Mä en ymmärrä miten Darkfearia vaan jaksetaan

mollata. Darkfear on jatkuvasti täällä keskustelun kohteena. Hänestä väitetään ties mitä ja Darkfear kiistää. Tämä ruletti on jatkunut jo ties kuinka kauan.

44

472

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko se sun paras irl-kaveri?

      • En mä jaksais kokoajan vaan mollata jotain ihmistä. Olen mä joskus jutellut Darkfearin kanssa tällä palstalla julkisesti. Darkfear ei myöskään kuten minäkään pidä persuista.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        En mä jaksais kokoajan vaan mollata jotain ihmistä. Olen mä joskus jutellut Darkfearin kanssa tällä palstalla julkisesti. Darkfear ei myöskään kuten minäkään pidä persuista.

        Mutta kuitenkin naisille ja jännämiehille jaksat olla koko ajan katkera?


    • hmmmmmmmmm

      Se itse tykkää olla huomion keskipisteenä, ja siinä aina onnistuukin, joten siksi siitä jauhetaan.

      • Onko todella näin?


      • hmmmmmmmmm
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Onko todella näin?

        Jos Darkkiksesta ei pariin viikkoon käydä keskustelua, niin siltikin se aina kömpii esiin jostain kolostaan ja kirjoittaa pari sen verran provosoivaa viestiä johonkin ketjuun, että palsta jaksaa taas vähän aikaa siitä jauhaa.

        Tämä sama kuvio on toistunut niin monta kertaa vuosien varrella.


      • hmmmmmmmmm kirjoitti:

        Jos Darkkiksesta ei pariin viikkoon käydä keskustelua, niin siltikin se aina kömpii esiin jostain kolostaan ja kirjoittaa pari sen verran provosoivaa viestiä johonkin ketjuun, että palsta jaksaa taas vähän aikaa siitä jauhaa.

        Tämä sama kuvio on toistunut niin monta kertaa vuosien varrella.

        Mä olen sen verran uusi täällä, mutta mä tiedän itse, että on asioita, joihin on tunteet itselläni kovilla ja joista haluais keskustella ja melkein väkisin saada oma mielipide läpi. Olen kuitenkin oppinut, että antaa asioiden vähän aikaa vaan mennä omalla painolla ja keskustelee myös "kevyemmistä" asioista. Olen myös tuonut esimerkiksi harrastuskeskustelunkin täällä esille. Harrastukset kun on vähän kevyempi aihe. Vaikeistakin kysymyksistä on pystyttävä aika ajoin keskustelee, mutta on ehkä parempi, että on monenlaisissa keskusteluissa mukana. Kyllä aina hankaliinkin aiheisiin voi myöhemminkin palata.


    • KOMPPAAN!

      Tai siis, tarkoitin sanoa, että voitaisiin välillä tehdä niin, että tehtaillaan vain herttaisia aloituksia palstakirjoittajista.

      • Nimenomaan, tulis vähän positiivisempi kuva tästä palstasta. Täällä aivan tarpeeksi mun mielestä mollataan ihmisiä. Kuuluko tämä todellakin nettikirjoittelun luonteeseen, että kokoajan kaikkea negatiivista.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Nimenomaan, tulis vähän positiivisempi kuva tästä palstasta. Täällä aivan tarpeeksi mun mielestä mollataan ihmisiä. Kuuluko tämä todellakin nettikirjoittelun luonteeseen, että kokoajan kaikkea negatiivista.

        En tiedä tarviiko itse palstasta tulla positiivisempi kuva. Mitä hirveämpi, niin ehkä parempi.

        Mutta onhan se aivan luokatonta että arvostettua ja pitkäikäistä palstakirjoittaa kohdellaan näin kunnioittamattomalla asenteella. Mutta sellaisiahan ne jännämiesten kakarat on.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Nimenomaan, tulis vähän positiivisempi kuva tästä palstasta. Täällä aivan tarpeeksi mun mielestä mollataan ihmisiä. Kuuluko tämä todellakin nettikirjoittelun luonteeseen, että kokoajan kaikkea negatiivista.

        Kyllä täytyy toki ihmisten sanoa mielipiteitä ja aina kun sanoo mielipiteen voi olla, että 100 muuta ihmistä ei tykkää siitä mielipiteestä. Toki heilläkin on sitten oikeus sanoa oma mielipiteensä. Kyllähän se toki aina vähän ikävältä tuntuu, jos moni on eri mieltä jossakin itselle todella tärkeessä asiassa, mutta toisaalta heillä on siihen oikeus. Mutta en kuitenkaan jaksais tällaistakaan, että aina jostakin ihmisestä vaan tehdään kaikenlaisia negatiivisia keskustelun aloituksia. Kyllä täällä on muitakin mollattu kuten esimerkiksi Palstamäkeä, vaikka Palstamäki on yksi tämän palstan fiksuimpia kirjoittajia. Onko Palstamäkeä muuten enää ollenkaan näkynyt? Onko tullut toisellakaan nimimerkillä?


      • elisakettu kirjoitti:

        En tiedä tarviiko itse palstasta tulla positiivisempi kuva. Mitä hirveämpi, niin ehkä parempi.

        Mutta onhan se aivan luokatonta että arvostettua ja pitkäikäistä palstakirjoittaa kohdellaan näin kunnioittamattomalla asenteella. Mutta sellaisiahan ne jännämiesten kakarat on.

        Oletko lukenut Darkkiksen kirjoituksia? Hänellähän näkyy ne kirjoitukset jo monelta vuodelta, kun klikkaa tuota sinisellä näkyvää nimimerkkiä. Lähes 20 vuoden takaa löytyy. Ihan hyviä mielipiteitä mun mielestä esimerkiksi tuosta yksin baarissa olemisesta miehellä.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Oletko lukenut Darkkiksen kirjoituksia? Hänellähän näkyy ne kirjoitukset jo monelta vuodelta, kun klikkaa tuota sinisellä näkyvää nimimerkkiä. Lähes 20 vuoden takaa löytyy. Ihan hyviä mielipiteitä mun mielestä esimerkiksi tuosta yksin baarissa olemisesta miehellä.

        Täytyy joskus kun on aikaa, enemmänkin perehtyä. Onhan se hyvä, että näitä palstan vakkareita edes jotenkin tuntee.


      • elisakettu kirjoitti:

        En tiedä tarviiko itse palstasta tulla positiivisempi kuva. Mitä hirveämpi, niin ehkä parempi.

        Mutta onhan se aivan luokatonta että arvostettua ja pitkäikäistä palstakirjoittaa kohdellaan näin kunnioittamattomalla asenteella. Mutta sellaisiahan ne jännämiesten kakarat on.

        No se palstamiesten viha mua kohtaa johtuukin nimenomaan just siitä, kun mä oon täällä naisten puolella ja en ole persujen äänestäjiä.

        Kaikille näille naisettomuudesta kärsiville luuserimiehille kun onkin aina yhteistä just se viha naisia kohtaan ja persujen äänestäminen.


      • DarkFear kirjoitti:

        No se palstamiesten viha mua kohtaa johtuukin nimenomaan just siitä, kun mä oon täällä naisten puolella ja en ole persujen äänestäjiä.

        Kaikille näille naisettomuudesta kärsiville luuserimiehille kun onkin aina yhteistä just se viha naisia kohtaan ja persujen äänestäminen.

        No, jos totta puhutaan, ehkä hieman kanniskelet uhrin viittaa harteillesi. Mutta annettakoon se sinulle anteeksi.

        Olethan kuitenkin moniulotteinen ja antelias palstakirjoittaja.

        *psstt: seuraan edelleen touhuilujasi *


      • DarkFear kirjoitti:

        No se palstamiesten viha mua kohtaa johtuukin nimenomaan just siitä, kun mä oon täällä naisten puolella ja en ole persujen äänestäjiä.

        Kaikille näille naisettomuudesta kärsiville luuserimiehille kun onkin aina yhteistä just se viha naisia kohtaan ja persujen äänestäminen.

        Aika jännää, että persujen pj esitti viikonloppuna hyvin samankaltaisia ajatuksia kuin sinä suomen väestöön liittyen. Ei teillä taida aatteellisia eroja olla, mutta toisella vain on eurooppalainen tukkamuoti ja toisella ruma kalju.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Oletko lukenut Darkkiksen kirjoituksia? Hänellähän näkyy ne kirjoitukset jo monelta vuodelta, kun klikkaa tuota sinisellä näkyvää nimimerkkiä. Lähes 20 vuoden takaa löytyy. Ihan hyviä mielipiteitä mun mielestä esimerkiksi tuosta yksin baarissa olemisesta miehellä.

        DarkFearilla itse asiassa on hyviäkin kirjoituksia. Tosin en ole lukenut oikein ketään riittävästi muodostaakseni kovinkaan pätevää yleiskuvaa noin yksilötasolla. Yleensä kirjoittajasta pystyy päättelemään jo pitkälti 1-10 kommentissa.

        En tosin ole DarkFearin kanssa samaa mieltä kaikissa asioissa ja hänellä on minun mieleeni ahdasmielisiä ja vanhanaikaisia ajatuksia. Se ei silti sulje sitä pois, ettenkö arvostaisi häntä arvovaltaisena palstakirjoittajana.


      • elisakettu kirjoitti:

        DarkFearilla itse asiassa on hyviäkin kirjoituksia. Tosin en ole lukenut oikein ketään riittävästi muodostaakseni kovinkaan pätevää yleiskuvaa noin yksilötasolla. Yleensä kirjoittajasta pystyy päättelemään jo pitkälti 1-10 kommentissa.

        En tosin ole DarkFearin kanssa samaa mieltä kaikissa asioissa ja hänellä on minun mieleeni ahdasmielisiä ja vanhanaikaisia ajatuksia. Se ei silti sulje sitä pois, ettenkö arvostaisi häntä arvovaltaisena palstakirjoittajana.

        Mä oon kirjoittanut tänne Suomi24-palstalle muihinkin keskusteluihin, kun vain tänne Sinkut-palstalle. Kuten mm. yhteiskunta- ja politiikka-aiheisille palstoille.

        Oon kyllä aina ollut mielestäni enemänkin nykyaikainen ja avarakatseinen, että sen vuoksi haluaisin hieman perusteluja siitä, että millä tavalla oon muka ahdasmielinen ja vanhanaikainen??

        Toivottavasti et nyt tuomitse mua sen vuoksi, kun oon joskus haukkunut näitä lantaperseaivoja varsin kovasanaisesti.


      • elisakettu kirjoitti:

        DarkFearilla itse asiassa on hyviäkin kirjoituksia. Tosin en ole lukenut oikein ketään riittävästi muodostaakseni kovinkaan pätevää yleiskuvaa noin yksilötasolla. Yleensä kirjoittajasta pystyy päättelemään jo pitkälti 1-10 kommentissa.

        En tosin ole DarkFearin kanssa samaa mieltä kaikissa asioissa ja hänellä on minun mieleeni ahdasmielisiä ja vanhanaikaisia ajatuksia. Se ei silti sulje sitä pois, ettenkö arvostaisi häntä arvovaltaisena palstakirjoittajana.

        Tuo on ilman muuta hyvä asia, että otat positiivisesti, vaikka olisitkin eri mieltä joistain asioista. Esimerkiksi minä pidän eniten nainen39veen kirjoituksista, vaikka en itse oliskaan kaikesta samaa mieltä. Täytyy joskus perehtyä enemmän näihin vakkareihin. Sunkin kirjoitukset on luettavissa, joten joskus kun on aikaa voin käydä lukasemassa.


      • DarkFear kirjoitti:

        Mä oon kirjoittanut tänne Suomi24-palstalle muihinkin keskusteluihin, kun vain tänne Sinkut-palstalle. Kuten mm. yhteiskunta- ja politiikka-aiheisille palstoille.

        Oon kyllä aina ollut mielestäni enemänkin nykyaikainen ja avarakatseinen, että sen vuoksi haluaisin hieman perusteluja siitä, että millä tavalla oon muka ahdasmielinen ja vanhanaikainen??

        Toivottavasti et nyt tuomitse mua sen vuoksi, kun oon joskus haukkunut näitä lantaperseaivoja varsin kovasanaisesti.

        Olen sanonut sulle jo aikaisemminkin, että voit jatkossakin antaa lantaperseaivojen kuulla kunniansa.

        Ahdasmielinen ja vanhanaikainen?

        Esimerkkinä kuten jo aiemminkin olen todennut:

        - erot naisten ja miesten töillä ja eriarvoisilla töillä
        - homovastaisuus
        - politiikkavastaisuus

        Sinäkin olet lopuksi vain tavallinen ihminen (tai hahmo). Nostelet ja tiputtelet henkilöitä omien arvostustesi mukaan.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Tuo on ilman muuta hyvä asia, että otat positiivisesti, vaikka olisitkin eri mieltä joistain asioista. Esimerkiksi minä pidän eniten nainen39veen kirjoituksista, vaikka en itse oliskaan kaikesta samaa mieltä. Täytyy joskus perehtyä enemmän näihin vakkareihin. Sunkin kirjoitukset on luettavissa, joten joskus kun on aikaa voin käydä lukasemassa.

        Pidän monienkin kirjoituksista, vaikka en olis samaa mieltä. Näen useamman kuitenkin tietynlaisena arvona.

        Mun kirjoituksiin sun ei kannata tuhlata aikaasi.


      • elisakettu kirjoitti:

        Olen sanonut sulle jo aikaisemminkin, että voit jatkossakin antaa lantaperseaivojen kuulla kunniansa.

        Ahdasmielinen ja vanhanaikainen?

        Esimerkkinä kuten jo aiemminkin olen todennut:

        - erot naisten ja miesten töillä ja eriarvoisilla töillä
        - homovastaisuus
        - politiikkavastaisuus

        Sinäkin olet lopuksi vain tavallinen ihminen (tai hahmo). Nostelet ja tiputtelet henkilöitä omien arvostustesi mukaan.

        Kuten sanoinkin, niin suurelta osin mun "vanhanaikaisuus" johtuukin siitä, että oon antanut niiden lantaperseaivojen kuulla kunniansa. En ole mielestäni homovastainen, sillä se ei tee musta homovastaista, jos haukun joitakin idiootteja, jotka mulle täällä vittuilevat.

        Politiikkavastainen, millä tavalla muka? Mähän oon usein ottanut kantaa moniin poliittisiin asioihin ja keskusteluihin.

        Enkä myös pidä siitä, että mun valehdellaan työskentelevän jossain naisten työssä, joten siitä johtuu se, että kuvittelet mun pitävän miesten ja naisten töitä eriarvoisina.


      • elisakettu kirjoitti:

        Olen sanonut sulle jo aikaisemminkin, että voit jatkossakin antaa lantaperseaivojen kuulla kunniansa.

        Ahdasmielinen ja vanhanaikainen?

        Esimerkkinä kuten jo aiemminkin olen todennut:

        - erot naisten ja miesten töillä ja eriarvoisilla töillä
        - homovastaisuus
        - politiikkavastaisuus

        Sinäkin olet lopuksi vain tavallinen ihminen (tai hahmo). Nostelet ja tiputtelet henkilöitä omien arvostustesi mukaan.

        Onko tuo homovastaisuus yleistä tämän palstan ätmeillä. Tuossa mielenkiintoinen kommentti.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15152386/mielipiteita-puolueista#comment-92546666
        Onko homot jotenkin ätmien oikeuksista pois????????? Mä olen aina sanonut tällä palstalla, että homot ovat paremminkin ätmien etu, vaikka ätmi onkin yleensä hetero. Täällä on kyllä kuullut joidenkin "ätmien" homovastaisuutta. Mun mielipide on se, että ätmi kun on yleensä jollain tavalla itsekin "erilainen" eikä kuulu "tyypilliseen" mieheen, voi asia olla ennemminkin niin, että jos homot hyväksytään paremmin, myös ätmitkin tullaan hyväksymään tulevaisuudessa paremmin. Ätmit ovat "erilaisia", homot myös, joten eikö ihmiset varsinkin ätmit pysty ajattelee tällä tavalla? Homot eivät myöskään kilpaile naisista.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Onko tuo homovastaisuus yleistä tämän palstan ätmeillä. Tuossa mielenkiintoinen kommentti.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15152386/mielipiteita-puolueista#comment-92546666
        Onko homot jotenkin ätmien oikeuksista pois????????? Mä olen aina sanonut tällä palstalla, että homot ovat paremminkin ätmien etu, vaikka ätmi onkin yleensä hetero. Täällä on kyllä kuullut joidenkin "ätmien" homovastaisuutta. Mun mielipide on se, että ätmi kun on yleensä jollain tavalla itsekin "erilainen" eikä kuulu "tyypilliseen" mieheen, voi asia olla ennemminkin niin, että jos homot hyväksytään paremmin, myös ätmitkin tullaan hyväksymään tulevaisuudessa paremmin. Ätmit ovat "erilaisia", homot myös, joten eikö ihmiset varsinkin ätmit pysty ajattelee tällä tavalla? Homot eivät myöskään kilpaile naisista.

        Tämä on juuri yhteiskunnassa ongelma, jos miehen ja myös naisen on pakko kuulua "tyypilliseen" ihmiseen, kun todellisuudessa asia vaan ei näin mene eikä tuu koskaan menemäänkään.


      • DarkFear kirjoitti:

        Kuten sanoinkin, niin suurelta osin mun "vanhanaikaisuus" johtuukin siitä, että oon antanut niiden lantaperseaivojen kuulla kunniansa. En ole mielestäni homovastainen, sillä se ei tee musta homovastaista, jos haukun joitakin idiootteja, jotka mulle täällä vittuilevat.

        Politiikkavastainen, millä tavalla muka? Mähän oon usein ottanut kantaa moniin poliittisiin asioihin ja keskusteluihin.

        Enkä myös pidä siitä, että mun valehdellaan työskentelevän jossain naisten työssä, joten siitä johtuu se, että kuvittelet mun pitävän miesten ja naisten töitä eriarvoisina.

        Totta on, kyllä olet ottanut kantaa poliittisiin kysymyksiin. Minä taas näkisin, että ei saisi nykyaikana liikaa hävetä sitäkään, jos sattuu olemaan jollain sellaisella alalla, jossa nyt vaan sattuu naisia olemaan enemmän. Onhan vihreissäkin naisia enemmän, mutta ei se sitä tarkoita, etteikö heteromieskin voisi vihreisiin liittyä.


      • DarkFear kirjoitti:

        Kuten sanoinkin, niin suurelta osin mun "vanhanaikaisuus" johtuukin siitä, että oon antanut niiden lantaperseaivojen kuulla kunniansa. En ole mielestäni homovastainen, sillä se ei tee musta homovastaista, jos haukun joitakin idiootteja, jotka mulle täällä vittuilevat.

        Politiikkavastainen, millä tavalla muka? Mähän oon usein ottanut kantaa moniin poliittisiin asioihin ja keskusteluihin.

        Enkä myös pidä siitä, että mun valehdellaan työskentelevän jossain naisten työssä, joten siitä johtuu se, että kuvittelet mun pitävän miesten ja naisten töitä eriarvoisina.

        Mitänkähän tuota nyt mukailisi?

        Kauhean metelin nostat kuitenkin, jos joku kuvittelee sua joskin vitun hinttariksi. Mitä tulee politikointiin, en minäkään persusidealogiaa niin perusta, mutta eihän puoluettakaan voi kaikkien idioottien takia tuomita? Ja mites se nyt menikään, et suinkaan mihinkään akkojen alempiarvoisiin töihin alistu saatana.

        Mutta näinhän se on, että jokaisessa löytyy myönteisten ominaisuuksien lisäksi jotain einiinmyönteistä.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Onko tuo homovastaisuus yleistä tämän palstan ätmeillä. Tuossa mielenkiintoinen kommentti.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15152386/mielipiteita-puolueista#comment-92546666
        Onko homot jotenkin ätmien oikeuksista pois????????? Mä olen aina sanonut tällä palstalla, että homot ovat paremminkin ätmien etu, vaikka ätmi onkin yleensä hetero. Täällä on kyllä kuullut joidenkin "ätmien" homovastaisuutta. Mun mielipide on se, että ätmi kun on yleensä jollain tavalla itsekin "erilainen" eikä kuulu "tyypilliseen" mieheen, voi asia olla ennemminkin niin, että jos homot hyväksytään paremmin, myös ätmitkin tullaan hyväksymään tulevaisuudessa paremmin. Ätmit ovat "erilaisia", homot myös, joten eikö ihmiset varsinkin ätmit pysty ajattelee tällä tavalla? Homot eivät myöskään kilpaile naisista.

        Niin, eihän "ätmin" tarvitse "homon" kanssa kisata naisesta.

        Ihmetyttää vaan, mistä moinen homovastaisuus sitten juontaa juurensa, kun naisetkin on niin kamalia otuksia. Jäljelle taitaa jäädä sitten vain "ne oikeesti kiltit ja kunnolliset" miehet, joista koko jengi tappelee verissä päin.


      • Tottakai DarkFear on trolli. Sanopa esimerkki, kuka näillä saiteilla ei olisi trolli?

        No, jos tiukka arvaus pitäisi tehdä, Nainen39vee tuskin on trolli. Loppuporukka on umpitrolleja kaikki.


      • elisakettu kirjoitti:

        Mitänkähän tuota nyt mukailisi?

        Kauhean metelin nostat kuitenkin, jos joku kuvittelee sua joskin vitun hinttariksi. Mitä tulee politikointiin, en minäkään persusidealogiaa niin perusta, mutta eihän puoluettakaan voi kaikkien idioottien takia tuomita? Ja mites se nyt menikään, et suinkaan mihinkään akkojen alempiarvoisiin töihin alistu saatana.

        Mutta näinhän se on, että jokaisessa löytyy myönteisten ominaisuuksien lisäksi jotain einiinmyönteistä.

        No mun mielestä se on vaan kiva vastata noihin kiusaamisviesteihin aina mahdollisimman loukkaavasti.

        No itse en vaan tota persujen ideologiaa ollenkaan kannata, enkä vaan näe puolueessa juurikaan hyvää. Onhan sen tämäkin palsta osoittanut, että minkälaisia ihmisiä ne persujen äänestäjät useinkin ovat.


      • DarkFear kirjoitti:

        No mun mielestä se on vaan kiva vastata noihin kiusaamisviesteihin aina mahdollisimman loukkaavasti.

        No itse en vaan tota persujen ideologiaa ollenkaan kannata, enkä vaan näe puolueessa juurikaan hyvää. Onhan sen tämäkin palsta osoittanut, että minkälaisia ihmisiä ne persujen äänestäjät useinkin ovat.

        Näytät mallia miten kiusaajat laitetaan järjestykseen? :-D

        No, mitäs ne alempiarvoiset työt taas olikaan?


      • DarkFear kirjoitti:

        No mun mielestä se on vaan kiva vastata noihin kiusaamisviesteihin aina mahdollisimman loukkaavasti.

        No itse en vaan tota persujen ideologiaa ollenkaan kannata, enkä vaan näe puolueessa juurikaan hyvää. Onhan sen tämäkin palsta osoittanut, että minkälaisia ihmisiä ne persujen äänestäjät useinkin ovat.

        Noh, anna tulla. Mä olen edelleenkin kai ainoa joka olen julkisesti ilmoittanut äänestäneeni persuja monissa vaaleissa.


      • Mira_Varissuolta
        elisakettu kirjoitti:

        Tottakai DarkFear on trolli. Sanopa esimerkki, kuka näillä saiteilla ei olisi trolli?

        No, jos tiukka arvaus pitäisi tehdä, Nainen39vee tuskin on trolli. Loppuporukka on umpitrolleja kaikki.

        DarkFear on trolli. Nykyään valjastettu periksen mielikuvitusolentojen oikeaksi väittämiseen. Ikä muuntuu kivasti vuosien myötä. Nyt 28-vuotiaaksi esittäytyvä tyyppi oli vuonna 2015 27 vuotta :-)


      • DarkFear kirjoitti:

        No mun mielestä se on vaan kiva vastata noihin kiusaamisviesteihin aina mahdollisimman loukkaavasti.

        No itse en vaan tota persujen ideologiaa ollenkaan kannata, enkä vaan näe puolueessa juurikaan hyvää. Onhan sen tämäkin palsta osoittanut, että minkälaisia ihmisiä ne persujen äänestäjät useinkin ovat.

        Hei lantahousu, tuleeko sitä vastausta?


    • Ätmi-

      Siksi koska se väittää että sillä ollut kymmeniä naisia kaksikymppisenä. Pelkkä valehteleva huijari. Tällä palstalla se on ollut ainakin 10 vuotta selittämässä juttujaan.

      • Oletko lukenut Darkkiksen kirjoitukset kaikki läpi. Nehän on luettavissa. Mä olen sitä mieltä, että pitäis ensin huolella perehtyä johonkin tyyppiin, jos hän on täälä julkaissut kaikki kirjoitukset ennenkuin menee mollaa.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Oletko lukenut Darkkiksen kirjoitukset kaikki läpi. Nehän on luettavissa. Mä olen sitä mieltä, että pitäis ensin huolella perehtyä johonkin tyyppiin, jos hän on täälä julkaissut kaikki kirjoitukset ennenkuin menee mollaa.

        AInakaan silloin ei ole pätkän vertaa varaa mollata ollenkaan jos ei ole perehtynyt kunnolla johonkin tyyppiin. Mistä sä tiedät vaikka Darkkiksella olis ollutkin naisia 20 vuotiaana.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        AInakaan silloin ei ole pätkän vertaa varaa mollata ollenkaan jos ei ole perehtynyt kunnolla johonkin tyyppiin. Mistä sä tiedät vaikka Darkkiksella olis ollutkin naisia 20 vuotiaana.

        Ok, toki myönnän kyllä, että Darkkiksen raivoamiset vähän ihmetyttää, mutta ehkä se on Darkkiksen huumoria jota ei pidä ottaa vakavasti. Mä mieluummin perehtyisin siihen, mitä Darkkis kirjoittaa.


    • kaituoonnistuu

      Hahhahhaa. Kukas se on ja pitäiskö junkun tuntea se?
      Mitä sillä on väliä jos jonkun feikkiprofiili joutuu pohjamutiin? Onko sillä jotain väliä?
      Se tekee ihmiselle hyvää, kun se tuntee olevansa mitätön. Siksi tätä feikki-leikkijää paukutetaan halolla päähän, kun se ansaitsee sen ja tarvitsee sen.
      Mollauksen kohde on itse mollauksen ansainnut. Ei sitä muuten tehtäisi.
      Minusta hyvä, että matalaksi vaan ja kuravettä päälle. Luuliko se olevansa jotain?

      • "Se tekee ihmiselle hyvää, kun se tuntee olevansa mitätön."

        Kerropa tästä hyvä esimerkki omasta elämästäsi.


    • Psykiatriantuntija

      On pitkä pätkä taas oikeitten taliaivojen keskustelua, hakeutukaa hoitoon ajoissa

    • Ätmi-

      Olen lukenut palstan juttuja 10 vuotta ja olen lukenut darkin juttuja ihan tarpeeksi joten tiedän että se on ätmi. Kirjoitteli ennen eri nimimerkeillä.

    • bvcb65456bvb

      Ehe.. Se darkkista piinaava kusipää poistattaa kaikki D: tä puolustavat viestit..

    • Kaikysyäsaa

      Miten dark on jaksanut itse täällä vuosia raivota samoista asioista.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14901
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3085
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3079
    4. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3076
    5. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3075
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3074
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3064
    Aihe