https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201808062201114462_rk.shtml
Oletteko naiset muka täydellisiä itse. Ette varmaan ole. Olette rumia naisia suurin osa, meikkaatte jotta kehtaatte ulos lähteä.
Miksei normaali mies kelpaa teille naisille?
49
1218
Vastaukset
Tollasia on aina ollu..
En minä tiedä.
Tässä olen enkä muuta voi.
(naurua)"Joitakin kertoja Pekka on mennyt juttelemaan festareilla tai bändien keikoilla naisille ja sanonut, että olisi kiva tavata uudestaan, mutta naiset eivät ole yleensä vastanneet hänelle mitään."
Niinpä, jos miehet käyttäytyisi noin niitä pidettäisiin sikamaisina kusipäinä, naisille tuo on normaalia käytöstä.
"Naiset sanovat, että olet kiva tyyppi, mutta. Mikä se mutta on? En ole sitä keksinyt. En ole ylipainoinen, olen normaalinnäköinen, tulen toimeen ihmisten kanssa, enkä ole hankala ihminen."
Johonkin maailmanaikaan tuo olisi riittänyt hyvinkin avioliittoon.Naiset eivät aina etsi miestä, siihen on omat hetkensä. Miehillä saattaa olla haku päällä koko ajan. Siinä ero. Ehkä.
Miehessä ei välttämättä ole vikaa, mutta mimmeillä on sensorit joskus suljettuina.
Miesten pitäisi oppia lukemaan naista.misspönttöuuni kirjoitti:
Naiset eivät aina etsi miestä, siihen on omat hetkensä. Miehillä saattaa olla haku päällä koko ajan. Siinä ero. Ehkä.
Miehessä ei välttämättä ole vikaa, mutta mimmeillä on sensorit joskus suljettuina.
Miesten pitäisi oppia lukemaan naista.Niin, ei miehetkään aina etsi naista, jotkut ei oikein koskaan, ainakaan minä, lähden siitä että kotoo voi tulla hakemaan. Luin tosiaan liian myöhään että oot Vaasassa käyny, oisin voinu "ihan vahingossa" sattua sinne samaan aikaan sukuloimaan, sinne meni se sauma ku et etukäteen ilmottanu asiasta :D
Harmaaritari kirjoitti:
Niin, ei miehetkään aina etsi naista, jotkut ei oikein koskaan, ainakaan minä, lähden siitä että kotoo voi tulla hakemaan. Luin tosiaan liian myöhään että oot Vaasassa käyny, oisin voinu "ihan vahingossa" sattua sinne samaan aikaan sukuloimaan, sinne meni se sauma ku et etukäteen ilmottanu asiasta :D
Joo mä olin heinäkuun loppuosan auton kanssa reissun päällä, 1300 ajokilometriä. Siellä lännessä, Oulusta alas (Hailuoto ensin, vähän merituulta Marjaniemen majakalla). Ai herra on liikuskellut myös samoilla aukeilla. Miten minä olisin aavistanut, että hän Vaasassa voi kekkuloida..no höh..
Ois se kun olisin kuhahtanut sukulaistes kahvipöytään, ne ois kysyny mistä lintukirjasta sinä tämän peipon löysit.
Tuohon nyt länttäät sen osoittees niin tullaan hakemaan sut mersulla pois poikkeen kuleksimasta, saat asentaa vaikka heti talvirenkaatkin jos haluat hih :'Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Joo mä olin heinäkuun loppuosan auton kanssa reissun päällä, 1300 ajokilometriä. Siellä lännessä, Oulusta alas (Hailuoto ensin, vähän merituulta Marjaniemen majakalla). Ai herra on liikuskellut myös samoilla aukeilla. Miten minä olisin aavistanut, että hän Vaasassa voi kekkuloida..no höh..
Ois se kun olisin kuhahtanut sukulaistes kahvipöytään, ne ois kysyny mistä lintukirjasta sinä tämän peipon löysit.
Tuohon nyt länttäät sen osoittees niin tullaan hakemaan sut mersulla pois poikkeen kuleksimasta, saat asentaa vaikka heti talvirenkaatkin jos haluat hih :'DEi kun en liikuskellut mutta jos olisit vihjassu oisn saattanu kävässä, ihan vaan sukuloimassa ja sitten sitä majakkaa katsomassa :D
No ois e kyllä ollu, ruottalaasia ja karjalaasia samassa kahvipöydässä, ehkä minä oisin saanu sitten olla kerrankin hiljaa :D
No en ny kuitenkaan, julkisella foorumilla :DHarmaaritari kirjoitti:
Ei kun en liikuskellut mutta jos olisit vihjassu oisn saattanu kävässä, ihan vaan sukuloimassa ja sitten sitä majakkaa katsomassa :D
No ois e kyllä ollu, ruottalaasia ja karjalaasia samassa kahvipöydässä, ehkä minä oisin saanu sitten olla kerrankin hiljaa :D
No en ny kuitenkaan, julkisella foorumilla :DTosi vaikea mun oli olla siellä 'ruotsalaisten' seassa. Siis kun puhetta olisi paljon, mutta kukaan ei ymmärtänyt mitään eikä ketään (ainakaan eräässä ruokaravintelissa ja ne laulokin ruottiks). Aa...sä olet niin lähellä sitä..
Et sä hiljaa vois tuommosessa tilanteessa olla ku tulkki olisit, pikakääntäjä. Kiireisin mies. Tosin meillä karjalaisperäisillä on kädetkin käytössä, että semmosta huitomista se on myös. :D
Mokomalla majakka niin lähellä eikä mittään mies sano mulle..! Ettet vaan asus majakassa.
Majakalla meriheinät heiluivat...kyllä sillä rannalla ois ollu sullekin tilaa..
Ihan hyvin voisin muuttaa vaikka Hailuotoon. Mulla on ikävä merta (aina) vaikken sen rannalla ole syntynytkään vaan täällä susisaloilla ja vattupuskissa.
:D ...ja ja..ja...kai mun on sitten Google Earthin kautta suurennuslasilla etsittävä vaan länneltä ku herra on niin salainen... (kikattaa)
Mä meen nyt lukemaan, sä olit jonkun novellilinkin tuolla laittanut. Mitä täällä onkaan oikeasti touhuttu. Olen ihan jäljessä kaikesta. Kiireesti..misspönttöuuni kirjoitti:
Tosi vaikea mun oli olla siellä 'ruotsalaisten' seassa. Siis kun puhetta olisi paljon, mutta kukaan ei ymmärtänyt mitään eikä ketään (ainakaan eräässä ruokaravintelissa ja ne laulokin ruottiks). Aa...sä olet niin lähellä sitä..
Et sä hiljaa vois tuommosessa tilanteessa olla ku tulkki olisit, pikakääntäjä. Kiireisin mies. Tosin meillä karjalaisperäisillä on kädetkin käytössä, että semmosta huitomista se on myös. :D
Mokomalla majakka niin lähellä eikä mittään mies sano mulle..! Ettet vaan asus majakassa.
Majakalla meriheinät heiluivat...kyllä sillä rannalla ois ollu sullekin tilaa..
Ihan hyvin voisin muuttaa vaikka Hailuotoon. Mulla on ikävä merta (aina) vaikken sen rannalla ole syntynytkään vaan täällä susisaloilla ja vattupuskissa.
:D ...ja ja..ja...kai mun on sitten Google Earthin kautta suurennuslasilla etsittävä vaan länneltä ku herra on niin salainen... (kikattaa)
Mä meen nyt lukemaan, sä olit jonkun novellilinkin tuolla laittanut. Mitä täällä onkaan oikeasti touhuttu. Olen ihan jäljessä kaikesta. Kiireesti..En minä osais tulkata, ne ruottalaaset on tulleet naimakaupan kautta lähisukuun :D eikä se lähellä oo mutta oisin voinu lähtä ihan mielenkiinnosta kattoo :D Minusta meressä on aina likaisen näköistä vettä, tykkään enempi järvistä, se tuntuu enemmän suomalaiselta.
No ei täällä ny mitään ihmeelllistä, anan kaa enimmkseen kinattu niin kun normaalistikin, mitään tärkeetä et oo menettäny :D- ÄtmiToteaa
misspönttöuuni kirjoitti:
Naiset eivät aina etsi miestä, siihen on omat hetkensä. Miehillä saattaa olla haku päällä koko ajan. Siinä ero. Ehkä.
Miesten pitäisi oppia lukemaan naista.Nainen ei etsi miestä, koska nainen on koko ajan tarjolla miehille, jotka naisia etsii.
Nainehan vaatii, että miehen on etsittävä nainen, nainen on koko ajan tarjolla vaan.
Nainen on mahdoton vaatimuksissaan, ei kelpaa tavallinen mies, varsinkaan mies, jossa on jotain ulkonäöllistä vikaa, kuten naama ei ole symmetrinen.
Myöskään silmälaseja käyttävä mies ei kelpaa naiselle, koska mies on vammainen eli näkövammainen, eikä nainen halua vammaista miestä, jonka lapsista tulee todennäköisesti sokeita.
Silti jokainen nainen luokittelee itsensä maailmankaikkeuden kauneimmaksi naiseksi, jolle kelpaa vain top 10 laadun omaava huippu komea mies.
Ei tavallinen mies, eikä varsinkaan ruma mies kelpaa naiselle, joka on lihava lyllerö, pisamanaama, arpinaamainen, isonenäinen, kyömykaulainen, vääräselkäinen, länkisäärinen ym.
Sellainenkin nainen vaatii top 10 miehen. Harmaaritari kirjoitti:
En minä osais tulkata, ne ruottalaaset on tulleet naimakaupan kautta lähisukuun :D eikä se lähellä oo mutta oisin voinu lähtä ihan mielenkiinnosta kattoo :D Minusta meressä on aina likaisen näköistä vettä, tykkään enempi järvistä, se tuntuu enemmän suomalaiselta.
No ei täällä ny mitään ihmeelllistä, anan kaa enimmkseen kinattu niin kun normaalistikin, mitään tärkeetä et oo menettäny :DSano vaan suoraan, että haita pelkäät. Liikaa Renny Harlinin elokuvia. :D
"No ei täällä ny mitään ihmeelllistä, anan kaa enimmkseen kinattu niin kun normaalistikin"
Ihanan kotoista. <3 Teissä ois joku vikana jos näin ei olisikaan. Ilman pientä kinaa persoona haihtuisi ja silti olette ku majakka ja perävaunu vai...mikä se nyt oli, ööhm, pekka ja pätkä eiku..paita ja peppu :D
Onko ne kinat olleet sen arvoisia, että pitäisi lukea? :)ÄtmiToteaa kirjoitti:
Nainen ei etsi miestä, koska nainen on koko ajan tarjolla miehille, jotka naisia etsii.
Nainehan vaatii, että miehen on etsittävä nainen, nainen on koko ajan tarjolla vaan.
Nainen on mahdoton vaatimuksissaan, ei kelpaa tavallinen mies, varsinkaan mies, jossa on jotain ulkonäöllistä vikaa, kuten naama ei ole symmetrinen.
Myöskään silmälaseja käyttävä mies ei kelpaa naiselle, koska mies on vammainen eli näkövammainen, eikä nainen halua vammaista miestä, jonka lapsista tulee todennäköisesti sokeita.
Silti jokainen nainen luokittelee itsensä maailmankaikkeuden kauneimmaksi naiseksi, jolle kelpaa vain top 10 laadun omaava huippu komea mies.
Ei tavallinen mies, eikä varsinkaan ruma mies kelpaa naiselle, joka on lihava lyllerö, pisamanaama, arpinaamainen, isonenäinen, kyömykaulainen, vääräselkäinen, länkisäärinen ym.
Sellainenkin nainen vaatii top 10 miehen.Elä nyt höpise. Sinähän luettelet asioita ku oltais hevoskaupoilla; notkoselkä, koukkupolvi, riippumaha...vitsissä se muuten meni niin, että hevosmiehen emäntä yhtäkkiä markkinayleisöstä kivahti, että "elekee sitä isäntöö arvijoiko vuan ruunoo!"
Ei ei lähetä tuommoseen. :D
Nainen ei ole tarjouksessa kuin karjalanpaistilihat. Ei ole aina tarjolla. Ei varmasti. On ollut tuppaamassa komeita miehiä, mutta niillekin voi sanoa heippa. Ajatellaan vaikka tähän lopuksi Christiano Ronaldoa; en varmasti alkaisi millensäkään vaikka tunkisi rahat ja kaiken. En voisi koskea. Ottaisin taviksen.
Miehen tunneäly saa Pöntössä vipinää aikaiseksi. Tiedoksi sullekin, siinä paljon silmälasit paina pöh :)misspönttöuuni kirjoitti:
Sano vaan suoraan, että haita pelkäät. Liikaa Renny Harlinin elokuvia. :D
"No ei täällä ny mitään ihmeelllistä, anan kaa enimmkseen kinattu niin kun normaalistikin"
Ihanan kotoista. <3 Teissä ois joku vikana jos näin ei olisikaan. Ilman pientä kinaa persoona haihtuisi ja silti olette ku majakka ja perävaunu vai...mikä se nyt oli, ööhm, pekka ja pätkä eiku..paita ja peppu :D
Onko ne kinat olleet sen arvoisia, että pitäisi lukea? :)Nooo, ihan tavan palstahöpinää mutta kieltämättä anan kanssa on mukavaa ajanvietettä "vääntää", on kuitenkin sanavalmis ja kohtuullisen fiksu kirjoittelija niin halutessaan. Laiton sinne toisaalle toisenkin linkin jonka voit vilkasta, siinäpä ne tärkeimmät.
- ÄtmiToteaa
misspönttöuuni kirjoitti:
Elä nyt höpise. Sinähän luettelet asioita ku oltais hevoskaupoilla; notkoselkä, koukkupolvi, riippumaha...vitsissä se muuten meni niin, että hevosmiehen emäntä yhtäkkiä markkinayleisöstä kivahti, että "elekee sitä isäntöö arvijoiko vuan ruunoo!"
Ei ei lähetä tuommoseen. :D
Nainen ei ole tarjouksessa kuin karjalanpaistilihat. Ei ole aina tarjolla. Ei varmasti. On ollut tuppaamassa komeita miehiä, mutta niillekin voi sanoa heippa. Ajatellaan vaikka tähän lopuksi Christiano Ronaldoa; en varmasti alkaisi millensäkään vaikka tunkisi rahat ja kaiken. En voisi koskea. Ottaisin taviksen.
Miehen tunneäly saa Pöntössä vipinää aikaiseksi. Tiedoksi sullekin, siinä paljon silmälasit paina pöh :)Juu, rumalle miehelle ei ole yksikään nainen tarjolla, eikä koskaan.
Kun ruma mies tulee naista kadulla vastaan, niin naisen sensorit menee silmänräpäyksessä pois päältä ja kun ruma mies on ohitettu, niin naisen sensorit lähtee päälle.
Siksi naisella ei ole koskaan haku päällä ruman miehen osalle.
Nainenhan tietenkin väittää, ettei ulkonäöllä ole merkitystä, vaikka sehän on kaikkein tärkein asia naiselle, kun naista lähestyy. Harmaaritari kirjoitti:
Nooo, ihan tavan palstahöpinää mutta kieltämättä anan kanssa on mukavaa ajanvietettä "vääntää", on kuitenkin sanavalmis ja kohtuullisen fiksu kirjoittelija niin halutessaan. Laiton sinne toisaalle toisenkin linkin jonka voit vilkasta, siinäpä ne tärkeimmät.
Joo, no kun pysyy suht koht aisoissa, pittäähän se ihmisen virkeänä kunhan nyt ei aina ihan niskapersotteella riepota :)
Olipa mukavaa kun minua päivitettiin, mitä ois menny ohi, kaikki tekstituotanto! :)
Olen kyllä suorastaan täällä ihmeissäni, että te ukkelit osaatte kirjoittaa (halutessanne) nuinniii, mutta että kynttilä tököttää vakan alla.
Ei ihme, että minun onnettomat räpistelmät sitten arvioidaan tarkalla syynillä, nyt ei tarvii hämmästellä kun ite raapaisevat lonkalta heti kun mulla auton perävalot vilahtaa :D Oishan se sinunkin kohdalla ollut arvattavissa kun niin paljon kirjoja luet. Sehän se edes auttaa luomaan omaakin. :)
Hassut miehet.. :DÄtmiToteaa kirjoitti:
Juu, rumalle miehelle ei ole yksikään nainen tarjolla, eikä koskaan.
Kun ruma mies tulee naista kadulla vastaan, niin naisen sensorit menee silmänräpäyksessä pois päältä ja kun ruma mies on ohitettu, niin naisen sensorit lähtee päälle.
Siksi naisella ei ole koskaan haku päällä ruman miehen osalle.
Nainenhan tietenkin väittää, ettei ulkonäöllä ole merkitystä, vaikka sehän on kaikkein tärkein asia naiselle, kun naista lähestyy.Keskity tuoksuun ja siisteyteen. Ja kosketuksiin (ei heti kadulla, :D, mutta kun pääset pykälän verran etenemään). Naiset tykkää nätistä silityksestä ja niskahieronnasta..
En ota nyt sulta tästä mitään. Ole hyvä.
:)misspönttöuuni kirjoitti:
Joo, no kun pysyy suht koht aisoissa, pittäähän se ihmisen virkeänä kunhan nyt ei aina ihan niskapersotteella riepota :)
Olipa mukavaa kun minua päivitettiin, mitä ois menny ohi, kaikki tekstituotanto! :)
Olen kyllä suorastaan täällä ihmeissäni, että te ukkelit osaatte kirjoittaa (halutessanne) nuinniii, mutta että kynttilä tököttää vakan alla.
Ei ihme, että minun onnettomat räpistelmät sitten arvioidaan tarkalla syynillä, nyt ei tarvii hämmästellä kun ite raapaisevat lonkalta heti kun mulla auton perävalot vilahtaa :D Oishan se sinunkin kohdalla ollut arvattavissa kun niin paljon kirjoja luet. Sehän se edes auttaa luomaan omaakin. :)
Hassut miehet.. :DJoo no eiköhän se eikä pie aina ottaa ihan tosissaan, ana itekinhän myöntää paljon provoavansa.
No ei me ny kuitenkaan kovin häävisti, kuhan nny jotain huvitukseksi toisinaan voidaan yrittää räpistää mutta tuo on kyllä oikeesti huolestuttavaa jo ihan kansakunnankin kannalta:
https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/201808062201119203_pk.shtml
"Huoli lukutaidosta ei ole turha, sillä nykytilastojen valossa 61 000 ekaluokkalaisesta yli 6 000 ei osaa yhdeksän vuotta kestävän koulutaipaleen jälkeen lukea kunnolla, esimerkiksi niin hyvin, että pystyisi selviytymään jatko-opinnoista."
Tulee vaikea loppuelämä varmaan jos ei osaa kunnolla ymmärtää lukemaansa oli ala mikä tahansa.Harmaaritari kirjoitti:
Joo no eiköhän se eikä pie aina ottaa ihan tosissaan, ana itekinhän myöntää paljon provoavansa.
No ei me ny kuitenkaan kovin häävisti, kuhan nny jotain huvitukseksi toisinaan voidaan yrittää räpistää mutta tuo on kyllä oikeesti huolestuttavaa jo ihan kansakunnankin kannalta:
"Huoli lukutaidosta ei ole turha, sillä nykytilastojen valossa 61 000 ekaluokkalaisesta yli 6 000 ei osaa yhdeksän vuotta kestävän koulutaipaleen jälkeen lukea kunnolla, esimerkiksi niin hyvin, että pystyisi selviytymään jatko-opinnoista."
Tulee vaikea loppuelämä varmaan jos ei osaa kunnolla ymmärtää lukemaansa oli ala mikä tahansa."Joo no eiköhän se eikä pie aina ottaa ihan tosissaan, ana itekinhän myöntää paljon provoavansa."
Vain imbesilli voisi kirjoittaa tällaiselle palstalle 2 vuotta tosissaan. Väliin täytyy hakea vähän erilaistakin virikettä.Harmaaritari kirjoitti:
Joo no eiköhän se eikä pie aina ottaa ihan tosissaan, ana itekinhän myöntää paljon provoavansa.
Tulee vaikea loppuelämä varmaan jos ei osaa kunnolla ymmärtää lukemaansa oli ala mikä tahansa.Olen samasta asiasta ollut jo kolme vuotta huolissani ellen enemmänkin. Myös siitä, että yo-kirjoituksissa ei enää konseptiarkit vilahtele vaan läppärillä mennään. Käsinkirjoitus katoaa, sanat katoaa, suomen kieli muuttuu suppeammaksi, älylaitteiden kanssa räplätään ja käytetään nuorisokieltä ja lyhenteitä..
Ja tiedätkö mitä, lehdessä oli suomalaisista sanoista testi, niin kovinkaan moni ei niiden toisia merkityksia eli synonyymeja enää pystynyt sanomaan.
Kieli köyhtyy, Ja sen käyttötaito. Tekstin tuottaminen ja ilmaisu.
Vastuuttaisin tässä tiukasti äidinkielenopettajia ja koulutussuunnittelijoita ym. alalla olevia. Huolestuttavaa.
(mä olen ite nyt niin väsynyt, että rivit pomppii silmissä, pitäs ihan kohta päästä nukkumaan).Ananias kirjoitti:
"Joo no eiköhän se eikä pie aina ottaa ihan tosissaan, ana itekinhän myöntää paljon provoavansa."
Vain imbesilli voisi kirjoittaa tällaiselle palstalle 2 vuotta tosissaan. Väliin täytyy hakea vähän erilaistakin virikettä.Älä liian kovasti meistä...(niitä virikkeitä)
Höh... :)
Sä olet melkein jyrännyt minutkin lattian rakoon ja psykologille...misspönttöuuni kirjoitti:
Olen samasta asiasta ollut jo kolme vuotta huolissani ellen enemmänkin. Myös siitä, että yo-kirjoituksissa ei enää konseptiarkit vilahtele vaan läppärillä mennään. Käsinkirjoitus katoaa, sanat katoaa, suomen kieli muuttuu suppeammaksi, älylaitteiden kanssa räplätään ja käytetään nuorisokieltä ja lyhenteitä..
Ja tiedätkö mitä, lehdessä oli suomalaisista sanoista testi, niin kovinkaan moni ei niiden toisia merkityksia eli synonyymeja enää pystynyt sanomaan.
Kieli köyhtyy, Ja sen käyttötaito. Tekstin tuottaminen ja ilmaisu.
Vastuuttaisin tässä tiukasti äidinkielenopettajia ja koulutussuunnittelijoita ym. alalla olevia. Huolestuttavaa.
(mä olen ite nyt niin väsynyt, että rivit pomppii silmissä, pitäs ihan kohta päästä nukkumaan).Joo, ihan oikeesta asiasta oot huolissas, se onkin jännä kun päättäjillekin kaikki mahdolliset muut kulttuurit ja niden ilmentymät on aina rikkaus mutta ne mitä on meillä täällä on globalisaation edessä tuhottava näköjään.
Mutta joo, mee sie nukkumaan, miekii meen ihan kohta. Hyviä öitä & kauniita unia, mukava oli taas rupatella :)misspönttöuuni kirjoitti:
Älä liian kovasti meistä...(niitä virikkeitä)
Höh... :)
Sä olet melkein jyrännyt minutkin lattian rakoon ja psykologille...Pyydän anteeksi jyräämistäni jos se on vaikuttanut suhun oikeasti. En ole ajatellut asiaa tuolta kantilta, näen tämän palstailuna.
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, ihan oikeesta asiasta oot huolissas, se onkin jännä kun päättäjillekin kaikki mahdolliset muut kulttuurit ja niden ilmentymät on aina rikkaus mutta ne mitä on meillä täällä on globalisaation edessä tuhottava näköjään.
Mutta joo, mee sie nukkumaan, miekii meen ihan kohta. Hyviä öitä & kauniita unia, mukava oli taas rupatella :)Hyvää yötä, mukavaa oli jutella & kiva kun toit esille noita heinäkuun hauskimpia juttuja :)
Ananias kirjoitti:
Pyydän anteeksi jyräämistäni jos se on vaikuttanut suhun oikeasti. En ole ajatellut asiaa tuolta kantilta, näen tämän palstailuna.
Oo...no ei se mitään, enää Ananias..(taputtaa olkapäälle)
Sillon olin kieltämättä surullinen ja ihmeissäni ja hämmentynyt..
Tunneihminen on joskus sellainen, mä näen teidät ihmisinä vaikken tunnekaan.
Mutta en enää (surullinen)...huomaan kyllä, että meidän kaikkien kesken on toisenlainen ilmanala nyt, vaikka otateltaisiinkin, niin sekin tehdään hyvällä tyylillä.
Oo...sopiminen on aina liikuttavaa...
(pyyhkii salaa silmäkulmaa)
Hyvää yötä sinnekin..
- Totuus-
Eihän naiset vastaa rumille miehille. Monta kertaa minulle ei ole nainen vastannut mitään kun nuorempana lähestyin naisia.
- arkielämässä
-miehet ei puhu naisille/tai tee tuttavuutta kuin ainoastaan: baarit, festarit, tms. kaikkialla toisaalla liikkuessaan: miehet pakenee ???
- hienoahienoa
Koska missään muualla ei ole soveliasta lähestyä naista ilman metoo-leimaa. Mutta eivät miehet siltikään mitään "pakene" naisen lähestyessä. Tarkoitat varmaan sitä, että koska olet itse tyypillinen aloitekyvytön nainen, niin sinua ärsyttää kun miehet eivät tee aloitteita myös selvin päin. Sinun pitäisi saada aina ja kaikkialla!
- jfjhgfghfg
"Pekka haluaisi löytää naisen, joka on mukava, ystävällinen, kohtelias ja fiksu ja jonka kanssa olisi yhteisiä kiinnostuksenkohteita. Pekka tykkää liikkua luonnossa ja kalastaa.
- Naisen pitäisi olla sellainen, joka uskaltaa liata kätensä.
Jotkut tutut tuntuvat ajattelevan, että koska Pekka on yksin, hänelle kelpaa kuka tahansa.
- Eihän se niin mene. Totta kai haluan ihastumista ja tietynlaisen ihmisen."
---------------------------------
Pekalle ei kelpaa. - loru.qullihaukasta
Ennen niin herkkä ja hyvä
Nyt vain qullin himo pohjattoman syvä
Kun monet qullit pimpsaa qaivoi tuhosi se sielua ja aivoi
Kun qullihaukan silmät sä näät se kyllä kääntää pois pään
Kun qullin kiilto silmissä helottaa se kyllä kunnollista miestä pelottaa. - Pillujen--asiantuntija
Ongelma on ettei pekka eikä ätmit saa mahdollisuutta koska näkevät pekan ulkonäön heti. Pekka on siis liian ruma niille tavis rumille naisille.
- atm30
Pekan on vähän pakko mennä maksulliselle naiselle koska muuta ei saa koskaan pillua. Niin minäkin menin.
- kilttimieseikelpaa
Kiltillä miehellä ei tee mitään.
Montako vastaavaa artikkelia pitää julkaista ja nöyryyttää meitä kunnollisia miehiä entuudestaan? Ainoa vaihtoehto muille pekkamiehille on alfautua, ruveta joko röyhkeäksi liivijengirikolliseksi tai menestyväksi & meneväksi yritysjohtajaksi. Tavismies joutuu tyytymään moniongelmaisiin yksinhuoltajiin, tosin pian ei enää niihinkään kun tulvaportit aukaistaan ja maahamme siunaantuu lisää maahanmuuttajia.
Kiltillä miehellä ei tee mitään. - Tämä-selvä
Suurin osa nettideittien naisista on rumia hapan naamojajotka ottaa peili selfieitä omasta naamastaan ja kuvittelevat olevansa täydellisiä. Että naiset kehtaavatkin antaa pakkeja normi miehille vaikka naiset ei todellakaan ole paremman näköisiä kun miehet. Tissi ja pillu on näköjään tehnyt naisista sydämmettömiä ihmisiä.
- enymmärränytoikein
Miksi haluaisit niitä rumia hapannaamoja?
- Nainen39vee
No mutta eihän se vielä riitä kinnostuksen saati suhteeseen, että molemmat ovat yhtä rumia? Tai edes, vaikka molemmat olisivat yhtä hyvännäköisiä.
Eihän tuo lehtijutun Pekkakaan halunnut ketä tahansa kaltaistaan naista, vaan toivoi samoja kiinnostuskenkohteita (ilmeisesti esim. se kalastus) ja että nainen "uskaltaa liata kätensä". Tämä rajaa jo osan ulkonäöllisesti samantasoisista pois.
- Wisser
Mä olen jo vuosia sitten dumpannut Suomi-lehmät laadun ja prinsessa-vaatimusten vuoksi. Esim. Brasseista, Venäjältä, Espanjasta, thaikuista, Ukrainasta, Filippiineiltä etc löytyy miljoonia naisia ,joita deittailla, seurustella ja sekstailla samalla kun näkee maailmaa. Naimisiin pääsee jos vaan itse haluaa ja laatu on priimaa. Ei kannata itkeä täällä suomalaisten naisten perään, ne on kyllä näin globaalisti katsottuna hankalaa ja ei edes kaunista katseltavaa muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta. Matkustelkaa, kokekaa itse. Myös deittisaitteja on pilvin pimein. Rahalle parasta vastinetta. MOT. Nykyään kihloissa Venäläisen kanssa enkä ole katunut päivääkään.
- hjwsghwdh
Ette ole lukeneet, mitä Esther Willard sanoi asiasta.
- Kartsa223
Wisserin Pointti on varmaan myös se että muualla kunnollisuutta arvostetetaan? Tietty pitää olla fyrkkaa matkustella. Jos sitä ei ole, niin lostcase. Noissa luettelemissasi maissa on paljon ns mieskuraa, mikä on taas täällä kuuminta hottia. ja siellä pask##. Olisko just niitä jännämiehiä.
- Kiltti-Ja-Kunnollinen
Kiva tyyppi mutta ei kelpaa koska miehen pitää olla väkivaltainen jännämies. Ihan päivänselvä juttu.
- ATM-inssi
Jossain oli kirjoitettu että "Suomi on naiselle maailman paras paikka syntyä ja asua". Kukaan ei vaan maininnut että normi-miehelle maailman paskin paikka. Miksi turhaan maksaa korkeita veroja, käydä aukki, AMK. Ei järkeä. Perhettä ei pysty perustamaan kun "ei oo kemiaa" puhumattakaan edes treffeistä näin alkuun. Lähtisitkö puolustamaan itse sodan syttyessä suomalaisia naisia? Niin kauan kun lähisukua on elossa niin kyllä. Muuten goodbye tykin ruoaksi. Ei ihme että nuoret miehet syrjäytyy.
- Kartsa223
Hei nro jos sulla kerran on rahaa niin Wisserin ohjetta kannattaisi vakavasti harkita. Samalla voisi muuttaa pysyvästi pois täältä ja ei tartte stressata jos tulee suomalaisille ohjaus ...seeseen :)
- Nainen39vee
No pitäisikö se perhe sitten perustaa, vaikka kemiaa ei ole? Jos toinen ei kiinnosta seksuaalisesti, niin miten suhde voisi onnistua? Jos tuntuu, että mitään yhteistä ei ole eikä juttu luista, niin miksi lähteä treffeille?
- Narttu_
Kyllä nuo kaikki naapurin ukot jotka naimisissa ovat, ovat niitä ihan tavallisia miehiä, joilla tavalliset vaimot. Yksi ainoa sinkkumies, mutta se on sellainen viinaan menevä jännämies, joka ei ole kelvannut kenellekään.
- drftyguhij
Tuo "Pekan" tapaus on hieman outo. Yleensä kokemattomalla miehellä tuskin on kaveri-naisia. Miten vastakkaista sukupuolta olevia kavereita saadaan? "Pekalla" on varmaan vain jokin pieni asia, johon tarvisi muutosta, ja nainen löytyisi.
- Pienisuuriasia
Pukeutuu kuin hassu? Vaikkapa liian lyhyet lahkeet? Liian isot vaatteet? Pappa kengät? Tai kaikki yhtäaikaa.
- Nauraja
Joopajoo. Uus pärstä?
- Nainen39vee
No mutta Pekallahan oli itselläänkin vaatimuksia. Hän halusi naisen, jolla on yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja joka "uskaltaa liata kätensä". Tätä viimeistä ei nyt selitetty, että millä lailla liata kätensä - pitääkö siis tehdä puutarhatöitä, jotain öljynvaihtoja vai perata kalaa? Jospa nyt vaan ne naiset, joiden kanssa hän oli kirjoitellut, ovat olleet enemmän kirjanlukijoita, käsityöntekijöitä tai urheilijatyppejä, tai jotain muuta.
Kuitenkin hän joskus saa keskusteluja aikaiseksi, eli vika tuskin on ulkonäössä. Mutta ilmeisesti keskustelun edetessä tapahtuu jotain. Joko hänen ilmaisussaan/keskustelutaidoissaan on jotain, mihin juttu tyssää (ja tämähän olisi ehkä korjattavissa, jos tietäisi, mistä ongelma johtuu) tai sitten hän toivoo ja hakee jotain sellaista, mitä ei olekaan. Tai sitten voi olla niinkin, että jokin karisma vain puuttuu.
Suurimmalle osalle ihmisistä ei riitä ihastumiseen vain se, että toinen on "normaali". Muutenhan sitä ihastuisi helposti melkein kehen vaan, koska normaalius kuitenkin toistaiseksi taitaa olla se yleisin olotila. Ja normaaliinkin mahtuu hyvin monenlaisia ihmisiä. Suurin osa haluaa tietynlaisen vetovoiman ja kemian, ja jos se puuttuu, ei kiinnostusta vaan synny, vaikka samaan aikaan toinen tuntuu "ihan kivalta" - mutta enemmän kaverimielessä kuitenkin. - Viinamies--
Pekan pitää alkaa juomaan viinaa ja käymään baareissa. Ei naisia kadulta saa eikä tinderistä. Menee sinne missä naisia on lähellä eli baariin, sehän on nyt täysin selvää että mies on kiinnostava vain viinaa juomalla. Kautta aikain naisia on isketty vain viinaa juomalla, menkääpä itse yrittämään selvänä iskeä se nainen niin ette varmaan onnistu.
- Aikuinenmies-
Siis pekka etsii jostain netistä naisia. No vittu ihan turhaa hommaa. Netissä naiset ei todellakaan vastaa mitään. Pekan pitää mennä ulos baareihin ja tapahtumiin ja rohkeasti juttelemaan naisille. En ole koskaan yhtään deitti ilmoitusta laittanut nettiin ja oon kullut että kaverit ovat eivätkä ole saaneet 10 vuoteen yhtään treffejä. Treffejä saa ihan muualta kuten työpaikalta, opiskelu piireistä kun siellä tutustuu naisiin, sitten pyydät facebuukki kaveriksi naisia ja facessa sitten juttelet naisten kanssa ja pyydät vaikka jääkiekko otteluun naista niin siinähän sitä tutustuu. Helppoa kun heinän niittäminen. Suhde alkaa kaveruus pohjalta usein
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282741- 1402597
- 1342164
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162133Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131850Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161591384Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311216Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951204Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891162Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381118