Näin juuri nätin tytön jollaista en voisi koskaan saada. Ja poikaystävänä matkassa minua vähemmän komea mies.
Miten tämä on mahdollista?
Menin melkein sanattomaksi.
Minulle on koko elämäni ajan tehty selväksi että 5/5 ulkonäöllä varustetut 20v nättimykset on minulta poissuljettu. SItten joku minua alempitasoinen saa tällaisia? Miten? Kertokaa miten ihmeessä?
Täällä huutelee 28v mies joka on pikkuhiljaa kuihtumassa pois ikänsä takia, katoamassa parisuhdepelistä pois häviäjänä. Kun elin ja kuolin yksin jotta te muut voisitte nauttia elämästä, tahtoisin tästä kauheasta rangaistuksesta palkaksi edes vastauksen kysymykseeni.
Miten minua lyhyemmät, vähemmän komeat ja köyhemmät miehet onnistuvat saamaan naisia joista en uskalla edes unelmoida? Onko heidän luonteensa ja käytöksensä jotenkin maagista? Naiset ovat yksinkertaisia otuksia joten kai miehenkin tulee olla tarpeeksi yksinkertainen. Olen huomannut, että naiset vieraantuvat jos puhut heille derivoinnista, mutta jos hymyilet tyhmänä ja puhut koiranpennuista, heti onnistuu.
Miksi minua rumempi onnistuu
81
1115
Vastaukset
En edes tiedä mikä on derivointi.😵
Kuvittelet vaan mielessäsi omia. Esim kyseinen nainen voi olla laihtunut parisuhteessa ja muuttunut näin ollen kauniiksi tai nyt sitten pikkaisen pyöristynyt ja sitä myötä kaunistunut.Elä kuole sinä olet tärkeä ja varmasti löydät hyvän kumppanin kunhan jätä tuon ulkonäkö jutun pois.
valtakunta kirjoitti:
Elä kuole sinä olet tärkeä ja varmasti löydät hyvän kumppanin kunhan jätä tuon ulkonäkö jutun pois.
Varmasti tarkoitat vaan hyvää mutta jos noin hukassa olevalle jätkälle alkaa selittelemään näitä kaunopuheita niin se on aivan yhtä tyhjän kanssa. Tarvitaan pitkäjänteisyyttä ja syvällistä perehtymistä jotta voisi kyetä olemaan ihan oikeasti hyödyksi hänelle.
MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
Varmasti tarkoitat vaan hyvää mutta jos noin hukassa olevalle jätkälle alkaa selittelemään näitä kaunopuheita niin se on aivan yhtä tyhjän kanssa. Tarvitaan pitkäjänteisyyttä ja syvällistä perehtymistä jotta voisi kyetä olemaan ihan oikeasti hyödyksi hänelle.
Jaahas. Mistä tiedät minkälainen olen?
valtakunta kirjoitti:
Jaahas. Mistä tiedät minkälainen olen?
En oikeastaan tiedäkään. Mitä väliä sillä nyt on?
En oikeastaan tiedäkään. Mitä väliä sillä nyt on?
tuki toiselle on tärkein kun kokee menevän pohjalle joten on merkitystä olla tässä läsnä. Paha olo tila on vain väliaikaista ja lopulta löytyy ratkaisu.
valtakunta kirjoitti:
tuki toiselle on tärkein kun kokee menevän pohjalle joten on merkitystä olla tässä läsnä. Paha olo tila on vain väliaikaista ja lopulta löytyy ratkaisu.
" tuki toiselle on tärkein kun kokee menevän pohjalle joten on merkitystä olla tässä läsnä."
Yleistävää.
"Paha olo tila on vain väliaikaista ..."
Kyllä, mutta paha olo voi palata takaisinkin.
"... lopulta löytyy ratkaisu."
Ei välttämättä.MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
" tuki toiselle on tärkein kun kokee menevän pohjalle joten on merkitystä olla tässä läsnä."
Yleistävää.
Ei välttämättä.Kyllä minä löydän ratkaisun. Sen vuoksi varmaan tuokin ukkoni rakastaa minua ihan päättömästi ja valmis uhraamaan elämänsä minun takia.
Elämää on erittäin vaikea pitää elossa mutta kuolema on lopussa välttämätön ja toiset eivät saa edes mahdollisuuksia elää. Turhaa minkään naisen takia elämää pätkiä.MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
Yleistävää.
Ei välttämättä.Paha olon saa pelkästää myös kun sanoo ilkeältä toiselle ja sekin on ehkäistävissä olla sanomatta jos ei hyvää ole sanoa.
valtakunta kirjoitti:
Kyllä minä löydän ratkaisun. Sen vuoksi varmaan tuokin ukkoni rakastaa minua ihan päättömästi ja valmis uhraamaan elämänsä minun takia.
Elämää on erittäin vaikea pitää elossa mutta kuolema on lopussa välttämätön ja toiset eivät saa edes mahdollisuuksia elää. Turhaa minkään naisen takia elämää pätkiä."Kyllä minä löydän ratkaisun."
Täältä käsinkö?MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
"Kyllä minä löydän ratkaisun."
Täältä käsinkö?En ymmärrä sinua,mitä tarkoitat?
Aina ratkaisu ei ole helpoin. Kuin yhden lapsen luokan muutos nytkin mietin kuin itse muutan toiseen vuokra-asuntoon ja lapsen , niin sit on kaksi asuntoa ja toisella vaihettuu luokka.
Elämä ei ole helppoa mutta täytyy miettiä kannattavaako?valtakunta kirjoitti:
En ymmärrä sinua,mitä tarkoitat?
Aina ratkaisu ei ole helpoin. Kuin yhden lapsen luokan muutos nytkin mietin kuin itse muutan toiseen vuokra-asuntoon ja lapsen , niin sit on kaksi asuntoa ja toisella vaihettuu luokka.
Elämä ei ole helppoa mutta täytyy miettiä kannattavaako?Siis kannatavaako muutos elämässä, ei elämä.
valtakunta kirjoitti:
En ymmärrä sinua,mitä tarkoitat?
Elämä ei ole helppoa mutta täytyy miettiä kannattavaako?Sä et pysty auttamaan näitä miehiä täältä palstalta käsin. Kukaan ei pysty.
Sä et pysty auttamaan näitä miehiä täältä palstalta käsin. Kukaan ei pysty.
Eihän se mahdotonta ole.
En tiedä onko minusta kenellekään apua mutta en minä jätä heittämättä köyttä pelastan kaiken minkä pystyn. Olen itsekin pohjalla ja uskon silti että onnistun.😁
Uskon sen vuoksi koska tarvitsen vain toteuttaa on tehtävä vaikeimman kautta senkin ymmärtämiseen meni monta vuotta.MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
Saat sinäkin kirjoitttaa minun sähköpostiin jos haluat, hirveästi ei näy tungosta.
Tai sit suomi24 ei päästä minun postiini kenenkään sähköposteja.valtakunta kirjoitti:
Eihän se mahdotonta ole.
Kyllä on. Ihminen on pakko tavata irl jos haluaa auttaa häntä selättämään henk. koht. ongelmat joita ei olla koskaan onnistuttu ratkaisemaan.
valtakunta kirjoitti:
Saat sinäkin kirjoitttaa minun sähköpostiin jos haluat, hirveästi ei näy tungosta.
Tai sit suomi24 ei päästä minun postiini kenenkään sähköposteja.No mistä me juteltais?
valtakunta kirjoitti:
En tiedä onko minusta kenellekään apua mutta en minä jätä heittämättä köyttä pelastan kaiken minkä pystyn. Olen itsekin pohjalla ja uskon silti että onnistun.😁
Uskon sen vuoksi koska tarvitsen vain toteuttaa on tehtävä vaikeimman kautta senkin ymmärtämiseen meni monta vuotta.Tulee kyetä asettumaan toisen asemaan jotta voisi auttaa. Tulee tuntea ja ymmärtää, millaista olisi olla juuri hän. Nettipalstojen välityksellä se on täysin mahdotonta. Itse asiassa kaikenlaisen, ainoastaan kirjoitetun tekstin varassa käydyn vuorovaikutuksen avulla on mahdotonta asettua toisen asemaan, ellei tunne keskustelukumppania jo entuudeltaan tarpeeksi hyvin.
Kyllä on. Ihminen on pakko tavata irl jos haluaa auttaa häntä selättämään henk. koht. ongelmat joita ei olla koskaan onnistuttu ratkaisemaan.
Sinä voit tavata, minä en.
Ei tarvitse ihmisiä nähdä, ei lääkärikään näkeminen mitään auta. Ihan koettu juttu😁valtakunta kirjoitti:
Sinä voit tavata, minä en.
Ei tarvitse ihmisiä nähdä, ei lääkärikään näkeminen mitään auta. Ihan koettu juttu😁Sä yleistät todella paljon.
"Ei tarvitse ihmisiä nähdä, ei lääkärikään näkeminen mitään auta."
Riippuu TÄYSIN siitä, mikä ongelma on kyseessä ja kuka tuo lääkäri sattuu olemaan!MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
Sä yleistät todella paljon.
Riippuu TÄYSIN siitä, mikä ongelma on kyseessä ja kuka tuo lääkäri sattuu olemaan!Noh mikäs minun näkemisessä auttaa?
Sä yleistät todella paljon.
Riippuu TÄYSIN siitä, mikä ongelma on kyseessä ja kuka tuo lääkäri sattuu olemaan!Koen enemmän olevan turvassa kun en nähdä miksi sitten pitäisi nähdä, kaikille parempi.
Kuitenkin täällä olen.MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
Tulee kyetä asettumaan toisen asemaan jotta voisi auttaa. Tulee tuntea ja ymmärtää, millaista olisi olla juuri hän. Nettipalstojen välityksellä se on täysin mahdotonta. Itse asiassa kaikenlaisen, ainoastaan kirjoitetun tekstin varassa käydyn vuorovaikutuksen avulla on mahdotonta asettua toisen asemaan, ellei tunne keskustelukumppania jo entuudeltaan tarpeeksi hyvin.
Oletko nyt asettunut tarpeeksi elämääni jos koet silloin pitäisi ymmärtää, miksi en halua nähdä ihmisiä täältä. Irlissä kohtaaminen on sattuma varaista eri asia kun edes muutenkaan pysty pitämään ulkopuolisiin yhteyttä täältä minä löydyn.
valtakunta kirjoitti:
Noh mikäs minun näkemisessä auttaa?
Paljon enemmän ongelmanratkaisun kannalta auttaa se, että sinä näet hänet/heidät. Mutta läsnäolo jo itsessään auttaa kasvattamaan luottamusta, jonka olemassaolo on välttämätöntä.
valtakunta kirjoitti:
Oletko nyt asettunut tarpeeksi elämääni jos koet silloin pitäisi ymmärtää, miksi en halua nähdä ihmisiä täältä. Irlissä kohtaaminen on sattuma varaista eri asia kun edes muutenkaan pysty pitämään ulkopuolisiin yhteyttä täältä minä löydyn.
S24 on vain yksi tapa kommunikoida. Ei tämä mitään todellista elämää ole, eikä myöskään mikään konkreettinen paikka.
Paljon enemmän ongelmanratkaisun kannalta auttaa se, että sinä näet hänet/heidät. Mutta läsnäolo jo itsessään auttaa kasvattamaan luottamusta, jonka olemassaolo on välttämätöntä.
En voi olla paikalla. Onneksi teen töitä sen eteen että muutan elämää että kaikilla on mahdollisuus olla tähtiä. Minun ei tarvitse olla.💕
En usko näkeminen vaaditaan, ei minunkaan ole tarvinnut nähdä kun olen rakastunut.MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
S24 on vain yksi tapa kommunikoida. Ei tämä mitään todellista elämää ole, eikä myöskään mikään konkreettinen paikka.
Se jää tänne mitä tänne vuodatan, en tuo ihmisiä täältä kuin vuosien luottamuksen rakentaessa lähelleni koska en todella vaaranna mitään rakkaitani tähän asti en ole tuonut ketään ja yli kymmenen vuotta s24 ollut.
Olen kertonut totuuksia ja silloin se on vaarallista tuoda täältä ketään irliin, valehdella en pysty.MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
Tämä paikka on minulle vuodatus ja kertonut asioista mitä en irlissä puhu kun ei ole kelle käydä läpi asioita, kaikki joutunut vuodatuksesi kuulemaan ja myös piristyksenä.
Tänä on vain osa elämääni pitää hauskaa, surra ja ihmetellä.MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
Paitsi nyt ukkoselleni puhunut💕
valtakunta kirjoitti:
En voi olla paikalla. Onneksi teen töitä sen eteen että muutan elämää että kaikilla on mahdollisuus olla tähtiä. Minun ei tarvitse olla.💕
En usko näkeminen vaaditaan, ei minunkaan ole tarvinnut nähdä kun olen rakastunut."En usko näkeminen vaaditaan, ei minunkaan ole tarvinnut nähdä kun olen rakastunut."
Nyt ei todellakaan puhuta rakastumisesta vaan ihmisten autamisesta suurien ongelmien ylitsepääsemiseksi. Täytyy voida asettua toisen asemaan jotta voisi auttaa! Ymmärrätkö?
Mä lähen nukkuu nyt.MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
"En usko näkeminen vaaditaan, ei minunkaan ole tarvinnut nähdä kun olen rakastunut."
Nyt ei todellakaan puhuta rakastumisesta vaan ihmisten autamisesta suurien ongelmien ylitsepääsemiseksi. Täytyy voida asettua toisen asemaan jotta voisi auttaa! Ymmärrätkö?
Mä lähen nukkuu nyt.Eli sinä uskot siinä onnistuvan sinun näkemykseni vastaa minun näkemykseni, että pystyn asettumaan toisen asemaan täältäkin sehän on totuus. Vastasin tähän aloitukseen koska tiedä minkälaista olla pohjalla ja olen saanut täältä henkistä apua. Öitä
- Kylsesiit
Haluatko että nainen juttelee sinulle langankierroista ja muista neulontateknisistä asioista? Niin.
Sinun varmastikin tarvitsee harjoitella sosiaalista kanssakäymistä. Mukaan lukien taito huomata, milloin olet ikävystyttävä, ja milloin teet jotain oikein.- 6543
Jep!
Varmasti mies kuin mies kyllästyisi, jos nainen alkaisi seikkaperäisesti selittää, kuinka villasukan kantapää kudotaan. Derivoinnista ei kannata "jutella" edes niiden naisten kanssa, jotka ovat lukeneet lukion pitkän matikan. Heitä tuskin derivointi vapaa-ajallaan kiinnostaa.
Aloittajalla on kenties asbergerin-syndrooma. Ne ihmisethän ovat juuri tuollaisia, että keskittyvät intohimoisesti johonkin kapea-alaiseen kiinnostuksen kohteeseensa (vaikka derivointiin), tajuamatta muusta maailman menosta yhtään mitään. He eivät myöskään kykene ymmärtämään toisten ihmisten ilmeitä/eleitä, voidakseen lopettaa jankuttamisensa kun toinen kyllästyy.
- Viinamies---
Mies juo viinaa ja on pokannut naisen baarista. Raitis mies ei naista saa.
- tiedemies20
Olen toiminut mallina ja mulla on yliopistotutkinto luonnontieteellisestä.
Naisia ollut: nolla kappaletta.
Voisko joku kertoa sen tieteellisen kaavan miten niitä saadaan? Väitän itsekin että hieman tyhmempänä voisin saadakin.
Tosiaan minua rumemmat ja tyhmemmätkin niitä saa, mutta en tiedä kuinka. "Luonteella?" Kai luonne on sitä että käy baarissa ja osaa hymyillä.Samat sulle. Kirjottele postiini jos haluut päästä tosta tilanteesta jotenkin eteenpäin.
- NainenRuudunTakaa
Kiinnostavuus. Yhteensopivuus. Seksuaalinen vetovoima molempiiin suuntiin.
Älä etsi kaavaa, etsi (sun kanssa yhteen sopivaa) ihmistä. Vaikka taidatkin rakastaa enemmän kaavoja kuin ihmisiä.
@669029064
Mä haluaisin auttaa sua asennoitumaan tohon tilanteeseesi positiivisemmalla tavalla. Jos et 28v ikään mennessä ole ymmärtänyt mikä sun ongelmasi on, jonkun täytyy selittää se sulle juurta jaksain. Voisitko uskaltaa antaa mun yrittää? Missä päin suomea asut? Me voitais ainakin keskustella sähköpostitse tosta tilanteestasi ja ehkä myöhemmin sopia tapaaminen jossain julkisella paikalla. Email-osoitteeni löydät profiilistani. Kirjoita sinne joku aloite niin katsotaan :) Trollit älköön vaivautuko.- fllhlhlj
Antaako naisesi sulle luvan tapailla miehiä?
fllhlhlj kirjoitti:
Antaako naisesi sulle luvan tapailla miehiä?
Kas, jälleen yksi turhanpäiväinen johdatteleva kysymys.
- epeptpy
Jos sulla ei ole naista yrityksistä huolimatta, ovatko neuvosi: Älkää tehkö niinkuin minä teen vaan niinkuin minä sanon. :)
epeptpy kirjoitti:
Jos sulla ei ole naista yrityksistä huolimatta, ovatko neuvosi: Älkää tehkö niinkuin minä teen vaan niinkuin minä sanon. :)
Kyllä.
Kyllä.
Tai pikemminkin, älkää tehkö niinkuin minä OLEN TEHNYT vaan niinkuin minä sanon.
- NainenRuudunTakaa
Mä oon tosi liikuttunut sun auttamishalusta, vaikka se samalla vähän epäilyttääkin mua.
NainenRuudunTakaa kirjoitti:
Mä oon tosi liikuttunut sun auttamishalusta, vaikka se samalla vähän epäilyttääkin mua.
"... vaikka se samalla vähän epäilyttääkin mua."
Syytä oliskin. Kyllä tää mun toiminta sen verran epätavallista on.
- tosioutooon
Sangen outo juttu ap, todellakin. Erityisesti, jos vaikka nettitreffeihinkin kirjoitat noin. Huh, huh.
- eorotoy
"Menin melkein sanattomaksi."
No mitä sait sanottua sille pariskunnalle tai jollekin toiselle siinä tilanteessa? - 43545
"Onko heidän luonteensa ja käytöksensä jotenkin maagista? "
Tuolla alueella tapahtuu paljon "taikaa", jota voi olla melkoisen monimutkaista analyyttisesti ymmärtää omin neuvoin. - ykjwrjkwtwjkwj
Ton ikäsenä on vielä mahdollista valmistella tulevaisuutta ja kehittää statustaan, jollei osaa bisnestä tehdä niin voi alkaa musisoimaan ja tehdä itsestään jonkinlainen rokkikukko. Ehkä poliisin tai palomiehen vormunkin ehtisi vielä hommaamaan.
Juuri niin. Kultaisena meni vasta tuolloin lukioon jos muistan oikein.😁paljon kehitettävää ihanassa miehessä, kaikki miehet ovat ihania. Ne on niin lutusia.
- etmistään
Mistä tiedät kyseisten miesten statuksen ja resurssien tason?
- Ruisunikko
Hassu sattuma, ap, minulle kävi tänään niin, että olin tapailemani ihastukseni kanssa liikenteessä (emme vielä seurustele). Tapasimme siinä samalla miehen, jonka tiedän ainakin jollain kiinnostuksen tasolla aiemmin katselleen minua. En usko kuitenkaan, että tässä on kyse samoista henkilöistä ja tilanteesta. Kerron kuitenkin ajatuksiani, koska niitä heräsi minulle luettuani kirjoituksesi.
Jos realistisesti ja puolueettomasti ajattelen, tuo toinen mies on todella komea, komeampi kuin ihastukseni. MUTTA minun ihastukseni on auttavainen, vakaa, turvallinen, hiljaisella tavalla huomaavainen (ei siis yliampuvasti, se nostaisi niskakarvani pystyyn), hänen huumorintajunsa osuu yksiin omani kanssa, hän on rehellinen, tekee työnsä hyvin, käyttäytyy aikuismaisesti ja meillä on lukuisia yhteisiä miekenkiinnonkohteita. Meillä synkkasi henkisesti heti ensi tapaamisesta lähtien. Silloin ulkonäön merkitys on täysi nolla.
Edellisen nojalla ap totean, että et ole vielä tavannut sitä henkistä sielunkumppaniasi. Ei siinä ulkonäkö ja koiranpennuista puhuminen pitkälle auta, jollei oikeasti synkkaa. Ei nainen ole sellainen "olento," jonka saa ainakaan pysyvästi omakseen tekemällä töitä ja oikeita temppuja. Avain on olla oma itsensä ja loppu on vähän tuuriakin, että tapaa oikean henkilön. Niin käy kyllä sinulleki, kunhan pidät silmäsi auki ja unohdat sen ulkonäön perusteella etsinnän (JOS olet niin tehnyt, en tiedä, oletko).- Ruisunikko
Ja että mua yököttää nuo kaikki resurssi-, status- yms. puheet. Rikkaus ja korkea status eivät ole avain onneen. Ne voivat hieman vaikuttaa taustalla,eli voivat jonkun naisen silmissä lisätä miehen pisteitä, mutta eivät pelasta mitään, jos mies ei muuten miellytä . Ihminen on huomattavasti monimutkaisempi olento kuin kirjosieppo, jonka naaras valitsee koiraan, jolla on paras linnunpönttö hallussaan.
- yököttävintäonvalehtelu
Ruisunikko kirjoitti:
Ja että mua yököttää nuo kaikki resurssi-, status- yms. puheet. Rikkaus ja korkea status eivät ole avain onneen. Ne voivat hieman vaikuttaa taustalla,eli voivat jonkun naisen silmissä lisätä miehen pisteitä, mutta eivät pelasta mitään, jos mies ei muuten miellytä . Ihminen on huomattavasti monimutkaisempi olento kuin kirjosieppo, jonka naaras valitsee koiraan, jolla on paras linnunpönttö hallussaan.
Sille ei voi mitään, että totuus on yököttävää. Ei nämä asiat kauniimmaksi muutu valehtelemalla ja maton alle lakaisemalla.
- Viinamies--
Kaverini on ruma läskimaha mutta seurustelee koska juo viinaa ja kävi baareissa naista etsimässä. On ollut naisen kanssa jo 10 vuotta. Lapsenkin tekivät joten rumuus ei ole syy olla saamatta naisia. Nainen ei tule kotoa hakemaan joten pitää mennä baariin iskemään naisia. Vain viinaa juomalla saa naisen.
Henkinen yhteys on edellytys rakkaus-suhteeseen,eikä siinä auta mikään ulkonäkö. Oletko,sitten etsinyt niitä kaunottaria joilla ei välttämättä henkisesti ole mitään annettavaa? Ehkä tuo ruma mies ja nätti nainen ovat samalla leverillä..voi,kun kaikki ei ole kiinni tuosta ulkonäöstä. Nykymaailma on niin pinnallinen ja tuntuu,että ulkonäkö vain merkitsee. Olet vaan oma itsesi ja katselet avoimin mielin,myös niitä tavallisen näköisiä tyttöjä.
- 6543
Epäilen, ettei ap:llä itsellään ole henkisesti mitään annettavaa. Hänhän haluaa keskustella derivoinnista. Hänen mielestään naisten pitäisi ihastua hänen myrtsiin ilmeeseensä, hymyily on hänen mielestään jotenkin typerää. Kuka nainen tuollaista tyyppiä sietäisi viittä minuuttia kauempaa?
Noh meillä noiden levevien nouseminen on koko perheen juttu harjoittelemme paljon skillejä kesällä. Yhtäjaksoista roolipeliä tämä elämä.💕
Esikoisen kanssa me yhdessä pelaamme roolipeliä netissä harrastuksena.😍
Puhuimme ukon kanssa kyseisestä asiasta ja en saa kertoa mitä peliä.6543 kirjoitti:
Epäilen, ettei ap:llä itsellään ole henkisesti mitään annettavaa. Hänhän haluaa keskustella derivoinnista. Hänen mielestään naisten pitäisi ihastua hänen myrtsiin ilmeeseensä, hymyily on hänen mielestään jotenkin typerää. Kuka nainen tuollaista tyyppiä sietäisi viittä minuuttia kauempaa?
Tarkoitus on onnistua heikkouksia parantaa ne ovat minulla lähimuistin harjoittaminen miehen kanssa sekä minulla myös ajanhallintaa ,esikoisella sosiaalinen ja keskimmäisellä pojalla ympäristön havaitseminen ja taas vanhimmais tytöllä avaruudellinen hahmottaminen sekä meidän keskimmäisellä tytöllä perusasioiden oppimista joka alueella.😌
Kyllä kelpaa
- Munaotus
Sosiaaliset taitosi on surkeat. Et osaa puhua naisille joten ei naiset sua huomaa. Monet rumat on hyviä sosiaalisissa tilanteissa ja saavat naisen kiinnostumaan kun on jotain mielenkiintoista sanottavaa. Minäkään en ole mikään komea ja saan naisia. Veljeni on ruma kuin mikä, painaa 120kg ja seurusteli 10 vuotta, erosi äskettäin. Mutta on sosiaalinen ja juttelee kaikkien kanssa ja menee naisille juttelee baarissa, iskee naisia netistä panoseuraksi kovin helposti ja ihmettelen sitä.
- Kaunis.sisältö
Millä perusteella luokittelet,että joku on sinua alempi arvoinen? Ei ulkopuolinen voi tietää,että mitä joku näkee jossain toisessa ihmisessä jos omasta mielestään ei olisi tälle,se potentiaalinen kumppani. Enemmän minua kiinnostaa,mitä toisella on sanottavaa ja tyhjät kauniit kuoret ei kiinnosta. Asenteesi on ylimielinen ,enkä ihmettele,jos jäät yksin. Mielummin vaikka ruma,mutta sisältö täyttä kultaa ,kuin kaunis ja koppava.
Se on niin jännä juttu ihmiset jäsentelee ulkonäön suhteen osittain mutta se johtuu irlissä näemme vain ulkokuoren.
- 123d123d21312d3
Oon miettiny samaa, ite olen jumalaisen komea ja mulla on iso varustuskin, mutta naisia ei oo juuri ollu koskaan. Jollakin keinoilla ne rumat miehet yhdisti voimansa mua vastaan ja esim homottelemalla tuhos mun elämän.
- mjhb
Vai että "jumalaisen komea".... Omahyväisyyttä ainakin riittää.
- Viinamies---
Juo viinaa, siinä se. Miksi kaikilla alkoholisteilla on nainen. Kertokaapa se.
- opåpo
Alkoholistit näkee näkyjä, luulevat näkyä naiseksi joka oikeasti onkin naapurin possu.
- Kaikysyäsaa
Mistä tiedät oletko rumempi kun joku toinen?
- ätmelsson
rumuus ja kauneus ovat universaaleja. peiliin katsomalla voi päätellä paljon. esim jos olet kaljuuntunut päälaelta niin voit olla lähes varma, että olet tuuheatukkaista ystävääsi rumempi. ja ei tartte linkittää mitään vin dieseliä tai ketää muutakaan tähän. on aina olemassa pieniä poikkeuksia. kato tämä:
https://youtu.be/N0m_GVG3Oxo - 6756kw6kytykekyey
ätmelsson kirjoitti:
rumuus ja kauneus ovat universaaleja. peiliin katsomalla voi päätellä paljon. esim jos olet kaljuuntunut päälaelta niin voit olla lähes varma, että olet tuuheatukkaista ystävääsi rumempi. ja ei tartte linkittää mitään vin dieseliä tai ketää muutakaan tähän. on aina olemassa pieniä poikkeuksia. kato tämä:
https://youtu.be/N0m_GVG3OxoIhmiset eivät kylläkään koe komeutta/kauneutta kaikkialla täysin samalla lailla.
- ätmelsson
voihan ätmi jossain avaruudessa ihan komealta näyttää
- ätmelsson
6756kw6kytykekyey kirjoitti:
Ihmiset eivät kylläkään koe komeutta/kauneutta kaikkialla täysin samalla lailla.
tuo "täysin" oli oikea sanavalinta. suurelta osin noin 97% kuitenkin kaikkialla tykätään samanlaisesta. kuitenkin ne erot eri kauneusihanteissa on niin pienet, kuten hiustenväri ja kampaus
- jjwrtjwtjwrtjwtrjwtjwtj
ätmelsson kirjoitti:
tuo "täysin" oli oikea sanavalinta. suurelta osin noin 97% kuitenkin kaikkialla tykätään samanlaisesta. kuitenkin ne erot eri kauneusihanteissa on niin pienet, kuten hiustenväri ja kampaus
Kyllä maailman eri kulttuureissa on aikas erilaisia käsityksiä siitä mikä on hyvän näköistä, pelkästään ihon värin merkitys jakaa aikas ison osan maailman väestöstä.
- ätmelsson
valkoiselle rasistillekin rihanna kelpais tai nuori lola odusoga, kun omaavat universaalisti kauniit piirteet..korkeat poskipäät, selkeä leuka.....tiimalasivartalo
- 7r7yluyyftyfyyfuiy
ätmelsson kirjoitti:
valkoiselle rasistillekin rihanna kelpais tai nuori lola odusoga, kun omaavat universaalisti kauniit piirteet..korkeat poskipäät, selkeä leuka.....tiimalasivartalo
Höpön löpön, kyllä se ihon väri voi olla yhtä poistyöntävä asia kuin vaikkapa ylipaino. Se tekeekö se kenestäkin rasistin on eri asia, itse en näe eroa siinä että joku ei pidä vaikkapa läskeistä. Esimerkiksi Philippiineillä, ja muuallakin aasiassa, naisen tumma ihon väri on miehille yleisesti ottaen ruma piirre vaikka muuten nainen olisi vaikka millainen malli.
- pop98
Aloittajalle;
Se on vain niin äärimmäisen yksinkertainen asia, että miehiä vaan on niin valtavan paljon enemmän kuin naisia.
Miehiä on noin 20% enemmän kuin naisia(naisia on enemmän vain yli 55 ikäluokissa koska miehet kuolee 7v nuorempina).
Eli aloittajalla ei oikeasti ole mitään toivoa, sitä oikeaa, rakasta ei hänelle ole koskaan syntynytkään. Miehistä lähes 20% jää ikuisesti olemaan yksi, koska naista ei ole olemassakaan.
Tuolta voi tsekata oman paikkakuntansa tilanteen, esim. Torniossa jokaista sinkkunaista kohden kaksi miestä, eli puolet miehistä ei voi koskaan löytää sitä oikeaa, puhdas matemaattinen fakta!!
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000973325.html
Eli aloittajalla ei oikeasti ole mitään toivoa, sitä oikeaa, rakasta ei hänelle ole koskaan syntynytkään. Miehistä lähes 20% jää ikuisest iolemaan yksi, koska naista ei ole olemassakaan.
Hänen päätelmänsä ja johtopäätöksensä on täysin oikea, poistua takavasemmaalle täydellisen turhana olentona maan päällä, suodaan se hänelle, lopettaa hänen ikuisen kärsimyksensä, ja on ainut vaihtoehto. Puhdasta matematiikkaa.
suosittelen ehdottomasti ainoana ratkaisuna samaa muillekin hänen tilanteessaan. - pops98
Minulla on itseäni ulkoisesti huomattavasti tasokkaampi nainen, mutta hänellä on vakavia mielenterveysonglmia, ja siksi ole häntä huomattavasti tasokkaampi puolisona.
Eli on puhdas fakta, että nainen hyväksyy vain itseään tasokkaamman miehen, vaikka ulkonäkö muuta osoittaisikin. - aisurimies-
Paljon yksinhuoltaja naisia vapaana. Jos olet kunnollinen ja töissä käyvä niin saat helposti naisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453046- 502482
- 1072461
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382141Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2421731- 1001688
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4491644Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91594Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141532R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201349