määräävämpi vai alistuvampi osapuoli ja etsitkö sen mukaan kumppania ja onko ätmi alistuva tohvelisankari jossa nainen määrää kaikessa ja kumpi sukupuoli on yleensä se vahvempi luonteinen eli ongelmatilanteissa siltä kysytään neuvoja ja häneen turvaudutaan
kumpi olet suhteessa
7
187
Vastaukset
- Kurppa-nainen
Älä kysy ätmiltä koska ätmi ei ole koskaan suhteessa naisen kanssa. En määräile kumppania enkä alistu. Asioista pitää voida sopia ja tehdä niin ettei tee kumppanistaan käskyläistä. Esimerkiksi jos roskis pitää viedä, sitä ei nakiteta toiselle koska jalismatsi on kesken vaan se viedään itse.
- oikea.meininki
tai se roskis viedään kun ollaan lähdössä johonkin niin samalla sen sitten viedään
- kaikillahyväolo
kahden ihmisen välinen suhde on aina ainutlaatuinen. ylipäsmäröivä ihminen on rasittava sukupuoleen katsomatta.
- trollikka
Alistuvaa minusta ei saa tekemälläkään ...enää. Jollei nyt oteta huomioon sitä, ett teen mieluummin itse kuin alan odottamaan ett toinenkin tekis jotain edes. Lopuks voin kyllä pakata vaikka äijän tavarat huushollista tasan tarkaan hänelle valmiiksi... lähtöä varten, jos olen kypsynyt piikomiseen!
Mä en enää kerää vaatteitani ja häivy maisemista, jättäen kaikkea muuta mitä huushollissa on äijälle.
Mulla on nyt oma omistusasunto... niin tasantarkkaan se lähtijä en ole minä. Tai sitten tehdään niin et vuokrataan yhdessä jostain asunto pariskuntana. Mä voin laittaa oman asuntoni vuokralle... ei tule kinaa siitäkään kumpi hyötyy yhdessä asumisesta.
Olen lukenut niitäkin aloituksia täältä ihan tarpeeksi monta... nainen maksattaa elämänsä parisuhteessa AINA miehellä. Pravoo nyt tiedän senkin... ja mä olen aina kuvitellut ett se maksaa joka haluaa jotain, jos molemmat on samaa asiaa haluavia... niin lasketaan rahat ja katsotaan mihin ne riittää.
Jännämiestä en ikinä seurakseni huoli... mutt liian kilttikin olis huono asia, jäis reppanana mun jalkoihin... eikä taatusti olis onnellinen siinä asemassa. Vastustajana pitää osata neuvotella, ja perustella oma kantansa...ei tapella nyrkein... tai pitkiä mykkäkouluja.
Ongelmatilanteessa mä kysyn neuvoa yleensä vanhemmiltani... nykyään ainakin.Mikään ei ole rasittavampaa kuin puoliso joka hakee päätöksilleen tukea vanhemmiltaan. Ehdoton turn off, sellaisen kohdalla pitää todeta että soittele jos joskus aikuistut.
Mulla palaa sulake nopeasti jos rupeaa komentelemaan.. :D
Myötäilevä, koska toinen ei juurikaan osaa myötäillä. Tai jos osaa, niin ei ainakaan tahdo.
Tuli nuoruus mieleen...
https://youtu.be/q78x5n6mZE4
....kun olin vielä jotenkin virtaa täynnä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku605006Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362279Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti612154- 2222153
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2171362Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181198- 89966
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47943- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12869