(sinkku)Nainen, näin teet mieheen vaikutuksen

Old-school-man

Ole kaunis ja ystävällinen, niin pääset yleensä pitkälle.

15

359

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :o
      Et voinu aloittaa tätä vakavissasi!

• Old-school-man

Myönnän että kyseessä oli puolittainen provo, mutta eikö itse asia joka tapauksessa ole paljolti niin?

• Old-school-man kirjoitti:

Myönnän että kyseessä oli puolittainen provo, mutta eikö itse asia joka tapauksessa ole paljolti niin?

Missä mielessä nainen pääsee yleensä pitkälle, jos hän on kaunis ja ystävällinen?

• Ikisinkkunainen

Miksi mieheen pitäisi tehdä vaikutus? Elämässä pääsee vielä pidemmälle kun ei elä miehen kautta ja takia.

• Old-school-man

Vaikutuksen voi tehdä miehiin myös niin, ettei se ole naiselle edes tietoinen tavoite.

• NainenRuudunTakaa

Hyvät ohjeet toimii molemmin päin. Miehenkin kannattaa panostaa ulkonäköön ja käytökseen.

• Old-school-man

Osalla sitä ulkonäköä vaan ei ole edes "panostamallakaan" ja naiset ajattelee asian miehiä monimutkaisemmini, vaikka miehen ulkonäöllä ja käytöksellä on väliä.

• trollikka

Niin, ja yleensä niihin vääränsorttisiin... valitettavasti.
      Juttelet ystävällisesti ja otat ehkä kantaakin johonkin asiaan... lopulta mies pyytää osoitettasi, känny numeroasi tai sähköposti osoitettasi. Ja kun ett anna mitään niistä ventovieraalle... mies voikin osoittautua täysin mäntiksi tapaukseksi!

Luojan lykky, en jaa osoitetietojani tuntemattomille... Ehkä julkiselle paikalle oisin ollut valmis tekemään tärskyt, jos olis älynyt ehdottaa sellaisia. Onnekseni ne kohtaamani miehet eivät ole olleet niin fiksuja, vaan heidän taka-ajatuksensa ovat tulleet julki jo ennen sen enempää tutustumista!

Mutt yhä edelleen olen sitä mieltä; ystävällisyys ei oikeastaan maksa mitään...
      ja jos pitää osata olla paskamainen; takaan ett senkin mä osaan perinpohjaisesti!

• Toihan on vain hyvä juttu, jos naksupää mäntti paljastuu noin helposti.

Mitä tarkoitat taka-ajatuksilla? Että joku pitää sinua seksuaalisesti kiinnostavana, vai että haluaa viihtyä muulla tavalla sun seurassasi? Mikä sitten on se etuajatus, mikä on hyväksyttävää ihmissuhteissa ja sopiva syy pyrkiä tutustumaan toiseen lähemmin?

Ystävien etsiminen tuolla tavalla tuntuu musta ehkä hieman oudolta. Hyvän tyypin kanssa voi toki olla ystäväkin, vaikka toista kohtaan tuntisi seksuaalista halua. Mulla on lähtökohtaisesti jo tarpeeksi ystäviä, eikä aina tunnu olevan tarpeeksi aikaa heillekään. Kaikenlaisia kavereita ja "kavereita" on sitten enemmänkin joka lähtöön... Mut joo, ihmisillä on niin erilaiset ajatusmaailmat. Hyvin erilaistenkin kanssa voi tulla ihan hyvin juttuun, jos osaa antaa arvoa sille toisen erilaisuudelle. Ei mun tapani ole ainoa oikea, se ehkä sopii vain minulle parhaiten. Ja joku toisenlainen tapa taas sopii jollekin toiselle paremmin... eikä se tarkoita, että se ihminen olisi mäntti. Vaikka toki voi olla. Niin kuin sellainenkin, jolla on samat arvot kuin mulla...

• trollikka
        LinerT.2 kirjoitti:

Toihan on vain hyvä juttu, jos naksupää mäntti paljastuu noin helposti.

Mitä tarkoitat taka-ajatuksilla? Että joku pitää sinua seksuaalisesti kiinnostavana, vai että haluaa viihtyä muulla tavalla sun seurassasi? Mikä sitten on se etuajatus, mikä on hyväksyttävää ihmissuhteissa ja sopiva syy pyrkiä tutustumaan toiseen lähemmin?

Ystävien etsiminen tuolla tavalla tuntuu musta ehkä hieman oudolta. Hyvän tyypin kanssa voi toki olla ystäväkin, vaikka toista kohtaan tuntisi seksuaalista halua. Mulla on lähtökohtaisesti jo tarpeeksi ystäviä, eikä aina tunnu olevan tarpeeksi aikaa heillekään. Kaikenlaisia kavereita ja "kavereita" on sitten enemmänkin joka lähtöön... Mut joo, ihmisillä on niin erilaiset ajatusmaailmat. Hyvin erilaistenkin kanssa voi tulla ihan hyvin juttuun, jos osaa antaa arvoa sille toisen erilaisuudelle. Ei mun tapani ole ainoa oikea, se ehkä sopii vain minulle parhaiten. Ja joku toisenlainen tapa taas sopii jollekin toiselle paremmin... eikä se tarkoita, että se ihminen olisi mäntti. Vaikka toki voi olla. Niin kuin sellainenkin, jolla on samat arvot kuin mulla...

Kuten totesitkin;Toihan on vain hyvä juttu, jos naksupää mäntti paljastuu noin helposti.

"Mitä tarkoitat taka-ajatuksilla? Että joku pitää sinua seksuaalisesti kiinnostavana..."
        Eihän se olisi isokaan probleema sillä hetkellä, jos se mies myös osaisi käyttäytyä siitä huolimatta, ettei sitä osoitettani saanut.

No tässä sulle yks esimerkki.
        Keskustelustamme kävi kyllä hyvin selville ett yhden yön keikkaa oli hakemassa... kun ei onnistunut siinä; kostoksi leimasi minut hutsuksi!
        Olin poistumassa baarista ja salin puolivälissä ollessani... mies kajautti kuuluvalla äänellä:
        "Sullahan vasta on s**t*n*n korkee hinta, mä en kyllä perseestäs sitä suostu maksamaan!"
        Ventovieraita kaikki baarissa ollet ihmiset... toivottavasti en tapaa heitä koskaan missään virallisesti ja toivottavasti ei ainakaan kukaan muista mun kasvojani tästä episodista.
        En todellakaan halua edes tutustua tuollaisiin mäntteihin, jos pakit saatuaan on täys sika!

• trollikka kirjoitti:

Kuten totesitkin;Toihan on vain hyvä juttu, jos naksupää mäntti paljastuu noin helposti.

"Mitä tarkoitat taka-ajatuksilla? Että joku pitää sinua seksuaalisesti kiinnostavana..."
        Eihän se olisi isokaan probleema sillä hetkellä, jos se mies myös osaisi käyttäytyä siitä huolimatta, ettei sitä osoitettani saanut.

No tässä sulle yks esimerkki.
        Keskustelustamme kävi kyllä hyvin selville ett yhden yön keikkaa oli hakemassa... kun ei onnistunut siinä; kostoksi leimasi minut hutsuksi!
        Olin poistumassa baarista ja salin puolivälissä ollessani... mies kajautti kuuluvalla äänellä:
        "Sullahan vasta on s**t*n*n korkee hinta, mä en kyllä perseestäs sitä suostu maksamaan!"
        Ventovieraita kaikki baarissa ollet ihmiset... toivottavasti en tapaa heitä koskaan missään virallisesti ja toivottavasti ei ainakaan kukaan muista mun kasvojani tästä episodista.
        En todellakaan halua edes tutustua tuollaisiin mäntteihin, jos pakit saatuaan on täys sika!

Tuostahan selvisi kaikille muillekin, että äijä oli täys ääliö. Eihän kukaan normaali tuollaisia huutele, vaikka olisit hinnan laittanutkin. Näytti toiminnallaan kaikille, että sai sulta pakit. Ota siltä kannalta.. ja jos joku taas oli niin tyhmä ettei ymmärtänyt tilannetta, niin sellaisten ajatuksista ei tarvitse vaivaa nähdä.

• Sinkkumies----

Nainen teki vaikutuksen kerran kun se vaan alkoi riisumaan itseään ja tuli alasti viereeni. Olin ihan monttu auki että nytkö pannaan. Olisipa naiset aina niin helppoja, olin tuntenut naisen jotain 3 runtia.

• lihavihatipunen

Olet jännämies.

• RumaÄtmi

Vitun nopeeta toimintaa. Meikäläinen ei koskaan pääse tuohon pisteeseen...

• JännäMies

Tapasin naisen raflassa. Saatoin kotiinsa ja pyysi "iltateelle" samantien. Kun istuttiin naisen kotona pöydän ääressä, nainen kysyi että jutellaanko tässä vielä vai siirrytäänkö heti makuuhuoneen puolelle. Toki siirryttiin heti. Ikävää että suhde kesti alle vuoden, koska itsellä oli niin paljon luurankoja kaapeissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      176
      5167
    2. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      100
      4959
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      94
      4444
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      118
      2723
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      141
      2718
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2247
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      32
      2164
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      228
      1913
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      91
      1848
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      12
      1821
    Aihe