Mistä kummasta löytyisi nopeasti uusi heila?
Tarvitsen heilan helluntaiksi, etten jäisi koko kesäksi ilman.
Mistä ja miten te olette onnistuneet löytämään uuden heilan?
Mistä ja miten minä voisin etsiä ja löytää?
Auttakaa!
”Ellei oo heilaa helluntaina, ei oo koko kesänä!”
APUVA!!! Mistä löydän heilan?
12
364
Vastaukset
Osta äly-puhelin.
Esim. Nokia 8 Scirocco.
H.- Tekniikanihmelapsi
Jos olisi alkuperäinen Scirocco symbian käyttöjärjestelmällä, ostaisin. Mutta en ala maksamaan 700 - 800 euroa hikisestä anroid mallista.
Vihannissa sinulle on tarjolla heila vaikka loppuiäksesi jos olet nainen.
Yhteystietoni löydät profiilistani.- hän.on.sopiva
Jos oot nainen niin hunksi ottaa sut.
- ei.valkkaa
Hälle kelpaa kaikki 😂
- Pakastettuhernenenä
ei.valkkaa kirjoitti:
Hälle kelpaa kaikki 😂
Heilan nimi voi olla vaikka Huawei tai Nokia Scirocco, kelpaa Hunkszille.
- entinen-paras-
Mä käytän entistä heilaa helluntaina, entinen kelpaa hyvinki,
" vanhanssa vara parempi " en tiijä mitä toi vanha sananlasku merkittee, kertokaa te,
ei uutta,
uuvesta ei tiijä minkälainen se on, - sellaistavaan
Ei kaikkia loruja kannata uskoa.
- Kiiruhtelematta
Miksi niin nopeasti, mikä kiire?
Minulla ei ole ollut heilaa usein Joulunakaan. Mutta on saattanut löytyä jo pääsiäiseksi.
Kerran oli hiihtolomallakin. Mutta loman jälkeen meni monot vääriin suksiin ja eipä sitä sauvottu sen enenpää. - hyvääpalvelua
Tässä se on. https://www.ravintolakumma.fi/
- hyvääpalvelua
Huomioi että sunnuntaina suljettu, mutta aatto se suurin juhla on. Sitten voi köllötellä koko helluntaipäivän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174326
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842479Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella251230Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 171904
- 107892
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74885Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72820