Mikä niissä naisissa kiinnostaa

Ananias

Se on kumma, että avaa sinkut-palstan milloin tahansa, niin aiheena on........NAISET!

Kai niissä jotakin hyvää on jos palstalla puhutaan aina vaan naisista. Jos ei muuta keksitä naisista, niin vähintään miehet puhuu omasta markkina-arvostaan naisten silmissä.

Useimmat aloitukset on tehty "muina miehinä" vähän sivuamaan naisia, mutta yleensä homma kallistuu aina hyvin suoraan puheeseen naisista. Mikä niissä naisissa nyt sitten kiinnostaa kun kaikki jutut sivuaa heitä suoraan tai välillisesti?

89

1019

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mjaa, tuntuu että naiset kiinnostaa ohi kiitävän hetken, kunnes sellaisen saa riesakseen jokapäiväiseen arkeen. Sitten se kiinnostuu hiipuu vuosi vuodelta ja vaihtuu jonkun muun asian rämpläämiseen.

Sinkkuna naiset jaksaa jotenkin kiinnostaa, ukkomiehenä vain jos on ihan pakko.😲😕

• Ananias

Ukkomiehenä miehet puhuu keskenään naisista, mutta ehkä se rämplääminen lakkaa kiinnostamasta.

• Ananias kirjoitti:

Ukkomiehenä miehet puhuu keskenään naisista, mutta ehkä se rämplääminen lakkaa kiinnostamasta.

Nojoo, mutta itse naisen kanssa kotona ei sitten ilmeisesti olekaan mitään puhuttavaa? Vai olenkohan onnistunut kadottamaan jonkun hehkun, jonka puuttuessa en jaksa enää kiinnostaa?

Nyt pahasti tuntuu ja näyttää sille, että jokin uusi "taso" on saavutettu suhteessa ja sillä tasolla olen ilmaa. ☹️

Kyllästymistä? Mahtaako mennä ohi vai pitäiskö huolestua? Rämpläämisen juuri jaksaa kiinnostaa, muuten mielenkiinto onkin ihan muualla. Eikä kuulemma yhtään mukavemmaksi muutu, vaikka kuinka puhuisin...

Hitto!

• LadyZorro kirjoitti:

Nojoo, mutta itse naisen kanssa kotona ei sitten ilmeisesti olekaan mitään puhuttavaa? Vai olenkohan onnistunut kadottamaan jonkun hehkun, jonka puuttuessa en jaksa enää kiinnostaa?

Nyt pahasti tuntuu ja näyttää sille, että jokin uusi "taso" on saavutettu suhteessa ja sillä tasolla olen ilmaa. ☹️

Kyllästymistä? Mahtaako mennä ohi vai pitäiskö huolestua? Rämpläämisen juuri jaksaa kiinnostaa, muuten mielenkiinto onkin ihan muualla. Eikä kuulemma yhtään mukavemmaksi muutu, vaikka kuinka puhuisin...

Hitto!

Noh minäkin kyllä saatoin sanoa tässä hiljan, että et sinä ennen ollut tuollainen mulkero asenteeltasi. Joten taisin vain kasvattaa hajurakoa?!😳

• Ananias
        LadyZorro kirjoitti:

Hitto!

Oletko kadottanut itseluottamuksesi ja toivot miehesi käyvän työhön vakuuttaakseen että olet ihaninta päällä maan?

Yksi varmimpia tapoja työntää toista etäämmäksi on alkaa tarkkailemaan kumppania ja analysoimaan paljonko tunnetta on jäljellä.

Vedä seitinohut helluntaikänni iltasella ja raiskaa miehesi. Kyllä se siitä.

• Ananias
        LadyZorro kirjoitti:

Noh minäkin kyllä saatoin sanoa tässä hiljan, että et sinä ennen ollut tuollainen mulkero asenteeltasi. Joten taisin vain kasvattaa hajurakoa?!😳

Annoit rakentavaa palautetta ja mies on nyt vähän käärmeissään.

Mulkeroksi sanominen kannattaa vain jos olet ehdottoman varma asiastasi, mutta ei se silloinkaan ole kaikkein fiksuinta.

• Ananias kirjoitti:

Oletko kadottanut itseluottamuksesi ja toivot miehesi käyvän työhön vakuuttaakseen että olet ihaninta päällä maan?

Yksi varmimpia tapoja työntää toista etäämmäksi on alkaa tarkkailemaan kumppania ja analysoimaan paljonko tunnetta on jäljellä.

Vedä seitinohut helluntaikänni iltasella ja raiskaa miehesi. Kyllä se siitä.

En usko, että itsetunto olisi kadonnut. Mutta lämpö meidän väliltä on viilennyt isolla asteikolla. Nimenomaan miehen suunnalta, eikä se ole analysointiakaan vain ja ainoastaan, mutta joku alert mun päässä soi.

Ehkä tämä arki on syövyttävää? Liian raskasta. Eniten ketuttaa, että toinen ei puhu vaikka hänelle puhutaan tai kysytään. Whats up?

Noh ehkä tää menee, kun en liikaa mieti tätä sun ja mun oma ympyrä..väliseinää välillä. Mut kyllä se mua vaivaa...

• Ananias kirjoitti:

Annoit rakentavaa palautetta ja mies on nyt vähän käärmeissään.

Mulkeroksi sanominen kannattaa vain jos olet ehdottoman varma asiastasi, mutta ei se silloinkaan ole kaikkein fiksuinta.

Ei se oikeestaan ole sitä sorttia, joka käärmeentyis. Se on itsekin tasasen tyly kaikessa ja kaikille, eikä ole mielensäpahoittaja sorttia.

Mut kun mullakin tulee raja vastaan, jos toinen rupee mua komentelemaan. Käskee olla hiljaa, kun puhun asiaani hänelle tai luin ääneen yhden tarjouksen. Tai ylipäänsä vittuilee yhtenään jostakin...aikani kuuntelen, mutta en loputtomasti sanomatta takas.

• Ananias
        LadyZorro kirjoitti:

En usko, että itsetunto olisi kadonnut. Mutta lämpö meidän väliltä on viilennyt isolla asteikolla. Nimenomaan miehen suunnalta, eikä se ole analysointiakaan vain ja ainoastaan, mutta joku alert mun päässä soi.

Ehkä tämä arki on syövyttävää? Liian raskasta. Eniten ketuttaa, että toinen ei puhu vaikka hänelle puhutaan tai kysytään. Whats up?

Noh ehkä tää menee, kun en liikaa mieti tätä sun ja mun oma ympyrä..väliseinää välillä. Mut kyllä se mua vaivaa...

Parisuhteessa tuppaa unohtumaan se, että vaikka kuinka olisi kyse rakkaussuhteesta, tunteet voi välillä heitellä laidasta laitaan.

Jos me ryhdymme tarkkailemaan kumppanimme kulloisakin tunnetiloja, se ei jää toiseltakaan huomaamatta. Useimmiten on parasta antaa toiselle sitä tilaa olla ja käsitellä omat tunteensa rauhassa. Yleensä tilanne normalisoituu ihan issekseen.

Ja kyllä se kumppanisi avautuu itse jos siltä tuntuu.

• Ananias
        LadyZorro kirjoitti:

Ei se oikeestaan ole sitä sorttia, joka käärmeentyis. Se on itsekin tasasen tyly kaikessa ja kaikille, eikä ole mielensäpahoittaja sorttia.

Mut kun mullakin tulee raja vastaan, jos toinen rupee mua komentelemaan. Käskee olla hiljaa, kun puhun asiaani hänelle tai luin ääneen yhden tarjouksen. Tai ylipäänsä vittuilee yhtenään jostakin...aikani kuuntelen, mutta en loputtomasti sanomatta takas.

Huomaan että palstateoriat ei pädekään kohdallasi, et tykkää "dominoivasta" miehestä.😨

Teillä on konfliktitilanne. Niihin ei ole mitään patenttiratkaisuja, tilanne vaatii kumppanin tuntemusta, pelisilmää ja ehkä hienotunteisuutta.

• Ananias kirjoitti:

Parisuhteessa tuppaa unohtumaan se, että vaikka kuinka olisi kyse rakkaussuhteesta, tunteet voi välillä heitellä laidasta laitaan.

Jos me ryhdymme tarkkailemaan kumppanimme kulloisakin tunnetiloja, se ei jää toiseltakaan huomaamatta. Useimmiten on parasta antaa toiselle sitä tilaa olla ja käsitellä omat tunteensa rauhassa. Yleensä tilanne normalisoituu ihan issekseen.

Ja kyllä se kumppanisi avautuu itse jos siltä tuntuu.

Ja jos ei avaudu? Mä jatkan avautumistani..kuten tein tuossa sanoessani mulkeroksi. Kyllä tähän joku ratkaisu löytyy. Hyvä tai huono.☺️

• Ananias kirjoitti:

Huomaan että palstateoriat ei pädekään kohdallasi, et tykkää "dominoivasta" miehestä.😨

Teillä on konfliktitilanne. Niihin ei ole mitään patenttiratkaisuja, tilanne vaatii kumppanin tuntemusta, pelisilmää ja ehkä hienotunteisuutta.

Niin meillä on. Konfliktitilanne juu. Ja mä olen aika kypsä siihen tilanteeseen. Enkä oikeen jaksa olla enää hienovarainen ja kärsivällinenkään...8 vuoden kriisi?🤣

No en ole pyyhettä heittämässä kehään, vaikka rehellisesti joskus tekis mieli häipyä hetkeksi ja sanoa mennessään, että murjota nyt vittu saatana viikon verran ittekses. Ja katokin kun tuun takas toi vitun pelleily loppuu, heh. 😊

Ja alat olee normaalisti. Nojoo kunhan krätyän. Mä en vaan ymmärrä tuppisuu murjottajia, kun itse pulautan pihalle kun mun persettä kiristää joku asia.

• Ananias
        LadyZorro kirjoitti:

Ja jos ei avaudu? Mä jatkan avautumistani..kuten tein tuossa sanoessani mulkeroksi. Kyllä tähän joku ratkaisu löytyy. Hyvä tai huono.☺️

Paha antaa vinkkiä kun ei tunne ihmisiä.

Pääsääntöisesti kettu on helpompi päästää päiviltä jos sen saa ajettua kolostaan taivasalle. Ehkäpä se härkkimisesi ei ole kaikkein huonoin ratkaisu jos tilanne pitkittyy.

• Ananias
        LadyZorro kirjoitti:

Niin meillä on. Konfliktitilanne juu. Ja mä olen aika kypsä siihen tilanteeseen. Enkä oikeen jaksa olla enää hienovarainen ja kärsivällinenkään...8 vuoden kriisi?🤣

No en ole pyyhettä heittämässä kehään, vaikka rehellisesti joskus tekis mieli häipyä hetkeksi ja sanoa mennessään, että murjota nyt vittu saatana viikon verran ittekses. Ja katokin kun tuun takas toi vitun pelleily loppuu, heh. 😊

Ja alat olee normaalisti. Nojoo kunhan krätyän. Mä en vaan ymmärrä tuppisuu murjottajia, kun itse pulautan pihalle kun mun persettä kiristää joku asia.

Varmaan tuosta suoraan sanomisestasi ei ole hirveästi haittaakaan jos et niin suoraksi ryhdy että alat latelemaan ilkeimpiä loukkauksia mitä saat päähäsi.

Omat tuntee saa sanoa lähes suodattamatta, mutta sodan julistamista kannattaa harkita tarkemmin.

• dfsdfsdfs
        LadyZorro kirjoitti:

Hitto!

Säikäytä se sanomalla, että olet pohtinut ja haluat eron. Jos ei suu avaudu niin jo on ihme.

• Ananias kirjoitti:

Paha antaa vinkkiä kun ei tunne ihmisiä.

Pääsääntöisesti kettu on helpompi päästää päiviltä jos sen saa ajettua kolostaan taivasalle. Ehkäpä se härkkimisesi ei ole kaikkein huonoin ratkaisu jos tilanne pitkittyy.

Niin, kyllä se keskusteluyhteyden aikaan saaminen olisi toivottavaa. En mä halua riidellä, mutta myönnän että en kestä kuukausien " möllötän omissa oloissani" kuin muut olis vaan tiellisinä touhuakaan.

Kyllä mä lopultan suutun ja sanon suuni puhtaaksi. En tykkää ilkeilystä puolin en toisin, se on pikkumaista ja lapsellista. Enkä halua satuttaakaan itselleni rakasta ihmistä. Jotenkin vaan on olo, että pakko nyt jotenkin koittaa luovia ja selvittää mistä puristaa.

En minä loputtomiinkaan jaksa elää näin, että ollaan jojoillen ja mykkänä.

• dfsdfsdfs kirjoitti:

Säikäytä se sanomalla, että olet pohtinut ja haluat eron. Jos ei suu avaudu niin jo on ihme.

No oikeesti ekan kerran kävi jo mielessä, että sitäköhän tuo oottaakin. Koska mun raja tulee vastaan...

Ärsyttää kun tietää ja tuntee, että ihan hyvin ei oo itellä eikä toisellakaan, muttei tiedä miksei.

• Ananias kirjoitti:

Varmaan tuosta suoraan sanomisestasi ei ole hirveästi haittaakaan jos et niin suoraksi ryhdy että alat latelemaan ilkeimpiä loukkauksia mitä saat päähäsi.

Omat tuntee saa sanoa lähes suodattamatta, mutta sodan julistamista kannattaa harkita tarkemmin.

En mä ole sotaa julistamassa, mä yleensä olen se joka lopettaa ne sodat. Mä en jaksa semmosta pelleilyä. Jos ei puhua voida ja haluta silleen selviä, niin ei sitten.

Mä oon aina aatellut niin, ettei mun kanssa ole pakko olla eikä puhua, mutta sit pitää kestää se etten minäkään jää oottelemaan ikuisesti ja arvailemaan entten tentten. Mä jatkan elämääni vaikka yksin, jos ei seura kelpaa.

Mitään ei ole pakko, kummankaan. Nyt ulos!☺️😎

• LadyZorro kirjoitti:

En mä ole sotaa julistamassa, mä yleensä olen se joka lopettaa ne sodat. Mä en jaksa semmosta pelleilyä. Jos ei puhua voida ja haluta silleen selviä, niin ei sitten.

Mä oon aina aatellut niin, ettei mun kanssa ole pakko olla eikä puhua, mutta sit pitää kestää se etten minäkään jää oottelemaan ikuisesti ja arvailemaan entten tentten. Mä jatkan elämääni vaikka yksin, jos ei seura kelpaa.

Eipä hätää eipä hätää...täältä tullaan.
        Onko tilanne päässyt lipsahtamaan ukkelikullan kanssa noin?

Helv* hölmö ukko...! (anteeksi, mutta onhan se jos tuolleen...)

No niin. Näin tyttölöihen kesken, mie autan (nämä on testattuja). Oletko siinä aloillasi mukavasti?

Kun ukkos istua nakottaa jossain loikkaat kahareisin syliin, otat poskista kaksin käsin kiinni ja pussaat sitä pentelettä niin ettei hetikohta pysty unohtamaan (tai kävelemäänkään). Siis TOSISSAAN pussaat.

Vaikka ärisevä nallukka pistäis vastaan ja työntäis pois, niin topakasti! Et luovuta. Sillä otteella vedät niin kuin se tapahtuis ensimmäistä kertaa. Jos yrittää sanoa välissä jotain, käsket, että nyt se turpa kiinni. Kukaan ei puhu tänään.

Joskus on hyvä ettei parisuhteessa sanota mitään kun kommunikointitapoja on useita.
        Kuuria voi jatkaa niin pitkään kun miekkosella tyhmiä kiukkuoireita ilmenee. Sinä määräät ja sanot viimeisen sanan. Ukkos vasta sitten kun se taas muistaa, että se sana on "rakas". Nih..

Toisaalta on olemassa myös sellainen kissamainen konsti, että työnnät vaan nenän kiinni poskeen. Olet vaan siinä ja tarkkailet miestä. Kun menee tarpeeksi lähelle, silmäripsillä voi kutittaa ohimoa -mies ei nii-in kestä sitä (pönttö tietää). :D

Mie lyön aina leikiks jos toinen yrittää olla v*ttumainen...tai pistän yksinkertaisesti jonkun helvetin shown pystyyn.

• LadyZorro kirjoitti:

Olishan mulla vielä kolmaskin ohje, kihhih...
        se toimii, ja saa ukon kuin ukonkin hämilleen...(naurua)

Katsotaan...Kerron sen sitten
        kunhan ensin kokeilet noita.

Jos ei ekat auta. :D

Älä huoli, kyllä se siitä. :)
        Muistat vaan oman arvosi. Etkä anna sen kyykyttää sinua..

V*ttu se on tietysti syy siinä pirun jääkiekossa,
        äijät on tollottaneet sitä viikkokausia nukkumatta, ja me kannetaan seuraukset.

(tuhinaa)

• Ananias
        misspönttöuuni kirjoitti:

No niin. Näin tyttölöihen kesken, mie autan (nämä on testattuja). Oletko siinä aloillasi mukavasti?

Kun ukkos istua nakottaa jossain loikkaat kahareisin syliin, otat poskista kaksin käsin kiinni ja pussaat sitä pentelettä niin ettei hetikohta pysty unohtamaan (tai kävelemäänkään). Siis TOSISSAAN pussaat.

Vaikka ärisevä nallukka pistäis vastaan ja työntäis pois, niin topakasti! Et luovuta. Sillä otteella vedät niin kuin se tapahtuis ensimmäistä kertaa. Jos yrittää sanoa välissä jotain, käsket, että nyt se turpa kiinni. Kukaan ei puhu tänään.

Joskus on hyvä ettei parisuhteessa sanota mitään kun kommunikointitapoja on useita.
        Kuuria voi jatkaa niin pitkään kun miekkosella tyhmiä kiukkuoireita ilmenee. Sinä määräät ja sanot viimeisen sanan. Ukkos vasta sitten kun se taas muistaa, että se sana on "rakas". Nih..

Toisaalta on olemassa myös sellainen kissamainen konsti, että työnnät vaan nenän kiinni poskeen. Olet vaan siinä ja tarkkailet miestä. Kun menee tarpeeksi lähelle, silmäripsillä voi kutittaa ohimoa -mies ei nii-in kestä sitä (pönttö tietää). :D

Mie lyön aina leikiks jos toinen yrittää olla v*ttumainen...tai pistän yksinkertaisesti jonkun helvetin shown pystyyn.

Jahas, Pönttis on palstalla taas käytännön läheisine neuvoineen.

"Kun ukkos istua nakottaa jossain loikkaat kahareisin syliin, otat poskista kaksin käsin kiinni ja pussaat sitä pentelettä niin ettei hetikohta pysty unohtamaan (tai kävelemäänkään). Siis TOSISSAAN pussaat."

-Pakko sanoa että tuo neuvo tepsisi ainakin minuun. Ongelmaksi voisi muodostua se että tuossa alkaisi houkuttamaan mököttäminen aina kun Pönttis tulee näköetäisyydelle. Huhhuh, mielikuvitus laukkaa taas....

Huomaan että olet ollut rauhansovittelijana joskus.

• väärä.palsta
        Ananias kirjoitti:

"Kun ukkos istua nakottaa jossain loikkaat kahareisin syliin, otat poskista kaksin käsin kiinni ja pussaat sitä pentelettä niin ettei hetikohta pysty unohtamaan (tai kävelemäänkään). Siis TOSISSAAN pussaat."

-Pakko sanoa että tuo neuvo tepsisi ainakin minuun. Ongelmaksi voisi muodostua se että tuossa alkaisi houkuttamaan mököttäminen aina kun Pönttis tulee näköetäisyydelle. Huhhuh, mielikuvitus laukkaa taas....

Kannattais mieluummin kysyä parisuhdepalstlata kun siellä on ihmisiä jotka on onnistuneet säilyttämään suhteen. Sinkuilta turha kysyä.

• Ananias
        väärä.palsta kirjoitti:

Kannattais mieluummin kysyä parisuhdepalstlata kun siellä on ihmisiä jotka on onnistuneet säilyttämään suhteen. Sinkuilta turha kysyä.

Ehkä keskimäärin parhaat neuvot tulee niiltä jotka ovat selkeästi osanneet toimia oikein, mutta toisaalta kyllä sinkuiltakin voi löytyä joku hyvä niksi.

Pönttis vaikuttaa naiselta jonka kanssa voi syntyä läheltä piti tilanteita, niin on hänkin ehkä joutunut opettelemaan lepyttelytaitoja. Näin luulisin...

• ÄtmiLooseri

Jaaaa, en mä näkis naista riesana, jos nainen on se, johon on ihastunut.
        Silloinhan just haluaa sen naisen elämään ja olla naisen kanssa.

• misspönttöuuni kirjoitti:

"Onko tilanne päässyt lipsahtamaan ukkelikullan kanssa noin?"

- Jotenkin noin, kun nyt omasta näkövinkkelistäni asiaa katson. Tämä nyt on tietysti vain minun kokemus ja näkemys, toisella saattaa olla toisenlainen. Ukkelilla siis. Joten ykspuolisesti tämä nyt purkaantuu tähän...

"Helv* hölmö ukko...! (anteeksi, mutta onhan se jos tuolleen...)"

- No niinhän minäkin ajattelen aina sillon, kun ei päästä puusta pidemmälle ja asia vaan junnaa. Mutta voipihan se hölmöys olla minustakin kotoisin, jos en vaan näe omaa osuuttani tai ymmärrä tajuta jotain...tuskin hän ihan yksin on keksinyt tympääntyä. Kai minä olen itsekin jotakin jättänyt älyämättä.

Ehkä juuri tuon spontaanin päälle karkaamisen. 🤣

Täytyy kokeilla, mietin myös että kun tulee tilaisuus viedä natiaiset mummulle, niin voitas pitää aikuisten ilta. Ihan vaan kahdestaan, siten miten huvittaa.

Onhan tää meidän elämä aika rutiininomaista, josko se pitäs välillä rikkoa rutiineja ja antaa meille aikuisten aikaa. Tämmöstä kaikkea mietiskelen...ainakin kannattaa yrittää.☺️

Kaikenlaista lähentelyä kyllä olen koittanutkin, vaan ehkäpä olenkin antanut liian helpolla periksi. Jospa tuo toimiikin, että nakottaa vaan ellei lattialle tyrkkää...

Joskus itse on liian liki eikä näe ja tajua. Siks vaan avautuminen.😊

• LadyZorro kirjoitti:

- Jotenkin noin, kun nyt omasta näkövinkkelistäni asiaa katson. Tämä nyt on tietysti vain minun kokemus ja näkemys, toisella saattaa olla toisenlainen. Ukkelilla siis. Joten ykspuolisesti tämä nyt purkaantuu tähän...

- No niinhän minäkin ajattelen aina sillon, kun ei päästä puusta pidemmälle ja asia vaan junnaa. Mutta voipihan se hölmöys olla minustakin kotoisin, jos en vaan näe omaa osuuttani tai ymmärrä tajuta jotain...tuskin hän ihan yksin on keksinyt tympääntyä. Kai minä olen itsekin jotakin jättänyt älyämättä.

Täytyy kokeilla, mietin myös että kun tulee tilaisuus viedä natiaiset mummulle, niin voitas pitää aikuisten ilta. Ihan vaan kahdestaan, siten miten huvittaa.

Onhan tää meidän elämä aika rutiininomaista, josko se pitäs välillä rikkoa rutiineja ja antaa meille aikuisten aikaa. Tämmöstä kaikkea mietiskelen...ainakin kannattaa yrittää.☺️

Kaikenlaista lähentelyä kyllä olen koittanutkin, vaan ehkäpä olenkin antanut liian helpolla periksi. Jospa tuo toimiikin, että nakottaa vaan ellei lattialle tyrkkää...

Ja kiitos vinkeistä!😁👍

• ÄtmiLooseri kirjoitti:

Jaaaa, en mä näkis naista riesana, jos nainen on se, johon on ihastunut.
        Silloinhan just haluaa sen naisen elämään ja olla naisen kanssa.

Niin, niinhän minäkin sen aattelen. Mutta onko sitten niin, että muuttuu riesaksi kun ei jaksa katsella tai kuunnella?

• LadyZorro kirjoitti:

Pitäisiköhän? no pitää varmaan harmiksen antaa vinkit ettei ihan pääse toi tilanne tulehtumaan eli.

- Ei mitään puheita ja tinkaamisia, ne vain ahdistaa ja sulkeutumaan enemmän kuoreensa
        - Tee joku kiva juttu, semmoinen mitä teitte alkuaikoina, sujauta sen eväsrasiaan ( jos on, muuten jonjnekin muualle) pikku lappunen jossa sydeämen kuva, että se tajuaa että silti rakastatr vaikka se ois mulkku
        - kirjota vaikka kirje jossa kerrot sille että välität etkä kestä tätä nykytilannetta, et halua että tilanne menee siihen että alata vihaamaan sitä tai se sinua, ootte kumpikin liian hyviä semmoseen.
        - Sano/kerro/kirjota että jos pitää erota niin erotaan sitten, mieluummin heti ennenkuin on jompikumpi tai molemmat liian katkeria toisiinsa. Anna sille lupa mennä muualle joksikin aikaa jos ahdistaa mutta pyydä kertomaan jos on toinen nainen, sano ettet halua mitään uutisia kulman takaa.
        - Jos se sitten haluaa omaa rauhaa vähän menee rahaa siihen jos vuokraa jonkun kämpän vähäksi aikaa mutta sen kestänette jos pakko, kuukausi pari jossain itsarityksiössä saattaa laittaa kaipaamaan sua ja lapsia ja ymmärtämään missä on se hyvä paikka.

Olishan mulla vielä kolmaskin ohje, kihhih...
        se toimii, ja saa ukon kuin ukonkin hämilleen...(naurua)

Katsotaan...Kerron sen sitten
        kunhan ensin kokeilet noita.

Jos ei ekat auta. :D

Älä huoli, kyllä se siitä. :)
        Muistat vaan oman arvosi. Etkä anna sen kyykyttää sinua..

V*ttu se on tietysti syy siinä pirun jääkiekossa,
        äijät on tollottaneet sitä viikkokausia nukkumatta, ja me kannetaan seuraukset.

(tuhinaa)

Ihan vaan mielenkiinnosta, tuolleenko se pönttis tuhisee?

https://www.youtube.com/watch?v=nx2Pn6bBxUA

• Ladyzkirj.ulos
        Harmaaritari kirjoitti:

Pitäisiköhän? no pitää varmaan harmiksen antaa vinkit ettei ihan pääse toi tilanne tulehtumaan eli.

- Ei mitään puheita ja tinkaamisia, ne vain ahdistaa ja sulkeutumaan enemmän kuoreensa
        - Tee joku kiva juttu, semmoinen mitä teitte alkuaikoina, sujauta sen eväsrasiaan ( jos on, muuten jonjnekin muualle) pikku lappunen jossa sydeämen kuva, että se tajuaa että silti rakastatr vaikka se ois mulkku
        - kirjota vaikka kirje jossa kerrot sille että välität etkä kestä tätä nykytilannetta, et halua että tilanne menee siihen että alata vihaamaan sitä tai se sinua, ootte kumpikin liian hyviä semmoseen.
        - Sano/kerro/kirjota että jos pitää erota niin erotaan sitten, mieluummin heti ennenkuin on jompikumpi tai molemmat liian katkeria toisiinsa. Anna sille lupa mennä muualle joksikin aikaa jos ahdistaa mutta pyydä kertomaan jos on toinen nainen, sano ettet halua mitään uutisia kulman takaa.
        - Jos se sitten haluaa omaa rauhaa vähän menee rahaa siihen jos vuokraa jonkun kämpän vähäksi aikaa mutta sen kestänette jos pakko, kuukausi pari jossain itsarityksiössä saattaa laittaa kaipaamaan sua ja lapsia ja ymmärtämään missä on se hyvä paikka.

No musta tuntuu, että olen valmis tekemään melkein mitä tahansa, paitsi rikoksia sen vuoksi, että näkisin sen hymyilevän ja olevan onnellinen meidän kanssa.

Onkin hetkittäin, mutta ei se ole entinen itsensä. Joku asia/asiat on imassut sen elinvoiman ja positiivisuuden arjesta.😐

Itse sanoo, ettei mulla mikään oo. Mutta käytös puhuu sanoja enemmän. Tuskin itsariasuntoja tarvitaan, mutta varmasti jotakin radikaalimpaa muutosta johonkin kun tietäs mitä se on.

Rahaa nyt ei ainakaan saa kulua enempää...pikkutarkka rahasta. Jämpti, mikä on ihan hyväkin asia. Joten asunnot voi unohtaa, itsarikämpät. 😌

En ole varma, mutta kuvittelen että rutiinit, perhearki on se fiiliksen latistaja. Eihän se ole aina helppoa ja vain kivaa, mutta jotenkin yhtään ei auta käydä toisiaan vastaan. Päinvastoin toisistaan kai pitäs koittaa löytää ymmärtäjää ja tukea?

Vaan kun on aina ollut vahva ja itsenäinen, ei ehkä naiseen turvautuminen ole kuin nöyryyttävää? Voiko miehelle olla vaikeeta myöntää, että ei pysty ei jaksa ja pyytää apua naiselta? Ylpeys ei anna myöden niin on helpompaa dissata ja vetäytyä, kun olla avoimesti caput?

Huom, spekuloin. Muutakaan ei oikeen pysty. Mut mä paan nyt luurin pois ja koitan katsoa oisko tilaisuutta jotenkin päästä puhumaan vaikka...tai ees kainaloon kapsautettua. Palataan!☺️

• Ladyzkirj.ulos kirjoitti:

No musta tuntuu, että olen valmis tekemään melkein mitä tahansa, paitsi rikoksia sen vuoksi, että näkisin sen hymyilevän ja olevan onnellinen meidän kanssa.

Onkin hetkittäin, mutta ei se ole entinen itsensä. Joku asia/asiat on imassut sen elinvoiman ja positiivisuuden arjesta.😐

Itse sanoo, ettei mulla mikään oo. Mutta käytös puhuu sanoja enemmän. Tuskin itsariasuntoja tarvitaan, mutta varmasti jotakin radikaalimpaa muutosta johonkin kun tietäs mitä se on.

Rahaa nyt ei ainakaan saa kulua enempää...pikkutarkka rahasta. Jämpti, mikä on ihan hyväkin asia. Joten asunnot voi unohtaa, itsarikämpät. 😌

En ole varma, mutta kuvittelen että rutiinit, perhearki on se fiiliksen latistaja. Eihän se ole aina helppoa ja vain kivaa, mutta jotenkin yhtään ei auta käydä toisiaan vastaan. Päinvastoin toisistaan kai pitäs koittaa löytää ymmärtäjää ja tukea?

Vaan kun on aina ollut vahva ja itsenäinen, ei ehkä naiseen turvautuminen ole kuin nöyryyttävää? Voiko miehelle olla vaikeeta myöntää, että ei pysty ei jaksa ja pyytää apua naiselta? Ylpeys ei anna myöden niin on helpompaa dissata ja vetäytyä, kun olla avoimesti caput?

Huom, spekuloin. Muutakaan ei oikeen pysty. Mut mä paan nyt luurin pois ja koitan katsoa oisko tilaisuutta jotenkin päästä puhumaan vaikka...tai ees kainaloon kapsautettua. Palataan!☺️

Ritskulla oli hyviä vinkkejä tuossa. Lisään vielä sen ja erityisesti painotan, että se ongelma (jos sellainen on) ei välttämättä ole senlaatuinen, mitä nyt parisuhteessa herkästi aletaan pelkäämään, kun keskusteluyhteys pätkii.

Omana esimerkkinä vastaavassa tilanteessa on löytynyt syy tuppisuumulkkumaisuuteen haljenneessa hampaassa, veemäisessä duunissa, jonkun muun osapuolen tekemiset/tekemättä jättämiset (jotka saattavat vaikuttaa arkielämään), ja yllätys yllätys - raha.

Aikoinaan mykkänä kasvaneena ja eläneenä mutta myöhemmin siihen kyllästyneenä mulla on vain ikävä tapa haarukoida ikävät asiat lopulta julki. Kaivan niin kauan ja syvältä, että irtoaa. Tietysti tuokin vaatii pelkäämättömyyttä. Pitää olla valmis myös ottamaan vastaan sen, mitä sieltä tulee. Eikä oikea vastaanottotapa ole kieltäminen, vastaisku tai mitätöinti.

Tsemppihali Lady-Z. Kyllä ne asiat selviää.

Ja minä komppaan elisakettusta tuossa yllä siinä että voi olla tosiaan muitakin syitä kuin parisuhde, esim. vaikka ihan tylssäti raha-asiat saattaa painaa kun on huomannut että mukeloihin kuluu rahaa ja haluiaisi saada pahan päivän varalle enemmän syrjään kuin kykenee laittamaan. Ja voihan sitä olla ihmisellä taipunusta melankolisuuteen ja se saattaa sitten joskus vähän koevmmin yllättää, ja sitten kun muut sen huomaa ja alkaa kyselemään se vaan lisää sitä murhetta mitä ei itsekään oikein osaa selittää.

"Vaan kun on aina ollut vahva ja itsenäinen, ei ehkä naiseen turvautuminen ole kuin nöyryyttävää? Voiko miehelle olla vaikeeta myöntää, että ei pysty ei jaksa ja pyytää apua naiselta? Ylpeys ei anna myöden niin on helpompaa dissata ja vetäytyä, kun olla avoimesti caput?"

Joo, voi se olla, meissä miehissä voi olla aika paljon sitä että jos/kun ollaan totuttu itse hoitamaan asioita niinn sen myöntäminen ettei osaa/kykene/hallistse tilannetta voi olla kova paikka myöntää. Mutta joo, koeta lähestyä mutta älä liikaa härkkää jos jäkistä kattoo :) Sveitsi teki maalin just. Jaa no nyt tekji nyykvisti maalin, 1-1.

• flowersreally
        Ladyzkirj.ulos kirjoitti:

Jospa on uupunut? (Eikö teillä ollu aika tiivis talonrakennusprojekti? joskus uupumus tulee viiveellä - on saattanu sinnitellä sen läpi ja nyt itsekin ihmettelee miksei helpottanu)

Onko arkirumbaa mahdollista helpottaa? Kahdenkeskinen aika kuulosti myös hyvältä suunnitelmalta.

Tsemppiä!

• Ananias kirjoitti:

Tässähän sitä tepastellaan...

Olen ollut rauhankenraalina.
        Ylin luokka. Pirkkaniksit on hallussa.

Näillä kannuksilla pystyn antamaan neuvoja.
        Aavistan kaukaa syyt, miksi miehet mököttävät jos
        mököttävät. Ne voivat olla aivan järjettömiä syitä.

(naurua)

• Ananias kirjoitti:

Tässähän sitä tepastellaan...

Olen ollut rauhankenraalina.
        Ylin luokka. Pirkkaniksit on hallussa.

Näillä kannuksilla pystyn antamaan neuvoja.
        Aavistan kaukaa syyt, miksi miehet mököttävät jos
        mököttävät. Ne voivat olla aivan järjettömiä syitä.

(naurua)

• Harmaaritari kirjoitti:

Ihan vaan mielenkiinnosta, tuolleenko se pönttis tuhisee?

https://www.youtube.com/watch?v=nx2Pn6bBxUA

Tuolla nyt oli nuha, mutta aika lähelle noin, hassu :'D

Kyllä minä alan tuhista, jos miesten osalta hommat menevät epämääräiseksi
        koikkelehtimiseksi, niin kuin Lady Zetan tapauksessa.

Minua vaivaa...On pakko selvittää, mikä sen ukkelia nyt riepoo..?

Tuo se tähän ruudun eteen.

Nyt.

Kun olis jo. Sanon sille pari valittua sanaa.

(komentaa)

• LadyZorro kirjoitti:

Niin, kyllä se keskusteluyhteyden aikaan saaminen olisi toivottavaa. En mä halua riidellä, mutta myönnän että en kestä kuukausien " möllötän omissa oloissani" kuin muut olis vaan tiellisinä touhuakaan.

Kyllä mä lopultan suutun ja sanon suuni puhtaaksi. En tykkää ilkeilystä puolin en toisin, se on pikkumaista ja lapsellista. Enkä halua satuttaakaan itselleni rakasta ihmistä. Jotenkin vaan on olo, että pakko nyt jotenkin koittaa luovia ja selvittää mistä puristaa.

En minä loputtomiinkaan jaksa elää näin, että ollaan jojoillen ja mykkänä.

Sano sille, että "tuu takas, missä sitten ikinä lentelet, tarviin sua..."
        Onhan se nyt kumma jos ei ala heltyä...

Viimeistä keinoa en ole vielä paljastanut.

Pikku hiljaa alan tunnistamaan oireet ja alan tietämään,
        mikä ukkoasi vaivaa...

• dddllg
        LadyZorro kirjoitti:

Niin, niinhän minäkin sen aattelen. Mutta onko sitten niin, että muuttuu riesaksi kun ei jaksa katsella tai kuunnella?

Jos sun mies epäilee että sulla on joku toinen?

• LadyZorro kirjoitti:

Teillä on siis isovanhemmat siinä lastenhoito avuksi?
        Hyvä.

Onko teillä auto?

Onko maaseutua, järvenrantaa ja hiekkatietä lähellä?

Millon viimeksi olet käynyt pitsihörhelökaupoilla?
        Mä katoin just alkuviikon sään. Lupas 27 c.

Nyt tulee vinkkejä. Et kai sinä vielä nuku?
        Tai sitten olet kokeilemassa ensimmäisiä ohjeita...

Mä autan..naisten pitää pitää toistensa puolia, niin..
        :D

• dddllg kirjoitti:

Ei se sitä voi olla.

Ei se sitä voi olla.

Hänen miehellään on muut oireet.
        Havaintoanturini surisevat..

• Ananias kirjoitti:

Kuka sanoi sanan "dominoiva mies"

uu....:'D

(pönttö hiipii ulos
        viileään iltatuulen)

• LadyZorro kirjoitti:

Muinoin olen saanut hommat tasattua tuollaisella 'kotiseutukiertoajelulla'. Kateltiin vähän tuulimyllyjä ja viljapeltoja ym.

Tais siinä kuviossa olla soramonttukin, ja joku rekkamies sitten lopulta painoi äänitorvea, piti kuulema saada sepeliä kyytiin... No siinä vaiheessa miespuolisen mökötys oli jo laantunut kun murskekuorma oli lastattu.

Eikä se mekkokaan maksanut kuin 20 euroa.
        Konepellin lommo tuli pikkusen kalliimmaksi.

(naurua)

Mutta jos se nyt ei yllätten(?) stay-upien kanssa autakaan, niin
        sen jälkeen lähdet vähäksi aikaa lomille yksin/lasten kanssa.
        Pakkaat laukut etkä ilmottele loman loppumisajankohtaa.

Mies pannaan erätauolle. Eli jäähykomeroon.
        Eli se äijä on man cave:in tarpeessa.

Jos jäi kysyttävää..

Sano sille, että "tuu takas, missä sitten ikinä lentelet, tarviin sua..."
        Onhan se nyt kumma jos ei ala heltyä...

Viimeistä keinoa en ole vielä paljastanut.

Pikku hiljaa alan tunnistamaan oireet ja alan tietämään,
        mikä ukkoasi vaivaa...

Huomenta!

Alan olla aika varma, että rutiinien rikkominen ja aikuisten yhteinen aika on se mitä täällä kaivataan. Sen verran nuuskuttelin painavaa ilmaa ympärillä pyörien, että kyse lienee väsymyksessä ja väsymys tulee kuten flower mm. pohtikin, viiveellä.

Periaatteessa kaikki on hyvin, tylsistyminen ja väsyminen vaikuttaa olevan avainsanat..eli kaitpa tässä pitää nyt hetkeksi itsekin rauhoittua.

Hengitellä syvään ja kärrätä mummun hoiviin muksuja silloin tällöin, että saadaan keskittyä vain meihin aikuisiin hetkittäin enemmän.

Mä olen niin tottunut muksujen kanssa olemaan 24/7 , että en osaa väsyä niiden vuoksi itseltäni tinkimiseen. Mutta mies tuntuis kaipaavan melutonta ja kiukuttelu vapaata tilaa enemmän ja nyhjäämistä stressittömästi keskenään.

Kaikilta teiltä tuli varsin varteenotettavia neuvoja ja ehdotuksia. Fiksuja ajatuksia teillä. Niitä tässä pureskelen ja otan onkeeni. Ehdottomasti täytyy kokeilla myös tuota sun himpsulinjaa, eli panostaa enemmän mummokalsarien sijaan viettelevyyteen.

Välttämättä siihen ei vaatetusta kaivata, mutta ehkä mun pitää joskus tiputtaa mun äitirooli pois ja ottaa vamppimaisempi ote kahdenkesken. Seksuaalisuus tuntuu hiukan tuovan kaivattua piristymistä..eli täytyy jatkossa riuhtaista pleikkariohjain takavasemmalle ja iskeä ittensä tilalle.

🤔😅

Flirttailu näytti nimittäin piristävän!

Jääkiekkoa hän ei seuraa ollenkaan, Ritarille tästä huikkaus. ☺️

Mutta nyt nappuloita aamuruokkimaan ja vaatettamaan. Kiitos vielä kaikille tsempeistä ja ajatuksista. Otan ne blakkariin.

• dddllg kirjoitti:

dddllg, en usko että epäilee. Mä luulen, että näkee minusta kaikinpuolin, ettei semmoiseen ole aihetta eikä tarvettakaan.

Olen niin läpinäkyvä, että ehkä enempikin tylsän varma sijoitus uskollisena kumppanina. Siis hänelle...?☺️

• "Siitä puhe, mistä puute."

Vai miten se sanonta menikään? ; )

• Ananias

Kyllä tuossa lie totuuden siemen.

Seksistä puhuu miehet joilla se on haaveissa tai historiassa. Se ohikiitävä hetki kun miehillä on tyydyttävä seksielämä, he puhuvat tähtitieteestä.

• Ätmikuoro

Naiset on rumia ja tyhmiä mutta me halutaan pillua!!!!

• Ananias

Ei sillä pillullakaan ole mitään arvoa jos ei tykkää sen mausta.

• KauniskinNainen

Sun kannattaa Ananias kysyä tuota joltakin heteromieheltä. Älä kysy Ätmikuoro-nimimerkiltä, koska hän on selvästikin piilohomo.

• Ananias

Voivoi, tiedän itsekin vallan hyvin miksi naiset on suosituin puheenaihe miesten keskuudessa.

Naiset on......naisia. Siksi.

• sorgge
        Ananias kirjoitti:

Voivoi, tiedän itsekin vallan hyvin miksi naiset on suosituin puheenaihe miesten keskuudessa.

Naiset on......naisia. Siksi.

Miesten elämä on jotenkin surkeaa.Naiset ei ajattele miehiä läheskään yhtä paljon.Miehet elää koko elämänsä vain naisten vuoksi, jos ei ole naista ei voi tehdä töitäkään.

• Ananias
        sorgge kirjoitti:

Miesten elämä on jotenkin surkeaa.Naiset ei ajattele miehiä läheskään yhtä paljon.Miehet elää koko elämänsä vain naisten vuoksi, jos ei ole naista ei voi tehdä töitäkään.

Jaa'a, en tiedä kuinka paljon naiset ajattelee miehiä. Olen ollut kuitenkin avioliitossa ja vaimollani oli tapana perata kanssani keskusteluita ystävättäriensä kanssa, voin sanoa että ainakin ikävuodet 20-40 ovat naisilla aika mieskeskeistä aikaa. Mielestäni normaalit miehet puhuvat naisista vähemmän.

Tällä palstalla keskustelu on vääristynyt, siksi tein aloituksenikin.

• Ananias kirjoitti:

Jaa'a, en tiedä kuinka paljon naiset ajattelee miehiä. Olen ollut kuitenkin avioliitossa ja vaimollani oli tapana perata kanssani keskusteluita ystävättäriensä kanssa, voin sanoa että ainakin ikävuodet 20-40 ovat naisilla aika mieskeskeistä aikaa. Mielestäni normaalit miehet puhuvat naisista vähemmän.

Tällä palstalla keskustelu on vääristynyt, siksi tein aloituksenikin.

Koko ajan.

• Tähän kysymykseen vastaus olisi: Hyvä parfyymi.

Joo, se vetää miehiä lähelle.
      Ja ne köpöttävät kävellä perässä
      metrisotalla..

Yksi sanoi sen kerran rehellisesti ääneenkin,
      miksi notkui siinä..

Palstaparfyymiä...ripsuttaa hän.

(virnistys/naurua)

• Ananias

Tunnistin tuoksusta kuka on tullut palstalle....Pönttishän se siinä tyrmäävän hyväntuoksuisena.

Sanoisin että vaikutat levänneeltä, saitko nukuttua univelat pois?

• Ananias kirjoitti:

Tunnistin tuoksusta kuka on tullut palstalle....Pönttishän se siinä tyrmäävän hyväntuoksuisena.

Sanoisin että vaikutat levänneeltä, saitko nukuttua univelat pois?

Hyvin levänneenä nainen on onnellinen. :)

• kermapaakkelsi

Hyvin levänneenä nainen on onnellinen. :)

Hyvältä Pöntto tuoksuu, ku pelkkää hyvää syökin vaan

• pisspönttöuuni
        kermapaakkelsi kirjoitti:

Hyvältä Pöntto tuoksuu, ku pelkkää hyvää syökin vaan

Pöntön huussikin tuoksuu, kuin Saaronin liljat

Hunajalt tuoksuu myös pissapotta
        kun sen Pönttö sängyn alta otta

• Kaisanoasaa

Pillun saaminen kiinnostaa. Haluan naisen pillua heti

• Isot maitorauhaset, hedelmällinen takamus ja kostea sukupuolielin.

Ja siihen päälle vielä halu miellyttää miestä.. Olla alistuvainen.

Täydellinen nainen.. Mukava tulla kotia tollasen luokse. :D

• Alistuvaisesta naisesta tulee jotenkin mieleen nälkiintyneen spaniellin silmät. Kuka tuollaista kärsimystä haluaisi katsella? Onko siinä edes mitään haastetta?

• elisakettu kirjoitti:

Alistuvaisesta naisesta tulee jotenkin mieleen nälkiintyneen spaniellin silmät. Kuka tuollaista kärsimystä haluaisi katsella? Onko siinä edes mitään haastetta?

Miksi pitäisi olla haastetta?

Eihän sitä jaksa kokoajan tapella.. Ei semmonen ole mistään kotosin. :D

Isot, söpöt silmät on kivat naisella. :D

• Isot söpöt silmät kuulostavat lemmikiltä tai pehmolelulta. Eikä sille ole pakko antaa edes koirankeksiä. No eihän sellaisen kanssa tietysti tarvitse tapella. Tosin tarvitseeko tehdä paljon muutakaan. Senkun vaan olla möllöttää siinä halittavana.

Helppo elämäkö vai omistajuussuhde siinä vetää puoleensa?

• elisakettu kirjoitti:

Isot söpöt silmät kuulostavat lemmikiltä tai pehmolelulta. Eikä sille ole pakko antaa edes koirankeksiä. No eihän sellaisen kanssa tietysti tarvitse tapella. Tosin tarvitseeko tehdä paljon muutakaan. Senkun vaan olla möllöttää siinä halittavana.

No naisethan on pehmoleluja. :D

Kyllä mie ainaki pitäsin naiseni hyvällä ruokinnalla. :D

Ei tarvi tapella selvistä asioista.. Saa pistää hanttiin mutta ei jatkuvasti olla poikkiteloin.

• elisakettu kirjoitti:

Isot söpöt silmät kuulostavat lemmikiltä tai pehmolelulta. Eikä sille ole pakko antaa edes koirankeksiä. No eihän sellaisen kanssa tietysti tarvitse tapella. Tosin tarvitseeko tehdä paljon muutakaan. Senkun vaan olla möllöttää siinä halittavana.

Jos nyt sitten koiriin verrataan niin ottaisiko sitä mieluumin semmoisen hauskan otuksen joka on aina iloinen isännän nähdessään ja myös osoittaa sen vai ottaisko äkäisen joka heti alkaa haukkumaan ja räksyttämään kun oven aukaisee? Aika helppo olisi valinta.

• Konnan ja Ritskun juttuja kun alkaa miettimään tarkemmin niin eipä taida ero naisten ja miesten välillä olevan niin kovinkaan suuri.

Kyse on vaan yksilöistä.

Mutta mitä koiriin tulee, huskyt on tietysti mukavia otuksia. Kuten myös malamuutit söpöjä. Itsepäisiä tosin, mutta hellyttäviä ja kunnioitettavia.

Jos nyt on pakko on valita, itse taidan kallistua kuitenkin sen miehen puolelle. Pääsee ainakin vähemmällä kouluttamisella.

• elisakettu kirjoitti:

Konnan ja Ritskun juttuja kun alkaa miettimään tarkemmin niin eipä taida ero naisten ja miesten välillä olevan niin kovinkaan suuri.

Kyse on vaan yksilöistä.

Mutta mitä koiriin tulee, huskyt on tietysti mukavia otuksia. Kuten myös malamuutit söpöjä. Itsepäisiä tosin, mutta hellyttäviä ja kunnioitettavia.

Jos nyt on pakko on valita, itse taidan kallistua kuitenkin sen miehen puolelle. Pääsee ainakin vähemmällä kouluttamisella.

No joo. Mie murisen ja mökötän. :D

Annat vähän herkkua niin johan se päivä piristyy. :D

• Näkisin tuon aloituksen koskevan myös suuntautuneisuuttamme.

Toiset haluaa keskustella naisista. Toiset taas haluavat keskustella naisten kanssa,

• Ananias

Lienet oikeassa tuossa.

Minua ei kiinnosta analysoida naisia, vaan keskustella palstalla jossa on naisia.

Alan kuitenkin pikkuhiljaa uskomaan siihen että Suomessa on liikaa lapsellisia poikamiehiä jotta millekään alustalle voisi saada asiallista keskustelua mies- ja naisnikkien ympärille.

Tykkään kuitenkin keskustella, joten olen kokeillut keskustelupalstaa jossa keskustellaan pelkästään asioista nimettömien keskustelijoiden kanssa. Tuo näyttäisi toimivan paremmin kuin tämä palsta.

• Pelästynyt

*locks, locks, kääntää salpaa, raottaa hieman, vähän lisää, oviketju suoristuu, epäluuloinen siristynyt silmä laajenee, silmäilee horisontin suurella epäluulolla laidasta laitaan, erottaa jotain..Jotain...on kuin onkin....NNNainen..enemmän kuin yksi! NNaisia! Riuhtaisten vetäisee oven takaisin kiinni! Heaven's sake!

• Ätmi-sinkku

Haluaisin tietää miltä se pillun nuoleminen tuntuu ja siksi naiset kiinnostaa.

• Ensin on aloitettava jäätelökioskista.

• Ananias

Ensin on aloitettava jäätelökioskista.

Nonni!

Huomaan että aloitat perehdytyksen ihan aakkosten alusta. 🤗Ei kukaan voi aloittaa mäkihyppyäkään syöksymällä ränniin ihan kylmiltään.

• Ananias kirjoitti:

Nonni!

Huomaan että aloitat perehdytyksen ihan aakkosten alusta. 🤗Ei kukaan voi aloittaa mäkihyppyäkään syöksymällä ränniin ihan kylmiltään.

Kai se nyt on nuorempaa polvea neuvottava...

Pojasta pill...polvi paranee. :'D
        Mistä ne muuten mitään tietäis.

Ei kun vuan tervajäätelötötterö kätteen.

(nauruntirskuntaa)

• Ananias kirjoitti:

Nonni!

Joo ja tuohonkin on huomioitavaa, että nehän harjottelee ensin tekoheinikossa, ja vasta sitten oikean materiaalin päällä. Mäkimiehet? Eikö menekin niin.

• Ananias

Joo ja tuohonkin on huomioitavaa, että nehän harjottelee ensin tekoheinikossa, ja vasta sitten oikean materiaalin päällä. Mäkimiehet? Eikö menekin niin.

Junnuina ne viedään sinne jäätelökiskalle ensin ja annetaan niille vaniljaeskimot.

Riparin jälkeen vasta päästetään heinikkoon peuhaamaan.

• Ananias kirjoitti:

Junnuina ne viedään sinne jäätelökiskalle ensin ja annetaan niille vaniljaeskimot.

Riparin jälkeen vasta päästetään heinikkoon peuhaamaan.

Millä saitilla me nyt ollaan?

Jääkiekko, mäkihyppy, purjehdus, jätskitehdas?

Paha juttu, paha juttu, että menin kurkistamaan sitä peliä.
        Liikaa oli miesten maailmaa siinä...meinaa tulla jutuistakin "karkeampia" hah. :'D

• Ananias

Millä saitilla me nyt ollaan?

Jääkiekko, mäkihyppy, purjehdus, jätskitehdas?

Paha juttu, paha juttu, että menin kurkistamaan sitä peliä.
        Liikaa oli miesten maailmaa siinä...meinaa tulla jutuistakin "karkeampia" hah. :'D

Tarvii ehkä unta palloon, minäkin luulin että kyselit miten mäkihyppääjille opetetaan...no sitä.

• Ananias kirjoitti:

Tarvii ehkä unta palloon, minäkin luulin että kyselit miten mäkihyppääjille opetetaan...no sitä.

Eiköhän mennä. Kyllä sen älyn pitäs leikata huomennakin, siis aamulla, nyt on maanantai. :)

Ei passais joka yö keikkua vaikka kesä onkin...
        yöeläjyys on ainakin mulla vähän paha tapa.

Mutta saan enemmän aikaan yöllä.
        (enkä tarkoita hah pelkästään kaksimielisesti; ihminen on luovimmillaan yöaikaan).

Ananias, kauniita unia!
        En halua väsyttää sinua...Siekin varmasti töihin menet.

Kivaa viikkoa ja palaillaan..

• Ananias

Eiköhän mennä. Kyllä sen älyn pitäs leikata huomennakin, siis aamulla, nyt on maanantai. :)

Ei passais joka yö keikkua vaikka kesä onkin...
        yöeläjyys on ainakin mulla vähän paha tapa.

Mutta saan enemmän aikaan yöllä.
        (enkä tarkoita hah pelkästään kaksimielisesti; ihminen on luovimmillaan yöaikaan).

Ananias, kauniita unia!
        En halua väsyttää sinua...Siekin varmasti töihin menet.

Kivaa viikkoa ja palaillaan..

Jos sinä keikut tässä vielä hetken niin voidaan tässä kirjoitella, menen vasta iltapäiväksi toimistolle.

• Ananias kirjoitti:

Jos sinä keikut tässä vielä hetken niin voidaan tässä kirjoitella, menen vasta iltapäiväksi toimistolle.

Ai jaa. Se muuttaa vähän asiaa.

(naurahdus)

• Ananias kirjoitti:

Huomaatko,

ei ole linjoilla yöaikaan tungosta ,)

• Ananias

Huomaatko,

ei ole linjoilla yöaikaan tungosta ,)

Sergei tuli jo kuittaileen toisessa ketjussa kun mainitsin Winnipegin tappiosta. Ei saa ikinä olla ihan rauhassa.

Näkyy niitä yöeläjiä olevan täällä muitakin kuin sinä.

• Ananias kirjoitti:

Sergei tuli jo kuittaileen toisessa ketjussa kun mainitsin Winnipegin tappiosta. Ei saa ikinä olla ihan rauhassa.

Näkyy niitä yöeläjiä olevan täällä muitakin kuin sinä.

On on...
        ei voi mittään..

• Noh noh minäkin olen nainen.
      Miksi kumman syystä kuulen enemmän valitusta naisista vaikka tiedän ettei nämä valitukset ole todellisia?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      112
      5310
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      135
      2937
    3. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      28
      2547
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      447
      2305
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2265
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      178
      1727
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      118
      1377
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      36
      1192
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      1006
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      83
      965
    Aihe