen kuristamista....


      • Pillujen--asiantuntija
        heihalooooo kirjoitti:

        Te kirjoitatte, että miksi naiset tuollasiin jännämiehiin sotkeutuu ja sitten toisaalta pitäis hyväksyä samanoloinen ätmi itselleen, niin eikö se jotenkin ole ristiriitaista?
        Mistä kummasta sen tietää, onko kiltti ätmi vai kaheli? Kumpikin kärsii mielenterveysongelmasta... Kumpikin haluaa " hellyyttä"....ja mitä se lieneekään kenellekin...tuolle kusipäälle se on toisen kuristamista....

        Mutta jännämies ja ätmi ei ole samanlaisia. Eikö ätmi olis jo vankilassa jo haluaisi tappaa naisia tai kertoisi siitä julkisesti. Jännämiehet on tappaneet useita naisia mutta nainen silti menee sen luokse naimaan.


      • palstaalukenut
        Pillujen--asiantuntija kirjoitti:

        Ainoastaan naisasialuuseri on sanonut jotain naisiin kohdistuvia hyökkäyksiä. Miksi sinun pitää kaikkia ätmejä syyttää murhaajaksi.

        Naisasialooserilla on kautta aikain ollut paljon komppaajia tällä palstalla. Eikä hän ole ollenkaan ainut naisiin kohdistuvasta väkivallasta kirjoittelija. Niitä kirjoituksia ilmestyy tasaiseen tahtiin muiltakin ätmeiltä. Kouluampujat- ja muut incelterroristit ovat viimeaikoina kovasti saaneet ihailua palstapojilta. Aina tällä palstalla riemuitaan, jos joku nuori nainen on menettänyt henkensä miespuolisen murhaajan toimesta.

        Sinun on turha väittää, että nalli mukamas olisi ainut.


      • hiippareiltapallittuleen
        Pillujen--asiantuntija kirjoitti:

        Mutta jännämies ja ätmi ei ole samanlaisia. Eikö ätmi olis jo vankilassa jo haluaisi tappaa naisia tai kertoisi siitä julkisesti. Jännämiehet on tappaneet useita naisia mutta nainen silti menee sen luokse naimaan.

        Tässä toinen ätmi/jännämies. Risti riippuu kaulasta, että oikein kiltti ja kunnollinen, mutta kun naiset ei älyä antaa sitä pillua sovinnolla, niin sitten otetaan väkisin.
        Ja ihan nyhverön näköinen jätkä. Ei varmasti tule kenellekkään naiselle mieleen, että kyseessä olisi mikään jännämies...
        On se nyt vaikea tajuta teidän imbesillien, että olipa mikä tahansa hiippari ja ujo kattoon viheltelijä, niin naisen ei sellaisen matkaan kannata lähteä. Ja jokaiselle naiselle sähkölamautin, että kun vastaankin tulee, niin grillaa pallit siihen paikkaan...Oli ätmi tai mikä lie...


      • seniiliyseituleyksin
        hiippareiltapallittuleen kirjoitti:

        Tässä toinen ätmi/jännämies. Risti riippuu kaulasta, että oikein kiltti ja kunnollinen, mutta kun naiset ei älyä antaa sitä pillua sovinnolla, niin sitten otetaan väkisin.
        Ja ihan nyhverön näköinen jätkä. Ei varmasti tule kenellekkään naiselle mieleen, että kyseessä olisi mikään jännämies...
        On se nyt vaikea tajuta teidän imbesillien, että olipa mikä tahansa hiippari ja ujo kattoon viheltelijä, niin naisen ei sellaisen matkaan kannata lähteä. Ja jokaiselle naiselle sähkölamautin, että kun vastaankin tulee, niin grillaa pallit siihen paikkaan...Oli ätmi tai mikä lie...

        Linkki jäi ...

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005671647.html

        Tässä..


      • Kunvaannapsahti
        Pillujen--asiantuntija kirjoitti:

        Ainoastaan naisasialuuseri on sanonut jotain naisiin kohdistuvia hyökkäyksiä. Miksi sinun pitää kaikkia ätmejä syyttää murhaajaksi.

        Aika monella palstalaisella esiintyy autismin kirjon oireyhtymä. Oireisiin kuuluvat empatiakyvyn puute, kykenemättömyys tulkita toisia ihmisiä, sekä impulsiivisuus voivat hyvinkin johtaa toisen ihmisen henkeä tai terveyttä vaarantaviin tilanteisiin. Olisin varovainen.


      • äåö

      • Pillujen--asiantuntija kirjoitti:

        Mutta jännämies ja ätmi ei ole samanlaisia. Eikö ätmi olis jo vankilassa jo haluaisi tappaa naisia tai kertoisi siitä julkisesti. Jännämiehet on tappaneet useita naisia mutta nainen silti menee sen luokse naimaan.

        Etkö sä huomannut sitä, että ton kuristajan viimeisin uhri oli muuten prostituoitu?? Eli tehnyt siinä vain työtään ja todenäköisesti on myös ulkomaalainen, eikä näin ollen ole todennäköisesti edes tunnistanut koko tyyppiä.


      • Kunvaannapsahti kirjoitti:

        Aika monella palstalaisella esiintyy autismin kirjon oireyhtymä. Oireisiin kuuluvat empatiakyvyn puute, kykenemättömyys tulkita toisia ihmisiä, sekä impulsiivisuus voivat hyvinkin johtaa toisen ihmisen henkeä tai terveyttä vaarantaviin tilanteisiin. Olisin varovainen.

        Niin näinhän se just on näiden palsta ätmiluusereiden kohdalla. Naisasialuuseri onkin selvästi autistinen, kun hänen sosiaaliset taitonsa ovat niin huonot ja sen vuoksi hän ei ole osannut naisia koskaan missään lähestyä. Lisäksi hänellä ei myöskään ole minkäänlaista empatiakykyä ja taitoa tulkita toisia ihmisiä ja heidän ajatuksiaan.

        Turhan sitä naisasialuuseri naisia syyttää siitä, jos he eivät ole häntä koskaan huolineet, kun se vika on hänessä itsessään ja varsinkin hänen huonoissa sosiaalisissa taidoissa.


      • Khhhg
        DarkFear kirjoitti:

        Niin näinhän se just on näiden palsta ätmiluusereiden kohdalla. Naisasialuuseri onkin selvästi autistinen, kun hänen sosiaaliset taitonsa ovat niin huonot ja sen vuoksi hän ei ole osannut naisia koskaan missään lähestyä. Lisäksi hänellä ei myöskään ole minkäänlaista empatiakykyä ja taitoa tulkita toisia ihmisiä ja heidän ajatuksiaan.

        Turhan sitä naisasialuuseri naisia syyttää siitä, jos he eivät ole häntä koskaan huolineet, kun se vika on hänessä itsessään ja varsinkin hänen huonoissa sosiaalisissa taidoissa.

        Mitäs naistenmiestä se kaljupää täällä esittää?


      • tyypillinenätmi
        Kunvaannapsahti kirjoitti:

        Aika monella palstalaisella esiintyy autismin kirjon oireyhtymä. Oireisiin kuuluvat empatiakyvyn puute, kykenemättömyys tulkita toisia ihmisiä, sekä impulsiivisuus voivat hyvinkin johtaa toisen ihmisen henkeä tai terveyttä vaarantaviin tilanteisiin. Olisin varovainen.

        Voi olla, että näissä on autisteilla vaikeuksia, toisen tulkitseminen, impulsiivisuus jne.
        Käsittääkseni autistit ovat kuitenkin faktoissa tarkkoja, joten kyllä autisti yleensä ymmärtää selkeät sanat. Ei siis kannata alkaa yleistää.


      • Kunvaannapsahti
        tyypillinenätmi kirjoitti:

        Voi olla, että näissä on autisteilla vaikeuksia, toisen tulkitseminen, impulsiivisuus jne.
        Käsittääkseni autistit ovat kuitenkin faktoissa tarkkoja, joten kyllä autisti yleensä ymmärtää selkeät sanat. Ei siis kannata alkaa yleistää.

        Käytännön oppaissa autisteille mm. opetetaan "kädestä pitäen", mikä on sopivaa käytöstä missäkin tilanteessa, kuinka kohdella muita, milloin hymyillään, milloin halataan, milloin on kenenkin sopivaa koskettaa ja minne.
        Jos nuo ovat lähtökohdat, ja soppaan lisätään suomalaisten oma räyhägeeni... joka myös tarkoittaa impulssi kontrollin puutetta, joka ilmenee väkivaltaisuutena.
        Ei ihmekään, että Suomessa ole muuta kuin metsää. Ne parit harvat suomalaiset sopivat sinne sekaan puiden siimekseen kukkumaan. Käyvät nimittäin toistensa kimppuun heti. Varsinainen Kadunlakaisijoiden Kuutamosonaatti koko mesta.


    • .. Mikä tarkoitus on "IhmisOikeuksilla", joista aiheutuu pahaa/huonoa Perseilyä&Outoilua?.. ;P

      .. PääTarkoitus on varmaan joidenkin OpportuNistien Intressit&Agendat.. ;P

      • Ihmisoikeudet ja ihmisoikeudet. Kai sen jokainen tajuaa, että murhaaja kuuluu linnaan.


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Ihmisoikeudet ja ihmisoikeudet. Kai sen jokainen tajuaa, että murhaaja kuuluu linnaan.

        Saatana antaneet vielä linnaan sille mukkaan ne punaset nahkahanskat, joilla kuristi! Perkele!!!!


    • Miks helevetissä tuo päästetään kerta toisesa jäläkee vappaaks?!?!?!? Just pahimpia tuommoset jännät transu-ätmit!

      • näinmeilläsuomessa

        Kaikki roistothan Suomessa vapaana saa kulkea sen muutaman vuoden linnareissun jälkeen, uudestaan ja uudestaan. Kolmessa vuodessa niiden tapot aina nollautuvat, ja ovat taas "ensikertalaisia" ettei tartte istua kuin puolet tuomiostaan.

        Meillä kun sen roiston "oikeudet" ovat paaaaljon tärkeämmät uhrien oikeuksia.


    • Kiltti-Ja-Kunnollinen

      Mies ei ole jännämies ennen kun on tehnyt väkivaltaa naisille. Naiset panee niitä jännämiehiä oitis. Se että kertoo naisista totuuden että ne panee jännämiehiä ei ole väkivaltaa. Kai sitä nyt oman mielipiteen saa sanoa, jos kerran nainen kuolee jonkun paskan jännämiehen takia niin se on naiselle oikein silloin, mitäs meni nussimaan jännämiestä. Ottakaa selvää miehestä ennen kun nussitte sitä.

      • Mietisnytaas

        Että ihan haastattelemalla? Vai miten ajattelit?
        Entäs työkeikoilla, jos asiakas hyökkääkin siivojan kimppuun? Bussipysäkillä illalla?


      • älälässytä

        Tuota sarjakuristajaakaan kukaan nainen ei ole vapaaehtoisesti pannut. Kaikkien kimppuun se on hyökännyt äkkiarvaamatta. Äitinsäkin kuristi tämän nukkuessa.


    • Rumasinkkumies-

      Naisista tulee ruumiita se on varma se. Ihan sama onko sarjakuristaja tai joku muu jännämies mutta naiset luottaa miehen komeaan ulkonäköön ettei se voi olla paha mutta monesti vaan niin on ollut ja nainen on kuollut.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe