Olen tässä viime viikkojen aikana postannut muutamia musa kappaleita palstalle.... ne häipyvät melkein saman tien. Kyseenalainen sensuuri-Botti ilmeisemmin poistaa ne. Nuuska tässä epäili ett hänen postaamaa musiikkiaan olis ollut poistossa... Kyllä se oli mun postaamaa musaa hänen ketjuunsa; Myrkylliset unelmat jne. ... taisi olla niin myrkyllisiä mun valtsemat biisit, ett poistettiin ihan yleisen myrkytys uhan pelossa listauksesta!
Ihan samoin on käynyt muutamille viesteillenikin... eivät kaiketi miellytä kaikkia henkilöitä. Tosin mä en ole niissä mitään hävytöntä kirjoittanut, siis sellaista mitä ei sääntöjen mukaan saa kirjoittaa.
Harmaaritarille mä näköjään saan postata; mitä tahansa kehtaankin yleensä kirjoittaa... ei iske sensuuri niihin; nilkkaan potkimisiin alkuunkaan! Pikkasen puolueellinen tuo sensuuri botti ON!
Viimeeks eilen puolen yön paikkeilla käytyä sanasotaa ei pahemmin sensuroitu... ilmeisesti liian moni seuras sitä lähes livenä, joten muutama kuitenkin olis ehtinyt sen viestin lukeen.
Oishan se *poistettu viesti* ollut sen jälkeen yleisen ihmettelyn kohde; ett miks poistettiin?
Niin sinnepä jäi, ja näyttää siltä ett siellä pysyy... ellei palstan oma viestienpoistattaja ... valtakunnansyyttäjänviraston hoitaja nenäänsä tähänkin asiaan tunge!
Ja lopuksi terveisiä ystävälleni Nuuska Muikkusel... ystävällisen halauksen kera! ;))
Tehdäänpä oikein oma aloitus aiheesta, jospa se sitten myös pysyisi palstalla!
7
200
Vastaukset
- trolli
Nostanpa nyt tämänkin postauksen kokonaisuudessaan kaikkien luettavaksi... kiusallanikin.
Laitoin tämän päivällä tänne, kokeeksi... kauanko pysyy palstalla ja miten pian katoaa sensuroituna.
No, löytyihän se tuolta ns. pakan alta lopulta, kun tarpeeksi kauan selasin sivustoa taaksepäin.
Todeten etti botti ole kuitenkaan tähän syöttiin tarttunut.
Ei mulla muuta sanottavaa... kuin ett olen postannut musasta;
esim. syyt biisin valintaan ...Kaunis texti ja mukava sävel.
TICKET TO HEAVEN LYRICS - DIRE STRAITS
https://www.youtube.com/watch?v=E1Inw-0lqY4 Tiedätkö, mullekkin tehtiin ihan ihme poistoja,tuolla aikaisemmin kun tappelivat kuka oli historian kovin jännämies hitler vai stalin,tapatuksissa niin en saanut lisätä Maoa..nope,kaikki mun mao viestit poistettiin lol täällä ei saa puhua maosta: p
- trollli
No ihan hyvä valinta sinullakin. Mä olisin valinnut Afrikkalaisen muslimistin ja hirmuhallitsijan, oman kansansa murhaajan ja valkoisten sortajan Idi Aminin. Kuulin tämän hallitsijan nimen ... ja luin netistä lisää miehestä; joka kannatti itseään kantotuolissa, kantajina 4kpl valkoisia liikemiehiä jotka hän oli tehtävään valinnut ja kaapannut!
Sellainen sankari, naisia valkkas sen mukaan... kuka nyt silmää sattui miellyttämään, yks lysti kenen tytär, äiti tai puoliso oli... tai alaikäinen. Todellinen herrasmies Ugandasta!
"Harmaaritarille mä näköjään saan postata; mitä tahansa kehtaankin yleensä kirjoittaa... ei iske sensuuri niihin; nilkkaan potkimisiin alkuunkaan! Pikkasen puolueellinen tuo sensuuri botti ON!"
:D itsekin olen kyllä ollut vähän ihmetellyt miten hyvin minun viestit saa olla rauhassa poistoilta, no nyt tänään oli yksi ihan asiallinen poistettu Palstamäen ketjusta mutta siinä oli jonkun muun kommentti ylinnä varmaan sen vuoksi lähti. Mutta botti tosiaan ehkä on vähän puolueellinen, meidän hyvisten puolella, ehkä sekin on omaksunut 50-lukulaistyyppisen naisihannekäsityksen, sehän on vain loogista ja oikein :D- Kusetustailmassa
Mä koitin poistaa sitä yhtä runkkarin laittanutta aloitusta pois, muuta ei lähtenyt. Oli aijaan kuva, missä mulkku ja mälli lenti.
Kun protestoin sitä siinä, se lähti pois se kommentti. Täällä on mun mielestä puolueelinen ja osallistuva moderaattori. .. Kyllä Siellä on Poistettu&Poistatettu Sunkin viestejä, mutta.. Khyl mä olin Tällä kertaa Oikeassa, että mun Kommentti se oli.. Vastasinkin sinne, että mistä sen.. Tierän VarmuuRel.. ;P
.. Ja Juuh.. Botin piikkiin voi laittaa Osan (esim. jos sillä menee joskus PeliKaaniTurBiiniin LontoonMurteisista Nimikkeistä jne.), mutta jotkut AmmattiPoistattelijat ovat Khyl Varpisti monesti asialla, koska esim. Sama Biisi Täysin Samalla Nimikkeellä on saanut olla monesti rauhassa jossain toisessa ketjussa jne.. ;P
.. Terkkuja Vuan Sinnekin.. =)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62941
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111851Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla277824- 58758
- 55673
- 57580
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k93579Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45576- 23566
- 79554