Jota haluaisit mutta et uskalla vietellä?
Kuka on ihannemiehesi
27
710
Vastaukset
- Asko_Vilenius
Super-atm. Mutta myös Dark Fear kelpaa.
- KurppaN
Ai tällä palstalla vai?!! Ei kukaan. En koskis yhteenkään tän palstan ätmeistä edes pitkällä tikulla ja kumihanskat kädessä.
Palstan ulkopuolella:
https://www.google.fi/search?q=josh hartnett&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjN3Ku8lajbAhVmKpoKHeV5Cm8Q_AUICigB&biw=1565&bih=996- missäsunlasiton
:D Juuri tuollaiselta pojanrimpula-jossilta kaikki palstan ätmit näyttävät.
Kunhan vain sulkisivat koneensa ikuisesti, niin saantikin olisi taattu. Voiko ton tulkita siten että sun mielestä kaikki tällä palstalla osaa ottavat miehet on ätmejä ?
- wswsw
Mistä sä voit olla varma, ettei toi Jossekin täällä ainakin lue näitä kirjoituksia :) Ainakin nyt kun on linkitetty kuvia hänestä tänne. Google kääntää tarvittaessa?
- kaikkiovatjotain
MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
Voiko ton tulkita siten että sun mielestä kaikki tällä palstalla osaa ottavat miehet on ätmejä ?
Ei voi tulkita, eiväthän ne ole edes samassa lauseessa.
Niin, arvoisalle kurpalle tämä nyt;
Tällä palstalla vaikuttaa muunkinlaisia miehiä kuin pelkkiä ätmejä.- KurppaN
Tällä palstalla vaikuttaa muunkinlaisia miehiä kuin pelkkiä ätmejä.Otsikossa kysyttiin ihannemiestä...
Eli siis:
1) Kukaan palstan jannu ei ole mun ihannemies, oli sitten ätmi tai ytmi. Tai ei ainakaan sen pohjalta mitä täällä saa lukea. Mutta ehkä mä ajattelisin toisin, jos tapaisi livenä, eihän sitä voi tietää.
2) Palstan ätmeihin mä en koske. Enkä muihinkaan ätmeihin. Piste. En edes sellasissa haalareissa, missä mennään ydinvoimalaonnettomuuspaikkaan. - nainenene
Aina kun täällä kysytään jotain ihannenaista tai -miestä tai seksikästä ihmistä, niin miksi vitussa ihmisille tulee ensimmäiseksi mieleen PALSTAN henkilöt? Onko teidän koko elämä palstalla???
- nainenene
Ja tuo nyt on itsestäänselvää, että palstan miehet ei kelpaa palstan naisille ja päinvastoin. Ei suhunkaan kukaan palstamies koskisi pitkällä tikulla, joten hyvä kaikille.
- nainenenen
Tällä palstalla vaikuttaa muunkinlaisia miehiä kuin pelkkiä ätmejä.Ne muunlaiset miehet ei ole yhtään sen kiinnostavampia. Tällä palstalla ei ole yhtään kiinnostavaa miestä. EI YHTÄÄN. Pertsat, konnaketut, dissit... yäk.
- dodofog
Siis palstan ulkopuolella et koskisi? Aika huvittavaa mutta olin samannäköinen nuorempana kuin tämä Josh Hartnett, ajokortin kuvakin sen todistaa.
KurppaN kirjoitti:
Otsikossa kysyttiin ihannemiestä...
Eli siis:
1) Kukaan palstan jannu ei ole mun ihannemies, oli sitten ätmi tai ytmi. Tai ei ainakaan sen pohjalta mitä täällä saa lukea. Mutta ehkä mä ajattelisin toisin, jos tapaisi livenä, eihän sitä voi tietää.
2) Palstan ätmeihin mä en koske. Enkä muihinkaan ätmeihin. Piste. En edes sellasissa haalareissa, missä mennään ydinvoimalaonnettomuuspaikkaan.Aivan. Ymmärretty.
nainenenen kirjoitti:
Ne muunlaiset miehet ei ole yhtään sen kiinnostavampia. Tällä palstalla ei ole yhtään kiinnostavaa miestä. EI YHTÄÄN. Pertsat, konnaketut, dissit... yäk.
Aivan. No tulipahan tämäkin nyt selväksi sitten.
- KurppaN
dodofog kirjoitti:
Siis palstan ulkopuolella et koskisi? Aika huvittavaa mutta olin samannäköinen nuorempana kuin tämä Josh Hartnett, ajokortin kuvakin sen todistaa.
Niin. Olit. Puhut imperfektissä. Nyt eletään vuotta 2018, ei nuoruutesi 1980-lukua. 😊
Ps. Josh on jokusen vuoden mua vanhempi eli 39. Ei siis mikään ihan nuori poitsu enää, vaan alkaa olla setämiesikää. - wqwqwq
KurppaN kirjoitti:
Niin. Olit. Puhut imperfektissä. Nyt eletään vuotta 2018, ei nuoruutesi 1980-lukua. 😊
Ps. Josh on jokusen vuoden mua vanhempi eli 39. Ei siis mikään ihan nuori poitsu enää, vaan alkaa olla setämiesikää.Pääosin Joshin kuvat ei vaan ole tätäpäivää vaan jostain 2000 luvun taitteesta. Elä vaan muistoissa. :)
Tänäpäivänä Josh on tavallisen pulliaisen näköinen, ei erotu massasta millään lailla mutta hienoa jos on ihannemiehesi tämän päivän kuvineen..
Mikään elokuvasankarihan se ei koskaan ole ollut.
- Hih_Hilda
Kari-Pekka Kyrö.
- naisten.makuun
Lauri Tilkanen on pysähdyttävällä tavalla komea mies. Sydän sykähtää pari ylimääräistä lyöntiä.
- Asko_Vilenius
Timo Soini
- ElZorro.itse
Josson oltava nimenomaan mies........
Nih vissiin tuo Ladyzorra
Zorro, you´re my hero<3
https://www.youtube.com/watch?v=JH2eMbXtFBA- modelli-vaari
Entä minä?????
- ElZorro.itse
Jos on pakko olla nimenomaan mies.....niin Ladyzorra
https://www.youtube.com/watch?v=is-mHjZZUlcOot vissiin maskuliinisiin miehiin kallellaan? Näin on pakko olettaa, kun kahteen kertaan minua manaat...
Kunhan nyt et ottaisi liian tosissaan satunnaista rooliani miehenä, olenhan sentään maininnut asiasta..oli mielessä, mutta se jäikin sitten mieleen vaan. ☺️
Sanotaan, ettei parta pahoille kasva eikä turpajouhet joutaville..olen siis kokolailla joutava, kun en saa partaa kasvamaan. ☺️- CarajoOona
LadyZorro kirjoitti:
Oot vissiin maskuliinisiin miehiin kallellaan? Näin on pakko olettaa, kun kahteen kertaan minua manaat...
Kunhan nyt et ottaisi liian tosissaan satunnaista rooliani miehenä, olenhan sentään maininnut asiasta..oli mielessä, mutta se jäikin sitten mieleen vaan. ☺️
Sanotaan, ettei parta pahoille kasva eikä turpajouhet joutaville..olen siis kokolailla joutava, kun en saa partaa kasvamaan. ☺️Sun kohdalla Pillunkarvtkin lasketaan parraxi
Kahteen kertaan?
Oon funteeras poistoo liian kauan
Espanja on kaunis kieli, mut Oon luulee kirosanoixi textit CarajoOona kirjoitti:
Sun kohdalla Pillunkarvtkin lasketaan parraxi
Kahteen kertaan?
Oon funteeras poistoo liian kauan
Espanja on kaunis kieli, mut Oon luulee kirosanoixi textitEi hyvänenaika mun kasvot niin alhaalla ole, että parraksi voisi luulla. :D
- teddynalle
LadyZorro kirjoitti:
Ei hyvänenaika mun kasvot niin alhaalla ole, että parraksi voisi luulla. :D
buenas dias cara mia-----mun partani kukkii nyt ja tuulipölytän
partasiitepölyä tammamattilaan niet sul kasvaa partaa perskarvoista
kulmakarvojen kaa yhteen semmottis ettei läpysköjen nännit näy läpi
Shit vaan tuaxusta voipi tunnistaa erixeen pyllyn, pillun, kainalon ja viiksikarvat
säärikarvatkin tulee olemaan niinku hirvennahkamatto
shit pääset mun halinallexi<3 tykkään tuuheikko zorra naikkosista
Sun täytyy shit syödä mämmikin mehupillillä, ettei turkkis tuhriinnu
- ärtynyt
Tälle naiselle,ei kelpaa kukaan,ja ton tyylistä emäntää,en koskis pitkällä kepilläkään,on olevinaan mailman napa,kelle ei kelpaa kukaan.lopeta ruikuttelu!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1945741Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971- 931969
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291345- 751289
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää111247Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165