taas näkyi kun ostoskassit täynnä painavaa kamaa ja kantavat ne autolle tai polkupyörän sarviin tai koriin ja jopa 2-3 isoa kassia ja voivat ottaa lapsenkin vielä syliin ja kantaa ne autolle
kuinka paljon naisilla on voimaa
15
209
Vastaukset
Kantaminen on helppoa verrattuna ylösnostamiseen..
- wanhaämmä
Riippuu matkasta ;)
- miehetvahvempia
No, olen itse vain vähän keskivertonaista pidempi ja luultavasti kevyempi.
En ole ihan yhtä vakuuttunut naisten voimista. Usein kuulee uhoamista kuinka naisilla on voimaa, eikä suhteeseenkaan voi lähteä pienen miehen kanssa kun sitten nainen joutuisi puolustamaan miestä jos vaikka luolamiesklaani hyökkäisi kimppuun savannilla. Että iso mies pitää olla.
Jätin kerran synttäribileissä mun käsipainot (2 x 17,5kg?) sängylle ja naisilla oli ihmeen suuria vaikeuksia nostaa ne siitä telineisiin.
171cm/62kg- wanhaämmä
Mä tunnen enemmän vahvoja kuin heikkoja naisia. Monet noista vahvoista naisista pesee useimmat miehet mennen tullen. Minä myös :)
- pitkätukka-68
wanhaämmä kirjoitti:
Mä tunnen enemmän vahvoja kuin heikkoja naisia. Monet noista vahvoista naisista pesee useimmat miehet mennen tullen. Minä myös :)
Kiva. Tunnenkin oloni hieman likaiseksi.
- pesijämies
wanhaämmä kirjoitti:
Ihan varmasti. Samaa sanovat kaikki naiset.
https://www.reddit.com/r/dataisbeautiful/comments/4vcxd0/almost_all_men_are_stronger_than_almost_all_women/
Kuitenkin faktaa on että lähes kaikki miehet ovat voimakkaampia kuin lähes kaikki naiset.
Keskimäärin samankokoinen mies on naista
- 50% voimakkaampi ylävartalosta
- 30% voimakkaampi alavartalosta
Toisin sanottuna, keskiverto 165cm toimistonörtti pesee useimmat naiset voimassa mennen tullen.
Kun otetaan huomioon kokoero, keskivertomies on naista 80% voimakkaampi ylävartalosta, joka ratkaisee eniten kun nostetaan taakkoja.
Kuitenkin kaikki naiset tuntevat liudan naisia jotka ovat miehiä voimakkaampia, ja pesisivät itsekin miehet mennen tullen.
ps. läski ei ole voimaa. - wanhaämmä
pesijämies kirjoitti:
Ihan varmasti. Samaa sanovat kaikki naiset.
https://www.reddit.com/r/dataisbeautiful/comments/4vcxd0/almost_all_men_are_stronger_than_almost_all_women/
Kuitenkin faktaa on että lähes kaikki miehet ovat voimakkaampia kuin lähes kaikki naiset.
Keskimäärin samankokoinen mies on naista
- 50% voimakkaampi ylävartalosta
- 30% voimakkaampi alavartalosta
Toisin sanottuna, keskiverto 165cm toimistonörtti pesee useimmat naiset voimassa mennen tullen.
Kun otetaan huomioon kokoero, keskivertomies on naista 80% voimakkaampi ylävartalosta, joka ratkaisee eniten kun nostetaan taakkoja.
Kuitenkin kaikki naiset tuntevat liudan naisia jotka ovat miehiä voimakkaampia, ja pesisivät itsekin miehet mennen tullen.
ps. läski ei ole voimaa."Kuitenkin kaikki naiset tuntevat liudan naisia jotka ovat miehiä voimakkaampia, ja pesisivät itsekin miehet mennen tullen." KAIKKI, tottakai. :)
Mun kuplassani on todellakin vahvoja naisia. Mutta toki myös vanhvoja miehiä. Vahvimmat miehet tuosta porukasta ovat vahvempia kuin vahvimmat naiset, se ei varmaan ole yllätys. Noi sun prosentit ei muuten koske yksilöä.
Koska suominainen viehättyy jännämiehistä biologia on tehnyt suominaisista riskejä kantamishommaan niin että jaksavat kantaa jännämiehelle kaljaa lähikaupasta. p..se matalalla ja leveä lantio tarkoittaa sitä että suominainen vaivatta voi tuoda kaupasta jännämiehen kaljat kun ei vaaipu eikä viipu mennessään kun on painopiste alhaalla.
- wanhaämmä
Mä kun oon ymmärtänyt, että nykyaikana suomimies ostaa netistä lavallisen kaljaa ja se tuodaan rekalla ihan kotipihaan saakka.
Mutta ehkä se oli tuollaista kun kuvailit vielä 50-luvulla. - pitkätukka-68
wanhaämmä kirjoitti:
Mä kun oon ymmärtänyt, että nykyaikana suomimies ostaa netistä lavallisen kaljaa ja se tuodaan rekalla ihan kotipihaan saakka.
Mutta ehkä se oli tuollaista kun kuvailit vielä 50-luvulla.Mistäpäin nettiä saa kaljaa kotiinkuljetuksella? Itse ostan kaljalavat marketista ja kannan kävellen kotiin.
Ei jännämiehillä ole luottotietoja tilata mitään lavallisia. Niiden nainen käy omilla rahoillaan lähikaupasta niille hakemassa, kiitokseksi nainen saa olla vielä hengissä jos ei ärsytä jännää.
- wanhaämmä
pitkätukka-68 kirjoitti:
Mistäpäin nettiä saa kaljaa kotiinkuljetuksella? Itse ostan kaljalavat marketista ja kannan kävellen kotiin.
En tiedä mistä, kun en itse juurikaan käytä. Mutta niin nuo kehuvat, jotka juhlia järjestävät.
- wanhaämmä
Harmaaritari kirjoitti:
Ei jännämiehillä ole luottotietoja tilata mitään lavallisia. Niiden nainen käy omilla rahoillaan lähikaupasta niille hakemassa, kiitokseksi nainen saa olla vielä hengissä jos ei ärsytä jännää.
Ei jännämies tarvitse luottotietoja. Se kirjoittaa joulupukille.
Ei ne ostoskassit paljoa paina..
Naiset vaan tekee kaupassa käynnistä niin helevetin ison numeron että sitä luulee niiden ostoskassien olevan tehty lyijystä.
:DNainen on luonnostaan uhriutuja. Niinhän ne on tiskaaminen, ruuanlaitto ja pyykkääminen hiton kovia töitä kun nainen niitä tekee, mies pistää vaan koneen käymään ja valmista tulee ilman marinoita kun kone tekee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232401
- 951526
- 1181274
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18969- 52862
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249861Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo19840MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840- 34795