https://www.youtube.com/watch?v=KguLrvJj8gM&t=118s
Minähän ennustin tämänkin, että tuohonhan se johtaa kun hyväksytään luonnottomat seksuaalisuuden muodot. Olen sanonut, että ensin hyväksyttiin naisen seksuaalisuus, sitten homot ja seuraavaksi varmasti pedofiilit alkavat tulla kaapista ja vaatia hyväksyntää haluilleen ja näin kävikin.
Ainut hyväksyttävä seksuaalisuuden muoto on se, että mies haluaa nussia naista, kaikki muu on luonnotonta eikä sitä tule hyväksyä.
Pedofiili pyrkii kongerssiin USA:ssa!!
5
181
Vastaukset
Onko mukava ku se yks laitimmaine akka niputtaa pedot ja teidät incelit samaan karsinaan?
- nainenkinvoi
Jostainhan se kertoo sinusta kun sanot että voi tappaa halutessaan. Jokainen voi tappaa halutessaan mutta se on poikkeavaa. Ei kuulu terveen ihmisen elämään eikö tapoihin.
- Naisasialooser11
Kyllä kuuluu, etkö tiedä että tappaminen on ihmiselle täysin luonnollista jos ihminen kokee kärsineensä vääryyttä. Historia ei ilmeisesti ole vahvimpia alueitasi, historiassakin on aina tapettu ihmisiä milloin mistäkin syystä. Nainen toki voi, mutta nuorella ja kauniilla naisella on menetettävää incelillä ei ja nainen ei muutenkaan uskalla, siksi meillä ei ole ainuttakaan naisjoukkomurhaajaa.
- nainenkinvoi
Naisasialooser11 kirjoitti:
Kyllä kuuluu, etkö tiedä että tappaminen on ihmiselle täysin luonnollista jos ihminen kokee kärsineensä vääryyttä. Historia ei ilmeisesti ole vahvimpia alueitasi, historiassakin on aina tapettu ihmisiä milloin mistäkin syystä. Nainen toki voi, mutta nuorella ja kauniilla naisella on menetettävää incelillä ei ja nainen ei muutenkaan uskalla, siksi meillä ei ole ainuttakaan naisjoukkomurhaajaa.
Montako olet tappanut kun on sulle arkipäivää?
Hyvin olet perillä tappamiskulttuurista muutenkin.
Lapsellisia tuollaiset UNCELLIT. Näkee että olet teiniasteella. Menee varmaan todellisuus ja mielikuvitus sulla joskus sekaisin ja psykoosi edessä. - nainenkinvoi
Eli suurin osa palstan miehistä on tappajia. Ei ole niitä kilttejä ja kunnollisia, on vaan paskakasoja eli jännämiehiä.
Turvallisinta pysyä sinkkuna edelleen koska yksikään mies ei ole kunnioituksen arvoinen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674