Olis hienoo päästä imemään toista miestä samalla kun joku katselee vierestä. Tämä katselija voi olla mies tai nainen. Katselija ei toki pakollinen. Viestit tänne sähköpostiin.
Imettäjää ja katselijaa Pirkanmaalta
20
819
Vastaukset
missä päin pirkanmaata?
Tampereelta olen
- entiedäenäämitähaluut
kuopiossa samaa haluis m35.. imee isoa kun joku katsoo ja vaikka runkkaa
- homppeli54
mee tampereelle unisex cinemaan. siellä sitä imuseuraa on.
- Nai-nen
Haluaisin niin kovasti nähdä.
Jos joku vaimo haluaa katsella, kun vieras mies imee omaa ukkoa, niin viestiä vain. Eikä vaimokaan osattomaksi jää, jos niin halutaan. Pillu maistuu vähintään yhtä hyvälle.
Vois ajatella että kesken imemisen aina välistä dippais munaa sinne vaimon pilluun. Toisi makuun vaihtelua.
virtasenposti kirjoitti:
Vois ajatella että kesken imemisen aina välistä dippais munaa sinne vaimon pilluun. Toisi makuun vaihtelua.
Juuri näin, juuri näin.
- iwantrynow
samanlaista haluisin ja vois mies vaikka koittaa panna jos ei satu. kiihottais laueta naisen katsellessa homoseksiin.. veikkaan että ekakerralla ei menis pitkään mutta sit vuoron vaihto
- Pillukosteena
Soronot. Eipäs noin jutella täällä käy muitakin.
- ihmettelija
onkohan löylykauhamies mennyt hoitoon, kun ei oo kommentoinut vähään aikaan viesteihin mitään kukkakaalikyrvästä tai löylykauhan anukseen työntämisestä.
- Pillukosteena
Pellonpoika tais jottain sellasii heitellä, käskin hänen suksia suolle.
- pellonpoika
laita löylykauhaas syvälle
- Pillukosteena
Työnnä itte en mä kehtaa. Vaikka asunnossa oma sauna onkin. SUKSI SUOLLE.
43m tampereelta haluais mukaan. [email protected]
- Pillukosteena
Pilluni on jälleen kostee kun luen noita juttuja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174736
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2002578Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731677Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291605- 211369
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221305Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217- 1461081
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42952- 171924