Minkä ikäinen

seksikästä

nuorin seksikumppani mitä ollut? Paljon oli itselläsi ikää tuolloin?

47

869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14-vuotias, olin itse 16-vuotias

• 14-vuotias ja itse olin täysikänen..

Se huijas mut sänkyyn..

• NainenRuudunTakaa

Näytitkö sille Pekka Siitoin-videoita? :)

• NainenRuudunTakaa kirjoitti:

Näytitkö sille Pekka Siitoin-videoita? :)

En...

Siitintä näytin.

:D

• seksuaalirikos.kyseessä

Se on sitten linnareissun paikka

• Kurppa27
        seksuaalirikos.kyseessä kirjoitti:

Pedofilia on natseille hyvin tyypillistä.

• seksuaalirikos.kyseessä kirjoitti:

Mie luulin että se on täysikänen.. :D

Se tuli sinne tarkotuksenaan bongata vanhempi mies.

Sillä naitatti.

• KonnaKettu kirjoitti:

Mie luulin että se on täysikänen.. :D

Se tuli sinne tarkotuksenaan bongata vanhempi mies.

Sillä naitatti.

tosta vielä 4 vuotta pois etkä siltikään olis uskonu alaikäiseksi..voi vitjat teitä jotain penisotuksia ^-^

• peppupupu kirjoitti:

tosta vielä 4 vuotta pois etkä siltikään olis uskonu alaikäiseksi..voi vitjat teitä jotain penisotuksia ^-^

No olosuhteet, tytön kurvit ja käytöksen huomioon ottaen... En nyt siinä ruvennu henkkareita kyseleen..

Aattelin että on naimaikäinen. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

No olosuhteet, tytön kurvit ja käytöksen huomioon ottaen... En nyt siinä ruvennu henkkareita kyseleen..

Aattelin että on naimaikäinen. :D

Oishan se pitäny tietää kun se niin helotti punasena. :D

• vanhapalstalainenpalaa

21 v, itse olin 23 v.

• nuoretkiihooittaa

15wee ja itse olin ehkä 20-22wee.

Sitten sain 18wee pillua kun olin melkeen 40wee.

Kyllä se nuoripillu tuntuu pirun kiihottavalta aina. vielä ku sais 15weetä maistaa.

• Kyllä minun ollut vuoden nuorempi, nuorin minua itseäni kohtaan.

• ahmadda

an pilluu

• Mjaa, 17 v. oli tuo ja mä olin 16 v.

• Mietin.vaan

16v kun olin itse 21. Henkinen ikäero ei ollut niinkään suuri, enkä ole varma oliko se edes minun edukseni.

• Hyytävä

24v ja nainen 23v. Tapahtui hääyönä.

• Naikkonenlännestä

Mulla on ollut 17 vuotta nuorempaan mieheen seksisuhde. Olin tuolloin itse 38 vuotias.

• 36mies

Eka kumppani oli 14 v , olin 14 itse myös. 30 v harrastin seksiä 17 v tytön kanssa

• näinmeillä_

Nuorin on ollut edellisenä päivänä 17 täyttänyt. Olin itse tuolloin 34.

• pppeer

Minä olin 28v kun sekstailin 16v tytön kanssa ja muutaman viikon oli toinenkin 16v tyttö samanaikaisesti. Ei tullut yllätyksenä kun toinen sanoi ettei ikäisistään pojista ole mihinkään.

• Puumako

Olin itse 20-vuotias ja kumppani 21 v. Suurin ikäero oli, kun mies oli 31-vuotias ja itse olin 50-vuotias. Nainen olen siis.

• wanhaämmä

31-vuotias mies oli siis nekrofiili.

• Puumako

Jep jep. Tässä vainajana kirjoittelen. Sanakirjasta voi tarkistaa sivistyssanojen merkityksiä.

• wanhaämmä
        Puumako kirjoitti:

Jep jep. Tässä vainajana kirjoittelen. Sanakirjasta voi tarkistaa sivistyssanojen merkityksiä.

31-vuotias mies 50 v naisen kanssa on jo nekrofiliaa, ainakin esiaste.

• pppeer

Ei käynyt edes mielessä että harrastaisin seksiä vanhemman naisen kanssa, ei olisi tullut kuuloonkaan.

• irtomuniavaan

Mies oli 28-vuotias, itse olin silloin 47-vuotias.

• prptpypu

Aika vanha jo ollut sun nuorin seksikumppani.

• 17 v ja minä 19 v.

• Puuma.. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

Puuma.. :D

Eiks puumat ole täti-ikäisiä nuoria poikia jahtaavia naisia?

Eihän nyt 19- vuotias ole vielä mikään puuma, jos 17- vuotiaan nappaa. Sama kun mä 21- vuotiaana aloin seurustella just 19-vuotta täyttäneen kanssa. Vierähti useempi vuosi siinä...

Ei oo iso ikäero tuo. ☺️

Nyksä oli 24-vuotias ja mä 33- vuotias kun alettiin yhdessä olemaan. ☺️

• mazy kirjoitti:

Eihän nyt 19- vuotias ole vielä mikään puuma, jos 17- vuotiaan nappaa. Sama kun mä 21- vuotiaana aloin seurustella just 19-vuotta täyttäneen kanssa. Vierähti useempi vuosi siinä...

Ei oo iso ikäero tuo. ☺️

Vanhempia naisia.. :D

Jaahas.. Mikäs sulla siinä 24-vuotiaassa niin viehätti?
        Kovat halut?

;D

• KonnaKettu kirjoitti:

Vanhempia naisia.. :D

Jaahas.. Mikäs sulla siinä 24-vuotiaassa niin viehätti?
        Kovat halut?

;D

Sama ko edelleen, sen kans on enimmäkseen mukavaa elää ja olla. Yhessä oleminen ja eläminen tuntuu luontevalle.☺️

Tokihan meilläkin on erimielisyytemme, mutten uskokkaan että löytäsin mistään miestä jolla on itsetunto, omia ajatuksia ja itsenäinen luonne ja joka olis aina mun kanssa samaa mieltä. Ja toimis kuin robotti mun pään mukaan. Mahdoton yhtälö.🤣

Eikä se olis kivaakaan, jos toinen on liikaa yes chef..alistuu mihin vaan. Mä tarvin ainakin yhtä omapäisen kumppanin mitä itse olen, mutta kohtuullisen järkevän...muuten se ois mun kans pulassa.

• mazy kirjoitti:

Sama ko edelleen, sen kans on enimmäkseen mukavaa elää ja olla. Yhessä oleminen ja eläminen tuntuu luontevalle.☺️

Tokihan meilläkin on erimielisyytemme, mutten uskokkaan että löytäsin mistään miestä jolla on itsetunto, omia ajatuksia ja itsenäinen luonne ja joka olis aina mun kanssa samaa mieltä. Ja toimis kuin robotti mun pään mukaan. Mahdoton yhtälö.🤣

Eikä se olis kivaakaan, jos toinen on liikaa yes chef..alistuu mihin vaan. Mä tarvin ainakin yhtä omapäisen kumppanin mitä itse olen, mutta kohtuullisen järkevän...muuten se ois mun kans pulassa.

Näin olen siis käytännössä ja kokemuksen myötä huomannut olevan. Ei se ikä ja ulkonäkö niinkään, mut kaikki luonteenlaadut ei vaan sovi mun kans yksiin...enkä mä kaikkien. Ilmenee ongelmia joidenkin kanssa..

• KonnaKettu kirjoitti:

Puuma.. :D

puumat on housuissas;D mä unohdin, toi 17 wee oli yks exä. lol mut vaan baaripano niin nuorin tais olla 18-19? v ja minä 32 v : p

• mazy kirjoitti:

Ei oo iso ikäero tuo. ☺️

aivan,en usko että 19 v on vielä mikään täti-ihminen haha:D nykyään kuulee jopa parikymppisten olevan puumia,mennyt vähän käsitteet sekaisin..
        Mutta sulla oli sama juttu,aloit seurustelemaan sen nuoren kundin kanssa? oi niitä aikoja haha ^^, Oho aika iso ikäero nyksälläkin mutta molemmat oli jo yli parikybäsiä..nähtävästi myös nuorempi mies suhde voi toimia hyvin,mukava tietää:)

• peppupupu kirjoitti:

aivan,en usko että 19 v on vielä mikään täti-ihminen haha:D nykyään kuulee jopa parikymppisten olevan puumia,mennyt vähän käsitteet sekaisin..
        Mutta sulla oli sama juttu,aloit seurustelemaan sen nuoren kundin kanssa? oi niitä aikoja haha ^^, Oho aika iso ikäero nyksälläkin mutta molemmat oli jo yli parikybäsiä..nähtävästi myös nuorempi mies suhde voi toimia hyvin,mukava tietää:)

No ei tod ole 19-vuotias nuori flikka mikään täti vielä vuosikausiin. :D

Mun ikäisestä voidaan jo puhua tätinä. Kolmekymppinenkään ei ole mikään täti-ihminen vielä, tokihan jotkut on jo nuorena kuin olisvat vanhuksia tms. olemukseltaan.

Juu, se oli mun naapurin poika toi 19-vuotias, epätoivoinen suhde se oli..mä olin niin in love ja toinen oli vaan hetkun ketkun, että ei se ainakaan toiminut. Oli kova kantapää koulu mulle, tuli ainakin selväksi mimmonen on lusmu ja ketku. :D

Kyllähän nuorempi mies ja vanhempi nainen voi toimia, monilla toimii kun toiseen suhteudutaan ihmisenä eikä ikänä ja vuosilukuina. :)

2010 vuodesta ollaan yhdessä oltu ja muksutkin tehty. Emmä usko, että mua vanhempi mies sen parempi mies olisi, kun toi mua nuorempi mieskään. Luonteestahan kaikki on kiinni. On ihan valopäitä vanhempia ja fiksuja nuorempia. :)

• mazy kirjoitti:

No ei tod ole 19-vuotias nuori flikka mikään täti vielä vuosikausiin. :D

Mun ikäisestä voidaan jo puhua tätinä. Kolmekymppinenkään ei ole mikään täti-ihminen vielä, tokihan jotkut on jo nuorena kuin olisvat vanhuksia tms. olemukseltaan.

Juu, se oli mun naapurin poika toi 19-vuotias, epätoivoinen suhde se oli..mä olin niin in love ja toinen oli vaan hetkun ketkun, että ei se ainakaan toiminut. Oli kova kantapää koulu mulle, tuli ainakin selväksi mimmonen on lusmu ja ketku. :D

Kyllähän nuorempi mies ja vanhempi nainen voi toimia, monilla toimii kun toiseen suhteudutaan ihmisenä eikä ikänä ja vuosilukuina. :)

2010 vuodesta ollaan yhdessä oltu ja muksutkin tehty. Emmä usko, että mua vanhempi mies sen parempi mies olisi, kun toi mua nuorempi mieskään. Luonteestahan kaikki on kiinni. On ihan valopäitä vanhempia ja fiksuja nuorempia. :)

Tai en pidä nuorempaa miestä yhtään vähempää miehenä, kun itseäni vanhempaakaan. Meillä synkkaa kivasti asiat yksiin eri ikäisyydestä huolimatta, eikä iän takia koskaan ole tullut vähätellyksi tai aliarvioiduksi kumpikaan.

Enemmän tuossa on miestä ollut, kun monissa niissä vanhemmissa joita olen tuntenut...

• Poika40v

En ole koskaan saanut pillua. En nuorta enkä vanhaa.

• Nainen_vastaa

15 ja 15

• Nainenvastaa

Nainen 50 itse 14

• pitkätukka-68
      • hmmmm_

Tuostako casesta sä sinne linnaan jouduit?

• pitkätukka-68
        hmmmm_ kirjoitti:

Tuostako casesta sä sinne linnaan jouduit?

En.

En myöskään ole pedofiili, vaikka tiedän et 15- vutias on alaikäinen.

• pitkätukka-68 kirjoitti:

En.

En myöskään ole pedofiili, vaikka tiedän et 15- vutias on alaikäinen.

Oliko valmiiksi korkattu?

• Tindermies

Hähähä olin 17 v ja nainen oli 24 v ja eka seksikumppani. En ole tainnut alle 20 v naisen kanssa olla.

• Dark.Fear

Olin 18 ja seksikumppani oli 55v karvainen mies.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      397
      8553
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      170
      2891
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1232
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1008
    5. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      64
      928
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      916
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      913
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      893
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      852
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      822
    Aihe