Tulevaisuudessa te ÄTMIT muodostatte alaluokan

ATM-Maids_Tale

Homoseksuaalisen alaluokan. Asiasta tullaan säätämään perustuslaissa. Elätte homopareina suljetuilla työleireillä.

18

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielenkiintoista_

Pohdin mihin perustuslain lukuun tuo kuuluu...

1. luku – Valtiojärjestyksen perusteet
      2. luku – Perusoikeudet suomalaisille
      3. luku – Eduskunta ja kansanedustajat
      4. luku – Eduskunnan toiminta
      5. luku – Tasavallan presidentti ja valtioneuvosto
      6. luku – Lainsäädäntö
      7. luku – Valtiontalous
      8. luku – Kansainväliset suhteet
      9. luku – Lainkäyttö
      10. luku – Laillisuusvalvonta
      11. luku – Hallinnon järjestäminen ja itsehallinto
      12. luku – Maanpuolustus
      13. luku – Loppusäännökset

Osaako aapee sanoa mihin lukuun tuo uusi lisäys tulee?

• Ätmi.On.Homo

Kuule runkki, uusi valtiosääntö on silloin voimassa. Tuo viittaamasi paska on siis kumottu silloin.

• EdesUnissa

Luulen että toisen luvun kuudes pykälä muutetaan seuraavasti:

"Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella. Tämä ei kuitenkaan koske ätmi-luokiteltuja henkilöitä, jotka suljetaan työleireille mieluiten homopareina."

Tuskin sitä voisi loogisesti asettaa mihinkään muuhun perustuslain kohtaan.

• 12312312d3

sulla ei ole valtaa muutta lainpykälä siten että ne hyödyttäis sinua eikä muita.

• Atm-tulevaisuus-on-GAY
        12312312d3 kirjoitti:

sulla ei ole valtaa muutta lainpykälä siten että ne hyödyttäis sinua eikä muita.

Täällä on muutamat atm-runkkaajat, eli siis tulevat homostelijat, jo ehtineet hätääntyä! Tietävät itsekin tulevan suunnan yhteiskunnassamme! Tämä on vain tulevaisuuden visio, tosin hyvin realistinen sellainen. Ei kukaan yksi ihminen tätä toteuta, vaan äänestäjien enemmistö, enemmistö joka kokee teidät runkit uhkana yhteiskunnalliselle vakaudelle.

• 123d123d13

en ole atm enkä runkkaaja, koen vain tehtäväkseni puolustaa sorrettuja. en ole missään vaiheessa elämääni homostellut enkä tule myöskään tulevaisuudessa.

toki mä tiedän ketä te olette ja mihin pystytte, kyllähän mua koulussa neidiksi nimiteltiikiin vihjaten että en ole normaali. mutta olen ottanut jo sen huomioon, en muuten hyökkäisi teitä vastaan.

teillä on jotain mik ä kuului minulle.

• ATMrunkit-eristetään
        123d123d13 kirjoitti:

en ole atm enkä runkkaaja, koen vain tehtäväkseni puolustaa sorrettuja. en ole missään vaiheessa elämääni homostellut enkä tule myöskään tulevaisuudessa.

toki mä tiedän ketä te olette ja mihin pystytte, kyllähän mua koulussa neidiksi nimiteltiikiin vihjaten että en ole normaali. mutta olen ottanut jo sen huomioon, en muuten hyökkäisi teitä vastaan.

teillä on jotain mik ä kuului minulle.

Juuri kaltaistesi ihmisten, eli katkeroituneiden runkkiätmien, takia tuohon yllämainittuun systeemin ollaan siirtymässä. Tulevaisuudessa olette todellinen uhka kotimaisen atm-terrorismin muodossa. Te runkki-ätmit olette räjähdysherkkä ruutitynnyri vihaa,kaunaa ja katkeruutta. Kouluampumisten ja terroritekojen mahdollisuuden vuoksi teidät eristetään työleireille. Palkintona tästä pakkoelämästä saatte siellä sitten homopartnerin ja älvsby-omakotitalon. Siellä kelpaa nusutella homopartnerin kanssa sitten raskaan työpäivän jälkeen!

• Handjob-Maids-Tale

Handjob Maid's Tale

• Tämä nyt on selvästi huumoria onneksi. Tuo "Maailman menoa"-palsta on täysin ryssätrollien valtaama. Toivottavasti eivät saa kovin montaa Suomen kansalaista sekaisin päästään... Varokaa jos tännekin alkaa ilmaantumaan sen tyylistä viestiä.

• Win-Win-

Onhan tossa skenaariossa ihan tolkkuakin. Nimittäin yhä kasvava ätminkirunkkien osuus väestöstä johtaa yhteiskunnalliseen epävakauteen ja syrjäytymisen kautta tuottamattomuuteen. Tuossa systeemissä valtio takaa homopartnerin jokaiselle ätminkääselle, ja myös heidän työpanoksensa saadaan realisoitua.

• ddfsfgfdg45tg

Aseksuaalisuus ja yksineläminenkin on parempi vaihtoehto, saapahan suunnattua senkin energian johonkin muuhun. Jos pakotettaisiin homosuhteeseen, niin lakkaisin kyllä todella panostamasta enää yhtään mihinkään.

• 123123212d

elä naurata eunukki. onjo tullut aika katkaista alistajan ruoska. ryöstän vaimosi ja lapsesi jätän harhateille. sulle ei jää mitään muutakuin yksinäisyys.

kaikki muut väitteet jostain atm.miesten alistamisesta on utopiaa aivoissasi.

• 1123d12312d3

näytän voimakkaasi vaimosi vittua panemalla etten ole atm homo.

• Teet-työtä-ja-homoilet
        1123d12312d3 kirjoitti:

näytän voimakkaasi vaimosi vittua panemalla etten ole atm homo.

Ethän sinä sekava atm-runkki osaa edes kirjoittaa..

Yhteiskunnan järjestämä institutionaalinen homoelämä tuo vakautta elämääsi ja rauhaa sekaviin ajatuksiisi.

• 21312312d3d

en ole atm enkä homo.

sun ajatukset ovat paljon sekavampia kuin minun. toivon että saat apua homoseksuaalisuuteesi, se on yleisempää kuin luullaan. monet heterot käyvät välillä tuuppasemassa miehen reikää jotta pysyisivät henkisesti kasassa.

• Onko-sua-kenties-naitu
        21312312d3d kirjoitti:

en ole atm enkä homo.

sun ajatukset ovat paljon sekavampia kuin minun. toivon että saat apua homoseksuaalisuuteesi, se on yleisempää kuin luullaan. monet heterot käyvät välillä tuuppasemassa miehen reikää jotta pysyisivät henkisesti kasassa.

Ilmiselvästi olet vähintään ns. latentti homoseksuaali.

• tommoset.pitäis.eristää

Selevä keissi.. tota koulukiusattua atm-munanvispaajaa on käytetty myös (homo)seksuaalisesti hyväksi.. Kuuppa on seonnut tämän seurauksena.. karu kohtalo, mutta selvästi nykyään vaaraksi yhteiskunnalle..

• tätälisää

Laadukas ketju :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      173
      1174
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      45
      619
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      301
      554
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      532
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      514
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      502
    Aihe