Statuksen ilmoittaminen palstalla

sinkkuvaivarattu

Ilmoitatko palstalle, jos statuksesi palstalla muuttuu sinkusta varatuksi? Tai varatusta sinkuksi?
Oletatko automaattisesti että ne kirjoittajat, jotka eivät kerro olevansa varattuja, olisivat sinkkuja?
Miten suhtaudut, jos sinkuna pitämäsi vastakkainen sukupuolen edustaja paljastuukin olleensa koko ajan varattu, vaikka on antanut ymmärtää olevansa sinkku?

57

721

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmoitatko palstalle, jos statuksesi palstalla muuttuu sinkusta varatuksi? Tai varatusta sinkuksi? - Ikävien väärinkäsitysten ehkäisemiseksi voisin ilmoittaakin, olen ilmoittanut olevani varattukin vaikkei se profiilissani luekaan...se ei niin valtava asia ole keskustelupalstan käyttöä ajatellen...

Oletatko automaattisesti että ne kirjoittajat, jotka eivät kerro olevansa varattuja, olisivat sinkkuja? - En oleta, en juuri edes mieti onko vai ei...ihan sama...

Miten suhtaudut, jos sinkuna pitämäsi vastakkainen sukupuolen edustaja paljastuukin olleensa koko ajan varattu, vaikka on antanut ymmärtää olevansa sinkku? - Noh kai sillä on syynsä sooloilla...ei se henkilökohtaisesti muhun mitenkään vaikuta, en etsi täältä itselleni miestä enkä naista, olen täällä vain höpöttämässä..

• mklbgflrt

Minun kohdallani aloittajan kysymys on täysin hypoteettinen. Mihinkä se statukseni sinkusta muuttuisi?

• Hyvä kysymys. Luultavasti en sanoisi mitään. Täällä on aika negatiivinen asenne varattuja kohtaan.

• Kurppa27

Tuo on ihan normaalia deittipalstoilla että mies onkin varattu. Miehet on pettäjiä, kahdeksan miestä kymmenestä on varattu.

• On käynyt mielessä josko ilmoittaisin statuksen muuttumisesta, mutta mennään toistaiseksi vielä näillä (vanhoilla) tiedoilla.

• jo-oli-aikakin

Oletteko menneet pönttiksen kanssa yhteen?

• Mikäs sun statuksen on muuttanut? Tietääkö pönttis? tietääkö statusnainen pönttiksestä?

• Todella kiva kuulla! Paljon onnea! :) Toivottavasti toinen osapuoli on Pönttöneiti.

• Ohhoh, asia ei kiinnostanut (juuri) ketään.

Oletin että vihjaukseni statuksen muutoksesta olisi saanut aikaan enemmän spekulaatioita. En olekaan näemmä enää kiinnostava palstapersoona...

Status on tietenkin pysynyt samana vuosikaudet.

• onnea.onnea
        Palstamäki kirjoitti:

Ohhoh, asia ei kiinnostanut (juuri) ketään.

Oletin että vihjaukseni statuksen muutoksesta olisi saanut aikaan enemmän spekulaatioita. En olekaan näemmä enää kiinnostava palstapersoona...

Status on tietenkin pysynyt samana vuosikaudet.

Oletko pönttiksen kanssa yhdessä?

• onnea.onnea kirjoitti:

Oletko pönttiksen kanssa yhdessä?

Kuten sanoin, status on ollut vuosia sama.

Pönttöneiti ei ole muuttanut siinä mitään.

• Palstamäki kirjoitti:

Kuten sanoin, status on ollut vuosia sama.

Pönttöneiti ei ole muuttanut siinä mitään.

Salaperäisesti olet muotoillut, mutta ymmärsin tuosta että sinkku olet edelleen. Toistaiseksi ei ole siis ilmoitettavaa...jos oikein tajusin?

• mazy kirjoitti:

Salaperäisesti olet muotoillut, mutta ymmärsin tuosta että sinkku olet edelleen. Toistaiseksi ei ole siis ilmoitettavaa...jos oikein tajusin?

Ei tuo vaatine muotoilun tulkintaa, pysyn aiemmin ilmoittamassani.

• Palstamäki kirjoitti:

Ei tuo vaatine muotoilun tulkintaa, pysyn aiemmin ilmoittamassani.

Selvä.🙃

• Aikoinaan Miehen Logiikassa päättelin, että suhdestatuksen ja perheen koon, ammatin jne . ilmoittaminen ei todellakaan ole mitenkään merkityksellistä, koska ajattelin, että kyseessä oli lähinnä varattujen palsta, jossa höpötellään miesten ja naisten ajattelun eroavaisuuksista, miten ne esim. suhteessa ollessa ilmenevät. Eikä kyseessä ollut siis seuranhaku-palsta.

Ajattelin, että jos kerron tarkemmin taustaa, en pysy riittävän objektiivisena ja rehellisenä. Harkitsin olevani myös sukupuoleton aluksi, ennen rekkautumistani. Eli etten olisi kertonut kumpaa sukupuolta olen. Sitten huomasin aika pian, että minun oletettiin olevankin naissinkku, kun en asiaa kertonut, ja mahdollisesti oikein seuraa hakemassa. Yksityisviesteissä (oli silloin käytössä s24:llä) kerroin sitten statukseni ja perhetilanteeni ym. kyselijöille ja muillekin, kenen kanssa viestittelin ja lopulta palstallakin, kun tuli kaikenlaisia ”kenen kanssa seukkaisit” -ketjuja.

Täällä sinkut-palstalla en viitsi kauheasti nykyään notkua, vaikka ML ajettiin alas, koska täällä seuranhaku taitaa olla vielä ilmeisempää, enkä ole enää niin naiivi. Eli aina täällä kirjoitellessa yritän statuksen tuoda ilmi, ettei tule väärinkäsityksiä. Se tekee nykyisistä vastauksistani tosin todella tylsiä ja ennalta-arvattavia, mutta näillä mennään, tässä vaiheessa palsta-historiaa. Eipä kiinnosta aloittaa enää kaikkea alusta, esim. uudella nikillä. Suomi24-palstailu taitaa vedellä viimeisiään omalta osaltani. Muistuttaa liikaa facebookkailua, joka sekin on hiipunut omalta osaltani aika paljon.

Anonyymiys oli se juttu aikoinaan, miksi s24:stä innostuin. Saattoi keskustella mistä vain, ilman sitä painolastia, että joku tietää jotain minusta itsestäni. Ongelma oli siinä, että rekkautuminen muutti homman ”viralliseksi”. Pidin tarkkaan huolen etten narrannut yhtään mitään ja lopulta en edes jättänyt kertomatta yhtään mitään. Anonyymiyden idea katosi.

Esimerkkejä mitä väärinkäsityksiä saattoi ML:ssä tulla, kun minut jostain syystä oletettiin sinkuksi. Gallup-vastauksia siihen aikaan (olen aina tykännyt gallupeista) : Milloin olit viimeksi treffeillä? V:” kaksi viikkoa sitten elokuvissa ja ravintolassa syömässä, sitten taksilla seuralaisen kanssa samaan osoitteeseen ”(olin mieheni kanssa pitkästä aikaa ollut kaksistaan ”treffeillä”, kun lapset olivat hoidossa) Ensiksi vain nauratti kun minusta tuli palstalla yllättäen huikentelevainen sinkku-blondi, koska en ole sellainen koskaan ollut, mutta jossain vaiheessa alkoi häiritä, kun en enää tunnistanut itseäni puolinaisesta totuudesta. Ja jotkut varmaan kokivat tulleensa huijatuksi kohdallani. Se ei silti koskaan ollut tarkoitus.

• "Täällä sinkut-palstalla en viitsi kauheasti nykyään notkua, vaikka ML ajettiin alas, koska täällä seuranhaku taitaa olla vielä ilmeisempää, enkä ole enää niin naiivi."

Minun mielestä ainakin nämä keskustelupalstat ovat keskustelupalstoja ensisijaisesti. Jos joku käyttää seuranhakuun ja väärinkäsittelee ei kai se voi olla muiden keskustelijoiden vika vaan sen käsittelijän itsensä ja jos sattuu luulemaan varattua sinkuksi se on sen oma häpeä, ei sun.

• Harmaaritari kirjoitti:

"Täällä sinkut-palstalla en viitsi kauheasti nykyään notkua, vaikka ML ajettiin alas, koska täällä seuranhaku taitaa olla vielä ilmeisempää, enkä ole enää niin naiivi."

Minun mielestä ainakin nämä keskustelupalstat ovat keskustelupalstoja ensisijaisesti. Jos joku käyttää seuranhakuun ja väärinkäsittelee ei kai se voi olla muiden keskustelijoiden vika vaan sen käsittelijän itsensä ja jos sattuu luulemaan varattua sinkuksi se on sen oma häpeä, ei sun.

Kyllä täällä aika kärkkäästi kommentoidaan, että varatut pois. Siitä olen päätellyt, että varatut koetaan jotenkin uhaksi tai kiusanhengiksi palstalla, jonka nimi on "Sinkut".

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Kyllä täällä aika kärkkäästi kommentoidaan, että varatut pois. Siitä olen päätellyt, että varatut koetaan jotenkin uhaksi tai kiusanhengiksi palstalla, jonka nimi on "Sinkut".

Joo, jotkut toki niin tekee, itse näkisin rikkaudeksi sen että myös varattuja täällä. Ainoastaan se joskus ärsyttää jos joku varattu alkaa kovinkin viisaana kyökkistelemään mutta ihan samoin jonkun sinkun tai eronneen kyökkistelytkin voi ärsyttää. En näkisi yhtään syytä miksi sinä tai jotkut muut varatut olisivat kiusanhenkiä.

• Lähdin itse pois kokonaan facebookista. En olisi ikinä uskonut, että niin käy. Kyllästyin vaan ihan täysin. Täällä kiehtoo myös anonyymiys. Ei se tosin maailmanloppu olisi, vaikka henkilöllisyyteni paljastuisi.

• Mariaaaaaa kirjoitti:

Lähdin itse pois kokonaan facebookista. En olisi ikinä uskonut, että niin käy. Kyllästyin vaan ihan täysin. Täällä kiehtoo myös anonyymiys. Ei se tosin maailmanloppu olisi, vaikka henkilöllisyyteni paljastuisi.

Minuakin tympii facebookki. Lähdin sieltä joskus pois, mutta menin takas kun halusin tietoa eräästä ryhmästä, joka liittyi opiskeluuni. Ja oman asuinseudun tapahtumista...varsinaista muuta käyttöä sillä ei juuri olekaan.

• mazy kirjoitti:

Minuakin tympii facebookki. Lähdin sieltä joskus pois, mutta menin takas kun halusin tietoa eräästä ryhmästä, joka liittyi opiskeluuni. Ja oman asuinseudun tapahtumista...varsinaista muuta käyttöä sillä ei juuri olekaan.

Kyllästyin eniten tykkäysten kalasteluun. Moni piti julkaisuistani ainoastaan siksi, että tykkäisin takaisin, ja he näyttäisivät sivuillaan mahdollisimman suosituilta. Meni kauan, ennen kuin tajusin tämän. Monta orastavaa suhdetta myös kaatui facebookin takia.

• Mariaaaaaa kirjoitti:

Kyllästyin eniten tykkäysten kalasteluun. Moni piti julkaisuistani ainoastaan siksi, että tykkäisin takaisin, ja he näyttäisivät sivuillaan mahdollisimman suosituilta. Meni kauan, ennen kuin tajusin tämän. Monta orastavaa suhdetta myös kaatui facebookin takia.

Mun facekaverit suurin osa ei taida onneksi kalastella tykkäyksiä, mutta itse en vaan jaksa päivittää jokaista käännettä elämässäni tai pienintäkin tapahtumaa viikossa. Joskus tuntuu, että jokaikinen asia on kirjoitettava facebookin seinälle ja jotenin sitä odotetaan kommentoivan...vaikka siihin ei olisi muuta sanottavaa, kun jaa vainiin. :D

No en minä kyllä juuri mitään kirjoitakaan omalle enkä toisten seinälle, lähinnä luen mitä sinne on ilmestynyt ja katson niiden ryhmien juttuja, joihin olen liittynyt tietoa saadakseni...

Välillä menee useampi päivä, kun ei tule katsottua. Unohdan tai jätän monesti myös sähköpostit lukematta, sitten siellä onkin jo monta viestiä ja nekin yleensä koulusta tms. :D

• Klikkasin näköjään tuplana. :)

• Luultavasti kaverisi olivat suomalaisia, ja kaikki sellaisia jotka tunnet. Minulla oli vähän eri tyyli. Jos jokaisesta päivityksestä tykkäsi vaikkapa 30 ihmistä, niin oli työlästä reagoida kaikkiin. Maahanmuuttokysymyksissä olemme samoilla linjoilla, mutta facebookissa oli vaan niin mielenkiintoista tutustua uusiin ihmisiin.

• Mariaaaaaa kirjoitti:

Luultavasti kaverisi olivat suomalaisia, ja kaikki sellaisia jotka tunnet. Minulla oli vähän eri tyyli. Jos jokaisesta päivityksestä tykkäsi vaikkapa 30 ihmistä, niin oli työlästä reagoida kaikkiin. Maahanmuuttokysymyksissä olemme samoilla linjoilla, mutta facebookissa oli vaan niin mielenkiintoista tutustua uusiin ihmisiin.

Kyllä, olet oikeassa. Tunnen jokaisen ja ovat suomalaisia. Mä olin yhdessä ryhmässä, missä oli kipusairauteen liittyen ihmisiä...se oli pakko blokata kun en kestänyt sitä surkuttelun määrää. Tai vertaistuki paikkahan se olikin, enkä enää elä siinä vaiheessa sairautta että tuollainen tuki olisi tarpeen, muutenkaan valittaminen ja surkuttelu...minusta se vie vaan voimat eikä suinkaan anna niitä. Joten jätin sen ryhmän. Siellä olisi pitänyt juurikin olla jatkuvasti peukuttamassa ja lisäämässä murheen määrää. :(

• mazy kirjoitti:

Kyllä, olet oikeassa. Tunnen jokaisen ja ovat suomalaisia. Mä olin yhdessä ryhmässä, missä oli kipusairauteen liittyen ihmisiä...se oli pakko blokata kun en kestänyt sitä surkuttelun määrää. Tai vertaistuki paikkahan se olikin, enkä enää elä siinä vaiheessa sairautta että tuollainen tuki olisi tarpeen, muutenkaan valittaminen ja surkuttelu...minusta se vie vaan voimat eikä suinkaan anna niitä. Joten jätin sen ryhmän. Siellä olisi pitänyt juurikin olla jatkuvasti peukuttamassa ja lisäämässä murheen määrää. :(

Kuulostipas julmalta, sori. Ymmärrän kyllä ne murheet ja vaivat, mutta jotenkin itsellä on luonne että on asioita mitä pitää vaan kestää ja oppia elämään niiden kanssa. Sitten semmoinen valitusrinki imee ne vähätkin voimat loppuun. :(

• mazy kirjoitti:

Kuulostipas julmalta, sori. Ymmärrän kyllä ne murheet ja vaivat, mutta jotenkin itsellä on luonne että on asioita mitä pitää vaan kestää ja oppia elämään niiden kanssa. Sitten semmoinen valitusrinki imee ne vähätkin voimat loppuun. :(

Olin itsekin kipuryhmissä joskus. Järkyttävin "maailma", johon olen törmännyt. Tavalliset ihmiset eivät osaa arvostaa yhtään kivuttomia päiviä, koska se on niin itsestäänselvää. Edes kipupumppu tai morfiini ei auta kaikkia.

• Mariaaaaaa kirjoitti:

Lähdin itse pois kokonaan facebookista. En olisi ikinä uskonut, että niin käy. Kyllästyin vaan ihan täysin. Täällä kiehtoo myös anonyymiys. Ei se tosin maailmanloppu olisi, vaikka henkilöllisyyteni paljastuisi.

En itse aio lähteä facebookista kokonaan, koska tietyt ryhmät ovat tarpeellisia tiedon välittäjiä. Mm.terveyteen liittyvät. Ja onhan se kätevä kanava jakaa kavereille ja sukulaisille kuvia sukujuhlista ja matkoista sekä mainostaa jotain työjuttuja jne. Mutta täytyy myöntää, että kun äitini tuli facebook-kaverikseni, tuntui, että nyt on jo liikaa infoa puolin ja toisin.:D Vanhempani asuvat samassa pihassa ja olemme muutenkin päivittäin tekemisissä. Ei vaan jaksa tiedottaa ja seurata arkipäiväisiä juttuja ja osallistua joka ikiseen haasteeseen. Siitä seuraa vaan sitten facebook-pohdintaa joka ruokareseptistä ja valokuvien ilmeistä, linkkaamastani linkistä ym. Siis äidin taholta:D Ja sen ansiosta ja seurauksena sitten myös muilta sukulaisilta. Eli facebook on nykyään itselleni vähän tahtomattani sellainen sukulais-foorumi. Alunperin se oli mulle opiskelu- työ- ja lapsuudenkavereiden välinen kommunikaatiokanava. Noh, onneksi on messenger ja whatsapp :) Ja instagram, joka tosin perustuu itsellä lähes pelkästään kuviin. Eli ei ole varsinainen kommunikointipaikka.

• Mariaaaaaa kirjoitti:

Itse roiskin tykkäyksiä joka somekanavassa runsaalla kädellä :) En seuraa ollenkaan, onko sama ihminen koskaan tykännyt mistään omasta päivtyksestä, ei sillä ole mitään merkitystä. Instagramissa alan myös seurata ilman taka-ajatuksia. En siksi, että toivoisin saman henkilön tai firman tms. alkavan seuraamaan minua. Tää ei varmaan ole oikeaoppinut tapa someilla, mutta mulla ei olekaan tavoitteena saada paljon tykkäyksiä, seuraajia tai kavereita. Kunhan itse tykkäilen ja seuraan.

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Itse roiskin tykkäyksiä joka somekanavassa runsaalla kädellä :) En seuraa ollenkaan, onko sama ihminen koskaan tykännyt mistään omasta päivtyksestä, ei sillä ole mitään merkitystä. Instagramissa alan myös seurata ilman taka-ajatuksia. En siksi, että toivoisin saman henkilön tai firman tms. alkavan seuraamaan minua. Tää ei varmaan ole oikeaoppinut tapa someilla, mutta mulla ei olekaan tavoitteena saada paljon tykkäyksiä, seuraajia tai kavereita. Kunhan itse tykkäilen ja seuraan.

oikeaoppinut=oikeaoppinen :)

• Exmorsiin

Eikös se ihan tyypillistä ole, että etenkin miehet ilmoittavat statuksen sinkkuna. Osa hakee seuraa myös keskusteluista. Joo parempi flaksi jos on sinkku status, vaikka olisikin varattu. Mikä minä olen tuomitsemaan jos mies on kihloissa ja tuntee itsensä sinkuksi, niin minkäs teet.

• saiskotarkennusta

Mitä tarkoitat flaksilla tässä tapauksessa? Onko tämä palsta siis seuranhakupaikka?

• Itse ilmoitan kyllä jo senkin jos pääsen saman naisen kanssa kolmansille treffeille. Sitten sen että ollaan kävelty käsikynkkää ja viimein jos ollaan yhdessä.
      Todennäköisesti jatkan silti täällä kommentointeja mutta ehkä suunta sitten on se että pyrin avaamaan ajatusmailmani eroja ollessani sinkkuna tai parisuhteessa.

Minulle ihan sama millä statuksella ihmiset täällä notkuvat sillä kyllä sinkuillekin on ihan avaavaa kuulla ajatuksia parisuhteen näkökulmasta.

• Kyllä täällä varattu on joka antaa väärin ymmärtää ja vetoaa ettei proliiliin pidä kirjoittaa siviilisäästyä vaikka on sinkku palstalla eikä heidän tunteista tarvi välitää

Minusta tämän kaltaiset naiset on typeräkäytöksiä
      Proliini ei näy tällä hetkellä kun jollekin oli liikaa ystäviä kohtaa oleva sähköposti suomi24 oma aktivoitu. Mutta varattu olen.

• Miksi se pitäisi profiilissa lukea onko sinkku tai varattu? Onhan täällä puskiakin, jotka ovat sekä että eikä sitä missään heilläkään lue, mutta sen voi kertoa jos kysytään...tai on tarvetta sanoa.

Pitäähän ihmisen osata sen verran kertoa, jos joku lähestyy tutustumisaikeissa...

• mazy kirjoitti:

Miksi se pitäisi profiilissa lukea onko sinkku tai varattu? Onhan täällä puskiakin, jotka ovat sekä että eikä sitä missään heilläkään lue, mutta sen voi kertoa jos kysytään...tai on tarvetta sanoa.

Pitäähän ihmisen osata sen verran kertoa, jos joku lähestyy tutustumisaikeissa...

Etkö sitten osaa sitä ymmärtää mitä eroa nimimerkillä ja anonyymilla?
        Väärinjohdattelu on erityisen rumaa tässäkin.

• valtakunta kirjoitti:

Etkö sitten osaa sitä ymmärtää mitä eroa nimimerkillä ja anonyymilla?
        Väärinjohdattelu on erityisen rumaa tässäkin.

Eipä sillä ole muuta eroa, kuin että nimimerkki on rekisteröity ja puskanikki ei ole. Käyttäytymisessä ei tarvitse olla mitään eroa.

Minuun ei saa yhteyttä sen enempää nimimerkkini kautta, kuin puskanikkinäkään sillä mulla ei ole käytössä nimimerkillä saatavaa sähköpostiakaan...joten olen ihan verrattavissa puskanikkiin senkin suhteen. Nykyisin ei ole privaviestien lähetysmahdollisuuttakaan rekatuilla, joten hyvin rauhassa saa olla rekattunakin.

Tämä helpottaa bottikyselyn ohittamisessa, inboxista löytää kommentit ja erottuu puskanikeistä sinisellä sävyllä...mutta tuota statuksen merkitsemistä en ymmärrä. Miksi se pitäisi kirjoittaa profiiliin? Ei siellä sellaista pyydetä..

Ja sujuvasti olen osannut statukseni aina ilmoittaa palstalla kirjoitellessani. Minä olen varattu ja se status pysyy...jos se joskus päättyisikin, en silti olisi vapaa uusille suhteille.

• mazy kirjoitti:

Eipä sillä ole muuta eroa, kuin että nimimerkki on rekisteröity ja puskanikki ei ole. Käyttäytymisessä ei tarvitse olla mitään eroa.

Minuun ei saa yhteyttä sen enempää nimimerkkini kautta, kuin puskanikkinäkään sillä mulla ei ole käytössä nimimerkillä saatavaa sähköpostiakaan...joten olen ihan verrattavissa puskanikkiin senkin suhteen. Nykyisin ei ole privaviestien lähetysmahdollisuuttakaan rekatuilla, joten hyvin rauhassa saa olla rekattunakin.

Tämä helpottaa bottikyselyn ohittamisessa, inboxista löytää kommentit ja erottuu puskanikeistä sinisellä sävyllä...mutta tuota statuksen merkitsemistä en ymmärrä. Miksi se pitäisi kirjoittaa profiiliin? Ei siellä sellaista pyydetä..

Ja sujuvasti olen osannut statukseni aina ilmoittaa palstalla kirjoitellessani. Minä olen varattu ja se status pysyy...jos se joskus päättyisikin, en silti olisi vapaa uusille suhteille.

Ahaa! No hyvä tietää. Luulin, että sähköpostiominaisuus on vielä käytössä. En ole koskaan yrittänyt käydä siellä, koska ei ole tarvetta. Voin sanoa täällä kaiken minkä haluan.

• Mariaaaaaa kirjoitti:

Ahaa! No hyvä tietää. Luulin, että sähköpostiominaisuus on vielä käytössä. En ole koskaan yrittänyt käydä siellä, koska ei ole tarvetta. Voin sanoa täällä kaiken minkä haluan.

Ei se käsitykseni mukaan automaattisesti lähde toimintaan, korjatkoon joku jos olen väärässä. Mutta itse en ole koskaan mitenkään aktivoinut ainakaan nimimerkin mahdollista sähköpostia. Joskus se piti mielestäni aktivoida ja ottaa käyttöön rekisteröitymisen yhteydessä?

Hyppäsin sen yli...kerran kokeilin laittaa itselleni sähköpostia nimimerkin mukaiseen osoitteeseen ja ei se perille tule, kun ei ole aktivoitu. Ts. ole otettu käyttöön. En sitten tiedä onko sitä mahdollista ottaa jälkeenpäin mitenkään, jos haluaa ottaa käyttöönsä?

Joku viisaampi osaa ehkä kertoa. Ja löytyy varmaan suomi24 ohjeistakin jostakin...

Juu, en kans koe tarvetta mahduttaa elämääni enempää ihmisiä mistään, palstoilta tai irl. Niitä on nyt jo tarpeeksi mitä pitäisi jaksaa huomioida. Edes sillä sähköpostilla tms.

Käsittääkseni Valtakunta tykkää tutustua uusiin ihmisiin täältä ja sähköpostitella, mutta se ei taas ole mun juttuni. Joten koen ettei sillä ole väliä selitellä mitään ehtojakaan tuonne profiiliin, olen muuten varattu ja jos laittelet viestiä muistakin se tms.

• mazy kirjoitti:

Ei se käsitykseni mukaan automaattisesti lähde toimintaan, korjatkoon joku jos olen väärässä. Mutta itse en ole koskaan mitenkään aktivoinut ainakaan nimimerkin mahdollista sähköpostia. Joskus se piti mielestäni aktivoida ja ottaa käyttöön rekisteröitymisen yhteydessä?

Hyppäsin sen yli...kerran kokeilin laittaa itselleni sähköpostia nimimerkin mukaiseen osoitteeseen ja ei se perille tule, kun ei ole aktivoitu. Ts. ole otettu käyttöön. En sitten tiedä onko sitä mahdollista ottaa jälkeenpäin mitenkään, jos haluaa ottaa käyttöönsä?

Joku viisaampi osaa ehkä kertoa. Ja löytyy varmaan suomi24 ohjeistakin jostakin...

Juu, en kans koe tarvetta mahduttaa elämääni enempää ihmisiä mistään, palstoilta tai irl. Niitä on nyt jo tarpeeksi mitä pitäisi jaksaa huomioida. Edes sillä sähköpostilla tms.

Käsittääkseni Valtakunta tykkää tutustua uusiin ihmisiin täältä ja sähköpostitella, mutta se ei taas ole mun juttuni. Joten koen ettei sillä ole väliä selitellä mitään ehtojakaan tuonne profiiliin, olen muuten varattu ja jos laittelet viestiä muistakin se tms.

kysymyksenä ei olekaan yhteyden ottamknen vaan välttää turha väärin ymmärrys.
        Väärin johdattelu on tarkoituksellisesti väärin kohtelua. Varsinkin kun tiedostat silloin kun sinkku palstalla on paljon on hyvä pitää esillä siviilisääty kun emme varsinkaan kuuluta tänne.

• valtakunta kirjoitti:

kysymyksenä ei olekaan yhteyden ottamknen vaan välttää turha väärin ymmärrys.
        Väärin johdattelu on tarkoituksellisesti väärin kohtelua. Varsinkin kun tiedostat silloin kun sinkku palstalla on paljon on hyvä pitää esillä siviilisääty kun emme varsinkaan kuuluta tänne.

No jos yhtään on lukenut mun juttuja varmasti on perillä myös statuksestani. Että olen varattu enkä etsi täältä seuraa. Ja tarvittaessa voin sen myös uudelleen sanoakin. Mielestäni en siis johda ketään harhaan, enkä automaattisesti oleta muutenkaan jonkun ihastuvan itseeni ja haluavan seuraani.

Enkä pidä tätä seuranhakupaikkana. Vaan keskustelupalstana. Siksees, mikään status ei estä mitään, jos siitä ei välitä puolin tai toisin...niimpä se on sama mitä profiilissa lukee, jos käytöksellään kumminkin vesittää sen.

• mazy kirjoitti:

No jos yhtään on lukenut mun juttuja varmasti on perillä myös statuksestani. Että olen varattu enkä etsi täältä seuraa. Ja tarvittaessa voin sen myös uudelleen sanoakin. Mielestäni en siis johda ketään harhaan, enkä automaattisesti oleta muutenkaan jonkun ihastuvan itseeni ja haluavan seuraani.

Enkä pidä tätä seuranhakupaikkana. Vaan keskustelupalstana. Siksees, mikään status ei estä mitään, jos siitä ei välitä puolin tai toisin...niimpä se on sama mitä profiilissa lukee, jos käytöksellään kumminkin vesittää sen.

Ja jos noin ajattelee alunperinkin, ettei me kuuluta tänne niin miksi olla täällä? Mitenkään se statuksen mainitseminen ei tee meistä sen enempää tänne kuuluvia. Eikä statuksen sanominen voi olla niin vaikeeta, jos se jotakin kiinnostaa. :)

• mazy kirjoitti:

Ja jos noin ajattelee alunperinkin, ettei me kuuluta tänne niin miksi olla täällä? Mitenkään se statuksen mainitseminen ei tee meistä sen enempää tänne kuuluvia. Eikä statuksen sanominen voi olla niin vaikeeta, jos se jotakin kiinnostaa. :)

• mazy kirjoitti:

Ja voisi kysyä, että olenko joskus jotenkin peitellyt statustani tai ollut kertomatta, että olen varattu? Usein kumminkin puhun miehestäni ja perheestäni. Nykyisestä suhteesta jne. Jos noista ei vielä ymmärrä, mikä on mun status vika on lukijassa ei kertojassa. :D

• mazy kirjoitti:

seuranhaku paikka tämä on heille ,jolla on haku päällä.
        Jatkossa tuon esiin siviilisäätysi kun huomaan sinun käyttäytyväsi väärin.

• valtakunta kirjoitti:

seuranhaku paikka tämä on heille ,jolla on haku päällä.
        Jatkossa tuon esiin siviilisäätysi kun huomaan sinun käyttäytyväsi väärin.

No aika monet ilmoittaa, ettei etsi täältä seuraa ja heillähän on itselläänkin vastuu tarkistaa mimmoista seuraa ovat hakemassa ja onko joku varattu vai ei. :)

Pätee kaikkialla, myös netissä.

Sen saa vapaasti ilmoittaa vaikka joka viestissä. Ole hyvä. Tee palvelus. :)

• mazy kirjoitti:

Itse en uskalla avata sähköpostia, jos sellainen on. Voin hyvin kuvitella, millaista sisältöä siellä olisi. :)

• mazy kirjoitti:

No aika monet ilmoittaa, ettei etsi täältä seuraa ja heillähän on itselläänkin vastuu tarkistaa mimmoista seuraa ovat hakemassa ja onko joku varattu vai ei. :)

Pätee kaikkialla, myös netissä.

Sen saa vapaasti ilmoittaa vaikka joka viestissä. Ole hyvä. Tee palvelus. :)

Sen olen aiemmin tehnyt rouva zorrolle ilmoitin kun käyttäytyi huonosti ja siviilivisäädynkin toin esiin.

Itse koen vain ajattemattoman virheistä oppimista pois, jokin kerta ymmärtää niitä muitakin huomioida sanoin paremmin.

• Mariaaaaaa kirjoitti:

Itse en uskalla avata sähköpostia, jos sellainen on. Voin hyvin kuvitella, millaista sisältöä siellä olisi. :)

Heh, no palstan meiningistä saa aika hyvin jo osviittaa mitä siellä voisi olla. :D

• mazy kirjoitti:

Kuin olet huomannut ettei kaikilla palstoilla ole liikettä tai kiinnostusta arkipäivän asioista tai itsestä huolehtimista.

Ystävä palstalla ei liikettä ole päivittäin eikä oikein parisuhde palstalla. Itse haluan auttaa ihmisiä kun taas yksinäisyys on kovin kortilla, nyky ongelma.
        Itselläni ei ole ystäviä joilla on samat jututjoten kuittaituu sillä sekin kaipuu että on jotain ketä auttaa ja saada myös henkisesti joku joka ovastaa.

Eikä sit tämäkään palsta ei aina vetoa kun ei oikein kaikki asiat kiinnosta täällä uskon varmaan itselläni tulevan joko vanhuus tai masennuksen oireita kiinnostusten katoaminen.

• Mariaaaaaa kirjoitti:

Voin kertoa ettei siellä mitään ole.

• valtakunta kirjoitti:

Kuin olet huomannut ettei kaikilla palstoilla ole liikettä tai kiinnostusta arkipäivän asioista tai itsestä huolehtimista.

Ystävä palstalla ei liikettä ole päivittäin eikä oikein parisuhde palstalla. Itse haluan auttaa ihmisiä kun taas yksinäisyys on kovin kortilla, nyky ongelma.
        Itselläni ei ole ystäviä joilla on samat jututjoten kuittaituu sillä sekin kaipuu että on jotain ketä auttaa ja saada myös henkisesti joku joka ovastaa.

Eikä sit tämäkään palsta ei aina vetoa kun ei oikein kaikki asiat kiinnosta täällä uskon varmaan itselläni tulevan joko vanhuus tai masennuksen oireita kiinnostusten katoaminen.

Tottahan täältä saa ystäviäkin etsiä ja löytää, jos semmoiseen tarvetta ilmenee. Mutta mulle riittää ihan tuttavuus vain näin kirjainten välityksellä. Itsekin tutustuin helpommin aikoinaan ihmisiin palstoilla, mutta huomasin pian ettei mulla oikeastaan ole voimavaroja pitää yllä sitä mitä multa ystävänä odotetaan. Niinpä koen paremmaksi olla haalimatta mitään uutta mitä en jaksa ylläpitää ja näin säästyy muutkin mielipahalta.

Liika on liikaa...pystyn hetkelliseen aktiiviseen kanssakäymiseen, mutta hyvin pian jo väsähdän jos odotetaan jatkuvaa yhteydenpitoa ja aktiivista kanssakäymistä. Minua ei ole luotu sellaiseen. :)

• Minä olen huono yhteyden pitäjä sen vuoksi kaikki ystävätkin katoaa, jos heillä ei ole asiaa.
        En ole koskaan se aktiivi osapuoli.

• mazy kirjoitti:

Tottahan täältä saa ystäviäkin etsiä ja löytää, jos semmoiseen tarvetta ilmenee. Mutta mulle riittää ihan tuttavuus vain näin kirjainten välityksellä. Itsekin tutustuin helpommin aikoinaan ihmisiin palstoilla, mutta huomasin pian ettei mulla oikeastaan ole voimavaroja pitää yllä sitä mitä multa ystävänä odotetaan. Niinpä koen paremmaksi olla haalimatta mitään uutta mitä en jaksa ylläpitää ja näin säästyy muutkin mielipahalta.

Liika on liikaa...pystyn hetkelliseen aktiiviseen kanssakäymiseen, mutta hyvin pian jo väsähdän jos odotetaan jatkuvaa yhteydenpitoa ja aktiivista kanssakäymistä. Minua ei ole luotu sellaiseen. :)

Enkä odota että ystävä pitää yhteyttä vaan sen että muistaa minut ettei tarvi monesti hokea samoja asioita.

• mazy kirjoitti:

Ei minunkaan. Tykkään olla tekemisissä silloin kun siltä tuntuu, ja on oikeasti jotain asiaa. Ahdistun, jos ystävyys on liian intensiivistä ja vaativaa pakkopullaa.

• valtakunta kirjoitti:

Voin kertoa ettei siellä mitään ole.

Kiitos tiedosta.

• Tämä-selvä

Ei palstalaisten ätmi status muutu mihinkään joten turha teidän vatvoa asiaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      88
      10063
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      66
      2885
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      20
      2316
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      158
      2079
    5. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      22
      2037
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1961
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      31
      1833
    8. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      52
      1826
    9. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      103
      1522
    10. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1286
    Aihe