Jotkut vanhemmat miehet tulevat monesti baarissa kysymään ihan suoraan että haluanko alkaa seksisuhteeseen tai kunnon panoa? Ei hirveästi vanhemmat miehet kiinnosta mutta ainahan jos hinnasta sovitaan... Mitä mieltä itse olette, jos joku 50v mies (itse 23v) yrittäisi keplotella minua sänkyyn niin voiko suoraan sanoa että maksusta kyllä. Miten sellaista voi kysyä? Oletteko te harrastaneet seksiä rahasta? Miten homma on saanut alkunsa?
Voiko pyytää rahaa
13
578
Vastaukset
- tinkamies
"Mitä mieltä itse olette, jos joku 50v mies (itse 23v) yrittäisi keplotella minua sänkyyn niin voiko suoraan sanoa että maksusta kyllä."
Tuo on asia jonka joudut itse päättämään. Itse en ostaisi sikää säkissä, vähintään tavara pitäisi nähdä ennen kaupan vahvistamista. - Normimies35
Pyytää maksullise naiset rahaa ennen kun aletaan panemaan. Maksu ensin ja huvi sitten. Mikset voi pyytää, mutta älä halvalla myy siis ei alle 200 euron ainakaan.
- tilasto
Kaikki maksulliset eivät vaadi ennekkomaksua. Enemmistö kylläkin.
- sappu3
Näinpä, ei se hullu ole joka pyytää vaan se joka maksaa. Siitä vaan!
- ei.ilmaisjakelua
Fiksu nainen pyytää rahaa. Halveksittava kullinhimoinen ja saastainen lutka antaa ilmaiseksi.
- taloutesi.kohenee
no en ymmärrä miksi et pyydä rahaa niin miksi ilmaiseksi rupeaisi tinderitytöksi
- EdesUnissa
Todennäköisesti olet halvempi kuin "vaimoni", joten saatat olla markkinahäirikkö kaikkien parisuhteessa elävien naisten silmissä.
Tollasissa tapauksissa saa jokainen miettiä että ylittääkö sen rajan..
Jos joku nainen tarjoais rahaa seksistä niin saattasin miettiä että onpa hyvä diili... Saa pillua ja rahaa. :D
Mutta sitten tuleeki sellanen olo että oon joku paskanen neeke*i joka painaa rumia ämmiä rahasta..
Ylpeys ottais osumaa.
Sama laittaa panta kaulaan ja käydä leikattavana..- meekaulakiikkuun
Laita sitä natsipelle vaan naru kaulaasi.
Hohhoijaa..vaadimme parempia provoja jne..
Ei kukaan tommosta kyselis.- Totuus-
Maksan heti 500 euroa mutta et varmaan halua ruman ätmin kanssa paneskella.
- Nainen59
Muistathan kultaseni arvonlisäveron.
ALV-laskuri laskee ja prosentin sekä verollisen ja verottoman hinnan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6902698Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311356Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131254- 1121215
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2471158- 1011025
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?112953Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k105949Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50779- 64761