Koska näin teidät viimeksi lenkillä? Pari vuotta sitten? Olitte niin sympaattinen näky...
Mies ja koira
23
564
Vastaukset
- Pakkapalaa.karkaahoro
Syö sinä herttahuora pääsi.
..karkaa. - HauvanHoitaja
Kyllä me joka päivä edelleenkin käydään lenkillä. Nyt vaan eri aikaan ja toisessa paikassa.
- Eimullaookoiraa
sotket nyt mut johonkin toiseen. 😄
- EnSotke
Ei olekaan.
- sinäköhän
EnSotke kirjoitti:
Ei olekaan.
Ei siitä kahta vuotta ole vielä. Noin puolitoista vuotta. Se oli lainakoiran kanssa.
- utelen_uteliaisuuttani
Missäs näit meidät...?
- Ikävä
Kotikonnuilla
- utelen_uteliaisuuttani
Ikävä kirjoitti:
Kotikonnuilla
Näkikö hän mies sinut...?
- Ikävä
utelen_uteliaisuuttani kirjoitti:
Näkikö hän mies sinut...?
Vaikka kuinka usein B-)
- koiralla_vai_ilman
Ikävä kirjoitti:
Vaikka kuinka usein B-)
ok,milloin viimeksi sitten...?
- Ikävä
koiralla_vai_ilman kirjoitti:
ok,milloin viimeksi sitten...?
Sitähän mä just aloituksessa kysyin!
- ei.osunut
Ikävä kirjoitti:
Sitähän mä just aloituksessa kysyin!
Niin ja vastasit myös että parivuotta sitten...aika turha kysymys jos itse myös vastaa.
- adlmkadl
Missä tämä oli?
- koiramullakutenisäntäkin
parivuotta sitten olette nähneet ja kuitenkin usein näette!? jokin ei nyt loksahda kohdalleen.
- Ikävä
En ole sanonut että näemme usein.
- fjwahoyouaugdsg
Minkärotuinen koira?
- kuten_isäntänsäkin
Houndog...
- Selvennä_jotain
millätavalla olimme niin sympaattinen näky?
- Ikävä
Mies, joka lenkittää koiraansa, on aina symppis.
- TaiKoiraMiestä
Ikävä kirjoitti:
Mies, joka lenkittää koiraansa, on aina symppis.
Tosi on.
- MillainenKoira
TaiKoiraMiestä kirjoitti:
Tosi on.
Sulla on?
- Siis_Symppiksiä
MillainenKoira kirjoitti:
Sulla on?
rakkikoiria ollaan molemmat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko1231950Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2301622Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik241603- 2201594
- 1881322
Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151199Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o841168Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie421070Leton rannan kakat - hys hys hiljaa!
Hienolle rannalle on jostain ilmeisen selvästi tullut ulostusjätteitä. Mistään tutkimuksista ei ole vielä tietoa ja kuka72947- 74929