Ruusunmarjaneuroni

Puuttuuko mormoneilta ruusunmarjaneuroni, koska he käyttätyvät kuin siat vatukossa, silloin kun heidän kirkkonsa käytäntö sen sallii? Aito ihmisyys puuttuu.

Ja sorry siat, se on vain sanonta. Teikäläiset olivat minulle lapsuudessa koiran kaltaisia kavereita enkä minä teitä silloinkaan syönyt.

https://www.hs.fi/tiede/art-2000005809870.html

4

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinulla näkyy nyt olevan profiili, mutta et näköjään kirjoita muuta kuin tätä meidän Jeesuksen kirkkoa panettelevia, haukkuvia ja kritisoivia kirjoituksia. Koita ryhdistäytyä ja jätä ne panettelut pois ja perustele vaan miksi olet mitäkin mieltä ja tutki ennakkoluulottomasti eikä ennakkoluuloisesti kirkkoamme. Ilmeisesti olet jostakin suuttunut kirkollemme ja tullut siihen tulokseen että koko kirkko on paha ja väärä. Se on kovin ikävää kun me taas ajattelemme että se on hyvä ja oikea, ei tietenkään täydellinen, kun ihmisistä on kysymys. Kaikki ovat vasta opetuslapsia, eivät täydellisiä.

      Vain Jeesus on täydellinen. Sinä et usko sitäkään. Niin olet ilmoittanut.

      • Aito ihmisyys puuttuu. Sinä tuomitset homoseksuaalisuuden, koska KIRKKOSI niin tekee. Sinä hyväksyt pikkutyttöjen moninainnit, koska KIRKKOSI niin tekee. Olet kuin Kim Jong-unin seuraajat.

        Ja katsos, niitä rohviileja voi olla oma vaikka jokaiselle eri palstalle... Kyllästyin etsimään kuvia, joissa on autoja. Siksi rekisteröinnit.


      • Höpölöpsis kirjoitti:

        Aito ihmisyys puuttuu. Sinä tuomitset homoseksuaalisuuden, koska KIRKKOSI niin tekee. Sinä hyväksyt pikkutyttöjen moninainnit, koska KIRKKOSI niin tekee. Olet kuin Kim Jong-unin seuraajat.

        Ja katsos, niitä rohviileja voi olla oma vaikka jokaiselle eri palstalle... Kyllästyin etsimään kuvia, joissa on autoja. Siksi rekisteröinnit.

        Ei meidän kirkosta kukaan rehellinen ihminen voi sanoa, että aito inhimillisyys puuttuu. Mistä ihmeestä sinä olet sellaista saanut päähäsi, vaikka tunnet monia mormoneja, ja tiedät että he ovat ihan kunnollisia, lämpimiä ja rakastavia ihmisiä? Sama koskee myös kirkkoa instituutiona, vaikka sinä olet tietysti eri mieltä. Mutta olet väärässä, niinkuin muutenkin kirkon asioiden suhteen.

        Enkä minä tuomitse homoseksuaaleja, päinvastoin, he ovat smanlaisia ihmisiä kuin muutkin. Kirkon opin mukaan vaan homoseksuaalisen seksin harjoittaminen on syntiä kirkon jäsenelle, ja olen tästä asiasta aivan samaa mieltä. En sen takia, että kirkko niin opettaa, vaan sen takia, että se on minusta aivan oikea oppi ja kirkko on oikeassa tässä asiassa. Ei se ole homoseksuaalien tuomitsemista. Kukaan ei voi mitään suuntautumiselleen ja jokaisella on vapaa tahto päättää miten siihen suhtautuu. Raamattu pitää sitä epänormaalina ja saastaisena. Syntinä. Nykyaikana on alettu ymmärtämään - pitkin hamapain monissa piireissä - että kukaan ei suuntautumiselleen mitään voi. Sille voi, miten asiaan sitten suhtautuu. ei ole mikään pakko silti ruveta harrastamaan homoseksuaalista seksiä.

        Nykymaailmassa on heti homofoobikko, jos kertoo miten Raamattu asiaan suhtautuu tai kirkko. Se on homoaktivistien propagandaa, ei siihen pidä uskoa.


    • Jos vaikkapa sinulta kysyy, että oliko se oikein kun piispa Snow kastroi nuoren miehen, koska halusi tämän tyttöystävän omaan haaremiinsa ja oliko oikein, että profeetta young ei tuominnut tekoa vaan totesi, että myöhemmin eunukkeja olisi tuhansittain, sinä et tuomitse tuota hirvittävää tekoa, jonka seurauksena nuorukainen menetti mielenterveytensä ja tyttö joutui Snown seksiorjaksi. Sinä joko kieltäydyt uskomasta tai vaadit MINULTA kirkkosi selitystä asiasta.
      Samoin et tuomitse sitä, että profeettanne ja muu kirkkosi johto keräsi painostamalla tyttöjä ja näiden vanhempia nuoria tyttöjä haaremeihinsa.

      Kaikki tuo kertoo siitä, että sinulta ja kaltaisiltasi puuttuu aito inhimillisyys. Tärkeintä on OMA "pelastumien" parhaimpaan paikkaan ja OMA tuleva haaremi.

      Kyllä sinä tuomitset homoseksuaalisuuden aivan kuten kirjoitin ja teet sen jälleen omassa viestissäsi. Kiellät heiltä seksuaalisuuden harjoittamisen. Ja kuten rehellisesti paljastatkin, kyseessä ei ole oma vapaasti muodostunut mielipiteesi vaan Raamattu. On todellakin älyn väärinkäyttöä, jos asiota ei voi ajatella omilla aivoillaan vaan täytyy ENSIN katsoa Kim Jong-unin tai jonkin tuhansia vuosia sitten kootun kirjoituskokoelman mielipide asiaan.
      Aito inhimillisyys puuttuu!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      191
      4469
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      120
      2811
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2264
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      132
      2245
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1952
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1516
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      113
      1434
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1352
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe