Nainen varmaan katui miesvalintaansa...

...tuossakin tapauksessa sitten jälkeenpäin:

https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/713711-mies-vainosi-entista-naisystavaansa-lahetti-satoja-tekstiviesteja-ja-loi

Varmaan jostain tinderistä oli tuon kahjon löytänyt ja sitten nopeasti yhteenmuutto ja kun ukko paljastui hulluksi ero ja hullu sitten alkoi piinaamaan.

Aika halvalla saa tehdä hullut jännämiehet toisten elämästä helvettiä:

"Käräjäoikeus tuomitsi 42-vuotiaan miehen vainoamisesta 60 päiväsakkoa, joiden yhteissumma on 360 euroa. "

"Tämän takia käräjäoikeus katsoi sakkojen olevan riittävä rangaistus miehen teosta. "

Sekin vielä että myös naisen äiti joutui piinatuksi mutta ei saa mitään korvauksia vaikka itse täysin syytön tilanteeseen. Minusta olisi mennyt oikeammin niin että jännäpiinaajalle kunnon tuomio, vedellä ja leivällä jossan maakuopassa vaikka vuosi-pari niin oppisi olemaan ja naisen äidille ne kolmen tonnin kärsimyskorvaukset. Nainen itse taas olisi saanut maksaa oikeudenkäyntikulunsa koska itse aiheuttanut tilanteen valitsemalla jännän tinder-miehen, menisi sitten vähän niin kuin oppirahoina.

4

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuossa nyt ei tullut eron syytä esille joten voi myös olla että miehellä kilahti kun ero sitten tuli pyytämättä ja yllättäen kuten entisen pääministerin faksi.
      Aika kaukana jännämiehestä jos vaan viestejä lähetti eikä käynyt ovien takana sekä lopetti kun määrättiin lähestymiskielto. Korvaussummat minusta aika alhaiset mutta jos tosiaan tajusi että läikähti yli ja aikanaan lopetti niin kyllähän sakoilla pitäisi päästä. Tohon kun lyötäisiin vankeusrangaistus niin sitä ei tiedä kuinka katkera kaveri kävelisi sitten portista vapauteen.

• Niin mutta sitten jos/kun ei käytännössä rangaista ollenkaan tyyppi tinderöi seuraavan naisen ja senkin naisen täysin tapahtumiin syytön äiti sitten joutuu kärsimään seurauksista. kyllä minusta pitäisi tuollainen käytös katkaista vaikka itsekään en kyllä kalliita vankilavuorokausia pidä hyvänä kun ne joutuu yhteiskunta, siis me muut maksamaan. Maahan kaivettu avokuoppa jossa ristikkokansi päällä tai entisaikainen jalkapuu olisivat mainioita rangaisutsmuotoja, jos täytäntöönpano olisi lämpimien aikaan kesällä kulut olisivat minimaaliset ja saavutettu hyöty maksimaalinen.

• Harmaaritari kirjoitti:

Niin mutta sitten jos/kun ei käytännössä rangaista ollenkaan tyyppi tinderöi seuraavan naisen ja senkin naisen täysin tapahtumiin syytön äiti sitten joutuu kärsimään seurauksista. kyllä minusta pitäisi tuollainen käytös katkaista vaikka itsekään en kyllä kalliita vankilavuorokausia pidä hyvänä kun ne joutuu yhteiskunta, siis me muut maksamaan. Maahan kaivettu avokuoppa jossa ristikkokansi päällä tai entisaikainen jalkapuu olisivat mainioita rangaisutsmuotoja, jos täytäntöönpano olisi lämpimien aikaan kesällä kulut olisivat minimaaliset ja saavutettu hyöty maksimaalinen.

Se on sitten eri juttu jos tämä ei ole ainutkertainen tapahtuma. Mutta jos nyt homma rauhoittui tällä niin uskoisin että ihan ok tuomio.

• Pillujen--asiantuntija

KYllä nainen näki että mies on komea joten äkkiä suhteeseen. Komeat miehet on kilttejä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3685
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3290
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3122
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2760
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      50
      2302
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      66
      1859
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1819
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      36
      1789
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1719
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1688
    Aihe