Yksinäisyys on vaarallisempaa kuin ylipaino

olkaa.ystäviä.toisillenn

26

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei.reilua

Eipä tuossakaan artikkelissa mainittu että yksinäisyydestä kärsii erityisesti miehet. Naisillahan on aina pillulla hankittu sosiaalinen piiri ympärillä, mikä sisältää 1-2 fuckbuddya sekä ison joukon kamupoikia. Ei nainen tiedä yksinäisyydestä mitään!
      Vai miltä kuulostaa sellainen asia, kun kaupan kassalla et meinaa omaa ääntäsi tunnistaa, koska kassahenkilö on ensimmäinen tyyppi lähes viikkoon kenelle puhut?

Tiedän että mazy ja kumppanit tulee pian pilkkaamaan uli ulilla mutta sainpahan sanotuksi.

• Mietin.vaan

Miksi et voisi hankkia itsellesi miespuolisia ystäviä? Tai ryhtyä vaikka vapaaehtoistyöhön. Siellä tapaa ihmisiä, etkä ole enää yksinäinen.

• Nainen39vee

Taas tätä samaa vikinää ja vinkumista. Olenkin jo monta kertaa sen sanonutkin ja sanon taas - ei kiinnosta.
        Me naiset kun emme halua sinun kaltaisia säälittäviä reppanoita ympärillemme - parempaakin seuraa on pilvin pimein tarjolla.

Itse asiassa lähtisinkin suosittelemaan vinkuintiaanille ratkaisuksi itsemurhaa - mitä nopeammin, sen parempi.

• SoliterniuM1977
        Nainen39vee kirjoitti:

Taas tätä samaa vikinää ja vinkumista. Olenkin jo monta kertaa sen sanonutkin ja sanon taas - ei kiinnosta.
        Me naiset kun emme halua sinun kaltaisia säälittäviä reppanoita ympärillemme - parempaakin seuraa on pilvin pimein tarjolla.

Itse asiassa lähtisinkin suosittelemaan vinkuintiaanille ratkaisuksi itsemurhaa - mitä nopeammin, sen parempi.

Silti täällä pitää ulista atmeille ettei kiinnosta. Taidat salaa olla kuitenkin kiinnostunut. Ulise vaan, turhaan. Suosituksesi osoittaa kuinka julma, kylmä ja paatunut olet sydämeltäsi. Selkeästi kuori muodostunut sydämesi ympärille useiden panojen seurauksena. Et enää kykene empatiaan tai rakkauteen. Tämä selvä. Omanlaisensa ulisija sinäkin.

• Mietin.vaan

Mitä se yksinäisyys on? Kuka sen määrittelisi? Onko jokainen joka sanoo tuntevansa itsensä yksinäiseksi, vaikka olisi ystäviäkin ympärillä, sitten yksinäinen?

Useimmiten yksinäisyydestä kärsivällä naisellakin on poika/miesystävä, joka ei kuitenkaan poista sitä yksinäisyyden tunnetta, koska naispuolisia kavereita ei ole. Yksinäisyys ei siis ole sitä, etteikö olisi ketään läheistä ihmistä, vaan ettei niitä ole riittävästi.

Yksinäiset miehet taas yleensä ovat absoluuttisen yksinäisiä: heillä ei usein ole ystäviä eikä kumppania. Mutta eivät hekään hakeudu sellaisiin asioihin missä ihmisiä liikkuu, kuten harrastuksiin tai vaikka vapaaehtoistyöhön. Yksinäisyys ei siis ole sitäkään, etteikö ihmiskontakteja voisi saada, vaan etteivät ne tyydytä.

Yksinäisyys onkin oikeastaan itsekeskeisyyttä ja itsekkyyttä. Kontakteja joko ei halua itse edes hakea, tai ne mitä on tai mitä voi saada, eivät tyydytä. Ehkä siksi, että melkein kaikki ovat yhtä itsekkäitä ja haluavat saada enemmän kuin antaa: haluavat että heidän vointiaan kysellään ja heille ehdotetaan juttuja, mutta muiden vointi ei heitä itseään kiinnosta, eivätkä he halua järjestää mitään.

• Kiitossamoin

Siinäpä aimo vihapuhe ja yksinäistä syyllistävä sellainen. Kuten jo sanoinkin niin naisella ei kannata arvaillakaan miltä se tuntuu kun ei ole ihan ketään kenelle puhua.
        Vihapuhetta siitä palkaksi saa kun tuollaisesta menee avautumaan.

• Mietin.vaan
        Kiitossamoin kirjoitti:

Siinäpä aimo vihapuhe ja yksinäistä syyllistävä sellainen. Kuten jo sanoinkin niin naisella ei kannata arvaillakaan miltä se tuntuu kun ei ole ihan ketään kenelle puhua.
        Vihapuhetta siitä palkaksi saa kun tuollaisesta menee avautumaan.

Kiitos kun vahvistit näkemykseni. Uhriutuminen on sinulle ystävyyttä tärkeämpää. Jos oikeasti haluaisit kontakteja, voisit esimerkiksi hakeutua siihen vapaaehtoistyöhön ja katsoa torjutaanko sinut siellä. Jos ei kiinnosta, niin eipä se yksinäisyys sinua tunnu suuremmin haittaavan.

• Viinamies

Miehen pitää mennä yökerhoon juomaan viinaa. Vain niin saa naisia eikä yksin tarvii olla sen jälkeen koskaan.

• SoliterniuM1977
        Mietin.vaan kirjoitti:

Kiitos kun vahvistit näkemykseni. Uhriutuminen on sinulle ystävyyttä tärkeämpää. Jos oikeasti haluaisit kontakteja, voisit esimerkiksi hakeutua siihen vapaaehtoistyöhön ja katsoa torjutaanko sinut siellä. Jos ei kiinnosta, niin eipä se yksinäisyys sinua tunnu suuremmin haittaavan.

Päteminen ja syyllistäminen on sinule taas empatiaa ja välittämistä tärkeämpää. Tämä selvä.

• ihan.normaali.nainen
        SoliterniuM1977 kirjoitti:

Päteminen ja syyllistäminen on sinule taas empatiaa ja välittämistä tärkeämpää. Tämä selvä.

Älä välitä naiset ovat pelimiesten ja kapitalistien vastakappaleita.

• hhjhhkjh

Mietin aikaisempaa viestiä tai kumpaakin noista. Itselläni on miesystävä, hän on töissä viikot ja käy yhtenä päivänä viikossa luonani, muuten olen kokoajan yksin. Ei ole ketään ja se kaupankassa on se ainoa kontakti, sillekin sanon vaan. " ei kuittia kiitos". Se on sellainen lause mitä olen menneet vuodet toistanut eniten. Joskus puhun itsekseni; on joku jolle puhua. Ainakin vastaukset tyydyttävät joka kerta ja kysymykset ovat erinomaisia.

• Justjoo-o

”Itselläni on miesystävä”

Siinäpä tulikin kaikki informaatio sinun ”yksinäisyydestäsi”

• hhhhjk
        Justjoo-o kirjoitti:

”Itselläni on miesystävä”

Siinäpä tulikin kaikki informaatio sinun ”yksinäisyydestäsi”

Tiedät sitten, kun omalle kohdalle osuu. Ennen miesystävää asuin muualla ja oli ystäviä, nyt ei ole niitäkään. On vain mies, joka käväsee kerran viikossa jotain puita kaatamassa pihamaalla. Olen tottunut siihen yksinäisyyteen. Mies ei puhu mitään, itse yritän puhua sen viikon puhumattomuuden edestä, mutta itsellenihän silloinkin puhun. Mies katsoo jonnekin kaukaisuuteen.

• Mietin.vaan

Eikö sitä ihmisseuraa voisi hakea minkään harrastuksen parista?

• Mietin.vaan
        hhhhjk kirjoitti:

Tiedät sitten, kun omalle kohdalle osuu. Ennen miesystävää asuin muualla ja oli ystäviä, nyt ei ole niitäkään. On vain mies, joka käväsee kerran viikossa jotain puita kaatamassa pihamaalla. Olen tottunut siihen yksinäisyyteen. Mies ei puhu mitään, itse yritän puhua sen viikon puhumattomuuden edestä, mutta itsellenihän silloinkin puhun. Mies katsoo jonnekin kaukaisuuteen.

Umpiskutsissa ei kannata asua jos haluaa ihmiskontakteja eikä kykene liikkumaan sinne missä niitä on tarjolla.

• hjjkhjhhh
        Mietin.vaan kirjoitti:

Umpiskutsissa ei kannata asua jos haluaa ihmiskontakteja eikä kykene liikkumaan sinne missä niitä on tarjolla.

Ystävystyminen on vaikeaa, sellanen turhanpäiväinen matonkutomiseen liittyvä jutustelu sujuu siellä matonkudontapaikassa tai mikä se harraste sitten onkaan. Punttisalilla kävin joskus, siellä kukaan ei puhunut mitään. Itsekin olen kuitenkin jo vähän vanhempi, ei se helppoa ole tutustua toiseen ja vielä vaikeampaa on edes ajatella, että löytäisi sellaisen ihmisen, jonka kanssa kaikki menisi jotenkin ns yksiin.

• Mietin.vaan
        hjjkhjhhh kirjoitti:

Ystävystyminen on vaikeaa, sellanen turhanpäiväinen matonkutomiseen liittyvä jutustelu sujuu siellä matonkudontapaikassa tai mikä se harraste sitten onkaan. Punttisalilla kävin joskus, siellä kukaan ei puhunut mitään. Itsekin olen kuitenkin jo vähän vanhempi, ei se helppoa ole tutustua toiseen ja vielä vaikeampaa on edes ajatella, että löytäisi sellaisen ihmisen, jonka kanssa kaikki menisi jotenkin ns yksiin.

Eli sinullakin kyse siis oli lopulta siitä, että tarjolla olevien ystävien laatu ei sinulle riitä.

• hjhhjhhj
        Mietin.vaan kirjoitti:

Eli sinullakin kyse siis oli lopulta siitä, että tarjolla olevien ystävien laatu ei sinulle riitä.

Et ymmärtänyt minua, ehkä en osannut sanoa asiaani kovin hyvin. Kyllä mulle kelpaisi ihan minkälainen ystävä tahansa, mutta siellä harrastetoiminnassa, kun on puhunut ne asiat mitkä siihen liittyvät, ne puheenaiheet ovat sitten siinä. Ikään kuin loppuun käsiteltyinä.
        En mene ihmisistä ikinä puhumaan niin, että erottelisin heidät parempiin ja huonompiin (laatu). Sanoin, että on vaikeaa edes ajatella, että löytäisi sellaisen ystävän, jonka kanssa kaikki menisi ns yksiin, eli olisi samanlainen, kuin minä. Kyllä mulle kelpaisi ihan millainen ihminen tahansa ystäväksi.

• Pillujen--asiantuntija

Naisten ei tarvii koskaan olla yksin mutta silti ne jaksaa valittaa ettei ole ketään kelle soittaa eikä kukaan kutsu juhliin. Naisen on maailman helponta löytää ystäviä ja mies kumppani mutta eivät halua samantasoista rumaa miestä vaan sen komean top 10 miehen.

• 9898890

Miesten ja naisten ystävystyminen ja kaveruus ovat erilaisia. Naisilla on yleensä se yksi sydänystävä, jos sitä ei ole, on yksin. Miehillä on usein niitä kavereita, joiden kanssa puhuvat moottoreista ja muista miesten jutuista. Naiset eivät koe kavereita ystävinä. Naisilla harvoin on isoa kasaa kavereita tai ystäviä ympärillä joiden kanssa yhdessä menisivät ja tekisivät.
        Naisena olen itse ajatellut miehistä, kuten sinä tunnut naisista ajattelevan. Ei nainen mene puhumaan vieraille ihan noin vaan ja ystävysty niiden kanssa. Usein ne alkavat jostain töistä tai kouluista ne suhteet.

• p950412

Sinulle olisi maailman helpointa löytää ystäviä ja mieskavereita, mutta ei sinua kiinnosta kuin pillun saaminen, ei yksinäisyys, ja yksinäisyydestä uliseminen on vaan kätevä keino uhriutua.

Et sinäkään haluaisi käydä muuta tekemässä kun naista painamassa sanaakaan sanomatta, ja poistua taas omiin epäsosiaalisiin juttuihisi.

Panetus ei ole yksinäisyyttä!

• eiväthaluaystäviä
        9898890 kirjoitti:

Miesten ja naisten ystävystyminen ja kaveruus ovat erilaisia. Naisilla on yleensä se yksi sydänystävä, jos sitä ei ole, on yksin. Miehillä on usein niitä kavereita, joiden kanssa puhuvat moottoreista ja muista miesten jutuista. Naiset eivät koe kavereita ystävinä. Naisilla harvoin on isoa kasaa kavereita tai ystäviä ympärillä joiden kanssa yhdessä menisivät ja tekisivät.
        Naisena olen itse ajatellut miehistä, kuten sinä tunnut naisista ajattelevan. Ei nainen mene puhumaan vieraille ihan noin vaan ja ystävysty niiden kanssa. Usein ne alkavat jostain töistä tai kouluista ne suhteet.

Naisillehan ei mies kelpaa ystäväksi jollei mies naista kiihota, friend zonetetuksi ehkä mutta silloinkin on aina vaikka kenen syrjäytettävissä. Yksinkertaisesti jonkun kiihottavan jännämiehen huomio merkitsee naiselle enemmän kuin todellinen ystävyys.

• Viinamies40

Ystäviä saa heti kun menee baariin juomaan viiinaa. Viinaa juomalla saa aina ystäviä eikä yksin tarvii koskaan juoda.

• Kaisanoasaa

Kuolen varmaan tosi nuorena koska olen ollut koko elämäni yksin.

• .. Niin Liika Henkinen&Fyysinen Kuormituskin, elikkäs Stressi.. Sama taitaa Koskea Yhden jos Toisen Asian LiikaKäyttöä.. Päihteet.. Sokeri.. Suola.. Jne.. Jne.. ;P

• .. Yksi Vaarallisimmista Asioista Terveydelle on VääränLaiset Suhteet VääränLaisten Yksilöiden/Yhteisöjen Ymv. Kanssa.. Mitä Läheisempi jne. Sitä Vaarallisempaa.. ;P

.. Meinaa.. Siinä tulee Helposti MonenMoista Terveydelle Vaarallista Juttua Piällekkäin.. Että Tietäkää(kin) Te(kin) Se!!!.. ;D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      62
      941
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      851
    3. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      277
      824
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      58
      758
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      55
      673
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      580
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      93
      579
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      45
      576
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      23
      566
    10. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      79
      554
    Aihe