Harvinasta tuo on edelleen. Toisinpäin on tosi yleistä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005870080.html
Kerran näinkin päin
19
315
Vastaukset
- finatpois
Eipä näytä kalju olevan naisen saamisen este. Tuuheaa pirlotukkaa ei tarvita. Fina-tabut on turhia
- täyskalju.parempi
Selvästi näkee, että Jarnolla olisi sasi-kalju, mutta fiksuna miehenä hän on ajanut kaikki hiukset pois
- pitkätukka-68
täyskalju.parempi kirjoitti:
Selvästi näkee, että Jarnolla olisi sasi-kalju, mutta fiksuna miehenä hän on ajanut kaikki hiukset pois
Täyskalju on ehdottomasti parempi ku sasi tai Sipilä.
- TerveEiFeikkaa
Tää onkin normaali terve avioliitto, kumpaakaan osapuolta ei ole ostettu liittoon. Tapasivat myös tavallista tietä eli kaverin/sukulaisen kautta. En ymmärrä miksei afrikkalainen puoliso kelpaisi siinä missä muutkin, kunhan kohtaa ihmisen ihmisenä. Suhteet joissa toinen on (tavalla tai toisella) ostettu liittoon ei tule toimimaan, ei vaikka kumpikin olisi valkonaamaisia suomalaisia.
- mielipiteeni
Positiivinen uutisjuttu kerrankin.
Ihan kivan näköinen pari.- hyvä_hyvä
Kyllä. Noin päin täysin ongelmaton suhde
- 1plus1
Tämä ei ole hyvä juttu ainoastaan Jarnolle vaan koko miessukupuolelle :)
- mazy
Kyllä näitä pareja meillä päin näkee aika usein. Missä nainen on musta ja mies valkoinen. Että en nyt sanoisi kerrankin näinpäin... :)
Kylpylässä oli kaksi pariskuntaa, jossa mies oli supi suomalainen ja vaimo musta. Yleensä kaupungeissa ainakin näitä pareja näkee useammin. Samahan se on mitä tulee aasialaisiin..
- ottipapalvelijapillun
Ei vittu mikä nyrkin-ja-hellan-väli-belle; "mies on ensimmäinen lapsesi jota sun tulee hoitaa."
- hyvä_hyvä
Nainen on miehen alamainen ihan raamatunkin mukaan
Olipa hieno tarina ja toivottavasti jatkuu samanlaisena eteenkin päin. Aika lailla tulisi "sapuskaa" minulle joka on tottunut tekemään myös noita keittiöhommia.
Tuohan on kaunis tyttö..
Siisti pari.
Vähän sellanen positiivisempi monikulttuurinen pariskunta..
Toisinpäin olis joku tatuoitu punottava lehmä valittamassa rasismista... Vihreä lima valuu suupielistä ja lävärit näyttää siltä kuin ne lähtis kohta käveleen.
:D- Tämä-selvä
Jotkut naiset ne vaan haluaa omaa tasoaan komeamman miehen.
- pitkätukka-68
Ois se silti yks perkele jollen sais käydä edes kahvia keittämässä silloin kun haluan.
- tykkään
Musta tuntuu hyvälle. Panisin kyllä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873675
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813290Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683122On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702760Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502302- 661859
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271819- 361789
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601688