Oon haaveillut vaan susta...

Sinkku oon ollut kokoajan...
16248
2Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 16

Vanhimmat

Ihan turhaa se on ollut...

Äänestä

Miten pitkään haaveillut?

Äänestä

Aloitus ei sitten multa.

Äänestä
  • Eikä multa. Mutta voisi olla multa!

1Äänestä

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Eikä multa. Mutta voisi olla multa!

Tiedän sen kulta. Saan viedä sun neitsyyden ja se on kunnia asia mulle...👍

2Äänestä

Minäkin haaveillut hänestä ihan liian kauan. Nyt on viimeinkin aika etääntyä ja unohtaa. Joskus tarttee tehdä radikaaleja ratkaisuja.

Äänestä
  • Joo huomasin, että sovitte hyvin toisillenne. Ei muuta kuin hyvää jatkoa teille!

1Äänestä

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Joo huomasin, että sovitte hyvin toisillenne. Ei muuta kuin hyvää jatkoa teille!

Kiitos paljon. Vielä kun minäkin tietäisin, kenestä on kyse.

Äänestä

• Varmasti joo. Mutta miten työstät sellaista asiaa itsessäsi, mistä et ole halunnut luopua? Yksilö voi kyllä kiskaista itsensä irti jostain, mutta se ei tarkoita samaa, että olisi päässyt irti. Ei ihmisistä, ei päihteistä, ei menneisyyden peikoista, ei mistään niin, että voisi olla tasapainoinen ja onnellinen aikuinen.

Olen sitä miettinyt, miksi olen kasvanut tällaiseksi. Alkanut vähitellen hyväksymään jotain, mutta kyllä sanon, paljon on asioita, joita en varmaan koskaan pysty hyväksymään.

Loputon katkeruus tätä järjestelmää kohtaan. Sitä järjestelmää, joka varastaa lapset, tuomitsee syyttömät vankilaan vie koko elämän. Aika syvissä vesissä uiskennellut viime ajat. Outoja asioita tapahtuu, eikä voi kenenkään kanssa kokemuksiaan jakaa.

Äänestä

Mulla aikainen omituinen kokemus on käynti kirjastossa, satunnainen kirjojen selaaminen Flammarionin kaiverrus vuodelta 1888 ja Saturnus syö lapsensa 1820–1823, joka silloin järkytti minua.

Äänestä

Kuka kenestä sinkku ihminen on tapaillessaankin se on aikaa jolloin tutustutaan toiseen jos tapailee muita saman aikaisesti niin eikö tällöin petä toista vai kuinka

Äänestä
  • Minun mielestä silloin pettää jos ei keskity vain yhteen siihen johon tutustutaan. ei samaan aikaan pidetä montaa yhtä aikaa ja varalla. se on todella typerää.

Äänestä

Itse naimisissa eikä erota. Miltä kuulostaa?

Äänestä

Koko ajan ollut naimisissa yhä

Äänestä

Mitä tarkoittaa?

Äänestä

Mitä aiheuttaa?

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Sinkku oon ollut kokoajan...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu