Kaikki naiset vaativat kympin ulkonäön miestä

Tämähän on yksi kivitauluun hakattu palstatotuus, jokainen nainen omaan ulkonäköönsä, ikäänsä tai mihinkään itseään määrittelevään ominaisuuteen katsomatta haluaa kympin miehen. Vaatimattomampi mies ei kelpaa.

Vaikutan varmasti omahyväiseltä kun väitän että minulla on omakohtaisia kokemuksia siitä, että OLEN OLLUT liian hyvännäköinen monille tavallisille naisille. Varsinkin nuoruudessani tuo haittasi minua ujona miehenä, ja minun ihan varhaisimmat nuoruuteni kokemukset vastakkaisesta sukupuolesta olivat järjestäin 1-2 vuotta vanhempien tyttöjen kanssa jotka tekivät itse aloitteita. Ensimmäinen seksikokemukseni itseäni nuoremman partnerin kanssa tuli vasta kun olin 19 vuotias, tyttö oli hänkin jo 18 vuotias.

En väitä olleeni kympin ulkonäön mies, mutta kyllin komea että olen huomannut ulkonäköni vaikuttavan pidättyväisesti monien tavallisten tyttöjen suhtautumiseen minuun. Olin tavallani suosittu miehenalku, mutta jostakin syystä osa vastakkaisen sukupuolen edustajista ei koskaan uskaltanut esim. vastata flirttiini vaikka he hakeutuivat lähelleni. Väitän että minun elämäni naisilla on ollut keskimääräistä parempi itseluottamus.

Oman empiirisen kokemukseni valossa väitän, että tuo palstatotuus jonka mukaan kaikki naiset haluavat kympin miehen, ei pidä paikkaansa. Moni varmasti katsoo mielellään, mutta kiinnostus jää siihen.

PS: aiheen kirjoitukseeni sain tänään kaupassa, jossa yllätin n. kolmekymppisen sievän naisen tuijottamasta minua. Minulla oli tunne että minua tuijotettiin hyvän aikaa, ja kun käänsin katseeni naiseen jonka epäilin tuijottavan minua, niin kerkesin nähdä vain vilaukselta siniset silmät ennenkuin nainen käänsi häkeltyneenä päänsä poispäin minusta,

310

5013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja.trollauksia

      Vaadimme parempia provoja.

    • Viinamies

      Miehet ei tarpeeksi juo viinaa nykysin, siksi ei syntyvyys on laskenut.

      • 123d1231f23

        miksei kalja riitä, miks viinaa? lähtee näkö ja kuulo


      • Viinamies
        123d1231f23 kirjoitti:

        miksei kalja riitä, miks viinaa? lähtee näkö ja kuulo

        Koska viina on viisasten juoma, ja viisaat saa naisia.


      • Viinamies kirjoitti:

        Koska viina on viisasten juoma, ja viisaat saa naisia.

        Kauanko sinä olet jankuttanut sinkkuna mantraasi?


      • 0tasonen
        Palstamäki kirjoitti:

        Kauanko sinä olet jankuttanut sinkkuna mantraasi?

        Voihan viinamies olla sinkku tällä hetkellä, muttei sentään aina ja vuosikausia kuten raitisTylsimys. Menevälle miehelle aina sattuu ja tapahtuu, äitin helmoissa istuvalle nössykälle ei tapahdu mitään. Aika kuluu hukkaan.


      • tavallinenkundi

        Valitettavasti asia todellakin on niin kuin tämän ketjun aloittaja kertoo
        Vaikka nainen olisi miten ruma hyvänsä komea ja pitkä mies pitää vaan saada. Oma lukunsa on
        niin sanotut "jännämiehet" Milainen on sitten jännämies ? Pitkä, komea naisten naurattaja
        joka supattaa naisten korvaan ummet ja lammet ja joka muutenkin on naisten suosiossa lentelee
        ns. kukasta kukkaan. Tuollaisista miehistä naiset tykkää jopa tappelevat sellaisista miehistä.

        On surullista ewttei naisille kelpaa tavallinen, rehti, rehellinen ja kunnollinen mies jollei sitten satu olemaan komea ja ennenkaikkea pitkä. tuollainen 180 s pituinen mies juuri ja juuri pärjää
        mutta esim. 170s pituisilla miehillä ei ole juuri mitäämn mahiksia naismaailmassa. Tämä on karu totuus mutta näin se vaan on.


    • 123d1321f3

      tietenki. kuka haluis et oma rakkaus ois semmoinen jota ei pidä komeana.

      • Juttu menee niin, että se oma rakas muuttuu kympiksi rakkauden myötä. Muut voi olla toista mieltä.


      • rahasydän

        Tärkeintä on raha, ja julkisuus. valta, ja raha. (esim sammakkonaama mikael jugner)


      • rahasydän kirjoitti:

        Tärkeintä on raha, ja julkisuus. valta, ja raha. (esim sammakkonaama mikael jugner)

        Osaa naisista tuo ei kiinnosta.

        Maailma on täynnään naisia jotka katselevat ihan tavallisia miehiä, sellaisia jotka pystyvät kohtaamaan kumppaninsa ihmisenä virheineen.


      • pitkätukka-68
        Wwuwuw kirjoitti:

        Juttu menee niin, että se oma rakas muuttuu kympiksi rakkauden myötä. Muut voi olla toista mieltä.

        Juuri näin.
        Mikäli aloittaja olisi oikeassa, en olisi koskaan päässyt eroon poikuudesta.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Juuri näin.
        Mikäli aloittaja olisi oikeassa, en olisi koskaan päässyt eroon poikuudesta.

        Mikäli sinä olisit komea, olisit joutunut polkaisemaan jotakin kaunista naista.


      • Naisasialooser11

        Sinä et ainakaan ole joutunut polkaisemaan yhtään oikeasti kaunista naista koska et ole komea.


      • rakastan.lompakkoa.vosu
        rahasydän kirjoitti:

        Tärkeintä on raha, ja julkisuus. valta, ja raha. (esim sammakkonaama mikael jugner)

        TOTTA !! Onko hjallis muka joku 22v hunks ? EI OLE !! Raha ja raha on tärkeintä. Naiset siivellä julkisuuteen vaikka väkisin. AAAH RAHAA...


      • raiskarimamuihin.väsynyt
        rakastan.lompakkoa.vosu kirjoitti:

        TOTTA !! Onko hjallis muka joku 22v hunks ? EI OLE !! Raha ja raha on tärkeintä. Naiset siivellä julkisuuteen vaikka väkisin. AAAH RAHAA...

        Tätä se on ämmien "Metoo".


      • RumaAlien
        Wwuwuw kirjoitti:

        Juttu menee niin, että se oma rakas muuttuu kympiksi rakkauden myötä. Muut voi olla toista mieltä.

        Haha, ruma mieshän ei voi muuttua kympiksi, kun nainen torjuu ruman miehen välittömästi, ettei ruma mies edes koskaan pääse siihen tilanteeseen, että olisi naiselle rakas.
        Tarkoitat varmaan tavis miehiä, jotka eivät ole rumia, eivätkä komeita ja nainen sellaisen hyväksyy ja tavismies muuttuu kympikisi naisen kanssa ollessaan.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Osaa naisista tuo ei kiinnosta.

        Maailma on täynnään naisia jotka katselevat ihan tavallisia miehiä, sellaisia jotka pystyvät kohtaamaan kumppaninsa ihmisenä virheineen.

        Suurinta osaa..valtaosaa.


      • Ärtti
        rakastan.lompakkoa.vosu kirjoitti:

        TOTTA !! Onko hjallis muka joku 22v hunks ? EI OLE !! Raha ja raha on tärkeintä. Naiset siivellä julkisuuteen vaikka väkisin. AAAH RAHAA...

        Hei.Juurikin näin,naiset rakastavat lompakkoa,julkisuutta ja siinäpä se on....nuoret tytöt ottavat näitä rahakkaita,julkisuuden ,vanhoja ukkoja.....siinä siivellä mennään sitten julkisuuteen,rakkaudesta ei ole kysymys ei....esim.danny,ja entinen kummeli mies....en ymmärrä en.....ja toinen mitä en ymmärrä,nämä vanhat ukot tilaa postimyynnistä näitä ulkomaalaisia tyttöjä.....naurettavan näkösiä on.....tyttö ja pappa.....heehheehhee


      • yksipettyneistä

        juurikin näin taitaa olla mutta se tässä on jännä juttu että naiset ei katso peiliin eikä ota omaa kroppaansa huomioon voidaankin sanoa että mitä rumempi nainen sitä komeamman ja pitkän miehen haluaa. Vaikka mies olisi miten kiva, sympaattinen, huumorintajuinen, todella kunnollinen ei naiset arvosta noita seikkoja jollei mies todellakin ole myös komea ja pitkä. Ei voi kuin ihmetellä naisten arvostelukykyä ja järjen käyttöä


    • Pillujen--asiantuntija

      Kyllä naiset vaatii top 10 miestä. Nainen on sitten sinkku jos ei saa top 10 miestä eikä nainen kelpuuta omantasoista ruma tavis miestä

      • Top 90 miehet kuites panee, miten selität tuon?


      • nihhhhhhhhhhhh

        Mun mielestä olis kiinnostavampaa kuin tietää se, että kuinka suuri osa miehistä panee, niin se, että kuinka suuri osa miehistä ensisijaisesti sen ulkonäön ja seksuaalisen haluttavuuden perusteella? Kyllähän mies panee ainakin parisuhteessa, jos on varaa kustantaa riittävästi resursseja naisen käyttöön, mutta eihän tuollainen mies välttämättä saa aina halutessaan irtopanoja jne.

        Siinäkin on mun mielestä pieni ero, että tulevatko naiset tekemään aloitteita ja ehdottelemaan miehelle pelkästään tämän fyysisen haluttavuuden perusteella. Varmaankin näin käy useimmille miehille edes kerran elämässä, mutta käykö näin usein, on jo ihan toinen kysymys.

        Mun mielestä oli mielenkiintoista, jos tehtäisiin joku testi, jossa x määrä miehiä kävisi baareissa vaikka 52 kertaa vuoden aikana, eivät tekisi yhtään aloitetta naisille ja sitten katsottaisiin, että kuinka monta seksitarjousta ovat naisilta saaneet, ilman että ovat itse laittaneet tikkua ristiin naisten iskemiseksi.


      • Palstamäki
        nihhhhhhhhhhhh kirjoitti:

        Mun mielestä olis kiinnostavampaa kuin tietää se, että kuinka suuri osa miehistä panee, niin se, että kuinka suuri osa miehistä ensisijaisesti sen ulkonäön ja seksuaalisen haluttavuuden perusteella? Kyllähän mies panee ainakin parisuhteessa, jos on varaa kustantaa riittävästi resursseja naisen käyttöön, mutta eihän tuollainen mies välttämättä saa aina halutessaan irtopanoja jne.

        Siinäkin on mun mielestä pieni ero, että tulevatko naiset tekemään aloitteita ja ehdottelemaan miehelle pelkästään tämän fyysisen haluttavuuden perusteella. Varmaankin näin käy useimmille miehille edes kerran elämässä, mutta käykö näin usein, on jo ihan toinen kysymys.

        Mun mielestä oli mielenkiintoista, jos tehtäisiin joku testi, jossa x määrä miehiä kävisi baareissa vaikka 52 kertaa vuoden aikana, eivät tekisi yhtään aloitetta naisille ja sitten katsottaisiin, että kuinka monta seksitarjousta ovat naisilta saaneet, ilman että ovat itse laittaneet tikkua ristiin naisten iskemiseksi.

        Prinsessamiehet eivät saisi juurikaan huomiota.

        Naiset kyllä luovat tilanteita lähestymiselle, mutta miehen pitää olla pelissä mukana.


      • nihhhhhhhhhhh
        Palstamäki kirjoitti:

        Prinsessamiehet eivät saisi juurikaan huomiota.

        Naiset kyllä luovat tilanteita lähestymiselle, mutta miehen pitää olla pelissä mukana.

        Olisi kyllä kiinnostavaa tietää, että mistä nuo tilanteet oikein käytännössä pystyy tunnistamaan? Se, että nainen istahtaa viereen, ei ole välttämättä minkäänlainen aloite, vaan johtuu lähinnä siitä, että baareissa on usein tungosta, eikä muualla ollut tilaa.

        Se, että sanotaan: "Nainen istahtaa viereen ja asiat vaan tapahtuu" ei kerro käytännössä lainkaan sitä, että miten asiat todellisuudessa etenevät, kumpi on ihan oikeasti ollut se ensimmäinen aloitteentekijä jne. jne.


      • nihhhhhhhhhhh kirjoitti:

        Olisi kyllä kiinnostavaa tietää, että mistä nuo tilanteet oikein käytännössä pystyy tunnistamaan? Se, että nainen istahtaa viereen, ei ole välttämättä minkäänlainen aloite, vaan johtuu lähinnä siitä, että baareissa on usein tungosta, eikä muualla ollut tilaa.

        Se, että sanotaan: "Nainen istahtaa viereen ja asiat vaan tapahtuu" ei kerro käytännössä lainkaan sitä, että miten asiat todellisuudessa etenevät, kumpi on ihan oikeasti ollut se ensimmäinen aloitteentekijä jne. jne.

        Pirustako sitä aina aamulla muistaa edellisen illan tapahtumia niin tarkkaan.


      • nihhhhhhhhhhh kirjoitti:

        Olisi kyllä kiinnostavaa tietää, että mistä nuo tilanteet oikein käytännössä pystyy tunnistamaan? Se, että nainen istahtaa viereen, ei ole välttämättä minkäänlainen aloite, vaan johtuu lähinnä siitä, että baareissa on usein tungosta, eikä muualla ollut tilaa.

        Se, että sanotaan: "Nainen istahtaa viereen ja asiat vaan tapahtuu" ei kerro käytännössä lainkaan sitä, että miten asiat todellisuudessa etenevät, kumpi on ihan oikeasti ollut se ensimmäinen aloitteentekijä jne. jne.

        Selkein asia mistä tuon naisen aloitteellisuuden huomaa, on katse. Nainen luo mieheen katseen ja toivoo miehen vastaavan katseeseen.

        Olen joskus jättänyt katsomatta naista, mutta asiastaan varma nainen voi jäädä viereen pidemmäksikin aikaa ja odottaa hetkeä jolloin katseet kohtaa. Katseesta pitää osata lukea peliä, se on minimivaatimus pelitaidoista.

        Yksi asia mitä minä teen kun kiinnostusta tuntuisi olevan, on että alan kartoittamaan ettei kyseessä ole lukuvirhe. Minä en esim. koskaan istu pokattavaa naista vastapäätä, vaan aina vieressä. Lähituntuma on tärkeää jotta pystyy huomaamaan miten keskustelukumppani reagoi vaikkapa kosketukseen. Jos nainen suhtautuu siihen yhtään varautuneesti ja ehkäpä jopa kiusaantuu, niin pelin voi puhaltaa poikki ja katsella seuraavaa ehdokasta.


      • nihhhhhhhhhhh
        Palstamäki kirjoitti:

        Selkein asia mistä tuon naisen aloitteellisuuden huomaa, on katse. Nainen luo mieheen katseen ja toivoo miehen vastaavan katseeseen.

        Olen joskus jättänyt katsomatta naista, mutta asiastaan varma nainen voi jäädä viereen pidemmäksikin aikaa ja odottaa hetkeä jolloin katseet kohtaa. Katseesta pitää osata lukea peliä, se on minimivaatimus pelitaidoista.

        Yksi asia mitä minä teen kun kiinnostusta tuntuisi olevan, on että alan kartoittamaan ettei kyseessä ole lukuvirhe. Minä en esim. koskaan istu pokattavaa naista vastapäätä, vaan aina vieressä. Lähituntuma on tärkeää jotta pystyy huomaamaan miten keskustelukumppani reagoi vaikkapa kosketukseen. Jos nainen suhtautuu siihen yhtään varautuneesti ja ehkäpä jopa kiusaantuu, niin pelin voi puhaltaa poikki ja katsella seuraavaa ehdokasta.

        Ok, olisi silti kiinnostavaa tietää, että kuinka suuri osa miehistä saa noita "merkitseviä" katseita jokaisella baarireissulla. Tai esim. joka viidennellä. Ymmärrän kyllä, että tällaista asiaa on käytännössä mahdotonta lähteä tutkimaan, mutta kuitenkin.


      • nihhhhhhhhhhh kirjoitti:

        Ok, olisi silti kiinnostavaa tietää, että kuinka suuri osa miehistä saa noita "merkitseviä" katseita jokaisella baarireissulla. Tai esim. joka viidennellä. Ymmärrän kyllä, että tällaista asiaa on käytännössä mahdotonta lähteä tutkimaan, mutta kuitenkin.

        Harva kai niitä saa jokaisessa baarissa, siksi iskemisessä pärjäävätkin ne jotka tunnistavat tilanteen jossa baarissa ei ole yhtäkään itselle sopivaa kohdetta. Silloin pitää vaihtaa baaria.

        Yllä mainittu eritoten jos hakee vain seksiä ja nimenomaan pienistä baareista. Seksiä hakevan naisen tunnistaminen on likipitäen yhtä helppoa kuin seksiä hakevan miehen tunnistaminen, sen kyllä huomaa katseesta.


      • nihhhhhhhhhhhh
        Palstamäki kirjoitti:

        Harva kai niitä saa jokaisessa baarissa, siksi iskemisessä pärjäävätkin ne jotka tunnistavat tilanteen jossa baarissa ei ole yhtäkään itselle sopivaa kohdetta. Silloin pitää vaihtaa baaria.

        Yllä mainittu eritoten jos hakee vain seksiä ja nimenomaan pienistä baareista. Seksiä hakevan naisen tunnistaminen on likipitäen yhtä helppoa kuin seksiä hakevan miehen tunnistaminen, sen kyllä huomaa katseesta.

        No niin, mutta jos käy vaikka yhden illan aikana sanotaan vaikka 6 tunnin sisällä 5:ssä erityyppisille asiakasryhmille differentoidussa baarissa (esim. K18 baari, K20 baari, K22 baari, rokkibaari, hippibaari jne.), eikä saa yhtään tuollaista katsetta osakseen, niin onko se ns. normaalia vai kuuluuko mies silloin heikoimpaan 1%:iin?


      • nihhhhhhhhhhhh kirjoitti:

        No niin, mutta jos käy vaikka yhden illan aikana sanotaan vaikka 6 tunnin sisällä 5:ssä erityyppisille asiakasryhmille differentoidussa baarissa (esim. K18 baari, K20 baari, K22 baari, rokkibaari, hippibaari jne.), eikä saa yhtään tuollaista katsetta osakseen, niin onko se ns. normaalia vai kuuluuko mies silloin heikoimpaan 1%:iin?

        En minä osaa tuota arvioida. Ehkä useampi kuin 1% jää naista vailla useampana iltana kuin saa pesää.


    • Pelkkä ulkonäkö ei riitä, montakohan kertaa tämäkin on sanottu.

      • Pelkkä ulkonäkö ei riitä, mutta hyvä ulkonäkökin voi olla ongelma.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Pelkkä ulkonäkö ei riitä, mutta hyvä ulkonäkökin voi olla ongelma.

        Voi toki olla.. Eihän se ole ensimmäinen kerta kun joku sanoo, ettei hänen ihastuksensa kuitenkaan kelpuuttaisi, kun se on niin ihg ...teinihommia muistuttaa..

        Sano joku ketä sä muistutat..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Voi toki olla.. Eihän se ole ensimmäinen kerta kun joku sanoo, ettei hänen ihastuksensa kuitenkaan kelpuuttaisi, kun se on niin ihg ...teinihommia muistuttaa..

        Sano joku ketä sä muistutat..

        Joskus minua on verrattu edesmenneeseen Rudolf Nurejeviin, mutta tuosta on aikaa yli 15 vuotta.

        Viimeksi nyt menneenä kesänä yksi nainen sanoi minun muistuttavan Pauli Hanhiniemeä.

        https://im.mtv.fi/image/6123892/landscape16_9/1024/576/ccc420956557701edac8b53146671771/iL/pauli-hanhiniemi-kuva.jpg

        On kai meissä paljon samaa, sekä ulkonäössä että olemuksessa. Ehkä ei olla maailman komeimpia miehiä, mutta joskus tulee vastaan naisia joista näkee että kolahtaa.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Joskus minua on verrattu edesmenneeseen Rudolf Nurejeviin, mutta tuosta on aikaa yli 15 vuotta.

        Viimeksi nyt menneenä kesänä yksi nainen sanoi minun muistuttavan Pauli Hanhiniemeä.

        https://im.mtv.fi/image/6123892/landscape16_9/1024/576/ccc420956557701edac8b53146671771/iL/pauli-hanhiniemi-kuva.jpg

        On kai meissä paljon samaa, sekä ulkonäössä että olemuksessa. Ehkä ei olla maailman komeimpia miehiä, mutta joskus tulee vastaan naisia joista näkee että kolahtaa.

        Mä tykkään Hanhiniemestä...ulkonäöstä ja musasta. 🤗

        Täytyy laittaa tabu latuumaan..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä tykkään Hanhiniemestä...ulkonäöstä ja musasta. 🤗

        Täytyy laittaa tabu latuumaan..

        Hyvä äijähän se on, ei siinä mitään. Hyvä esiintyjänäkin.


      • pitkätukka-68

        Seurustelin kerran juuri eronnen naisen kanssa. Tämän ex oli sm-tason kehonrakentaja ja itse taas tällainen laiha hippiäinen (bmi silloin jotain 17,5).
        Kysyin kerran häneltä et mites tällainen on mahdollista, niin hän vastasi ettei sillä ole merkitystä. Ei tuntunut olevankaan.


      • raha.tärkein
        Palstamäki kirjoitti:

        Pelkkä ulkonäkö ei riitä, mutta hyvä ulkonäkökin voi olla ongelma.

        Mites esim, toi mikael jugnerin ulkonäkö ? Onko 22v hunks ? Onko ? EI.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Seurustelin kerran juuri eronnen naisen kanssa. Tämän ex oli sm-tason kehonrakentaja ja itse taas tällainen laiha hippiäinen (bmi silloin jotain 17,5).
        Kysyin kerran häneltä et mites tällainen on mahdollista, niin hän vastasi ettei sillä ole merkitystä. Ei tuntunut olevankaan.

        Susta saa vaikutelman, että olet ...kiltti..jännämies. 🤣

        Palstalla kun on tällainen kaksinapainen ajatus miehistä..


      • pitkätukka-68
        Wwuwuw kirjoitti:

        Susta saa vaikutelman, että olet ...kiltti..jännämies. 🤣

        Palstalla kun on tällainen kaksinapainen ajatus miehistä..

        Niin, ehkäpä olen molempia.
        Monen palstanikin mukaan kaikki on aina joko tai, eikä mitään ole sen välillä.

        Reaalimaailmassa on tietenkin toisin, mutta elävätkö palstatotuudentorvet reaalimaailmassa?


    • Kaisanoasaa

      Hyvä ulkonäkö ei ole ongelma. Ongelma on sitten miehessä että yrittää liian tasokkaita naisia tai sitten ulkonäkösi ei ole niin hyvä kun kuvittelet. Suomessa on kuitenkin aika paljon sinkkumiehiä jotka ei saa mitään naista. Yksinasuvia suomessa yli miljoona ja suurin osa varmasti sinkkuja joten naisille ei riitä tasokkaita miehiä.

      • Minulla ei ole ollut ongelmaa, mutta tiedän ettei kaikki naiset tavoittele komeita miehiä. Ihan yhtälailla kaikki miehetkään eivät tavoittele kaupungin kauneinta naista.

        Oikeassa elämässä kuitenkin reilusti enemmän kuin tuo mainitsemanne 10 prosenttia miesten parhaimmistoa pariutuu ja lisääntyy, ja tuon voi tsekata tilastoista. Se kertoo totuuden "tasoistanne".

        Minä TIEDÄN kuinka naiset suhtautuvat komeisiin miehiin, sinä OLETAT TIETÄVÄSI. Voin sanoa sulle suoraan, olet väärässä.


    • " Olin tavallani suosittu miehenalku, mutta jostakin syystä osa vastakkaisen sukupuolen edustajista ei koskaan uskaltanut esim. vastata flirttiini vaikka he hakeutuivat lähelleni. Väitän että minun elämäni naisilla on ollut keskimääräistä parempi itseluottamus."

      Heh, tai sitten ei usaltaneet vastata flirttiin kun olit ätmi :D Ei kun no joo, kyllä minä tuon uskon, mulla varmaan vähän samaa vikaa ollut että on porukassa se joka ensin huomataan, jotkut ei uskalla lähetyä ollenkaan ja jotkut liiankin innokkaasti. sitten jälkeenpäin saanut kuulla että se ja se olisi ollut kiiinnostunut mutta kun itse on huono tekemään muutenkin aloitteita ja jos ei mitään vihjettä ole tullut niin sitten ei tapahtunut mitään.

      • Kaikenlaista on tullut nähtyä. Humalaiset naisetkin osaavat olla yhtä imbesillejä kuin humalaiset miehet.

        Humalaisista naisista puheenollen, huomasin että nyt tekee mieli viihteelle. Ensin omaan kantakapakkaan, ja kukaties sen jälkeen persemetsälle...

        Pakko kuitenkin käydä vähän ulkoilemassa, tämä viikko meni muutenkin hukkaan kun jäi tentteihin luvut vähiin.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Kaikenlaista on tullut nähtyä. Humalaiset naisetkin osaavat olla yhtä imbesillejä kuin humalaiset miehet.

        Humalaisista naisista puheenollen, huomasin että nyt tekee mieli viihteelle. Ensin omaan kantakapakkaan, ja kukaties sen jälkeen persemetsälle...

        Pakko kuitenkin käydä vähän ulkoilemassa, tämä viikko meni muutenkin hukkaan kun jäi tentteihin luvut vähiin.

        Väitänpä että humaloaiset naiset osaa olla röyhkeämpiä. Humalainenkaan mies harvemmin "hyökkää" täysin ennestään tuntemattomia kimppuun väkisin suutelemaan, kännisille naisille se on ihan mahdollista käytöstä.

        Ei kun vaan baariin, saatan itekin kävästä. Jos vaikka avais ihan vinkkupullon.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Väitänpä että humaloaiset naiset osaa olla röyhkeämpiä. Humalainenkaan mies harvemmin "hyökkää" täysin ennestään tuntemattomia kimppuun väkisin suutelemaan, kännisille naisille se on ihan mahdollista käytöstä.

        Ei kun vaan baariin, saatan itekin kävästä. Jos vaikka avais ihan vinkkupullon.

        Hyväähän se tekee käydä ulkona. En ajatellut juomapuolta käydessäni kaupat, ja nyt kaapeista ei löydy pisaraakaan alkoa tarjottavaksi jos baarista jonkun pedon löytäisi.

        Otahan sinä siinä vinkka, minä skoolaan sulle sitten baarissa. Koetetaan elellä sovussa.


    • Naisasialooser11

      En jaksanut lukea fantasioitasi, mutta sinä et ole komea ja kympin ulkonäöllä varustettuja miehiä löytyy koko maailmasta kourallinen, kirjaimellisesti. 8/10 on miesmallin tasoa vaikka täällä noita kaseja ja ysejä jaetaankin kuin halpaa karkkia.

      Jos haluat rehellisen arvion ulkonäöstäsi niin laita naamasi truerateme-palstalle jos uskallat, veikkaan kyllä, että you can,t hande the truht

      • Mä luulin että sä osaat hyvinkin englantia..


      • Ytmin.neuvo

        ”...että you can,t hande the truht”

        Älä ainakaan iskemismielessä ala baarissa naisille esittelemään kielitaitoasi. Voipi tulla huutonaurua.


    • Naisasialooser11

      Oletko tyhmä? On minuakin naiset tuijottaneet samalla tavalla, se ei tarkoita mitään vaikka itsekin niin mielelläni itselleni niin uskottelisin kuten sinä olet tehnyt.

    • Nollakinkelpaa

      Yksi poikkeus on, Halla ahon naiset !

      • Antin.penaalista

        Halla-ahon perheessä molemmat aviopuolisot ovat tohtoreita.
        Halla-ahon jalkavaimon koulutustasoa ja ulkonäköä en muista. Hän on kokoomuslainen.


    • Suomi-Mies

      Komeiden miesten ei tarvii selitellä sinkut palstalla siitä minkänäköiset miehet naisille kelpaa. Komeat miehet on panemassa naisia ja rumat selittelee sinkut palstalla.

      • Naisasialooser11

        Määrittele"komea"mies


    • Onmysorrow

      Kaikesta youtomiistä huolimatta ei voi ymmärtää sukupuolta, joka tuijottaa kuin vuohia. Sukupuoli, joka vihaa kotimaista puolta kasvattaen hedelmänsä väheksymään kättäpäälle laittaen ja kielellään väheksyen.

    • Missä on Ananias? Etsikää Ananias! Äkkiä tänne. Taivaan tähden nyt on kiire. On sattunut kummia

      (järkyttyneenä)

      • Pitäkää vaikka hulluna, mutta ei hyvää päivää...


      • kaikysyäsaa

        Ananas on persettä metsästämässä, kerro meille muille.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Pitäkää vaikka hulluna, mutta ei hyvää päivää...

        Ananias on naisissa ja tämä juttu ei tule selviämään tänä iltana.


      • kaikysyäsaa kirjoitti:

        Ananas on persettä metsästämässä, kerro meille muille.

        Niin on. Just väärään aikaan. Minulla on tiedossa todella kummallinen tapahtuma, saa suorastaan ihon kananlihalle. Tuskin pystyn nukkumaan.

        Se käsitellään heti kun Ananias on tolkkuuntunut reissuistaan.

        (pyörittää päätään, käsittämätöntä)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Niin on. Just väärään aikaan. Minulla on tiedossa todella kummallinen tapahtuma, saa suorastaan ihon kananlihalle. Tuskin pystyn nukkumaan.

        Se käsitellään heti kun Ananias on tolkkuuntunut reissuistaan.

        (pyörittää päätään, käsittämätöntä)

        Epäilen, että joudun puuduttamaan minäkin itseni..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Epäilen, että joudun puuduttamaan minäkin itseni..

        Huomenna en uskalla enää sanoa asiaa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Huomenna en uskalla enää sanoa asiaa.

        Kerro nyt ihan rohkeasti vaan.


      • kaikysyäsaa
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Huomenna en uskalla enää sanoa asiaa.

        Sano sitten äkkiä, 9 min aikaa.


      • elisakettu kirjoitti:

        Kerro nyt ihan rohkeasti vaan.

        Yritin, mutta en pysty sanomaan. Olen hienoisesti järkyttynyt. Tämä olisi pitänyt purkaa auki heti, mutta kaikki asianosaiset eivät ole paikalla.

        Olen 98% varma asiasta.


      • kaikysyäsaa kirjoitti:

        Sano sitten äkkiä, 9 min aikaa.

        Viisi minuuttia aikaa. Ananiasta ei saada tähän ja asia menee ohi, kohta liusuu käsistä...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Yritin, mutta en pysty sanomaan. Olen hienoisesti järkyttynyt. Tämä olisi pitänyt purkaa auki heti, mutta kaikki asianosaiset eivät ole paikalla.

        Olen 98% varma asiasta.

        Tulehan nyt ihan rauhallisesti elisatädin sylkkyyn. Ei mitään hätää. Kerrot koko tarinan ja kohta keitetään kaakaota ja sitten nauretaan makeasti koko jutulle.

        (pst... ei kai tämä juttu koske millään muotoa minua? *nielaisu*)


      • elisakettu kirjoitti:

        Tulehan nyt ihan rauhallisesti elisatädin sylkkyyn. Ei mitään hätää. Kerrot koko tarinan ja kohta keitetään kaakaota ja sitten nauretaan makeasti koko jutulle.

        (pst... ei kai tämä juttu koske millään muotoa minua? *nielaisu*)

        Voisin kuvailla asiaa siten, että kun ihminen näkee aaveen.
        Mutta tämä oli elävä.

        Huoli osaltasi pois, ei koske kettu kultaa..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Voisin kuvailla asiaa siten, että kun ihminen näkee aaveen.
        Mutta tämä oli elävä.

        Huoli osaltasi pois, ei koske kettu kultaa..

        Itse en usko aaveisiin, uskon eläviin.


      • elisakettu kirjoitti:

        Itse en usko aaveisiin, uskon eläviin.

        Tämä oli verta ja lihaa, aito hengittävä. Sanoisin, että kunhan asiassa päästään loppuun asti, jopa sinäkin joudut uskomaan. Aave oli vertauskuvallinen synonyymi asiaan.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tämä oli verta ja lihaa, aito hengittävä. Sanoisin, että kunhan asiassa päästään loppuun asti, jopa sinäkin joudut uskomaan. Aave oli vertauskuvallinen synonyymi asiaan.

        Jäämme odottamaan suurella mielenkiinnolla kertomustasi.

        Mutta tässä se nyt taas nähdään, että mies jättää naisen pulaan. Heti kun Ananaska lähtee törttöilemään, joutuu MissPöntkin selviytymään kaikenmaailman ongelmista ihan itsekseen.


      • helmiä_sioille
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Tämä oli verta ja lihaa, aito hengittävä. Sanoisin, että kunhan asiassa päästään loppuun asti, jopa sinäkin joudut uskomaan. Aave oli vertauskuvallinen synonyymi asiaan.

        Sää oot oikeesti aika vitujn pönttö. Suomeks sanottuna tyhmä ämmä,


      • elisakettu kirjoitti:

        Jäämme odottamaan suurella mielenkiinnolla kertomustasi.

        Mutta tässä se nyt taas nähdään, että mies jättää naisen pulaan. Heti kun Ananaska lähtee törttöilemään, joutuu MissPöntkin selviytymään kaikenmaailman ongelmista ihan itsekseen.

        Näin se nyt on. En oikeastaan tiedä kärsiikö tätä edes kertoa sillä lopussa säikähtäjiä voi olla useampikin.

        Harkitsen asiaa yön yli. Sinä kyllä yritit osaltasi parhaasi, mutta tähän todella tarvitaan nyt Ananias. Koska häntä on alkanut jotenkin kutittamaan ja mies liitää kriittisellä hetkellä ties missä, puinti viivästyy, jopa itse joudun pidättelemään henkeä...


      • No itse tiedät parhaiten menettelytapasi. Jos tarviit apua, ilmoita.


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Sää oot oikeesti aika vitujn pönttö. Suomeks sanottuna tyhmä ämmä,

        No niin. Ei enempää ei enempää, älä ota yhtään enää lisää.

        Tarjoilut timpurille seis.


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Sää oot oikeesti aika vitujn pönttö. Suomeks sanottuna tyhmä ämmä,

        Ja sinä gm olet varsinainen mulkku. En tajua miksi sun pitää olla noin häijy palstalaisille.


      • elisakettu kirjoitti:

        No itse tiedät parhaiten menettelytapasi. Jos tarviit apua, ilmoita.

        Kiitos, raps ketulle, elämme kummia aikoja ja kaiken lisäksi selvin päin :)

        Ehkä se tämäkin asia selvenee.


      • elisakettu kirjoitti:

        Ja sinä gm olet varsinainen mulkku. En tajua miksi sun pitää olla noin häijy palstalaisille.

        Rakautta vain hänelle. Se on paukaissut vasaralla sormeensa. Nyt huutaa niin kuin se olisi häntä pienemmässään vika..


      • Jaahas, heti kun poistuin iltavapaalle niin on tilanne päällä.

        Onko kaikki hyvin?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Niin on. Just väärään aikaan. Minulla on tiedossa todella kummallinen tapahtuma, saa suorastaan ihon kananlihalle. Tuskin pystyn nukkumaan.

        Se käsitellään heti kun Ananias on tolkkuuntunut reissuistaan.

        (pyörittää päätään, käsittämätöntä)

        Olen tolkkuuntunut reissusta.

        Onko kaikki hyvin?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Näin se nyt on. En oikeastaan tiedä kärsiikö tätä edes kertoa sillä lopussa säikähtäjiä voi olla useampikin.

        Harkitsen asiaa yön yli. Sinä kyllä yritit osaltasi parhaasi, mutta tähän todella tarvitaan nyt Ananias. Koska häntä on alkanut jotenkin kutittamaan ja mies liitää kriittisellä hetkellä ties missä, puinti viivästyy, jopa itse joudun pidättelemään henkeä...

        "Näin se nyt on. En oikeastaan tiedä kärsiikö tätä edes kertoa sillä lopussa säikähtäjiä voi olla useampikin."

        Olet ilmeisesti kokenut jonkin yliluonnollisen kokemuksen? Kerro heti mitä on tapahtnut, emme muuten kykene sitä analysoimaan.


        "Koska häntä on alkanut jotenkin kutittamaan ja mies liitää kriittisellä hetkellä ties missä, puinti viivästyy, jopa itse joudun pidättelemään henkeä..."

        En tiennyt että sulla on häntä :D eli sinunn häntää kutittaa ja miehesi ananias liitää jossain, riippuuliitimelläkö? onko nyt puintiaka muka karjalassa? vieläkäöö pidättelet? eii ehkä terveellistä, hengitä välilla.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Näin se nyt on. En oikeastaan tiedä kärsiikö tätä edes kertoa sillä lopussa säikähtäjiä voi olla useampikin."

        Olet ilmeisesti kokenut jonkin yliluonnollisen kokemuksen? Kerro heti mitä on tapahtnut, emme muuten kykene sitä analysoimaan.


        "Koska häntä on alkanut jotenkin kutittamaan ja mies liitää kriittisellä hetkellä ties missä, puinti viivästyy, jopa itse joudun pidättelemään henkeä..."

        En tiennyt että sulla on häntä :D eli sinunn häntää kutittaa ja miehesi ananias liitää jossain, riippuuliitimelläkö? onko nyt puintiaka muka karjalassa? vieläkäöö pidättelet? eii ehkä terveellistä, hengitä välilla.

        Pönttöneidin kommentit jättivät enemmän avonaisia kysymyksiä kuin selvensivät mistä oli kyse. Olen huolissani hänestä, toivottavasti yö on sujunut rauhallisissa merkeissä.

        En ollut liitämässä, eikä puinnista ole mainittu edeltäkäsin sanaakaan.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Pönttöneidin kommentit jättivät enemmän avonaisia kysymyksiä kuin selvensivät mistä oli kyse. Olen huolissani hänestä, toivottavasti yö on sujunut rauhallisissa merkeissä.

        En ollut liitämässä, eikä puinnista ole mainittu edeltäkäsin sanaakaan.

        Niinpä. Mieleen kyllä hiipii hienoinen epäilys ettei oikein mitään olisi oikeasti tapahtunut vaan että misspönttis vähän nyt vaan draamailee. Ehkä pelästyi sun viihteellelähtö ilmoituksesta että joku muu nainen saattaa tunkea anan iholle kaupungin yöelämässä niin kokee sitten pienetkin asiat tavallista suurempina tunnekuohuissaan. Toivottavasti kuitenkin saamme selityksen missopönttikseltä itseltään niin voimme asian käsitellä ja analuysoida jotta tiedämme mistä tässä oikein on kyse.


      • Höpöpuheita
        Palstamäki kirjoitti:

        Pönttöneidin kommentit jättivät enemmän avonaisia kysymyksiä kuin selvensivät mistä oli kyse. Olen huolissani hänestä, toivottavasti yö on sujunut rauhallisissa merkeissä.

        En ollut liitämässä, eikä puinnista ole mainittu edeltäkäsin sanaakaan.

        Pönttis hakee vain huomiota vihjailemalla muka suuresta uutisesta. Nyt on sitten näppärästi kadonnut koska häpeää yöllisiä kännipuheitaan. Peiton alta ei muuta näy kuin hieman otsakiharoita.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niinpä. Mieleen kyllä hiipii hienoinen epäilys ettei oikein mitään olisi oikeasti tapahtunut vaan että misspönttis vähän nyt vaan draamailee. Ehkä pelästyi sun viihteellelähtö ilmoituksesta että joku muu nainen saattaa tunkea anan iholle kaupungin yöelämässä niin kokee sitten pienetkin asiat tavallista suurempina tunnekuohuissaan. Toivottavasti kuitenkin saamme selityksen missopönttikseltä itseltään niin voimme asian käsitellä ja analuysoida jotta tiedämme mistä tässä oikein on kyse.

        Minä kyllä luulen että tässä oli nyt kyse vakavammista asioista kuin minun yöjuoksuistani. Toivottavasti kaikki on hyvin eikä tarvitse kauaa huolehtia Pönttöneidin puolesta


      • Höpöpuheita kirjoitti:

        Pönttis hakee vain huomiota vihjailemalla muka suuresta uutisesta. Nyt on sitten näppärästi kadonnut koska häpeää yöllisiä kännipuheitaan. Peiton alta ei muuta näy kuin hieman otsakiharoita.

        En sano seuraavaa kommenttia leimatakseni Pönttöneidin satuilijaksi, vaan kehuakseni hänen kertojan lahjojaan.

        Minä luulen oikeasti, että Pönttöneiti ei pystyisi tuhdeimmassa humalassakaan ajamaan itseään sellaiseen umpisolmuun, mistä ei pystyisi näppärästi selvittämään itseään vapaaksi.

        Enkä kyllä usko humalateoriaan. Muistan nähneeni joskus Pönttöneidin kirjoitelleen humalassa palstalle, ja huomasin että shän shöshöttää hjumalashassa.

        Pönttöneiti oli vesiselvänä.


      • Noh...

        Juoni tihentyi..mutta loppua ei kuulu. Ei saa jättää roikkumaan. 😔


      • sitäkö
        Palstamäki kirjoitti:

        En sano seuraavaa kommenttia leimatakseni Pönttöneidin satuilijaksi, vaan kehuakseni hänen kertojan lahjojaan.

        Minä luulen oikeasti, että Pönttöneiti ei pystyisi tuhdeimmassa humalassakaan ajamaan itseään sellaiseen umpisolmuun, mistä ei pystyisi näppärästi selvittämään itseään vapaaksi.

        Enkä kyllä usko humalateoriaan. Muistan nähneeni joskus Pönttöneidin kirjoitelleen humalassa palstalle, ja huomasin että shän shöshöttää hjumalashassa.

        Pönttöneiti oli vesiselvänä.

        " Muistan nähneeni joskus Pönttöneidin kirjoitelleen humalassa palstalle, ja huomasin että shän shöshöttää hjumalashassa."

        Niin tarkoitat sitä myötähäpeää aiheuttanutta teeskentelyä?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Noh...

        Juoni tihentyi..mutta loppua ei kuulu. Ei saa jättää roikkumaan. 😔

        "Ei saa jättää roikkumaan. 😔"

        Samaa mieltä tuosta.

        Tässä kohtaa on ehkä paikallaan sanoa, että Pönttöneiti voi rohkeasti lähestyä minua myös privaatisti nikkini sähköpostilaatikon kautta jos asiaan liittyy jotakin arkaluontoista.

        Tuossa tapauksessa voimme yhdessä laatia jonkunnäköisen tiedotteen palstalle jos sellaiseen on aihetta.

        Palstan kautta tai privaatisti, molempi käy kunhan saadaan asiat selvitettyä.


      • sitäkö kirjoitti:

        " Muistan nähneeni joskus Pönttöneidin kirjoitelleen humalassa palstalle, ja huomasin että shän shöshöttää hjumalashassa."

        Niin tarkoitat sitä myötähäpeää aiheuttanutta teeskentelyä?

        En kuolemaksenikaan muista nähneeni Pönttöneidiltä kirjoittelua joka olisi saanut minuun myötähäpeän tunteita.


      • mietiss
        Palstamäki kirjoitti:

        En kuolemaksenikaan muista nähneeni Pönttöneidiltä kirjoittelua joka olisi saanut minuun myötähäpeän tunteita.

        "katshhokhaa mitheenn ole nn hmumalashhhaa". Edes umpikännissä oleva ei onnistu kirjoittamaan noin huonosti. Kyllä se teeskentely aiheutti voimakasta myötähäpeää. Varmasti muillekin.


      • mietiss kirjoitti:

        "katshhokhaa mitheenn ole nn hmumalashhhaa". Edes umpikännissä oleva ei onnistu kirjoittamaan noin huonosti. Kyllä se teeskentely aiheutti voimakasta myötähäpeää. Varmasti muillekin.

        Kyllähän se humalatila on ihan nähtävissä päällepäin, ja sössöttäminenkin on tuiki tavallista.

        Ihmettelen miksi pyrit panettelemaan Pönttöneitiä?


      • toivottavastieitoistu
        Palstamäki kirjoitti:

        Kyllähän se humalatila on ihan nähtävissä päällepäin, ja sössöttäminenkin on tuiki tavallista.

        Ihmettelen miksi pyrit panettelemaan Pönttöneitiä?

        Sössöttäminen on normaalia humalassa, mutta miksi se pitää tuoda kirjoitukseen keinotekoisesti mukaan? Kyllä siinä vaan haluttiin näyttää että katsokaa kun nainen on "vähän" ottanut.

        Ei ole mistään panettelemisesta kyse, otit vain sen humalassa kirjoittelun puheeksi ja muistan sen aiheuttaneen voimakasta myötähäpeää ja ihmetystä.


      • Palstamäki kirjoitti:

        "Ei saa jättää roikkumaan. 😔"

        Samaa mieltä tuosta.

        Tässä kohtaa on ehkä paikallaan sanoa, että Pönttöneiti voi rohkeasti lähestyä minua myös privaatisti nikkini sähköpostilaatikon kautta jos asiaan liittyy jotakin arkaluontoista.

        Tuossa tapauksessa voimme yhdessä laatia jonkunnäköisen tiedotteen palstalle jos sellaiseen on aihetta.

        Palstan kautta tai privaatisti, molempi käy kunhan saadaan asiat selvitettyä.

        "Tässä kohtaa on ehkä paikallaan sanoa, että Pönttöneiti voi rohkeasti lähestyä minua myös privaatisti nikkini sähköpostilaatikon kautta jos asiaan liittyy jotakin arkaluontoista. "

        Kyllä tuo on huonoin idea ikinä. siinähän jäisi sitten meille muille tuo ylilunnollinen kokemus täysin jakamatta emmäkä näin ollen voisi auttaa asian selviämisessä. Sori nyt vaan mutta luulen että sulla tunteet saattaisivat vaikuttaa asian ratkaisemisessa kuten myös misspöntöllä. Parempi kun asia avataan tässä palstalla ja minä sitten kylmän analyyttisesti kerron mitä se merkitsee tai mitä siinä' tapahtui. Toki sitten jos siinä tarvitsee avata tasoteorioita kutsun hyvän ystäväni ykskakkoksen selittämään asian, mies kun kuitenkin on siinä suhteessa kiistämätä palstan paras asiantuntija.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Tässä kohtaa on ehkä paikallaan sanoa, että Pönttöneiti voi rohkeasti lähestyä minua myös privaatisti nikkini sähköpostilaatikon kautta jos asiaan liittyy jotakin arkaluontoista. "

        Kyllä tuo on huonoin idea ikinä. siinähän jäisi sitten meille muille tuo ylilunnollinen kokemus täysin jakamatta emmäkä näin ollen voisi auttaa asian selviämisessä. Sori nyt vaan mutta luulen että sulla tunteet saattaisivat vaikuttaa asian ratkaisemisessa kuten myös misspöntöllä. Parempi kun asia avataan tässä palstalla ja minä sitten kylmän analyyttisesti kerron mitä se merkitsee tai mitä siinä' tapahtui. Toki sitten jos siinä tarvitsee avata tasoteorioita kutsun hyvän ystäväni ykskakkoksen selittämään asian, mies kun kuitenkin on siinä suhteessa kiistämätä palstan paras asiantuntija.

        Jää nähtäväksi kumpaa reittiä tämä lähestyminen sitten tapahtuu (josko edes tapahtuu).

        Pönttöneidin ilmeisen tunnekuohun syytähän emme osaa edes arvailla, ja palstalla avautuminen voipi jossain kohtaa olla parempi tapa, mutta (jostakin nyt meille ennakoimattomasta syystä johtuen) vaihtoehtoiseenkin lähestymistapaan voi ääritilanteissa ilmetä tarvetta.

        On joskus parempi avata solmuja luottohenkilön kanssa ennenkuin muotoilee lopullisen version palstalle.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Jää nähtäväksi kumpaa reittiä tämä lähestyminen sitten tapahtuu (josko edes tapahtuu).

        Pönttöneidin ilmeisen tunnekuohun syytähän emme osaa edes arvailla, ja palstalla avautuminen voipi jossain kohtaa olla parempi tapa, mutta (jostakin nyt meille ennakoimattomasta syystä johtuen) vaihtoehtoiseenkin lähestymistapaan voi ääritilanteissa ilmetä tarvetta.

        On joskus parempi avata solmuja luottohenkilön kanssa ennenkuin muotoilee lopullisen version palstalle.

        Tuollaisessa on vaan sellainen vaara että se luottohenkilö saattaa muunnella, väännellä ja käännellä sitten asiaa omien etujensa mukaiseksi ja mieleisekseen. Kyllä minä suosittelisin puolueeettoman, useammasta henkilöstä koostuvan palstaraadin koolle kutsumista tällaisessa asiassa niin saadaan objektiivinen näkemys asiaan.


      • sähköpostiinvaan
        Harmaaritari kirjoitti:

        Tuollaisessa on vaan sellainen vaara että se luottohenkilö saattaa muunnella, väännellä ja käännellä sitten asiaa omien etujensa mukaiseksi ja mieleisekseen. Kyllä minä suosittelisin puolueeettoman, useammasta henkilöstä koostuvan palstaraadin koolle kutsumista tällaisessa asiassa niin saadaan objektiivinen näkemys asiaan.

        Suosittelen, että aiheeseen liittymätön asia keskustellaan privaatisti, menkää siis pönttöneiti, harmaaritari ja ananias vaan sähköpostiin.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Tuollaisessa on vaan sellainen vaara että se luottohenkilö saattaa muunnella, väännellä ja käännellä sitten asiaa omien etujensa mukaiseksi ja mieleisekseen. Kyllä minä suosittelisin puolueeettoman, useammasta henkilöstä koostuvan palstaraadin koolle kutsumista tällaisessa asiassa niin saadaan objektiivinen näkemys asiaan.

        Minä en näe mitään riskiä sille että asiat muuttuisivat tunnistamattomiksi jos Pönttöneiti avautuisi huolestaan ensin minulle.

        Ymmärsin viestistä että se saattaisi liittyä minuun, joten siksikään en toivoisi että ihan mitä tahansa vuodetaan palstalle.

        Mutta...minä luotan Pönttöneidin omaan harkintaan tässäkin kohtaa.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Minä en näe mitään riskiä sille että asiat muuttuisivat tunnistamattomiksi jos Pönttöneiti avautuisi huolestaan ensin minulle.

        Ymmärsin viestistä että se saattaisi liittyä minuun, joten siksikään en toivoisi että ihan mitä tahansa vuodetaan palstalle.

        Mutta...minä luotan Pönttöneidin omaan harkintaan tässäkin kohtaa.

        "Ymmärsin viestistä että se saattaisi liittyä minuun, joten siksikään en toivoisi että ihan mitä tahansa vuodetaan palstalle."

        Juurikin tuon henkilökohtaisen aspektin vuoksi ei sinun tulisi käsitellä tätä asiaa muuten kuin korkeintaan yhtenä työryhmän jäsenenä. Meidän muiden asiantuntijoiden puolueeettomuus tuottaa juurikin parhaan lopputuloksen kun saadaan analyyttinen näkemyus asiaan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Ymmärsin viestistä että se saattaisi liittyä minuun, joten siksikään en toivoisi että ihan mitä tahansa vuodetaan palstalle."

        Juurikin tuon henkilökohtaisen aspektin vuoksi ei sinun tulisi käsitellä tätä asiaa muuten kuin korkeintaan yhtenä työryhmän jäsenenä. Meidän muiden asiantuntijoiden puolueeettomuus tuottaa juurikin parhaan lopputuloksen kun saadaan analyyttinen näkemyus asiaan.

        Ehkäpä saamme pian luettavaksemme Pönttöneidin huolen.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Ehkäpä saamme pian luettavaksemme Pönttöneidin huolen.

        Pitäisikökähän ihan laittaa avaus asiasta jotta pönttöneiti heti palstalle tullessaan huomaisi tyydyttää uteliaisuuttamme tämän mielenkiintoisen kiehtovan arvoitusen suhteen? Ei se ihan niinkään saa mennä että misspönttis ensin meielnkiinnon herätettyään muka vain unohtaisi koko asian ja sitten saapuessaan ihan muina naisina alkaisi jostain muusta juttelemaan ja musaketjuja availemaan.

        Luulen että avauksen teko tästä aiheesta kuuluu meistä jommankumman tehtäväksi, olisi ikään kuin vastuunkantamista ja sinä olisit luonteva valinta kun misspönttis juuri sinua kaipaili mutta jos et tee voin minäkin sen tehdä.


      • fdsfdsfsd
        Harmaaritari kirjoitti:

        Pitäisikökähän ihan laittaa avaus asiasta jotta pönttöneiti heti palstalle tullessaan huomaisi tyydyttää uteliaisuuttamme tämän mielenkiintoisen kiehtovan arvoitusen suhteen? Ei se ihan niinkään saa mennä että misspönttis ensin meielnkiinnon herätettyään muka vain unohtaisi koko asian ja sitten saapuessaan ihan muina naisina alkaisi jostain muusta juttelemaan ja musaketjuja availemaan.

        Luulen että avauksen teko tästä aiheesta kuuluu meistä jommankumman tehtäväksi, olisi ikään kuin vastuunkantamista ja sinä olisit luonteva valinta kun misspönttis juuri sinua kaipaili mutta jos et tee voin minäkin sen tehdä.

        Ymmärrättekö miten älyttömiltä kuulostatte? Jauhatte jostain palstalaisen sanomasta jutusta kuin suurestakin uutisesta. Ehkä kannattaisi keksiä lauantai-iltapäivään jotain järkevämpääkin ajanvietettä, kuin odotella palstalaista saapuvaksi.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Pitäisikökähän ihan laittaa avaus asiasta jotta pönttöneiti heti palstalle tullessaan huomaisi tyydyttää uteliaisuuttamme tämän mielenkiintoisen kiehtovan arvoitusen suhteen? Ei se ihan niinkään saa mennä että misspönttis ensin meielnkiinnon herätettyään muka vain unohtaisi koko asian ja sitten saapuessaan ihan muina naisina alkaisi jostain muusta juttelemaan ja musaketjuja availemaan.

        Luulen että avauksen teko tästä aiheesta kuuluu meistä jommankumman tehtäväksi, olisi ikään kuin vastuunkantamista ja sinä olisit luonteva valinta kun misspönttis juuri sinua kaipaili mutta jos et tee voin minäkin sen tehdä.

        Minä kuitenkin luonteelleni uskollisena väläyttäisin aloituksessani Pönttöneidille optiota privaattiviestittelyyn jos hän kokisi sen luontevammaksi.

        Ehkä on parempi että sinä teet aloituksen kun sulla on erityisiä toiveita asian käsittelemisen suhteen.


      • fdsfdsfsd kirjoitti:

        Ymmärrättekö miten älyttömiltä kuulostatte? Jauhatte jostain palstalaisen sanomasta jutusta kuin suurestakin uutisesta. Ehkä kannattaisi keksiä lauantai-iltapäivään jotain järkevämpääkin ajanvietettä, kuin odotella palstalaista saapuvaksi.

        Uutinenhan on suuri. Emme kumpikaan sattuneet olemaan paikalla juuri silloin kun misspönttöuuni eniten kaipasi apua ja tukea täällä ja myönnän, olen asiasta hieman häpeissäni. Millaisen viestin me anan kanssa antaisimme kaikille maailman naisille jos kylmästi vaan kohauttelisimme olkiamme sille kun emme olleet valmiina auttamaan hädän hetkellä? ei niin vaan siten että osoitamme huolemme ja välittämisemme tässä asiassa niin että jokainen maailman nainen ymmärtää että "kyllä, ainakin kaksi miestä välittää" vaikka kuinka pieni olisi murhe.


      • fdsfdsfsd kirjoitti:

        Ymmärrättekö miten älyttömiltä kuulostatte? Jauhatte jostain palstalaisen sanomasta jutusta kuin suurestakin uutisesta. Ehkä kannattaisi keksiä lauantai-iltapäivään jotain järkevämpääkin ajanvietettä, kuin odotella palstalaista saapuvaksi.

        Ikävää ettei ihmisten huolet ja murheet liikuta sinua.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Minä kuitenkin luonteelleni uskollisena väläyttäisin aloituksessani Pönttöneidille optiota privaattiviestittelyyn jos hän kokisi sen luontevammaksi.

        Ehkä on parempi että sinä teet aloituksen kun sulla on erityisiä toiveita asian käsittelemisen suhteen.

        No katsotaan, en ehkä ihan vielä tee. Voihan olla että misspönjttis tänne tähän ketjuun vähän niin kuin "piilossa" haluaa tulla avautumaan asiasta. niin en vielä hätiköi sen avauksen kanssa.


      • fsfdfsdfs
        Palstamäki kirjoitti:

        Ikävää ettei ihmisten huolet ja murheet liikuta sinua.

        Ei, en muodosta tunnesiteitä palstahahmoihin, joiden jutut voi olla tekaistuja. Vieraat ihmiset murheineen ei kiinnosta pätkääkään. Ei siis kiinnosta pönttöneiti eikä kukaan muukaan niin paljon, että alkaisin päivystää milloin neiti/herra saapuu kirjoittelemaan ja menettäisin yöunia sen takia. Ei se ole ikävää.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Uutinenhan on suuri. Emme kumpikaan sattuneet olemaan paikalla juuri silloin kun misspönttöuuni eniten kaipasi apua ja tukea täällä ja myönnän, olen asiasta hieman häpeissäni. Millaisen viestin me anan kanssa antaisimme kaikille maailman naisille jos kylmästi vaan kohauttelisimme olkiamme sille kun emme olleet valmiina auttamaan hädän hetkellä? ei niin vaan siten että osoitamme huolemme ja välittämisemme tässä asiassa niin että jokainen maailman nainen ymmärtää että "kyllä, ainakin kaksi miestä välittää" vaikka kuinka pieni olisi murhe.

        "Millaisen viestin me anan kanssa antaisimme kaikille maailman naisille jos kylmästi vaan kohauttelisimme olkiamme sille kun emme olleet valmiina auttamaan hädän hetkellä? "

        Autamme toki näitä kaikkia maailman naisia resurssien puitteissa, joka paikkaan kun mekään emme ehdi.

        Toivottavasti Pönttöneiti selvisi episodista ehjin nahoin.


      • fsfdfsdfs kirjoitti:

        Ei, en muodosta tunnesiteitä palstahahmoihin, joiden jutut voi olla tekaistuja. Vieraat ihmiset murheineen ei kiinnosta pätkääkään. Ei siis kiinnosta pönttöneiti eikä kukaan muukaan niin paljon, että alkaisin päivystää milloin neiti/herra saapuu kirjoittelemaan ja menettäisin yöunia sen takia. Ei se ole ikävää.

        Se, että et muodosta tunnesiteitä palstalaisiin, jättää sinut hyvin etäiseksi tällä palstalla.

        En saisi mitään tuollaisesta tavasta palstailla.


      • Palstamäki kirjoitti:

        "Millaisen viestin me anan kanssa antaisimme kaikille maailman naisille jos kylmästi vaan kohauttelisimme olkiamme sille kun emme olleet valmiina auttamaan hädän hetkellä? "

        Autamme toki näitä kaikkia maailman naisia resurssien puitteissa, joka paikkaan kun mekään emme ehdi.

        Toivottavasti Pönttöneiti selvisi episodista ehjin nahoin.

        Niin, tietenkään emme itse joka paikkaan henk.koht jehdi mutta viestimme symboliikan tulee viestiä naisille auttamisen halua. Että vaikka ihan jokainen nainen ei voi saada juuuri meitä murheitaan kuuntelemaan silti jokaisella naisella voi olla ikioma vara-ana tai vara-harmis joka ottaa naisen huolet ja murheet todesta. Kyllä noitä varahenkilöitävarmasti naisilla on yllättävänkin lähellä kun vain katselevat ympärilleen ja osaavat alkaa pyytämään apua.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin, tietenkään emme itse joka paikkaan henk.koht jehdi mutta viestimme symboliikan tulee viestiä naisille auttamisen halua. Että vaikka ihan jokainen nainen ei voi saada juuuri meitä murheitaan kuuntelemaan silti jokaisella naisella voi olla ikioma vara-ana tai vara-harmis joka ottaa naisen huolet ja murheet todesta. Kyllä noitä varahenkilöitävarmasti naisilla on yllättävänkin lähellä kun vain katselevat ympärilleen ja osaavat alkaa pyytämään apua.

        Tuohon ei lisättävää tai korjattavaa.

        Harmillistahan se on kun tämä episodi sattui juuri sellaisena harvinaislaatuisena hetkenä kun olin estynyt palstailemasta.

        Mietin vielä lähtiessäni että otanko tällä kertaa kännyn mukaani (en pidä sitä baareissa mukanani), mutta päätin jättää sen kotiin.

        Paha silti sanoa olisiko minusta voinut olla Pönttöneidille apua.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Tuohon ei lisättävää tai korjattavaa.

        Harmillistahan se on kun tämä episodi sattui juuri sellaisena harvinaislaatuisena hetkenä kun olin estynyt palstailemasta.

        Mietin vielä lähtiessäni että otanko tällä kertaa kännyn mukaani (en pidä sitä baareissa mukanani), mutta päätin jättää sen kotiin.

        Paha silti sanoa olisiko minusta voinut olla Pönttöneidille apua.

        Hyvää iltaa.

        Uskaltasikohan tulla?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin, tietenkään emme itse joka paikkaan henk.koht jehdi mutta viestimme symboliikan tulee viestiä naisille auttamisen halua. Että vaikka ihan jokainen nainen ei voi saada juuuri meitä murheitaan kuuntelemaan silti jokaisella naisella voi olla ikioma vara-ana tai vara-harmis joka ottaa naisen huolet ja murheet todesta. Kyllä noitä varahenkilöitävarmasti naisilla on yllättävänkin lähellä kun vain katselevat ympärilleen ja osaavat alkaa pyytämään apua.

        Onpa ollut paljon puhetta asiasta.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hyvää iltaa.

        Uskaltasikohan tulla?

        Kultapieni pesusieni, olemme olleet huolissamme sinusta.

        Ihanaa että olet siinä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niinpä. Mieleen kyllä hiipii hienoinen epäilys ettei oikein mitään olisi oikeasti tapahtunut vaan että misspönttis vähän nyt vaan draamailee. Ehkä pelästyi sun viihteellelähtö ilmoituksesta että joku muu nainen saattaa tunkea anan iholle kaupungin yöelämässä niin kokee sitten pienetkin asiat tavallista suurempina tunnekuohuissaan. Toivottavasti kuitenkin saamme selityksen missopönttikseltä itseltään niin voimme asian käsitellä ja analuysoida jotta tiedämme mistä tässä oikein on kyse.

        En draamaile. Olen saanut melkein fyysisen ja henkisen sydänkohtauksen sekä hyperventilaation ja kaikki kerralla.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        En draamaile. Olen saanut melkein fyysisen ja henkisen sydänkohtauksen sekä hyperventilaation ja kaikki kerralla.

        Noniin trollit, mitäs minä sanoin. Jotakin on oikeasti tapahtunut.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Kultapieni pesusieni, olemme olleet huolissamme sinusta.

        Ihanaa että olet siinä.

        Oh hoh..

        olen ollut tässä palstalla ja vähän muuallakin paikoissa...

        Tällä viikolla olen kokenut kyllä niin oudon asian, että en tiedä, pitäisiköhän se purkaa tässä ja nyt auki.

        (miettii)


      • Palstamäki kirjoitti:

        Noniin trollit, mitäs minä sanoin. Jotakin on oikeasti tapahtunut.

        Lisäksi olen joka hetki ollut selvinpäin (jos muuta väittävät).


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        En draamaile. Olen saanut melkein fyysisen ja henkisen sydänkohtauksen sekä hyperventilaation ja kaikki kerralla.

        No huh, onneksi ei tuon pahempaa kun olimme jo mekoisen huolissamme täällä.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Noniin trollit, mitäs minä sanoin. Jotakin on oikeasti tapahtunut.

        Oletteko nyt valmiina siellä?

        Istuinpenkkiä alle.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No huh, onneksi ei tuon pahempaa kun olimme jo mekoisen huolissamme täällä.

        Se oli kielikuvallinen vertaus. Vasta..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Oh hoh..

        olen ollut tässä palstalla ja vähän muuallakin paikoissa...

        Tällä viikolla olen kokenut kyllä niin oudon asian, että en tiedä, pitäisiköhän se purkaa tässä ja nyt auki.

        (miettii)

        Tässäpä sulla on turvallista ottaa terapiaa.

        (kiikuttaa paikalle terapiasohvan johon Pönttöneiti voi asettua makuulle)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Se oli kielikuvallinen vertaus. Vasta..

        Vai pitäisikö odottaa vielä päivä...jos sitten pyhänä rohkenisi.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Noniin trollit, mitäs minä sanoin. Jotakin on oikeasti tapahtunut.

        Ei kai kukaan sitä ole epäillytkään etteikö jotain olisi tapahtunut, ainoastaan se askarruttaa onko kyseessä todellinen tapahtuma vai pelkkä mharha-aistimus, aivokemiallinen häiriö tms.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Lisäksi olen joka hetki ollut selvinpäin (jos muuta väittävät).

        Tiedän, koska sinähän sössötät humalassa.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Tässäpä sulla on turvallista ottaa terapiaa.

        (kiikuttaa paikalle terapiasohvan johon Pönttöneiti voi asettua makuulle)

        En tiedä nyt kuka sitä tulee tarvitsemaan.

        (pyörittää yhä epäuskoisena päätään)

        Voitte tämän jälkeen sanoa kuuhulluksi tai miksi vaan, mutta siinä on vain 2 % virhemahdollisuus.
        Näin olen ajatellut.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Oh hoh..

        olen ollut tässä palstalla ja vähän muuallakin paikoissa...

        Tällä viikolla olen kokenut kyllä niin oudon asian, että en tiedä, pitäisiköhän se purkaa tässä ja nyt auki.

        (miettii)

        "Tällä viikolla olen kokenut kyllä niin oudon asian, että en tiedä, pitäisiköhän se purkaa tässä ja nyt auki."

        Ilman muuta asia vaatii pikaisen purkamisen niin se ei jää sitten enempää painamaan kun saadaan selvyys asiaan.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Vai pitäisikö odottaa vielä päivä...jos sitten pyhänä rohkenisi.

        Toin jo sohvankin, käy vain rohkeasti siihen makuulle.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei kai kukaan sitä ole epäillytkään etteikö jotain olisi tapahtunut, ainoastaan se askarruttaa onko kyseessä todellinen tapahtuma vai pelkkä mharha-aistimus, aivokemiallinen häiriö tms.

        Hyvin todellinen 30 sekunnista minuuttiin kestänyt.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Tällä viikolla olen kokenut kyllä niin oudon asian, että en tiedä, pitäisiköhän se purkaa tässä ja nyt auki."

        Ilman muuta asia vaatii pikaisen purkamisen niin se ei jää sitten enempää painamaan kun saadaan selvyys asiaan.

        Istu varmuudeksi sinäkin alas.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hyvin todellinen 30 sekunnista minuuttiin kestänyt.

        Annahan tulla,, me sitten kerromme oletko mennytt sekaisin vai onko kyseessä todellinen paranormaali ilmiö.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        En tiedä nyt kuka sitä tulee tarvitsemaan.

        (pyörittää yhä epäuskoisena päätään)

        Voitte tämän jälkeen sanoa kuuhulluksi tai miksi vaan, mutta siinä on vain 2 % virhemahdollisuus.
        Näin olen ajatellut.

        Anna nyt vain tulla koko juttu, voimme myös tehdä tarkistuslaskennat virhemahdollisuuden osalta. Teemme laskelmat kahden desimaalin tarkkuudella.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Istu varmuudeksi sinäkin alas.

        Istun jo.


      • fdsfdsfsd kirjoitti:

        Ymmärrättekö miten älyttömiltä kuulostatte? Jauhatte jostain palstalaisen sanomasta jutusta kuin suurestakin uutisesta. Ehkä kannattaisi keksiä lauantai-iltapäivään jotain järkevämpääkin ajanvietettä, kuin odotella palstalaista saapuvaksi.

        Samaa mieltä,ihan pimeeks menny touhu täällä,yhtä ja samaa..vois kysyä,mikä on anan ja harmiksen ongelma? mä luulin harmista viisaaks mieheks mut jaksaa jauhaa tällästä sköndeä päivästä toiseen ungh..


      • Palstamäki kirjoitti:

        Tiedän, koska sinähän sössötät humalassa.

        (vapputekstissä en pelleillyt, mulla oli jalka sillon paketissa ja juhlin tyttöjen tuomilla aineilla petissä kotosalla. He kielsivät menemästä nettiin, mutta en pysynyt poissa).

        Tämä siitä taannoisesta Kirkabiisi-hetkestä viime vappuna, joka näyttää muutamaa yhä tuolla ylempänä närästävän. Olin hiprakassa, sitä ei tapahdu kuin kaksi kertaa vuoteen. Ei ole kovasti tapana tokkurassa palstailla. Ei kerta vielä ronttia tee vai mitä..


      • peppupupu kirjoitti:

        Samaa mieltä,ihan pimeeks menny touhu täällä,yhtä ja samaa..vois kysyä,mikä on anan ja harmiksen ongelma? mä luulin harmista viisaaks mieheks mut jaksaa jauhaa tällästä sköndeä päivästä toiseen ungh..

        Onko täällä soraääniä seassa? Jos on vastustajia, jätän kohta homman sikseen.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Anna nyt vain tulla koko juttu, voimme myös tehdä tarkistuslaskennat virhemahdollisuuden osalta. Teemme laskelmat kahden desimaalin tarkkuudella.

        Täällä ei nyt nähtävästi pidetä tästä, onko peppu p. suuttunut minulle?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        (vapputekstissä en pelleillyt, mulla oli jalka sillon paketissa ja juhlin tyttöjen tuomilla aineilla petissä kotosalla. He kielsivät menemästä nettiin, mutta en pysynyt poissa).

        Tämä siitä taannoisesta Kirkabiisi-hetkestä viime vappuna, joka näyttää muutamaa yhä tuolla ylempänä närästävän. Olin hiprakassa, sitä ei tapahdu kuin kaksi kertaa vuoteen. Ei ole kovasti tapana tokkurassa palstailla. Ei kerta vielä ronttia tee vai mitä..

        Ei kerta vielä ronttia tee, samaa mieltä.

        Minä en sitä tekstiä lukenut kuin silmäilemällä, mutta ihmettelen miksi sitä paheksuttiin? Sellaista sattuu..


      • peppupupu kirjoitti:

        Samaa mieltä,ihan pimeeks menny touhu täällä,yhtä ja samaa..vois kysyä,mikä on anan ja harmiksen ongelma? mä luulin harmista viisaaks mieheks mut jaksaa jauhaa tällästä sköndeä päivästä toiseen ungh..

        Miksi negatiivinen mieliala? Olin juuri saamassa kakaistuksi asian kitusista ulos kunnes pääsin lukemaan kiukkua...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Täällä ei nyt nähtävästi pidetä tästä, onko peppu p. suuttunut minulle?

        Minä olen pistänyt merkille että Peppiksellä on ollut vähän harmia elämässään. En usko että liittyy niinkään sinuun, se vain purkautuu tässä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Täällä ei nyt nähtävästi pidetä tästä, onko peppu p. suuttunut minulle?

        Peppis pikemminkin taitaa olla anaan ja minuun harmistunut kun varmaan ajattelee että sinua kiusaa tuo päivällinenj huolestuneisuutemme tästä asiasta.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Minä olen pistänyt merkille että Peppiksellä on ollut vähän harmia elämässään. En usko että liittyy niinkään sinuun, se vain purkautuu tässä.

        No niin... :(


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Oletteko nyt valmiina siellä?

        Istuinpenkkiä alle.

        Takamus alkaa jo puutumaan, kohta täytyy siirtryä sohvalle odottelemaan


      • pujotteIija kirjoitti:

        Takamus alkaa jo puutumaan, kohta täytyy siirtryä sohvalle odottelemaan

        Niinpä. Sitähän sanotaan että "odottavan aika on pitkä", nyt alan ymmärtää mitä sillä tarkoitetaan.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Anna nyt vain tulla koko juttu, voimme myös tehdä tarkistuslaskennat virhemahdollisuuden osalta. Teemme laskelmat kahden desimaalin tarkkuudella.

        Tässä se nyt tulee.

        Tällä viikolla olen törmännyt sattumalta, tilaamatta, pyytämättä ja yllättäen mieshenkilöön, joka on postannut palstalle oman kasvokuvansa.

        Olen hänet suoraan siinä tunnistanut (minulla on erittäin tarkka kasvomuisti).

        Olen tuijottanut hievahtamatta tätä miestä 30 sekuntia (ainakin), se ei ollut enää katse minun osaltani vaan suoranainen tuijotus, kunnes mies tajusi asian, kääntyi oikealle päin katsomaan suoraan minua kohti ja jäin tästä kiinni.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niinpä. Sitähän sanotaan että "odottavan aika on pitkä", nyt alan ymmärtää mitä sillä tarkoitetaan.

        Rauhassa pojat, kaikki asiat ei ole parilla lauseella kerrottavissa.

        Ollaan Pönttöneidin tukena tässä.


      • puskalainen
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Tässä se nyt tulee.

        Tällä viikolla olen törmännyt sattumalta, tilaamatta, pyytämättä ja yllättäen mieshenkilöön, joka on postannut palstalle oman kasvokuvansa.

        Olen hänet suoraan siinä tunnistanut (minulla on erittäin tarkka kasvomuisti).

        Olen tuijottanut hievahtamatta tätä miestä 30 sekuntia (ainakin), se ei ollut enää katse minun osaltani vaan suoranainen tuijotus, kunnes mies tajusi asian, kääntyi oikealle päin katsomaan suoraan minua kohti ja jäin tästä kiinni.

        Arvasin että olet nähnyt ananiaksen, aloituksesta päättelin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tässä se nyt tulee.

        Tällä viikolla olen törmännyt sattumalta, tilaamatta, pyytämättä ja yllättäen mieshenkilöön, joka on postannut palstalle oman kasvokuvansa.

        Olen hänet suoraan siinä tunnistanut (minulla on erittäin tarkka kasvomuisti).

        Olen tuijottanut hievahtamatta tätä miestä 30 sekuntia (ainakin), se ei ollut enää katse minun osaltani vaan suoranainen tuijotus, kunnes mies tajusi asian, kääntyi oikealle päin katsomaan suoraan minua kohti ja jäin tästä kiinni.

        Jos on hyvä kasvomuisti, niin onhan tuo mahdollista.

        Kenet arvelet nähneesi?


      • puskalainen kirjoitti:

        Arvasin että olet nähnyt ananiaksen, aloituksesta päättelin.

        Olet nyt edennyt jo tulkintaan vaikka minua ei ole vielä nimetty nähdyksi henkilöksi.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tässä se nyt tulee.

        Tällä viikolla olen törmännyt sattumalta, tilaamatta, pyytämättä ja yllättäen mieshenkilöön, joka on postannut palstalle oman kasvokuvansa.

        Olen hänet suoraan siinä tunnistanut (minulla on erittäin tarkka kasvomuisti).

        Olen tuijottanut hievahtamatta tätä miestä 30 sekuntia (ainakin), se ei ollut enää katse minun osaltani vaan suoranainen tuijotus, kunnes mies tajusi asian, kääntyi oikealle päin katsomaan suoraan minua kohti ja jäin tästä kiinni.

        Minä se en ollut, tai en ainakaan mitään tuijotuksia ole huomannut


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tässä se nyt tulee.

        Tällä viikolla olen törmännyt sattumalta, tilaamatta, pyytämättä ja yllättäen mieshenkilöön, joka on postannut palstalle oman kasvokuvansa.

        Olen hänet suoraan siinä tunnistanut (minulla on erittäin tarkka kasvomuisti).

        Olen tuijottanut hievahtamatta tätä miestä 30 sekuntia (ainakin), se ei ollut enää katse minun osaltani vaan suoranainen tuijotus, kunnes mies tajusi asian, kääntyi oikealle päin katsomaan suoraan minua kohti ja jäin tästä kiinni.

        Jaa. No eihän tuo sitten välttämättä mitenkään mahdoton tapahtuma ole vaikkakin vähän epätodennäköinen toki. sinähän olisit voinut mennä juttusille avaten kliseisellä "Mä olen nähnyt sut jossain" repliikillä,

        Helpompi olisi ollut jos olisit jäänyt kiinni p..een tuoijottelusta, sehän olisiskin sitten rajannut palstamiehet kahteen joista jommankumman olisit sitten nähnyt.


      • palaset
        Harmaaritari kirjoitti:

        Jaa. No eihän tuo sitten välttämättä mitenkään mahdoton tapahtuma ole vaikkakin vähän epätodennäköinen toki. sinähän olisit voinut mennä juttusille avaten kliseisellä "Mä olen nähnyt sut jossain" repliikillä,

        Helpompi olisi ollut jos olisit jäänyt kiinni p..een tuoijottelusta, sehän olisiskin sitten rajannut palstamiehet kahteen joista jommankumman olisit sitten nähnyt.

        Ananiaksen aloitus pöntön juttu?


      • Palstamäki kirjoitti:

        Jos on hyvä kasvomuisti, niin onhan tuo mahdollista.

        Kenet arvelet nähneesi?

        Noh seuraavana päivänä 19.10.2018 ilmestyi aloitukseen teksti sinun kirjoittamana

        "PS: aiheen kirjoitukseeni sain tänään kaupassa, jossa yllätin n. kolmekymppisen sievän naisen tuijottamasta minua. Minulla oli tunne että minua tuijotettiin hyvän aikaa, ja kun käänsin katseeni naiseen jonka epäilin tuijottavan minua, niin kerkesin nähdä vain vilaukselta siniset silmät ennenkuin nainen käänsi häkeltyneenä päänsä poispäin minusta,"

        Veri ja väri pakenivat naamastani, koska otit tismalleen samanlaisen asian esille. Mietin, että ei voi olla sattumaa. Miehellä oli ruskeat silmät ja hän on ristiverinen, kasvot kyllä tunnistin. Tarvittaessa ja niin haluttaessa, pystyn kuvailemaan myös vaatetuksen, mutta liikoja ei ole syytä paljastaa.

        Olen aivan äimistynyt enkä usko itsekään, onko Suomi näin pieni. Mutta lääni on ollut yhden hetken ajan sama.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Jaa. No eihän tuo sitten välttämättä mitenkään mahdoton tapahtuma ole vaikkakin vähän epätodennäköinen toki. sinähän olisit voinut mennä juttusille avaten kliseisellä "Mä olen nähnyt sut jossain" repliikillä,

        Helpompi olisi ollut jos olisit jäänyt kiinni p..een tuoijottelusta, sehän olisiskin sitten rajannut palstamiehet kahteen joista jommankumman olisit sitten nähnyt.

        Minä en erehdy.


      • selvitetään.tämä
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Noh seuraavana päivänä 19.10.2018 ilmestyi aloitukseen teksti sinun kirjoittamana

        "PS: aiheen kirjoitukseeni sain tänään kaupassa, jossa yllätin n. kolmekymppisen sievän naisen tuijottamasta minua. Minulla oli tunne että minua tuijotettiin hyvän aikaa, ja kun käänsin katseeni naiseen jonka epäilin tuijottavan minua, niin kerkesin nähdä vain vilaukselta siniset silmät ennenkuin nainen käänsi häkeltyneenä päänsä poispäin minusta,"

        Veri ja väri pakenivat naamastani, koska otit tismalleen samanlaisen asian esille. Mietin, että ei voi olla sattumaa. Miehellä oli ruskeat silmät ja hän on ristiverinen, kasvot kyllä tunnistin. Tarvittaessa ja niin haluttaessa, pystyn kuvailemaan myös vaatetuksen, mutta liikoja ei ole syytä paljastaa.

        Olen aivan äimistynyt enkä usko itsekään, onko Suomi näin pieni. Mutta lääni on ollut yhden hetken ajan sama.

        Ananias sanoi tuijottavan naisen silmien olevan siniset. Tietysti väristä voi erehtyä.


      • palaset kirjoitti:

        Ananiaksen aloitus pöntön juttu?

        No ehkä se oli sitten joku toinen palstanainen joka tuijotteli anan tutunnäköistä p...tä, on se mahdollista joo :D ja sinällään toki hassua että samalla aikaa tapahtuu.


      • selvieteetään
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Minä en erehdy.

        Ananias, kuvaile sinua tuijottanut neiti tarkemmin. Mitä oli päällä?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Noh seuraavana päivänä 19.10.2018 ilmestyi aloitukseen teksti sinun kirjoittamana

        "PS: aiheen kirjoitukseeni sain tänään kaupassa, jossa yllätin n. kolmekymppisen sievän naisen tuijottamasta minua. Minulla oli tunne että minua tuijotettiin hyvän aikaa, ja kun käänsin katseeni naiseen jonka epäilin tuijottavan minua, niin kerkesin nähdä vain vilaukselta siniset silmät ennenkuin nainen käänsi häkeltyneenä päänsä poispäin minusta,"

        Veri ja väri pakenivat naamastani, koska otit tismalleen samanlaisen asian esille. Mietin, että ei voi olla sattumaa. Miehellä oli ruskeat silmät ja hän on ristiverinen, kasvot kyllä tunnistin. Tarvittaessa ja niin haluttaessa, pystyn kuvailemaan myös vaatetuksen, mutta liikoja ei ole syytä paljastaa.

        Olen aivan äimistynyt enkä usko itsekään, onko Suomi näin pieni. Mutta lääni on ollut yhden hetken ajan sama.

        Sinäkö se olit? Olen vähän shokissa..

        Kauppa sijaitsee Espoossa, ja nähtiin hygieniatuotteiden osastolla?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Noh seuraavana päivänä 19.10.2018 ilmestyi aloitukseen teksti sinun kirjoittamana

        "PS: aiheen kirjoitukseeni sain tänään kaupassa, jossa yllätin n. kolmekymppisen sievän naisen tuijottamasta minua. Minulla oli tunne että minua tuijotettiin hyvän aikaa, ja kun käänsin katseeni naiseen jonka epäilin tuijottavan minua, niin kerkesin nähdä vain vilaukselta siniset silmät ennenkuin nainen käänsi häkeltyneenä päänsä poispäin minusta,"

        Veri ja väri pakenivat naamastani, koska otit tismalleen samanlaisen asian esille. Mietin, että ei voi olla sattumaa. Miehellä oli ruskeat silmät ja hän on ristiverinen, kasvot kyllä tunnistin. Tarvittaessa ja niin haluttaessa, pystyn kuvailemaan myös vaatetuksen, mutta liikoja ei ole syytä paljastaa.

        Olen aivan äimistynyt enkä usko itsekään, onko Suomi näin pieni. Mutta lääni on ollut yhden hetken ajan sama.

        No tapahtuiko tuo sinun juttu sitten kaupassa? ja samassa läänissä? oletan että ana on ollut helsingissä tapahtuma-aikana?


      • fsdfsdfsdfa
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Noh seuraavana päivänä 19.10.2018 ilmestyi aloitukseen teksti sinun kirjoittamana

        "PS: aiheen kirjoitukseeni sain tänään kaupassa, jossa yllätin n. kolmekymppisen sievän naisen tuijottamasta minua. Minulla oli tunne että minua tuijotettiin hyvän aikaa, ja kun käänsin katseeni naiseen jonka epäilin tuijottavan minua, niin kerkesin nähdä vain vilaukselta siniset silmät ennenkuin nainen käänsi häkeltyneenä päänsä poispäin minusta,"

        Veri ja väri pakenivat naamastani, koska otit tismalleen samanlaisen asian esille. Mietin, että ei voi olla sattumaa. Miehellä oli ruskeat silmät ja hän on ristiverinen, kasvot kyllä tunnistin. Tarvittaessa ja niin haluttaessa, pystyn kuvailemaan myös vaatetuksen, mutta liikoja ei ole syytä paljastaa.

        Olen aivan äimistynyt enkä usko itsekään, onko Suomi näin pieni. Mutta lääni on ollut yhden hetken ajan sama.

        Tuossa lukee muuten "aiheen kirjoitukseeni sain _tänään_ kaupassa". Ananaksen tapaus sattui eri aikaan.a


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No ehkä se oli sitten joku toinen palstanainen joka tuijotteli anan tutunnäköistä p...tä, on se mahdollista joo :D ja sinällään toki hassua että samalla aikaa tapahtuu.

        No nyt hävisi Ananias...Minähän sanoin, että tässä ei vielä tiedä, kuka sitä sohvaa ja penkkiä tarvitsee.

        Miettiikö Ananias siellä nyt sitä hetkeä? Vihreät, siniset tai sinivihreät, se nyt on kaupan ledilampuista kiinni, miten ne kajastaa.

        Älä huoli. En mä enempää, mutta oli pakko saada sanotuksi, koska järkytyin tuosta aloituksestasi ja tapahtuneesta tilanteesta. Ja ehkä myös kuulla sinun vastaus/näkemys?


      • Palstamäki kirjoitti:

        Sinäkö se olit? Olen vähän shokissa..

        Kauppa sijaitsee Espoossa, ja nähtiin hygieniatuotteiden osastolla?

        Tuota.

        Onko sinulla hiukset samanlaiset kuin kuvassa vai onko tukkatyyli muuttunut?


      • selvieteetään kirjoitti:

        Ananias, kuvaile sinua tuijottanut neiti tarkemmin. Mitä oli päällä?

        Punaruskeat hiukset poninhännällä, päällä ruutukuvioinen paita (punaista, valkoista, sinistä ja ehkä jotakin vihreän sävyä)., tiukat vaaleansiniset farkut (namukas peppu) ja jalassa matalavartiset vaelluskengät (tai sen tyyliset).


      • Palstamäki kirjoitti:

        Sinäkö se olit? Olen vähän shokissa..

        Kauppa sijaitsee Espoossa, ja nähtiin hygieniatuotteiden osastolla?

        Minä en voi sanoa enempää, mutta sinä voisit tietysti vielä kuvailla vaatteet, naisen ja itsesi?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No nyt hävisi Ananias...Minähän sanoin, että tässä ei vielä tiedä, kuka sitä sohvaa ja penkkiä tarvitsee.

        Miettiikö Ananias siellä nyt sitä hetkeä? Vihreät, siniset tai sinivihreät, se nyt on kaupan ledilampuista kiinni, miten ne kajastaa.

        Älä huoli. En mä enempää, mutta oli pakko saada sanotuksi, koska järkytyin tuosta aloituksestasi ja tapahtuneesta tilanteesta. Ja ehkä myös kuulla sinun vastaus/näkemys?

        No varmaan saatoit ananiaksen hämilleen niin sun on nyt sitten paljastettava olitko espoolaisella hygieniatuoteosastolla tuona päivänä? Jos vastaus on kyllä sitä voisi sitten kyllä pitää jonkinlaisena kohtalon johdatuksena mutta tapahtuman jälkeen amor varmaan sitten pettyneenä on lyönyt jousensa nuotioon kun mitään ei sitten kuitenkaan tapahtunut, "ei v..u, miten tyhmiä ne voi olla ? minä kaiken valmiiksi järjestän ja nämä vaan tuijotteleea ja sitten pakoilee, edes treffejä ei saaneet aikaiseksi".


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tuota.

        Onko sinulla hiukset samanlaiset kuin kuvassa vai onko tukkatyyli muuttunut?

        Niskatukka on nyt hivenen lyhyempi kuin kuvassa. Oikeastaan tuon linkkaamani Pauli Hanhiniemen kuvan otin koska mulla on aikalailla sama hiustyyli.

        Nyt ei ole partaa eikä viiksiä, mutta tuossa kohtaa taisi olla sellainen parin päivän parransänki.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No tapahtuiko tuo sinun juttu sitten kaupassa? ja samassa läänissä? oletan että ana on ollut helsingissä tapahtuma-aikana?

        Kaupassa ja olen varma, että tapahtumahetkellä lääni oli sama. Miehen reaktio oli niin outo, mutta niin oli minunkin.

        Eikä hän näyttänyt vieraalta. Nythän on syyslomaviikko lopuillaan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No varmaan saatoit ananiaksen hämilleen niin sun on nyt sitten paljastettava olitko espoolaisella hygieniatuoteosastolla tuona päivänä? Jos vastaus on kyllä sitä voisi sitten kyllä pitää jonkinlaisena kohtalon johdatuksena mutta tapahtuman jälkeen amor varmaan sitten pettyneenä on lyönyt jousensa nuotioon kun mitään ei sitten kuitenkaan tapahtunut, "ei v..u, miten tyhmiä ne voi olla ? minä kaiken valmiiksi järjestän ja nämä vaan tuijotteleea ja sitten pakoilee, edes treffejä ei saaneet aikaiseksi".

        Nyt ei voi kyllä sanoa enempää.


      • 8866
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Kaupassa ja olen varma, että tapahtumahetkellä lääni oli sama. Miehen reaktio oli niin outo, mutta niin oli minunkin.

        Eikä hän näyttänyt vieraalta. Nythän on syyslomaviikko lopuillaan.

        Turha tuota on vatvoa, jos sun tapaus 18 päivä, ja palstamäen 19.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No nyt hävisi Ananias...Minähän sanoin, että tässä ei vielä tiedä, kuka sitä sohvaa ja penkkiä tarvitsee.

        Miettiikö Ananias siellä nyt sitä hetkeä? Vihreät, siniset tai sinivihreät, se nyt on kaupan ledilampuista kiinni, miten ne kajastaa.

        Älä huoli. En mä enempää, mutta oli pakko saada sanotuksi, koska järkytyin tuosta aloituksestasi ja tapahtuneesta tilanteesta. Ja ehkä myös kuulla sinun vastaus/näkemys?

        Pohdin vain sinua. Oikeastaan pidin näkemästäni, varsinkin pepusta jonka näin tarkimmin.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Niskatukka on nyt hivenen lyhyempi kuin kuvassa. Oikeastaan tuon linkkaamani Pauli Hanhiniemen kuvan otin koska mulla on aikalailla sama hiustyyli.

        Nyt ei ole partaa eikä viiksiä, mutta tuossa kohtaa taisi olla sellainen parin päivän parransänki.

        Niin, tukka oli aika lyhyt.

        Mulla on varmaan kuumetta nyt tai tästä on muutettava New Yorkin miljoonakaupunkiin ja sen ihmisvilinään.


      • 8866 kirjoitti:

        Turha tuota on vatvoa, jos sun tapaus 18 päivä, ja palstamäen 19.

        Tapahtuma oli keskiviikko tai torstai tällä viikolla.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tapahtuma oli keskiviikko tai torstai tällä viikolla.

        Minä en muista päivää, mutta se on tarkistettavissa avauksestani.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tapahtuma oli keskiviikko tai torstai tällä viikolla.

        Eli sulla siiis 17 tai 18 ja jos analla 19 ei täsmää mutta saatoittehan kumpikin nähdä toisistanne etiäiset, se selittäisi tilanteen outoutta ja taianomaisuutta:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Etiäinen

        Oliko sulla muuten anan kuvailema vaatetus? mutta joo, sovitaan että ne oli etiäiset ja amor teki kaikkensa jotta saisi johdateltua teidät yhteen.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Minä en muista päivää, mutta se on tarkistettavissa avauksestani.

        Tilanne on aivan järjetön ja mietin, että sanonko mitään. Koska Suomessa on yli 5 milj. asukasta ja näillä kommenteilla minut mielletään pian viralliseksi palstan pelleksi.

        Mutta minulla on maailman paras kuvamuisti. Siitä ei pääse mihinkään.


      • Mitenoli

        Oliko pönttis siellä Espoossa vai ei? Siitä on hyvä lähteä liikkeelle.


      • Vähän kyllä alkujärkytykseltäni toivuttuani joudun analysoimaan asioita tarkemmin.

        Periaatteessa tuo tuijotus voisi olla laatuaan tarkastelevaa, eli siinä olisi bongattu nettituttavuus ja jääty tuijottamaan ja sitten kun jäätiin tuijotuksesta jäätiin kiinni niin katse kääntyy heti poispäin.

        Eikö Pönttöneiti olisi halunnut tulla halaamaan tai juttelemaan? Ollaan palstalla kuites aika läheisiä...


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Eli sulla siiis 17 tai 18 ja jos analla 19 ei täsmää mutta saatoittehan kumpikin nähdä toisistanne etiäiset, se selittäisi tilanteen outoutta ja taianomaisuutta:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Etiäinen

        Oliko sulla muuten anan kuvailema vaatetus? mutta joo, sovitaan että ne oli etiäiset ja amor teki kaikkensa jotta saisi johdateltua teidät yhteen.

        No punaista oli aika paljon vaatteissa, mutta myös mustaa, hiukset saman väriset ja takana kiinni, kengät tummanruskeat, miehellä siniset farkut ja tummansininen/musta neulepaita, tukka oli kyllä kuvaa huomattavasti lyhempi.


      • Mitenoli kirjoitti:

        Oliko pönttis siellä Espoossa vai ei? Siitä on hyvä lähteä liikkeelle.

        Olin, kahdessa läänissä. Molemmissa tällä viikolla. Siitä lähdetään.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Eli sulla siiis 17 tai 18 ja jos analla 19 ei täsmää mutta saatoittehan kumpikin nähdä toisistanne etiäiset, se selittäisi tilanteen outoutta ja taianomaisuutta:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Etiäinen

        Oliko sulla muuten anan kuvailema vaatetus? mutta joo, sovitaan että ne oli etiäiset ja amor teki kaikkensa jotta saisi johdateltua teidät yhteen.

        Päivä jolloin tämä tuijotus tapahtui, oli perjantai. Siitä ei ole epäilystäkään.


      • Hähhj
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No punaista oli aika paljon vaatteissa, mutta myös mustaa, hiukset saman väriset ja takana kiinni, kengät tummanruskeat, miehellä siniset farkut ja tummansininen/musta neulepaita, tukka oli kyllä kuvaa huomattavasti lyhempi.

        Espoo vai ei Espoo?


      • Selema
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Olin, kahdessa läänissä. Molemmissa tällä viikolla. Siitä lähdetään.

        Okei... aika kuumottava tilanne kyllä :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No punaista oli aika paljon vaatteissa, mutta myös mustaa, hiukset saman väriset ja takana kiinni, kengät tummanruskeat, miehellä siniset farkut ja tummansininen/musta neulepaita, tukka oli kyllä kuvaa huomattavasti lyhempi.

        Entäs ne farkut? Ana muistaa vaaleansiniset niin sellaiset ne olis sulla pitänyt olla varmaan sitten ja kenkätyyli, oliko vaellsukenkätyyppinen nillkkuri? Ja tuo kuvamuistihomma askkarruttaa kun emmehän ole käsittääkseni palstalla anan kasvokuvaa nähneet vaan korkeintaan silmien seudun.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No punaista oli aika paljon vaatteissa, mutta myös mustaa, hiukset saman väriset ja takana kiinni, kengät tummanruskeat, miehellä siniset farkut ja tummansininen/musta neulepaita, tukka oli kyllä kuvaa huomattavasti lyhempi.

        Siniset farkut ja tummanharmaa neulepaita jonka voi katsoa mustaksikin nopealla vilkaisulla.


      • eivoiselvemmin
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Olin, kahdessa läänissä. Molemmissa tällä viikolla. Siitä lähdetään.

        Olitko hygieniaosastolla espoossa kun tuo tilanne tapahtui


      • Palstamäki kirjoitti:

        Vähän kyllä alkujärkytykseltäni toivuttuani joudun analysoimaan asioita tarkemmin.

        Periaatteessa tuo tuijotus voisi olla laatuaan tarkastelevaa, eli siinä olisi bongattu nettituttavuus ja jääty tuijottamaan ja sitten kun jäätiin tuijotuksesta jäätiin kiinni niin katse kääntyy heti poispäin.

        Eikö Pönttöneiti olisi halunnut tulla halaamaan tai juttelemaan? Ollaan palstalla kuites aika läheisiä...

        Melkein teki mieli tältä tapaamaltani herralta kysyä, olemmeko nähneet jossain. Suun olin jo lähes avannut, koska hän tuijotti yhtä hätkähtäneenä, koska katselin ukkelia silmät teevadin kokoisina.

        Minusta hän katsoi vastaan ensin jopa töykeästi, että mitä helvetsonia minä häntä tuijotan. Käänsin pään nopeasti pois.

        Ei saa tulla samoille käytäville eikä samoille seuduille! Olit sinä siinä tai ei :D
        Loppuviikon mietin, että mikä juttu tämä oli.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tilanne on aivan järjetön ja mietin, että sanonko mitään. Koska Suomessa on yli 5 milj. asukasta ja näillä kommenteilla minut mielletään pian viralliseksi palstan pelleksi.

        Mutta minulla on maailman paras kuvamuisti. Siitä ei pääse mihinkään.

        Käytännössä olet nähnyt vain pienen osan kasvoistani, eli silmienseudun.

        Mietin myös sitä, että siinä kohtaa jossa rekisteröin tuijotuksen, olin etupäässä sivuttain tuijottajaan nähden. Tarkkailijalla olisi toki ollut mahdollisuus tarkkailla minua jo siinä kohtaa kun tulin osastolle, silloin näkymä olisi voinut olla suoraan kasvoihini.


      • Selema kirjoitti:

        Okei... aika kuumottava tilanne kyllä :)

        Älä muuta sano. Meni pasmaattiriisit sekaisin. Mutta totuuden nimessä, minä muistelen, että minun hommani tapahtui torstaina, ei perjantaina, vaan aika lähekkäin on hyvin samankaltainen tilanne, että nyt vähän hämää tämä touhu.

        Tai sitten todellakin multa on lähdössä matto jalkojen alta :D


      • Palstamäki kirjoitti:

        Käytännössä olet nähnyt vain pienen osan kasvoistani, eli silmienseudun.

        Mietin myös sitä, että siinä kohtaa jossa rekisteröin tuijotuksen, olin etupäässä sivuttain tuijottajaan nähden. Tarkkailijalla olisi toki ollut mahdollisuus tarkkailla minua jo siinä kohtaa kun tulin osastolle, silloin näkymä olisi voinut olla suoraan kasvoihini.

        Olin isossa kaupassa etsimässä meikinpoistolappuja. Mies kääntyi itsestään oikealla, koska todellakin olin hyvän aikaa ehtinyt häntä katsella ennen kuin jäin kiinni.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Melkein teki mieli tältä tapaamaltani herralta kysyä, olemmeko nähneet jossain. Suun olin jo lähes avannut, koska hän tuijotti yhtä hätkähtäneenä, koska katselin ukkelia silmät teevadin kokoisina.

        Minusta hän katsoi vastaan ensin jopa töykeästi, että mitä helvetsonia minä häntä tuijotan. Käänsin pään nopeasti pois.

        Ei saa tulla samoille käytäville eikä samoille seuduille! Olit sinä siinä tai ei :D
        Loppuviikon mietin, että mikä juttu tämä oli.

        Ensinnäkin, päivä oli perjantai. Ei keskiviikko tai torstai.

        Toisekseen, nainen käänsi päänsä jo siinä vaiheessa kun hän näki minun kääntävän pääni häneen päin. En siis ehtinyt tuijottamaan häntä silmiin, vaan näin vain poispäin kääntyvät silmät.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Ensinnäkin, päivä oli perjantai. Ei keskiviikko tai torstai.

        Toisekseen, nainen käänsi päänsä jo siinä vaiheessa kun hän näki minun kääntävän pääni häneen päin. En siis ehtinyt tuijottamaan häntä silmiin, vaan näin vain poispäin kääntyvät silmät.

        Ehkä asiaan saataisiin varmuus jos julkaisisit kokonaamakuvan ja misspönttis puolestaan kokovartalokuvan silloisissa varusteissaan, ei tämä muuten oikein selviä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Olin isossa kaupassa etsimässä meikinpoistolappuja. Mies kääntyi itsestään oikealla, koska todellakin olin hyvän aikaa ehtinyt häntä katsella ennen kuin jäin kiinni.

        Minä todellakin käänsin päätäni oikealle jossakin vaiheessa tarkistaakseni tuijottiko nainen todellakin minua niin intensiivisesti.


      • selväistkään
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Olin isossa kaupassa etsimässä meikinpoistolappuja. Mies kääntyi itsestään oikealla, koska todellakin olin hyvän aikaa ehtinyt häntä katsella ennen kuin jäin kiinni.

        Mutta et ollut espoossa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Entäs ne farkut? Ana muistaa vaaleansiniset niin sellaiset ne olis sulla pitänyt olla varmaan sitten ja kenkätyyli, oliko vaellsukenkätyyppinen nillkkuri? Ja tuo kuvamuistihomma askkarruttaa kun emmehän ole käsittääkseni palstalla anan kasvokuvaa nähneet vaan korkeintaan silmien seudun.

        Mun housut oli tummemmat siniset farkut, kengässä on puolivarsi ja soljet sivuilla. Mutta kun tuo kauppa on nyt tuossa..

        Juuri sen silmienseutu kuvan olen täällä nähnyt,


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ehkä asiaan saataisiin varmuus jos julkaisisit kokonaamakuvan ja misspönttis puolestaan kokovartalokuvan silloisissa varusteissaan, ei tämä muuten oikein selviä.

        Vaikuttaa ettei päivä stemmaa.


      • selväistkään kirjoitti:

        Mutta et ollut espoossa.

        Johan minä sanoin, että Espoo ja toinen kaupunki, olin kahdessa läänissä. Tekisi mieleni sanoa kaupankin nimi, mutta antaa nyt olla.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Vaikuttaa ettei päivä stemmaa.

        Päivä ei täsmää.


      • alrighty
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Johan minä sanoin, että Espoo ja toinen kaupunki, olin kahdessa läänissä. Tekisi mieleni sanoa kaupankin nimi, mutta antaa nyt olla.

        Eli olit Espoossa hygieniaosastolla kun tuo juttu tapahtui. Ei sillä toisella kaupungilla ole mitään väliä nyt. Sano nyt vaan sen kaupan nimi.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Vaikuttaa ettei päivä stemmaa.

        Niin mutta päiväheiton voimme helposti selitttää etiäisellä, kuvien julkaisu palstalla varmistaisi että olette match made in heaven jos ne täsmäisivät muistikuviin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Johan minä sanoin, että Espoo ja toinen kaupunki, olin kahdessa läänissä. Tekisi mieleni sanoa kaupankin nimi, mutta antaa nyt olla.

        Älä mainitse kaupan nimeä, please.

        Kyseessä on kuitenkin kauppa jossa asioin säännöllisesti ja sen mainitseminen paljastaisi missä osassa Espoota asun.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin mutta päiväheiton voimme helposti selitttää etiäisellä, kuvien julkaisu palstalla varmistaisi että olette match made in heaven jos ne täsmäisivät muistikuviin.

        En usko etiäisiin. On mahdollista että monista sopivista yksityiskohdista huolimatta kyse on kahdesta erillisestä tapahtumasta jotka eivät liity toisiinsa.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Vaikuttaa ettei päivä stemmaa.

        Mikä tarina jäikään ilmaan leijumaan.

        Päätämme asian niin ettemme ole tavanneet. Pääasia, että saimme käsiteltyä tätä ja kenties jokaisen mielenrauha säilyi ja saan sunnuntai-unet -ehkä,

        lopuksi löysin myös naamanpesulappuni ; )


      • Palstamäki kirjoitti:

        Älä mainitse kaupan nimeä, please.

        Kyseessä on kuitenkin kauppa jossa asioin säännöllisesti ja sen mainitseminen paljastaisi missä osassa Espoota asun.

        En minä täällä turhia mainitse, ja muutenkin nyt siis vaikuttaa, että joku muu herra on joutunut tarkkuudestani huolimatta piilovikittelyn & tarkkailun kohteeksi :D

        Mun päivä on siis ke/to ja sulla pe. Perustuen siihen.

        Tunnen vielä itseni tolkulliseksi ihmiseksi. : )


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin mutta päiväheiton voimme helposti selitttää etiäisellä, kuvien julkaisu palstalla varmistaisi että olette match made in heaven jos ne täsmäisivät muistikuviin.

        Yritän tästä edes pysyä omassa läänissäni.


      • alrighty kirjoitti:

        Eli olit Espoossa hygieniaosastolla kun tuo juttu tapahtui. Ei sillä toisella kaupungilla ole mitään väliä nyt. Sano nyt vaan sen kaupan nimi.

        En sano kauppaa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mikä tarina jäikään ilmaan leijumaan.

        Päätämme asian niin ettemme ole tavanneet. Pääasia, että saimme käsiteltyä tätä ja kenties jokaisen mielenrauha säilyi ja saan sunnuntai-unet -ehkä,

        lopuksi löysin myös naamanpesulappuni ; )

        Kyllä se vaikuttaa siltä että eri henkilööt kyseessä vaikka hyvä tarinahan tuosta kehkeytyi, jos menette joskus naimisiin tuota voisi käyttää ensikohtaamistarinana niin että jossain vaiheessa kaikki ajattelisi sen tapahtuneen, ainakin suvun naiset kun olisihan se ihanan romanttista.

        Joo, minä ainakin lähden nyt nukkumaan, hyviä öitä kaikille.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mikä tarina jäikään ilmaan leijumaan.

        Päätämme asian niin ettemme ole tavanneet. Pääasia, että saimme käsiteltyä tätä ja kenties jokaisen mielenrauha säilyi ja saan sunnuntai-unet -ehkä,

        lopuksi löysin myös naamanpesulappuni ; )

        Kyllä tuo perjantai on ehdottomasti päivä jolloin tuo tuijottaminen tapahtui, siitä en ole erehtynyt.

        Aika merkillinen juttu, mutta voi toki olla sattumaakin eivätkä meidän tahoillamme tapahtuneet kohtaamiset olleetkaan sama tapahtuma.

        Kun luin tänään ketjua, luulin että oli jotakin järisyttävämpää.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ehkä asiaan saataisiin varmuus jos julkaisisit kokonaamakuvan ja misspönttis puolestaan kokovartalokuvan silloisissa varusteissaan, ei tämä muuten oikein selviä.

        Saisinko sinustakin jonkun iltakuvan? ;D

        Tiedämme sitten taas viikonloppuostoksia tehdessämme kuka on kukin ja pääsee avautumaan jossain vanupuikko-osastolla

        (naurua)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        En minä täällä turhia mainitse, ja muutenkin nyt siis vaikuttaa, että joku muu herra on joutunut tarkkuudestani huolimatta piilovikittelyn & tarkkailun kohteeksi :D

        Mun päivä on siis ke/to ja sulla pe. Perustuen siihen.

        Tunnen vielä itseni tolkulliseksi ihmiseksi. : )

        Kyllä minä luulen että nyt oli kyseessä eri herra, tuo päivä ei vain stemmaa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kyllä se vaikuttaa siltä että eri henkilööt kyseessä vaikka hyvä tarinahan tuosta kehkeytyi, jos menette joskus naimisiin tuota voisi käyttää ensikohtaamistarinana niin että jossain vaiheessa kaikki ajattelisi sen tapahtuneen, ainakin suvun naiset kun olisihan se ihanan romanttista.

        Joo, minä ainakin lähden nyt nukkumaan, hyviä öitä kaikille.

        Mees nyt siitä.. Realismi on palannut.

        Hyvää yötä, loppu hyvin kaikki hyvin :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kyllä se vaikuttaa siltä että eri henkilööt kyseessä vaikka hyvä tarinahan tuosta kehkeytyi, jos menette joskus naimisiin tuota voisi käyttää ensikohtaamistarinana niin että jossain vaiheessa kaikki ajattelisi sen tapahtuneen, ainakin suvun naiset kun olisihan se ihanan romanttista.

        Joo, minä ainakin lähden nyt nukkumaan, hyviä öitä kaikille.

        En tyrmää ajatusta naimisiin menosta, mutta Pönttöneidin tulisi ensin oppia erottamaan minut muista miehistä.


      • Palstamäki kirjoitti:

        En tyrmää ajatusta naimisiin menosta, mutta Pönttöneidin tulisi ensin oppia erottamaan minut muista miehistä.

        Niin ja öitä Harmikselle.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Kyllä tuo perjantai on ehdottomasti päivä jolloin tuo tuijottaminen tapahtui, siitä en ole erehtynyt.

        Aika merkillinen juttu, mutta voi toki olla sattumaakin eivätkä meidän tahoillamme tapahtuneet kohtaamiset olleetkaan sama tapahtuma.

        Kun luin tänään ketjua, luulin että oli jotakin järisyttävämpää.

        Se OLISI ollut järisyttävää jos asiat ja aika olisivat pitäneet paikkansa.

        En silti pääse tilanteesta noin vain yli, koska kohtaaminen kyseisessä kaupassa oli todella eriskummallinen, lisäksi tuo yhteys ketjun aloituksessa samaan aikaan. Jäi hetkeksi leipäpala purematta.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Kyllä minä luulen että nyt oli kyseessä eri herra, tuo päivä ei vain stemmaa.

        Kyllä hänkin, tapaamani etelän herra, oli ihan komea, ei siinä mitään, ehkä hän vain katsoi, että onpa siinä resuinen maalaistyttö. :D

        Tietysti miehissä ei saisi sotkeentua. Onhan se..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Se OLISI ollut järisyttävää jos asiat ja aika olisivat pitäneet paikkansa.

        En silti pääse tilanteesta noin vain yli, koska kohtaaminen kyseisessä kaupassa oli todella eriskummallinen, lisäksi tuo yhteys ketjun aloituksessa samaan aikaan. Jäi hetkeksi leipäpala purematta.

        Voin vain kuvitella.

        Tuijotat kaupassa miestä jota epäilet minuksi, ja myöhemmin luet minun aloitukseni jossa kerron huomanneeni naisen tuijottavan minua, ja yllättäneeni hänet itse teossa...ihan kuten sulle kävi minuksi luulemani miehen kanssa.

        Ymmärrän nyt mikä sinua kiihdytti.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllä hänkin, tapaamani etelän herra, oli ihan komea, ei siinä mitään, ehkä hän vain katsoi, että onpa siinä resuinen maalaistyttö. :D

        Tietysti miehissä ei saisi sotkeentua. Onhan se..

        Kyllä nyt taas varmasti osaa ärsyttää kun olen illan horissut täällä.

        Kuulen taustalta kiukkuista kihinää.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllä hänkin, tapaamani etelän herra, oli ihan komea, ei siinä mitään, ehkä hän vain katsoi, että onpa siinä resuinen maalaistyttö. :D

        Tietysti miehissä ei saisi sotkeentua. Onhan se..

        Tuokin mies varmasti tajusi sinun tuijottavan.

        Naiset eivät käsitä että miehillä on "silmät selässäkin", me huomaamme sivusilmälläkin jos meitä tuijotetaan.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllä nyt taas varmasti osaa ärsyttää kun olen illan horissut täällä.

        Kuulen taustalta kiukkuista kihinää.

        Älä ajattele muita, kyllähän tämä asia piti käsitellä.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Voin vain kuvitella.

        Tuijotat kaupassa miestä jota epäilet minuksi, ja myöhemmin luet minun aloitukseni jossa kerron huomanneeni naisen tuijottavan minua, ja yllättäneeni hänet itse teossa...ihan kuten sulle kävi minuksi luulemani miehen kanssa.

        Ymmärrän nyt mikä sinua kiihdytti.

        No se siinä teki lähinnä kun lopussa oli p.s., jne ja tuo tilanne alla eikä näitä tuhka tiheään satu.
        Kun sitä mielellään säilyttäisi anonyymiytensä.


      • 8323232
        Harmaaritari kirjoitti:

        Peppis pikemminkin taitaa olla anaan ja minuun harmistunut kun varmaan ajattelee että sinua kiusaa tuo päivällinenj huolestuneisuutemme tästä asiasta.

        No ei se nyt ihan tuolta vaikuttanut...tapaus peppis siis.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Tuokin mies varmasti tajusi sinun tuijottavan.

        Naiset eivät käsitä että miehillä on "silmät selässäkin", me huomaamme sivusilmälläkin jos meitä tuijotetaan.

        Tajusi tajusi, koska käännähti suoraan kohti, katsoi kahdesti ja tilanteesta tuli epämukavan kiusallinen. Ja kun siinä ei saa heti edes katsetta irti *punastuu*

        He*vetin tahvo minäkin...hah.

        Miten kukaan voi huomata jos on sivuttain tekemässä muuta, hänellä oli jo käsissäänkin tavaraa ja kantamista/etsimistä. Miehet ilmeisesti voivat.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No se siinä teki lähinnä kun lopussa oli p.s., jne ja tuo tilanne alla eikä näitä tuhka tiheään satu.
        Kun sitä mielellään säilyttäisi anonyymiytensä.

        Hauska sattuma että meille sattui kaiketi peräkkäisinä päivinä ihan identtinen tuijotusjuttu. Vähemmästäkin alkaa pohtimaan näkikö oikeasti "tutun".

        Sinuna olisin huoleti vaikka olisimmekin nähneet toisemme, sillä minä näin sinusta paremmin perseen. Se tosin on piirtynyt verkkokalvoilleni ja luulen että siitä tunnistaisin naisen jos nähtäisiin vielä joskus.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Älä ajattele muita, kyllähän tämä asia piti käsitellä.

        En ajattele. Sillon sanotaan kun sanottavaa on.

        Kiitos traumaterapiasta :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tajusi tajusi, koska käännähti suoraan kohti, katsoi kahdesti ja tilanteesta tuli epämukavan kiusallinen. Ja kun siinä ei saa heti edes katsetta irti *punastuu*

        He*vetin tahvo minäkin...hah.

        Miten kukaan voi huomata jos on sivuttain tekemässä muuta, hänellä oli jo käsissäänkin tavaraa ja kantamista/etsimistä. Miehet ilmeisesti voivat.

        Miehillä kaiketi on jonkunlainen metsästäjän/saalistajan näkökyky perua ajoilta jolloin eloonjääminen saattoi olla kiinni siitä että kykenee näkemään varsinaisen näkökentän ulkopuolellekin vielä.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Hauska sattuma että meille sattui kaiketi peräkkäisinä päivinä ihan identtinen tuijotusjuttu. Vähemmästäkin alkaa pohtimaan näkikö oikeasti "tutun".

        Sinuna olisin huoleti vaikka olisimmekin nähneet toisemme, sillä minä näin sinusta paremmin perseen. Se tosin on piirtynyt verkkokalvoilleni ja luulen että siitä tunnistaisin naisen jos nähtäisiin vielä joskus.

        Hahah, tietenkin, naisella paras puoli esittelyssä. Nyt jos se tulee vielä eteen, taakse tai sivulle, niin nappaat siitä kiinni.

        Kuului se kenelle hyvään, toteat vaan ykskantaan, että jahas, tämä onkin tuttu tappaus :D


      • Palstamäki kirjoitti:

        Miehillä kaiketi on jonkunlainen metsästäjän/saalistajan näkökyky perua ajoilta jolloin eloonjääminen saattoi olla kiinni siitä että kykenee näkemään varsinaisen näkökentän ulkopuolellekin vielä.

        "Nainen kello kahdessa". Tai peura, liitukaudella :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        En ajattele. Sillon sanotaan kun sanottavaa on.

        Kiitos traumaterapiasta :D

        Asioista pitää voida keskustella. Sitä vartenhan me olemme että tuttavamme ja ystävämme voivat käsitellä traumojaan kanssamme jos sellaista apua tarvitaan.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hahah, tietenkin, naisella paras puoli esittelyssä. Nyt jos se tulee vielä eteen, taakse tai sivulle, niin nappaat siitä kiinni.

        Kuului se kenelle hyvään, toteat vaan ykskantaan, että jahas, tämä onkin tuttu tappaus :D

        Jos se perse alkaa tiheään vilistämään verkkokalvoillani, niin tulkitsen sen kuuluvan mulle.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Hauska sattuma että meille sattui kaiketi peräkkäisinä päivinä ihan identtinen tuijotusjuttu. Vähemmästäkin alkaa pohtimaan näkikö oikeasti "tutun".

        Sinuna olisin huoleti vaikka olisimmekin nähneet toisemme, sillä minä näin sinusta paremmin perseen. Se tosin on piirtynyt verkkokalvoilleni ja luulen että siitä tunnistaisin naisen jos nähtäisiin vielä joskus.

        Olen minä nyt helpottunut, ehkä kuitenkin lähipäivät pysyn kotona :)

        Eikös se syysloma nyt lopu?


      • Palstamäki kirjoitti:

        Jos se perse alkaa tiheään vilistämään verkkokalvoillani, niin tulkitsen sen kuuluvan mulle.

        Oikea asenne. Noin toimin itekin. Ei epäilystäkään..

        (naurua)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        "Nainen kello kahdessa". Tai peura, liitukaudella :)

        Ehkä tuo laaja näkökenttä on säilynyt miehillä juuri naisten tarkkailun takia. Sehän kun on kuitenkin niin, että eniten minäkin seuraan sivusilmällä juuri naisia.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Olen minä nyt helpottunut, ehkä kuitenkin lähipäivät pysyn kotona :)

        Eikös se syysloma nyt lopu?

        Opintie kutsuu maanantaina, sitten aherrus jatkuu.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Asioista pitää voida keskustella. Sitä vartenhan me olemme että tuttavamme ja ystävämme voivat käsitellä traumojaan kanssamme jos sellaista apua tarvitaan.

        Mikäli asiat olisivat rimmanneet, tämä olisi ollut isompi savotta.

        Minua kyllä hätkäytti hetkeksi, en tiedä sinusta, nielaisitko kertaakaan?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Oikea asenne. Noin toimin itekin. Ei epäilystäkään..

        (naurua)

        Entäpä jos kuitenkin näimme toisemme ja seuraavan kerran nähdessämme tarraan kiinni sinun perseeseesi? Tulisiko korvalliselle vai ymmärtäisitkö että tulkitsen mulle syntyneen jo omistusoikeuden (ikimuistoinen nautintaoikeus) siihen?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mikäli asiat olisivat rimmanneet, tämä olisi ollut isompi savotta.

        Minua kyllä hätkäytti hetkeksi, en tiedä sinusta, nielaisitko kertaakaan?

        Olen aika kylmä realisti, ja haluan aina tutkia ennenkuin hutkin.

        Hetken kyllä pidin näkemistämme mahdollisena, mutta sitten tuo viikonpäivä paljasti että ei me siltikään nähty toisiamme.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Ehkä tuo laaja näkökenttä on säilynyt miehillä juuri naisten tarkkailun takia. Sehän kun on kuitenkin niin, että eniten minäkin seuraan sivusilmällä juuri naisia.

        Niin sitä pittää, kyllähän me kaikella lailla muutenkin olemme vähän arveluttavia olioita..hah.

        Jaa, se on taas lipsunut 02een. Mä rupean viettämään kahden päivän vapaita ja maanantaina olisi dayspa-päivä; pitäähän ihmisellä olla itselleen jotain hyvää, siinähän rapsuttelevat, hierovat ja hoitavat, odotankin jo innolla! Omaa aikaa, että pysyy kanssaihmisilleen lauhkeana :)


      • Palstamäki kirjoitti:

        Entäpä jos kuitenkin näimme toisemme ja seuraavan kerran nähdessämme tarraan kiinni sinun perseeseesi? Tulisiko korvalliselle vai ymmärtäisitkö että tulkitsen mulle syntyneen jo omistusoikeuden (ikimuistoinen nautintaoikeus) siihen?

        (pärskähtää) :'D

        Riippuu, millä tuulella olen. Reagoinnit ovat olleet vaihtelevia. Siitä kun pitäs pitää aika tiukasti kiinni, jos meinaa onnistua.

        :D


      • Palstamäki kirjoitti:

        Olen aika kylmä realisti, ja haluan aina tutkia ennenkuin hutkin.

        Hetken kyllä pidin näkemistämme mahdollisena, mutta sitten tuo viikonpäivä paljasti että ei me siltikään nähty toisiamme.

        "Olen aika kylmä realisti"

        Niin mä tiedän.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Niin sitä pittää, kyllähän me kaikella lailla muutenkin olemme vähän arveluttavia olioita..hah.

        Jaa, se on taas lipsunut 02een. Mä rupean viettämään kahden päivän vapaita ja maanantaina olisi dayspa-päivä; pitäähän ihmisellä olla itselleen jotain hyvää, siinähän rapsuttelevat, hierovat ja hoitavat, odotankin jo innolla! Omaa aikaa, että pysyy kanssaihmisilleen lauhkeana :)

        Vaikka sitä on väliin itsekin varma ettei sitä parisuhdetta kaipaa, niin toisinaan tuntuu että haluaisi "perua" päätöksensä ja alkaa etsimään sitä omaa loppuelämän kultaa jonka kanssa vanheta. Siihenhän sitä tarkkaa havainnointikykyä tarvitaan.

        Sinä olet kyllä lomasi ansainnut, olet tehnyt pitkää päivää?


      • Palstamäki kirjoitti:

        Entäpä jos kuitenkin näimme toisemme ja seuraavan kerran nähdessämme tarraan kiinni sinun perseeseesi? Tulisiko korvalliselle vai ymmärtäisitkö että tulkitsen mulle syntyneen jo omistusoikeuden (ikimuistoinen nautintaoikeus) siihen?

        Entäpä jos tapahtuu toisinpäin?

        En meinannu kyllä häviölle jäädä..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        (pärskähtää) :'D

        Riippuu, millä tuulella olen. Reagoinnit ovat olleet vaihtelevia. Siitä kun pitäs pitää aika tiukasti kiinni, jos meinaa onnistua.

        :D

        Minun näpeistäni ei kyllä lähdetä kovin helposti jos satun ylettämään ottamaan kiinni. Yleensä jää otteeseen ellei sitten ryhdy huutamaan niin että joudun suojaamaan tärykalvojani siirtämällä kämmenet korvien suojaksi.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Entäpä jos tapahtuu toisinpäin?

        En meinannu kyllä häviölle jäädä..

        Tuohan olisi nähdäkseni win-win tilanne, molemmat saisivat haluamansa.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Vaikka sitä on väliin itsekin varma ettei sitä parisuhdetta kaipaa, niin toisinaan tuntuu että haluaisi "perua" päätöksensä ja alkaa etsimään sitä omaa loppuelämän kultaa jonka kanssa vanheta. Siihenhän sitä tarkkaa havainnointikykyä tarvitaan.

        Sinä olet kyllä lomasi ansainnut, olet tehnyt pitkää päivää?

        Saanko kysyä kun olet aiemminkin sanonut, että sulla on tuollainen "päätös", niin mistä se ajatus tulee? Ettei kaipaisi..

        Vai onko se sitä, että se tietty vapaus säilyy? Mulla kun on vähän sitä. Että ei halua, että "omistetaan" ja sitä, että ajattelee, että tässähän ollaan ikuisesti nuoria...että hui hai ja raliata rai. Sitoutuminen on "möykky".

        Joo, päivät venyvät yleensä 12 tuntisiksi. Arkena mennään kiireessä ja sumussa. N.klo 23 mulla jää vähän omaa aikaa kunnes aamu taas koittaa. Siksi tuo pari päivää nyt tuntuu luksuslomalta. En vastaa puhelimeen enkä viesteihin. Köpöttelen vaan ja nautiskelen nukun, tarvitsen hillittömästi unta. :)


      • Palstamäki kirjoitti:

        Minun näpeistäni ei kyllä lähdetä kovin helposti jos satun ylettämään ottamaan kiinni. Yleensä jää otteeseen ellei sitten ryhdy huutamaan niin että joudun suojaamaan tärykalvojani siirtämällä kämmenet korvien suojaksi.

        Aha, meillä päin onkin tuohon sanonta, "kädet käypi ku kärpänpyytäjällä" ; )


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Saanko kysyä kun olet aiemminkin sanonut, että sulla on tuollainen "päätös", niin mistä se ajatus tulee? Ettei kaipaisi..

        Vai onko se sitä, että se tietty vapaus säilyy? Mulla kun on vähän sitä. Että ei halua, että "omistetaan" ja sitä, että ajattelee, että tässähän ollaan ikuisesti nuoria...että hui hai ja raliata rai. Sitoutuminen on "möykky".

        Joo, päivät venyvät yleensä 12 tuntisiksi. Arkena mennään kiireessä ja sumussa. N.klo 23 mulla jää vähän omaa aikaa kunnes aamu taas koittaa. Siksi tuo pari päivää nyt tuntuu luksuslomalta. En vastaa puhelimeen enkä viesteihin. Köpöttelen vaan ja nautiskelen nukun, tarvitsen hillittömästi unta. :)

        Kyllähän yksinolon paras puoli on oma vapaus. Lisäksi mulla on ne tyttäret joihin voi kohdistaa rakkautta, että jollain tasolla kaikki on balanssissa.

        Mutta mutta...kyllähän minä joskus kaipaan parisuhdetta. Yhteisiä aamuja, jutustelua aamukahvin merkeissä sekä halauksia ja suukottelua. Elämän jakamista oman rakkaan kanssa. En minä suhteesta kieltäytyisi jos eteeni tulisi nainen jonka kanssa jutut kolahtaa yksiin.

        Minä olen mielestäni fiksu ja pohtiva ihminen, kumppanilta tulisi löytyä myös samankaltaista syvyyttä. Seksuaalisuus on helpompi tyydyttää kuin henkinen puoli.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Aha, meillä päin onkin tuohon sanonta, "kädet käypi ku kärpänpyytäjällä" ; )

        No, en minä tapaa tarrata kiinni ellei siihen ole aihetta.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Kyllähän yksinolon paras puoli on oma vapaus. Lisäksi mulla on ne tyttäret joihin voi kohdistaa rakkautta, että jollain tasolla kaikki on balanssissa.

        Mutta mutta...kyllähän minä joskus kaipaan parisuhdetta. Yhteisiä aamuja, jutustelua aamukahvin merkeissä sekä halauksia ja suukottelua. Elämän jakamista oman rakkaan kanssa. En minä suhteesta kieltäytyisi jos eteeni tulisi nainen jonka kanssa jutut kolahtaa yksiin.

        Minä olen mielestäni fiksu ja pohtiva ihminen, kumppanilta tulisi löytyä myös samankaltaista syvyyttä. Seksuaalisuus on helpompi tyydyttää kuin henkinen puoli.

        Perin inhimillistä. Toimitaan niin, että tyydytään jo tyydyttävään vaikka voisi saada parastakin.

        Pitäisi vain kolahtaa kunnolla.
        Niin, että on "kotona" toisen kanssa.

        Mun mielestä olet sellainen tyyppi kuin itsesi arvioitkin ja olen ihmetellyt, että nainenhan sulla tuosta nyt puuttuu ja jos näinkin paljon keskusteluja pelkällä palstalla saat aikaiseksi, on ihme, sääli ja kumma ettei siinä jo joku ole.

        Tyhjäpäitä ei kestä kukaan, vuorovaikutuksessa pitää olla jotain. Siitä olen samaa mieltä, suhdetta ei jaksa jos keskinäisistä keskusteluista ei irtoa mitään. Sanoisin, että kyllä sen melko pian näkee onko ihminen tarvittavalla tasolla "läsnä". Niin, seksillä ei elä, se on vain liittojen tarvittava lisäosa. Henkisellä tasolla pitää kohdata ensin.

        Siinäpä temppu, ja mitenkä se tehdäänkään...


      • Palstamäki kirjoitti:

        No, en minä tapaa tarrata kiinni ellei siihen ole aihetta.

        Käsistä tuli mieleen; et ole palstan ainoa vasenkätinen.

        (naurua, toinen viittaa vasurilla)

        En ole ehtinyt muita aloituksia nyt katsella kun ilta meni tätä vanuttaessa, mutta tuon lukasin. Lisäksi joudun ottamaan helmiä_sioille puhutteluun. Äijähän näytti heittävän härskiä iltasatua. Otin jo kerran siinä ja hermostuin.


        Kohta pitäis mennä unosille. Alkaa silmissä täpästämään...ja ajatus jumittaa...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Perin inhimillistä. Toimitaan niin, että tyydytään jo tyydyttävään vaikka voisi saada parastakin.

        Pitäisi vain kolahtaa kunnolla.
        Niin, että on "kotona" toisen kanssa.

        Mun mielestä olet sellainen tyyppi kuin itsesi arvioitkin ja olen ihmetellyt, että nainenhan sulla tuosta nyt puuttuu ja jos näinkin paljon keskusteluja pelkällä palstalla saat aikaiseksi, on ihme, sääli ja kumma ettei siinä jo joku ole.

        Tyhjäpäitä ei kestä kukaan, vuorovaikutuksessa pitää olla jotain. Siitä olen samaa mieltä, suhdetta ei jaksa jos keskinäisistä keskusteluista ei irtoa mitään. Sanoisin, että kyllä sen melko pian näkee onko ihminen tarvittavalla tasolla "läsnä". Niin, seksillä ei elä, se on vain liittojen tarvittava lisäosa. Henkisellä tasolla pitää kohdata ensin.

        Siinäpä temppu, ja mitenkä se tehdäänkään...

        Minä olen elänyt parisuhteessa älykkään naisen kanssa jonka ongelma oli minun näkökulmastani katsoen pinnallisuus. Minulla on kaipuuta syvällisempään pohdiskeluun enkä hirveästi arvosta pinnallisuutta.

        Kaipaan hengenheimolaista, sellaista en ole koskaan onnistunut löytämään naismaailmasta vaikka muuten olenkin monenlaisia naisia tavannut. Niinkuin sanot, pitäisi tuntea olevansa "kotona" toisen kanssa. Oikeastaan sellaisen löytäminen on vaikeampaa kuin sitä uskookaan.

        Miten sellaisen voisi löytää? Olen joskus pohtinut josko sellaiseen voisi törmätä keskustelupalstalla. Jonkun kanssa jutut vain kolahtaisivat ja tajuaisi että tuo ihminen alkaa olemaan mielessä jo "oikeassa" elämässäkin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Käsistä tuli mieleen; et ole palstan ainoa vasenkätinen.

        (naurua, toinen viittaa vasurilla)

        En ole ehtinyt muita aloituksia nyt katsella kun ilta meni tätä vanuttaessa, mutta tuon lukasin. Lisäksi joudun ottamaan helmiä_sioille puhutteluun. Äijähän näytti heittävän härskiä iltasatua. Otin jo kerran siinä ja hermostuin.


        Kohta pitäis mennä unosille. Alkaa silmissä täpästämään...ja ajatus jumittaa...

        Sinäkin olet vasuri? Meille riittäisi yhdet sakset, siinä säästettäisiin vähän rahaa..

        Huomasinkin että palautut tyypin maan pinnalle. Lähinnä sen tarkoitus on härnätä minua, mutta ei se siihen pysty.

        Ihan hyvä silti että osoitat rajat tyypille.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Minä olen elänyt parisuhteessa älykkään naisen kanssa jonka ongelma oli minun näkökulmastani katsoen pinnallisuus. Minulla on kaipuuta syvällisempään pohdiskeluun enkä hirveästi arvosta pinnallisuutta.

        Kaipaan hengenheimolaista, sellaista en ole koskaan onnistunut löytämään naismaailmasta vaikka muuten olenkin monenlaisia naisia tavannut. Niinkuin sanot, pitäisi tuntea olevansa "kotona" toisen kanssa. Oikeastaan sellaisen löytäminen on vaikeampaa kuin sitä uskookaan.

        Miten sellaisen voisi löytää? Olen joskus pohtinut josko sellaiseen voisi törmätä keskustelupalstalla. Jonkun kanssa jutut vain kolahtaisivat ja tajuaisi että tuo ihminen alkaa olemaan mielessä jo "oikeassa" elämässäkin.

        Totta. Aidot ihmiset ovat ihania, ihmiset, jotka eivät jaksa pitää yllä kulissia jostakin muusta, mitä oikeasti ovat. Aidot ihmiset eivät välitä siitä, mitä muu maailma heistä on mieltä. Virheellisyys ja erheellisyys tekevät elämästä sulokkaan rosoista; äly ei saisi tunnetta jyrätä.

        Aikuisen on joskus sopivaa heittäytyä vaikka vähän lapsekkaaksi jos se tuntuu päivää pelastavan; olen muutaman kerran virallisissakin tilanteissa nähnyt liikemiehiä, joilla ei enää pokka ole pitänyt kun hommat on menneet vähän hölmöilyksi. Aito oleminen pitää näkyä ja tuntua, ja joka puolella sillä saa myös aitoa, lämmintä vastakaikua, myös kumppanin. Kun ei vaan pelkää. On siinä itselläkin ollut sorvaaminen, että lopulta voisi olla se, mikä on eikä yrittää näyttää miltään muulta. Olen huomannut, että ihmiset rakastavat oikeassa maailmassa vähän höpsökkäitä eikä niin tärkeänä olevia ihmisiä.

        Pääasia, että jokainen meistä antaisi kunnioittavan ja aika hemmetin lämpimän kuvan ulospäin. Ei sydän muuten näy. :)

        Sinäkin olet monen sivun mies, jota pitäisi lukea tarkemmin. Vähän vähemmän vauhtia ja näkisi, mikä mies on kasvojen takana.

        "Minulla on kaipuuta syvällisempään pohdiskeluun enkä hirveästi arvosta pinnallisuutta."
        Onpa hienoa, että laitat sen sanoiksi. Tuo on hyvä.

        Näihin freudilaisiin lausahduksiini tältä erää päättäen,

        Pönttö

        :)

        -hyviä unia


      • Palstamäki kirjoitti:

        Sinäkin olet vasuri? Meille riittäisi yhdet sakset, siinä säästettäisiin vähän rahaa..

        Huomasinkin että palautut tyypin maan pinnalle. Lähinnä sen tarkoitus on härnätä minua, mutta ei se siihen pysty.

        Ihan hyvä silti että osoitat rajat tyypille.

        Juu, pisti ihan naurattamaan tuo kätisyys kohta.
        Kirjoitan vasemmalla, piirrän/maalaan oikealla. Olen suvun ainoa vasenkätinen.

        Kyllä, yhdet sakset ja yksi munaleikkuri, keittiö säästyy turhalta romulta. :D

        unia, unia, unia...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Totta. Aidot ihmiset ovat ihania, ihmiset, jotka eivät jaksa pitää yllä kulissia jostakin muusta, mitä oikeasti ovat. Aidot ihmiset eivät välitä siitä, mitä muu maailma heistä on mieltä. Virheellisyys ja erheellisyys tekevät elämästä sulokkaan rosoista; äly ei saisi tunnetta jyrätä.

        Aikuisen on joskus sopivaa heittäytyä vaikka vähän lapsekkaaksi jos se tuntuu päivää pelastavan; olen muutaman kerran virallisissakin tilanteissa nähnyt liikemiehiä, joilla ei enää pokka ole pitänyt kun hommat on menneet vähän hölmöilyksi. Aito oleminen pitää näkyä ja tuntua, ja joka puolella sillä saa myös aitoa, lämmintä vastakaikua, myös kumppanin. Kun ei vaan pelkää. On siinä itselläkin ollut sorvaaminen, että lopulta voisi olla se, mikä on eikä yrittää näyttää miltään muulta. Olen huomannut, että ihmiset rakastavat oikeassa maailmassa vähän höpsökkäitä eikä niin tärkeänä olevia ihmisiä.

        Pääasia, että jokainen meistä antaisi kunnioittavan ja aika hemmetin lämpimän kuvan ulospäin. Ei sydän muuten näy. :)

        Sinäkin olet monen sivun mies, jota pitäisi lukea tarkemmin. Vähän vähemmän vauhtia ja näkisi, mikä mies on kasvojen takana.

        "Minulla on kaipuuta syvällisempään pohdiskeluun enkä hirveästi arvosta pinnallisuutta."
        Onpa hienoa, että laitat sen sanoiksi. Tuo on hyvä.

        Näihin freudilaisiin lausahduksiini tältä erää päättäen,

        Pönttö

        :)

        -hyviä unia

        Tuossa oli paljon asiaa, en voi kuin kompata. Joskus minusta tuntuu että meillä on joku yhteys, jutut natsaavat aika hyvin.

        Kiitoksia sinulle taas keskusteluseurasta, hyvää yötä ja kauniita unia.


    • "ujona miehenä""vastata flirttiini "-mellä taitaa olla hieman eri näkemys termistä ujo.

      Samaa mieltä olen kyllä siitä että tuskin naiset vaativat ulkonäöllisesti kympin miestä. mutta jos sinä et ollut kympin mies ja silti vain osa naisista lähestyi niin en minä nyt oiein tuosta uskaltaisi mitään päätellä. Tuon perusteella naiset baariin lähtiessä etsisi ensisijaisesti jotakin ulkonäöllisesti kutosen tai seiskan miehiä tai koska en pidä ihmisten numeroinnista niin käytän termiä tavis.

      Vaikea uskoa että ennen baariin lähtiessä parin viinilasin voimalla ja ykköset yllä naiset toteavat lähtevänsä liikkeelle katsomaan taviksia miehiä vaan eiköhän sanamuodot ole tyyliin "komeita kolleja"

      Ilmoittakaahan kun selviää että mpu on kunnossa.

      • Nyt täytyy oikaista vähän sanomisiani.

        En puhunut tietenkään ravintolaelämästä ja humalasuhteiluista, vaan ihan normaalista ihmisten sosiaalisesta kanssakäymisestä.

        Humalassa sattuu ja tapahtuu kaikenlaista, se on selvää.


    • Kyllähän tämä aloitus puppua....
      Naiset ovat helvetin röyhkeitä ja ilman muuta ottavat niin tasokkaan miehen kun vaan ikinä mahdollista...Nettideitti maailmassa tämä kupla on tosiasiassa kärjistynyt jo äärimmilleen.
      Tavalliset miehet eivät tee siellä kauppaansa, vaan siellä naiset haaveilevat Sami Kurosen näköisistä pitkätukista.
      On totta, että naiset pariutuvat lopulta suht omantasoisensa miehen kanssa, mutta sitä ennen on yleensä käyty vuosien kullikaruselli toisenlaisien miesten kanssa kunnes on ymmärretty, että seksi ma ja parisuhde ma on kaksi eriasiaa.
      Tietenkin irl maailma on paljon reslistisempi ja siellä usein myös ne omantasoiset miehet saavat paremmat lähtökohdat tutustumiselle.

      • "Naiset ovat helvetin röyhkeitä ja ilman muuta ottavat niin tasokkaan miehen kun vaan ikinä mahdollista."

        Tuo pitää kutinsa vain siinä kohtaa jos tasokas mies alkaa määrätietoisesti pommittamaan naista.

        Monetkaan naiset eivät ole aktiivisia komeiden miesten suhteen, vaan katselevat enemmän ihan taviksia.


      • Palstamäki kirjoitti:

        "Naiset ovat helvetin röyhkeitä ja ilman muuta ottavat niin tasokkaan miehen kun vaan ikinä mahdollista."

        Tuo pitää kutinsa vain siinä kohtaa jos tasokas mies alkaa määrätietoisesti pommittamaan naista.

        Monetkaan naiset eivät ole aktiivisia komeiden miesten suhteen, vaan katselevat enemmän ihan taviksia.

        Nyt pitää huomioida puhutaanko live vai nettimailmasta..
        Siis eihän naiset koskaan ole netissä aktiivisia..He odottavat perseellään kun miehet laittavat viestiä ja totta vitussa sieltä valitaan se Sami Kuronen sitten vaikka käytännössä ei ole mitään yhteistä. Profiili teksteillä ei ole siellä mitään merkitystä.


      • CamelBoots kirjoitti:

        Nyt pitää huomioida puhutaanko live vai nettimailmasta..
        Siis eihän naiset koskaan ole netissä aktiivisia..He odottavat perseellään kun miehet laittavat viestiä ja totta vitussa sieltä valitaan se Sami Kuronen sitten vaikka käytännössä ei ole mitään yhteistä. Profiili teksteillä ei ole siellä mitään merkitystä.

        Edelleen tämän päivän Suomessa miehet tekevät aloitteet 99%:sti.....


      • CamelBoots kirjoitti:

        Edelleen tämän päivän Suomessa miehet tekevät aloitteet 99%:sti.....

        Tuo alkaa kuulostamaan ikisinkun maailmalta.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Tuo alkaa kuulostamaan ikisinkun maailmalta.

        Kuulostaa miltä kuulostaa, mutta näin se menee...Baareissa kännissä naiset voivat olla sen verran aloitteeelisia, että tuppautuvat sen komeimman miehen lähistölle....Sorry nyt vaan, mut näin se menee..Jos et ole perillä asioista niin et ole..


      • CamelBoots kirjoitti:

        Kuulostaa miltä kuulostaa, mutta näin se menee...Baareissa kännissä naiset voivat olla sen verran aloitteeelisia, että tuppautuvat sen komeimman miehen lähistölle....Sorry nyt vaan, mut näin se menee..Jos et ole perillä asioista niin et ole..

        Kyllä minä tiedän että naiset tekevät myös aloitteita.

        Ne eivät ole äijätyylisiä aloitteita, mutta niissä kyllä ilmaistaan kiinnostus. On varmasti miehiä joita ei lähestytä, mutta eivät he edusta 99 prosenttia miehistä.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Kyllä minä tiedän että naiset tekevät myös aloitteita.

        Ne eivät ole äijätyylisiä aloitteita, mutta niissä kyllä ilmaistaan kiinnostus. On varmasti miehiä joita ei lähestytä, mutta eivät he edusta 99 prosenttia miehistä.

        Deittipalstoilla aloitteita tekevät lähinnä 40 ikäiset naiset, koska heidän kysyntä on jo alkanut heikkenemään.. Seksuaaalisen markkina-arvonsa huipulla naisten nyt vaan ei tarvitse olla aloitteellisia, koska miehet tekevät sen heidän puolestaan...Naiset vain valitsevat....
        Totta vitussa aina mahtuu joitakin poikkeuksiakin, mutta tämä kattaa valtaosan massasta.


      • CamelBoots kirjoitti:

        Deittipalstoilla aloitteita tekevät lähinnä 40 ikäiset naiset, koska heidän kysyntä on jo alkanut heikkenemään.. Seksuaaalisen markkina-arvonsa huipulla naisten nyt vaan ei tarvitse olla aloitteellisia, koska miehet tekevät sen heidän puolestaan...Naiset vain valitsevat....
        Totta vitussa aina mahtuu joitakin poikkeuksiakin, mutta tämä kattaa valtaosan massasta.

        Mies istuu ravintolassa tiskin äärellä, ja viereen istahtaa nainen. Kohtaaminen johtaa keskusteluun jonka mies aloittaa ihan viattomalla heitolla. Hetken päästä keskustelu on hyvin vapautunutta ja vasta hetkeä aikaisemmin tavanneet mies ja nainen ovat silminnähden ilahtuneita toistensa seurasta.

        Ilta kuluu drinkkejä nauttien ja iloisesti keskustellen. Keskustelussa on ns. imua, ja tunnelman noustessa katonrajaan, mies ilmoittaa naiselle halustaan viettää tämän kanssa yhteisen yön. Nainen sivuuttaa kysymyksen, mutta tunnelma pysyy korkealla ja mies ehdottaa tanssia. Hetken aikaa tanssitaan lähituntumassa, kunnes mies vetää naisen ihan kiinni itseensä, katsoo naista silmiin ja lähestyy naista suudellakseen tätä. Nainen vastaa suudelmaan ja loppu onkin enää vain tyylittelyä matkalla petiin.

        Kumpi teki aloitteen?


      • pitkätukka-68
        Palstamäki kirjoitti:

        Mies istuu ravintolassa tiskin äärellä, ja viereen istahtaa nainen. Kohtaaminen johtaa keskusteluun jonka mies aloittaa ihan viattomalla heitolla. Hetken päästä keskustelu on hyvin vapautunutta ja vasta hetkeä aikaisemmin tavanneet mies ja nainen ovat silminnähden ilahtuneita toistensa seurasta.

        Ilta kuluu drinkkejä nauttien ja iloisesti keskustellen. Keskustelussa on ns. imua, ja tunnelman noustessa katonrajaan, mies ilmoittaa naiselle halustaan viettää tämän kanssa yhteisen yön. Nainen sivuuttaa kysymyksen, mutta tunnelma pysyy korkealla ja mies ehdottaa tanssia. Hetken aikaa tanssitaan lähituntumassa, kunnes mies vetää naisen ihan kiinni itseensä, katsoo naista silmiin ja lähestyy naista suudellakseen tätä. Nainen vastaa suudelmaan ja loppu onkin enää vain tyylittelyä matkalla petiin.

        Kumpi teki aloitteen?

        Ei mun seurusteluissani koskaan oikeastaan kumpikaan ole tehnyt aloitetta, asiat vaan menee.
        Näin siis livemaailmassa.

        Nettitutustumisessa jomman kumman kai pitää ehdottaa tapaamista, joten hän kai sitten on se aloitteentekijä.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Ei mun seurusteluissani koskaan oikeastaan kumpikaan ole tehnyt aloitetta, asiat vaan menee.
        Näin siis livemaailmassa.

        Nettitutustumisessa jomman kumman kai pitää ehdottaa tapaamista, joten hän kai sitten on se aloitteentekijä.

        Naiset ovat kovia tyttöjä luomaan olosuhteita jotta hommat vain menee niinkuin nainen haluaa asioiden menevän. Nainen osoittaa kiinnostusta ja rohkaisee sillä miestä etenemään.

        Mies kyllä tekee siinä mielessä aloitteet, että hän toimii yleensä osapuolena joka lukee tilannetta ja näennäisesti vie sitä, mutta ei koskaan ilman naisen myötävaikutusta.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Mies istuu ravintolassa tiskin äärellä, ja viereen istahtaa nainen. Kohtaaminen johtaa keskusteluun jonka mies aloittaa ihan viattomalla heitolla. Hetken päästä keskustelu on hyvin vapautunutta ja vasta hetkeä aikaisemmin tavanneet mies ja nainen ovat silminnähden ilahtuneita toistensa seurasta.

        Ilta kuluu drinkkejä nauttien ja iloisesti keskustellen. Keskustelussa on ns. imua, ja tunnelman noustessa katonrajaan, mies ilmoittaa naiselle halustaan viettää tämän kanssa yhteisen yön. Nainen sivuuttaa kysymyksen, mutta tunnelma pysyy korkealla ja mies ehdottaa tanssia. Hetken aikaa tanssitaan lähituntumassa, kunnes mies vetää naisen ihan kiinni itseensä, katsoo naista silmiin ja lähestyy naista suudellakseen tätä. Nainen vastaa suudelmaan ja loppu onkin enää vain tyylittelyä matkalla petiin.

        Kumpi teki aloitteen?

        Jos kysymyksessä oli todella baaritiski, mistä ihmiset tulevat tilaamaan juotavaa, niin todennäköisesti saattoi olla sattumaa, että tuo nainen istahti juuri siihen, joten siinä tapauksessa aloitteentekijä oli täysin tuo mies.
        Mutta kuten aiemmin jo sanoin, niin juottoloissa naisten aloitteet on juuri tuota, eli katsotaan kiinostava mies ja mennään läheisyyteen hetkeks aikaa, jolloin miehelle jää pieni hetki siinä aikaa tehdä aloite...Mikäli mies ei tee aloitetta seuraavan 2min aikana, niin nainen poistuu paikalta.
        Kuten sanoin, niin in irl ns. ihan tavallisillakin miehillä on paremmat mahdollisuudet saada vastakaikua ja pääsä tutustumaan naisiin hyvällä supliikilla...Netissä on eri säännöt. Luulin tämän olevan jo kaikille selvää, mutta ilmeisesti näin ei vielä(ään) ole.


      • CamelBoots kirjoitti:

        Jos kysymyksessä oli todella baaritiski, mistä ihmiset tulevat tilaamaan juotavaa, niin todennäköisesti saattoi olla sattumaa, että tuo nainen istahti juuri siihen, joten siinä tapauksessa aloitteentekijä oli täysin tuo mies.
        Mutta kuten aiemmin jo sanoin, niin juottoloissa naisten aloitteet on juuri tuota, eli katsotaan kiinostava mies ja mennään läheisyyteen hetkeks aikaa, jolloin miehelle jää pieni hetki siinä aikaa tehdä aloite...Mikäli mies ei tee aloitetta seuraavan 2min aikana, niin nainen poistuu paikalta.
        Kuten sanoin, niin in irl ns. ihan tavallisillakin miehillä on paremmat mahdollisuudet saada vastakaikua ja pääsä tutustumaan naisiin hyvällä supliikilla...Netissä on eri säännöt. Luulin tämän olevan jo kaikille selvää, mutta ilmeisesti näin ei vielä(ään) ole.

        Minä en tunne nettimaailmaa joten en puhu siitä koskaan.


      • 0tasonen
        Palstamäki kirjoitti:

        Mies istuu ravintolassa tiskin äärellä, ja viereen istahtaa nainen. Kohtaaminen johtaa keskusteluun jonka mies aloittaa ihan viattomalla heitolla. Hetken päästä keskustelu on hyvin vapautunutta ja vasta hetkeä aikaisemmin tavanneet mies ja nainen ovat silminnähden ilahtuneita toistensa seurasta.

        Ilta kuluu drinkkejä nauttien ja iloisesti keskustellen. Keskustelussa on ns. imua, ja tunnelman noustessa katonrajaan, mies ilmoittaa naiselle halustaan viettää tämän kanssa yhteisen yön. Nainen sivuuttaa kysymyksen, mutta tunnelma pysyy korkealla ja mies ehdottaa tanssia. Hetken aikaa tanssitaan lähituntumassa, kunnes mies vetää naisen ihan kiinni itseensä, katsoo naista silmiin ja lähestyy naista suudellakseen tätä. Nainen vastaa suudelmaan ja loppu onkin enää vain tyylittelyä matkalla petiin.

        Kumpi teki aloitteen?

        Nyhverömies ei edes uskalla pyytää naista tanssiin.


      • mklbgflrt
        0tasonen kirjoitti:

        Nyhverömies ei edes uskalla pyytää naista tanssiin.

        Olen minä pyytänyt, mutta eivät ne ole lähteneet.


    • prettylittlething

      Kyllä mä itse sinkkuna ollessani suuntasin parhaimman näköistä miestä kohti. Nyt on sitten seurustelukumppaninani. Eikä vielä ole paremman näköistä vastaan tullut, enkä usko että tuleekaan.

    • mazy

      Mmmm, en sanoisi kympin miestä vaan lähestyttävää miestä. Useinmiten ne lähestyttävät tyypit on rauhallisen oloisia, ehkä yhden, kahden kaverin seurassa.

      Ihan tavallisen näköisiä miehiä, mitkä ei vaikuta ihan ihme hiippareilta. Osaa puhua, muttei hölötä...siis tavallisia miehiä.

      En ole kapakoista koskaan miestä katsellut mukaan, enkä mukaan lähtenyt mutta edellämainitunlaiset kiinnittäneet huomioni patemmin kun muut.

    • mklbgflrt

      Naisten tuijotus ei merkitse mitään.

    • Mietin.vaan

      En pidä itseäni mitenkään erityisen rumana (en kyllä komeanakaan), mutta silti kukaan nainen ei koskaan ole minua tuijotellut eikä aloittanut flirttailua tai minkään sortin muutakaan kiinnostusta minun suuntaani.

      Tarkoittaako se sitä, että olen kuitenkin se nelosen mies, joka ei kerää kiinnostusta keneltäkään, vai onko totuus jossain sillä välillä, että kympin miesten lisäksi kelpaavat ysinkin miehet. Mutta mikä minun arvosanani onkaan, niin se ei ainakaan ole riittävä herättämään minkäälaista mielenkiintoa naisissa.

    • Sipilälle

      Tappamisesta ja katoamisesta tykätään.

    • Kuningater

      Ihanne mies. Pituutta 165cm. Taalasmaa-kalju tottakai, pörheine sivuhiuksineen. Viikset olla pitää, ja väri vaaleanruskea. Kaljamaha kuuluu olla, sekä kaljapullohartiat. Myös länkisääret on eduksi. Säärikarvat saisi olla harvat mutta pitkät, kuin orangilla. Myös orankikainalokarvat pitää olla. Suvunjatkovehkeet ei saa näkyä, täytyy siis olla karvainen pehko, jonne pikkupili piiloutuu karvojen sekhaan. Myös se on eduksi, ettei paljoa puhu, örisee vain jotain. P'rse pitää olla luiskap'rse, sellainen joka vähän roikkuu löysästi. Mahdollisimman vähän rusketusta, sellainen kalkkilaivan katpeeni olis paras, maksaläiskiä mieluiten paljon. Myös silmäpussit on suotavaa, mahdollisimman tummat sinimustat silmänaluiset. Ei saa käyttää deudoranttia, perspirantti on parempi. Kunnon mies haisee hieltä ja p'skalta, sekä kuselta. Jarrutusjäljet alkkareissa eduksi...

    • Semmostase

      Yrittäkää iskeä joku tavis nainen. Tuskin onnistutte. Olette kuitenkin ollut vuosia tai koko elämänne sinkkuna. Naiset kiinnostuu vain komeista miehistä eikä ulkonäkönne ole riittävä jotta nainen kiinnostuisi. Olen itsekkin aika monta aloitetta tehnyt puhutaan noin tuhannesta aloitteesta. Olen ihan normaali työssä käyvä mies, en mikään jännämies. Suomessa on paljon yksinäisiä ja se johtuu naisten nirsoudesta. Olette sinkkuja vain siitä syystä että ette kelpaa naisille ulkonäkönne johdosta. Voitte itse testata sitä tekemällä alotteita naisille.

    • rohkeamyöslivenä

      Peppupupu on oikeassa, ei voisi vaikeamman kaavan kautta selvittää oliko kyseessä kuka jossain kaupassa. V--ttu mitä arvausleikkejä aikuiset ihmiset. Tai sitten pelkkää trollia pönttikseltä kun hätääntyi anan lähtemisestä baariin.
      Hyvä esimerkki pönttiksestä miten netissä on helppo huudella ja leikkiä kovista. Livenä kuitenkin arkana käännetään pää nopeasti pois jos mies vilkaisee, ei ihme että on sinkku.

      • Keskustelumme saa näköjään kriitikoilta myös palautetta. Mikäpä siinä, kai se kuuluu osaksi julkista palstailua.

        Olen minä itsekin antanut palautetta, ja kovaakin sellaista. Kaipa minunkin on kestettävä palaute. Sama koskee myös Pönttöneitiä ja Harmaaritaria, palautteelta ei pääse suojaan.

        Pohdin alkuun, kun selvisi asia jonka tähden Pönttöneiti oli tohkeissaan, että olikohan reaktio turhan voimakas. Kuitenkin keskustelun edetessä mulle tuli vahva ymmärrys sille miksi Pönttöneiti reagoi kuten reagoi.

        Hän siis piti mahdollisena että hän näki minut kauppaliikkeessä, ja tuijotti näkemäänsä miestä pitkän tovin. Vasta kun mies loi Pönttöneitiin tuiman katseen, Pönttöneiti käänsi tuosta säikähtäneenä katseensa poispäin. Käsitin että Pönttöneiti ei kuitenkaan hyvästä valokuvamuististaan huolimatta ollut täysin vakuuttunut siitä että hän näki minut.

        Kaikki kuitenkin muuttui sillä hetkellä kun Pönttöneiti luki avaukseni jälkikirjoituksen jossa kerroin mistä sain inspiraationi tähän avaukseen. Hänen mielessään välähti..."BINGO.....minähän tiesin että se olit sinä, saakelin rotta".

        Ymmärrän kriittistä palautetta, tai sen että se kuuluu julkiseen palstailuun. En siis hauku viestintuojaa, mutta osoitan tässä kohtaa sanani Pönttöneidille josta on tullut minulle sellainen keskustelupalstan ihana lempparityttö:
        Ole huoleti Pönttöneiti, minä ymmärrän kirjoituksesi ja näen että reaktion voimakkuus oli linjassa tapahtumien kanssa sellaisenaan kun ne sinulle näyttäytyivät. Älä jatkossakaan kätke asioita jotka vaivaavat sinua, ainakin minulle voit aina sanoa asiat suoraan.


      • Kiitos tästä. Juuri näin se meni. En yleensä hätkähtele, mutta tilanne yllätti oman uutiskynnyksenikin.

        "osoitan tässä kohtaa sanani Pönttöneidille josta on tullut minulle sellainen keskustelupalstan ihana lempparityttö"

        Ja kiitos tästäkin, riittää lämmintä lokakuulle (pitelee kättä rinnan päällä ilahtuneena). Ai ai, ei sinua raaskisi kouluun päästää (vaikkakin se on ymmärrettävää).

        Joku perii minut sitten palstariesakseen kun opintovapaa alkaa taas pyöriä. :)

        https://www.youtube.com/watch?v=FVFUgCFEUio

        Laitan sunnuntain hyvänmielen hyräilyn vaikka näistä ei pitäisikään, mutta kun kappaleessa tulee niin sopivasti "älä mee" :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kiitos tästä. Juuri näin se meni. En yleensä hätkähtele, mutta tilanne yllätti oman uutiskynnyksenikin.

        "osoitan tässä kohtaa sanani Pönttöneidille josta on tullut minulle sellainen keskustelupalstan ihana lempparityttö"

        Ja kiitos tästäkin, riittää lämmintä lokakuulle (pitelee kättä rinnan päällä ilahtuneena). Ai ai, ei sinua raaskisi kouluun päästää (vaikkakin se on ymmärrettävää).

        Joku perii minut sitten palstariesakseen kun opintovapaa alkaa taas pyöriä. :)

        https://www.youtube.com/watch?v=FVFUgCFEUio

        Laitan sunnuntain hyvänmielen hyräilyn vaikka näistä ei pitäisikään, mutta kun kappaleessa tulee niin sopivasti "älä mee" :D

        Alkuun kiitän biisistä. Tuohan on vanha tekele, mutta kuuntelin sen ensimmäisen kerran eläessäni alusta loppuun, siis kokonaan. En ole tuon tyylilajin suosijoita, tuo ällömakeus aiheuttaa reikiä poskihampaisiini. Nyt tuolla biisillä oli merkitystä, ja ihan vähän pidin siitä. En usko että sinusta tulee kenellekään mitään riesaa, uskoisin että moni muukin pitää sinua palstan ilopillerinä...ainakin yhtenä niistä. Heitän väliin kommenttia palstalle, joten ihan kokonaan et jää vaille huomiotani.

        Kiva kuulla että analyysini meni kohdilleen. Yritän aina kuunnella ihmistä ennenkuin teen johtopäätökseni, näin en lynkkaa ihmisiä suoralta kädeltä.

        Nyt olen kuites lähdössä pienelle happihyppelylle, ja käväisen varmaan syömässäkin. Voi ola että vilkaisen kännykällä palstalle, eli en katoa kokonaan näkyvistä ulkoilunikaan ajaksi. Illan olen kuites palstalla.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Alkuun kiitän biisistä. Tuohan on vanha tekele, mutta kuuntelin sen ensimmäisen kerran eläessäni alusta loppuun, siis kokonaan. En ole tuon tyylilajin suosijoita, tuo ällömakeus aiheuttaa reikiä poskihampaisiini. Nyt tuolla biisillä oli merkitystä, ja ihan vähän pidin siitä. En usko että sinusta tulee kenellekään mitään riesaa, uskoisin että moni muukin pitää sinua palstan ilopillerinä...ainakin yhtenä niistä. Heitän väliin kommenttia palstalle, joten ihan kokonaan et jää vaille huomiotani.

        Kiva kuulla että analyysini meni kohdilleen. Yritän aina kuunnella ihmistä ennenkuin teen johtopäätökseni, näin en lynkkaa ihmisiä suoralta kädeltä.

        Nyt olen kuites lähdössä pienelle happihyppelylle, ja käväisen varmaan syömässäkin. Voi ola että vilkaisen kännykällä palstalle, eli en katoa kokonaan näkyvistä ulkoilunikaan ajaksi. Illan olen kuites palstalla.

        Se on katsos Ananias silleen, kun asiat (kappaleet) sijoitetaan oikeaan kontekstiin niin kolmen minuutin biisikin (jopa mehutiivistemäisen imeläkin) hujahtaa kuin vettä vaan

        (naurahdus)

        Hyvää sunnuntaipäivää ja raikasta reippailua sulle sinne.

        Lähden tästä itsekin vähän liikkeelle ettei päivä mene kokonaan sisätiloissa pyöriessä. Vapaa-ajasta on tullut kallista ja arvokasta, kuten aiemmin puhuimmekin, työelämä ottaa paljon ja välillä miltei kaiken -hip hei, lenkkitossuja jalkaan

        Nährään : )


      • 24solastseason
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Se on katsos Ananias silleen, kun asiat (kappaleet) sijoitetaan oikeaan kontekstiin niin kolmen minuutin biisikin (jopa mehutiivistemäisen imeläkin) hujahtaa kuin vettä vaan

        (naurahdus)

        Hyvää sunnuntaipäivää ja raikasta reippailua sulle sinne.

        Lähden tästä itsekin vähän liikkeelle ettei päivä mene kokonaan sisätiloissa pyöriessä. Vapaa-ajasta on tullut kallista ja arvokasta, kuten aiemmin puhuimmekin, työelämä ottaa paljon ja välillä miltei kaiken -hip hei, lenkkitossuja jalkaan

        Nährään : )

        "Vapaa-ajasta on tullut kallista ja arvokasta,"

        Ei näytä siltä tai sitten s.24 palstailu on elämän kohokohta. Onhan se tietysti noin joillekin.


    • mazylazypop

      Mazyllä oli valokuvamuistia, sekoitat nyt häneen.

      • Ihan totta, Pönttöneiti puhui kasvomuistista.


    • Much_ado_about_nothing

      Enpä voi muuta sanoa, kuin että paljon melua tyhjästä. Neitipönttö lukee avauksen ja kehittää siihen jonkin olemattoman dramaattisen sivujuonteen. Palstan miehet ovat innostuvinaan ja huolestuvinaan. Loppulässähdyksenä kukaan ei olekaan nähnyt ketään. Oisitte nyt vähän enemmän yrittäneet. Pisteitä 1/5.

    • mklbgflrt

      Palstalla kärjistetään. Jos se, että "kaikki naiset vaativat kympin miestä" onkin käytännössä niin että ysikin riittää, tai kasi jos on muuten hyvä ei muuta sitä tosiasiaa, että seiskasta alaspäin miehet ovat naisille ilmaa. Eivät he ainakaan itse tee mitään aloitetta seiskan tai heikomman miehen suuntaan.

    • hmmmmmmmmmmm

      Eiköhän kaikki ihmiset sukupuoleen katsomatta etsi ensisijaisesti niin hyvännäköistä kumppania kuin mihin omat rahkeet riittää. Jos ei oma taso riitä ulkonäöltään 10/10 partnereihin, niin sitten joko hakataan päätä seinään tai lasketaan rimaa.

      Ei se tietenkään ihan niin mene, että kaikki naiset kelpuuttaisivat ainoastaan niitä ulkonäkönsä puolesta täyden kympin tasoisia miehiä, mutta naiset ovat kuitenkin partnereiden suhteen selvästi miehiä valikoivampia, heihin kohdistuu keskimäärin miehiä kovempi kysyntä joten on varaakin vaatia, naiset ovat myöskin miehiä keskimäärin selkeästi "aseksuaalisempia" jne.

      Baareissa ja muissa ns. seksinhakufoorumeilla sitä seksiä tuppaavat saamaan enemmänkin keskitasoa paremmannäköiset miehet, kun taas miehet ovat enemmän sillä ajatuksella liikkeellä, että reikä kuin reikä kelpaa.

      Tuota, että olisit ollut "liian hyvännäköinen" naisille, en kyllä ihan täysin osta. Jos olet ollut jotenkin erityisen hyvännäköinen, niin eiköhän sulla ole ollut mahdollisuudet saada niitä alusvaatemallitason naisia suht. helposti, vaikka olisitkin ollut ns. liian tasokas ulkoisesti jollekin ulkonäöltään vaatimattoman näköisille naisille.

      • "Tuota, että olisit ollut "liian hyvännäköinen" naisille, en kyllä ihan täysin osta. Jos olet ollut jotenkin erityisen hyvännäköinen, niin eiköhän sulla ole ollut mahdollisuudet saada niitä alusvaatemallitason naisia suht. helposti, vaikka olisitkin ollut ns. liian tasokas ulkoisesti jollekin ulkonäöltään vaatimattoman näköisille naisille."

        Sanoinko jossakin ettei minulla olisi ollut naisia?

        Kyllä minulla oli naisia, ja sanoinkin että minun elämäni naisilla on ollut keskimääräistä parempi itsetunto.


      • hmmmmmmmmmmmm
        Palstamäki kirjoitti:

        "Tuota, että olisit ollut "liian hyvännäköinen" naisille, en kyllä ihan täysin osta. Jos olet ollut jotenkin erityisen hyvännäköinen, niin eiköhän sulla ole ollut mahdollisuudet saada niitä alusvaatemallitason naisia suht. helposti, vaikka olisitkin ollut ns. liian tasokas ulkoisesti jollekin ulkonäöltään vaatimattoman näköisille naisille."

        Sanoinko jossakin ettei minulla olisi ollut naisia?

        Kyllä minulla oli naisia, ja sanoinkin että minun elämäni naisilla on ollut keskimääräistä parempi itsetunto.

        Oletan, että keskimääräistä parempi itsetunto tarkoittaa tässä myöskin keskimääräistä parempaa ulkonäköä?


      • hmmmmmmmmmmmm kirjoitti:

        Oletan, että keskimääräistä parempi itsetunto tarkoittaa tässä myöskin keskimääräistä parempaa ulkonäköä?

        Puhuisin mieluummin vetovoimasta, ulkonäkö on vain yksi osatekijä siinä.

        Kaunis pissis on vain kaunis pissis. Nainen jolla on vetovoimaa, erottuu persoonattomien "kaunotarten" keskelläkin.


      • hmmmmmmmmmmm
        Palstamäki kirjoitti:

        Puhuisin mieluummin vetovoimasta, ulkonäkö on vain yksi osatekijä siinä.

        Kaunis pissis on vain kaunis pissis. Nainen jolla on vetovoimaa, erottuu persoonattomien "kaunotarten" keskelläkin.

        Jaa.


    • Ihanpaskapuhetta

      Ei todellakaan pidä paikkaansa.

    • nanannanaa

      Ai miten niin?

    • OmaKokemus

      Niin! No kyllähän nainen vaatisi varmaan vaikka mitä, mutta yleensä kun ei itsekään olla ihan niin virheetömiä, niin menee pohja pois vaateilta. Jossakin 30v kieppeillä yleensä alkaa tulla järkeä päähän, sitä nuorempiin ei kannata aikaa tuhlata.

    • Tutkittu

      Empiirisen monivuotisen tutkimuksen mukaan 8,5 ulkonäkö riittää naisille oikein hyvin, kun siihen yhdistyy huomattava varakkuus. Naisseuraa on tyrkyllä paljon, ja joskus jopa riesaksi asti. Sen kun vain valitsee tasokkaimmista.

    • Noh minuakin tuijotti joku mies mutta hölmöintä oli, että se oli kaupantyöntekiä. Käyn useasti samassa kaupassa mutta ei se ole syy tuijotukseen jouduin katsomaan peilistä, mikä minussa vikana.

      Ehkä se oli se ikävä uimapuku uimahallissa kun tyttö ei sanonut mitään kun oli oudon tuntuinen takapuolesta jotenkin veny ja kysyin- näkyykö mun peppu.
      se sano- ei perä näy. Noh uiman jälkeen ukkoseni tottakai sano minulle oisko näiden aika lentää roskiin perästä oli hajonnut sukkahousunläpinäkyväksi joten peräni näkyi koko uimareissun ajan.

      Ja myöhemmin se tuo tuijotus.

      Tytöltä kysyin miksi valehtelit, sano- ettet muuten oltais menty uimaan.

      Että sellainen juttu.

      • Ehkä se mies näki mut uimassa vai oliko mulla joku kärpänen otsalla tai kuvitellut mut siskoksi. Mutta olin taas niin näkyvä kuin spottivaloissa, että vähän harmitti, iskee vielä ihmiskammo.


      • Nii en tykkää myös että rumia puhutaan lähettyvillä mutta onneksi pystyn vaikuttamaan siihen ettei viljellä sanoja kotonani noita rikkaruohoja.

        En usko pahoihin henkiin,uskon enemmän huonosti kasvaviin korteihin myös hyvällä maalla vaikka muut korret kukoistavat kun heikommat jäävät varjoon ja lakastuvat sekä rikkaruohoihin tukehtumassa ja ympäristön vaikuttavat tuhot näkyvät katkenneissa korrissa. Luonto on armoton.


      • Halun vielä lisätä olet väärässä minä halusin 10 luokan käytökseltään, ei ulkonäöltä.


    • ghjk

      Olet vain yksinkertaisesti niin vitun imbesilli että voi voi.

    • pitkätukka-68

      Kuka helvetti toi MariaSalome oikein on, ja kelle hänkirjoittaa??

      • prmn

        Turusta on ja pitkätukkaista miestä on vailla, johonkin ketjuun oli noin kirjoittanut.


    • Kokenutmies-

      En ole samaa mieltä aloitusesta. Oman kokemukseni mukaan mitä kauniimpi nainen , sitä vähemmän kriteerejä. Minusta vähemmän viehättävä mies voi saada hyvin kauniin naisen. Olen saanut itse kauniita naisia. Kyse on siitä miten käyttäytyy ja miten sosiaalinen olet ja osaatko keskustella. Olen huomannut sen monista miehistä, eivät ole mitään miesmalleja mutta seurustelevat kauniin naisen kanssa. Tietenkin kaikilla on oma mielipide kauniista ja komeasta mutta kokemukseni mukaan luonne ratkaisee.

      • kkkkkkkem

        Yleensä kun mielipidekyselyjä tehdään niin otanta on laaja, tuhansia haastatellaan.
        Sulla täytyy sitten olla omakohtaista kokemusta tuhansista naisista.
        Muutama tapaus ei vielä riitä mielipiteeseen jossa puhutaan kokemuksesta.

        Pari pikkupoikaa syö jäätelöä elämänsä ensimmäistä kertaa, toinen nielaisi jätskin kerralla ja valitteli pääkipua, toinen lipoi säästellen jolloin jäätelö suli ja putosi maahan.
        Eka poika sanoi, kokemukseni perusteella jäätelö kannattaa hotkaista kerralla suuhun.


    • fiksuonkomea

      Tavallisen näköinenkin näyttää täydelliseltä, jos on reipas, fiksu, luotettava, empaattinen ja huumorintajuinen.
      En ole koskaan rakastunut ulkonäön perusteella mieheen, tosin se kaikkein ihanin sattuu olemaan myös komea, minun silmissäni.

    • monillahuonojakokemuksia

      Kaikki varmasti katsoo pidempään hyvän näköistä mutta siihen se sitten jääkin.

      Oma kokemus oli liian komeista miehistä että ne olivat ällöttävän itsekeskeisiä ja narsistisia ja osoittautuvat pettymyksiksi kaikki järkenään. Kuvittelevat saavansa kenet vain.

    Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3650
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2982
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2880
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2758
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2673
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2149
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1897
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      202
      1867
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1837
    Aihe