Milloin kulli ja pojat alkoivat kiinnostaa teitä?

Luonto_ajoi_aisaan

12

325

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ainakaan vielä.

      • Et siis tiedäkään aivan varmaksi mitä haluat(?)


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Et siis tiedäkään aivan varmaksi mitä haluat(?)

        :D

        Tästä mun nimimerkistä saa kyllä revittyä varmaan loputtomiin kaikensorttista huumoria!


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Et siis tiedäkään aivan varmaksi mitä haluat(?)

        Siis jos nyt tarttee vääntää rautalangasta taas niin;
        Ei todellakaan kiinnosta pojat eikä heidän vehkeensä. Eikä tule kiinnostamaan jatkossakaan ellen saa jotain aivovaurioita jonka johdosta mun seksuaalinen suuntautuminen muuttuisi.
        Onko tämä nyt selvä?


    • kaisanoasaa

      Ei kiinnosta kulli yhtään.

    • Asta14

      Minua alkoi kiinnostaa n. 12-vuotiaana, kun näin ekat arabimiehet.

      • kyllästyttää

        Taas joku ätmi yrittää esiintyä tyttönä.


    • Kurppa27

      15 vuotiaana ja iskin yhden pojan luokaltani kun oltiin luokkaretkellä tukholmassa. Järjestin niin että päästiin samaan hotellihuoneeseen ja kävin pojan kimppuun illalla. Riisuin itseni alasti ja annoin pojalle

    • Heteronainen

      Kulli ei oo kiinnostanut erillisenä juttuna ennen kuin nyt 30 -iässä. Nyt ovulaatiossa luin "savon muikkua" vähän toisin ja heti oli mielikuva, että mitä siellä kalatiskillä jäähileiden keskellä olis myynnissä... Ja heti olisin ostanut!!!

      Mutta ei se kulli sellaisena itsessään, kyllä siinä pitää olla hyvä mies toisessa päässä, ei sillä muuten paljoakaan tee. Kun dildot on helpompia käsitellä kuin huonot miehet ja vibraa ei ominaisuuksiltaan voita mikään.

      Mutta siihen kysymykseen.

      14-vuotiaana alkoi romantiikka kiinnostaa, 15-vuotiaana taas miesten/poikien hauikset, vatsalihakset, rintalihakset, hyvännäköiset kädet, niskat ja niiden koskettaminen, pussailu jne. Ekan poikaystävän hankin (huom. itse hankin ja iskin) 15-vuotiaana 9. luokan keväällä.

      • vakiovierasmies-EI-ap

        Mitäs sun iskä tykkäs siitä kun poikia tuotiin kotiin jo 15-vuotiaana? :)
        Vai piditkö salassa?


      • Heteronainen
        vakiovierasmies-EI-ap kirjoitti:

        Mitäs sun iskä tykkäs siitä kun poikia tuotiin kotiin jo 15-vuotiaana? :)
        Vai piditkö salassa?

        Eipä sanonut mitään. Ei tarvinnut salassa pitää vanhemmilta. Normaalia oli sen ikäisten seurustelu siihen aikaan.

        Olihan se ihanan viatonta menoa. :D Mutta en kaipaa niitä aikoja takaisin. Liikaa draamaa myös, kun ei osannut elää vielä omien tunteidensa kanssa.


      • vakiovierasmies-EI-ap
        Heteronainen kirjoitti:

        Eipä sanonut mitään. Ei tarvinnut salassa pitää vanhemmilta. Normaalia oli sen ikäisten seurustelu siihen aikaan.

        Olihan se ihanan viatonta menoa. :D Mutta en kaipaa niitä aikoja takaisin. Liikaa draamaa myös, kun ei osannut elää vielä omien tunteidensa kanssa.

        Sulla on varmaan tosi kivat vanhemmat :)

        Saako kysyy et onko nyt ketään kiikarissa? Jos ei niin haluaisitko että olisi? Vai nautitko sinkkuudesta?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1220
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      37
      1065
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      60
      950
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      173
      904
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      40
      736
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      121
      723
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      708
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      683
    9. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      637
    10. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      631
    Aihe