Jyystärikaverillani on taas 17v nuorempi sivupano

Naisasialooser11

Mies on parhaassa iässä oleva 52v sonni ja nainen 35v täti. Tuon ikäiselle tädille sopiva on 50 mies vaikka kaverini kelpuuttaakin naisen vain sivupanoksi.

17

301

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oon jo yksi vuotiaana ollut täti virallisesti ettei sinäänsä haittaa tätiksi sanominen.

      • pitkätukka-68

        Mun pikkuveljeni syntyi enona.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Mun pikkuveljeni syntyi enona.

        Nonii,ei nimi vanhenna.
        Olen jo iso-täti kohta 6lapselle.


      • valtakunta kirjoitti:

        Nonii,ei nimi vanhenna.
        Olen jo iso-täti kohta 6lapselle.

        Susta jos vielä tulis jotain kautta *-puoli jollekin sukulaiselle, ni hänhä sais puoli valtakuntaa.

        Aika jännä muuten, kun perheeseen tulee vaikka uus isäpuoli, niin tuleehan niistä lapsistakii sit puolikkaita penskoja. "Miehen saat, mut puolikkaan" laulaa Lauri Tähkä, biisillään, mutta ei taida tätä tarkoittaa. Mutta oisko se sit mies-puoli, ja naispuolinen ois vaimopuoli. Noh, parempia puoliskojahan riittää.


    • Eimuumiota

      Nainen 35v on vielä nuori, eikä mikään täti. Itse en ottaisi edes panoksi parhaat päivänsä nähnyttä 50 v miestä ja ajatuskin jo puistattaa.. 25-30v miehet ihan parhaita ja mies silloin saavuttanut komeushuippunsa.

      • Naisasialooser11

        Sinä et valitse mitään ja 35v nainen ei ole enää vuosiin ollut nuori vaan jo täti-ihminen ja 25v-30v pojanrimpulat eivät vilkaisekkaan sellaisiin päin vaan haluavat 16-20v naisen.

        Jos näkisit jyystärikaverini niin vonkaisit häneltä seksiä, hän saattaisi jopa antaa, hänellä on hyvä sydän ja on ennenkin pannut kurppia, jotka eivät enää miehille kelpaa


    • HotPuma

      50v sonnilla ei enää seiso kunnolla. Mielummin nuoria terhakoita uroksia, kun niitäkin on yllinkyllin tarjolla.

      • Naisasialooser11

        Ei ole ja seisokilla ei ole mitään merkitystä kun se pojanrimpula laukeaa reisille minuutissa ja jyystärikaverillani kyllä seisoo hyvin.


      • HotPuma
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Ei ole ja seisokilla ei ole mitään merkitystä kun se pojanrimpula laukeaa reisille minuutissa ja jyystärikaverillani kyllä seisoo hyvin.

        Ei ei ei. Kyllä nuorempi on aina parempi. On katsos varaa valita. ;)


      • Naisasialooser11

        Ei ole ja sinulla ei ole mitään varaa valita. Pojanklopit tosin panevat kiimahuuruissaan vanhaa rupsakkoakin koska eivät ikäistään kaunotarta saa.


      • HotPuma
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Ei ole ja sinulla ei ole mitään varaa valita. Pojanklopit tosin panevat kiimahuuruissaan vanhaa rupsakkoakin koska eivät ikäistään kaunotarta saa.

        Höps pöps. Kysynnän ja tarjonnan laki ei näemmä ole sinulle tuttu. Valinnanvaraa kyllä riittää. Viimeksi perjantainakin 4 eri miestä kävi juttelemassa ja yhden heistä valitsin...En sitä paitsi edes kaipaa mitään pitkiä seurustelusuhteita.


      • Kaunis.nainen
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Ei ole ja sinulla ei ole mitään varaa valita. Pojanklopit tosin panevat kiimahuuruissaan vanhaa rupsakkoakin koska eivät ikäistään kaunotarta saa.

        Katkeran lerpan säälittävää rutinaa.. Nuoret pojat saavat kyllä halutessaan ikäisiään naisiakin, mutta pointti on siinä, että vanhemman naisen kokemus kiinnostaa, eivätkä huoli mitä vaan.. Kyllä vanhemmissakin naisissa on timmejä ja kauniita monenkin mielestä ja nuoret kollit ymmärtää hyvän päälle!


      • Naisasialooser11

        Eivät saa. älä kurppa valehtele itsellesi. Vanhoilla rupsakoilla on pakko valehdella itselleen, että se kiimainen pojanrimpula saisi nuoremman ja kauniimmankin vaikka ei saisi ja on pakko tyytyä pilaantuneeseen lihaan kiimoissaan. Vanha nainen ei pysty myöntämään, että hän on se johon tyydytään kun ei muutakaan saada.

        Nuorella pojalla ei ole mitään mahdollisuutta ikäiseensä naiseen, siksi he kurppia panevat.

        Sen sijaan 50v panosonni saa halutessaan nuorta ja kaunista naista, naisia ei kiinnosta ikäisensä finninaamat.


      • Kaunis.nainen
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Ei ole ja seisokilla ei ole mitään merkitystä kun se pojanrimpula laukeaa reisille minuutissa ja jyystärikaverillani kyllä seisoo hyvin.

        Kyllä nuoret kollit jaksaa painaa tuntikausia, eräskin kolli jaksoi kolme tuntia painaa. Sori, mutta 50v papoilla ei enää ota kunnolla eteen.. Biologian lait ovat armottomat vanhoille rupu papoille.


    • pillutonMarko

      Jyystäri Marko on lusimassa, joten "täti" jakaa

    • minkkilaukku

      Sivupanos on Crapsissä hyvä laittaa vaikealle kympille. Jos ois nautaeläin tuon ikäne ni eikö tuo ennätys lienis. Onkoha sitä Guinessin kirjassa.

    • kaverille_myös_pillua

      Kaikella kunnioituksella Nallin jyystärikaveria kohtaan joka tuntuu saavan laadukasta pillua mielin määrin vielä viisikymppisenäkin...mutta...mielestäni hänen pitäisi avittaa Nallin HCATM-kaveria saamaan naisen, silleen että hän voisi esim. baarissa saada vähän rumemman naisen YTM-kaverin siivellä siis samalla kun YTM vonkaa samassa pöydästä kauniimpaa naista.

      Kaverille kanssa pillua..se pitää pitää mielessä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1708
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1166
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1054
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      14
      940
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      856
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      261
      802
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      769
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      60
      738
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      726
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      209
      721
    Aihe