Mistä mahtanee johtua se, että sinkut-palstan häiriköistä suurin osa on kotoisin Turusta?
Miksi palstalla on turkulaisten yliedustus?
15
310
Vastaukset
- arvaus
Turussa käytettiin paljon talidomia?
Hyvät yöt Turkkuseen, palstis painelee maate.
- Goodidea
Nukuhan tosiaan välillä pää selväksi. Huomenna uusi päivä.
- yömyssysgö
Goodidea kirjoitti:
Nukuhan tosiaan välillä pää selväksi. Huomenna uusi päivä.
Kyllä, pää selvenee taas.
- turkkusen.poikii
Ap myös itse selvästi.
- Nainen39vee
Peris kirjoittaa kymmenellä valeprofiililla ja sitten DarkFear-trolli niin kyllähän siinä Turkua alkaa olla liiankin kanssa.
- trolli
Hyvää huomenta, Turusta! Menen tekemään muropiparitaikinaa muutaman kilon ja maustan sen erimakuisiksi pikkuleiviksi ennen paistamista. Lounaan jälkeen pääsen vasta pikkuleipä talkoisiin... sen taikinani kanssa. Taikina saa sitä ennen rauhassa tekeytyä kylmäkaapissa, muutamia tunteja.
Älkää nyt hyvät palstalaiset hermustuko, kyllä meistä turkulaisista pääsette eroon hyvin pian, kun rekistöröitymis pakko tulee... mä ainakin tipahdan automaattisesti pois, häiritsemästä teitä.
Sitähän Palstamäki on monta moninituista kertaa jo riemuinnut täällä, ei toivotut pudotetaan pois!
Mukavaa lauantaipäivän jatkoa, kaikille!
. - Juoksevahunaja
Sieltä suunnaltahan olet sinäkin👍 ja kun ottaa huomioon sun kaikki muut profiilit niin turku on yliedustettu yhden trollin toimesta.
- trolli
Älä puhu paskaa ja läpiä päähäsi! Mulla on vain yks nikke kerrallaan käytössä ja tällä mä uskallan sanoa kaiken sanottavani... niin sulle kuin mullekin! Mulla on ollut muitakin nikkejä, mutt koska joku on niihin aina tykästynyt ja ottanut ne haltuunsa, mä olen ollut pakotettu tekasemaan uuden nikken itselleni... se kun nyt on ollut joku nikke pakosta oltava.
Jostain syystä tuo trollivaras nyt karttaa tätä nikkeäni... kas kummaa! =´D Kuis arvasinkin!
Ja onnittelut loistavasta päättely kyvystäsi; mä olen kuin olenkin turkulainen, terveissii Turust!
- Pillujen--asiantuntija
Turussa on paljon asukkaita joten ätmejä on kymmeniä tuhansia.
- trolli
Jaa miten sen nyt ottaa ja miten lasket... noita maleskelu luvallisiakin on Turussa jo 21000 niin vedä kuule huumorisi siitä! Kohta yksin kulkevat turuttaret kulkevat varma kaveri kainalossaan... ilman varmistinta, tai hommartaan kevyempi rynkky malli.
Sako M95.sitähän sotilaspoliisitkin käyttää... uskoisin sen takaavan naisrauhan täälläkin.
Ätmeiksi mä luettelen uussuomalaiset... kun ei niillä valtaosalla ole naista mukaan tullut otetuksi, yksin pojat ovat maailmalle joutuneet lähtemään...turvaa hakemaan.
Joka hameenhelmasta sitä turvaa nyt partalapset hakee... valitettavasti.
Muuten sun asiantuntevuus; vähän joka-alalla on hukassa... sellainen mutu tuntemus mulla.
Oon kyllä miettinyt Turkuun muuttoa mut sit on jäänyt.
- kultamuna
Rose saisi Turussa oikeaa kultamunaa
eikä tarttis suihkuletkua muuhun,
kuin karvapillun pesuun
- åboa
Ei häirikkö Paskamäkikään ole Turussa käynytkään
eikä tänne huolitakaan lässyttäjiä .. Tutkasi on Rikki.. Selvästi Suurinta HäiriKöintiä Palstalle kylvetään Stadin Suunnalta.. ;D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4361264- 641116
- 61852
- 61805
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18727Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k100713- 72694
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49671- 60657
- 26653