Onko kaikki sinkut menneet pinnalliseksi?
Huvittuneena oon Love Islandia katsonyt miten ainakin siinä on vain pinnallisia ihmisiä. Huvittavaa oli vähän aikaa sitten, kun siinä joku uusi vei ”varatun” treffeille, niin lohduttivat tämän treffeille lähtevän tyttöä, että pitää kyllä olla tämän uuden olla tosi kaunis, jos meinaa sinut ohittaa! WTF? Mitä jos sen kanssa vaan juttu luistaisi muita paremmin, mutta olisi yhden kuppikoon pienemmät tissit?
Muutamia muitakin samantyylisiä juttuja tullut siinä ohjelmassa vastaan!
Onko nyky sinkkuus mennyt näin pinnalliseksi tinder aikakaudella?
Itseä näin varattuna nämä vähän ihmetyttää ja huvittaa, kun monet sinkkukaverit tuskailee, kun ei löydä sopivaa ja kaikki tinder tuttavat pitää varmuuden vuoksi vaihtaa paremman toivossa.
Pinnallisuus
8
219
Vastaukset
- pitkätukka-68
Aika pieni otos sinkuistahan tuo ohjelma on, mutta on tuollainen touhu ehkä yleistynyt siitä "kun minä olin nuori".
En ymmärrä miten kukaan jaksaa edes katsoa noita ohjelmia.No eihän noi ohjelmat olekkaan kuin aivovammaisille apinoille: p Ei niitä meidän sukupolvi katso..kertoo aika paljon milleniaaleista.
- evvk-
Yhtään jaksoa en ole katsonut noita samankaltaisia ohjelmia enkä aio katsoa, katsooko joku tosiaan niitä, samanlainen bimbo täytyy olla katsojankin.
- pitkätukka-68
Melkein 130 000 katsojaa tuollakin on. Teemalla esimerkiksi ei ole kuin yksi tuota katsotumpi onjelma, mutta sieltä tuleekin hyvää ohjelmaa.
- Ruma-ätmi
ei siinä ohjelmassa ole yhtään kaunista naista
- kaikkinirsoja
En katsele tollasta soopaa koska olen heteromies, mutta pääasiassa kaikki ovat pinnallisia vaikka väittäisivätkin muuta. Melkeinpä jokainen haluaisi itseään paremman näköisen kumppanin, mutta nykyään netin takia moni kuvittelee sen olevan mahdollista ja nirsoilee.
Kuka helvetti noille ohjelmille antaa katsojalukuja?
Ite aina äkkiä käännän kanavaa..
En muutenkaan hirveästi kattele normi telkkaria..
Netflixiä enempi.
TV-luvat pitäs saaha takasin että voin jättää maksamatta. :DHelevetin rikollista toimintaa periä joku ylevero ja pakottaa maksamaan jostain saatanan suvakki sonnasta..
:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343148
- 971654
- 1361545
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa421385- 911260
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo261139- 561045
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil231989Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270971Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall125970