Voin todeta, että naiset käyttäytyvät todellakin kovemmin johtajina kuin vastaavissa tehtävissä toimivat miehet.
Luulen, että se johtuu muutamasta yksinkertaisesta asiasta.
Ensinnäkin naiset eivät yleensä ole lapsena harrastaneet joukkuelajeja kuten fudista, kiekkoa, salibandya jne. Niissä oppii sitä tiimipelaamista ja myös sen, että öykkärit pannaan pois, olipa ne joukkuetovereita tai valmentajia. Tytöillä on niin kouluaikana kuin usein myöhemminkin se paras kaveri ja muut ei ole mitään.
Toiseksi, viimestään intissä oppii toimimaan esimiehen alaisena ja monet esimiehenäkin. Sama oppi, m*lkut eivät pärjää ja niitä inhotaan. Kaatuilevat joskus harmillisesti suihkussa tms.
Kolmanneksi, monet naiset luulevat, että möykkäämällä saa tahtonsa läpi. Rähjääminen toimi pikkutyttönä ja usein avioliitossakin, mutta ei oikein työpaikalla.
Yleistyksiähän nämä ovat, tunnen myös monia fiksuja naisjohtajia. Ovat vaan valitettavasti vähemmistössä.
Nainen johtajana
Jasso
1
84
Vastaukset
Joko se nainen on ihan täysin löysä tai sitten täys natsi.
Suurimman osan ajasta naispomo on täys lepsukka. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575629
- 1145419
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465032Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302983Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252507- 512458
- 432164
- 231878
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na141604Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101566