Mikä kesässä on parasta? Aiotteko etsiä kumppania kesällä?
Tykkäättekö kesästä?
212
1661
Vastaukset
Tykkää. RAKASTAN.
Olen 100 % kesäihminen.
Koko elämä on parasta silloin. <3- missilankulla
Kesällä ei joudu jääkikkoleskexi
mie mään kesälomal Turkuun tykkivene Karjalan suitsiin
ja laulamaan laivaston kunniabiisii rommihuppelis
https://www.youtube.com/watch?v=SREbs-5qS4w - albtrossi
missilankulla kirjoitti:
Kesällä ei joudu jääkikkoleskexi
mie mään kesälomal Turkuun tykkivene Karjalan suitsiin
ja laulamaan laivaston kunniabiisii rommihuppelis
https://www.youtube.com/watch?v=SREbs-5qS4whttps://www.youtube.com/watch?v=fVKVwqxYZjA
ei uo alparosiloit Ladogal
- avaruusvaginatkin
mukava tyttö aina kelpaa... minulla on nyt sopimuksia tehty jo elokuulle ja muita omia työtehtäviä mitä pitäisi tehdä...
Ylityöllistetty niin että en saa edes tehdä kaikkia töitä, tekisin liikaa, välillä pitäisi levätäkin.
Kansainvälinen avaruusasema voi näkyä nyt hyvin taivaalla yöllä jossain suunnassa.
Joo avaruusjutut ja tyttöjen vagina ovat lähimmät kiinnostuksen kohteet.. Kesä on ihan ok; vähän sellainen esileikki kohti kliimaksia eli syksyä; pimeneviä syysiltoja, myskyjä ja koleita kelejä.
Kesässä parasta on vuosiloma ja viimeiseen kysymykseen vastaan vanhalla viiisaudella eli " kun ei ollut heilaa helluntaina voin juosta koko kesän missä haluan."Äläpä nyt turhia kurise kesästä ja juoksemisista; huomasitko, että sinut oli valittu näissä raameissa kesän 2018 Hottikseksi? Minä näin sellaisen kommentin. Sullakin sellaista piilohuomiota, ettet arvaakaan...
(kikatusta)misspönttöuuni kirjoitti:
Äläpä nyt turhia kurise kesästä ja juoksemisista; huomasitko, että sinut oli valittu näissä raameissa kesän 2018 Hottikseksi? Minä näin sellaisen kommentin. Sullakin sellaista piilohuomiota, ettet arvaakaan...
(kikatusta)Kyllä on melko ahtaat raamit tai ihmiset ovat polttaneet silmänsä auringonpaisteessa jos minusta saa tehtyä hottiksen.
Täytyy myöntää että olen hieman kateellinen teille kesäihmisille, teillä on jo vauhti päällä ja pesänrakennusvietti ylimmillään kun minä vasta latailen akkuja syksyä varten.M184 kirjoitti:
Kyllä on melko ahtaat raamit tai ihmiset ovat polttaneet silmänsä auringonpaisteessa jos minusta saa tehtyä hottiksen.
Täytyy myöntää että olen hieman kateellinen teille kesäihmisille, teillä on jo vauhti päällä ja pesänrakennusvietti ylimmillään kun minä vasta latailen akkuja syksyä varten.Äläs nyt kyykistele. Sut on siihen valittu. Se oli isolla siinä tekstissä. :)
Et ole vielä myöhässä mistään,
kesän kyytiin kyllä ehtii! :)
Nyt vaan aurinkoa pintaan ja eau de colognea kaulaan, kainaloon ja raitille, hop!misspönttöuuni kirjoitti:
Äläs nyt kyykistele. Sut on siihen valittu. Se oli isolla siinä tekstissä. :)
Et ole vielä myöhässä mistään,
kesän kyytiin kyllä ehtii! :)
Nyt vaan aurinkoa pintaan ja eau de colognea kaulaan, kainaloon ja raitille, hop!Ei tarvi läträtä hajusteilla sillä ihan perushielläkin pääsi tänään pesille. Toki se edellytti kovaa peruslyöntiä kakkosrajalle tai onnistunutta näpyä jolloin lukkari/sieppari eivät ehtineet polttamaan. Kyykistelyäkään ei ole tullut tehtyä kun salilla maastaveto vaihtui maastavetoon suorin jaloin.
Koska olet noin sympaattinen ihminen niin yritän etsiä vielä itsestäni "käyn ahon laitaa/kesän lapsi" persoonan ennenkuin alkaa taas päivä lyhentyä.
- Keskitason.kundi
Kesällä ei yleensä palele niin paljon kuin talvella. Luntakin on yleensä vähemmän.
Kauniita naisia katsastan, ruosteisella polkupyörällä ratsastan.
Ketään en kiinni saa, en enää edes yritä. Oppirahat on maksettu, tyhjään on turhaa sijoittaa mitään. - Aitosinkkumies-
Olen minä yhtä kaverini exää vikitellyt. Tänäänkin vein sille kalaa. Kesässä on mukavaa tietenkin hyvät kelit ja helle koska ei suomen kesä nyt niin pitkä ole eikä hellepäiviä ole kovin paljon kesässä.
- lihavihatipunen
Olitko siikoja ongimassa koska auringo paistoi?
- kokeilentehdätuo
Yritän tehdä yhdellä kädellä sellaisia tyttöjen palmikkoja itselle kun on liian pitkät hiukset, melkein onnistun tekemään pään takapuolelle letin tai sitten siitä tulee joku solmu.
- Ujoatm29v
Varmaan alkoholin juominen ja päänsä sekaisin vetäminen huumaavilla aineilla kun ei naistakaan saa.
- Kaikysyäsaa
Miks ruma etsisi kumppania. En ymmärrä sitä miksi miehet juo päänsä täyteen ja menevät baariin suurin toivein saada naista. Ei ruma ole ennenkään onnistunut naista saamaan joten turha siellä baariessa käydä.
- Kuikelo
Empä enää. Ennen tykkäsin mutta nykyään lähinnä ärsyttää, kun kaikki näkyy hyvin ja kaukaa. Siksi enemmän talven pimeys, varhainen sellainen. Tosin nykyään inhoan talveakin mutta sitä ei kysytty. Inhoan kylmää mutta kesällä on lämmintä. Ja välillä kuumaakin. Empä näillä silmillä näe kesässä muuta hyvää kuin lämpimyyden. Ja luonto. Siellä on rauhaisaa. Ei näe muitakaan.
- vaikkasamapatuo
Kesästä tykkään kyllä mutta toivotontahan tämä yksinäisen miehen elämä on. Kumppanin etsintä on myös turhaa koska naisia ei enää kiinnosta normaalin näköinen mies. Parasta on varmaan istua pihakeinussa ja juoda alkoholia.
- lihavihatipunen
" naisia ei enää kiinnosta normaalin näköinen mies"
Minkä näköinen on "normaalin näköinen"? - vaikkasamapatuo
lihavihatipunen kirjoitti:
" naisia ei enää kiinnosta normaalin näköinen mies"
Minkä näköinen on "normaalin näköinen"?Ai niin, unohdin että naiset eivät koskaan ole normaaleja tai tavallisia vaan toinen toistaan persoonallisempia. Siksi kai ajatus on niin outo. Miehet ovat usein ihan tavallisia ulkonäöltään. Ikäväähän se tietysti on mutta minkä sille mahtaa. Iso joukko mitättömiä miehiä jotka eivät herätä ulkonäöllään kiinnostusta eivätkä huomiota. Ja ulkonäköhän se aluksi ratkaisee koska naiset ovat päättäneet olla pinnallisia tässä alkukarsinnassa. Myöhemmin tulee sitten henkevyyden vuoro. Ihan hyvin sitä syvällisempää vaihetta voisi aikaistaa mutta näin on joku keksinyt toimia ja kanalauma seuraa perässä.
- fakta
vaikkasamapatuo kirjoitti:
Ai niin, unohdin että naiset eivät koskaan ole normaaleja tai tavallisia vaan toinen toistaan persoonallisempia. Siksi kai ajatus on niin outo. Miehet ovat usein ihan tavallisia ulkonäöltään. Ikäväähän se tietysti on mutta minkä sille mahtaa. Iso joukko mitättömiä miehiä jotka eivät herätä ulkonäöllään kiinnostusta eivätkä huomiota. Ja ulkonäköhän se aluksi ratkaisee koska naiset ovat päättäneet olla pinnallisia tässä alkukarsinnassa. Myöhemmin tulee sitten henkevyyden vuoro. Ihan hyvin sitä syvällisempää vaihetta voisi aikaistaa mutta näin on joku keksinyt toimia ja kanalauma seuraa perässä.
Status ja resurssit ovat useammin naiselle tärkeämpiä kuin ulkonäkö.
Tykkään kesästä todella paljon. Olen kevät- ja kesäihminen. Parasta on valoisa aika, kun luonto herää eloon ja itsellä on paljon enemmän energiaa touhuta ja tehdä asioita. Kesällä on eläminen ja oleminen kaikin puolin helpompaa. :)
- sinkkuli
Kesä on parasta aikaa. Kaikki vaan on niin kaunista ja miehetkin senkun komistuu ; ) Haku päällä..
- aitoriitta
Tykkään. Kesässä on parasta saunominen ja uiminen luonnonvesissä. Vaaleat yöt ja kaunis luonto ovat myös plussaa. Ihmiset ovat jotenkin virkeämpiä kesällä ja sosiaalisempia. Tulee kutsuja juhliin. Voi liikkua helpommin kuin talvella.
Kesä on huippua tietty!
Töissä menee aikaa paljon, mutta silti aion nauttia lyhyestä Suomen kesästä sen mitä kerkeen.
Ja kyllä mä taidan kainaloon täksi kesäksi...ja mielummin pidemmäksikin aikaa naisen nappasta.
Syksykin sitten kelpaa tulla. Sekin on kaunista aikaa. Mutta sinne on matkaa... ensin tää kesä pidetään pois.Minulla kesä on osin ruohonleikkaamista Faijan omakotilalon luona. Töitä en kesällä tee muuta kuin Faijan pihassa. Muutakin on tehtävänä kuin leikata nurmikkoa, jota meinaa ajella ensimmäisen kerran huomenna. Sitten seuraava kerta on runsaan viikon päästä uudestaan. Sen jälkeen noudatetaan vajaata kahta viikkoa ja lopulta leikkuu käy kahden viikon välein. Nyt ei ole pelkoa sateesta, mutta pian jos ei sada niin luonto kärsii ja nurmikkokin kuivaa? Nyt alkaa kaipailemaan välillä vierailevia matalapaine sateineen?
Itselläni rakennetaan pitkällä tähtäimellä suhdetta yhteen naiseen. 3.6. sunnuntaina tapaamme ja elokuussa hän on taas tulossa luokseni Joensuuhun katsomaan elokuvaa. Kuten aikaisemmin neuvoit niin vähitellen rakennellaan jotakin. Kenties siitä tulee vain kaunis ystävyyssuhde, vaikka joskus on käynyt mielessä myös hänen suutelemisensa. Vielä on pitkä matka naisesta kainaloon. Hyvää yritystä Sinulle naisten suhteen.
Sanoit, että kesällä menee töissä aika paljon, mutta ilmeisesti on sentään jotain lomaa?Faith.Hope.Love kirjoitti:
Minulla kesä on osin ruohonleikkaamista Faijan omakotilalon luona. Töitä en kesällä tee muuta kuin Faijan pihassa. Muutakin on tehtävänä kuin leikata nurmikkoa, jota meinaa ajella ensimmäisen kerran huomenna. Sitten seuraava kerta on runsaan viikon päästä uudestaan. Sen jälkeen noudatetaan vajaata kahta viikkoa ja lopulta leikkuu käy kahden viikon välein. Nyt ei ole pelkoa sateesta, mutta pian jos ei sada niin luonto kärsii ja nurmikkokin kuivaa? Nyt alkaa kaipailemaan välillä vierailevia matalapaine sateineen?
Itselläni rakennetaan pitkällä tähtäimellä suhdetta yhteen naiseen. 3.6. sunnuntaina tapaamme ja elokuussa hän on taas tulossa luokseni Joensuuhun katsomaan elokuvaa. Kuten aikaisemmin neuvoit niin vähitellen rakennellaan jotakin. Kenties siitä tulee vain kaunis ystävyyssuhde, vaikka joskus on käynyt mielessä myös hänen suutelemisensa. Vielä on pitkä matka naisesta kainaloon. Hyvää yritystä Sinulle naisten suhteen.
Sanoit, että kesällä menee töissä aika paljon, mutta ilmeisesti on sentään jotain lomaa?Joo. Pitihän tuo jo ajaa toi nurtsi...
Niin. Mulla on haaveissa pitää vajaa pari viikkoa lomaa, että voin pitää ne 40- vuotis synttärit.Dissident kirjoitti:
Joo. Pitihän tuo jo ajaa toi nurtsi...
Niin. Mulla on haaveissa pitää vajaa pari viikkoa lomaa, että voin pitää ne 40- vuotis synttärit.Itse menen kohta ajamaan sitä nurmikkoa.
Siis heinäkuussa 2 viikon loma vai? Muistaakseni ne sinun 40-vuotissyntärit oli heinäkuussa? Oletko suunnitellut niitä vai pitäisikö se loma ensin saada?
Oikeastaan tykkään kaikista vuodenajoista yhtä paljon
- Yksinäinen-ätmi
Ei tykätä- Masentaa kun kaikilla on joku nainen ja pitävät hauskaa ja matkustelevat ja itse joudun yksin olemaan taas koko kesän.
- kesäpaneskelija
Kesäyöt valvotaan
ei mennä nukkumaan
aamulla taas uusi nainen hakemaan - Ananias
Kesässä parasta on lämpö ja naisten paljas pinta. Tykkään kesästä.
Kesä on parasta aikaa kumppanin etsinnälle, mutta en suhtaudu tuohon kovinkaan vakavasti. Irtosuhteilu riittää.- Ananias
misspönttöuuni kirjoitti:
"Irtosuhteilu".
Tshyi!Tshyi itsellesi.
Kesällä kuuluu pitää hauskaa jotta jaksaa ankean talven. Ananias kirjoitti:
Tshyi itsellesi.
Kesällä kuuluu pitää hauskaa jotta jaksaa ankean talven.Ei kultapieni pano- ja irtosuhteilla. Sanoin jossain tuolla aiemmin, että siinä ovat maailman kauheimmat sanat. Ei silleen, ei silleen...
(vanha romantikko värisee täällä)- Ananias
Ei kultapieni pano- ja irtosuhteilla. Sanoin jossain tuolla aiemmin, että siinä ovat maailman kauheimmat sanat. Ei silleen, ei silleen...
(vanha romantikko värisee täällä)Voi sua romantikkoa.
Panosuhteista olen kyllä kanssasi samaa mieltä, niistä tulee vain harmia. Vappuaattona törmäsin daamiin jonka kanssa olin viime kesän ja syksyn aikana lyhyessä alan suhteessa, mutta piti hankkiutua siitä eroon kun tuo daami rupesi jo haaveilemaan enemmästä. Sain kuulla kunniani siitä kuinka olin käyttänyt häntä hyväkseni, vaikka saa**nan akka on itse vieläpä naimisissa.
Naiset tuppaa uhriutumaan silloinkin kun itse toimivat moraalittomasti. Harvalla miehellä olisi pokkaa syyllistää naista kun tuo tapahtuisi toisinpäin. Ananias kirjoitti:
Voi sua romantikkoa.
Panosuhteista olen kyllä kanssasi samaa mieltä, niistä tulee vain harmia. Vappuaattona törmäsin daamiin jonka kanssa olin viime kesän ja syksyn aikana lyhyessä alan suhteessa, mutta piti hankkiutua siitä eroon kun tuo daami rupesi jo haaveilemaan enemmästä. Sain kuulla kunniani siitä kuinka olin käyttänyt häntä hyväkseni, vaikka saa**nan akka on itse vieläpä naimisissa.
Naiset tuppaa uhriutumaan silloinkin kun itse toimivat moraalittomasti. Harvalla miehellä olisi pokkaa syyllistää naista kun tuo tapahtuisi toisinpäin.Ou nou. Kato nyt. Noin siinä käy.
Minä kerron sinulla salaisuuden pikkumurmeli; nainen ajattelee AINA -AINA- noin.
Ei ole olemassa "kevyttä keittoa" vaikka me muuta vakuuttaisimme. Hän söi kahdesta heinäläjästä, ja piti sinuakin hänelle kuuluvana, omanaan. Sä ajattelit, että kun naimisissa, niin voi pelata, mutta ei nainen niin ajattele, edes moraaliton nainen. Se muija on syyttänyt oikeasti ja tosissaan sinua hyväksikäytöstä. Kappas vain, miehet näyttävät ottavan opikseen myös varttuneemmalla iällään? Ei pidä polkea jos ei ota omakseen...
Ananias-armas, nainen on riippakivi.
Ja itse olen todellakin onneton romantikko.
Se on jo sinällään petollista.- Ananias
Ou nou. Kato nyt. Noin siinä käy.
Minä kerron sinulla salaisuuden pikkumurmeli; nainen ajattelee AINA -AINA- noin.
Ei ole olemassa "kevyttä keittoa" vaikka me muuta vakuuttaisimme. Hän söi kahdesta heinäläjästä, ja piti sinuakin hänelle kuuluvana, omanaan. Sä ajattelit, että kun naimisissa, niin voi pelata, mutta ei nainen niin ajattele, edes moraaliton nainen. Se muija on syyttänyt oikeasti ja tosissaan sinua hyväksikäytöstä. Kappas vain, miehet näyttävät ottavan opikseen myös varttuneemmalla iällään? Ei pidä polkea jos ei ota omakseen...
Ananias-armas, nainen on riippakivi.
Ja itse olen todellakin onneton romantikko.
Se on jo sinällään petollista.Noinhan siinä käy varmaan useasti, olisi pitänyt tajuta homma etukäteen. Tai ottaa palvelusta rahaa.
Ymmärrän tuon ajatuksesi siitä että romantikkona on hankala olla, sillä olen itsekin pohjimmiltani romantikko. Ei vain passaa heittäytyä tunteiden vietäväksi. Ananias kirjoitti:
Noinhan siinä käy varmaan useasti, olisi pitänyt tajuta homma etukäteen. Tai ottaa palvelusta rahaa.
Ymmärrän tuon ajatuksesi siitä että romantikkona on hankala olla, sillä olen itsekin pohjimmiltani romantikko. Ei vain passaa heittäytyä tunteiden vietäväksi.Siksi minusta tuleekin erakko, koska romantikko menee aina tunne edellä, miten hitossa sen voisi kytkeä pois päältä.
Ei siinä pala muuten kuin sydän ja siivet...- Ananias
Siksi minusta tuleekin erakko, koska romantikko menee aina tunne edellä, miten hitossa sen voisi kytkeä pois päältä.
Ei siinä pala muuten kuin sydän ja siivet...Ihmisen on aika helppo jakaa oma persoonallisuutensa. On bailaava Ananias ja selvänä puurtava Ananias.
Bailaava Ananias menee sänkyyn aina vain tunteesta, mutta se tunne haihtuu nukkuessa ja aamulla herää se toinen Ananias.
Kyse on taidosta osata pitää nuo roolit erillään. Jos kuvittelen tilanteen jossa kirjoittelisin jonkun ihanuuden kanssa netissä aktiivisesti, ja päädyttäisiin tapaamaan IRL, ja tuo nettituttavuus vastaisikin oikeasti mielikuviani hänestä, niin silloin olisin tietenkin tuhon oma. Ei olisi mitään mahdollisuutta vaihtaa toiseen "minään". Ananias kirjoitti:
Ihmisen on aika helppo jakaa oma persoonallisuutensa. On bailaava Ananias ja selvänä puurtava Ananias.
Bailaava Ananias menee sänkyyn aina vain tunteesta, mutta se tunne haihtuu nukkuessa ja aamulla herää se toinen Ananias.
Kyse on taidosta osata pitää nuo roolit erillään. Jos kuvittelen tilanteen jossa kirjoittelisin jonkun ihanuuden kanssa netissä aktiivisesti, ja päädyttäisiin tapaamaan IRL, ja tuo nettituttavuus vastaisikin oikeasti mielikuviani hänestä, niin silloin olisin tietenkin tuhon oma. Ei olisi mitään mahdollisuutta vaihtaa toiseen "minään".Eikä ole helppo jakaa. Minä menen näillä. En minä pysty jakautuneeseen persoonallisuuteen. Hankalaa se on jo tämän nimimerkinkin kanssa!
Ananias kirjoitti:
Ihmisen on aika helppo jakaa oma persoonallisuutensa. On bailaava Ananias ja selvänä puurtava Ananias.
Kyse on taidosta osata pitää nuo roolit erillään. Jos kuvittelen tilanteen jossa kirjoittelisin jonkun ihanuuden kanssa netissä aktiivisesti, ja päädyttäisiin tapaamaan IRL, ja tuo nettituttavuus vastaisikin oikeasti mielikuviani hänestä, niin silloin olisin tietenkin tuhon oma. Ei olisi mitään mahdollisuutta vaihtaa toiseen "minään".Mitäs sitten tapahtuisi?
- Ananias
Eikä ole helppo jakaa. Minä menen näillä. En minä pysty jakautuneeseen persoonallisuuteen. Hankalaa se on jo tämän nimimerkinkin kanssa!
Kyllä naisetkin pitävät hauskaa, olen pitänyt kainalossani montaa sellaista. Ei se ehkä kaikille sovi.
Ananias kirjoitti:
Kyse on taidosta osata pitää nuo roolit erillään. Jos kuvittelen tilanteen jossa kirjoittelisin jonkun ihanuuden kanssa netissä aktiivisesti, ja päädyttäisiin tapaamaan IRL, ja tuo nettituttavuus vastaisikin oikeasti mielikuviani hänestä, niin silloin olisin tietenkin tuhon oma. Ei olisi mitään mahdollisuutta vaihtaa toiseen "minään".Voiko olla niin, että miehet pystyvät tuohon erotteluun paremmin.
Ei, nainen ei kyllä pysty. (pyrrrr)
Olisi esimerkiksi hyvin pelottavaa jos tapaisit allekirjoittaneen.
Minä olen aina liian intensiivinen. Niin..se ei ole millekään miehelle hyväksi, koska se kärventää vain tyypin.- Ananias
Mitäs sitten tapahtuisi?
Kyllä sinä romantikkona tiedät mitä tapahtuisi jos toteaisit tavanneesi ihmisen joka saa jotakin läikähtämään sydämessäsi.
Lämmöt nousisi. Ananias kirjoitti:
Kyllä naisetkin pitävät hauskaa, olen pitänyt kainalossani montaa sellaista. Ei se ehkä kaikille sovi.
Voi eiiii....
Ei todellakaan kaikille sovi..
Nainen, joka riekkuu kovin oudosti, riekkuu elämättömän elämän, koettujen pettymyksien ja hukattujen haaveiden takia.Ananias kirjoitti:
Kyllä sinä romantikkona tiedät mitä tapahtuisi jos toteaisit tavanneesi ihmisen joka saa jotakin läikähtämään sydämessäsi.
Lämmöt nousisi.Niin, ja pahintahan siinä saisi pelätä.
- Ananias
Voiko olla niin, että miehet pystyvät tuohon erotteluun paremmin.
Ei, nainen ei kyllä pysty. (pyrrrr)
Olisi esimerkiksi hyvin pelottavaa jos tapaisit allekirjoittaneen.
Minä olen aina liian intensiivinen. Niin..se ei ole millekään miehelle hyväksi, koska se kärventää vain tyypin.Viimeksi keskustellessamme mainitsit olevasi liian taiteellinen(?) ja koet että tarvitset paljon omaa tilaa, joka voi antaa vastapuolelle tunteen ettet ole tosissasi "romanssin" suhteen.
Tuo kuulostaa minusta joltain muulta kuin intensiivisyydeltä. - Ananias
Niin, ja pahintahan siinä saisi pelätä.
Kokemuksesta tiedän että lämpöjen noustessa riittävän ylös, ne pelot haihtuu ja tilalle astuu usko itseensä ja tunteen kaikkivoipaisuuteen.
Ananias kirjoitti:
Viimeksi keskustellessamme mainitsit olevasi liian taiteellinen(?) ja koet että tarvitset paljon omaa tilaa, joka voi antaa vastapuolelle tunteen ettet ole tosissasi "romanssin" suhteen.
Tuo kuulostaa minusta joltain muulta kuin intensiivisyydeltä.Liian luova. Luovat ihmiset ovat kiivaita hyvässä ja pahassa. Intensiivisyys tulee siinä mukana.
Sinä et nyt käsitä, mitä ajan takaa. Olen intensiivinen keskittyessäni johonkin, se tarvitsee tilaa, muttei hävitä intensiivisyyttä kahden ihmisen kanssakäymisessä. Intensiivisyys on pelottavaa, jopa itsestäni. Joskus voisi asiat ottaa vastaan pienemmällä "poltteella". Jos osaisi.
Ymmärrätkö nyt?Ananias kirjoitti:
Kokemuksesta tiedän että lämpöjen noustessa riittävän ylös, ne pelot haihtuu ja tilalle astuu usko itseensä ja tunteen kaikkivoipaisuuteen.
Joo, mutta sitten se on menoa. Sitä minäkin yritän sanoa.
- Ananias
Liian luova. Luovat ihmiset ovat kiivaita hyvässä ja pahassa. Intensiivisyys tulee siinä mukana.
Sinä et nyt käsitä, mitä ajan takaa. Olen intensiivinen keskittyessäni johonkin, se tarvitsee tilaa, muttei hävitä intensiivisyyttä kahden ihmisen kanssakäymisessä. Intensiivisyys on pelottavaa, jopa itsestäni. Joskus voisi asiat ottaa vastaan pienemmällä "poltteella". Jos osaisi.
Ymmärrätkö nyt?Jos oikein käsitän, niin tarkoitat sitä että olet intensiivinen ja kohdistat fokuksen aina yhteen asiaan kerrallaan. Silloin kun sulla on fokus jossain asiassa, niin muut elämääsi kuuluvat asiat ovat aktiivisten ajatustesi ulkopuolella(ko/kö)?
- Ananias
Joo, mutta sitten se on menoa. Sitä minäkin yritän sanoa.
En minä ainakaan pelkää tuota tilannetta, mutta toisaalta en ole vuosiin altistanut itseäni tuollaisille tuntemuksille.
Ananias kirjoitti:
Jos oikein käsitän, niin tarkoitat sitä että olet intensiivinen ja kohdistat fokuksen aina yhteen asiaan kerrallaan. Silloin kun sulla on fokus jossain asiassa, niin muut elämääsi kuuluvat asiat ovat aktiivisten ajatustesi ulkopuolella(ko/kö)?
No vähän niin kuin niin. Joo.
Keskittyessä tarvii tietynlaisien flown ja draivin.
Oli se mies, työ, tanssi tai teksti. Pitää olla tilaa, mutta kaikki omalla ajallaan.
Mulla menee muuten virtapiirit sotkuun:)Ananias kirjoitti:
En minä ainakaan pelkää tuota tilannetta, mutta toisaalta en ole vuosiin altistanut itseäni tuollaisille tuntemuksille.
Paha paikka se on. :)
Kun se ei ole just sillon se kuuluisa
panosuhde tai mikään epämääräinen riippuliitäminen.
Kun on oikea kohde, on myös intensiivinen liekki.- Ananias
No vähän niin kuin niin. Joo.
Keskittyessä tarvii tietynlaisien flown ja draivin.
Oli se mies, työ, tanssi tai teksti. Pitää olla tilaa, mutta kaikki omalla ajallaan.
Mulla menee muuten virtapiirit sotkuun:)Kääääääk!!!! Meinaatko että tarviit parisuhteeseen flown ja draivin?
Olen tehnyt duunia jossa mun on pitänyt tsempata "estradille" astuessani että olen oikeassa tunnetilassa, ja suoraan sanoen en voisi edes ajatella suhdetta jossa kumppani tulisi samalla tavalla rooliinsa uppoutuneena kotiin.
Ehkä käsitin jotain väärin... - Ananias
Paha paikka se on. :)
Kun se ei ole just sillon se kuuluisa
panosuhde tai mikään epämääräinen riippuliitäminen.
Kun on oikea kohde, on myös intensiivinen liekki.Pakko sanoa etten tunnista ongelmaasi.
Kyllä mulle ainakin rakkaussuhde on tavannut olla virtalähde mistä on voinut ladata akun. Ananias kirjoitti:
Kääääääk!!!! Meinaatko että tarviit parisuhteeseen flown ja draivin?
Olen tehnyt duunia jossa mun on pitänyt tsempata "estradille" astuessani että olen oikeassa tunnetilassa, ja suoraan sanoen en voisi edes ajatella suhdetta jossa kumppani tulisi samalla tavalla rooliinsa uppoutuneena kotiin.
Ehkä käsitin jotain väärin...Hahhah hah :D No herra on hyvä vaan...
EHKÄ vähän käsitit taas väärin, joo :'D
Höpsijäinen..Mä sulle flowt näytän. Eiköhän se mies saa aikaan sen draivin, mikä tarvitaan ihan noin lonkalta. En ajatellut hankkia mitään bisnesenkeliä preppaamaan sitä hetkeä varten kun astun miehen luo kotikeittiöön :D
Vaikka yhtä hemmetin showtahan tämä meikäläisen arki jo onkin.
(naurua)Ananias kirjoitti:
Pakko sanoa etten tunnista ongelmaasi.
Kyllä mulle ainakin rakkaussuhde on tavannut olla virtalähde mistä on voinut ladata akun.Tunnistatko vuorokauden ajan?
Haluatko valvoa kanssani aamuun?
(naurua vesissä silmin)
Mulla ei ole mitään kiirettä kultapieni, ladataan akkuja :'D- Ananias
Hahhah hah :D No herra on hyvä vaan...
EHKÄ vähän käsitit taas väärin, joo :'D
Höpsijäinen..Mä sulle flowt näytän. Eiköhän se mies saa aikaan sen draivin, mikä tarvitaan ihan noin lonkalta. En ajatellut hankkia mitään bisnesenkeliä preppaamaan sitä hetkeä varten kun astun miehen luo kotikeittiöön :D
Vaikka yhtä hemmetin showtahan tämä meikäläisen arki jo onkin.
(naurua)Voin minä sulle jotakin opettaa valmistautumisesta asiakastapaamisiin, olen joutunut perehdyttämään alalle liudan aloittelevia myyjiä. Moni heistä menestyy nykyään alalla erinomaisesti.
Pakko kyllä sanoa, että parisuhde on itselleni sellainen ihmissuhde jossa pitää saada olla 100 prosenttisesti oma itsensä. Kaikki mitä on mielessä, pitää saada tuoda ulos jos siihen tuntee tarvetta, mutta tietenkin korrektius ja toisen kunnioittaminen kuuluu sopimukseen. - Ananias
Tunnistatko vuorokauden ajan?
Haluatko valvoa kanssani aamuun?
(naurua vesissä silmin)
Mulla ei ole mitään kiirettä kultapieni, ladataan akkuja :'DKerranhan sitä vain eletään, joten kirjoitellaan niin kauan kun juttua riittää. Taidan keitellä aamukahvit samalla.
Ananias kirjoitti:
Voin minä sulle jotakin opettaa valmistautumisesta asiakastapaamisiin, olen joutunut perehdyttämään alalle liudan aloittelevia myyjiä. Moni heistä menestyy nykyään alalla erinomaisesti.
Pakko kyllä sanoa, että parisuhde on itselleni sellainen ihmissuhde jossa pitää saada olla 100 prosenttisesti oma itsensä. Kaikki mitä on mielessä, pitää saada tuoda ulos jos siihen tuntee tarvetta, mutta tietenkin korrektius ja toisen kunnioittaminen kuuluu sopimukseen.Ihanko totta, niinkö? Teetkö sinä sellaista hommaa? Eli sinun täytyy itse olla tosi hyvä esiintymään...
Niin olen minäkin. Olen ollut ja joudun vieläkin olemaan ison ihmisjoukon edessä. Se on jo nykyisin ihan kotoista. En tajua enää edes jännittää. Mä sytyn ihmisistä ja yleisöstä. Mitä enemmän, se kiivaampi tekeminen ja keskittyminen.
Parisuhteesta, joo, tietenkin pitää olla OMA ITSENSÄ. Vikoineen, epätäydellisyyksineen kaikkineen. Eiks sen niin pitäisi aina mennä? REHELLISYYS on kaikkein tärkeintä. Ei mitään vilunkia ja seläntakustouhua. Itse sanon suoraan, ja siinä on minulla kehittymisen kohde ja työn alla koko juttu. Pitäis opetella tuota mainitsemaasi korrektiutta eikä ladata suoralta kädeltä, mitä sattuu tulemaan. Saa toiseen muuten aikamoisia arpia.
Mutta maton alle ei lakaista. Ei enää.Ananias kirjoitti:
Kerranhan sitä vain eletään, joten kirjoitellaan niin kauan kun juttua riittää. Taidan keitellä aamukahvit samalla.
Kerran eletään ja kesä on. Nukkua ehtii.
Sie olet siinä ja mie tässä. Laitahan kahvipannu kuhisemaan:)Ananias kirjoitti:
Voin minä sulle jotakin opettaa valmistautumisesta asiakastapaamisiin, olen joutunut perehdyttämään alalle liudan aloittelevia myyjiä. Moni heistä menestyy nykyään alalla erinomaisesti.
Pakko kyllä sanoa, että parisuhde on itselleni sellainen ihmissuhde jossa pitää saada olla 100 prosenttisesti oma itsensä. Kaikki mitä on mielessä, pitää saada tuoda ulos jos siihen tuntee tarvetta, mutta tietenkin korrektius ja toisen kunnioittaminen kuuluu sopimukseen.Mikä sinusta on parisuhteessa vaikeinta? Sinä osaat sen tuolla elämänkokemuksellasi ihan taatusti sanoa.
Mikä on haaste? Sun näkökulma. Tai pahin seinä?
Entä mitkä on sun tärkeimmät odotukset?- Ananias
Ihanko totta, niinkö? Teetkö sinä sellaista hommaa? Eli sinun täytyy itse olla tosi hyvä esiintymään...
Niin olen minäkin. Olen ollut ja joudun vieläkin olemaan ison ihmisjoukon edessä. Se on jo nykyisin ihan kotoista. En tajua enää edes jännittää. Mä sytyn ihmisistä ja yleisöstä. Mitä enemmän, se kiivaampi tekeminen ja keskittyminen.
Parisuhteesta, joo, tietenkin pitää olla OMA ITSENSÄ. Vikoineen, epätäydellisyyksineen kaikkineen. Eiks sen niin pitäisi aina mennä? REHELLISYYS on kaikkein tärkeintä. Ei mitään vilunkia ja seläntakustouhua. Itse sanon suoraan, ja siinä on minulla kehittymisen kohde ja työn alla koko juttu. Pitäis opetella tuota mainitsemaasi korrektiutta eikä ladata suoralta kädeltä, mitä sattuu tulemaan. Saa toiseen muuten aikamoisia arpia.
Mutta maton alle ei lakaista. Ei enää.Myyntineuvottelut eivät ole yleisötapahtumia, ne tapahtuvat myyjäosapuolen ja ostajaosapuolen edustajien välillä ihan pienen porukan kesken. Kyse on neuvotteluista joissa myyjäosapuolen tulee kyetä vakuuttamaan että heillä on paras ratkaisu asiakkaan ongelmaan. Ison yleisön eteen en halua suurin surminkaan, en usko että se olisi minun juttuni.
Oma itsensä pitää voida olla, ja viat on mielestäni ihmisissä parasta. Ne tekee ihmisestä uniikin, mutta viasta/vioista huolimatta soittimen pitää soida kauniisti. Siis yleensä.
Inhimillisyys ja inhimilliset piirteet tekevät ihmisistä rakastettavia. Liika jyrkkyys itseilmaisussa voi toki muuttua liian "inhimilliseksi" piirteeksi, se voi alkaa nyppimään. Ei tarvi sovitella jos ei siltä tunnu, mutta ei pidä ärsyttää.
Rehellisyys, suoruus, avoimuus...noita pitää olla ihmissuhteissa, parisuhteessakin. - Ananias
Kerran eletään ja kesä on. Nukkua ehtii.
Sie olet siinä ja mie tässä. Laitahan kahvipannu kuhisemaan:)Niinpä. Juu, pitää laittaa se kahvi nyt tippumaan.
Ananias kirjoitti:
Myyntineuvottelut eivät ole yleisötapahtumia, ne tapahtuvat myyjäosapuolen ja ostajaosapuolen edustajien välillä ihan pienen porukan kesken. Kyse on neuvotteluista joissa myyjäosapuolen tulee kyetä vakuuttamaan että heillä on paras ratkaisu asiakkaan ongelmaan. Ison yleisön eteen en halua suurin surminkaan, en usko että se olisi minun juttuni.
Oma itsensä pitää voida olla, ja viat on mielestäni ihmisissä parasta. Ne tekee ihmisestä uniikin, mutta viasta/vioista huolimatta soittimen pitää soida kauniisti. Siis yleensä.
Inhimillisyys ja inhimilliset piirteet tekevät ihmisistä rakastettavia. Liika jyrkkyys itseilmaisussa voi toki muuttua liian "inhimilliseksi" piirteeksi, se voi alkaa nyppimään. Ei tarvi sovitella jos ei siltä tunnu, mutta ei pidä ärsyttää.
Rehellisyys, suoruus, avoimuus...noita pitää olla ihmissuhteissa, parisuhteessakin.Mutta sinulla on siinä kuitenkin tietynlainen rooli, työesiintymisrooli. Toimit sen turvin ja voimalla. Myyntimiehen roolilla teet tuloksen. Ja uskoisin, että se tulee jo vuosien jälkeen sisäsyntyisesti eikä tarvitse edes erikseen kytkeä päälle tai muistella tekniikoita/tapoja.
Mjahas, sellaista, vai niin...Aika kivaa tietää.
Inhimillisyys on rakastettavaa. Niinhän minä kerran sanoin, että ajan kanssa ulkoinen kerros tuppaa häviämään kun persoonaan kiintyy ja rakastuu syvemmin. Silloin ajattelee, että tuon kaltaista ei ole muuten toista. Se on kaunista ja liikuttavaa parisuhteessa. Onhan sekin muuten outoa, että niistä ärsyttävistäkin piirteistä tulee aikaa myöten hitto soikoon rakkaita. Niitä jopa ikävöi (en usko korviani, että sanon näin, mutta näin se vaan on). Ihmiseen tottuu hyvällä tapaa.
Kiukuta ei pidä turhaan, mutta ei pidä padotakaan loukkaamisen pelon vuoksi. Voihan sitä aina pyytää anteeksi? Eikö voikin. Jos jonkun asian ilmaisu ei ihan putkeen mennytkään. Kompromissikyky on myös tärkeää. Mä osaan joskus olla jopa hiljaa vaikka näkisin, että toinen tekee jonkun asian vikaan. Siks vaan, että se sille toiselle voi olla tärkeää, no, mitä sitä lyttäämään. Siitä olen nyt ylpeä, että sillä tavalla kielenkannat pysyy jo kurissa. Parikymppisenä ei vielä toiminu.- Ananias
Mikä sinusta on parisuhteessa vaikeinta? Sinä osaat sen tuolla elämänkokemuksellasi ihan taatusti sanoa.
Mikä on haaste? Sun näkökulma. Tai pahin seinä?
Entä mitkä on sun tärkeimmät odotukset?Parisuhteiden haasteet on ehkä kaksi erilailla ajattelevaa yksilöä, siinä pitää löytää "neuvotteluratkaisu" jossa molempien odotukset ja unelmat on edes tyydyttävästi huomioitu ja ratkaistu.
Pahin haaste tai joskus ylittämätön muuri on erilaiset odotukset elämältä. Luulen että liian monissa suhteissa toinen jyrää liikaa omaa tahtoaan ja toinen joutuu antamaan periksi siihen asti että sitten pinnan alla alkaa kuplimaan. Tuossa vaiheessa tulee eteen se että kumppanin naama alkaa ärsyttämään.
Mitkä on mun tärkeimmät odotukset? Kyllähän ne liittyy ensisijaisesti hyvinvointiin, omaan ja läheisten. Ananias kirjoitti:
Niinpä. Juu, pitää laittaa se kahvi nyt tippumaan.
Voi sinua...:/
Mä olen väsyttänyt sinut tänä yönä..
Ens yö kyllä sitten nukutaan. Katsos, minä rilluttelen nyt useamman päivän vapailla. Siitä tämä yöaktivoituminen johtuu. Päivän ajattelin kärventää pyllyä auringossa...ei estä torkkumista eikä ole kovin vaativaa toimintaa. :)
Mutta miekkonen siellä käy vähän sääliksi jos sattuu työkuvioita olemaan...minä rontti...
Sano kun väsyttää tosissaan..Ananias kirjoitti:
Parisuhteiden haasteet on ehkä kaksi erilailla ajattelevaa yksilöä, siinä pitää löytää "neuvotteluratkaisu" jossa molempien odotukset ja unelmat on edes tyydyttävästi huomioitu ja ratkaistu.
Pahin haaste tai joskus ylittämätön muuri on erilaiset odotukset elämältä. Luulen että liian monissa suhteissa toinen jyrää liikaa omaa tahtoaan ja toinen joutuu antamaan periksi siihen asti että sitten pinnan alla alkaa kuplimaan. Tuossa vaiheessa tulee eteen se että kumppanin naama alkaa ärsyttämään.
Mitkä on mun tärkeimmät odotukset? Kyllähän ne liittyy ensisijaisesti hyvinvointiin, omaan ja läheisten.Aikuisten ihmisten pitäisi lähtökohtaisesti osata.
Myönnytykset pitäisi tulla tasapelissä.
Odotukset ovat kenties suurin kompastuskivi. Sitä minäkin ajattelisin. Olis hirveän hyvä kun osais elää ilman painavia ennakko-odotuksia, mutta eihän se niin ikinä mene. Aina on jotain.
Mutta puolet haasteista on jo käsitelty elämässä kunhan ne edes tiedostaa.
Hyvinvointi, onnellisuus, tyytyväisyys, oman olemisensa merkityksellisyys itselle ja läheisille ja suurin piirtein samaan suuntaan olevat pyrkimykset, ehkä. Onhan se jäätävän huippua jos pystyy toteamaan, että "tuota minäkin haluan." Sitten siinä alkaa olla tiimi.Ananias kirjoitti:
Niinpä. Juu, pitää laittaa se kahvi nyt tippumaan.
Kyllä niin tulee taas mulle kuittailua tästä...
(hymähtää)...
tästä "yökekkaloinnista" sinun kanssas. Sitä on jo tullutkin. :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
(hymähtää)...
tästä "yökekkaloinnista" sinun kanssas. Sitä on jo tullutkin. :DVoi hyvänen aika, miten korkealla aurinko jo on...
(sukii takkutukkaa)- Ananias
Mutta sinulla on siinä kuitenkin tietynlainen rooli, työesiintymisrooli. Toimit sen turvin ja voimalla. Myyntimiehen roolilla teet tuloksen. Ja uskoisin, että se tulee jo vuosien jälkeen sisäsyntyisesti eikä tarvitse edes erikseen kytkeä päälle tai muistella tekniikoita/tapoja.
Mjahas, sellaista, vai niin...Aika kivaa tietää.
Inhimillisyys on rakastettavaa. Niinhän minä kerran sanoin, että ajan kanssa ulkoinen kerros tuppaa häviämään kun persoonaan kiintyy ja rakastuu syvemmin. Silloin ajattelee, että tuon kaltaista ei ole muuten toista. Se on kaunista ja liikuttavaa parisuhteessa. Onhan sekin muuten outoa, että niistä ärsyttävistäkin piirteistä tulee aikaa myöten hitto soikoon rakkaita. Niitä jopa ikävöi (en usko korviani, että sanon näin, mutta näin se vaan on). Ihmiseen tottuu hyvällä tapaa.
Kiukuta ei pidä turhaan, mutta ei pidä padotakaan loukkaamisen pelon vuoksi. Voihan sitä aina pyytää anteeksi? Eikö voikin. Jos jonkun asian ilmaisu ei ihan putkeen mennytkään. Kompromissikyky on myös tärkeää. Mä osaan joskus olla jopa hiljaa vaikka näkisin, että toinen tekee jonkun asian vikaan. Siks vaan, että se sille toiselle voi olla tärkeää, no, mitä sitä lyttäämään. Siitä olen nyt ylpeä, että sillä tavalla kielenkannat pysyy jo kurissa. Parikymppisenä ei vielä toiminu.Se on tosi että mulla on työrooli (kuten monella muullakin joka tekee persoonallaan työtä), mutta olen minä joutunut muokkaamaan sitä hyvin paljon itseni näköiseksi. Aikoinaan kun minua perehdytettiin alalle, minulle opetettiin minkälainen on hyvä myyjä.
No, minä en ollut sellainen hyvä myyjä ja työ oli älyttömän raskasta vaikka tein tulosta. Tajusin jossain vaiheessa itsekin että en vain voi omalla nimelläni ja omilla kasvoillani vetää mulle vierasta roolia, ja opettelin olemaan Ananias myös työroolin sisällä. Se helpotti.
Niin, parisuhdehan säilyy vain jos molemmat päästävät toisen kyllin lähelle omaa todellista minäänsä ja molemmat pitävät näkemästään. Tai tosiaankin kuten sanoit, tottuvat niihin vähän ärsyttäviin piirteisiin niin että nekin alkavat tuntumaan hyviltä.
Osaat antaa ihmisen tehdä virheitä puuttumatta siihen? Aika harvinaislaatuinen taito, luulen että minä en ole guru tuolla alalla.
Pönttö kiinnostaa. Onko sulla jotakin haaveita joita haluat toteuttaa? Kirjoittaminen on käsittääkseni sulle tärkeää, onko sillä saralla jotakin tavoitteita? - Ananias
Voi sinua...:/
Mä olen väsyttänyt sinut tänä yönä..
Ens yö kyllä sitten nukutaan. Katsos, minä rilluttelen nyt useamman päivän vapailla. Siitä tämä yöaktivoituminen johtuu. Päivän ajattelin kärventää pyllyä auringossa...ei estä torkkumista eikä ole kovin vaativaa toimintaa. :)
Mutta miekkonen siellä käy vähän sääliksi jos sattuu työkuvioita olemaan...minä rontti...
Sano kun väsyttää tosissaan..Ei mulla ole mitään ongelmia, olen jo muuttanut kalenterini näiden yökukkumisten takia siten ettei minua tarvita aamupäivisin.
- Ananias
Aikuisten ihmisten pitäisi lähtökohtaisesti osata.
Myönnytykset pitäisi tulla tasapelissä.
Odotukset ovat kenties suurin kompastuskivi. Sitä minäkin ajattelisin. Olis hirveän hyvä kun osais elää ilman painavia ennakko-odotuksia, mutta eihän se niin ikinä mene. Aina on jotain.
Mutta puolet haasteista on jo käsitelty elämässä kunhan ne edes tiedostaa.
Hyvinvointi, onnellisuus, tyytyväisyys, oman olemisensa merkityksellisyys itselle ja läheisille ja suurin piirtein samaan suuntaan olevat pyrkimykset, ehkä. Onhan se jäätävän huippua jos pystyy toteamaan, että "tuota minäkin haluan." Sitten siinä alkaa olla tiimi.Nuorella iällä niiden yhteisten tavoitteiden löytäminen on jotenkin selkäytimessä, kaikki on vielä kokematta ja molemmilla on poltetta päästä elämään ja kokemaan asioita. Toisella kierroksella on ehkä jo enemmän omaa elämää mitä pitäisi saada mahtumaan myös suhteen rinnalle tai sisään.
Ananias kirjoitti:
Se on tosi että mulla on työrooli (kuten monella muullakin joka tekee persoonallaan työtä), mutta olen minä joutunut muokkaamaan sitä hyvin paljon itseni näköiseksi. Aikoinaan kun minua perehdytettiin alalle, minulle opetettiin minkälainen on hyvä myyjä.
No, minä en ollut sellainen hyvä myyjä ja työ oli älyttömän raskasta vaikka tein tulosta. Tajusin jossain vaiheessa itsekin että en vain voi omalla nimelläni ja omilla kasvoillani vetää mulle vierasta roolia, ja opettelin olemaan Ananias myös työroolin sisällä. Se helpotti.
Niin, parisuhdehan säilyy vain jos molemmat päästävät toisen kyllin lähelle omaa todellista minäänsä ja molemmat pitävät näkemästään. Tai tosiaankin kuten sanoit, tottuvat niihin vähän ärsyttäviin piirteisiin niin että nekin alkavat tuntumaan hyviltä.
Osaat antaa ihmisen tehdä virheitä puuttumatta siihen? Aika harvinaislaatuinen taito, luulen että minä en ole guru tuolla alalla.
Pönttö kiinnostaa. Onko sulla jotakin haaveita joita haluat toteuttaa? Kirjoittaminen on käsittääkseni sulle tärkeää, onko sillä saralla jotakin tavoitteita?Mä ihailen ihmisiä, jotka pystyvät (ainakin vaikuttavat ulospäin) olemaan aivan samanlaisia melkeinpä joka tilanteessa. Se on myös aika harvinaista. Erikoislaatuinen taito. Että omalla minällään kykenee souvimaan työkuviot ja muun elämän. Niiden ihmisten täytyy olla tosi vahvoja, selväpiirteisiä.
En minäkään sitä osaa. Samaa olen yrittänyt, josko se toisi työhön helpotusta ettei rooli ole liian vahva. Siihen todella väsyy, käy raskaaksi, niin kuin sanoitkin.
Joo, se on sormien läpikatsomis-taito. :) Joskus voi olla kiva toisella ihan noinkin. Jos se onnellisuutta lisää. Parikymppisenä oli vielä perhanan jyrkkä kaikessa. Nyt on rinteet loivempia, jo.
Mullahan olis haaveita, mutta tärkein on terveys. Se kun säilyis, niin siinä olis ihan kaikki. Ilman sitä ei oikeastaan ole mitään. En tiedä, mitä niistä kannattaisi luetella, kun lapsiasia on ihan yhtä epäselvä kuin ennenkin. Kai haave on asua maalla, tehdä työtä, että elää muttei liikaa, järkevä jalat maassa oleva parisuhde, jossa ei tarvitse liikaa pingottaa ja mitä hyvää sitten noiden asioiden päälle voi lisää tulla, niin ihan tervetullutta on. Mä sanoin kerran, että kun aikanaan lähdön hetki koittaa, että sillon ois ihmisiä lähellä ettei elämä ois ollu vaan yksinäinen. Niin. Niin, no kirjoittaminen on omanaan. Sitä ei voi sillä tavalla ajatella kun ei ole lottovoittaja, mutta oishan se huikeeta väsäillä teoksia...:)
(huomaatko, mä olen jo ihan tokkurassa:)Ananias kirjoitti:
Ei mulla ole mitään ongelmia, olen jo muuttanut kalenterini näiden yökukkumisten takia siten ettei minua tarvita aamupäivisin.
Ihan tosi?
(ilahtunut, hämmästynyt aamutokkurainen ilme)- Ananias
(hymähtää)...
tästä "yökekkaloinnista" sinun kanssas. Sitä on jo tullutkin. :DVai kuittailua tullut? Tuskin se kovin paljoa sinua häiritsee, tai pitäisi häiritä...
Minä olen aina valinnut ketjun tai pari joihin kirjoittelen, en jaksa lukea ihan kaikkea mitä palstalla kirjoitellaan. Aktiiviaikoinani minä tein itse ketjut joihin kirjoittelin, se takasi että aiheet edes kiinnosti minua.
Meidän yksi suuri ero palstalla on se, että sulla on annettavaa palstalle mutta mulla ei. En ole järin kiinnostunut näistä väännöistä joita olen tänä kesänä lukenut jo kaksi vuotta. Ananias kirjoitti:
Nuorella iällä niiden yhteisten tavoitteiden löytäminen on jotenkin selkäytimessä, kaikki on vielä kokematta ja molemmilla on poltetta päästä elämään ja kokemaan asioita. Toisella kierroksella on ehkä jo enemmän omaa elämää mitä pitäisi saada mahtumaan myös suhteen rinnalle tai sisään.
Eletty elämähän siinä tekee sen.
Ja sitten edelleenkin mun suuri mietinnän aihe: Uusioperheet.
Miten ihmeessä ihmiset saavat sen kuvion toimimaan. No se on mulle niin laaja juttu, että se ei aamuyössä ratkea, sitä minä olen uselta ihmiseltä jo tiedustellut (naurahdus, mulla on joku jumi siinä kohdassa :)Ananias kirjoitti:
Vai kuittailua tullut? Tuskin se kovin paljoa sinua häiritsee, tai pitäisi häiritä...
Minä olen aina valinnut ketjun tai pari joihin kirjoittelen, en jaksa lukea ihan kaikkea mitä palstalla kirjoitellaan. Aktiiviaikoinani minä tein itse ketjut joihin kirjoittelin, se takasi että aiheet edes kiinnosti minua.
Meidän yksi suuri ero palstalla on se, että sulla on annettavaa palstalle mutta mulla ei. En ole järin kiinnostunut näistä väännöistä joita olen tänä kesänä lukenut jo kaksi vuotta.No lähinnä naurattaa...heh.
Ei tosissaan häiritse...
Mitäs sinä nyt...pöhkö, ei mullakaan sen kummempaa annettavaa tänne ole.
Kunhan pyörin. On sulla mulle annettavaa, varmaan kuitenkin tolkullisimmat keskustelut sinun kanssas. Kun en ole edes tätä palstahommaa kauaa touhunnut :)Ananias kirjoitti:
Vai kuittailua tullut? Tuskin se kovin paljoa sinua häiritsee, tai pitäisi häiritä...
Meidän yksi suuri ero palstalla on se, että sulla on annettavaa palstalle mutta mulla ei. En ole järin kiinnostunut näistä väännöistä joita olen tänä kesänä lukenut jo kaksi vuotta.Saisit sinä nyt palstalla(kin) olla vähän kiinnostunut jostakin.
Siis mimmi valvoo miekkosen takia tässä vieläkin. Ettet sä nyt voi ihan turha jätkä olla, älä taas ala sättimään itseäs tai kaiken tylsyyttä (unissas oot jo kumminkin, se kahvis ei auta;)
(naurua)- Ananias
Mä ihailen ihmisiä, jotka pystyvät (ainakin vaikuttavat ulospäin) olemaan aivan samanlaisia melkeinpä joka tilanteessa. Se on myös aika harvinaista. Erikoislaatuinen taito. Että omalla minällään kykenee souvimaan työkuviot ja muun elämän. Niiden ihmisten täytyy olla tosi vahvoja, selväpiirteisiä.
En minäkään sitä osaa. Samaa olen yrittänyt, josko se toisi työhön helpotusta ettei rooli ole liian vahva. Siihen todella väsyy, käy raskaaksi, niin kuin sanoitkin.
Joo, se on sormien läpikatsomis-taito. :) Joskus voi olla kiva toisella ihan noinkin. Jos se onnellisuutta lisää. Parikymppisenä oli vielä perhanan jyrkkä kaikessa. Nyt on rinteet loivempia, jo.
Mullahan olis haaveita, mutta tärkein on terveys. Se kun säilyis, niin siinä olis ihan kaikki. Ilman sitä ei oikeastaan ole mitään. En tiedä, mitä niistä kannattaisi luetella, kun lapsiasia on ihan yhtä epäselvä kuin ennenkin. Kai haave on asua maalla, tehdä työtä, että elää muttei liikaa, järkevä jalat maassa oleva parisuhde, jossa ei tarvitse liikaa pingottaa ja mitä hyvää sitten noiden asioiden päälle voi lisää tulla, niin ihan tervetullutta on. Mä sanoin kerran, että kun aikanaan lähdön hetki koittaa, että sillon ois ihmisiä lähellä ettei elämä ois ollu vaan yksinäinen. Niin. Niin, no kirjoittaminen on omanaan. Sitä ei voi sillä tavalla ajatella kun ei ole lottovoittaja, mutta oishan se huikeeta väsäillä teoksia...:)
(huomaatko, mä olen jo ihan tokkurassa:)Kyllähän se roolin vetäminen on hel*etin tyypillistä myyntityössä, mutta ajan oloon siitä pitää päästä pois muuten iskee uupumus. Se oli mullekin pakon sanelema juttu.
En minä tiedä vaatiiko se välttämättä erityistä vahvuutta oppia/opetella muokkaamaan työminänsä vastaamaan arkiminäänsä. Toki työminässä pitää olla enemmän draivia kuin kotisohvalla oma kulta kainalossa, mutta mitään flow-tilaa en enää hae. Se on ihan killeriä duunissä.
Haaveiden perusteella olet jalat maassa-tyyppiä, sellainen tavallinen (ihana) nainen. Yleensähän se menee vähän niin, että haaveet tulee eteen sitten kun niiden aika on. Ne tavallaaan putkahtaa jostakin ilmoille omia aikojaan. - Ananias
Ihan tosi?
(ilahtunut, hämmästynyt aamutokkurainen ilme)Toissa yönä taisi mennä lähemmäs neljään, ja viime yönäkin valvoin varmaan kolmeen. Oli pakko vähän muokata kalenteria uusiksi.
Nää unirytmit sekaisin. - Ananias
Eletty elämähän siinä tekee sen.
Ja sitten edelleenkin mun suuri mietinnän aihe: Uusioperheet.
Miten ihmeessä ihmiset saavat sen kuvion toimimaan. No se on mulle niin laaja juttu, että se ei aamuyössä ratkea, sitä minä olen uselta ihmiseltä jo tiedustellut (naurahdus, mulla on joku jumi siinä kohdassa :)Uusioperheet ei ole mun juttu, en lähtisi edes koettamaan.
Mun tyttäret on äitinsä hoteissa ja minä vain tapailen heitä silloin kun se mulle sopii. Äitinsä ei edes usein halua olla lapsista erossa, tapaan heitä yleensä kun exä tarvii itselleen omaa aikaa. Ehkä noin joka toinen viikonloppu. Ananias kirjoitti:
Kyllähän se roolin vetäminen on hel*etin tyypillistä myyntityössä, mutta ajan oloon siitä pitää päästä pois muuten iskee uupumus. Se oli mullekin pakon sanelema juttu.
En minä tiedä vaatiiko se välttämättä erityistä vahvuutta oppia/opetella muokkaamaan työminänsä vastaamaan arkiminäänsä. Toki työminässä pitää olla enemmän draivia kuin kotisohvalla oma kulta kainalossa, mutta mitään flow-tilaa en enää hae. Se on ihan killeriä duunissä.
Haaveiden perusteella olet jalat maassa-tyyppiä, sellainen tavallinen (ihana) nainen. Yleensähän se menee vähän niin, että haaveet tulee eteen sitten kun niiden aika on. Ne tavallaaan putkahtaa jostakin ilmoille omia aikojaan.Ymmärrän tuon. Parasta on kun on oma hyvä persoona. Jos vaan firmat ei yritä laittaa muottiin ja kannustavat tekemään tulosta omalla minällään. Se olis ideaalisinta.
Joo, ei mussa omasta mielestä ole mitään ihmeellistä, ihan tuikitavallinen mimmi. Oikeasti jopa vaatimatonkin. Mä olen aika vähään tyytyväinen, eli perustyytyväinen kun tavallinen arki rullaa ilman turhia säätöjä. Ei mulle tarvii tänne Tiibettiä tuoda, mä voin ihastella vaikka sitä Kolia...:D
Mhmmm, joo, toivottavasti kaikki putkahtelee omilla ajoillaan, ei jaksais haaveiden perässä väkisinkään sinkoilla. Mä olen optimisti. Sieltä ne sutkuttelevat aikanaan:)Ananias kirjoitti:
Toissa yönä taisi mennä lähemmäs neljään, ja viime yönäkin valvoin varmaan kolmeen. Oli pakko vähän muokata kalenteria uusiksi.
Nää unirytmit sekaisin.Oikeasti voi sinua...mutta kyllähän tämä valonkin määrä sotkee. Vähän sama vika "Rahikaisella".
Mä lasken sut nyt nukkumaan jos haluat mennä.
Aika paljon asiaahan tähän kerkes..ihan tärkeetä asiaa..Ananias kirjoitti:
Toissa yönä taisi mennä lähemmäs neljään, ja viime yönäkin valvoin varmaan kolmeen. Oli pakko vähän muokata kalenteria uusiksi.
Nää unirytmit sekaisin.Saadaan yöturinoista sertifikaatti, harva on pystynyt, hienoa me.. ; )
(naurahdus)Ananias kirjoitti:
Uusioperheet ei ole mun juttu, en lähtisi edes koettamaan.
Mun tyttäret on äitinsä hoteissa ja minä vain tapailen heitä silloin kun se mulle sopii. Äitinsä ei edes usein halua olla lapsista erossa, tapaan heitä yleensä kun exä tarvii itselleen omaa aikaa. Ehkä noin joka toinen viikonloppu.Aa..sulla on sellainen tilanne..
No siinäs näet, ja siinä näen minäkin, että joku muukin pitää uusioperheitä hankalana.
Kas, no en ollut yksin sitten.Ananias kirjoitti:
Nää unirytmit sekaisin.Voi hel**tti, kello on kuus!
(alan näyttämään tarhapöllöltä ja Havukka-ahon ajattelijalta Ananias..)- Ananias
No lähinnä naurattaa...heh.
Ei tosissaan häiritse...
Mitäs sinä nyt...pöhkö, ei mullakaan sen kummempaa annettavaa tänne ole.
Kunhan pyörin. On sulla mulle annettavaa, varmaan kuitenkin tolkullisimmat keskustelut sinun kanssas. Kun en ole edes tätä palstahommaa kauaa touhunnut :)Sinä olet tuore kasvo palstalla ja nainen. Luulen että olet kohonnut palstalla jo jokaisen miehen unelmakeskustelukumppaniksi, nää virkavuosiltaan vanhemmat palstanaiset ovat lakanneet flirttailemasta palstamiehille ja muistuttavat enemmän nalkuttavaa naista josta pitäisi päästä eroon.
Aikani minä jaksoin yrittää pyörittää jotakin omaa showta palstalla, mutta jäin ritituleen puolustaessani naisia. Kaikki tasoteoreetikot pyrkivät ihon alle, ja toisaalta naisten puolustamisen nähtiin velvoittavan minut yhtymään aina naismielipiteeseen.
Sun puolelta en tunne mitään odotuksia siitä mitä kirjoitan. Voin kirjoittaa mitä päähän pälkähtää eikä se ole väärin. - Ananias
Saadaan yöturinoista sertifikaatti, harva on pystynyt, hienoa me.. ; )
(naurahdus)En halua sertifikaattia palstailusta, tää on vain ajankulua (myönnän että yritän haistella minkälainen on misspönttöuuni).
Uteliaisuus saa kukkumaan yöt, eihän tässä muuten olisi järkeä kun olen jättänyt muun palstailun jo lähes kokonaan.
Huomaan että hingut jo lepäämään, ja kai se minullekin tekisi hyvää. Toivotan sulle hyvää huomenta ja kauniita unia.
Ehkä jossain vaiheessa taas törmäillään. Kiitokaia seurastanne neiti Pönttöuuni. Ananias kirjoitti:
Sinä olet tuore kasvo palstalla ja nainen. Luulen että olet kohonnut palstalla jo jokaisen miehen unelmakeskustelukumppaniksi, nää virkavuosiltaan vanhemmat palstanaiset ovat lakanneet flirttailemasta palstamiehille ja muistuttavat enemmän nalkuttavaa naista josta pitäisi päästä eroon.
Aikani minä jaksoin yrittää pyörittää jotakin omaa showta palstalla, mutta jäin ritituleen puolustaessani naisia. Kaikki tasoteoreetikot pyrkivät ihon alle, ja toisaalta naisten puolustamisen nähtiin velvoittavan minut yhtymään aina naismielipiteeseen.
Sun puolelta en tunne mitään odotuksia siitä mitä kirjoitan. Voin kirjoittaa mitä päähän pälkähtää eikä se ole väärin.No johan analyysin vetäisit...
Tuommoisiako sinä olet miettinyt. En ymmärrä palstadynamiikkaa sillä tavalla ja liekö mulle sillä väliäkään. Jokainen tuopi oman touhunsa.
Mut onhan se taivahan tosi, että aikanaan näihin touhuihin kyllästyy. Ihminen on utelias ja haluais kehitystäkin. Hyvin olet jaksanut seuloa näissä systeemeissä, juu.
No onpa kiva kuulla, että minulle voi kirjoittaa huolettomasti. Niinhän se pitäisi ollakin. Sanoin sulle joskus aiemmin, että olen tarkkanäköinen monessa asiassa (sanattomassa viestinnässä ja sivulauseissa); kait se toimii tässäkin, asia asiana ja huumori huumorina. Kyllä jokaisen keskustelijan kanssa pitäis tietenkin niin olla.
Onhan tämä ollu tällanen raikastuuli-ilmiö, hauskaa, että teemat ja tunnetilat vaihtuu :)Ananias kirjoitti:
En halua sertifikaattia palstailusta, tää on vain ajankulua (myönnän että yritän haistella minkälainen on misspönttöuuni).
Uteliaisuus saa kukkumaan yöt, eihän tässä muuten olisi järkeä kun olen jättänyt muun palstailun jo lähes kokonaan.
Huomaan että hingut jo lepäämään, ja kai se minullekin tekisi hyvää. Toivotan sulle hyvää huomenta ja kauniita unia.
Ehkä jossain vaiheessa taas törmäillään. Kiitokaia seurastanne neiti Pönttöuuni.Kiitos itsellesi ajasta ja mielenkiinnosta, onhan nämä yöt ollu,mitenhän sanois -merkillisiä:)
Jollain järjellä vois yrittää selvittää. On kai tässä itse kukin yrittänyt tiedustella vaikka mitä...Me ollaan uteliaita penteleitä molemmat heh.
Nyt maate. En halua ajatella, että puolivaloilla vetelet työpäiviäsi läpi.
No niin, hyvää huomenta (auringonsäteet kutittaa) ja muutama hetki unia vielä Ananias..
Törmäillään vaan...- Ananias
Kiitos itsellesi ajasta ja mielenkiinnosta, onhan nämä yöt ollu,mitenhän sanois -merkillisiä:)
Jollain järjellä vois yrittää selvittää. On kai tässä itse kukin yrittänyt tiedustella vaikka mitä...Me ollaan uteliaita penteleitä molemmat heh.
Nyt maate. En halua ajatella, että puolivaloilla vetelet työpäiviäsi läpi.
No niin, hyvää huomenta (auringonsäteet kutittaa) ja muutama hetki unia vielä Ananias..
Törmäillään vaan...Palsta tökkii edelleen, harmi.
Olisi ollut kiva vaihtaa muutama sananen, mutta en tiedä oletko rekkautuneena ja toimiiko edes ilmoitukset.
Olen maisemissa jonkun aikaa.... Ananias kirjoitti:
Palsta tökkii edelleen, harmi.
Olisi ollut kiva vaihtaa muutama sananen, mutta en tiedä oletko rekkautuneena ja toimiiko edes ilmoitukset.
Olen maisemissa jonkun aikaa....Olen, olen! Tässä olen. Täältä köpsöttää hän. Juuri tulin ja kirjauduin. :)
Löysin sinut postilaatikon avulla, muutenhan tämä
sivusto näyttää olevan yhtä pahassa kunnossa kuin eilenkin, voi hitto...:(
Onpas nyt..
Tosiaan eilen jäi juttu kesken kun se ketju oli jo minun tekniikalle liikaa.
Ethän nyt ehtinyt lähteä... ..
Sulla oli eilen siellä lopussa pari mykistävää kommenttia. Ja vain positiivisessa mielessä. Mä vielä aamusella luin uudelleen. Jäin miettimään sitä tunneälyjuttua, ja ai kun mua lämmitti, miten sinä olit sen ottanut.
Kyllä vaan juu...- Ananias
Olen, olen! Tässä olen. Täältä köpsöttää hän. Juuri tulin ja kirjauduin. :)
Löysin sinut postilaatikon avulla, muutenhan tämä
sivusto näyttää olevan yhtä pahassa kunnossa kuin eilenkin, voi hitto...:(
Onpas nyt..
Tosiaan eilen jäi juttu kesken kun se ketju oli jo minun tekniikalle liikaa.
Ethän nyt ehtinyt lähteä... ..
Sulla oli eilen siellä lopussa pari mykistävää kommenttia. Ja vain positiivisessa mielessä. Mä vielä aamusella luin uudelleen. Jäin miettimään sitä tunneälyjuttua, ja ai kun mua lämmitti, miten sinä olit sen ottanut.
Kyllä vaan juu...En ole lähtenyt mihinkään, ajattelin että katselen rauhassa tuletko palstailemaan. Laskin sen varaan että saat ilmoituksen, tai oikeastaan toivoin sitä.
Oli pitkä ketju, rupesi kyllä munkin selaimella ja hakukoneella tökkimään vaikka toimii yleensä pitkissäkin ketjuissa.
Mun on pakko sanoa että sinä taidat oikeasti lukea minua, ja paremmin kuin minä ehkä kykenen edes käsittämään. En ollut edes osannut ajatella että sinä pystyt tajuamaan sen kun minä otan pakkia kun tajuan sun huomioivan mun tunteita. Se ei ole mikään ongelma, periaatteessa se on positiivista että tajuat asioita.
Pakko sanoa että keskustelustamme jäi lämmin tunne. Ananias kirjoitti:
Palsta tökkii edelleen, harmi.
Olen maisemissa jonkun aikaa.......ja ajattele, eikös tässä nyt ole toisaalta kiva olla vaikkei tämä "riihi" oikein teknisesti toimikaan, mutta ei täällä kyllä tällä hetkellä kukaan edes juttuja aktiivisesti voi tarkkailla heh. :)
Joo, pittäähän sitä vähän yksityisyyttä olla pyhäiltaan. :D Harvinaista. Tilasinko minä tämän? ; )
Tuosta ihmisten tulkitsemisesta tai ennakkolukemisesta, niin persoonana olen ollut siihen aina herkkä. Se voi olla hyvä asia, mutta live-elämässä se on aika raskasta kun tuntosarvet surisee esim. töissä; jos on paljon porukkaa samassa tilassa, mä ehdin analysoida tosi herkästi ihmisten väliset suhteet ja tunnetilat missä milloinkin mennään. Se väsyttää ja sitä ei pysty saamaan pois päältä. Sen voit uskoa, että pahaan minä en sellaista käytä. Vain hyvänmielen tuottoon.
Ja konfliktien kiertoon.
Mä olen jopa pikkuisen sätkähtänyt siitä, että sinä osasit ventovieraana tuollasen analyysin tuohon heittää. (hermostunutta naurunsekaista hyminää). Se kertoo itsestäsikin, että sun ympärillä elämässä on ollut paljon erilaisia persoonia hyrräämässä, eikö niin.Ananias kirjoitti:
En ole lähtenyt mihinkään, ajattelin että katselen rauhassa tuletko palstailemaan. Laskin sen varaan että saat ilmoituksen, tai oikeastaan toivoin sitä.
Oli pitkä ketju, rupesi kyllä munkin selaimella ja hakukoneella tökkimään vaikka toimii yleensä pitkissäkin ketjuissa.
Mun on pakko sanoa että sinä taidat oikeasti lukea minua, ja paremmin kuin minä ehkä kykenen edes käsittämään. En ollut edes osannut ajatella että sinä pystyt tajuamaan sen kun minä otan pakkia kun tajuan sun huomioivan mun tunteita. Se ei ole mikään ongelma, periaatteessa se on positiivista että tajuat asioita.
Pakko sanoa että keskustelustamme jäi lämmin tunne.Uijui, olithan sinä siinä. No kiva. :)
Jäi mullekin. Erilainen fiilis. Kun aiemmin. Aika kiva olokin kun aamulla silmät aukaisi.
Onkohan vanhasta romantikosta (tarkoittaen itseäni) alkanut tulla höppänä, mitä hurlumhei-Pöntölle tapahtuu. Sekoitatko sinä minua. Ihan tässä julkisella palstalla pohdin pokkana ääneen.
(naurahdus)
Kuule, olen keskustellut täällä useamman eri ihmisen kanssa, mutta mä vaan villiinnyn huiskamaan heidän kanssaan. Niinku on nähtävissä.
Sinä kun alat jututtamaan. Minä alan keskittymään ja tiedä sitten, mistä se johtuu. Sulla on ollut joka tapauksessa rauhoittava vaikutus meikäläiseen
(muutamaa poikkeus "räsähdystä" lukuunottamatta, naurahdus :D). Aika hyvä juttu. Saa sanottua järkeviäkin asioita. Ja peilattua toisen elämää.
Mutta Ananias, se vielä, että se käsijarru on ihan hemmetin hyvä. Se on fiksun ja tolkun ihmisen merkki. Se on just niin oikein kuin voi olla.- Ananias
...ja ajattele, eikös tässä nyt ole toisaalta kiva olla vaikkei tämä "riihi" oikein teknisesti toimikaan, mutta ei täällä kyllä tällä hetkellä kukaan edes juttuja aktiivisesti voi tarkkailla heh. :)
Joo, pittäähän sitä vähän yksityisyyttä olla pyhäiltaan. :D Harvinaista. Tilasinko minä tämän? ; )
Tuosta ihmisten tulkitsemisesta tai ennakkolukemisesta, niin persoonana olen ollut siihen aina herkkä. Se voi olla hyvä asia, mutta live-elämässä se on aika raskasta kun tuntosarvet surisee esim. töissä; jos on paljon porukkaa samassa tilassa, mä ehdin analysoida tosi herkästi ihmisten väliset suhteet ja tunnetilat missä milloinkin mennään. Se väsyttää ja sitä ei pysty saamaan pois päältä. Sen voit uskoa, että pahaan minä en sellaista käytä. Vain hyvänmielen tuottoon.
Ja konfliktien kiertoon.
Mä olen jopa pikkuisen sätkähtänyt siitä, että sinä osasit ventovieraana tuollasen analyysin tuohon heittää. (hermostunutta naurunsekaista hyminää). Se kertoo itsestäsikin, että sun ympärillä elämässä on ollut paljon erilaisia persoonia hyrräämässä, eikö niin.Mietin itsekin että tää "tilanne" on vain hyvästä jos vain saan suhun kontaktin. Näin on hyvä.
Tuo on varmasti rasittavaa jos nuo tuntosarvet toimii aina. Se ei ole välttämättä aina helppoa, mutta toisaalta terveissä ihmissuhteissa se on hyvä ominaisuus.
Analyysin tekoa helpotti että sinä itse mainitsit jossain vaiheessa osaavasi lukea rivien välistä, ilman sitä en ehkä olisi tajunnut pohtia asiaa. On ollut monenlaisia ihmisiä ympärilläni hyrräämässä, kyllä se on kasvattanut mullekin tuntosarvien tyngät.
Psykologia on mielenkiintoista, mutta sinä olet kyllä paljon mielenkiintoisempi pakkaus. Palstakäytöksen perusteella susta saa kuvan että olet impulsiivinen ikiliikkuja, mutta sussa taitaa olla paljon myös syvyyttä mitä palstatouhujesi takaa ei näe. Mitä itse arvioit, kuinka lähellä sun todellinen minäsi on palstaminääsi? - Ananias
Uijui, olithan sinä siinä. No kiva. :)
Jäi mullekin. Erilainen fiilis. Kun aiemmin. Aika kiva olokin kun aamulla silmät aukaisi.
Onkohan vanhasta romantikosta (tarkoittaen itseäni) alkanut tulla höppänä, mitä hurlumhei-Pöntölle tapahtuu. Sekoitatko sinä minua. Ihan tässä julkisella palstalla pohdin pokkana ääneen.
(naurahdus)
Kuule, olen keskustellut täällä useamman eri ihmisen kanssa, mutta mä vaan villiinnyn huiskamaan heidän kanssaan. Niinku on nähtävissä.
Sinä kun alat jututtamaan. Minä alan keskittymään ja tiedä sitten, mistä se johtuu. Sulla on ollut joka tapauksessa rauhoittava vaikutus meikäläiseen
(muutamaa poikkeus "räsähdystä" lukuunottamatta, naurahdus :D). Aika hyvä juttu. Saa sanottua järkeviäkin asioita. Ja peilattua toisen elämää.
Mutta Ananias, se vielä, että se käsijarru on ihan hemmetin hyvä. Se on fiksun ja tolkun ihmisen merkki. Se on just niin oikein kuin voi olla.Laitoin just menemään kommentin jossa kysyinkin kuinka lähellä todellinen minäsi on palstaminääsi. Minä todellakin saan susta välillä kuvan paljon syvällisemmästä ihmisestä kuin se palstahuiskaaja mitä susta näkee toisinaan.
Minä en oikein usko ihmisiin joista ei löydy sellaista todellista syvyyttä ja harkitsevuutta, ilman noita ihminen on enempi ihmisen kuva. Hassuttelu ja heittäytyminen ovat hyvä tapa sysätä liika kankeus ja muodollisuus syrjään, mutta itsensä tunteminen vaatii hivenen vakavuutta.
Toisinaan käsijarrun vetäminen päälle on mulle merkki siitä että ollaan lähestymässä rajaa jossa mieleni tekisi heittäytyä täysin mutta haluan varmistuksen että se on turvallista. Itsensä suojelemista.
Jos minä saan sinut pohdiskelevammaksi, sinun kuplahtelevaisuutesi tartuttaa minuun naurua ja iloa. Ananias kirjoitti:
Mietin itsekin että tää "tilanne" on vain hyvästä jos vain saan suhun kontaktin. Näin on hyvä.
Tuo on varmasti rasittavaa jos nuo tuntosarvet toimii aina. Se ei ole välttämättä aina helppoa, mutta toisaalta terveissä ihmissuhteissa se on hyvä ominaisuus.
Analyysin tekoa helpotti että sinä itse mainitsit jossain vaiheessa osaavasi lukea rivien välistä, ilman sitä en ehkä olisi tajunnut pohtia asiaa. On ollut monenlaisia ihmisiä ympärilläni hyrräämässä, kyllä se on kasvattanut mullekin tuntosarvien tyngät.
Psykologia on mielenkiintoista, mutta sinä olet kyllä paljon mielenkiintoisempi pakkaus. Palstakäytöksen perusteella susta saa kuvan että olet impulsiivinen ikiliikkuja, mutta sussa taitaa olla paljon myös syvyyttä mitä palstatouhujesi takaa ei näe. Mitä itse arvioit, kuinka lähellä sun todellinen minäsi on palstaminääsi?Hmmm (miettivää mutinaa)
palstaminä ja oikea minä? No ehkä sen 30 % hattarahöttöä tuosta viuhtojasta pois, niin alkaa realistinen syvyyskerros löytyä. Itse sitä on tosi paha arvioida. Mutta selviöitä on ne, että olen minä rauhallisempi ja järkevämpi. Osaan olla hiljaakin ja ne tilanteet vasta parhaita on. Parasta on kun on hyvä olla vaikka olisi hiljaakin ja se tuntuu silti luonnolliselta. Eikä mun tarvitse/en havittele normielämässä tuollaista hitonmoista huomiota (täällähän se on yliampuvaa:D). Nauran kyllä ja kikattelen, mutta spottivalot voi jättää sinne takakonttiin heh, ju :D
Hahmon kanssa yhteistä on varmasti karjalaiset perimäjuuret (josta kaikki alunperin taitaa kummutakin), ja etten tosiaan kauaa hirmu vakava jaksa olla, ja se, että olen vähän luonnonlapsi. Joo (miettii), ne pitää paikkansa ainakin ystäväpalautteen perusteella.
"Pönttö" ei paljon sellasta herkkyyttä ole tuonut esiin muuta kuin noissa tekotaiteellisissa jutuissa, mutta olkoonkin nyt sitten vaikka julkinen palsta, mutta mähän olen tosi herkkä empaatikko vaikka ärisenkin olevinaan hurjana (naurua). Kannattiko sitä sanoa? Siis liikutun ja mietin välillä liikaakin. Mutta toisaalta se luovuus taas tulee siitä, että kyynel voi vierähtää maisemasta tai musiikista. Ai niin ja maaseutu! Tietenkin..Katsos nyt, aika paljon siinä oliossa on minua. Ja kuvattu ulkoasu.
Tosi paha kysymys. Oli tosi vaikea vastata, mutta hauskaa sinällään miettiä tuota :)
Onko Ananias sitten Ananias? Kerro mulle jotain lisää.
(hymyä)
P.s. Lisään omaan listaani sen itsepäisyyden. Se valitettavasti pitää paikkansa.
Sori, että nyt kestää, taitaa maanantai jo painaa mulla takaraivossa...Ananias kirjoitti:
Laitoin just menemään kommentin jossa kysyinkin kuinka lähellä todellinen minäsi on palstaminääsi. Minä todellakin saan susta välillä kuvan paljon syvällisemmästä ihmisestä kuin se palstahuiskaaja mitä susta näkee toisinaan.
Minä en oikein usko ihmisiin joista ei löydy sellaista todellista syvyyttä ja harkitsevuutta, ilman noita ihminen on enempi ihmisen kuva. Hassuttelu ja heittäytyminen ovat hyvä tapa sysätä liika kankeus ja muodollisuus syrjään, mutta itsensä tunteminen vaatii hivenen vakavuutta.
Toisinaan käsijarrun vetäminen päälle on mulle merkki siitä että ollaan lähestymässä rajaa jossa mieleni tekisi heittäytyä täysin mutta haluan varmistuksen että se on turvallista. Itsensä suojelemista.
Jos minä saan sinut pohdiskelevammaksi, sinun kuplahtelevaisuutesi tartuttaa minuun naurua ja iloa.Oo! Hyvä teksti, ja viimeinen kappale kertoo, että erilainen ihmistyyppi, niin jopas siitä saa molemmin puolin jotain uutta.
Ei arki saa olla liian vakavaa. Koska kaikki puurtaminenhan on.
Tässä palstatouhussa näkee sen tuloksen kun vaihdetaan vapaalle, ja aivot saavat lillua hetkessä huolettomina. Työ ja kaikki on niin tiukkaa ja byrokraattista, että et saata kuvitella kuinka sitä pieni ihminen villiintyy kun kukaan ei komenna. Ja minäkin pääsen tänne vähän pyrstöä heiluttamaan ja tarvittaessa mukavaa miestä "rapsuttamaan":'D
(naurahdus)
Sellaista se on. Meilläpäin sanotaan, että ilo pintaan vaikka sydän märkänis.
Ainahan mulla lattarit kotona soi, ja höpsöttelen tanssia kun verhot on kiinni.
Noloa se on, mutta totisinta totta :'D -ja autossa mä laulan. Hah. Pannaan se nyt siihen.
Ja jos oikeasti näen toisen huonon tuulen, niin saatan minä tulla ja kutittaa, toimia silleen kun kerran täällä kuvailin. Kaameaa :'D
Mitä enemmän tuntee, sitä enemmän raja-aidat kaatuu.
Mietin itsekin että tää "tilanne" on vain hyvästä jos vain saan suhun kontaktin. Näin on hyvä.
Psykologia on mielenkiintoista, mutta sinä olet kyllä paljon mielenkiintoisempi pakkaus. Palstakäytöksen perusteella susta saa kuvan että olet impulsiivinen ikiliikkuja, mutta sussa taitaa olla paljon myös syvyyttä mitä palstatouhujesi takaa ei näe. Mitä itse arvioit, kuinka lähellä sun todellinen minäsi on palstaminääsi?Minkä vuoksi sinä aloit alunperin pysähtelemään kommenttieni kohdilla?
Olen tosi utelias :D
Vai oliko se niin, että minä kiukkusin sulle? Aika kultaa muistot.
(naurua)- Ananias
Hmmm (miettivää mutinaa)
palstaminä ja oikea minä? No ehkä sen 30 % hattarahöttöä tuosta viuhtojasta pois, niin alkaa realistinen syvyyskerros löytyä. Itse sitä on tosi paha arvioida. Mutta selviöitä on ne, että olen minä rauhallisempi ja järkevämpi. Osaan olla hiljaakin ja ne tilanteet vasta parhaita on. Parasta on kun on hyvä olla vaikka olisi hiljaakin ja se tuntuu silti luonnolliselta. Eikä mun tarvitse/en havittele normielämässä tuollaista hitonmoista huomiota (täällähän se on yliampuvaa:D). Nauran kyllä ja kikattelen, mutta spottivalot voi jättää sinne takakonttiin heh, ju :D
Hahmon kanssa yhteistä on varmasti karjalaiset perimäjuuret (josta kaikki alunperin taitaa kummutakin), ja etten tosiaan kauaa hirmu vakava jaksa olla, ja se, että olen vähän luonnonlapsi. Joo (miettii), ne pitää paikkansa ainakin ystäväpalautteen perusteella.
"Pönttö" ei paljon sellasta herkkyyttä ole tuonut esiin muuta kuin noissa tekotaiteellisissa jutuissa, mutta olkoonkin nyt sitten vaikka julkinen palsta, mutta mähän olen tosi herkkä empaatikko vaikka ärisenkin olevinaan hurjana (naurua). Kannattiko sitä sanoa? Siis liikutun ja mietin välillä liikaakin. Mutta toisaalta se luovuus taas tulee siitä, että kyynel voi vierähtää maisemasta tai musiikista. Ai niin ja maaseutu! Tietenkin..Katsos nyt, aika paljon siinä oliossa on minua. Ja kuvattu ulkoasu.
Tosi paha kysymys. Oli tosi vaikea vastata, mutta hauskaa sinällään miettiä tuota :)
Onko Ananias sitten Ananias? Kerro mulle jotain lisää.
(hymyä)
P.s. Lisään omaan listaani sen itsepäisyyden. Se valitettavasti pitää paikkansa.
Sori, että nyt kestää, taitaa maanantai jo painaa mulla takaraivossa...Tavallaan olet samanlainen kuin palstalla, mutta täällä korostat enempi sitä sun luonnonlapsen piirrettäsi. Kuulostaa aika kivalta.
Tuo empaattisuus sinussa oli tavallaan mulle yllätys, mutta positiivinen yllätys, se ei hirveästi todellakaan korostu palstaillessa. Kuulostaa ihan hyvältä, ja tuo itsepäisyyskään ei ole huono ominaisuus.
Minussa on herkkä puoleni, ihan samalla tavalla musiikki voi liikutella vahvasti tunteitani. Olen myös empaattinen.
Oudossa ryhmässä olen pidättyväinen ja hyvin muodollinen, tutussa porukassa vastaavasti täysi vastakohta. Tunnollinen, oikeudenmukaisuuteen pyrkivä ja härkäpäinen.
Joukkuepelaaja alusta loppuun. Ananias kirjoitti:
Psykologia on mielenkiintoista, mutta sinä olet kyllä paljon mielenkiintoisempi pakkaus. Palstakäytöksen perusteella susta saa kuvan että olet impulsiivinen ikiliikkuja, mutta sussa taitaa olla paljon myös syvyyttä mitä palstatouhujesi takaa ei näe. Mitä itse arvioit, kuinka lähellä sun todellinen minäsi on palstaminääsi?Joo, ei mennä liikaa psykaan vaikka se on tärkeä laji sekin ja siihen kaikki perustuu.
(Muuten meillä on kohta tämäkin "kepeys" raskasta.)
Nautin tämmöisestä "puolivillaisesta" huumorista ja kyvystä nauraa omille toikkaroinneilleen.
Vapauttavaa! Höpsöä itseironiaa.
Semmoset ihmiset ovat yleensä aika letkeitä.
(hymyä)- Ananias
Minkä vuoksi sinä aloit alunperin pysähtelemään kommenttieni kohdilla?
Olen tosi utelias :D
Vai oliko se niin, että minä kiukkusin sulle? Aika kultaa muistot.
(naurua)Minä en muista itsekään mistä kiinnostus heräsi, sen kuitenkin muistan että ihan ensirakkautta se ei ollut. Olit hauska, mutta muistan alkuun pohtineeni että olet ehkä teennäinen. Sorry, ongelmani on suoruus...
Jossain vaiheessa aloin pitämään sun "menostasi", sait mut hyvälle tuulelle. Sitten kun huomasin että myös skarppaat keskustellessamme, aloin tosissani pitämään palstaseurastasi ja jotenkin tuntuu koko ajan paremmalta mitä enemmän suhun tutustuu. Ananias kirjoitti:
Tavallaan olet samanlainen kuin palstalla, mutta täällä korostat enempi sitä sun luonnonlapsen piirrettäsi. Kuulostaa aika kivalta.
Tuo empaattisuus sinussa oli tavallaan mulle yllätys, mutta positiivinen yllätys, se ei hirveästi todellakaan korostu palstaillessa. Kuulostaa ihan hyvältä, ja tuo itsepäisyyskään ei ole huono ominaisuus.
Minussa on herkkä puoleni, ihan samalla tavalla musiikki voi liikutella vahvasti tunteitani. Olen myös empaattinen.
Oudossa ryhmässä olen pidättyväinen ja hyvin muodollinen, tutussa porukassa vastaavasti täysi vastakohta. Tunnollinen, oikeudenmukaisuuteen pyrkivä ja härkäpäinen.
Joukkuepelaaja alusta loppuun.No niin. Nyt pääsen asiaan.
Kun sinä sanoit "muodollinen ja pidättyväinen".
Tiedätkö alun alkaen jopa pönttöläinen piti sinua kylmänä ja kovana. Ajattelin, että ka' mikä mies tuommoinen nyt on?! Olin ihan ensin, että hui kun sanoit mielipiteen jostain asiasta kovin päättäväisesti. No joo se päättäväisyys on hyvä, että saa asioita tehtyä, mutta ensikommentteja kun sulle vastasin, niin minua oikeasti jopa kiukutti saamaristi kun tuntui todella, että mies siellä on nyt tosi tosi härkäpäinen. Taisin kerran lyödä nyrkin kirjoituspöytään, että *kele eikö se usko. :'D
Ajattele.
(naurua)
On sinussa herkkä puoli oltava -tämä- osoittaa sen...kun olet alkanut rapsuttamaan kapustalla pöntön pintakuorta pois..
Niin, siinä empaattisuudessa on se hyvä puoli, että ihminen osaa asettua toisen asemaan.
Se on joka elämän osa-alueella omattuna hyvä taito.
Oikeudenmukainen? Erittäin hyvä.
Minä vähän luulen, että me kaikki ollaan aikalailla täälläkin mitä ollaan, mutta just ne piirteet joita ei pysty muodollisuuksien tms. takia tuomaan esille, ne korostuvat täällä tai vähän kovemmin niitä sitten värikynällä alleviivataan.Ananias kirjoitti:
Minä en muista itsekään mistä kiinnostus heräsi, sen kuitenkin muistan että ihan ensirakkautta se ei ollut. Olit hauska, mutta muistan alkuun pohtineeni että olet ehkä teennäinen. Sorry, ongelmani on suoruus...
Jossain vaiheessa aloin pitämään sun "menostasi", sait mut hyvälle tuulelle. Sitten kun huomasin että myös skarppaat keskustellessamme, aloin tosissani pitämään palstaseurastasi ja jotenkin tuntuu koko ajan paremmalta mitä enemmän suhun tutustuu.Oho oho.
Täällä joutuu tyttö viilentämään mukin kupeella punaisia poskia.
Ei se mittään, suora saa olla. Aina parempi suora, kuin kiero venkula.
Hyvä Ananias. :)
Ei kai tuo iso synti ole jos teennäisenä pidit, kun pitivät persk*tti miehenäkin. Kyllähän sekin oli suht cuulia; olin hetken "hyvä äijä"... :D Tais olla sitä aikaa kun laitoin muutaman karun karkeahkon kommentin, mene tiedä.
(naurua)
Ihanaa hih, mä yritän skarpata, aina sinun kohdalla, sä niin kuin näit sen pienen hämärän järjenvalon tsih :) Mutta jossain kohdissa on pakko huimailla ja hillua. Ja flirttaaminen, se on rakennettu mimmillä sisäkorvaan, paha paikka paha paikka:'D Mut ei sullekaan oo pahasti käyny.
(kikattaa)- Ananias
No niin. Nyt pääsen asiaan.
Kun sinä sanoit "muodollinen ja pidättyväinen".
Tiedätkö alun alkaen jopa pönttöläinen piti sinua kylmänä ja kovana. Ajattelin, että ka' mikä mies tuommoinen nyt on?! Olin ihan ensin, että hui kun sanoit mielipiteen jostain asiasta kovin päättäväisesti. No joo se päättäväisyys on hyvä, että saa asioita tehtyä, mutta ensikommentteja kun sulle vastasin, niin minua oikeasti jopa kiukutti saamaristi kun tuntui todella, että mies siellä on nyt tosi tosi härkäpäinen. Taisin kerran lyödä nyrkin kirjoituspöytään, että *kele eikö se usko. :'D
Ajattele.
(naurua)
On sinussa herkkä puoli oltava -tämä- osoittaa sen...kun olet alkanut rapsuttamaan kapustalla pöntön pintakuorta pois..
Niin, siinä empaattisuudessa on se hyvä puoli, että ihminen osaa asettua toisen asemaan.
Se on joka elämän osa-alueella omattuna hyvä taito.
Oikeudenmukainen? Erittäin hyvä.
Minä vähän luulen, että me kaikki ollaan aikalailla täälläkin mitä ollaan, mutta just ne piirteet joita ei pysty muodollisuuksien tms. takia tuomaan esille, ne korostuvat täällä tai vähän kovemmin niitä sitten värikynällä alleviivataan.Sinä oikeastaan tulit palstalle siinä vaiheessa kun minä olin jo saanut palstaa yliannoksen.
Alkuaikoinani minä osasin myös nauttia palstailusta ja nautin siitä, mutta vakava puoleni vaatii myös tyydytystä ja sitä ei palstalta saa isossa mittakaavassa. Ellu kettusen kanssa oli hyvät keskustelut, mutta muutoin keskustelu oli joko lätinää tai vääntöä. Yäk.
Tyhjyys alkoi näkymään ehkä "vittumaisuutena", ilo katosi. Ananias kirjoitti:
Minä en muista itsekään mistä kiinnostus heräsi, sen kuitenkin muistan että ihan ensirakkautta se ei ollut. Olit hauska, mutta muistan alkuun pohtineeni että olet ehkä teennäinen. Sorry, ongelmani on suoruus...
Jossain vaiheessa aloin pitämään sun "menostasi", sait mut hyvälle tuulelle. Sitten kun huomasin että myös skarppaat keskustellessamme, aloin tosissani pitämään palstaseurastasi ja jotenkin tuntuu koko ajan paremmalta mitä enemmän suhun tutustuu.En ole uskaltanut poistua tästä ketjusta ettei vippaa mua minnekään horsmikkoon kesken kaiken.
Ollaanko me täällä kahdestaan?
Vieläkö kaksnelonen jumittaa, päivittyykö etusivu...Ananias kirjoitti:
Sinä oikeastaan tulit palstalle siinä vaiheessa kun minä olin jo saanut palstaa yliannoksen.
Alkuaikoinani minä osasin myös nauttia palstailusta ja nautin siitä, mutta vakava puoleni vaatii myös tyydytystä ja sitä ei palstalta saa isossa mittakaavassa. Ellu kettusen kanssa oli hyvät keskustelut, mutta muutoin keskustelu oli joko lätinää tai vääntöä. Yäk.
Tyhjyys alkoi näkymään ehkä "vittumaisuutena", ilo katosi.Mut nyt se on saatu takaisin...näköjään pitää kylkeen tosissaan tökkiä, hitto kun yritit multa jo kerran karatakin : )
Sä olet silleen vähän eri rotua, että tarvitset toisenlaista tatsia.
Tai jotain ulottuvuutta.
Kuka sitä nyt koko ikää jaksaa näkkäriä nakertaa.
Ellu osaa puhua asioista asioiden nimillä. Hän oli ensimmäisiä keneen silmä täällä kiinnittyi.
Pakostikin jalka hakee kovaa maata alle höpsöttelyätmisivuilla. Tolkun väki erottuu.
Mutta olen mä sen sanonutkin; se sun "v*ttumainen" puoles on aika hyvä. Ihan oikeasti. Sopivassa kohtaa sopivana annoksena. Heh.
Sinä oikeastaan tulit palstalle siinä vaiheessa kun minä olin jo saanut palstaa yliannoksen.
Tyhjyys alkoi näkymään ehkä "vittumaisuutena", ilo katosi.Tohtori Pönttö kurvasi Ananiaksen eteen sinivilkkuambulanssilla.
Sut hoidettiin kuntoon.
Niin sen täytyi mennä.- Ananias
Oho oho.
Täällä joutuu tyttö viilentämään mukin kupeella punaisia poskia.
Ei se mittään, suora saa olla. Aina parempi suora, kuin kiero venkula.
Hyvä Ananias. :)
Ei kai tuo iso synti ole jos teennäisenä pidit, kun pitivät persk*tti miehenäkin. Kyllähän sekin oli suht cuulia; olin hetken "hyvä äijä"... :D Tais olla sitä aikaa kun laitoin muutaman karun karkeahkon kommentin, mene tiedä.
(naurua)
Ihanaa hih, mä yritän skarpata, aina sinun kohdalla, sä niin kuin näit sen pienen hämärän järjenvalon tsih :) Mutta jossain kohdissa on pakko huimailla ja hillua. Ja flirttaaminen, se on rakennettu mimmillä sisäkorvaan, paha paikka paha paikka:'D Mut ei sullekaan oo pahasti käyny.
(kikattaa)Tällä palstalla on niin paljon trollailua, että ehdottomia mielipiteitä ei kannata muodostaa nopeasti. Käytännössä ne kannattaa tehdä vasta IRL jos johonkin haluaa tutustua.
Kyllä kai se eka järjenvalo oli flirtti, se toimii meihin miehiin. Pidemmän päälle tarvitaan sitten vähän tolkkuakin juttuihin, se auttaa pitämään asiat oikeissa mittasuhteissa. - Ananias
En ole uskaltanut poistua tästä ketjusta ettei vippaa mua minnekään horsmikkoon kesken kaiken.
Ollaanko me täällä kahdestaan?
Vieläkö kaksnelonen jumittaa, päivittyykö etusivu...Taitaa toimia, ainakin äsken toimi. Ollaan siis julkisella palstalla.
Ananias kirjoitti:
Taitaa toimia, ainakin äsken toimi. Ollaan siis julkisella palstalla.
Voi Venäjä. Niinpä muuten näkyy.
Just kun tästä näkymättömissä olemisesta alkoi pitämään ja tottui..
(oivoi suoristaa ryhtiä)- Ananias
Tohtori Pönttö kurvasi Ananiaksen eteen sinivilkkuambulanssilla.
Sut hoidettiin kuntoon.
Niin sen täytyi mennä.Pönttö kyllä kurvasi ja hoisi minut pelikuntoon, mutta ei mulla ole poltetta palstailuun. Se on kyllä ohi.
Minä alan kaipaamaan erilaista sisältöä. Ananias kirjoitti:
Tällä palstalla on niin paljon trollailua, että ehdottomia mielipiteitä ei kannata muodostaa nopeasti. Käytännössä ne kannattaa tehdä vasta IRL jos johonkin haluaa tutustua.
Kyllä kai se eka järjenvalo oli flirtti, se toimii meihin miehiin. Pidemmän päälle tarvitaan sitten vähän tolkkuakin juttuihin, se auttaa pitämään asiat oikeissa mittasuhteissa.Ei tietenkään. Kaikki on niin kauan luonnoslehtiössä kunnes ihminen
on elävänä nenän edessä. Se on selvää...Oikea mahdollisuus on oikeassa elämässä.
Otan lähinnä vakavimmin juuri nämä rekisteröityneet merkit, niissäkin vielä vähän seulan kanssa. Mut sinä nyt olet poikkeus kun tämä reitti on ollut tämmöinen. Eikä sinua oikein enää pysty sotkemaan toiseen kun kirjoitustyylin jo tunnistaa.
(naurahdus) Nooh...köh..kumpaa sinä nyt sitten haluaisit enemmän (täällä)
flirttiä vai tolkkua? (näkisitpä ilmeen :'D)Ananias kirjoitti:
Pönttö kyllä kurvasi ja hoisi minut pelikuntoon, mutta ei mulla ole poltetta palstailuun. Se on kyllä ohi.
Minä alan kaipaamaan erilaista sisältöä.Ja se on...?
- Ananias
Mut nyt se on saatu takaisin...näköjään pitää kylkeen tosissaan tökkiä, hitto kun yritit multa jo kerran karatakin : )
Sä olet silleen vähän eri rotua, että tarvitset toisenlaista tatsia.
Tai jotain ulottuvuutta.
Kuka sitä nyt koko ikää jaksaa näkkäriä nakertaa.
Ellu osaa puhua asioista asioiden nimillä. Hän oli ensimmäisiä keneen silmä täällä kiinnittyi.
Pakostikin jalka hakee kovaa maata alle höpsöttelyätmisivuilla. Tolkun väki erottuu.
Mutta olen mä sen sanonutkin; se sun "v*ttumainen" puoles on aika hyvä. Ihan oikeasti. Sopivassa kohtaa sopivana annoksena. Heh.
(naurua)Minä kannoin jossain vaiheessa taakkaa palstan viihtyisyydestä, ajattelin että mulla on oma roolini siinä että täällä voisi kirjoitella asiallisesti.
Katin kontit, se oli illuusio. Mulla ei ole mitään velvoitteita palstaa kohtaan ja pyörin täällä vain ja ainoastaan jos koen että täällä kirjoittelulleni on joku järkevä syy. Ananias kirjoitti:
Pönttö kyllä kurvasi ja hoisi minut pelikuntoon, mutta ei mulla ole poltetta palstailuun. Se on kyllä ohi.
Minä alan kaipaamaan erilaista sisältöä..."mutta ei mulla ole poltetta palstailuun. Se on kyllä ohi."
Ja niin prinsessa kadotti prinssinsä.- Ananias
Ja se on...?
Se on enemmän elämää.
Kirjoittaminen ei ole minun juttuni, eikä keskustelukaan seurassa missä 90 prosenttia jengistä vänkää periaatteesta kaikesta vastaan. Ananias kirjoitti:
Minä kannoin jossain vaiheessa taakkaa palstan viihtyisyydestä, ajattelin että mulla on oma roolini siinä että täällä voisi kirjoitella asiallisesti.
Katin kontit, se oli illuusio. Mulla ei ole mitään velvoitteita palstaa kohtaan ja pyörin täällä vain ja ainoastaan jos koen että täällä kirjoittelulleni on joku järkevä syy.(asettaa täällä tarkat HD-lasit päähänsä)
Tuo on varmasti totta, mutta nyt me ollaan taas siinä saumassa kun mun pitää sinua vähän silittää... Ja sanoa, että kyllä sulla virka on täällä. Ajattele jos et olisi ollut.
Äläää nyyyt (kur)...
Eikö ole yhtään järkevää syytä? Ananias.- Ananias
Ei tietenkään. Kaikki on niin kauan luonnoslehtiössä kunnes ihminen
on elävänä nenän edessä. Se on selvää...Oikea mahdollisuus on oikeassa elämässä.
Otan lähinnä vakavimmin juuri nämä rekisteröityneet merkit, niissäkin vielä vähän seulan kanssa. Mut sinä nyt olet poikkeus kun tämä reitti on ollut tämmöinen. Eikä sinua oikein enää pysty sotkemaan toiseen kun kirjoitustyylin jo tunnistaa.
(naurahdus) Nooh...köh..kumpaa sinä nyt sitten haluaisit enemmän (täällä)
flirttiä vai tolkkua? (näkisitpä ilmeen :'D)Minun on oltava rehellinen tässä kohtaa. En koe palstailua mielekkääksi, se on vain niin.
Jos käyn täällä toisinaan, niin flirttihän se vetää jos Pönttis on palstalla. - Ananias
(asettaa täällä tarkat HD-lasit päähänsä)
Tuo on varmasti totta, mutta nyt me ollaan taas siinä saumassa kun mun pitää sinua vähän silittää... Ja sanoa, että kyllä sulla virka on täällä. Ajattele jos et olisi ollut.
Äläää nyyyt (kur)...
Eikö ole yhtään järkevää syytä? Ananias.Minä en keksi omista lähtökohdistani ensimmäistäkään syytä palstailla.
Jos oletetaan että olisi joku syy palstailuuni, niin toivon sinun auttavan minua asian hahmottamisessa... Ananias kirjoitti:
Se on enemmän elämää.
Kirjoittaminen ei ole minun juttuni, eikä keskustelukaan seurassa missä 90 prosenttia jengistä vänkää periaatteesta kaikesta vastaan.Tshjäh!
Eli vastaus on
NAINEN.
Pieni hunajainen.
Köh...ei minunkaan kannata täällä olla. Nyt kun tarkemmin miettii, miten minä olen täällä?
Onko tulevaisuus noin synkkä? Käykö samalla tapaa kuin sinulle? Jos jään, kuka minut tulee täältä kahden vuoden päästä ylös nostamaan?Ananias kirjoitti:
Minä en keksi omista lähtökohdistani ensimmäistäkään syytä palstailla.
Jos oletetaan että olisi joku syy palstailuuni, niin toivon sinun auttavan minua asian hahmottamisessa...Hetkinen hetkinen...Ananias,
nyt minä vaistoan jotain.
(en osaa edes valita sulkuihin ilmettä).Ananias kirjoitti:
Minä en keksi omista lähtökohdistani ensimmäistäkään syytä palstailla.
Jos oletetaan että olisi joku syy palstailuuni, niin toivon sinun auttavan minua asian hahmottamisessa...Miten paljon?
- Ananias
.."mutta ei mulla ole poltetta palstailuun. Se on kyllä ohi."
Ja niin prinsessa kadotti prinssinsä.Prinsessan palstailuhan ei ole prinssin harkintavallassa eikä liity prinssiin.
Prinssihän voi sen aikaa kasvattaa ruukkuyrttejä. Ananias kirjoitti:
Prinsessan palstailuhan ei ole prinssin harkintavallassa eikä liity prinssiin.
Prinssihän voi sen aikaa kasvattaa ruukkuyrttejä.Ai niin sekin pitää kyllä paikkansa, en ajatellut loppuun asti.
- Ananias
Tshjäh!
Eli vastaus on
NAINEN.
Pieni hunajainen.
Köh...ei minunkaan kannata täällä olla. Nyt kun tarkemmin miettii, miten minä olen täällä?
Onko tulevaisuus noin synkkä? Käykö samalla tapaa kuin sinulle? Jos jään, kuka minut tulee täältä kahden vuoden päästä ylös nostamaan?Mulla oli varmaan omat syyni palstailuun, ja siihen oli aikoinaan poltetta. Nyt se on ohi.
Kirjoittelen tänne varmaan silloin tällöin, mutta en halua siitä velvollisuutta. Jos sinä tunnet saavasi palstailusta jotakin, niin eikai palstailu ole mitenkään huono juttu.
En minä sinua tänne yksinäsi jätä, käyn silloin tällöin vetämässä sua letistä ja kerjäämässä huomiota. - Ananias
Hetkinen hetkinen...Ananias,
nyt minä vaistoan jotain.
(en osaa edes valita sulkuihin ilmettä).En halua ajatella palstailua velvollisuutena.
- Ananias
Miten paljon?
Mistä mittayksiköstä puhumme?
Ananias kirjoitti:
En halua ajatella palstailua velvollisuutena.
"Jos oletetaan että olisi joku syy palstailuuni, niin toivon sinun auttavan minua asian hahmottamisessa..."
Tämä lause.Ananias kirjoitti:
Nyt sinä lurjus.
(ravistaa hyväntahtoisesti korvasta)
Tässä on nyt esimerkiksi sulle yksi syy jatkoa varten:
Asia on hyvin keskeneräinen.
(aitoa naurua)Ananias kirjoitti:
Nyt sinä lurjus.
(aitoa naurua)misspönttöuuni kirjoitti:
Nyt sinä lurjus.
(aitoa naurua)Katohan vaan, asia kuumuu niin kommentteja lähtee ziljoona :D
Sun vika.- Ananias
"Jos oletetaan että olisi joku syy palstailuuni, niin toivon sinun auttavan minua asian hahmottamisessa..."
Tämä lause.Olemmeko tulossa sellaiseen neuvottelutulokseen että minulla on velvollisuus palstailla?
Ananias kirjoitti:
En halua ajatella palstailua velvollisuutena.
Joo noin se vaan tehdään,
mä jään valtaapitävien ATM miesten armoille.
(naurua)- Ananias
Katohan vaan, asia kuumuu niin kommentteja lähtee ziljoona :D
Sun vika.Minä laitoin sulle viestin kun halusin keskustella lapsiluvusta, sinä vaadit minua palstailemaan.
Ehkä valmistauduin kohtaamiseen vähän puutteellisesti. Vai mitä luulet... Ananias kirjoitti:
Olemmeko tulossa sellaiseen neuvottelutulokseen että minulla on velvollisuus palstailla?
Neuvottelut kohta kuumuvat niin, että joudun
menemään hitto vieköön jäähileastiaan.
ON SE!
Lyön sulle kellokortin käteen.- Ananias
Joo noin se vaan tehdään,
mä jään valtaapitävien ATM miesten armoille.
(naurua)Kai tajuat itsekin että koko ajatus on järjetön eikä edes mitenkään loogisesti johdonmukainen.
Ei sinun tarvitse nähdä AT-miehiä, palstailet vain niiden kanssa kunnes järki voittaa. Ananias kirjoitti:
Minä laitoin sulle viestin kun halusin keskustella lapsiluvusta, sinä vaadit minua palstailemaan.
Ehkä valmistauduin kohtaamiseen vähän puutteellisesti. Vai mitä luulet...Luulenpa tässä, että jommalla kummalla on nyt väärät pöytäkirjat
ja muut palaveripaperit. Kumpi meistä ei tehnyt kotiläksyjä.
(naurua)
"Vai mitä luulet..." Joo, kyllä luulen niin.
Ananias! Sinä huudatat nyt minua.
(itkunaurua ja kaikkea yhtä aikaa)Ananias kirjoitti:
Kai tajuat itsekin että koko ajatus on järjetön eikä edes mitenkään loogisesti johdonmukainen.
Ei sinun tarvitse nähdä AT-miehiä, palstailet vain niiden kanssa kunnes järki voittaa.Hiljaa!
Montako lasta?- Ananias
Neuvottelut kohta kuumuvat niin, että joudun
menemään hitto vieköön jäähileastiaan.
ON SE!
Lyön sulle kellokortin käteen.Huomaan että minun pitäisi olla siellä jos käyt noin lämpöisenä....tykkään kuumista naisista.
Mitä meinaat kellokortilla? - Ananias
Luulenpa tässä, että jommalla kummalla on nyt väärät pöytäkirjat
ja muut palaveripaperit. Kumpi meistä ei tehnyt kotiläksyjä.
(naurua)
"Vai mitä luulet..." Joo, kyllä luulen niin.
Ananias! Sinä huudatat nyt minua.
(itkunaurua ja kaikkea yhtä aikaa)Pönttöseni, eihän tämä voi olla näin tärkeä asia...
En ymmärrä miksi paisuttelet tätä? - Ananias
Hiljaa!
Montako lasta?Paljonko sun paikat kestää?
Loput voidaan adoptoida jos halutaan. Ananias kirjoitti:
Huomaan että minun pitäisi olla siellä jos käyt noin lämpöisenä....tykkään kuumista naisista.
Mitä meinaat kellokortilla?Tässä se nähdään. Tuommoista taktiikkaako pitää käyttää, että naisen saat kuumaksi?
Viskasin melkein kattilat ulos, ja jos ois ollu sun Brahmsin levyt tässä, niin nekin ois lentäny.
Miksi pitää pistää toinen kipeämään pitkin seinäryijyä.
Kellokortilla, mä tee sulle aikataulun.
Lisään velvollisuuksia ja..ja..
Sitten et tiedä, mitä sanoa.Ananias kirjoitti:
Pönttöseni, eihän tämä voi olla näin tärkeä asia...
En ymmärrä miksi paisuttelet tätä?Sinä haluat, että minä sanon, että se on tärkeä asia.
Ja hitot,
minähän sanon niin.
Haluan paisutella kaikenlaista.
Tulepa tänne...tämä pitäisi kyllä jotenkin hoitaa.Ananias kirjoitti:
Paljonko sun paikat kestää?
Loput voidaan adoptoida jos halutaan.Sitä ei voi tietää :'D
Sitä ei voi tietää :'D
En ehkä tilaisi kaksosia tai kolmosia kerralla.
Mutta realismin nimessä, se on suuri mahdollisuus.- Ananias
Tässä se nähdään. Tuommoista taktiikkaako pitää käyttää, että naisen saat kuumaksi?
Viskasin melkein kattilat ulos, ja jos ois ollu sun Brahmsin levyt tässä, niin nekin ois lentäny.
Miksi pitää pistää toinen kipeämään pitkin seinäryijyä.
Kellokortilla, mä tee sulle aikataulun.
Lisään velvollisuuksia ja..ja..
Sitten et tiedä, mitä sanoa.Kultapieni, ei ole mitään hätää.
Vajaa pari viikkoa sitten juteltiin sun miehenkaipuustasi, olisiko nyt sitten ne päivät kun elämä tuntuu kurjalta?
Teet mulle aikataulun, velvollisuuksia....ja mitä?
Luontaisedut on mitä? Hä? - Ananias
Sinä haluat, että minä sanon, että se on tärkeä asia.
Ja hitot,
minähän sanon niin.
Haluan paisutella kaikenlaista.
Tulepa tänne...tämä pitäisi kyllä jotenkin hoitaa.Mitä tahansa voi paisutella, mutta kannattaako palstailun merkitystä paisutella tässä yhteydessä?
Osaan tehdä monia asioita paremmin. - Ananias
Sitä ei voi tietää :'D
Joku tavoite pitää aina olla.
Sitä voi sitten korjata jos tuntuu että jää alle tai menee yli. Ananias kirjoitti:
Kultapieni, ei ole mitään hätää.
Vajaa pari viikkoa sitten juteltiin sun miehenkaipuustasi, olisiko nyt sitten ne päivät kun elämä tuntuu kurjalta?
Teet mulle aikataulun, velvollisuuksia....ja mitä?
Luontaisedut on mitä? Hä?Herra matemaatikko, nyt Teillä heittää kyllä
muutamalla päivällä, mutta melkein.
(jumankauta, sinä se muutut aamuyöstä ihan mahdottomaksi) :'D
Salli mun nyt nauraa tuolle yllättävälle tiedustelulle. Jo on miehellä tarkka muisti :'D
Sitten se surffaa naisen mielialavaihtelulla kuin aallonharjalla siinä...Aika ovelaa.
Luontaisedut kirjoitetaan sopimuksiin pikkupräntillä.
Ja ne tullaan näyttämään kädestä pitäen.
Jk. Pyyhi nyt sieltä kalenteristas...
voi hyvää päivää :'DAnanias kirjoitti:
Joku tavoite pitää aina olla.
Sitä voi sitten korjata jos tuntuu että jää alle tai menee yli.Jos menee yli(?)
joudutaan parsimaan mimmi monesta kappaleesta kasaan.
Mitä näitä ennakkotietoja herra itsekin on antanut.Ananias kirjoitti:
Mitä tahansa voi paisutella, mutta kannattaako palstailun merkitystä paisutella tässä yhteydessä?
Osaan tehdä monia asioita paremmin.Tuolle pitää antaa kursailematta peukku.
Jostain syystä uskon.- Ananias
Herra matemaatikko, nyt Teillä heittää kyllä
muutamalla päivällä, mutta melkein.
(jumankauta, sinä se muutut aamuyöstä ihan mahdottomaksi) :'D
Salli mun nyt nauraa tuolle yllättävälle tiedustelulle. Jo on miehellä tarkka muisti :'D
Sitten se surffaa naisen mielialavaihtelulla kuin aallonharjalla siinä...Aika ovelaa.
Luontaisedut kirjoitetaan sopimuksiin pikkupräntillä.
Ja ne tullaan näyttämään kädestä pitäen.
Jk. Pyyhi nyt sieltä kalenteristas...
voi hyvää päivää :'DNyt on korjattava etten (muistanut) merkitä ovulaatiota kalenteriin, joten vetäisin arvaukseni lonkalta ja puhtaasti reaktioidesi perusteella.
Eli ehdotat tapaamista jossa käydään sopimus läpi yksityiskohtaisesti? Milloin tavataan? Ananias kirjoitti:
Nyt on korjattava etten (muistanut) merkitä ovulaatiota kalenteriin, joten vetäisin arvaukseni lonkalta ja puhtaasti reaktioidesi perusteella.
Eli ehdotat tapaamista jossa käydään sopimus läpi yksityiskohtaisesti? Milloin tavataan?Ananias ananasakäämä, minkä laitteen sinä yrität nyt minulle myydä?
Onko tuo myyntimies vai Ananias kun puhuu?- Ananias
Jos menee yli(?)
joudutaan parsimaan mimmi monesta kappaleesta kasaan.
Mitä näitä ennakkotietoja herra itsekin on antanut.Viittaat ilmeisesti esikoiseni kokoon?
Lohdutan sillä, että kuopus oli jo paria kokoluokkaa pienempi. Ehkä sullekin sattuu joku pienempi siimahäntäinen (luulen että se on mahdollista). Ananias kirjoitti:
Viittaat ilmeisesti esikoiseni kokoon?
Lohdutan sillä, että kuopus oli jo paria kokoluokkaa pienempi. Ehkä sullekin sattuu joku pienempi siimahäntäinen (luulen että se on mahdollista).Pienempi?
Miten mä sen pystyn valikoimaan? :'D
Auta armias näitä aamuyön juttuja...Sinä kuumenet aamusta ite.
(kyykkynaurua)Ananias kirjoitti:
Viittaat ilmeisesti esikoiseni kokoon?
Lohdutan sillä, että kuopus oli jo paria kokoluokkaa pienempi. Ehkä sullekin sattuu joku pienempi siimahäntäinen (luulen että se on mahdollista).Pienempi?
(kyykkynaurua)misspönttöuuni kirjoitti:
Pienempi?
(kyykkynaurua)Nyt! Siinä on taas tuplat :'D
- Ananias
Ananias ananasakäämä, minkä laitteen sinä yrität nyt minulle myydä?
Onko tuo myyntimies vai Ananias kun puhuu?Yritän hahmottaa mistä me keskustelemme.
Puhuit haluavasi esitellä sopimuksen pienellä präntättyjä yksityiskohtia kädestä pitäen ja myyntimieshän yrittää aina ensitilassa sopia tapaamisajankohdan ja tapaamispaikan.
Unohdetaan myyntihommat.
Ananias tässä, voitko täsmentää mitä tarkoitit? - Ananias
Pienempi?
(kyykkynaurua)"Pienempi?
Miten mä sen pystyn valikoimaan? :'D"
-Mulla ei ole tuohon varmaa vastausta, mutta miten olisi tiheä siivilä?
Vain pienimmät siimahännät mahtuu läpi. Ananias kirjoitti:
Yritän hahmottaa mistä me keskustelemme.
Puhuit haluavasi esitellä sopimuksen pienellä präntättyjä yksityiskohtia kädestä pitäen ja myyntimieshän yrittää aina ensitilassa sopia tapaamisajankohdan ja tapaamispaikan.
Unohdetaan myyntihommat.
Ananias tässä, voitko täsmentää mitä tarkoitit?Meillä on hyvin keskeneräinen case tässä käsillä.
Luulen, että emme pääse loppuratkaisuun nyt tänä yönä klo 03.
Toki jos mielenpäällä on mallikaavakkeita valmiina, niin (siivoaa pöytää)
laitapa tuohon.
Sinä olet kyllä sellainen myyntiheppu, että sotket pöntön pään.Ananias kirjoitti:
"Pienempi?
Miten mä sen pystyn valikoimaan? :'D"
-Mulla ei ole tuohon varmaa vastausta, mutta miten olisi tiheä siivilä?
Vain pienimmät siimahännät mahtuu läpi.Loppupeleissä olet tuon kuoresi alla ihan kunnon lapsirakas tapaus.
Taidat haluta niitä enemmän kuin mie..heh.- Ananias
Meillä on hyvin keskeneräinen case tässä käsillä.
Luulen, että emme pääse loppuratkaisuun nyt tänä yönä klo 03.
Toki jos mielenpäällä on mallikaavakkeita valmiina, niin (siivoaa pöytää)
laitapa tuohon.
Sinä olet kyllä sellainen myyntiheppu, että sotket pöntön pään.Minä luulen että voimme huoletta päättää neuvottelut, ei ole olemassa ratkaisua joka tyydyttäisi molempien tarpeet.
Lienemme tästä samaa mieltä? - Ananias
Loppupeleissä olet tuon kuoresi alla ihan kunnon lapsirakas tapaus.
Taidat haluta niitä enemmän kuin mie..heh.Lapset on kivoja, mutta en ajatellut tehdä niitä omin päin.
Sinun lapsihaaveistsi mulla ei ole mitään käsitystä. Ananias kirjoitti:
Minä luulen että voimme huoletta päättää neuvottelut, ei ole olemassa ratkaisua joka tyydyttäisi molempien tarpeet.
Lienemme tästä samaa mieltä?Älä sotke minua.
En ymmärrä enää mitään.
Pikkurontti.
Sitten kun saat tuon suomeksi,
laitat uudelleen.Ananias kirjoitti:
Lapset on kivoja, mutta en ajatellut tehdä niitä omin päin.
Sinun lapsihaaveistsi mulla ei ole mitään käsitystä.En minäkään niitä yksin tee (yritä).
Mutta toisaalta taas en tiedä, haluankokaan.
Se ei ole selvinnyt. Ei kuulu mitään tikitystä tai kamalaa hinkua..- pikkurontti
Älä sotke minua.
En ymmärrä enää mitään.
Pikkurontti.
Sitten kun saat tuon suomeksi,
laitat uudelleen.Mulla ei ole velvollisuutta palstailla.
Ananias kirjoitti:
Minä luulen että voimme huoletta päättää neuvottelut, ei ole olemassa ratkaisua joka tyydyttäisi molempien tarpeet.
Lienemme tästä samaa mieltä?Muhh...nyt on jo pitkälti työpäivän puolella...
Pitää herätä kympiltä. Vielä ehtis kuuspuolikkaan nukkuakin.
Sinäkin illanviireessä sanoit, että olet palstalla vähän aikaa...
Kato nyt.
Ketkä kukkuu...- Ananias
En minäkään niitä yksin tee (yritä).
Mutta toisaalta taas en tiedä, haluankokaan.
Se ei ole selvinnyt. Ei kuulu mitään tikitystä tai kamalaa hinkua.."Se ei ole selvinnyt. Ei kuulu mitään tikitystä tai kamalaa hinkua."
-Ihan selvä tapaus. Jos biologinen kello ei tikitä, se on hukkunut johonkin.
Mitään hinkua ei ole olemassakaan. Ananias kirjoitti:
"Se ei ole selvinnyt. Ei kuulu mitään tikitystä tai kamalaa hinkua."
-Ihan selvä tapaus. Jos biologinen kello ei tikitä, se on hukkunut johonkin.
Mitään hinkua ei ole olemassakaan.Minua ei saa ärsyttää.
- Ananias.pikkurontti
Hämmentää lisää...
Tarkoitus on selkiyttää itselleni tilanne.
Ananias.pikkurontti kirjoitti:
Tarkoitus on selkiyttää itselleni tilanne.
No sinäkö sen nyt mukamas tiedät.
- Ananias
Minua ei saa ärsyttää.
Ite aloit kärttämään minua palstailemaan.
Se ei ole elämäni keskeisin tavoite. pikkurontti kirjoitti:
Mulla ei ole velvollisuutta palstailla.
Tuohon korjaan, että on.
Se asia me sovittiin.
Pulinat pois.Ananias kirjoitti:
Se ei ole elämäni keskeisin tavoite.Pää tyynyyn!
Ja suu kiinni!- Ananias
No sinäkö sen nyt mukamas tiedät.
Minun se pitää tietää.
Ehkä käyn joskus läimäyttämässä sua pyllylle kun kuljen ohi. Ananias kirjoitti:
Se ei ole elämäni keskeisin tavoite.Vaan valvottaa minua kuin huuhkajaa?
- Ananias
Tuohon korjaan, että on.
Se asia me sovittiin.
Pulinat pois.Mitä saan palstailusta.
- Ananias
Lupaan sen. Öitä.
Ananias kirjoitti:
Mitä saan palstailusta.
Hyvin paljon sitä, mitä noi muut omien sanojensa mukaan eivät ole saaneet koskaan.
(v*ttu mä oon ihan unessa)- Ananias
Hyvin paljon sitä, mitä noi muut omien sanojensa mukaan eivät ole saaneet koskaan.
(v*ttu mä oon ihan unessa)Tuun heti aamusta. Öitä kultapieni.
En aio kuittailla, minä vaan hymyilen täällä. Mulle tulee dejavu tästä teistän keskustelusta. Loputtoman pitkiä keskusteluja ja päiväkausia, jopa päivittäin. Heh... :)
Mukavaa päivää kummallekin. Te olette söpöjä. :D <3
Pönttis on ihana, kuka sut kullakseen saa olkoon onnellinen. :)LadyZorro kirjoitti:
En aio kuittailla, minä vaan hymyilen täällä. Mulle tulee dejavu tästä teistän keskustelusta. Loputtoman pitkiä keskusteluja ja päiväkausia, jopa päivittäin. Heh... :)
Pönttis on ihana, kuka sut kullakseen saa olkoon onnellinen. :)Teidän siis...ei teistän. Sivullisetkin tässä jo sekoo... :)
LadyZorro kirjoitti:
Pönttis on ihana, kuka sut kullakseen saa olkoon onnellinen. :)Hahah hah (pärsk) L-Z, :D
niin kuin näet, ensin keskustelimme suht maltillisesti ja sitten yllättäen minua alkoi taas kiukuttamaan.. Ainakin tuntui siltä, että rupesin temppuilemaan aamuyöstä, mutta sitähän se on. Normaali tila, mutta se ei anna mun nukkua. Tätä menoa jos en saa kauneusuniani, minusta tulee vanha ryppyinen mummo.
Ihan kuin joku 50 vuoden taistelu...
Tuolle on sanottava vastaan.
Minulle pannaan nyt jäitä hattuun ja Ananiakselle, sille saavillinen pöksyihin.misspönttöuuni kirjoitti:
Hahah hah (pärsk) L-Z, :D
niin kuin näet, ensin keskustelimme suht maltillisesti ja sitten yllättäen minua alkoi taas kiukuttamaan.. Ainakin tuntui siltä, että rupesin temppuilemaan aamuyöstä, mutta sitähän se on. Normaali tila, mutta se ei anna mun nukkua. Tätä menoa jos en saa kauneusuniani, minusta tulee vanha ryppyinen mummo.
Minulle pannaan nyt jäitä hattuun ja Ananiakselle, sille saavillinen pöksyihin.Väsymys aiheuttaa vähäsanaisuutta, ärräpäitä, kiukustumista ja nopeita lopetuksia. :D
Iltoja!!! Minä livistän tutimaan. :)- Ananias
Minulle pannaan nyt jäitä hattuun ja Ananiakselle, sille saavillinen pöksyihin.Jos susta tulee vanha ryppyinen mummo, niin ei se mua haittais.
Voitais silti tehdä yhdessä kaikkea kivaa. - Ananias
Minulle pannaan nyt jäitä hattuun ja Ananiakselle, sille saavillinen pöksyihin.Kommentti jossa kielsit minua läpsäyttämästä sinua pyllylle ohikulkiessani, on poistettu sääntöjen vastaisena.Tiedät varsin hyvin miksi...
Ei tuollaisia kieltoja voida hyväksyä, ei edes ylläpito.
- RumaÄtmi
Vittu, kun vituttaa tällainen lämmin hellekesä, kun naiset kulkee vähissä vaatteissa ja varmaa on, ettei ole mitään mahiksia yhteenkään naiseen.
Vittu, pankaa naiset enemmän päälle, kun aiheutatte seisokin ja on vaikee liikua.
Vaikka aattelee ruosteisia romurautoja tai kylmiä rautatolppia -30 asteen pakkasessa, niin alkaa vaan seisomaan. - KilttiMies89
Joo kyllä vituttaakin ihan vitusti tällainen helteinen kesä. Koko ajan tekee pillua mieli niin että hulluksi tässä pian tulee. Ei kuitenkaan ole mitään kykyjä tai edellytyksiä sitä metsästää tai varsinkaan saada vaikka uskaltais yrittää.
Kuulosta äitiltäni että joutuu vaihtaa pöksyjä kun miettii vähänkin miehiä että kostuu pahasti
Tykkää kumpa saisi tuota kultaistani mutta meillä eri unirytmit näköjään.
- Rumasinkkumies-
Kesä on rumalle yksinäiselle miehelle pahinta aikaa. Töissäkin joutuu kuuntelee naisten suunnitelmia miten ne viettää jännämiesten kanssa aikaa, ryyppäävät ja naivat. Rumana en tee muuta kun töitä kesällä.
- jokumies83
Töitä ois koko kesä, jossain välissä pitäis keretä naisenkin kans oleen ym.. ei vitja aika ei riitä, jotain on jätettävä pois tekemisistä :|
- Vikz
Kesässä on parasta syntymäpäivät, lämpö, vapauden tunne ja vuosipäivä rakkaan tyttöystäväni kanssa.
- Viinamies---
Tänään alkoi loma joka kestää elokuun puoleen väliin. Ryyppään ja matkustelen , käyn festareilla ja panen naisia. Siinäpä kesän suunnitelmat. Kyllähän töitäkin tarjottiin mutta sanoin njet ei
- rumahcätmi
Varmaan masentavin vuodenaika, vaikka onkin lämmintä. Talvella se masennus ei niin erotu, kun se vitutus tavallaan on luonnollisempaa. Kesällä näkee aina paremmin, mistä jää osattomaksi, kun ei kykene normaaleihin asioihin. Kumppanista on ihan turha tällasena haaveilla, ei sellastaa etsimällä eikä etsimättä. Onneks tää kesä jää viimeiseksi. Ostin leuanvetotangon ja pulttaan sen viikonloppuna tonne kattoon kiinni. Elokuussa vedän itseni kaulakiikkuun siihen tankoon.
- KilttiMies89
Jotain tuon suuntaista olen itsekkin suunnitellut oikeastaan jo vuosia mutta ei taida koskaan rohkeus riittää vaikka olenkin ihan helvetin ahdistunut ja kyllästynyt yksinäiseen ja kurjaan elämääni.
Tykkään kesästä, olenhan kesä lapsikin. Kesässä parasta on valoisuus ja tietysti vapaa-aika. :)
En aio, olen löytänyt sellaisen jo paljon aiemmin, eräänä joulunalus aikana. Mutta toivotan onnea kaikille kumppania katseleville, hymyä huuleen ja mieli myötätuuleen. Se saattaa huomata juuri sun hymyhuulesi ja hyvän tuulesi! :)Poistetaan ihan takuulla, mutta otan riskin.
https://www.youtube.com/watch?v=nsMrcqA7NL0
Tykkään susta niin että halkeen... :);)- peppvakoameeba
LadyZorro kirjoitti:
Poistetaan ihan takuulla, mutta otan riskin.
https://www.youtube.com/watch?v=nsMrcqA7NL0
Tykkään susta niin että halkeen... :);)zorrajaana on jo alapäästään pitkä matakan halki meserisexysta
https://www.youtube.com/watch?v=9Ic0KCA5zm0
- kesänvihaaja
Vihaan kesää. Ihmiset sekaisin kuin seinäkellot kun eihän kesällä voi olla selvinpäin. On liian kuuma, hyttysiä ja känniääliöitä. Juopot nousee kivien alta istumaan kaikilla penkeillä eikä mummot ja tavan ihmiset voi niillä istua.
- jgjgjkhjgkjhkjk
En aio enää etsiä parisuhdetta.
Olen ollut liian kauan yksin, ja tarvitsen liikaa omaa rauhaa. Kukaan ei tätä ymmärrä, eikä sellaista miestä löydy, joka haluaisi tavata niin harvoin kuin minä. Olen jahnannut asian kanssa tarpeeksi monta kertaa. Seksiseura ei kiinnosta. - Mies41-
Kesässä on parasta kun naiset etsii romanssia ja naiset on helppoja silloin. Terassile vaan ja naiset oikein vilkuilee kaikkia miehiä ketä ne voisi iskeä. Miehen on tehtävä eka isku ja nainen on heti mukana kuten viime vikkonloppuna kun nainen ehdotti sen luona jatkoja.
- KilttiMies89
Ei naiset ätmejä vilkuile tai jos vilkuilee niin korkeintaa pilkallisesti. Ätmille kesä on kaikkein ahdistavinta aikaa kun tekee mieli naista jatkuvasti mutta ei ole mitään toivoa saada. Ei edes kannata vaivautua yrittämään.
- KurppaN
Kesä on parasta aikaa!!!!
Paidattomat nuoret miehet.... 😘 - ikikesä
Thajkkulassa on aina kesä ja beach volley hiekapilluise tytöt
mielekkämpp silmruoka, ku finskien lätkäpeli
https://www.youtube.com/watch?v=BBmu9N3Htbs- kusimatoja
Thaikkunaiset on muodottomia kusimatoja, joilla ei oo tissejä eikä persettä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354633- 563200
- 302873
- 612815
- 62400
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542185- 211629
- 181591
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81538- 161514