Kuka on kesän

HarveyBecks

2018 hottis? Mies ja nainen? Miksi?

13

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmaan toi Henry nukke.

      Njaa noh,voishan olla vaikkapa vaikkapa julkimoista tämä https://goo.gl/images/ieQULE

      Ehrottomasti ihan namipala, nam nam. Mutta sitten valitsen vaikkapa ööö, buhahahaan ja flowerin. Rekatuista sanotaan, että tämän kesän hottikset ovat Pönttis ja M184. 😘

      • petyin

        Kaikista maailman ihmisistä valitset palstalta jotkut umpimähkään :(


      • petyin kirjoitti:

        Kaikista maailman ihmisistä valitset palstalta jotkut umpimähkään :(

        Mites ne oi pitänyt valita? 🤔

        Enhän mä tiedä ketään täältä mimmosia hottiksia ne on, vain mielikuva..


      • LadyZorro kirjoitti:

        Mites ne oi pitänyt valita? 🤔

        Enhän mä tiedä ketään täältä mimmosia hottiksia ne on, vain mielikuva..

        No Anzzy sitten miehistä, olen nähnyt nuoruuskuvan tai kaksi. Naisista vain yyberin persiin kanootissa, mutta sanotaan se. Kelpaako?😐

        Jaaa mutta mylmyri! Ja prm. Oonhan mä he nähnyt. No he sitten, jos nuo ei kelpaa.


      • Heh, toi on paras ylhällä oikealla. Käsi poskella. Tyypissä on just se ihanaa, että on ihmisen näköinen eikä luomuksen...Naturelli🤘him self.


      • MrAnzzy
        LadyZorro kirjoitti:

        No Anzzy sitten miehistä, olen nähnyt nuoruuskuvan tai kaksi. Naisista vain yyberin persiin kanootissa, mutta sanotaan se. Kelpaako?😐

        Jaaa mutta mylmyri! Ja prm. Oonhan mä he nähnyt. No he sitten, jos nuo ei kelpaa.

        Jaanazorralla on hyvin hienostunut miesmaku<3
        Nimesi MrPalstan, kuin apteekin hyllyltä vaan

        Kerro, kerro kuvastin
        ken on palstan komehin?

        -Anzzypa tietenkin --vaikka aina åikku seilissä
        oli vastaus peilissä
        https://www.youtube.com/watch?v=wllf-PB8K6w


      • MrAnzzy kirjoitti:

        Jaanazorralla on hyvin hienostunut miesmaku<3
        Nimesi MrPalstan, kuin apteekin hyllyltä vaan

        Kerro, kerro kuvastin
        ken on palstan komehin?

        -Anzzypa tietenkin --vaikka aina åikku seilissä
        oli vastaus peilissä
        https://www.youtube.com/watch?v=wllf-PB8K6w

        Heh, säähän repäsit. Mikä myssy sulla on tuos yhdes kuvassa?😃


      • Navyblue.beret

      • original.Zorro


    • KaljuPelle

      Zipilän Juheksendahl!

    • Ida Paul ja Albert Edelfelt. Koska molemmat on hevidiggarien oksentamia parabsebo tuotteita!

    • sehottentottis

      se on näiden ruaqaajien vasen ta ioikea kämmen

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe