Nämä käytännön älykkäät osaavat sanoa vain joka asiaan:
"Täytyy sitä joskus syödä"
"Kaikkihan me joskus kuollaan"
"Kyllä sitä katon tarvii pään päälle"
Arvostan paljon enemmän teoreetikkoja, jotka valjastavat fysiikan ihmeet ihmiskunnan käyttöön! Esim. Fuusio-energia, avaruusmatkat, geeni tutkimus.
Sanomattakin on selvää, että sinkkunaiset arvostavat näitä "käytännön" "katufiksuja" enemmän kuin huippuälykkäitä tutkijoita!
En arvosta käytännön älykkyyttä tippaakaan
13
349
Vastaukset
- Sinkkunainen
Niin.
- äikänope
Geenitutkimus on yhdyssana, että se siitä huippuälykkyydestä.
- 4321
Eihän tuo aloittaja itse mikään huippuälykäs olekaan, vaan pelkkä keskinkertaisuus.
"Täytyy sitä joskus syödä"
"Kaikkihan me joskus kuollaan"
"Kyllä sitä katon tarvii pään päälle"
Kuulostaa aikamoiselta pösilöltä joka puhuu noin.
Ei tuommoisilla puheilla ole käytännönälykkyyden kanssa mitään tekemistä.- Niinkävi
Joku nyt vaan yritti huonosti trollata Outsideria. Mutta ei edes nimessä onnistunut.
Niinkävi kirjoitti:
Joku nyt vaan yritti huonosti trollata Outsideria. Mutta ei edes nimessä onnistunut.
Millainen persoona se Outsider on? Mies vai Nainen?
- Niinkävi
MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
Fiksu mies, hiukan lukeneempi, joka joskus oikoo ätmejä. Siksi eivät hänestä pidä.
Niinkävi kirjoitti:
Fiksu mies, hiukan lukeneempi, joka joskus oikoo ätmejä. Siksi eivät hänestä pidä.
Ätmejä tuleekin oikoa. Kaikki muutkin mukaan vaan :)
- kävinäin
Hörhö mies, on kuin feministien rakentama robotti, joka puhuu emäntiensä suulla. Siksi esimerkiksi nimimerkki _Niinkävi_ pitää hänestä.
kävinäin kirjoitti:
Hörhö mies, on kuin feministien rakentama robotti, joka puhuu emäntiensä suulla. Siksi esimerkiksi nimimerkki _Niinkävi_ pitää hänestä.
Koetko olevasi ätmi?
- epo2
Ätmejä tuleekin oikoa. Kaikki muutkin mukaan vaan :)
Sinähän oot itsekin ätmi :) sellaisen kuvan oon saanut.
"käytännönälykkyyden" ei ole yhdyssana, tämä ei liity ätmiyteen millään lailla, teitkö vain näppäilyvirheen? epo2 kirjoitti:
Sinähän oot itsekin ätmi :) sellaisen kuvan oon saanut.
"käytännönälykkyyden" ei ole yhdyssana, tämä ei liity ätmiyteen millään lailla, teitkö vain näppäilyvirheen?En tiedä, mun korvaan se kyl kuulostaa yhdys sanalta.
Noh mutta tuo käynnännön älylläsi tehty nyt päätöksesi, mikään älykkyyden teoria tue tuota näkemystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2236856Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442907- 442357
- 1012237
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382061Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321530- 871514
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131396Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71345Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3901319