Eli siis.. Jakobiinikapusiiniketamiinivitamiinipositiivi.. mietin tässä millainen tällainen henkilö oikein on????? ja tulin siihen johtopäätökseen että tällänen henkilö on semmonen kuin...
kumouksellinen eurooppalainen huumeita hallitusti käyttävä elämäniloinen munkki..
..onko teillä muita johtopäätöksiä?
Jakobiinikapusiiniketamiinivitamiinipositiivi?
6
91
Vastaukset
- a-no
Yhdistäisin tuon positiivisuuden tässä tapauksessa tauti- isännän ominaisuudeksi. Kapusiini on apina ja olen itsekin tutkimuksissa todettu Rhesus- apinaksi ja vieläpä positiiviseksi sellaiseksi. Ketamiini on anabolinen steroidi, jota talonrakentajat käyttävät. Vita Nova on hävinnyt Esson kahvitiskiltä kokonaan.
Oisko tuo sitten joku pyöräkellarissa asuva kansanedustaja?
Mikä on Jakobiinikapusiiniketamiinivitamiinipositiivin poikien isän nimi?
Birgittalaisluostarin munkit perustivat muuten Mantun Grillin Aurajoen alajuoksulle jo 1500- ja 1600- lukujen vaihteessa, mutta asiakkaita ei riittänyt - alueella kävi vain muutama oravanmetsästäjä vuodessa.Pyöräkellareista en tiedä mutta mainitsemasi kapusiini rhesus apinain lisäksi kapusiinit oli italialainen munkkiveljestö jolla taisi olla juuri sellainen pyör..eiku kalmokellari siciliassa. kryptoiksi niitä kai kutsutaan?.. memento mori muista kuolevaisuutesi siellä ne kalmot roikkuu ..entiset kapusiinit..saattoi olla muitakin sinne haudattu. Rooman kryptassa oon käyny mutten kapusiineilla. kaunista luutaidetta kalloineen kyllä totta tosiaan.
- oikeavastaus
Minusta vastaus on : Kanada
- a.kauttarantaa
Entisenä jakobiiniluostarin abottina tuossa yhtyssanassa on liikaa hajontaa. A-porttiin en tässä tapauksessa ota enempää kantaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958726- 1743812
- 533309
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2582621- 492227
- 422055
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?292010- 481922
- 191803
- 601788