Verikuusynttärit.

No niin. Nyt voin hiljentyä juhlimaan. Kaikki valmista.
Palju valmis, pöytä valmis, oluet yms. kylmässä. Sauna sytytystä vaille valmis.

Vähän kuvaa mestoista...https://aijaa.com/VLHAr7

Hmmmm..??? Kolme tuntia jo 40 vuotias...milloin se villitys alkaa?

Heh...

56

642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletkojännis

      Veriset Kuusvuotis-synttärit? Pelottava otsikko..

      • Njää!!! Palstan Jeesus vaan...


      • OksennusPaljussaJoKlo23

        VeriKuukautisetKuukautisKupissa Mamman kattaamassa pöydässä yöööööökkk

        Oikeen rumat resumatot törstätty tuolien alle....humalaiset vetää ne liian takas ja sitten ne uppoaaa nurmikkoon syvälle ja hajoaaaaaaaa


    • bryööghhhh

      Jos sanottais verikuusynttäriks niin peruisin osallistumisen

      • Mä järkkäsin sille verikuun synttäreitten kunniaks..

        ZÄDÄM!


    • Onnea..

      Taas!

      Pidä norsu piilossa.

      • Tänks!

        Taas...

        En lupaa...


    • 42-Sinkkumies

      Täytän 43 vuotta huomenna. Lähdenkin jo tänään juhlimaan terassille.

      • Perkule! Oot mua vuoden vanhempi. 🎉

        Onnittelut sinnekin!😃


      • valepukkiJaana
        LadyZorro kirjoitti:

        Perkule! Oot mua vuoden vanhempi. 🎉

        Onnittelut sinnekin!😃

        Jaana! Toi on sua_nuorempi-111!!!11


      • laskin...pieleen
        valepukkiJaana kirjoitti:

        Jaana! Toi on sua_nuorempi-111!!!11

        Kysyin Jaanan ikää ja sotunumeroa pappilassa...

        Shit kysyin, ett mitäs teit viime synttärilläs
        --"Emmää muista"

        Ei ihmekkää, ku jääny jo 9 synttäriä väliin


      • laskin...pieleen kirjoitti:

        Kysyin Jaanan ikää ja sotunumeroa pappilassa...

        Shit kysyin, ett mitäs teit viime synttärilläs
        --"Emmää muista"

        Ei ihmekkää, ku jääny jo 9 synttäriä väliin

        Pöh! LiZ on ikinuori!

        LiZ on kuin mä...!!! Ei kasveta aikuisiks ikinä! Ei ikinä!

        https://youtu.be/sBjxkDdjAAc

        Hipheijaa ja kuperkeikka! Prööt vaan kaikille kalkkiksille!!!

        Tää biisi on mun palstakamulle LiZille!!!


    • Tänään on myös Unikeon päivä.

      Hyvä syy jos alkaa kesken vauhti hiipumaan..zzz

      • Eipäs hiipunut. Helposti pärjäsin tappiin asti. Ehkä tänään kyllä vetäsen vähän omaa aikaa hitusen täällä. Ja rapulaa ei tule vielä tänään...


    • ONNEKSI OLKOON!!!!!!!!!😃🌸🌹🎉🎇🎊🎁

      • Kiitos.

        Kivat bileet oli. On mulla huikeita ystäviä. Olivat saaneet revittyä aikaa jostain mun juhliin ja kyllä nautittiin yhdessä kaikesta mitä olin saanutkaan tänne. Paljussa lilluttiin rusinaksi asti. Verikuuta kyllä ei nähty, kun veti pilveen taivaan, mutta kaikenlainen muu huomio veikin mielen jo mennessään.


    • Onnea vaan. Onpas hienoa, katsoin että siellä on sikaiso teräskattila mutta taitaa olla palju vai onko se sinun viinapannu? No vettä ei taida tarvita juuri lämmittää näillä keleillä, mieluummikin niin että olis jääpaloja heittää sekaan välillä.

      • No rosterikattilahan tämä on. Tässä lillun nytkin ilman rihmankiertämää. Viimeinen juhlija lähti juuri.

        Kivat pippalot oli ja tänään taidan päivän nauttia itseni seurasta. Illalla lämmitän saunan ja paljun naiselle, joka emännöi ammatillisen huikeesti eiliset pippalot.

        Kyllä mä jotain oon elämässäni tehnyt oikein, kun sain eilisen kaltaista huomiota monelta ihmiseltä.


      • Dissident kirjoitti:

        No rosterikattilahan tämä on. Tässä lillun nytkin ilman rihmankiertämää. Viimeinen juhlija lähti juuri.

        Kivat pippalot oli ja tänään taidan päivän nauttia itseni seurasta. Illalla lämmitän saunan ja paljun naiselle, joka emännöi ammatillisen huikeesti eiliset pippalot.

        Kyllä mä jotain oon elämässäni tehnyt oikein, kun sain eilisen kaltaista huomiota monelta ihmiseltä.

        Yököttävää. Muistitko tanssia norsutanssin morsiamelle, oliko otettu huomiosta? Vai tanssitko tänään privana ? On se mahoton, nainen varmaan tuumaa :D

        Joo, no hyvähän tuo jos/kun pippalot onnistui eikä menny painiksi.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Yököttävää. Muistitko tanssia norsutanssin morsiamelle, oliko otettu huomiosta? Vai tanssitko tänään privana ? On se mahoton, nainen varmaan tuumaa :D

        Joo, no hyvähän tuo jos/kun pippalot onnistui eikä menny painiksi.

        Joo, en norsutanssia esittänyt.

        Mutta sen verta lupasin naiselle aamulla, kun hän lähti vielä töihin, että paljussa voi muutakin kuin istua...ja k&k miehelle en ala tarkentamaan, kun yököttää jo nyt...


      • Dissident kirjoitti:

        Joo, en norsutanssia esittänyt.

        Mutta sen verta lupasin naiselle aamulla, kun hän lähti vielä töihin, että paljussa voi muutakin kuin istua...ja k&k miehelle en ala tarkentamaan, kun yököttää jo nyt...

        Tarkensit näköjään jo tuolla alla, joo todellakin yököttävää. Siimahäntäiset pienenpienet dissikset merihädisssään uiskentelevat paljun harmaassa vedessä "isi auta!, isi auta!, isi auta!" kuuluu yhteishuuto miljoonista pienistä kurkuista muttas isi ei kuule :( Murhaaja!


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Tarkensit näköjään jo tuolla alla, joo todellakin yököttävää. Siimahäntäiset pienenpienet dissikset merihädisssään uiskentelevat paljun harmaassa vedessä "isi auta!, isi auta!, isi auta!" kuuluu yhteishuuto miljoonista pienistä kurkuista muttas isi ei kuule :( Murhaaja!

        https://www.youtube.com/watch?v=8k_g9hDeOic

        And the bags are much too heavy



      • Harmaaritari kirjoitti:

        Tarkensit näköjään jo tuolla alla, joo todellakin yököttävää. Siimahäntäiset pienenpienet dissikset merihädisssään uiskentelevat paljun harmaassa vedessä "isi auta!, isi auta!, isi auta!" kuuluu yhteishuuto miljoonista pienistä kurkuista muttas isi ei kuule :( Murhaaja!

        No jos menet noin pikkumaisuuksiin, niin kannattaa wuppiksen kanssa miettiä pelastakaa kaikki pieninkin elämä-kampanja yhdessä... se varmaan lähtis tuohonkin mukaan.

        Mulle sinäällään ei ole merkitystä, että lähteekö pikkudissikset mihin uimaan. Sellainen merkkaa vaan hetkistä teknistä aikalisää...

        Asiasta toiseen... tässä lötköttelen kylpytakissa tässä teltassa. On sopivan hyvä keli. Vähän tuuleksii ja on pilvistä. Naapurin koiratkin nauttii tästä. Ne köllöttelee kerällä ja vetää lepiä. Piti käydä rapsuttelee niitä. Metsäkoiria. Mieli tekis syöttää niille pekonia vaikka, mutta tiedän, että naapurin mies on tarkka mitä ne saa syödä milloinkin. Odotan vaikka kun se tulee pihalle ja kysyn voiko antaa. En halua sotkea tuota harmoniaa.

        On oikeesti nyt aika hitokseen hyvä fiilis, kuules palstakamunen. Nää on niitä hetkiä, josta pitää imee se kaikki, mitä se tarjoaa. Ois vääryyttä, jos alkaisin siekailemaan.


      • Dissident kirjoitti:

        No jos menet noin pikkumaisuuksiin, niin kannattaa wuppiksen kanssa miettiä pelastakaa kaikki pieninkin elämä-kampanja yhdessä... se varmaan lähtis tuohonkin mukaan.

        Mulle sinäällään ei ole merkitystä, että lähteekö pikkudissikset mihin uimaan. Sellainen merkkaa vaan hetkistä teknistä aikalisää...

        Asiasta toiseen... tässä lötköttelen kylpytakissa tässä teltassa. On sopivan hyvä keli. Vähän tuuleksii ja on pilvistä. Naapurin koiratkin nauttii tästä. Ne köllöttelee kerällä ja vetää lepiä. Piti käydä rapsuttelee niitä. Metsäkoiria. Mieli tekis syöttää niille pekonia vaikka, mutta tiedän, että naapurin mies on tarkka mitä ne saa syödä milloinkin. Odotan vaikka kun se tulee pihalle ja kysyn voiko antaa. En halua sotkea tuota harmoniaa.

        On oikeesti nyt aika hitokseen hyvä fiilis, kuules palstakamunen. Nää on niitä hetkiä, josta pitää imee se kaikki, mitä se tarjoaa. Ois vääryyttä, jos alkaisin siekailemaan.

        Joo, syöötmminen ois varmaan mukavaa mutta oatko riskin että aina kun tuut pihalle hauvat alkaa metakan että tuu naapurin kiva setä antaan taas pekonia :D Ehkä rapsuttelulla pääsee jatkossa vähemmällä.

        Joo, ei kai siinä, ota vaan kaikki mitä annetaan.


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Tossa biisissähän muuten relevantti kysymys:

        "Why do the good girls
        Always want
        The bad boys?"

        Heippa sinnekin...

        https://aijaa.com/LyXSm9

        Ja...

        https://youtu.be/tDTQQWSmo8s

        Kyllä mä tätä tunnelmaa voin jakaakin, mielellään. Ja toivoisin tällästä kaikille. Oon onnekas, mutta en mä saa tätä kaikille tehdä tai tuottaa...ei tällänen tule millään tietyllä kaavalla. Jokaisen pitäis itse se tehdä...

        Mutta jos minäkin pystyn saamaan jotain tälläistä, pystyy tähän helkatin moni muukin. Tehkää elämänne!


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, syöötmminen ois varmaan mukavaa mutta oatko riskin että aina kun tuut pihalle hauvat alkaa metakan että tuu naapurin kiva setä antaan taas pekonia :D Ehkä rapsuttelulla pääsee jatkossa vähemmällä.

        Joo, ei kai siinä, ota vaan kaikki mitä annetaan.

        En tänään pysty miettimään huomista. Enkä halua...
        Kyllä tätä haluaa jakaa muillekin vaan.

        Ihan ohi kaiken palstaelämän... kyllä mä tykkäisin, että oisit täällä nyt... vaikka tää palstaelo on mitä on, niin oot ollut mulle tärkeä tässä mitä ollaan rustailtu.

        Toi mun nainen koitti lukea näitä juttuja... se ei pystynyt lukemaan. Sitä alkoi harmittamaan mun mustamaalaaminen minkä hän taas kokee suoraan irl. Mitä se on. Hänen mielestään jään ilman puolustusta täällä, mutta hän ei ymmärrä tätä. Mutta mullehan tää on ihan muuta.. tää on osa mua jo.

        Kuten sanoin näille ystäville lähtiessään pois, sanon saman sulle: Kiitos että olet olemassa mun elämässä, ystäväin!


      • Dissident kirjoitti:

        En tänään pysty miettimään huomista. Enkä halua...
        Kyllä tätä haluaa jakaa muillekin vaan.

        Ihan ohi kaiken palstaelämän... kyllä mä tykkäisin, että oisit täällä nyt... vaikka tää palstaelo on mitä on, niin oot ollut mulle tärkeä tässä mitä ollaan rustailtu.

        Toi mun nainen koitti lukea näitä juttuja... se ei pystynyt lukemaan. Sitä alkoi harmittamaan mun mustamaalaaminen minkä hän taas kokee suoraan irl. Mitä se on. Hänen mielestään jään ilman puolustusta täällä, mutta hän ei ymmärrä tätä. Mutta mullehan tää on ihan muuta.. tää on osa mua jo.

        Kuten sanoin näille ystäville lähtiessään pois, sanon saman sulle: Kiitos että olet olemassa mun elämässä, ystäväin!

        Joo noi sellanen joka ei oo yhtään tottunu ja valmistautunu varmaan voi kokea harmitusta. Siinä mielessä ei ehkä paras idea hänen edes näitä tutkailla. Kun ei tunne tätä ympäristöä niin voi ajatella tätä vähän niin kuin irl-elämää, ei ehkä ymmärrä vaikka sille kertoiskin että tällaisissa 95% on kuittailua ja ehkä 5% asiallisempaa puolta, livessä taas aikalailla toisinpäin.

        Juu eipä miittään, kiitokset vaan arvostuksesta, eiköhän me täällä pärjäillä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo noi sellanen joka ei oo yhtään tottunu ja valmistautunu varmaan voi kokea harmitusta. Siinä mielessä ei ehkä paras idea hänen edes näitä tutkailla. Kun ei tunne tätä ympäristöä niin voi ajatella tätä vähän niin kuin irl-elämää, ei ehkä ymmärrä vaikka sille kertoiskin että tällaisissa 95% on kuittailua ja ehkä 5% asiallisempaa puolta, livessä taas aikalailla toisinpäin.

        Juu eipä miittään, kiitokset vaan arvostuksesta, eiköhän me täällä pärjäillä.

        Joo. Mä en tarkoittanutkaan, että ymmärtäs mua näitten kirjoitusten perusteella, vaan sen, että täältä nää kaikki löytyy, jos haluaa lukea. Aika pirun viisas nainen se vaan on. Ja uskoo siihen mitä kokee irl. Ja kylläymrtää jotenkin, että tämä on osa mua..tää palstatouhu, eikä se musta vie mitään vaan tuo.

        No sä oot yks osa munkin elämää. Ja teet osan mua. Tälläset pysäkit on hyvä aika miettiä sellasiakin. LiZ, Ellu, Wuppis.... Ananiaskin, puhumatta pönttiksestä tai Pujiksesta. Tai ystävistä/ihmisistä irl. Ei kukaan ole enemmän taivähemmän... jokainen tekee vaikutuksen muhun. Ja tulos täällä on Disse, itl eräs toinen.

        Läpsyttele vaan vähän henkseleitäs siellä ja vedä ilmaa keuhkoihis. Et ole mulle noupadi... oot todella tärkeä mulle!


      • trollikka
        Dissident kirjoitti:

        Heippa sinnekin...

        https://aijaa.com/LyXSm9

        Ja...

        https://youtu.be/tDTQQWSmo8s

        Kyllä mä tätä tunnelmaa voin jakaakin, mielellään. Ja toivoisin tällästä kaikille. Oon onnekas, mutta en mä saa tätä kaikille tehdä tai tuottaa...ei tällänen tule millään tietyllä kaavalla. Jokaisen pitäis itse se tehdä...

        Mutta jos minäkin pystyn saamaan jotain tälläistä, pystyy tähän helkatin moni muukin. Tehkää elämänne!

        Mietin tässä; tarttiskohan sun näyttää tuota "aijaa kuvassa" olevaa tulehdus kohtaa hieman jollekin terveydenhuollon ammattilaiselle? Ihan varmuuden vuoks... vaan, ettei suurempaa tulehdusta tulis.


      • trollikka kirjoitti:

        Mietin tässä; tarttiskohan sun näyttää tuota "aijaa kuvassa" olevaa tulehdus kohtaa hieman jollekin terveydenhuollon ammattilaiselle? Ihan varmuuden vuoks... vaan, ettei suurempaa tulehdusta tulis.

        Raapaisin sen veneen ruuviin...

        Eikä minusta ole tulehtunut. Arpeutuu nätisti.

        Ai sua! Aina oot huolissaan muista. Mutta se on niiiiin sua! Säkin olet huikea ihminen siellä nimerkin takana! Oot osa mun elämää! Kiitos nainen! Olet ainutlaatuinen sinä. Vain sinä.


    • trollikka

      Onnittelut, eilisen johdosta... jäit henkiin! Nyt appelsiinimehua puol lasillista ja hunajaa reilusti mukaan, tai nielaiset sen hunajan sellaisenaan ja huuhtelet suusi sillä appelsiinimehulla. Kyllä se krapula siitä iltaa kohti taittuu... ja elämä voittaa jälleen!
      Oliko reteet synttärit, oikein verikuu ja kaikki! Vanhus ottaa nyt varovaisesti... ei vanha mies jaksa enää ... kuin silloin nuorena joskus! =))

      • Jäin hyvinkin.

        Ei tässä ole ollut heikkokaan olo. Täytyy sen verta sanoa, että en mä tällepäivälle rapulaa vielä ota. Otin aamupalaks olutta ja kahvia.

        Mun nainen lähti tänään urhoollisesti töihin. Yhdet häät on hoidettava, sitten hällä alkaa loma. Eilen hän järjesti minun päivän upeasti, tänään kun hän tänne illalla tulee, on hänen ilta.

        Sanoin vinkkinä, että sauna ja palju on valmiina kun tulee, eikä paljussa tarvia vaan istua. Duona voi keksiä muutakin. On muuten porkkanaa likalle selvitä päivästä!


      • Dissident kirjoitti:

        Jäin hyvinkin.

        Ei tässä ole ollut heikkokaan olo. Täytyy sen verta sanoa, että en mä tällepäivälle rapulaa vielä ota. Otin aamupalaks olutta ja kahvia.

        Mun nainen lähti tänään urhoollisesti töihin. Yhdet häät on hoidettava, sitten hällä alkaa loma. Eilen hän järjesti minun päivän upeasti, tänään kun hän tänne illalla tulee, on hänen ilta.

        Sanoin vinkkinä, että sauna ja palju on valmiina kun tulee, eikä paljussa tarvia vaan istua. Duona voi keksiä muutakin. On muuten porkkanaa likalle selvitä päivästä!

        "Sanoin vinkkinä, että sauna ja palju on valmiina kun tulee, eikä paljussa tarvia vaan istua. Duona voi keksiä muutakin. On muuten porkkanaa likalle selvitä päivästä!"

        Onkohan tuo ny jo vähän turhankin omahyväistä :D porkkanaa, boah :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Sanoin vinkkinä, että sauna ja palju on valmiina kun tulee, eikä paljussa tarvia vaan istua. Duona voi keksiä muutakin. On muuten porkkanaa likalle selvitä päivästä!"

        Onkohan tuo ny jo vähän turhankin omahyväistä :D porkkanaa, boah :D

        Viipaleena!

        Noh... en väännä enempää, mutta se haluaminen... onhan se huikeaa...


      • Peltolantäti

        Annina juokoon broidin kusta


    • lihavihatipunen

      Paljon onnea! Ja kiva että meni bileet hyvin, ettei tullu verisynttärit.

      • Ei tullut verisynttäreitä! Ja verikuukin taisi jäädä pilvien taa. Mutta tiedän, että Wuppis kävi supervoimillaan rustaamassa kuunpinnalle jotain mikä pysyy siellä aina.

        Tiedäthän, että säkin teet osan minua? No? Nyt tiedät....

        On tää eläminen joskus niin vitun siistii!!!


      • lihavihatipunen
        Dissident kirjoitti:

        Ei tullut verisynttäreitä! Ja verikuukin taisi jäädä pilvien taa. Mutta tiedän, että Wuppis kävi supervoimillaan rustaamassa kuunpinnalle jotain mikä pysyy siellä aina.

        Tiedäthän, että säkin teet osan minua? No? Nyt tiedät....

        On tää eläminen joskus niin vitun siistii!!!

        Taidat olla hieman humalassa 😁.

        No mutta kerran hän sitä vaan 40 v. täytetään. Mulla tais olla aika tylsät ku ei ole jäänyt mieleen. En tosin koskaan ole mitään isoja bileitä tykännyt järjestää ja vihaan keskipisteenä oloa.

        Mutta voisinhan mä seuraavat pyöreät (jotka onkin jo reilun parin vuoden kuluttua OMG 😲) järjestää vaikka maalla, paitti että mähän oon syntynyt talvella niin ei ehkä pihalla kuitenkaan.


      • lihavihatipunen kirjoitti:

        Taidat olla hieman humalassa 😁.

        No mutta kerran hän sitä vaan 40 v. täytetään. Mulla tais olla aika tylsät ku ei ole jäänyt mieleen. En tosin koskaan ole mitään isoja bileitä tykännyt järjestää ja vihaan keskipisteenä oloa.

        Mutta voisinhan mä seuraavat pyöreät (jotka onkin jo reilun parin vuoden kuluttua OMG 😲) järjestää vaikka maalla, paitti että mähän oon syntynyt talvella niin ei ehkä pihalla kuitenkaan.

        En mäkään tykkää olla keskipiste, mutta ei sitä oikeasti olekaan keskipiste tälläsissä bileissä. Mäkin hääräsin kaikkea välillä.

        Joo, pöhnässä oon. Mutta nyt vasta aikaa miettiä mitä tää kaikki oikeesti antaa. Syntsät on hyvä etappi miettii tälläsii.

        Tarviiko sitä pihabileitä ees pitää? Mutta lämpiihän se palju talvellakin?

        Mutta tiedätkö yhden jutun? Yhden naisen tänään rakastelen niin, että hän tietää mitä tunnen...Aika myllytyksen saa nainen muutens!!! Ihan naurattaa kun edes ajattelen!!!


      • Dissident kirjoitti:

        En mäkään tykkää olla keskipiste, mutta ei sitä oikeasti olekaan keskipiste tälläsissä bileissä. Mäkin hääräsin kaikkea välillä.

        Joo, pöhnässä oon. Mutta nyt vasta aikaa miettiä mitä tää kaikki oikeesti antaa. Syntsät on hyvä etappi miettii tälläsii.

        Tarviiko sitä pihabileitä ees pitää? Mutta lämpiihän se palju talvellakin?

        Mutta tiedätkö yhden jutun? Yhden naisen tänään rakastelen niin, että hän tietää mitä tunnen...Aika myllytyksen saa nainen muutens!!! Ihan naurattaa kun edes ajattelen!!!

        Pidä välillä tissuttelutaukoa ettet sammu ennen myllytystä. Saattaa kostautua jos kovin naukkailee pitkin päivää, mylly muuten kyllä pyöris mutta mylläri sammui kesken vuoron :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Pidä välillä tissuttelutaukoa ettet sammu ennen myllytystä. Saattaa kostautua jos kovin naukkailee pitkin päivää, mylly muuten kyllä pyöris mutta mylläri sammui kesken vuoron :D

        Otin jo makuvissyä väliin. Tosin päikkäritkin kävis tähän saumaan hyvin. Syödäkin pitäis jossain vaiheessa. Kievarinpannua varmaan jäi eilisestä?

        Mutta kakkospäivänä voi vetää kuin sieni... ei tipahda noin vaan.


      • Dissident kirjoitti:

        Otin jo makuvissyä väliin. Tosin päikkäritkin kävis tähän saumaan hyvin. Syödäkin pitäis jossain vaiheessa. Kievarinpannua varmaan jäi eilisestä?

        Mutta kakkospäivänä voi vetää kuin sieni... ei tipahda noin vaan.

        Joo, voi olla viisasta ottaa pikku tirsat väliin, eikä vetää kuin sieni, saattaa olla että naiset ei sillä tavalla osaa arvostaa juopttelun tuomaa hyvää fiilistä, saattavat jopa alkoholiongelma-kortilla alkaa viuhtomaan jos katsovat että hilpeä hidalgo on liiankin hilpeänä :D


      • lihavihatipunen
        Dissident kirjoitti:

        En mäkään tykkää olla keskipiste, mutta ei sitä oikeasti olekaan keskipiste tälläsissä bileissä. Mäkin hääräsin kaikkea välillä.

        Joo, pöhnässä oon. Mutta nyt vasta aikaa miettiä mitä tää kaikki oikeesti antaa. Syntsät on hyvä etappi miettii tälläsii.

        Tarviiko sitä pihabileitä ees pitää? Mutta lämpiihän se palju talvellakin?

        Mutta tiedätkö yhden jutun? Yhden naisen tänään rakastelen niin, että hän tietää mitä tunnen...Aika myllytyksen saa nainen muutens!!! Ihan naurattaa kun edes ajattelen!!!

        "Tarviiko sitä pihabileitä ees pitää? Mutta lämpiihän se palju talvellakin? "

        Pihalle mahtuu porukkaa enemmän..Ai niin mutta eihän mulla olekaan kuin muutama kaveri...Mahtuuhan ne sisällekin. Paitsi jos sukulaisia kutsuisi niin sit tarvis olla enempi tilaa...jos ne tulis.

        "Mutta tiedätkö yhden jutun? Yhden naisen tänään rakastelen niin, että hän tietää mitä tunnen...Aika myllytyksen saa nainen muutens!!! Ihan naurattaa kun edes ajattelen!!!"

        Nyt tiedän 😁. Hyvältähän tuo kuulostaa. (kunhan et kesken aktin naura...)


      • lihavihatipunen kirjoitti:

        "Tarviiko sitä pihabileitä ees pitää? Mutta lämpiihän se palju talvellakin? "

        Pihalle mahtuu porukkaa enemmän..Ai niin mutta eihän mulla olekaan kuin muutama kaveri...Mahtuuhan ne sisällekin. Paitsi jos sukulaisia kutsuisi niin sit tarvis olla enempi tilaa...jos ne tulis.

        "Mutta tiedätkö yhden jutun? Yhden naisen tänään rakastelen niin, että hän tietää mitä tunnen...Aika myllytyksen saa nainen muutens!!! Ihan naurattaa kun edes ajattelen!!!"

        Nyt tiedän 😁. Hyvältähän tuo kuulostaa. (kunhan et kesken aktin naura...)

        Eikun suunnittelemaan... aina on hyviä syitä pitää bileet...

        Noh, eipä sillekään mitään vois... jos naurattaa, niinvaikka kesken aktin sit...


    • Hei onneksi olkoon myöhäiset. Kerkesin jo unohtaa mutta tää on niin mun tapaista.

      • Onks lepponen olo ja tyydytetty?


      • valtakunta kirjoitti:

        Onks lepponen olo ja tyydytetty?

        No just otin ”päiväunet”, että leppoinen olo on ja tyydytystä ihan pikkasen....tai oikeastaan helvetisti vailla, mutta nainen tulossa motskarillaan tänne jo.

        Pistin paljun lämpiimään ja kohta laitan saunankin lämpiämään. Luulen, että tämänpäiväisistä pippaloista nautin vielä enemmän.


      • Dissident kirjoitti:

        No just otin ”päiväunet”, että leppoinen olo on ja tyydytystä ihan pikkasen....tai oikeastaan helvetisti vailla, mutta nainen tulossa motskarillaan tänne jo.

        Pistin paljun lämpiimään ja kohta laitan saunankin lämpiämään. Luulen, että tämänpäiväisistä pippaloista nautin vielä enemmän.

        Sauna näissä helteissä.😱
        Kotonakin oon päinvastoin viilettänyt.
        27 on hyvä lämpötila mutta jo 28 on liikaa.


      • Dissident kirjoitti:

        No just otin ”päiväunet”, että leppoinen olo on ja tyydytystä ihan pikkasen....tai oikeastaan helvetisti vailla, mutta nainen tulossa motskarillaan tänne jo.

        Pistin paljun lämpiimään ja kohta laitan saunankin lämpiämään. Luulen, että tämänpäiväisistä pippaloista nautin vielä enemmän.

        Montako päivää niitä synttäreitä vietetään?


    • Tyrkkäämpähän tähän biisejäkin...täähän on jo kakkospäivää, mutta niinhän nää venyy...hups!

      https://youtu.be/dYJv0hFZE7A

      Suojauslöpinääjajonninjoutavaapälpätystäsuojaksitällekinbiisillepistäntähänvähännäin

      • lihavihatipunen

        Ihan tuo Tehiksen biisi..niin kesäinen ja jotenniin nuoruuden intoinen.

        Mää en nyt voitti pilata kenenkään kesäiltaa laittamalla esim. jotain "funeral doomia" mitä just levyltä kuuntelin. Sopii sekin tavallaan kesään...ja muihinkin vuodenaikoihin.

        Hyvin muuten kuuluu taas Ysärifestareilta basson jumputus, vaikka ne on aika monen matkan päässä mutta tuulee sieltä suunnasta.


      • Ei noi suojaukset minua auta.



    • Onnittelut täyttäneelle.

      Kiva kuulla, ettei kukaan sammunut paljuun eikä naapurin taloakaan poltettu epähuomiossa. Kannattaa pitää silti mielessä, että palovaroitukset ovat edelleen voimassa. Ihan sillä vaan muistuttelen, että kun tänä yönä palju ja sauna käyvät vielä eilistä kuumempana, niin pitää huomioida ne turvallisuustekijät.

      Pitäkkee hauskoo.

      Ja päivemmällä sitten muistat palstapäivittää kuulumiset, eiks niin?

      • Hah.. Kylläpäs sitä varoitellaan vaaroista. No pienellä vedolla lämmitin paljua. Ei ole lähellä palavaa materiaalia, mutta sammutusvettä löytyy pari kuutiota.

        Jaa, kuulumiset? Hyvää kuuluu. Naisen kanssa meni pikkutunneille. Tänään pitäisi kuulostella, että mikä on olo. Huomenna vesille ja hotelliyötä suitessa tarjolla rantahotellissa.

        Että kyllä nyt näyttää parastaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1686
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1401
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1096
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      859
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      748
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      93
      727
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe