Nainen joutui elämään kuin ätmi

Mieh

Ja se on uutinen! Sen sijaan meidän samankaltaisten miesten tuska ei kiinnosta ketään.

https://www.is.fi/terveys/art-2000005877990.html

"Toisin kuin muut nuoret aikuiset, 26-vuotias Sanna ei ole opiskellut, matkustellut tai kokenut juuri mitään muutakaan uutta ja jännittävää. Hän pelkää liikaa poistuakseen kotoaan."

En minäkään ole saanut kokea mitään uutta ja jännittävää, ainakaan positiivisessa mielessä, vaikka olen Sannaa vanhempi. Se ero kyllä on että minulle ei lääkäri kirjoita haluamani lääkkeitä ja joudun vieläpä käymään töissä! Uskallan myöskin lähteä ulos mutta siihen se sitten jääkin. Naisia kun ei kannata lähestyä koska sen tietää miten he suhtautuvat köyhään, rumaan, lyhyeen ja yksinäiseen mieheen.

25

344

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarviit naisen hoivaa💕

• jjmhgj

Kotiin lukkiutunut ahdistunut nainenkin löytää kumppanin, mutta ätmi ei koskaan, vaikka ätmi on tekemisissä ihmisten kanssa päivittäin.

• Mieh

Naisille ne asiat vain tapahtuvat.

• En yhtään epäile ettettekö olisi mielenterveysongelmaisia..

• iina987

Kerran kirjoitit että kaikki mielenterveysongelmaiset pitäisi heittää katujyrän alle.

• iina987 kirjoitti:

Kerran kirjoitit että kaikki mielenterveysongelmaiset pitäisi heittää katujyrän alle.

Älä höpötä.

• Niin, onhan se kyllä vähän epäreilua että kun julkisuudessa esitetään syrjäytnyt mies on se syrjäytyminen aina miehen oma vika, syytetään aktiivisuuden ja yrittämisen puutteesta mutta kun kyseessä on nainen kirjoitetaan asiasta hyväksyvään sävyyn eikä kukaan tuomitse esim. sitä että on päässyt työkyvyttömyyseläkkeelle jo 19-vuotiaana vaikka mitään fyysistä vikaa ei ole.

Monikohan mies on samoilla näytöillä saanut eläkkeet, asunnot sun muut. Jos tasapulisesti mentäisiin pitäisi Sannalta ottaa kaikki tuet pois ja pakottaa työllistämistoimiin, aktivointikursseille ja sen sellaiseen ettei elämä menisi kotona makaillessa. Tyttöystävä pitäisi ottaa myös pois, laiska vötkylä vaan käyttää sitä hyväkseen.

• .. HysHys.. Tai Feministisen MatriArkaatin InkvisitonLaitokselta lähetetään Koht Sulle PikaPikaPostia.. ;D

• evryone

Jokainen mies, joka on yhtä mielenterveysongelmainen, kuin Sanna, saa työkyvyttömyyseläkettä.

• hienoahienoa

Sanna on heikko ihminen. Ja täynnä ongelmia, täysin erakko. Mutta ylläri, on saanut miehen! Minä olen sentään miehenä joutunut käymään kouluja ja joudun käymään 5 päivää viikossa töissä etten kuolisi nälkään. Tuo narsisti sen sijaan saa kaiken tekemättä mitään. Narsisti on. Ja käyttää ties kuinka paljon veronmaksajien rahoja, eikä pode yhtään tunnontuskia siitä. Elää jopa ruhtinaallisella työkyvyttömyyseläkkeellä. Vastaavanlaiselle ätmille ei moista myönnettäisi. Elämme kyllä sairaassa dystopisessa yhteiskunnassa, jossa naisia lellitään joka asiassa.

• SoliterniuM1977

Ei hän käytä veronmaksajien rahoja. Hän käyttää valtion hänelle maksamia rahoja. Jokainen työssäkäyvä joutuu maksamaan aina veroja valtiolle. Valtio taas pitää huolta työttömistä, työkyvyttömistä ja muista samankaltaisista ihmisistä näillä verorahoilla. Valtio sen päättää mihin ne rahat menevät. Sen vuoksi on äärimmäisen typerää AINA ottaa tämä heikko argumentti siitä, kuinka työttömät jne elävät veronmaksajien rahoilla ja näin syyllistetään väärin ihmisiä. Valtio ne rahat maksaa heille.

Valita siis valtiolle. Sinun osasi on maksaa verosi valtiolle ihan joka tilanteessa etkä asialle voi mitään. Valtio saa tehdä rahoillaa mitä vaan, ei se ole sinulta pois. Joten oleppa hiljaa tämän argumenttisi osalta.

• tftyiukgydr
        SoliterniuM1977 kirjoitti:

Ei hän käytä veronmaksajien rahoja. Hän käyttää valtion hänelle maksamia rahoja. Jokainen työssäkäyvä joutuu maksamaan aina veroja valtiolle. Valtio taas pitää huolta työttömistä, työkyvyttömistä ja muista samankaltaisista ihmisistä näillä verorahoilla. Valtio sen päättää mihin ne rahat menevät. Sen vuoksi on äärimmäisen typerää AINA ottaa tämä heikko argumentti siitä, kuinka työttömät jne elävät veronmaksajien rahoilla ja näin syyllistetään väärin ihmisiä. Valtio ne rahat maksaa heille.

Valita siis valtiolle. Sinun osasi on maksaa verosi valtiolle ihan joka tilanteessa etkä asialle voi mitään. Valtio saa tehdä rahoillaa mitä vaan, ei se ole sinulta pois. Joten oleppa hiljaa tämän argumenttisi osalta.

Niinpä. Valituksessa voi myös muistaa sen että itse saattaa olla joskus heikoilla ja joutua yhteiskunnan elätettäväksi ja ihan ätminä tämän sanon vaikka itseni elätänkin. Ainakin vielä kun olen työkykyinen.

• nljb

Ai ”hienoahienoa” joutuu myöskin kärsimään valtavista pelkotiloista. Miten sä oikein pystyt töissä käymään, kun sulla niitä hirvittäviä pelkotiloja on niin, ettet uskalla kämpästäs poistua?

• hienoahienoa
        nljb kirjoitti:

Ai ”hienoahienoa” joutuu myöskin kärsimään valtavista pelkotiloista. Miten sä oikein pystyt töissä käymään, kun sulla niitä hirvittäviä pelkotiloja on niin, ettet uskalla kämpästäs poistua?

Minä kuolisin nälkään, jos en tekisi töitä. Toisin kuin naiset. Kärsin kyllä jatkuvasti pahasta olosta, mutta toisin kuin naisia, miehiä ei auteta tällaisissa asioissa. Mutta teen sentään parhaani lievittääkseni tuskaani. Pidän kunnostani huolta ja käyn töissä, koska toinen vaihtoehto on kuolema.

• eimeetasantämäkään

Naisilla on aina sekin etuoikeus, vaikka heillä olisi millaisia psyykkeen ja mielenhäiriön ongelmia tahansa he saavat poikkeuksetta aina parisuhteen kuten Sanna, vaikka onkin elänyt ikänsä neljän seinän sisällä. Mielen ongelmia poteva mies taas ei koskaan, kun "sinulla on huono itsetunto niin" ei jatkoon.
      Eli kaikilla kahjoilla ja mielenterveysongelmaisilla naisilla on aina mahdollisuus parisuhteisiin.

• jhg

Se on ihan miesten tahdosta kiinni. Miksi ihmeessä teille kelpaa kaikki kahjot muijat? Syyttömiä ne muijat siihen ovat, että miehille kaikki kahjot kelpaa.

• Aika moni 26-vuotias ei ole matkustellu tai kokenu mitään uutta...

Koska ei ole rahaa. :D

• asenteestakiinni

Niin ja moni taas on vaikkei sitä rahaa ole, ei joku reililippu nyt maltaita maksa.

• mikäseasenneon
        asenteestakiinni kirjoitti:

Niin ja moni taas on vaikkei sitä rahaa ole, ei joku reililippu nyt maltaita maksa.

Mistähän johtuu että naisilla on aina rahaa matkusteluun, reilaamiseen jne vaikka olisivat työttömiä mutta yleensä parempituloisilla miehillä ei? hmmm......

• asenteestakiinni
        mikäseasenneon kirjoitti:

Mistähän johtuu että naisilla on aina rahaa matkusteluun, reilaamiseen jne vaikka olisivat työttömiä mutta yleensä parempituloisilla miehillä ei? hmmm......

Ei se ole sukupuolesta kiinni, itekin miehenä olen korvauksilla käynyt vaikka missä. Nykyään vielä helpompaa kun netti kulkee mukana.

• mistäasenteesta
        asenteestakiinni kirjoitti:

Ei se ole sukupuolesta kiinni, itekin miehenä olen korvauksilla käynyt vaikka missä. Nykyään vielä helpompaa kun netti kulkee mukana.

Et muuten varmasti käy pelkillä korvauksilla ilman ulkopuolista elättäjää! Tiedän sen ihan reaalielämästä. Asun omistus asunnossa joo ja on velaton autokin tämän vuoden mallia mutta näihin kaikkiin on tarvinu tehdä töitä ne saavuttaakseen. Netto tuloni ovat 2800/kk. Pakollisten menojen jälkeen jää toki säästöönkin mutta sen tiedän tasan tarkkaan jos tuloni tippuisi korvausten tasolle niin ei varmana olisi varaa käydä hyvä jos edes tallinnassa.
        Ja itseasiassa siellä tallinnassa käyntikin on jo suht arvokasta. Olen kyllä varannut reissun Kanadaan kahden vuoden päähän kun on juhlat mutta senkin sai katsella reilusti etukäteen että sai edullisemmin.
        Kysyn vaan millä hitolla nämä korvauksien varassa eläjät reissaa jos ei...... no en sano millä rahastavat retkiään?

• asenteestakiinni kirjoitti:

Niin ja nelikymppisenä ei olekaan sitten varaa tankata autoa. :D

• asenteestakiinni
        mistäasenteesta kirjoitti:

Et muuten varmasti käy pelkillä korvauksilla ilman ulkopuolista elättäjää! Tiedän sen ihan reaalielämästä. Asun omistus asunnossa joo ja on velaton autokin tämän vuoden mallia mutta näihin kaikkiin on tarvinu tehdä töitä ne saavuttaakseen. Netto tuloni ovat 2800/kk. Pakollisten menojen jälkeen jää toki säästöönkin mutta sen tiedän tasan tarkkaan jos tuloni tippuisi korvausten tasolle niin ei varmana olisi varaa käydä hyvä jos edes tallinnassa.
        Ja itseasiassa siellä tallinnassa käyntikin on jo suht arvokasta. Olen kyllä varannut reissun Kanadaan kahden vuoden päähän kun on juhlat mutta senkin sai katsella reilusti etukäteen että sai edullisemmin.
        Kysyn vaan millä hitolla nämä korvauksien varassa eläjät reissaa jos ei...... no en sano millä rahastavat retkiään?

Olen tehnyt yli kuukauden reissuja pelkillä korvauksilla ollessani, tietty siinä joutunut miettimään lippujen ostoa etukäteen mutta niin olen tehnyt töissäkin ollessani.

Reissaajat kun yleensä eivät halua maksaa asunto- ym. lainoja vaan käyttävät rahansa mieluummin kokemuksiin. Se on oma valinta haluaako sen asunnon ja uuden auton ostaa, jos niihin laittaa rahansa niin turha sitä silloin on valittaa jollei muuhun riitä. Tuokin on aivan asenteesta kiinni.

• asenteestakiinni
        KonnaKettu kirjoitti:

Niin ja nelikymppisenä ei olekaan sitten varaa tankata autoa. :D

Just joo, olipas taas niin viisaasti sanottu. Jos ite olet joutunut sitä bensarahaa 20 vuotta säästelemään niin ihan okei, mutta kaikkien ei tartte.

• helppoakuinheinänteko

Vaikkei, suhtkoht siedettävän näköinen, nainen ikinä poistuisikaan kotoaan niin silti saa miehen jos vain netissä heruttelee.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      632
      2732
    2. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      2170
    3. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      425
      2144
    4. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      88
      1894
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      20
      1769
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      67
      1570
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1332
    8. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1240
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      23
      1130
    10. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      25
      1114
    Aihe