Rasisti kun en tykännyt mustasta

sinkkuneljävuottako

Hohhoi... en pidä muutenkaan tummista naisista vaan blondeista. Olin yksissä häissä ja siellä sitten oli yks muija jonka mielestä olenkin vain rasisti, kun en tykästynytkään mustaan muijaan. Ei vaan kuulkaa innosta! Saan kai nyt itse valita mistä edes tykkään vaikka olenkin kolmatta vuotta sinkkuna. "Stadissa on naisia sanotaan", kyllä, mutta sitte on liian koulutettuja ja snobeja joille ei käy mikään mies jne. No vittuako käy kouluja sitten jos kolistelee Kelan ovia ja ei kelpaa jatkuvassa työsuhteessa oleva mies? Mikä naisia riivaa oikein? Mikään normaali asia ei käy, aina pitäs olla jotain omituista.

25

470

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suominaiset

Itsellä hieman sama homma. etnisesti tummat naiset eivät vain sytytä. Normaali suomalainen nainen on kyllä enemmän omaan silmään.

• outsider_ei_kirj

Natsi!

• rtfgvb

Tietysti olet rasisti, jos kerran ihon värin perusteella kiinnostut tai et kiinnostu toisesta. Sehän nimenomaan on rasistista syrjintää. Mutta mikset voi sitten vain myöntää tätä asiaa?

• Justjooo

Näin ajattelee aito vasemmistolaispaska.

• Älyhoi

Kai sitä nyt sentään saa valita sen värisen ihmisen kun haluaa,mitään rasismia ole.Tai sitten mä menen ehdottelemaan kaikille tummille naisille ja jos ne ei anna niin he ovat rasisteja

• nainentyösuhteessa

Kelan ovia? Minut ainakin nauretaan Kelasta ulos jos menen sinne jotain ruinaamaan. Ei työssäkäyvä sieltä mitään saa. Ei vaikka olisi nainen.

• Makunsakullakinsanokoira

En mäkään tykkää ja ihan jälkeläistenkään takia. Haluan lapsieni muistuttavan itseäni. Tämä on ihan normaalia. Musta mies voi sanoa täysin haluavansa lapsia mustan naisen kanssa eikä kukaan pahoita mieltänsä. Ei mua todellakaan kiinnosta mitä muut ajattelee. Teen valintani ihan oman maun mukaan.

• maisaP

Joo, no naisena olen kans ollut rasistiksi haukuttu ravintolassa. Sanoin tykkääväni vain vaaleista miehistä.

• 56jwr6jyjwrjwrjwrjwrjj

Sehän juurikin on rasismia jos toisessa on vikana ihonväri, mutta toki jokainen saa kiinnostua/olla kiinnostumatta kenestä tykkää.
      Itse pidän rasismia elämänkoululaisten ja peräkämmarin poikien juttuna, ei missään olla käyty kuin korkeintaan jossain laivalla niin onkos se nyt sitten kumma että on pienet kuviot.

• Tgyycvj

Rasisti!

• Rasismikorttiataas

Samalla ajattelutavalla jos ei innostu vaikka sekaantua lapsiin tai eläimiin sekin on sitten ilmeisesti rasismia. Ja jos tango kilpailua ei voita tiettyyn kansanryhmään kuuluva henkilö on tuomaritkin rasisteja eikö? Tuosta rasisti leimasta on tullu populistinen helposti heitettävä kortti jonka taakse on hemmetin helppo leimata kaikki.

• RasismiaVaiRealismia

Mulla ei ole mitään väliä, vaikka nainen olis musta. Ongelmaksi vaan muodostuu se, että on vaikeeta tietää tuntemattomasta ihmisestä kulttuuritaustaa. Osalla maahanmuuttajista pariutumista rajoittaa kulttuuri.

• Noh en minäkään naisena ole koskaan tuntenut vetoa mustiin miehiin. Enkä esim. Arabeihin.

Olenko rasisti, jos miehen ulkonäkö ei viehätä tai kulttuurilliset, uskonnolliset, aatteelliset tms. erot ei saa kiinnostumaan?

En ole. Olisin jos väheksyisin ihmistä noiden vuoksi ihmisenä. En väheksy ihmisenä, en vain tunne vetoa tai mielenkiintoa, jotta voisin ryhtyä parisuhteeseen. Se on makuasia, siitä on turha loukkaantua kenenkään.

Ihan siinä kuin, että joku on kalju, liian lihava/ laiha tms.

• sdfsfsdfsdfsfsfsfsd

Kyse onkin siitä että olisiko mieluummin tekemisissä valkoisen vaiko esimerkiksi musta kanssa jollei kumpikaan kiinnostaisi. Tosin eihän naiset ylipäätään ole miesten kanssa tekemisissä jollei miehen kanssa ole "kemiaa".

• paksukurppa
        sdfsfsdfsdfsfsfsfsd kirjoitti:

Kyse onkin siitä että olisiko mieluummin tekemisissä valkoisen vaiko esimerkiksi musta kanssa jollei kumpikaan kiinnostaisi. Tosin eihän naiset ylipäätään ole miesten kanssa tekemisissä jollei miehen kanssa ole "kemiaa".

Miehetkö on?

• Täysinluonnollista

Arabit on luonteenpiirteiltään yleisesti sellaisia, että en heistä pidä edes ihmisenä. Jos joku rotu on käytökseltään selainen, että se ei omiin arvoihin sovi niin mitä sitten. Pitäiskö kaikista kusipäistä pitää, jos sattuvat olemaan erivärisiä? Tietyt kulttuurit nyt vaan ovat muista ihmisistä ärsyttäviä ja eikä sille mitään voi.

• sdfsfsdfsdfsfsfsfsd kirjoitti:

Mä olen tekemisissä kenenkä kanssa tahansa ihonväristä ja kulttuurista riippumatta, jos ei tarvitse hänestä kumppania ottaa.

Ei mulla siinä ole ongelmaa. Jollei muutenkin mene aatokset totaalisesti molemmilla, helvatti en voi sitää. Aniharvoin semmosia ihmisiä näkee, jotka ensivaikutukseltaan olis jo ei voi sitää, vasta tutummaksi tultuaan voi jokuasia tökkiä pahasti. Yleensä se, että on vastakohdat liki kaikessa.

• uiuityiytytyitytityi
        paksukurppa kirjoitti:

Miehetkö on?

Kyllä jos saavat pillua.

• 1234321
        Täysinluonnollista kirjoitti:

Arabit on luonteenpiirteiltään yleisesti sellaisia, että en heistä pidä edes ihmisenä. Jos joku rotu on käytökseltään selainen, että se ei omiin arvoihin sovi niin mitä sitten. Pitäiskö kaikista kusipäistä pitää, jos sattuvat olemaan erivärisiä? Tietyt kulttuurit nyt vaan ovat muista ihmisistä ärsyttäviä ja eikä sille mitään voi.

Rotu ei määritä käyttäytymistä vaan ympäristö.

• yejwtwtwrnwnwnw

Valista meitä oi suuri natsiveli

• Se ulkonäkö ei vaan sytytä.. Kulttuurikaan ei sytytä.

Ja sitten seki vielä että haluttas lasten näyttävän omilta..

Valkoset lapset on sulosempia. :D

Sinisissä silmissä on enemmän syvyyttä kuin jossain geneerisissä mustissa silmissä..

• Ottaen huomioon minkälaisten petolinnun perseiden kanssa ne vehtaa niin ei ole ihmekään ettei patja halua lastensa näyttävän häneltä.

• 2342342342323243

heil

• 75j56j56jw6yjejj
        KonnaKettu kirjoitti:

Ottaen huomioon minkälaisten petolinnun perseiden kanssa ne vehtaa niin ei ole ihmekään ettei patja halua lastensa näyttävän häneltä.

Kerro totuuksia sinä valkoinen valistaja, sieg heil

• 75j56j56jw6yjejj kirjoitti:

Kerro totuuksia sinä valkoinen valistaja, sieg heil

Halu saada trendikkäitä ruskeita lapsia on aikalailla normi näiden patjojen kanssa..

Sitä ei kato saa tarpeeksi huomiota muuten. :D

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2002
    2. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      155
      1913
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      23
      1473
    4. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      951
    5. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      919
    6. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      22
      842
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      7
      787
    8. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      112
      781
    9. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      45
      730
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      32
      725
    Aihe